11.3 C
València
Dimarts, 24 febrer, 2026

El sorteig de l’Euromilions deixa premi en València

 

Totes les expectatives estaven posades en el sorteig de l’Euromilions d’este divendres 19 de febrer, que repartia el seu major pot de tota la història: 202 milions d’euros.

 

Encara que finalment no hi ha hagut guanyadors de tan suculent premi, el sorteig ha deixat en el territori valencià un nou milionari, encertant del Milió, que ha sigut validat en el Despatx Receptor núm. 79.660, en el carrer Pintor Tarraso, 144 de la localitat de Navarrés, en la comarca de la Canal de Navarrés (València).

 

D’altra banda, en la segona categoria (5 encerts + 1 estrela) hi ha hagut un total de 9 encertants en tota Europa -cap d’ells en Espanya-, que s’han emportat cadascun un premi de 177.571,44 euros.

 

D’esta manera, com que no haver-hi encertants de primera categoria, el pot que s’acumula per al sorteig del pròxim dimarts aconseguix el seu màxim: 210 milions d’euros.

 

La combinació guanyadora ha sigut la següent:

25-48-4-46-12

Estreles:

12-7

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les tres diputacions de la Comunitat abordaran els servicis d’assistència a municipis

La Diputació d'Alacant celebrarà el divendres la primera trobada dels SAM amb Castelló i València per a compartir models, detectar millores i donar continuïtat amb un protocol.

Barcones acusa el PP de voler pervertir el sistema de Protecció Civil

La directora general ha defés al Senat que l'emergència d'interés nacional es declara per Interior a petició autonòmica i ha retret al PP intentar canviar les regles del sistema.

ACAIP denuncia indefensió dels funcionaris després d’una nova agressió a la presó de Picassent

ACAIP-UGT ha denunciat la indefensió dels funcionaris després de l'agressió a un treballador a Picassent, ocorreguda amb dos efectius en lloc de tres. El sindicat reclama protocol, reconeixement com a autoritat i reforços en mòduls conflictius.

Dos jóvens d’Elda creen una sabatilla 100% impresa en 3d i sacsegen el sector del calçat

Callnak Brand, fundada a l'agost a Elda, rep comandes del seu primer model fet íntegrament amb impressió 3d, reciclable i fabricat amb cadena local

La Generalitat detecta empadronats no beneficiaris en vivendes públiques d’Alacant

La Generalitat ha alertat al jutjat que en la promoció pública Els Naus hi ha persones empadronades que no van ser adjudicatàries. La conselleria ha reforçat el control i estudia exercir el dret de tanteig si es planteja una venda.

Un assessor sosté que va estar amb Mazón 25 minuts en el seu despatx abans d’anar al Cecopi

Josep Lanuza va declarar que el expresident va arribar al Palau entre les 19.32 i les 19.42, va romandre uns 25 minuts i va eixir a les 20.00 cap al Cecopi. La seua versió xoca amb la dels escortes i situa l'És-alert de les 20.11 quan ja anaven en ruta.

La setmana comença amb cel poc nuvolós i mínimes a l’alça en la Comunitat Valenciana

Cels poc nuvolosos i boires puntuals marquen l'inici de setmana en la Comunitat Valenciana. Les mínimes pugen lleugerament i les màximes es mantenen.

Les víctimes de la DANA lamenten en Les Corts que la descoordinació va agreujar la tragèdia

Associacions de víctimes han exposat en Les Corts que la falta d'avisos i la descoordinació van agreujar la DANA del 29-O. Reclamen responsabilitats i plans clars.