16.7 C
València
Dissabte, 6 desembre, 2025

Primark ha tret una col·lecció de roba inspirada en ‘Aladdín’

Peces de roba i accessoris inspirats en els personatges d'Aladdín a Primark

Peces de roba i accessoris inspirats en els personatges d’Aladdín a Primark | PRIMARK

 

La cadena de roba i de complements Primark sempre s’afanya a sorprendre’ns amb col·leccions que s’inspiren en les pel·lícules i sèries de televisió que més ens agraden. És el cas del seu últim llançament que ja s’ha anunciat amb l’estrena del nou ‘remake’ de Disney ‘Aladdín’. Sent un clàssic que ens porta records a molts de nosaltres, ara els més menuts podran disfrutar  d’una versió en carn i ossos d’un dels personatges més carismàtics de Disney.

 

El que Primark ens ha preparat és una col·lecció de roba i accessoris que abraça totes les edats, inspirada en els personatges de la pel·lícula: el protagonista Aladdín, el geni de la llàntia o la princesa Jazmín, entre d’altres. Tots ells formen part d’esta fantàstica col·lecció que omplirà de màgia els nostres armaris.

 

Com és la col·lecció ‘Aladdín’ de Primark?

Els fans d”Aladdín’ tindran l’oportunitat de vore la seua pel·lícula preferida lluint peces de roba a on apareixen Jazmin, la catifa màgica, Abú, i com no, el protagonista, el jove Aladdín.

 

Una de les camisetes amb el disseny més enginyós que forma part d’esta nova col·lecció inclou la frase ‘When people bother me on my lunch break’, acompanyada d’un estampat d’Abú. També podem trobar una camiseta amb un brodat del geni de la llàntia. Les dos poden adquirir-se a un accessible preu de 8 euros.

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

Fins i tot, per a les princeses més menudes de casa, Primark ha tret una disfressa de Jazmín idèntica a la vestimenta clàssica que lluïa durant la primera pel·lícula, amb un preu de 9 euros. A més, no poden faltar els pijames de la col·lecció infantil inspirats en el geni de la llàntia o Jazmín, també a un preu de 9 euros.

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

No obstant això, Primark també ha pensat en els més grans de la casa, aquells que van créixer vegent la versió clàssica d’Aladdín i, per a ells, els ha preparat un pantaló de pijama amb estampats de tots els personatges de la pel·lícula i una camiseta a joc. Poden adquirir-se per un preu de 10 i 8 euros, respectivament.

 

Primark també ha pensat en els més grans de casa

Primark també ha pensat en els més grans de casa | PRIMARK

 

Conjunt de pijames amb estampats d'Abú

Conjunt de pijames amb estampats d’Abú | PRIMARK

 

De cara a l’estiu, podem trobar un conjunt de pijama inspirat en el divertit Abú de pantaló curt i camiseta sense mànigues per 12 euros o, fins i tot, una camiseta de dormir per 7 euros.

 

No podem oblidar-nos dels accessoris d’Aladdín, a on trobem des d’un collar de la llàntia màgica, a pins que adornaran les nostres motxilles o jaquetes, fins a un set de tres parells de calcetins per 4 euros cada un.

 

Collar i pins dels accessoris amb els personatges d'Aladdín

Collar i pins dels accessoris amb els personatges d’Aladdín | PRIMARK

 

Primark també ha tingut en compte els moments més ‘beauty’ i ha dissenyat un perfum amb els colors de la llàntia màgica amb un preu de 10 euros, un batidor per a lluir una preciosa cabellera per 4 euros i un necesser per a tindre guardats els nostres instruments de maquillatge per només 6 euros.

 

Un raspall pel cabell, un necesser i un perfum són els complements 'beauty' d'Aladdín

Un batidor per al cabell, un necesser i un perfum són els complements ‘beauty’ d’Aladdín | PRIMARK

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pugen les temperatures i s’esperen ratxes fortes a l’interior de València i Alacant

El dissabte comença el dia amb nuvolositat que tendirà a menys a la vesprada i un ascens tèrmic generalitzat. El diumenge quedarà més estable, amb boires a l'interior de València.

Presó provisional per al detingut per matar a colps al seu company de pis a València

Un jutge ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança, per a l'home detingut per la mort a colps del seu company de pis a València. El cas queda a la disposició del Jutjat d'Instrucció 17.

Reivindiquem el trellat

El valencià és un reflex del nostre ser. Una llengua que, al llarg dels segles, ha sigut sinònim d'afecte i que no ens ha dividit mai, ben al contrari, ens ha unit de manera admirable.

Thompson guia un gran València Basket per a assaltar el OAKA (79-89)

València Basket va remuntar a Atenes i va véncer 79-89 al Panathinaikos amb un Darius Thompson excel·lent. El triomf li consolida en la zona de play off de l'Eurolliga.

Thompson lidera l’assalt del València al OAKA: 79-89

El València Basket va remuntar a Atenes amb una segona part excel·lent i es va imposar 79-89 al Panathinaikos, guiat per Darius Thompson i l'encert exterior. El triomf, nové del curs, li consolida en la zona de play off de l'Eurolliga.

Bernabé reivindica la Constitució com un contracte que exigix responsabilitat i lleialtat

En l'acte pel Dia de la Constitució a València, Pilar Bernabé ha defés la Carta Magna com un contracte que exigix responsabilitat i lleialtat i ha apel·lat a cuidar la democràcia cada dia.

Pilar Bernabé admet fallades del PSOE en atendre les denunciants de Paco Salazar

La secretària d'Igualtat del PSOE reconeix que el partit no va estar a l'altura amb les dones que van denunciar a Paco Salazar i anuncia una revisió del protocol.

Bernabé titlla d’intolerable que Mazón seguisca com a diputat després dels seus missatges amb Pradas en la DANA

La delegada del Govern critica que el expresident mantinga l'escó i l'aforament després de divulgar-se els xats del dia de la DANA amb Salomé Pradas. Assenyala al PP per protegir-lo.