Els restaurants del cuiner valencià Ricard Camarena ja disposen de servici a domicili

 

Els quatre restaurants del cuiner valencià amb dos estreles Michelin Ricard Camarena ja oferixen servici a domicili. D’esta manera, els plats de Central Bar, Canalla Bistro, Habitual i Cocaloka es podran degustar des de casa.

 

Este divendres, el xef  ha anunciat el seu acord exclusiu amb Uber Eats per al repartiment a domicili dels productes d’estos quatre establiments. Uns plats que han sigut adaptats per a que arriben a les cases en perfecte estat.

 

Camarena ha explicat que portaven «temps volent implantar el servici d’enviament a domicili» per als seus clients i després d’una primera prova amb Cocaloka, «que ha funcionat molt bé», ja estan «preparats per a poder oferir la resta de propostes amb totes les garanties i en menys de 30 minuts».

 

L’objectiu és que els clients puguen disfrutar dels plats d’este cuiner en casa o en el treball. I han triat Uber Eats per la confiança que els dona i la il·lusió que ha posat l’empresa de repartiment en este acord de col·laboració.

Últimes notícies

Aubameyang remunta a Vila-real i deixa el Villarreal sense victòria

El Deportivo de A Coruña ha remuntat al camp del Villarreal (2-3) amb un Aubameyang decisiu, autor del gol final i de dues assistències.

Golejada del Torrent en l’estrena en Tercera davant l’Español de San Vicente

El Torrent CF ha debutat en Tercera Federació amb una contundent victòria per 4-0 davant el CD Español de San Vicente a Sant Gregori i es presenta com un dels candidats a l’ascens.

Uns 200 menors s’ajunten a Elx per a batalles de farmeo d’aura convocades per xarxes socials

Al voltant de 200 jóvens, la majoria menors d’edat, s’han reunit al centre d’Elx per a participar en batalles de farmeo d’aura convocades a través de les xarxes socials. La trobada, difosa en poques hores amb un cartell generat amb IA, ha reunit adolescents que busquen guanyar reputació imitant balls de videojocs.

Els Gallos es classifiquen per a la final del SailGP i lluitaran pel volant de València

Els Gallos, equip espanyol del Rolex SailGP, s’han classificat per a la final del gran premi de València després de sumar dues victòries en tres regates classificatòries. L’equip ha tancat la jornada al capdavant del seu grup i este diumenge es jugarà el volant contra tres rivals més.

El Llevant necessita estar al cent per cent per a puntuar a Màlaga

Luís Castro alerta que el Llevant haurà d’estar al cent per cent este diumenge a La Rosaleda davant un Màlaga invicte a casa i remarca que no hi ha partits fàcils en una LALIGA molt competitiva.

Corberán aparca el mercat i demana centrar-se en donar-ho tot al valencianisme

Carlos Corberán rebutja valorar el mercat d’estiu del Valencia CF, qualifica la finestra de fitxatges com a passat i reclama centrar-se en el rendiment de l’actual plantilla i en donar-ho tot pel valencianisme.

El Barça busca la fuga en Mestalla davant un València en tensió

El Barcelona visita este diumenge Mestalla amb opcions d’augmentar l’avantatge sobre el Real Madrid, mentre el València arriba en mala dinàmica esportiva i amb protesta anunciada a la graderia.

Màlaga i Llevant arriben a La Rosaleda amb necessitats oposades

El Màlaga necessita guanyar per eixir de l’últim lloc davant un Llevant en ratxa positiva i reforçat per la golejada al Betis. El partit es juga diumenge a La Rosaleda, on els granotes mai han guanyat en Primera.