Anuncios

Un quilòmetre de terror en PortAventura World

Halloween ja ha arribat a PortAventura World.

Halloween ja ha arribat a PortAventura World | Laia Solanellas

 

Hora de convocatòria: 20.00 hores. A partir d’esta hora en PortAventura World, Halloween ja estava en marxa. Conegudes criatures com Fètid Adams o Beetlejuice esperaven els afortunats —o no— que havien sigut convocats per a la preestrena de la gran atracció d’esta campanya de Halloween a PortAventura World: ‘La Isla Maldita’. 

 

 

El parc d’atraccions lluïx com mai, i és que Halloween és un dels moments més esperats per als visitants del ressort. Al voltant de 30.000 carabasses, ratpenats, esquelets gegants, teranyines…, tot està cuidat fins a l’últim detall per a que menuts i grans tinguen una experiència inoblidable en PortAventura World.

 

 

«No tot el món ix amb vida de ‘La Isla Maldita!»

Després d’un passeig entre monstres i criatures infernals per l’àrea de la Mediterrània, arriba el moment d’endinsar-se en la gran atracció, ‘La Isla Maldita’, que ha transformat el parc aquàtic, Costa Caribe, en un lloc infernal, tancant de colp en passar l’estiu. Abans, però, l’espectacle inaugural entre ‘celebrities’ com Pablo Carbonell, Octavi Pujades o Luján Argüelles, i allí un primer avís: «No tot el món ix amb vida!».

 

Els primers valents s’endinsen en este passatge del terror únic en Europa, i és que compta amb un recorregut d’un quilòmetre, més d’un centenar de pirates morts que han tornat a la vida, una ambientació per als amants del terror i unes caracteritzacions que posen la pell de gallina a més d’un.

 

Un moment de l'espectacle inaugural de 'La Isla Maldita'.

Un moment de l’espectacle inaugural de ‘La Isla Maldita’. | Laia Solanellas

 

Entre crits, pirotècnia, foc, foscor, sons estridents i laments del més allà, els valents que s’endinsen en este passatge del terror van travessant diferents fases de l’experiència, algunes d’elles a l’aire lliure i d’altres en espais tancats, alguns dels quals laberíntics i a on la por es porta a l’extrem

 

Trenta minuts després, aproximadament, els hàbils visitants aconseguixen eixir de ‘La Isla Maldita’. La fotografia per al record amb dos zombis-pirates més amables no falta. Ara ja sí, ja poden dir que han sobreviscut a este món caòtic i terrorífic.

 

La ‘nineta dels ulls’ de PortAventura World

Este passatge del terror és la nineta dels ulls de Fernando Aldecoa, director general de PortAventura World, i Gianfranco Bollini, director d’espectacles, i es nota quan en parlen d’ell. «És un producte pensat especialment per als amants de la por» assegura Aldecoa.

 

«La suma del Halloween familiar de PortAventura i esta novetat, convertixen el ressort en el que té el millor producte de Halloween de tota Europa». Per la seua banda, Bollini explica molt emocionat que «dins el meu cor feia quatre anys que tenia un somni i el parlava habitualment amb Fernando Aldecoa: fer un recorregut fort per a Halloween. Ara, crear el passatge més llarg, més potent i més terrorífic d’Europa, és el meu regal i el de PortAventura per a vosaltres». Un regal que costarà aproximadament un milió d’euros durant tota la campanya de Halloween, que s’allargarà fins al 17 de novembre.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Un gen clau en càncer de mama marca si les cèl·lules metastatizan o queden en repòs

Investigadors han identificat el gen Prrx1 com a regulador del potencial metastásico en càncer de mama, distingint entre cèl·lules capaces de disseminar-se i cèl·lules que romanen en letargia.

Pérez Llorca reivindica l’aposta del Consell pels servicis socials i la vivenda pública a Sant Joan

Juanfran Pérez Llorca subratlla a Sant Joan d'Alacant el compromís del Consell amb projectes socials, educatius, sanitaris, de vivenda pública i d'infraestructures per a millorar la qualitat de vida.

Morrissey presentarà a Barcelona i Madrid el seu nou disc Make-up is a lie al juliol

Morrissey presentarà el seu catorzé disc en solitari, Make-up is a lie, el 25 de juliol a Barcelona i el 29 de juliol a Madrid, dins del seu gira europea.

Tallada l’A-3 a Honrubia sentit Madrid després de la col·lisió i incendi de dos camions

L'autovia A-3 roman tallada a Honrubia (Conca) en sentit Madrid després de la col·lisió i incendi de dos camions, amb els dos conductors ferits i desviaments activats.

Seattle Storm confirma que Awa Fam acaba la temporada amb València Basket i s’incorporarà tard

Seattle Storm confirma que Awa Fam completarà la temporada amb València Basket i s'unirà més tard a la pretemporada WNBA, on també arribaran amb retard Leo Fiebich i Raquel Carrera.

Barcelona i Reial Madrid reprenen la batalla per LaLiga després del colp europeu

Barcelona i Reial Madrid reprenen la seua mà a mà pel títol de LaLiga després de quedar fora de la Lliga de Campions, en una jornada marcada també per dols directes per Europa i per la permanència.

El Llevant s’agarra al Ciutat per a encadenar dos triomfs i continuar viu en LaLiga

El Llevant rep al Sevilla en el Ciutat de València amb l'opció de sumar per primera vegada dos triomfs consecutius en LaLiga i retallar el seu desavantatge amb la permanència.

Les Corts reactiven la comissió de la dana i citen a tres consellers el 28 d’abril

La comissió d'investigació sobre la dana de 2024 en Les Corts tornarà a reunir-se el 28 d'abril, després de dos mesos d'aturada, amb la compareixença de tres consellers i representants de sindicats policials i tècnics.