Cau el primer premi de la Loteria Nacional en València, a tres dies del sorteig de Nadal

A només tres dies del tradicional Sorteig de Nadal, la sort s’ha tornat a posar de part dels valencians. El sorteig d’este dijous, 19 de desembre, de la Loteria Nacional ha deixat el primer premi íntegre en la ciutat de València.

 

300.000 euros és el premi que s’ha endut els compradors del número 39.612, venut només en l’Administració de Loteries número 62 de València, en el número 15 del carrer del Literat Azorín, en ple barri de Russafa.

 

El segon premi, dotat amb 60.000 euros al número 12.753, s’ha repartit per Barcelona, Burgos, Sant Sebastià (Guipúscoa) i Madrid. 

 

Els reintegraments són per als números 2, 4 i 7.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Detingut en l’A-31 un conductor sense carnet que portava una arma elèctrica artesanal i va donar positiu en drogues

La Guàrdia Civil arresta en l'A-31 a un conductor alacantí de 32 anys que circulava sense carnet, sota els efectes de les drogues i amb una arma elèctrica artesanal prohibida en el vehicle.

Un informe alerta que l’empadronament i l’admissió frenen l’accés a la sanitat en la Comunitat

Un informe de Medicos del Món Comunitat Valenciana identifica l'empadronament i els filtres en admision com les principals barreres d'accés a la sanitat per a les persones mes vulnerabilizadas a València i Alacant.

Carlos Espí busca un rècord històric amb el Llevant en encadenar cinc jornades marcant

Carlos Espí arriba a Anoeta amb sis gols en les últimes quatre jornades i aspira a encadenar cinc partits seguits marcant, una cosa inèdita en la història del Llevant en Primera Divisió.

Marcelino firma ple de victòries davant el Girona en Montilivi

Marcelino García Toral suma quatre victòries en quatre visites de lliga a Montilivi, totes per marcadors ajustats, dirigint a València i Vila-real enfront del Girona.

Un detingut i tres investigats per enviar tabac de contraban des de Riba-roja

Una operació conjunta de Guàrdia Civil i Vigilància Duanera desmantella a Riba-roja de Túria un punt de picat i enviament de picada de tabac il·legal, amb 157 quilos intervinguts i quatre persones implicades.

Els noms inspirats en la Lluna arrasen enfront del Sol entre les espanyoles

Més de 19.000 dones a Espanya porten noms relacionats amb la Lluna, enfront de poc més de 2.000 que es diuen Sol, segons les dades de l'INE.

Abril arranca en la Comunitat Valenciana amb cels buidats i vent fort en el nord

La Comunitat Valenciana inicia abril amb cels poc nuvolosos, lleugers canvis de temperatura i vent del nord que bufarà amb força en la mitat nord, especialment en zones de Castelló.

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a reclamar una Setmana Santa inclusiva i denunciar que la Confraria de la Puríssima Sang continua vetant la incorporació de dones.