11.9 C
València
Dissabte, 17 gener, 2026

Els restaurants del cuiner valencià Ricard Camarena ja disposen de servici a domicili

 

Els quatre restaurants del cuiner valencià amb dos estreles Michelin Ricard Camarena ja oferixen servici a domicili. D’esta manera, els plats de Central Bar, Canalla Bistro, Habitual i Cocaloka es podran degustar des de casa.

 

Este divendres, el xef  ha anunciat el seu acord exclusiu amb Uber Eats per al repartiment a domicili dels productes d’estos quatre establiments. Uns plats que han sigut adaptats per a que arriben a les cases en perfecte estat.

 

Camarena ha explicat que portaven «temps volent implantar el servici d’enviament a domicili» per als seus clients i després d’una primera prova amb Cocaloka, «que ha funcionat molt bé», ja estan «preparats per a poder oferir la resta de propostes amb totes les garanties i en menys de 30 minuts».

 

L’objectiu és que els clients puguen disfrutar dels plats d’este cuiner en casa o en el treball. I han triat Uber Eats per la confiança que els dona i la il·lusió que ha posat l’empresa de repartiment en este acord de col·laboració.

Últimes notícies

Felipe Orts arriba en el seu millor moment i somia amb el podi a Benidorm

Felipe Orts afronta la Copa del Món de Benidorm en el seu millor moment i es marca el podi com a somni realista malgrat l'alt nivell i la presència de Van der Poel. Sofía Rodríguez aspira a un top 15 davant les grans favorites.

Les temperatures han baixat en la Comunitat Valenciana i les màximes s’han quedat en 15 graus

El descens tèrmic ha deixat les màximes en 15 graus a Rojales i Orihuela, per davall dels 19 del divendres a Pego. El diumenge baixaran les mínimes i les màximes seran similars.

Manifestació a Llíria contra la planta de biometà i per energies segures

Veïns de Llíria han protestat contra la macroplanta de biometà i han reclamat alternatives més netes, segures i sostenibles per a la comarca.

Luis Castro va lamentar que el penal de Mbappé va canviar el partit

El tècnic del Llevant va atribuir el 2-0 a un punt d'inflexió en la pena màxima transformada per Mbappé i va lamentar no capitalitzar les primeres ocasions.

Iván Romero va lamentar la baixada després del penal i va defendre l’actitud del Llevant

El davanter del Llevant va lamentar la derrota 2-0 davant el Reial Madrid, va assegurar que el seu equip va tindre les millors ocasions i que el penal de Mbappé va canviar el partit.

Emergències llança un avís especial per pluges fortes i temporal marítim des del dilluns

El Centre de Coordinació d'Emergències ha emés un avís especial per temporal marítim, pluges fortes i vent des del dilluns a la vesprada en la Comunitat Valenciana. Aemet preveu un episodi amb precipitacions molt persistents, ratxes molt fortes i neu copiosa en muntanya.

Reial Madrid 2-0 Llevant: triomf en el caos amb gols de Mbappé i Asencio

El Reial Madrid es va imposar 2-0 al Llevant després d'un primer temps de xiulets i dubtes. L'entrada de Güler i Mastantuono va canviar el guió i l'equip va reaccionar.

València atorgarà la Medalla d’Or a la Real Germanor de Sant Antoni Abad

L'Ajuntament concedirà la seua màxima distinció a la Real Germanor de Sant Antoni Abad. El lliurament serà el 9 d'Octubre, després de rebre el títol de 'Real' i a les portes del seu 75 aniversari.