Un quilòmetre de terror en PortAventura World

Halloween ja ha arribat a PortAventura World.

Halloween ja ha arribat a PortAventura World | Laia Solanellas

 

Hora de convocatòria: 20.00 hores. A partir d’esta hora en PortAventura World, Halloween ja estava en marxa. Conegudes criatures com Fètid Adams o Beetlejuice esperaven els afortunats —o no— que havien sigut convocats per a la preestrena de la gran atracció d’esta campanya de Halloween a PortAventura World: ‘La Isla Maldita’. 

 

 

El parc d’atraccions lluïx com mai, i és que Halloween és un dels moments més esperats per als visitants del ressort. Al voltant de 30.000 carabasses, ratpenats, esquelets gegants, teranyines…, tot està cuidat fins a l’últim detall per a que menuts i grans tinguen una experiència inoblidable en PortAventura World.

 

 

«No tot el món ix amb vida de ‘La Isla Maldita!»

Després d’un passeig entre monstres i criatures infernals per l’àrea de la Mediterrània, arriba el moment d’endinsar-se en la gran atracció, ‘La Isla Maldita’, que ha transformat el parc aquàtic, Costa Caribe, en un lloc infernal, tancant de colp en passar l’estiu. Abans, però, l’espectacle inaugural entre ‘celebrities’ com Pablo Carbonell, Octavi Pujades o Luján Argüelles, i allí un primer avís: «No tot el món ix amb vida!».

 

Els primers valents s’endinsen en este passatge del terror únic en Europa, i és que compta amb un recorregut d’un quilòmetre, més d’un centenar de pirates morts que han tornat a la vida, una ambientació per als amants del terror i unes caracteritzacions que posen la pell de gallina a més d’un.

 

Un moment de l'espectacle inaugural de 'La Isla Maldita'.

Un moment de l’espectacle inaugural de ‘La Isla Maldita’. | Laia Solanellas

 

Entre crits, pirotècnia, foc, foscor, sons estridents i laments del més allà, els valents que s’endinsen en este passatge del terror van travessant diferents fases de l’experiència, algunes d’elles a l’aire lliure i d’altres en espais tancats, alguns dels quals laberíntics i a on la por es porta a l’extrem

 

Trenta minuts després, aproximadament, els hàbils visitants aconseguixen eixir de ‘La Isla Maldita’. La fotografia per al record amb dos zombis-pirates més amables no falta. Ara ja sí, ja poden dir que han sobreviscut a este món caòtic i terrorífic.

 

La ‘nineta dels ulls’ de PortAventura World

Este passatge del terror és la nineta dels ulls de Fernando Aldecoa, director general de PortAventura World, i Gianfranco Bollini, director d’espectacles, i es nota quan en parlen d’ell. «És un producte pensat especialment per als amants de la por» assegura Aldecoa.

 

«La suma del Halloween familiar de PortAventura i esta novetat, convertixen el ressort en el que té el millor producte de Halloween de tota Europa». Per la seua banda, Bollini explica molt emocionat que «dins el meu cor feia quatre anys que tenia un somni i el parlava habitualment amb Fernando Aldecoa: fer un recorregut fort per a Halloween. Ara, crear el passatge més llarg, més potent i més terrorífic d’Europa, és el meu regal i el de PortAventura per a vosaltres». Un regal que costarà aproximadament un milió d’euros durant tota la campanya de Halloween, que s’allargarà fins al 17 de novembre.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pluges superiors a 150 l/m² a Xert i Catí en 48 hores, a l’interior de Castelló

En 48 hores s'han superat els 150 l/m² a Xert i Catí. L'episodi ha deixat acumulats molt alts a l'interior de Castelló i registres notables a València i Alacant.

El Consell destina 854 milions al transport sanitari per quatre anys prorrogables a cinc

El Consell ha autoritzat este divendres el contracte del transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana: 853,9 milions per a 4+1 anys i 23 vehicles més, fins a 739.

El Consell denuncia que el Govern no ha pagat 4 de cada 5 ajudes de primera necessitat per la dana

El Consell ha denunciat que la majoria de les ajudes de primera necessitat per la dana no s'han abonat i ha atribuït el bloqueig a traves burocràtiques estatals. Alhora, ha destacat avanços del Pla Endavant.

El Consell aprova una deducció de fins a 150 € per formació musical i instruments en la Comunitat Valenciana

El Consell ha aprovat una nova deducció autonòmica de fins a 150 € en l'IRPF per gastos de foment i formació musical. La mesura serà efectiva en la campanya que arranca el 8 d'abril i té efecte retroactiu des de l'1 de gener de 2025.

Es normalitza la circulació en les línies 6 i 4 del tramvia de València després del trencament d’una catenària

La L6 va recuperar tot el seu recorregut i la L4 va restablir el tram entre Doctor Lluch i Pont d'Assot cap a les 15.00, després de reparar una catenària danyada. La incidència es va originar sobre les 12.30 pel colp d'un camió en l'avinguda de Catalunya.

La Policia Nacional busca al sospitós de violar a una menor de 16 anys a Xirivella

La UFAM de la Policia Nacional a Xirivella busca a un home sospitós d'haver violat a una menor de 16 anys. L'agressió es va produir el 26 de febrer i es reserven detalls per protecció de la víctima.

Sis autonomies pacten a València exigir una nova Llei de Costas que supere les partions

Sis comunitats litorals han acordat un manifest que reclama una nova llei, rebutja els reglaments del Govern i demana una reunió urgent amb Sara Aagesen. La II Cimera Nacional del Litoral ha reforçat un front comú per a revisar el model de gestió de la costa.

El Pla Endavant té en marxa el 62 % de les mesures de la Generalitat set mesos després de la seua aprovació

L’informe de seguiment de febrer indica que el 17 % de les iniciatives ja s’han completat i que el ritme d’execució del pla s’ha duplicat des del mes de juliol