Un quilòmetre de terror en PortAventura World

Halloween ja ha arribat a PortAventura World.

Halloween ja ha arribat a PortAventura World | Laia Solanellas

 

Hora de convocatòria: 20.00 hores. A partir d’esta hora en PortAventura World, Halloween ja estava en marxa. Conegudes criatures com Fètid Adams o Beetlejuice esperaven els afortunats —o no— que havien sigut convocats per a la preestrena de la gran atracció d’esta campanya de Halloween a PortAventura World: ‘La Isla Maldita’. 

 

 

El parc d’atraccions lluïx com mai, i és que Halloween és un dels moments més esperats per als visitants del ressort. Al voltant de 30.000 carabasses, ratpenats, esquelets gegants, teranyines…, tot està cuidat fins a l’últim detall per a que menuts i grans tinguen una experiència inoblidable en PortAventura World.

 

 

«No tot el món ix amb vida de ‘La Isla Maldita!»

Després d’un passeig entre monstres i criatures infernals per l’àrea de la Mediterrània, arriba el moment d’endinsar-se en la gran atracció, ‘La Isla Maldita’, que ha transformat el parc aquàtic, Costa Caribe, en un lloc infernal, tancant de colp en passar l’estiu. Abans, però, l’espectacle inaugural entre ‘celebrities’ com Pablo Carbonell, Octavi Pujades o Luján Argüelles, i allí un primer avís: «No tot el món ix amb vida!».

 

Els primers valents s’endinsen en este passatge del terror únic en Europa, i és que compta amb un recorregut d’un quilòmetre, més d’un centenar de pirates morts que han tornat a la vida, una ambientació per als amants del terror i unes caracteritzacions que posen la pell de gallina a més d’un.

 

Un moment de l'espectacle inaugural de 'La Isla Maldita'.

Un moment de l’espectacle inaugural de ‘La Isla Maldita’. | Laia Solanellas

 

Entre crits, pirotècnia, foc, foscor, sons estridents i laments del més allà, els valents que s’endinsen en este passatge del terror van travessant diferents fases de l’experiència, algunes d’elles a l’aire lliure i d’altres en espais tancats, alguns dels quals laberíntics i a on la por es porta a l’extrem

 

Trenta minuts després, aproximadament, els hàbils visitants aconseguixen eixir de ‘La Isla Maldita’. La fotografia per al record amb dos zombis-pirates més amables no falta. Ara ja sí, ja poden dir que han sobreviscut a este món caòtic i terrorífic.

 

La ‘nineta dels ulls’ de PortAventura World

Este passatge del terror és la nineta dels ulls de Fernando Aldecoa, director general de PortAventura World, i Gianfranco Bollini, director d’espectacles, i es nota quan en parlen d’ell. «És un producte pensat especialment per als amants de la por» assegura Aldecoa.

 

«La suma del Halloween familiar de PortAventura i esta novetat, convertixen el ressort en el que té el millor producte de Halloween de tota Europa». Per la seua banda, Bollini explica molt emocionat que «dins el meu cor feia quatre anys que tenia un somni i el parlava habitualment amb Fernando Aldecoa: fer un recorregut fort per a Halloween. Ara, crear el passatge més llarg, més potent i més terrorífic d’Europa, és el meu regal i el de PortAventura per a vosaltres». Un regal que costarà aproximadament un milió d’euros durant tota la campanya de Halloween, que s’allargarà fins al 17 de novembre.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detingut a Alfafar un home per amenaçar amb una arma de foc al seu company de pis

La Guàrdia Civil ha detingut a Alfafar a un home que, segons la denúncia del seu company de pis, li hauria amenaçat amb una arma de foc després d'arribar a la vivenda en estat embriac.

Dispositiu de la Guàrdia Civil per una amenaça amb arma de foc en un pis d’Alfafar

La Guàrdia Civil manté un operatiu en un pis d'Alfafar després de la denúncia d'un inquilí que assegura haver sigut amenaçat amb una arma de foc pel seu company de vivenda en estat embriac.

Barça i Eó Enforne lideren el sorteig de la Copa del Rei d’handbol a Alacant

Barça i Eó Enforne Alacant seran caps de sèrie en el sorteig de la fase final de la Copa del Rei d'handbol, que se celebrarà este dilluns en el Real Casino Liceu d'Alacant.

El Vila-real firma el seu primer ple de victòries en els derbis valencians en Primera

El Vila-real tanca la temporada amb sis triomfs en sis partits davant València, Llevant i Elx, suma 18 punts en dols autonòmics i assegura per primera vegada la seua segona Champions consecutiva.

El València busca assegurar la permanència davant quatre rivals que ja li van donar cinc punts en la primera volta

El València encara el tram final de Lliga davant Athletic, Raig, Reial Societat i Barcelona, rivals enfront dels quals ja va sumar cinc punts en la primera volta i que la passada temporada li van deixar sense premi.

El Consell celebra que el Govern eximisca de l’IRPF les ajudes de la DANA de 2024

El president Juanfran Pérez Llorca valora que el Govern haja rectificat i estenga a 2024 l'exempció en l'IRPF de les ajudes autonòmiques per la DANA per a empreses i autònoms.

L’incendi en un desballestament d’Orihuela es manté controlat en la campa exterior

L'incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela a penes manté flama visible, encara que els bombers continuen treballant en el seu control i retirada progressiva de mitjans.

María Pastor González, de la foguera Esplanada, serà la Bellea del Foc 2026

María Pastor González, representant de la foguera Esplanada, ha sigut proclamada Bellea del Foc 2026 en un espectacle celebrat en la plaça de bous d'Alacant davant més de 6.000 persones.