Els restaurants del cuiner valencià Ricard Camarena ja disposen de servici a domicili

 

Els quatre restaurants del cuiner valencià amb dos estreles Michelin Ricard Camarena ja oferixen servici a domicili. D’esta manera, els plats de Central Bar, Canalla Bistro, Habitual i Cocaloka es podran degustar des de casa.

 

Este divendres, el xef  ha anunciat el seu acord exclusiu amb Uber Eats per al repartiment a domicili dels productes d’estos quatre establiments. Uns plats que han sigut adaptats per a que arriben a les cases en perfecte estat.

 

Camarena ha explicat que portaven «temps volent implantar el servici d’enviament a domicili» per als seus clients i després d’una primera prova amb Cocaloka, «que ha funcionat molt bé», ja estan «preparats per a poder oferir la resta de propostes amb totes les garanties i en menys de 30 minuts».

 

L’objectiu és que els clients puguen disfrutar dels plats d’este cuiner en casa o en el treball. I han triat Uber Eats per la confiança que els dona i la il·lusió que ha posat l’empresa de repartiment en este acord de col·laboració.

Últimes notícies

Ramón Terrats torna al Getafe traspassat pel Villarreal

El migcampista Ramón Terrats ha sigut traspassat pel Villarreal al Getafe, on ja va jugar en la temporada 24-25 i on començarà ara una segona etapa a les ordres de José Bordalás.

Recomanen confinar-se per la columna de fum d’un incendi en un desguàs d’El Verger

Un incendi en un desguàs d’El Verger ha generat una intensa columna de fum i s’ha recomanat als veïns de la zona afectada que es confinen a casa i eviten acostar-se a l’incendi.

Castelló envia 24.000 quilos d’ajuda a les víctimes del terratrémol de Veneçuela

L’Ajuntament de Castelló ha organitzat l’enviament de 24.000 quilos d’aliments i productes de primera necessitat a Veneçuela per a donar suport als afectats pel terratrémol, amb la col·laboració d’associacions veneçolanes i la Generalitat.

Una gran columna de fum alarma Villena per un incendi en una planta de reciclatge

Un incendi en una planta de reciclatge a la carretera de Caudete, a Villena, ha generat una gran columna de fum i ha mobilitzat nombrosos efectius de Bombers i mitjans de l’empresa.

Mor un jove ofegat mentre es banyava al riu Xúquer a Sumacàrcer

Un jove ha mort ofegat este dimecres al riu Xúquer, a l’àrea recreativa de l’Esgoletja de Sumacàrcer, malgrat l’ampli dispositiu de rescat mobilitzat.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor ha deixat este dimecres fins a 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis valencians, segons Avamet.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor que afecta la Comunitat Valenciana ha deixat este dimecres 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis de la Costera i voltants, segons Avamet.

El nou edifici d’hospitalització del Clínic obrirà en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics

El nou edifici d’hospitalització del Hospital Clínic de València ha assolit el 98 % d’execució, finalitzarà les obres en setembre i començarà a funcionar en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics.