Alba Carrillo i Santi Burgoa celebren el seu segon aniversari com a parella

Ejemplo de shortcode con estilo
  Alba Carrillo i el periodista Santi Burgoa acaben de celebrar el seu segon aniversari i per a celebrar-lo la parella va tindre una cita romàntica en un dels restaurants més exclusius de Madrid. A la seua eixida, la model ha presumit de nóvio pels carrers de la capital espanyola, no obstant això Santi es va […]

 

Alba Carrillo i el periodista Santi Burgoa acaben de celebrar el seu segon aniversari i per a celebrar-lo la parella va tindre una cita romàntica en un dels restaurants més exclusius de Madrid. A la seua eixida, la model ha presumit de nóvio pels carrers de la capital espanyola, no obstant això Santi es va mostrar una mica més discret.

 

La col·laboradora de ‘Ya es mediodía’ es va atrevir a respondre algunes preguntes ‘compromeses’ de la premsa i va animar a la seua parella a contestar a les qüestions dels mitjans. Tots dos han respost a la pregunta de si planegen fer un pas més en la seua relació i, si bé ell s’ha mostrat una cosa més discreta, la model ho té molt clar.

 

Encara que principalment ha sigut Alba Carrillo la que ha respost, també ha animat a la seua parella al fet que conteste a les qüestions dels mitjans. “Jo estic bé, com estàs el teu Santi, dis-ho. Jo és que soc més expressiva, ell és més tranquil”, ha dit l’exdona de Feliciano López entre riures.

 

La resposta d’Alba Carrillo sobre el seu futur amb Santi Burgoa

Després de dos anys eixint i amb una relació molt consolidada, els periodistes allí presents no han pogut evitar no preguntar-los sobre els seus futurs plans de noces. “No sé, jo soc súper clàssica. Jo sí, per l’Església”, ha dit Alba fent broma. A més, Carrillo s’ha referit al seu xic. “Jo passe paraula”, ha comentat Santi.

 

També els han preguntat sobre una decisió que pot canviar les seues vides: ser pares. “No sé…Santi tu que dius”, ha seguit comentat de manera molt irònica la model. “Gràcies, gràcies”, ha conclòs Santi. Com dos adolescents, la parella no ha pogut evitar els riures i les mirades còmplices.

Últimes notícies

València i Athletic empaten a zero en un Mestalla sense gols

València CF i Athletic Club han signat un 0-0 a Mestalla en un partit de dues parts ben diferenciades. Els locals continuen en descens malgrat l'embranzida mostrada en la segona mitat amb Javier Aguirre.

Gayà fa història en Lliga en arribar als 350 partits amb el València

José Luis Gayà ha arribat als 350 partits en Lliga amb el València CF en el duel contra l'Athletic i es queda a només un encontre d'igualar David Albelda com a tercer jugador amb més partits en la competició de la història del club.

Iñigo Pérez lamenta la falta de gol del Vila-real en l’empat contra l’Elx

Iñigo Pérez ha assegurat que el Vila-real ha fet una primera part excel·lent contra l’Elx, però ha admés frustració per la falta d’encert davant la porteria en l’empat sense gols a LaLiga.

Aldaia alça barreres contra les inundacions i la UPV tanca els seus campus pel temporal

Aldaia ha instal·lat barreres antiinundacions al barranc de la Saleta i la UPV ha suspés tota l’activitat als seus tres campus pel risc de pluges torrencials. Cultura també ha cancel·lat funcions teatrals i projeccions de la Filmoteca.

Anselmi destaca l’empat de l’Elx a Vila-real com un resultat molt meritori

Martín Anselmi ha valorat com a molt meritori l’empat sense gols de l’Elx al camp del Villarreal, un rival que ha definit com a equip amb molta jerarquia. El tècnic ha subratllat el bon treball defensiu, el partit de Dituro i ha confirmat un fort esquinç de turmell de Marc Aguado.

Repartiment de punts entre Villarreal i Elche a La Ceràmica

Villarreal i Elche han empatat 0-0 a l'estadi de la Ceràmica en un partit on els groguets han anat de més a menys i l'equip il·licità ha sabut patir per traure un punt valuós.

Manises ompli el camp per al II Torneig Tornem! dos anys després de la dana

El camp de Manises ha acollit la segona edició del Torneig Tornem!, que ha reunit centenars de xiquets i famílies per a celebrar la recuperació del futbol valencià dos anys després de la dana. La selecció valenciana sub-12 i el Levante UD han alçat els títols en una jornada festiva marcada també per l’avís de pluges intenses.

Manises ompli el Ciutat de l’Oci amb el II Torneig Tornem! dos anys després de la dana

El camp de Manises ha acollit la segona edició del torneig Tornem!, que recorda la dana i celebra la recuperació del futbol base valencià, amb protagonisme per a xiquets i xiquetes de zones afectades.