11.4 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

Un quilòmetre de terror en PortAventura World

Halloween ja ha arribat a PortAventura World.

Halloween ja ha arribat a PortAventura World | Laia Solanellas

 

Hora de convocatòria: 20.00 hores. A partir d’esta hora en PortAventura World, Halloween ja estava en marxa. Conegudes criatures com Fètid Adams o Beetlejuice esperaven els afortunats —o no— que havien sigut convocats per a la preestrena de la gran atracció d’esta campanya de Halloween a PortAventura World: ‘La Isla Maldita’. 

 

 

El parc d’atraccions lluïx com mai, i és que Halloween és un dels moments més esperats per als visitants del ressort. Al voltant de 30.000 carabasses, ratpenats, esquelets gegants, teranyines…, tot està cuidat fins a l’últim detall per a que menuts i grans tinguen una experiència inoblidable en PortAventura World.

 

 

«No tot el món ix amb vida de ‘La Isla Maldita!»

Després d’un passeig entre monstres i criatures infernals per l’àrea de la Mediterrània, arriba el moment d’endinsar-se en la gran atracció, ‘La Isla Maldita’, que ha transformat el parc aquàtic, Costa Caribe, en un lloc infernal, tancant de colp en passar l’estiu. Abans, però, l’espectacle inaugural entre ‘celebrities’ com Pablo Carbonell, Octavi Pujades o Luján Argüelles, i allí un primer avís: «No tot el món ix amb vida!».

 

Els primers valents s’endinsen en este passatge del terror únic en Europa, i és que compta amb un recorregut d’un quilòmetre, més d’un centenar de pirates morts que han tornat a la vida, una ambientació per als amants del terror i unes caracteritzacions que posen la pell de gallina a més d’un.

 

Un moment de l'espectacle inaugural de 'La Isla Maldita'.

Un moment de l’espectacle inaugural de ‘La Isla Maldita’. | Laia Solanellas

 

Entre crits, pirotècnia, foc, foscor, sons estridents i laments del més allà, els valents que s’endinsen en este passatge del terror van travessant diferents fases de l’experiència, algunes d’elles a l’aire lliure i d’altres en espais tancats, alguns dels quals laberíntics i a on la por es porta a l’extrem

 

Trenta minuts després, aproximadament, els hàbils visitants aconseguixen eixir de ‘La Isla Maldita’. La fotografia per al record amb dos zombis-pirates més amables no falta. Ara ja sí, ja poden dir que han sobreviscut a este món caòtic i terrorífic.

 

La ‘nineta dels ulls’ de PortAventura World

Este passatge del terror és la nineta dels ulls de Fernando Aldecoa, director general de PortAventura World, i Gianfranco Bollini, director d’espectacles, i es nota quan en parlen d’ell. «És un producte pensat especialment per als amants de la por» assegura Aldecoa.

 

«La suma del Halloween familiar de PortAventura i esta novetat, convertixen el ressort en el que té el millor producte de Halloween de tota Europa». Per la seua banda, Bollini explica molt emocionat que «dins el meu cor feia quatre anys que tenia un somni i el parlava habitualment amb Fernando Aldecoa: fer un recorregut fort per a Halloween. Ara, crear el passatge més llarg, més potent i més terrorífic d’Europa, és el meu regal i el de PortAventura per a vosaltres». Un regal que costarà aproximadament un milió d’euros durant tota la campanya de Halloween, que s’allargarà fins al 17 de novembre.

Últimes notícies

Emergències ha establit per a este dilluns l’alerta taronja per nevades a l’interior nord de Castelló

Emergències ha establit l'alerta taronja per nevades a l'interior nord de Castelló per a este dilluns, amb fins a 20 cm per damunt de 1.200-1.300 metres des de les 18.00. També hi haurà avisos grocs per pluges en el litoral nord de Castelló i per mala mar en la costa nord d'Alacant.

Foyth després del 0-2 davant el Betis: ‘Esta derrota no ha de canviar res’

El defensa del Vila-real va assumir la mala actuació en el 0-2 davant el Betis, va demanar autocrítica i equilibri i va posar el focus a reaccionar davant Ajax i Reial Madrid.

Ferrero reapareix en xarxes, agraïx el suport i no descarta tornar al circuit

Juan Carlos Ferrero va reaparéixer en Instagram el dia del debut de Carlos Alcaraz a Austràlia. Va agrair el suport i va deixar oberta la porta a un retorn.

Voluntaris han netejat la ruta del colesterol de Paiporta i reclamen la seua renaturalització

Unes 40 persones han netejat la ruta del colesterol de Paiporta després de la dana de 2024. L'acció ha reclamat renaturalitzar el passeig perquè actue com a refugi climàtic.

València suma quasi 15.000 veïns en un any i arriba a 840.792 residents

València ha guanyat 14.844 habitants en 2025 i ha aconseguit 840.792, segons l'INE. La ciutat es manté com la tercera més poblada i registra un augment del 1,8%.

Turisme i cultura impulsen els preparatius del primer eclipsi solar total en un segle

Les reserves per al 12 d'agost ja es noten en les zones de millor visibilitat i es multipliquen les iniciatives culturals i educatives. L'observació exigirà ubicacions amb horitzó buidat i protecció ocular adequada.

Detingut a Elx un pròfug reclamat per França per delictes sexuals contra menors

La Policia Nacional ha arrestat a Elx a un home de 37 anys buscat per França per delictes sexuals contra menors. Va ser localitzat en acudir a una comissaria per a tràmits i ha passat a l'Audiència Nacional.

Cel nuvolós i pluges a Castelló; màximes sense canvis este diumenge en la Comunitat Valenciana

Domingo amb nuvolositat i pluges a Castelló i altres trams del litoral, sense canvis en les màximes. El dilluns podran donar-se precipitacions fortes en el nord de Castelló i nevades en cotes altes.