La nova Thermomix que sap fer paella

Thermomix que cuina paella al punt

El seu preu ascendix a 3.800 euros | Instagram

 

El xef Sergi Escolà, del restaurant Casinet del Vendrell, ha creat un aparell que permet als restaurants controlar els temps i la intensitat de la flama del paeller per a què la cocció de l’arròs siga sempre al punt. D’esta manera, i amb l’ajuda de l’empresa especialitzada en projectes d’enginyeria, es va crear ‘Mimcook’, una variant de la Thermomix amb una llista de receptes programables per a què els cuiners puguen elaborar un plat sempre de forma idèntica. 

 

Segons el diari ‘Ara’, en el cas de la paella, este robot de cuina inclou una pantalla per a què els xefs sàpiguen el moment exacte en el què fer el següent pas de la recepta. Mentres que la tecnologia avança en els forns i altres electrodomèstics de la cuina, «els cremadors de paelles no han evolucionat des de fa anys», afirma Enric Cuadrada, director de projectes de ‘Mimcook’. 

 

 

L’objectiu d’este nou robot de cuina és donar tranquil·litat al xef i rebaixar la pressió d’estar pendent dels fogons. Ara, després d’un any i mig de prova en el Casinet i dos restaurants més, el producte està patentat i ja té una versió comercial. De fet, el seu primer client va ser el xef valencià amb tres estrelles ‘Michelin’ Quique Dacosta, que l’utilitza en el seu restaurant ‘Arros QD’, en Londres.

 

El preu del Mimcook és de 3.800 €, però Cuadrada assegura que la inversió es recupera ràpidament si s’utilitza en un restaurant a on es cuina molt d’arròs. A demés, s’han començat a interessar pel producte altres classes de negoci, com els ‘food trucks’ o les empreses hoteleres, i tenen pensat obrir el mercat cap a l’estranger.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Vesprada de ruixats i tronades fortes a València i al sud de Castelló

Aemet preveu per a esta vesprada ruixats i tronades fortes o molt fortes a València i al sud de Castelló, amb granís i ratxes molt fortes de vent.

Més de 700 efectius combaten l’incendi forestal de Tuéjar amb 11 mitjans aeris i la UME

L’incendi declarat a Tuéjar ha calcinat ja 690 hectàrees i ha obligat a desallotjar unes 25 persones, mentres 11 mitjans aeris i la UME reforcen hui l’extinció.

Osorio lamenta la derrota de l’Elx però destaca que van ser superiors per moments al Real Madrid

El davanter argentí de l’Elx Abiel Osorio ha lamentat la derrota per 2-3 davant el Real Madrid amb un gol en el descompte, però ha ressaltat que l’equip ha competit d’igual a igual i fins i tot ha sigut superior en alguns trams.

Dos bombers ferits lleus en l’incendi de Tuéjar, que ja ha arrasat 690 hectàrees

Dos bombers forestals han resultat ferits lleus en l’incendi declarat esta vesprada a Tuéjar, que ja ha cremat 690 hectàrees i ha obligat a desallotjar veïns i turistes. El foc continua actiu, amb uns 200 efectius i la UME treballant sobre el terreny.

Un gol de Carlos Espí en el descompte trenca el somni de remuntada de l’Elx

Un gol de Carlos Espí en el temps afegit ha donat el triomf al Real Madrid a Elx per 2-3, després que l’equip franjiverd igualara dos gols en els últims 20 minuts.

Dos bombers ferits lleus en l’incendi de Tuéjar que ja ha cremat 690 hectàrees

Dos bombers han resultat ferits lleus en l’incendi forestal declarat esta vesprada a Tuéjar, que ha calcinat ja 690 hectàrees i té un perímetre aproximat de 17 quilòmetres.

El Valencia d’Óscar Sánchez estrena triomf i es reivindica a Vitòria

El Valencia ha estrenat el seu caseller de victòries a LaLiga EA Sports davant l’Alavés, en el debut d’Óscar Sánchez com a tècnic interí, que destaca la personalitat i el compromís del vestidor.

Vinícius, Mbappé i Konaté amaguen el missatge de suport a Ceuta abans del partit a Elx

Vinícius, Mbappé i Konaté han eixit al Martínez Valero amb la samarreta de suport a Ceuta enrotllada, tallant el lema, i se l'han llevada abans que la resta de jugadors.