6.8 C
València
Dilluns, 22 desembre, 2025

Proposen reduir la contaminació amb la prohibició d’estufes de gas en terrasses

Calefactor

Calefactor | Pixabay

 

LOTERÍA DE NAVIDAD

Comprueba tu décimo (premios provisionales)

Información provisional ofrecida por SELAE. Los premios definitivos se confirmarán con el listado oficial.

L’any 2020 ha començat amb l’entrada en vigor d’una nova mesura: la prohibició de les estufes de gas en les terrasses de bars i restaurants. L’objectiu d’esta mesura no és altre que reduir la contaminació. Rennes, en el nord-est de França, ha sigut la primera ciutat en aplicar-la i, encara que podria haver generat molta polèmica, ha resultat ser tot un èxit.

 

La decisió ha rebut un ampli suport, fins i tot del sector de la restauració. «Els professionals podran estalviar-se el preu de l’electricitat. No podem ficar un aparell de 2.000 watts per a escalfar el carrer» ha assegurat el president del sindicat de restauració de Rennes, François de Pena.

 

Limitar el consum d’energia en bars i cafeteries

Andreu Escrivà, ecòleg i educador ambiental explica que prohibint l’ús d’estufes en les terrasses també «es combat el tabaquisme», ja que no té sentit vore l’interior de bars i cafeteries buits perquè la gent està en la terrassa amb l’estufa. Tot això causat, en bona part, pels fumadors que, com tenen prohibit fumar en l’interior dels locals, ho fan fora i porten als amics al carrer.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Investiguen a un home per robar 8 tones de mandarines a les Alqueries

La Guàrdia Civil investiga a un home pel furt de 8.000 quilos de mandarines Leanri en dos finques de les Alqueries. La collita estava valorada en uns 8.800 euros.

El 78.477, primer quart premi, repartix 600.000 euros a Alaquàs, Mislata i València

El primer quart premi del sorteig ha deixat una sèrie en cada localitat. Cada administració ha venut deu dècims premiats amb 60.000 euros.

El 78477, quart premi de la Loteria de Nadal, deixa 200.000 euros a la Comunitat Valenciana

El número ha sigut premiat amb 20.000 euros al dècim en el Sorteig Extraordinari de Nadal celebrat este 22 de desembre

Fruites, flors, xocolate, oli, bolets i tòfones: regals gurmet per a Nadal

Els regals gurmet guanyen terreny per Nadal amb cistelles de fruites, tòfones, AOVE de collita primerenca, flors preservades i desdejunis a domicili. Són detalls elegants, compartibles i lleugers enfront de taules copioses.

El 70048, segon premi de la Loteria de Nadal, reparteix fortuna a Madrid

El número ha eixit premiat a les 09.21 hores amb 125.000 euros al dècim en el Sorteig de Nadal

Un guàrdia civil ha rescatat a un bebé tancat en un cotxe en l’aparcament del centre comercial Bonaire

Un guàrdia civil ha trencat una finestreta per a obrir un cotxe i rescatar a un bebé d'1 any en l'aparcament del centre comercial Bonaire. El menor va eixir il·lés.

La Comunitat Valenciana juga 425 milions en la Loteria de Nadal, un 0,67% menys que en 2024

La Comunitat Valenciana participa amb 425.409.780 euros en el sorteig, un 0,67% menys que en 2024. El gasto mitjà per habitant se situa en 78,41 euros.

Fred i gelades a l’interior obrin una setmana sense pluges en la Comunitat Valenciana

La setmana arranca amb ambient fred, gelades a l'interior i cels buidats que s'ennuvolen al final del dia. El dimarts augmenta la nuvolositat i puja la cota de neu.