19.8 C
València
Dijous, 5 febrer, 2026

Primark ha tret una col·lecció de roba inspirada en ‘Aladdín’

Peces de roba i accessoris inspirats en els personatges d'Aladdín a Primark

Peces de roba i accessoris inspirats en els personatges d’Aladdín a Primark | PRIMARK

 

La cadena de roba i de complements Primark sempre s’afanya a sorprendre’ns amb col·leccions que s’inspiren en les pel·lícules i sèries de televisió que més ens agraden. És el cas del seu últim llançament que ja s’ha anunciat amb l’estrena del nou ‘remake’ de Disney ‘Aladdín’. Sent un clàssic que ens porta records a molts de nosaltres, ara els més menuts podran disfrutar  d’una versió en carn i ossos d’un dels personatges més carismàtics de Disney.

 

El que Primark ens ha preparat és una col·lecció de roba i accessoris que abraça totes les edats, inspirada en els personatges de la pel·lícula: el protagonista Aladdín, el geni de la llàntia o la princesa Jazmín, entre d’altres. Tots ells formen part d’esta fantàstica col·lecció que omplirà de màgia els nostres armaris.

 

Com és la col·lecció ‘Aladdín’ de Primark?

Els fans d”Aladdín’ tindran l’oportunitat de vore la seua pel·lícula preferida lluint peces de roba a on apareixen Jazmin, la catifa màgica, Abú, i com no, el protagonista, el jove Aladdín.

 

Una de les camisetes amb el disseny més enginyós que forma part d’esta nova col·lecció inclou la frase ‘When people bother me on my lunch break’, acompanyada d’un estampat d’Abú. També podem trobar una camiseta amb un brodat del geni de la llàntia. Les dos poden adquirir-se a un accessible preu de 8 euros.

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

Fins i tot, per a les princeses més menudes de casa, Primark ha tret una disfressa de Jazmín idèntica a la vestimenta clàssica que lluïa durant la primera pel·lícula, amb un preu de 9 euros. A més, no poden faltar els pijames de la col·lecció infantil inspirats en el geni de la llàntia o Jazmín, també a un preu de 9 euros.

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

No obstant això, Primark també ha pensat en els més grans de la casa, aquells que van créixer vegent la versió clàssica d’Aladdín i, per a ells, els ha preparat un pantaló de pijama amb estampats de tots els personatges de la pel·lícula i una camiseta a joc. Poden adquirir-se per un preu de 10 i 8 euros, respectivament.

 

Primark també ha pensat en els més grans de casa

Primark també ha pensat en els més grans de casa | PRIMARK

 

Conjunt de pijames amb estampats d'Abú

Conjunt de pijames amb estampats d’Abú | PRIMARK

 

De cara a l’estiu, podem trobar un conjunt de pijama inspirat en el divertit Abú de pantaló curt i camiseta sense mànigues per 12 euros o, fins i tot, una camiseta de dormir per 7 euros.

 

No podem oblidar-nos dels accessoris d’Aladdín, a on trobem des d’un collar de la llàntia màgica, a pins que adornaran les nostres motxilles o jaquetes, fins a un set de tres parells de calcetins per 4 euros cada un.

 

Collar i pins dels accessoris amb els personatges d'Aladdín

Collar i pins dels accessoris amb els personatges d’Aladdín | PRIMARK

 

Primark també ha tingut en compte els moments més ‘beauty’ i ha dissenyat un perfum amb els colors de la llàntia màgica amb un preu de 10 euros, un batidor per a lluir una preciosa cabellera per 4 euros i un necesser per a tindre guardats els nostres instruments de maquillatge per només 6 euros.

 

Un raspall pel cabell, un necesser i un perfum són els complements 'beauty' d'Aladdín

Un batidor per al cabell, un necesser i un perfum són els complements ‘beauty’ d’Aladdín | PRIMARK

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El jutge ha obert una línia per possible intent d’homicidi en l’espoli a una anciana a València

El jutjat que indaga el suposat espoli del patrimoni d'una dona de 80 anys amb alzheimer ha incorporat una perquisició per temptativa d'homicidi després de detectar-se una substància tòxica en el seu organisme. Els cinc detinguts van quedar en llibertat provisional, quatre d'ells amb mesures cautelars.

Retards en les línies 1 i 2 de Metrovalencia per un senglar en la via

Un senglar ha provocat retards en les línies 1 i 2 de Metrovalencia. Els trens circulen amb velocitat reduïda mentres el Seprona intenta capturar-ho.

Rescaten a un matrimoni després de la solsida del sostre de la seua casa a Elda

Els bombers han rescatat a una parella que ha quedat atrapada en cedir el sostre de la seua vivenda de dos plantes a Elda. Els dos han sigut assistits i traslladats a l'hospital.

Mads Pedersen serà operat el dijous per fractures de clavícula i nina

El danés de Lidl-Trek serà intervingut després de fracturar-se la nina esquerra i la clavícula dreta en una caiguda massiva en la primera etapa de la Volta a la Comunitat Valenciana. L'equip prioritza la seua recuperació i comunicarà el seu retorn més avant.

El València enllaça quatre eliminacions coperes seguides davant equips de Primera a Mestalla

El València va tornar a caure en la Copa del Rei davant un rival de la seua categoria i ja suma quatre eliminacions consecutives a Mestalla. L'última ensopegada va arribar enfront de l'Athletic (1-2), decidit amb un gol en el minut 96.

El Llevant aconseguix 20.948 abonats i frega el seu rècord històric

El club suma 20.948 abonats després de l'última actualització i es queda a 496 del màxim de 2019-20. La millor entrada va ser davant el Barcelona amb 23.415 assistents

Retards en L1 i L2 de Metrovalencia per un senglar en les vies

La presència d'un senglar en les vies entre Burjassot, Entroncament i Campanar ha obligat a reduir la velocitat i ha generat demores en L1 i L2, mentres el Seprona intenta capturar-ho.

Rescaten a un matrimoni atrapat en esfondrar-se el sostre de la seua vivenda a Elda

Un matrimoni ha sigut rescatat després de quedar atrapat per la solsida del sostre de la seua vivenda de dos plantes a Elda. Els dos han sigut traslladats a l'hospital després de la primera assistència.