Ana Obregón homenatjea al seu fill Aless en el Dia de la Mare

 

Un Dia de la Mare molt amarg per a Ana Obregón, és el primer any sense el seu fill Aless, un dia molt amarg i dur per a l’actriu. Este és el primer any que viu esta data de caràcter festiu sense la presència del seu fill Aless Lequio. Per a honrar la seua memòria, l’actriu, com ve fent desde que va faltar el seu fill, ha penjat en el seu compte d’Instagram una fotografia al costat del tristament mort empresari per a dedicar-li unes tendres paraules. «És el meu primer Dia de la Mare sense tu, fill meu, i donaria la meua vida, el meu futur complet, perquè tornares», comença dient en el seu missatge dedicat a totes les mares, futures mares i, especialment, a les mares que han perdut un fill. Obregón construeix el seu missatge mitjançant una confabulació sobre una possible conversa entre ella i el seu fill.
<

> «Plore tots els dies per tu, Aless», li diu la presentadora al seu fill. «Ho sé, mami, perquè recull cadascuna de les teues llàgrimes«, se suposa que li contesta Aless en esta conversa tan emotiva que Ana manté amb el seu fill, «Mamà tu vas ser la primera persona que em va voler i la primera persona que vaig estimar. Sempre vas estar quan et necessitava agafant-me de la mà amb amor fins al final i sempre sabies quan necessitava una abraçada. Estic cada segon amb tu, mamà, en la teua ànima i el teu cor, perquè no em vaig emportar el teu cor, però si vaig deixar el meu amb tu. Un dia t’agafaré de la mà i et portaré al paradís, però, fins llavors, mamà preciosa, quan vulgues veure’m només has de tancar els ulls i sentir un murmuri amb l’últim que et vaig dir: «Et vull des de sempre i per sempre, Mamà«, relata la polifacètica artista.

«Estes paraules les porte gravades a foc en el meu cor, el meu Aless. Potser algun dia torna a viure quan ens retrobem, però per si no ho faig, mai oblides que ha estat i és un privilegi ser la teua MARE i que et vull més que a la meua vida», sentència. Cal recordar que el pròxim 13 de maig es compleix el primer aniversari de la mort de Aless, que va morir víctima d’un càncer.

 

Últimes notícies

Mor una xiqueta de 11 anys en caure un pilar sobre dos germans a Alzira

Una xiqueta de 11 anys ha mort i el seu germà de 9 ha resultat ferit este dijous a Alzira després que els caiguera al damunt un pilar duna vivenda a la zona del Motor de lAigua-Casella.

Mor una xiqueta de 11 anys en desplomar-se un pilar d’una vivenda a Alzira

Una xiqueta de 11 anys ha mort i el seu germà de 9 ha resultat ferit en desplomar-se un pilar d’una vivenda a la zona del Motor de l’Aigua-Casella, a Alzira, segons el CICU.

El Consell anirà al CPFF però votarà en contra del nou model de finançament

La Conselleria d’Hisenda ha confirmat que assistirà este divendres al Consell de Política Fiscal i Financera, on defensarà el vot en contra del nou model de finançament autonòmic, després que la Comunitat de Madrid haja anunciat que no acudirà.

L’interior de València crema: màximes per damunt dels 38 graus en ple setembre

L’interior de la província de València ha patit este dijous màximes de fins a 38,7 graus, amb avís groc per calor extrema segons Aemet. Les capitals de província han registrat valors més moderats, al voltant dels 31-32 graus.

Els 38 processats del cas Azud: així es repartixen els papers en la trama

La fi de la instrucció del cas Azud ha deixat una radiografia detallada dels 38 processats, el paper que haurien jugat en la trama i els delictes que la jutgessa els atribuïx de manera indiciària.

El Levante estrenarà una quarta equipació blau marí en homenatge al seu fundador

El Levante ha presentat una nova quarta equipació blau marí que ret homenatge al fundador del club, José Ballester Gozalvo, i a la seua esposa, Teresa Molins Gausach. L’equip estrenarà la camiseta este diumenge a La Rosaleda davant el Málaga, coincidint amb el 117é aniversari de la fundació del club.

Trobe de restes òssies d’un bebé en una casa de Tarragona després de la denúncia del seu iaio

Els Mossos d'Esquadra han localitzat restes òssies d’un bebé en una casa de Santa Bàrbara (Tarragona), on buscaven proves després que el iaio denunciara la desaparició del menut. Els pares han sigut detinguts a València en una causa per homicidi.

L’Eldense reforça la banda esquerra amb el fitxatge de Juan Larios

L’Eldense ha incorporat el lateral esquerre andalús Juan Larios, de 22 anys i ex del Real Zaragoza, amb contracte fins al 30 de juny de 2028. El defensa arriba lliure després de formar-se en clubs d’elit com Sevilla, Barcelona i Manchester City i de debutar amb el Southampton en la Premier League.