Primark obri una tenda on line amb un servei de ‘click & collect’

Ha tardat, però Primark ha decidit fer el salt al comerç electrònic. En les pròximes setmanes inaugurarà la seua botiga ‘on line’ al Regne Unit oferint la possibilitat de comprar els seus productes de manera remota. El nou model arribarà als altres 13 mercats en els quals Primark és present en la pròxima tardor.

Aquest nou moviment i canvi d’estratègia del seu model de negoci s’ha vist impulsat per l’ombra que estava generant sobre la multinacional, gegants del món tèxtil com Inditex o Shein. Recordem que aquest últim no compta amb botigues físiques i la clau del seu èxit resideix en la seua sòlida presència en xarxes socials i la seua consolidada venda ‘en línia’.

A més, Primark també oferirà als seus clients l’opció de comprar els seus productes en línia per mitjà de la seua nova web i la recollida en botiga, a través, del servei de ‘clic & collect’.

Sobre Primark

Primark (Penneys a Irlanda) és una cadena irlandesa de roba i complements que pertany al grup Associated British Foods. La majoria dels productes que embenen es fabriquen exclusivament per al grup, però també es comercialitzen peces fora de temporada d’altres marques.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez carrega contra el president del Panathinaikos després de la derrota del València Basket en l’Eurolliga

Pedro Martínez va elogiar el nivell del Panathinaikos després de l'ajustada derrota del València Basket, però va arremetre amb duresa contra el president del club grec i va demanar a l'Eurolliga que actue.

Ataman denuncia que la Policia vol detindre al president del Panathinaikos després de guanyar a València

Ergin Ataman va denunciar que diversos agents de Policia van intentar detindre al president del Panathinaikos i a un membre del seu cos tècnic després del triomf per 105-107 davant el València Basket, en una compareixença sense preguntes.

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.