El sorteig de l’Euromilions deixa premi en València

 

Totes les expectatives estaven posades en el sorteig de l’Euromilions d’este divendres 19 de febrer, que repartia el seu major pot de tota la història: 202 milions d’euros.

 

Encara que finalment no hi ha hagut guanyadors de tan suculent premi, el sorteig ha deixat en el territori valencià un nou milionari, encertant del Milió, que ha sigut validat en el Despatx Receptor núm. 79.660, en el carrer Pintor Tarraso, 144 de la localitat de Navarrés, en la comarca de la Canal de Navarrés (València).

 

D’altra banda, en la segona categoria (5 encerts + 1 estrela) hi ha hagut un total de 9 encertants en tota Europa -cap d’ells en Espanya-, que s’han emportat cadascun un premi de 177.571,44 euros.

 

D’esta manera, com que no haver-hi encertants de primera categoria, el pot que s’acumula per al sorteig del pròxim dimarts aconseguix el seu màxim: 210 milions d’euros.

 

La combinació guanyadora ha sigut la següent:

25-48-4-46-12

Estreles:

12-7

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana es consolida com a tercer destí favorit dels viatgers espanyols al març

La Comunitat Valenciana va ser al març el tercer destí més triat pels residents a Espanya, amb el 12,7% de les pernoctacions, en un context d'augment general del turisme hoteler i de preus a l'alça.

Detingut a Elx un home de 66 anys per rebre objectes robats de cotxes a canvi de droga

La Policia Nacional ha detingut a Elx a un home de 66 anys acusat d'encobrir objectes robats en vehicles estacionats, que presumptament canviava per drogues o allotjament.

Detingut per robar un desfibril·lador en un poliesportiu de Novelda i intentar vendre’l

Un home de 38 anys ha sigut detingut acusat de sostraure un desfibril·lador semiautomàtic d'un poliesportiu de Novelda i tractar de revendre'l a una empresa sanitària, que va alertar a les autoritats.

Les víctimes de la DANA impulsen mocions als ajuntaments per a exigir l’acta de Mazón

L'Associació de Víctimes de la DANA del 29 d'octubre de 2024 enviarà mocions als ajuntaments per a reclamar l'acta de diputat de Carlos Mazón i reforçar les polítiques de protecció davant emergències.

Més de la mitat de les vivendes llogades per particulars a València està en mans de multiarrendadors

Més de la mitat de les vivendes llogades per particulars a València pertany a propietaris amb dos o més pisos, en un mercat cada vegada més concentrat en grans tenidors i persones jurídiques.

Detingut a Cullera un professor per una presumpta agressió sexual a una alumna de 5 anys

La Guàrdia Civil deté a Cullera a un professor per una presumpta agressió sexual a una alumna de 5 anys. El jutge li deixa en llibertat amb mesures cautelars mentres s'investiguen els fets.

Denunciat a Carlet l’amo de quatre galls després d’una baralla clandestina

La Guàrdia Civil ha denunciat a Carlet al propietari de quatre galls amb múltiples ferides després de tornar d'una baralla clandestina, i ha intervingut els animals i una substància estimulant.

Baixen notablement les màximes a l’interior i risc de pluges febles este dijous en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà este dijous un descens notable de les temperatures màximes a l'interior, amb intervals de núvols baixos i possibilitat de pluges febles, sobretot en el litoral sud de València i nord d'Alacant.