Primark ha tret una col·lecció de roba inspirada en ‘Aladdín’

Peces de roba i accessoris inspirats en els personatges d'Aladdín a Primark

Peces de roba i accessoris inspirats en els personatges d’Aladdín a Primark | PRIMARK

 

La cadena de roba i de complements Primark sempre s’afanya a sorprendre’ns amb col·leccions que s’inspiren en les pel·lícules i sèries de televisió que més ens agraden. És el cas del seu últim llançament que ja s’ha anunciat amb l’estrena del nou ‘remake’ de Disney ‘Aladdín’. Sent un clàssic que ens porta records a molts de nosaltres, ara els més menuts podran disfrutar  d’una versió en carn i ossos d’un dels personatges més carismàtics de Disney.

 

El que Primark ens ha preparat és una col·lecció de roba i accessoris que abraça totes les edats, inspirada en els personatges de la pel·lícula: el protagonista Aladdín, el geni de la llàntia o la princesa Jazmín, entre d’altres. Tots ells formen part d’esta fantàstica col·lecció que omplirà de màgia els nostres armaris.

 

Com és la col·lecció ‘Aladdín’ de Primark?

Els fans d»Aladdín’ tindran l’oportunitat de vore la seua pel·lícula preferida lluint peces de roba a on apareixen Jazmin, la catifa màgica, Abú, i com no, el protagonista, el jove Aladdín.

 

Una de les camisetes amb el disseny més enginyós que forma part d’esta nova col·lecció inclou la frase ‘When people bother me on my lunch break’, acompanyada d’un estampat d’Abú. També podem trobar una camiseta amb un brodat del geni de la llàntia. Les dos poden adquirir-se a un accessible preu de 8 euros.

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

Fins i tot, per a les princeses més menudes de casa, Primark ha tret una disfressa de Jazmín idèntica a la vestimenta clàssica que lluïa durant la primera pel·lícula, amb un preu de 9 euros. A més, no poden faltar els pijames de la col·lecció infantil inspirats en el geni de la llàntia o Jazmín, també a un preu de 9 euros.

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

No obstant això, Primark també ha pensat en els més grans de la casa, aquells que van créixer vegent la versió clàssica d’Aladdín i, per a ells, els ha preparat un pantaló de pijama amb estampats de tots els personatges de la pel·lícula i una camiseta a joc. Poden adquirir-se per un preu de 10 i 8 euros, respectivament.

 

Primark també ha pensat en els més grans de casa

Primark també ha pensat en els més grans de casa | PRIMARK

 

Conjunt de pijames amb estampats d'Abú

Conjunt de pijames amb estampats d’Abú | PRIMARK

 

De cara a l’estiu, podem trobar un conjunt de pijama inspirat en el divertit Abú de pantaló curt i camiseta sense mànigues per 12 euros o, fins i tot, una camiseta de dormir per 7 euros.

 

No podem oblidar-nos dels accessoris d’Aladdín, a on trobem des d’un collar de la llàntia màgica, a pins que adornaran les nostres motxilles o jaquetes, fins a un set de tres parells de calcetins per 4 euros cada un.

 

Collar i pins dels accessoris amb els personatges d'Aladdín

Collar i pins dels accessoris amb els personatges d’Aladdín | PRIMARK

 

Primark també ha tingut en compte els moments més ‘beauty’ i ha dissenyat un perfum amb els colors de la llàntia màgica amb un preu de 10 euros, un batidor per a lluir una preciosa cabellera per 4 euros i un necesser per a tindre guardats els nostres instruments de maquillatge per només 6 euros.

 

Un raspall pel cabell, un necesser i un perfum són els complements 'beauty' d'Aladdín

Un batidor per al cabell, un necesser i un perfum són els complements ‘beauty’ d’Aladdín | PRIMARK

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Valencia vol mantindre les bones sensacions en el amistós contra el Castelló a Paterna

El Valencia CF rep este dissabte el Castelló a l’estadi Antonio Puchades, en un nou amistós de pretemporada on vol confirmar el bon rendiment mostrat davant l’Eldense. El conjunt albinegre afronta la prova per calibrar el seu nivell davant un rival de categoria superior.

El Villarreal posa a prova la seua nova etapa en un amistós exigent a Eindhoven

El Villarreal visita este dissabte el PSV Eindhoven en el seu segon amistós de pretemporada, amb moltes baixes però amb la vista posada en la millora física i tàctica. Diversos jóvens del planter, com Macià, busquen guanyar-se minuts davant un rival d’alt nivell.

Un tauró gris de l’Oceanogràfic portarà el nom de Ferran Torres

L’Oceanogràfic de València ha posat el nom de Ferran Torres a un tauró gris com a reconeixement al seu compromís amb la conservació marina i la sensibilització sobre la protecció d’estes espècies amenaçades.

Morant nega haver comparat Feijóo amb Hitler i defensa que parlava de polítiques racistes

Diana Morant assegura que no ha comparat Alberto Núñez Feijóo amb Hitler, sinó que ha reflexionat sobre el paral·lelisme entre les polítiques nazis i la 'prioritat nacional' aprovada a la Comunitat Valenciana.

Aemet activa avís groc al litoral per temperatures de fins a 38 graus este dissabte

Aemet ha activat per a este dissabte a la vesprada l’avís groc per calor al litoral de la Comunitat Valenciana, on s’esperen màximes de fins a 38 graus.

Ana Barceló renuncia a repetir com a candidata a l’alcaldia d’Alacant en 2027

Ana Barceló, portaveu del PSPV-PSOE a l’Ajuntament d’Alacant i exconsellera de Sanitat, ha anunciat que no tornarà a ser candidata a l’alcaldia en 2027. Continuarà com a portaveu fins als pròxims comicis municipals, una decisió que qualifica de personal i que va traslladar al partit en 2025.

València encadena 12 nits tòrrides seguides amb 27,5 graus de mínima

València ha encadenat 12 nits tòrrides consecutives amb una mínima de 27,5 graus i bat rècord al seu aeroport, mentre altres punts de la Comunitat Valenciana també pateixen mínimes sofocants.

El Castelló busca mesurar forces davant el València en un clàssic d’estiu a Paterna

El CD Castelló visita este dissabte la ciutat esportiva de Paterna per enfrontar-se al València CF en el segon amistós de la pretemporada, marcat per la greu lesió del central Fabrizio Brignani i el possible debut de diversos reforços albinegres.