La nova Thermomix que sap fer paella

Thermomix que cuina paella al punt

El seu preu ascendix a 3.800 euros | Instagram

 

El xef Sergi Escolà, del restaurant Casinet del Vendrell, ha creat un aparell que permet als restaurants controlar els temps i la intensitat de la flama del paeller per a què la cocció de l’arròs siga sempre al punt. D’esta manera, i amb l’ajuda de l’empresa especialitzada en projectes d’enginyeria, es va crear ‘Mimcook’, una variant de la Thermomix amb una llista de receptes programables per a què els cuiners puguen elaborar un plat sempre de forma idèntica. 

 

Segons el diari ‘Ara’, en el cas de la paella, este robot de cuina inclou una pantalla per a què els xefs sàpiguen el moment exacte en el què fer el següent pas de la recepta. Mentres que la tecnologia avança en els forns i altres electrodomèstics de la cuina, «els cremadors de paelles no han evolucionat des de fa anys», afirma Enric Cuadrada, director de projectes de ‘Mimcook’. 

 

 

L’objectiu d’este nou robot de cuina és donar tranquil·litat al xef i rebaixar la pressió d’estar pendent dels fogons. Ara, després d’un any i mig de prova en el Casinet i dos restaurants més, el producte està patentat i ja té una versió comercial. De fet, el seu primer client va ser el xef valencià amb tres estrelles ‘Michelin’ Quique Dacosta, que l’utilitza en el seu restaurant ‘Arros QD’, en Londres.

 

El preu del Mimcook és de 3.800 €, però Cuadrada assegura que la inversió es recupera ràpidament si s’utilitza en un restaurant a on es cuina molt d’arròs. A demés, s’han començat a interessar pel producte altres classes de negoci, com els ‘food trucks’ o les empreses hoteleres, i tenen pensat obrir el mercat cap a l’estranger.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Bernabé promet declarar València zona tensionada i aplicar la taxa turística si arriba a l’alcaldia

Pilar Bernabé, delegada del Govern i candidata del PSPV-PSOE a l’alcaldia de València, ha avançat que, si governa, declararà la ciutat zona tensionada per la vivenda i posarà en marxa la taxa turística.

Quatre dels cinc sindicats educatius avalen el pla per a reduir la burocràcia docent

El nou acord de simplificació burocràtica d'Educació ha rebut el suport de STEPV, CSIF, CCOO i UGT, mentres que ANPE s'ha desmarcat en exigir un calendari d'implantació clar.

Quan es poden consultar les notes de la PAU i com reclamar en la Comunitat Valenciana

L’alumnat valencià que s’ha examinat enguany de la PAU podrà vore les seues notes este divendres 12 de juny a partir de les 13.00 hores a la plataforma de la Generalitat, amb terminis marcats per a reclamacions, visualització d’exàmens i preinscripció universitària.

Compromís sotmetrà a votació Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València el 4 de juliol

Compromís per València ha convocat una assemblea extraordinària el 4 de juliol per a ratificar Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València per a les municipals de 2027 i presentar el seu nou projecte polític davant la militància.

El Levante incorpora lliure el francés Enzo Bardeli fins a 2029

El Levante ha tancat el fitxatge lliure del migcampista francés Enzo Bardeli, de 25 anys, que firma fins a juny de 2029 i es convertix en el primer reforç per a la pròxima temporada.

Partit històric del Valencia Basket: iguala el rècord d’assistències i la Penya el de triples en el ‘playoff’

El Valencia Basket ha igualat el rècord d’assistències en un partit de playoff ACB amb 29 passades de canastra, mentres que el Joventut ha igualat el registre històric de triples amb 18 encerts en un duel decidit en la pròrroga al Roig Arena.

El sector del taxi es planta contra el nou decret de mobilitat i alerta d’un futur incert

Les associacions del taxi de la Comunitat Valenciana es declaren totalment en contra del nou decret llei de mobilitat, que veuen com una amenaça per a 9.216 famílies i com un benefici per al model de VTC.

Trobe macabre a la platja de l’Arbre del Gos d’El Saler: localitzen mitat inferior d’un cos

La Guàrdia Civil investiga la troballa de la mitat inferior d’un cos humà en avançat estat de descomposició a la zona de l’Arbre del Gos, a la platja d’El Saler, i intenta identificar el cadàver i aclarir com s’ha produït la mort.