Alba Carrillo i Santi Burgoa celebren el seu segon aniversari com a parella

 

Alba Carrillo i el periodista Santi Burgoa acaben de celebrar el seu segon aniversari i per a celebrar-lo la parella va tindre una cita romàntica en un dels restaurants més exclusius de Madrid. A la seua eixida, la model ha presumit de nóvio pels carrers de la capital espanyola, no obstant això Santi es va mostrar una mica més discret.

 

La col·laboradora de ‘Ya es mediodía’ es va atrevir a respondre algunes preguntes ‘compromeses’ de la premsa i va animar a la seua parella a contestar a les qüestions dels mitjans. Tots dos han respost a la pregunta de si planegen fer un pas més en la seua relació i, si bé ell s’ha mostrat una cosa més discreta, la model ho té molt clar.

 

Encara que principalment ha sigut Alba Carrillo la que ha respost, també ha animat a la seua parella al fet que conteste a les qüestions dels mitjans. “Jo estic bé, com estàs el teu Santi, dis-ho. Jo és que soc més expressiva, ell és més tranquil”, ha dit l’exdona de Feliciano López entre riures.

 

La resposta d’Alba Carrillo sobre el seu futur amb Santi Burgoa

Després de dos anys eixint i amb una relació molt consolidada, els periodistes allí presents no han pogut evitar no preguntar-los sobre els seus futurs plans de noces. “No sé, jo soc súper clàssica. Jo sí, per l’Església”, ha dit Alba fent broma. A més, Carrillo s’ha referit al seu xic. “Jo passe paraula”, ha comentat Santi.

 

També els han preguntat sobre una decisió que pot canviar les seues vides: ser pares. “No sé…Santi tu que dius”, ha seguit comentat de manera molt irònica la model. “Gràcies, gràcies”, ha conclòs Santi. Com dos adolescents, la parella no ha pogut evitar els riures i les mirades còmplices.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Girona s’imposa al Vila-real amb un autogol i frega la salvació

Un autogol de Pau Navarro va donar al Girona una victòria treballada davant el Vila-real que li allunya del descens i reforça la seua candidatura a mirar de nou cap a Europa.

Gerard Moreno demana calma després de la derrota del Vila-real a Girona

Gerard Moreno assumix el mal partit del Vila-real a Girona, però reclama calma i recorda que l'equip continua tercer i depén de si mateix per a la Champions.

El Girona tomba al Vila-real i s’acosta a la salvació amb un autogol decisiu

El Girona s'imposa per la mínima al Vila-real en Montilivi gràcies a un autogol de Pau Navarro i s'allunya del descens mentres compromet la lluita groga per la tercera plaça.

Quinze quilòmetres de retenció en l’A-3 a Requena en el retorn de Setmana Santa

La volta de les vacacions de Setmana Santa i Pasqua provoca fins a quinze quilòmetres de circulació lenta en l'A-3 a l'altura de Requena i complicacions en altres vies de la Comunitat Valenciana.

Atzeneta del Maestrat registra la temperatura màxima del Dilluns de Pasqua amb 23,7 graus

Atzeneta del Maestrat ha liderat les temperatures diürnes del Dilluns de Pasqua en la Comunitat Valenciana amb 23,7 graus, per davant de Xàtiva i Carcaixent. Les capitals de província s'han quedat entorn dels 20 graus i el dimarts s'esperen pocs canvis.

La Gladiadora de The VicBros s’imposa en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan

L'hamburguesa La Gladiadora, del local alacantí The VicBros Burger, s'alça amb la victòria en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan i encadena el seu tercer triomf parcial després de Múrcia i Sevilla.

La Generalitat arranca les obres de la nova depuradora de Parc Sagunt II

La Generalitat ha iniciat els treballs de desbrossament i excavació per a construir la nova depuradora de Parc Sagunt II, una infraestructura clau que donarà servici a l'àrea industrial i a diversos municipis de l'entorn.

L’Albufera marca rècord d’aus aquàtiques després de la dana amb 132.000 exemplars de 78 espècies

El cens hivernal al Parc Natural de L'Albufera aconseguix prop de 132.000 aus aquàtiques de 78 espècies, un 52,5% més que en 2025, i marca un màxim històric després de la dana de 2024.