La nova Thermomix que sap fer paella

Thermomix que cuina paella al punt

El seu preu ascendix a 3.800 euros | Instagram

 

El xef Sergi Escolà, del restaurant Casinet del Vendrell, ha creat un aparell que permet als restaurants controlar els temps i la intensitat de la flama del paeller per a què la cocció de l’arròs siga sempre al punt. D’esta manera, i amb l’ajuda de l’empresa especialitzada en projectes d’enginyeria, es va crear ‘Mimcook’, una variant de la Thermomix amb una llista de receptes programables per a què els cuiners puguen elaborar un plat sempre de forma idèntica. 

 

Segons el diari ‘Ara’, en el cas de la paella, este robot de cuina inclou una pantalla per a què els xefs sàpiguen el moment exacte en el què fer el següent pas de la recepta. Mentres que la tecnologia avança en els forns i altres electrodomèstics de la cuina, «els cremadors de paelles no han evolucionat des de fa anys», afirma Enric Cuadrada, director de projectes de ‘Mimcook’. 

 

 

L’objectiu d’este nou robot de cuina és donar tranquil·litat al xef i rebaixar la pressió d’estar pendent dels fogons. Ara, després d’un any i mig de prova en el Casinet i dos restaurants més, el producte està patentat i ja té una versió comercial. De fet, el seu primer client va ser el xef valencià amb tres estrelles ‘Michelin’ Quique Dacosta, que l’utilitza en el seu restaurant ‘Arros QD’, en Londres.

 

El preu del Mimcook és de 3.800 €, però Cuadrada assegura que la inversió es recupera ràpidament si s’utilitza en un restaurant a on es cuina molt d’arròs. A demés, s’han començat a interessar pel producte altres classes de negoci, com els ‘food trucks’ o les empreses hoteleres, i tenen pensat obrir el mercat cap a l’estranger.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després d'una denúncia d'una dona per presumpte assetjament sexual en la via pública.

La Policia investiga la desaparició d’una xiqueta de 12 anys a Sagunt

La Policia Nacional investiga la desaparició d'una xiqueta de 12 anys a Sagunt, mentres el Centre Nacional de Persones Desaparegudes ha emés una alerta per a recaptar la col·laboració ciutadana.

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia d’assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol després que una veïna presentara una denúncia per assetjament sexual davant la Policia Nacional.

Rescaten a tres banyistes atrapats pels corrents en els penya-segats de Peníscola

Tres hòmens que nadaven en la zona de penya-segats del castell de Peníscola han sigut rescatats després de quedar atrapats pels corrents. Van ser trets per terra i només presentaven arraps lleus.

L’alcalde d’Elx destituïx el pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx ha destituït de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després que una dona presentara una denúncia per assetjament sexual contra ell.

La Generalitat reclama al Govern comprar les parcel·les agrícoles afectades per la nova zona de domini hidràulic

La Generalitat exigix que el Ministeri per a la Transició Ecològica valore i adquirisca les parcel·les agrícoles afectades per una possible nova delimitació del domini públic hidràulic i complisca el seu compromís de reposar els terrenys danyats per la dana.

El Consell destina 1,9 milions a frenar la malaltia de Newcastle en granges avícoles

El Consell declara l'emergència sanitària i aprova actuacions per 1,9 milions d'euros per a previndre i controlar la malaltia de Newcastle en explotacions avícoles en un termini màxim de tres mesos.

El Consell obri la negociació per a implantar la jornada de 35 hores en 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a aplicar la jornada setmanal de 35 hores a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària i al compliment de les regles de gasto estatals i europees.