Primark obri una tenda on line amb un servei de ‘click & collect’

Ha tardat, però Primark ha decidit fer el salt al comerç electrònic. En les pròximes setmanes inaugurarà la seua botiga ‘on line’ al Regne Unit oferint la possibilitat de comprar els seus productes de manera remota. El nou model arribarà als altres 13 mercats en els quals Primark és present en la pròxima tardor.

Aquest nou moviment i canvi d’estratègia del seu model de negoci s’ha vist impulsat per l’ombra que estava generant sobre la multinacional, gegants del món tèxtil com Inditex o Shein. Recordem que aquest últim no compta amb botigues físiques i la clau del seu èxit resideix en la seua sòlida presència en xarxes socials i la seua consolidada venda ‘en línia’.

A més, Primark també oferirà als seus clients l’opció de comprar els seus productes en línia per mitjà de la seua nova web i la recollida en botiga, a través, del servei de ‘clic & collect’.

Sobre Primark

Primark (Penneys a Irlanda) és una cadena irlandesa de roba i complements que pertany al grup Associated British Foods. La majoria dels productes que embenen es fabriquen exclusivament per al grup, però també es comercialitzen peces fora de temporada d’altres marques.

Últimes notícies

L’alcalde de Xest denuncia que no va rebre cap avís de la Generalitat durant la DANA

José Morell ha declarat com a testimoni que ni ell ni l’Ajuntament de Xest van rebre cap comunicació del Consell durant la DANA del 29 d’octubre, tot i els nombrosos rescats al municipi.

La vaga ferroviària del 15 de juliol deixarà sense servei 328 trens de mitjana i llarga distància

La vaga convocada pel Sindicat Ferroviari per al 15 de juliol obligarà a cancel·lar 328 trens de mitjana, alta i llarga distància, amb serveis mínims del 73 % en alta velocitat i del 66 % en mitjana distància.

Les exportacions espanyoles de components per al calcer pugen quasi un 3 % en 2025 i retallen a la mitat el dèficit

Les vendes exteriors espanyoles de components per al calcer han arribat als 1.695,3 milions d’euros en 2025, un 2,9 % més que en 2024, mentres el dèficit comercial del sector s’ha reduït un 54 %, fins als 67,5 milions.

El Valencia Basket tanca les eixides amb huit baixes i uns cinc milions ingressats

El Valencia Basket ha donat per conclòs el capítol d’eixides que preveia, amb huit baixes en la plantilla i uns cinc milions d’euros ingressats principalment per clàusules de rescissió.

Morant replica a Feijóo i acusa Mazón de ser l’“absentista” en la DANA de València

Diana Morant critica les paraules de Feijóo sobre l’absentisme laboral i assenyala Mazón i el Consell del PP per la seua actuació el dia de la DANA a València, acusant-los de no estar al seu lloc de treball.

Morant replica a Feijóo i acusa Mazón de ser el “vago i absentista” en la DANA de València

Diana Morant critica Alberto Núñez Feijóo per parlar d’absentisme laboral i acusa Carlos Mazón i el Consell del PP de no estar al seu lloc durant la DANA de València, que va deixar 230 víctimes mortals.

Tellado promet que un govern del PP acabarà amb la “delinqüència” del PSOE i el “carrusel delictiu”

Miguel Tellado acusa el Govern de Pedro Sánchez de afavorir la desigualtat entre territoris i parla d’un “carrusel delictiu”, mentre Juanfran Pérez Llorca reclama una excepcionalitat valenciana en el nou model de finançament per la DANA de 2024.

Les víctimes de la DANA rebutgen la Mesa de Treball i acusen la Generalitat d’ús partidista

L’Associació de Víctimes de la DANA 29 d’Octubre de 2024 ha anunciat que no acudirà a la tercera reunió de la Mesa Permanent de Treball perquè considera que la Generalitat està utilitzant este òrgan amb finalitats partidistes a favor del PP.