13 C
València
Divendres, 5 desembre, 2025

Primark ha tret una col·lecció de roba inspirada en ‘Aladdín’

Peces de roba i accessoris inspirats en els personatges d'Aladdín a Primark

Peces de roba i accessoris inspirats en els personatges d’Aladdín a Primark | PRIMARK

 

La cadena de roba i de complements Primark sempre s’afanya a sorprendre’ns amb col·leccions que s’inspiren en les pel·lícules i sèries de televisió que més ens agraden. És el cas del seu últim llançament que ja s’ha anunciat amb l’estrena del nou ‘remake’ de Disney ‘Aladdín’. Sent un clàssic que ens porta records a molts de nosaltres, ara els més menuts podran disfrutar  d’una versió en carn i ossos d’un dels personatges més carismàtics de Disney.

 

El que Primark ens ha preparat és una col·lecció de roba i accessoris que abraça totes les edats, inspirada en els personatges de la pel·lícula: el protagonista Aladdín, el geni de la llàntia o la princesa Jazmín, entre d’altres. Tots ells formen part d’esta fantàstica col·lecció que omplirà de màgia els nostres armaris.

 

Com és la col·lecció ‘Aladdín’ de Primark?

Els fans d”Aladdín’ tindran l’oportunitat de vore la seua pel·lícula preferida lluint peces de roba a on apareixen Jazmin, la catifa màgica, Abú, i com no, el protagonista, el jove Aladdín.

 

Una de les camisetes amb el disseny més enginyós que forma part d’esta nova col·lecció inclou la frase ‘When people bother me on my lunch break’, acompanyada d’un estampat d’Abú. També podem trobar una camiseta amb un brodat del geni de la llàntia. Les dos poden adquirir-se a un accessible preu de 8 euros.

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

Fins i tot, per a les princeses més menudes de casa, Primark ha tret una disfressa de Jazmín idèntica a la vestimenta clàssica que lluïa durant la primera pel·lícula, amb un preu de 9 euros. A més, no poden faltar els pijames de la col·lecció infantil inspirats en el geni de la llàntia o Jazmín, també a un preu de 9 euros.

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

No obstant això, Primark també ha pensat en els més grans de la casa, aquells que van créixer vegent la versió clàssica d’Aladdín i, per a ells, els ha preparat un pantaló de pijama amb estampats de tots els personatges de la pel·lícula i una camiseta a joc. Poden adquirir-se per un preu de 10 i 8 euros, respectivament.

 

Primark també ha pensat en els més grans de casa

Primark també ha pensat en els més grans de casa | PRIMARK

 

Conjunt de pijames amb estampats d'Abú

Conjunt de pijames amb estampats d’Abú | PRIMARK

 

De cara a l’estiu, podem trobar un conjunt de pijama inspirat en el divertit Abú de pantaló curt i camiseta sense mànigues per 12 euros o, fins i tot, una camiseta de dormir per 7 euros.

 

No podem oblidar-nos dels accessoris d’Aladdín, a on trobem des d’un collar de la llàntia màgica, a pins que adornaran les nostres motxilles o jaquetes, fins a un set de tres parells de calcetins per 4 euros cada un.

 

Collar i pins dels accessoris amb els personatges d'Aladdín

Collar i pins dels accessoris amb els personatges d’Aladdín | PRIMARK

 

Primark també ha tingut en compte els moments més ‘beauty’ i ha dissenyat un perfum amb els colors de la llàntia màgica amb un preu de 10 euros, un batidor per a lluir una preciosa cabellera per 4 euros i un necesser per a tindre guardats els nostres instruments de maquillatge per només 6 euros.

 

Un raspall pel cabell, un necesser i un perfum són els complements 'beauty' d'Aladdín

Un batidor per al cabell, un necesser i un perfum són els complements ‘beauty’ d’Aladdín | PRIMARK

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Els nous consellers juren el càrrec i Pérez Llorca fixa com a objectiu reforçar la confiança pública

El president apel·la a afiançar ponts institucionals, millorar la coordinació i estar 'més prop de la ciutadania' en l’inici del nou Consell

El president de la Generalitat recupera el valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla de llengua, identitat i política, i reclama que el valencià siga emprat amb normalitat pels càrrecs públics, independentment de la seua ideologia

Pérez Llorca configura un nou Consell amb onze conselleries i tres vicepresidències

El president manté quasi tot l’equip de Mazón, incorpora perfils del PP i crea les àrees de Presidència i Serveis Socials, Família i Infància

Un home mor en un pis de València després d’una agressió i el company de pis és detingut

Els serveis d’emergència confirmen la mort de la víctima i traslladen a un altre home amb traumatisme mentre la Policia Nacional investiga els fets

Una dona de 29 anys és assassinada a ganivetades a Alacant en un nou cas de violència masclista

La víctima ha sigut trobada sense vida al domicili on encara convivien; l’agressor, de 34 anys, s’ha suïcidat després dels fets

Juanfran Pérez Llorca pren possessió com a president de la Generalitat i obri una nova etapa marcada pel diàleg

El nou cap del Consell assumeix el càrrec després d’un acte solemne en què ha demanat “perdó” a les famílies de les 229 víctimes de la DANA del 29 d’octubre del 2024

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.