10.4 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

Alba Carrillo i Santi Burgoa celebren el seu segon aniversari com a parella

 

Alba Carrillo i el periodista Santi Burgoa acaben de celebrar el seu segon aniversari i per a celebrar-lo la parella va tindre una cita romàntica en un dels restaurants més exclusius de Madrid. A la seua eixida, la model ha presumit de nóvio pels carrers de la capital espanyola, no obstant això Santi es va mostrar una mica més discret.

 

La col·laboradora de ‘Ya es mediodía’ es va atrevir a respondre algunes preguntes ‘compromeses’ de la premsa i va animar a la seua parella a contestar a les qüestions dels mitjans. Tots dos han respost a la pregunta de si planegen fer un pas més en la seua relació i, si bé ell s’ha mostrat una cosa més discreta, la model ho té molt clar.

 

Encara que principalment ha sigut Alba Carrillo la que ha respost, també ha animat a la seua parella al fet que conteste a les qüestions dels mitjans. “Jo estic bé, com estàs el teu Santi, dis-ho. Jo és que soc més expressiva, ell és més tranquil”, ha dit l’exdona de Feliciano López entre riures.

 

La resposta d’Alba Carrillo sobre el seu futur amb Santi Burgoa

Després de dos anys eixint i amb una relació molt consolidada, els periodistes allí presents no han pogut evitar no preguntar-los sobre els seus futurs plans de noces. “No sé, jo soc súper clàssica. Jo sí, per l’Església”, ha dit Alba fent broma. A més, Carrillo s’ha referit al seu xic. “Jo passe paraula”, ha comentat Santi.

 

També els han preguntat sobre una decisió que pot canviar les seues vides: ser pares. “No sé…Santi tu que dius”, ha seguit comentat de manera molt irònica la model. “Gràcies, gràcies”, ha conclòs Santi. Com dos adolescents, la parella no ha pogut evitar els riures i les mirades còmplices.

Últimes notícies

El vent aconseguix 122 km/h a Xixona i 111 a Alcoi en una jornada d’alerta groga

L'episodi de vent ha deixat ratxes de fins a 122 km/h a Xixona i 111 km/h a Alcoi. L'alerta groga es manté i hi ha incidències per gel a Castelló.

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un incendi en una vivenda de Tres Forques este dissabte ha deixat un home mort i 19 persones ateses per inhalació lleu de fum, entre elles quatre menors. Set han sigut traslladades a hospitals i l'origen del foc no s'ha precisat.

Dani J busca posar la bandera de la bachata a Espanya al Benidorm Fest 2026

Després de girar per més de 30 països, Dani J arriba al Benidorm Fest 2026 amb 'Ballant-te' per a reivindicar la bachata a Espanya. Vol trencar el 'sostre de cristall' dels ritmes llatins en els certàmens nacionals.

Emergències activa l’alerta per plaques de gel al Baix Maestrat, Els Ports i Utiel

La Generalitat ha activat l'alerta per plaques de gel al Baix Maestrat, Els Ports i Utiel. La CV-391 esta tallada entre els km 25 i 30 i es demana conduir amb suavitat.

Dissabte amb alerta groga per vent a València, Alacant i l’interior de Castelló

València i Alacant i l'interior de Castelló estan este dissabte en alerta groga per vent, amb avís costaner en els litorals de València i Alacant. Es preveuen ratxes de fins a 80 km/h a l'interior i de 70 km/h a Alacant i el litoral valencià.

Un mort i 19 atesos per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per inhalació lleu de fum després de l'incendi d'un pis en Tres Forques. Set han sigut traslladades a hospitals i la Policia Nacional investiga l'origen

El vent aconseguix ratxes de 122 km/h a Xixona i 111 a Alcoi

Ratxes de més de 100 km/h han afectat diverses localitats d'Alacant, amb 122 km/h a Xixona i 111 a Alcoi. Hi ha avís groc i una desena de servicis de bombers.

El València Basket buscarà certificar a Las Palmas la seua condició de cap de sèrie per a la Copa del Rei

L'equip taronja arriba al tancament de la primera volta amb 12 triomfs i un +210 en el basket average i apunta a segellar el seeding amb una victòria davant el Gran Canària.