Convocats els llocs de treball per a la coordinació del TEM i La Mutant

VALÈNCIA, 14 (EUROPA PRESS)

La Junta de Govern Local de l’Ajuntament de València ha aprovat este divendres les bases específiques per a la provisió definitiva, mitjançant el procediment de concurs de mèrits, de dos llocs de treball per a la coordinació dels teatres municipals, El Musical (TEM) i La Mutant.

Les dos places estan adscrites al Servici d’Acció Cultural del consistori valencià i la missió dels qui les ocupen finalment, segons el perfil funcional d’estos puestos de treball, és «assumir l’obligació d’aconseguir els objectius i resultats que en matèria de direcció li siguen assignats per el/la regidor/a responsable dels espais escènics municipals, de qui depèn jeràrquica i orgànicament».

Les funcions dels llocs oferits per l’Ajuntament de València, als quals poden accedir funcionaris de carrera de qualsevol administració pública, es troben detallades en les bases de la convocatòria, que seran publicades en breu en el tauló d’edictes electrònic d’esta administració local, segons ha informat el consistori en un comunicat.

Així mateix, ha precisat que serà requisit per a concórrer a la convocatòria ser personal funcionari de carrera de qualsevol administració pública pertanyent a l’escala administració especial, subescala servicis especials, classe comesos especials, categoria escala superior, categoria plaça requerida: tècnic administració especial (Patrimoni Històric i Cultura)- professor música i arts escèniques, subgrup A1 de classificació professional i estar en possessió de titulació superior universitària/grau.

Igualment, el personal aspirant haurà de presentar una memòria sobre el lloc de treball al que s’opta amb una extensió màxima de 50 folis i sotmetre’s a una entrevista en la qual defensaran la mateixa, ha afegit l’Ajuntament.

Últimes notícies

Affengruber s’acomiada de l’Elx després de dos temporades i deixa 12 milions

El central austríac David Affengruber s’ha acomiadat de l’Elx en xarxes socials després del seu traspàs al Fulham, amb un missatge emotiu i una operació xifrada en uns 12 milions d’euros.

Set jugadores del Valencia Basket disputaran la Copa del Món de Berlín

El Valencia Basket tindrà set jugadores en la Copa del Món de Berlín, amb quatre internacionals espanyoles i tres més amb Alemanya, Nigèria i Hongria.

Els visitants del Bioparc València presencien el naixement d’un blesbok, un antílop salvat de l’extinció

Els visitants del Bioparc València han presenciat en directe el naixement d’un blesbok, un antílop africà quasi exterminat, tercer alumne d’estiu d’esta espècie al parc.

Temperatures a l’alça i ruixats puntuals a l’interior de Castelló este dijous

El temps es mantindrà estable este dijous a la Comunitat Valenciana, amb cels poc nuvolosos, temperatures en lleuger ascens i possibilitat de ruixats o tronades aïllades a la vesprada a l’interior de Castelló.

Villena nega retallades en la seguretat del MUVI després del robatori del Tresor

L’Ajuntament de Villena rebutja les acusacions del president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, sobre una suposada reducció del 70 % en la partida de seguretat del MUVI i atribueix eixa baixada a una inversió puntual l’any anterior.

A presó per intentar entrar huit quilos de cocaïna líquida a l’aeroport de València

Funcionaris de l’Agència Tributària i la Guàrdia Civil han detingut a l’aeroport de València un espanyol de 51 anys amb més de huit quilos de cocaïna líquida amagats en botes de xampú procedents de la República Dominicana. El jutge ha ordenat el seu ingrés a la presó per un delicte contra la salut pública.

Extingit l’incendi de la Vall d’Uixó després de la seua reactivació a Onda

L’incendi forestal iniciat en la Vall d’Uixó el 25 de juliol i reactivat a Onda ha quedat finalment extingit després de 40 dies actiu i tres reproduccions.

Carlos Álvarez deixa el Levante i fitxa pel Club América mexicà

El Levante ha tancat el traspàs del migcampista Carlos Álvarez al Club América de Mèxic després de dues temporades i mitja i 105 partits com a granota.