14.4 C
València
Diumenge, 28 desembre, 2025

Primark ha tret una col·lecció de roba inspirada en ‘Aladdín’

Peces de roba i accessoris inspirats en els personatges d'Aladdín a Primark

Peces de roba i accessoris inspirats en els personatges d’Aladdín a Primark | PRIMARK

 

La cadena de roba i de complements Primark sempre s’afanya a sorprendre’ns amb col·leccions que s’inspiren en les pel·lícules i sèries de televisió que més ens agraden. És el cas del seu últim llançament que ja s’ha anunciat amb l’estrena del nou ‘remake’ de Disney ‘Aladdín’. Sent un clàssic que ens porta records a molts de nosaltres, ara els més menuts podran disfrutar  d’una versió en carn i ossos d’un dels personatges més carismàtics de Disney.

 

El que Primark ens ha preparat és una col·lecció de roba i accessoris que abraça totes les edats, inspirada en els personatges de la pel·lícula: el protagonista Aladdín, el geni de la llàntia o la princesa Jazmín, entre d’altres. Tots ells formen part d’esta fantàstica col·lecció que omplirà de màgia els nostres armaris.

 

Com és la col·lecció ‘Aladdín’ de Primark?

Els fans d”Aladdín’ tindran l’oportunitat de vore la seua pel·lícula preferida lluint peces de roba a on apareixen Jazmin, la catifa màgica, Abú, i com no, el protagonista, el jove Aladdín.

 

Una de les camisetes amb el disseny més enginyós que forma part d’esta nova col·lecció inclou la frase ‘When people bother me on my lunch break’, acompanyada d’un estampat d’Abú. També podem trobar una camiseta amb un brodat del geni de la llàntia. Les dos poden adquirir-se a un accessible preu de 8 euros.

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

Fins i tot, per a les princeses més menudes de casa, Primark ha tret una disfressa de Jazmín idèntica a la vestimenta clàssica que lluïa durant la primera pel·lícula, amb un preu de 9 euros. A més, no poden faltar els pijames de la col·lecció infantil inspirats en el geni de la llàntia o Jazmín, també a un preu de 9 euros.

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

No obstant això, Primark també ha pensat en els més grans de la casa, aquells que van créixer vegent la versió clàssica d’Aladdín i, per a ells, els ha preparat un pantaló de pijama amb estampats de tots els personatges de la pel·lícula i una camiseta a joc. Poden adquirir-se per un preu de 10 i 8 euros, respectivament.

 

Primark també ha pensat en els més grans de casa

Primark també ha pensat en els més grans de casa | PRIMARK

 

Conjunt de pijames amb estampats d'Abú

Conjunt de pijames amb estampats d’Abú | PRIMARK

 

De cara a l’estiu, podem trobar un conjunt de pijama inspirat en el divertit Abú de pantaló curt i camiseta sense mànigues per 12 euros o, fins i tot, una camiseta de dormir per 7 euros.

 

No podem oblidar-nos dels accessoris d’Aladdín, a on trobem des d’un collar de la llàntia màgica, a pins que adornaran les nostres motxilles o jaquetes, fins a un set de tres parells de calcetins per 4 euros cada un.

 

Collar i pins dels accessoris amb els personatges d'Aladdín

Collar i pins dels accessoris amb els personatges d’Aladdín | PRIMARK

 

Primark també ha tingut en compte els moments més ‘beauty’ i ha dissenyat un perfum amb els colors de la llàntia màgica amb un preu de 10 euros, un batidor per a lluir una preciosa cabellera per 4 euros i un necesser per a tindre guardats els nostres instruments de maquillatge per només 6 euros.

 

Un raspall pel cabell, un necesser i un perfum són els complements 'beauty' d'Aladdín

Un batidor per al cabell, un necesser i un perfum són els complements ‘beauty’ d’Aladdín | PRIMARK

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El temporal provoca desallotjaments a Alacant i desborda barrancs a València

El temporal ha obligat a desallotjaments preventius a Benferri i ha desbordat barrancs a La Safor i Orihuela. Es demana màxima precaució en A-7 i A-3.

Pluges torrencials colpegen la Comunitat Valenciana i sumen 113 l/m² en Simat

Les pluges descarreguen amb força en la Comunitat Valenciana i deixen 113 l/m² a Simat de la Valldigna, amb 44 en mitja hora. Aemet manté avís taronja en tota la província de València.

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen que la busca seguisca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han agraït el suport rebut i han demanat que l'operatiu continue sense descans. Membres de diverses famílies viatgen al país per a seguir de prop les gestions.

Emergències activa l’alerta hidrològica en la conca del Segura per l’augment del cabal

El Centre de Coordinació d'Emergències ha activat l'alerta hidrològica en municipis de la conca del Segura per la pujada del cabal. Aemet ha activat avís taronja per pluges a la província de València.

El futbol sala valencià tanca 2025 entre títols, ascensos i dificultats per la permanència

Peníscola va firmar un curs històric amb la Copa d'Espanya i el lideratge de la fase regular, mentres l'Alzira va pujar a Primera. El tancament d'any arriba amb el campió fora de la Copa i el debutant com a cuer.

La xiqueta rescatada en el naufragi d’Indonèsia viatjarà a València en els pròxims dies

La menor salvada del naufragi a l'illa de Padar tornarà a València amb el seu pare després d'obtindre el visat. La seua mare romandrà a Indonèsia per a seguir la busca.

El València encadena Lligues amb més derrotes que victòries des de 2020

Des de la temporada 2019-20 el València no tanca una Lliga amb més triomfs que caigudes. El repàs per campanyes i entrenadors confirma una tendència sostinguda.

Un llibre per a parlar sense por del porno amb els més jóvens i desmuntar les seues mentides

El professor Enric Senabre publica una obra per a preadolescents que convida a tractar el porno sense tabús, entendre la seua ficció i demanar ajuda adulta. Inclou reflexions per capítols i una guia per a famílies i docents.