11.9 C
València
Dijous, 1 gener, 2026

Ana Obregón homenatjea al seu fill Aless en el Dia de la Mare

 

Un Dia de la Mare molt amarg per a Ana Obregón, és el primer any sense el seu fill Aless, un dia molt amarg i dur per a l’actriu. Este és el primer any que viu esta data de caràcter festiu sense la presència del seu fill Aless Lequio. Per a honrar la seua memòria, l’actriu, com ve fent desde que va faltar el seu fill, ha penjat en el seu compte d’Instagram una fotografia al costat del tristament mort empresari per a dedicar-li unes tendres paraules. “És el meu primer Dia de la Mare sense tu, fill meu, i donaria la meua vida, el meu futur complet, perquè tornares”, comença dient en el seu missatge dedicat a totes les mares, futures mares i, especialment, a les mares que han perdut un fill. Obregón construeix el seu missatge mitjançant una confabulació sobre una possible conversa entre ella i el seu fill.
<

> “Plore tots els dies per tu, Aless”, li diu la presentadora al seu fill. “Ho sé, mami, perquè recull cadascuna de les teues llàgrimes“, se suposa que li contesta Aless en esta conversa tan emotiva que Ana manté amb el seu fill, “Mamà tu vas ser la primera persona que em va voler i la primera persona que vaig estimar. Sempre vas estar quan et necessitava agafant-me de la mà amb amor fins al final i sempre sabies quan necessitava una abraçada. Estic cada segon amb tu, mamà, en la teua ànima i el teu cor, perquè no em vaig emportar el teu cor, però si vaig deixar el meu amb tu. Un dia t’agafaré de la mà i et portaré al paradís, però, fins llavors, mamà preciosa, quan vulgues veure’m només has de tancar els ulls i sentir un murmuri amb l’últim que et vaig dir: “Et vull des de sempre i per sempre, Mamà“, relata la polifacètica artista.

“Estes paraules les porte gravades a foc en el meu cor, el meu Aless. Potser algun dia torna a viure quan ens retrobem, però per si no ho faig, mai oblides que ha estat i és un privilegi ser la teua MARE i que et vull més que a la meua vida”, sentència. Cal recordar que el pròxim 13 de maig es compleix el primer aniversari de la mort de Aless, que va morir víctima d’un càncer.

 

Últimes notícies

Mor Enric Mestre als 89 anys, referent de la ceràmica contemporània

L'Ajuntament d'Alboraia va anunciar la defunció del ceramista als 89 anys. La seua obra geomètrica va deixar empremta en espais públics del municipi i la seua última aparició va ser al novembre amb un premi a l'excel·lència.

Un incendi en un edifici de Paiporta deixa 11 ferits, cinc traslladats a l’hospital

Onze persones d'entre 3 i 79 anys han sigut ateses després d'un incendi en un edifici del carrer l'Horta. Cinc han sigut traslladades, quatre per fum i una per cremades.

Rescaten a diverses persones a Paiporta per un incendi en un pis de la primera planta

Bombers han rescatat a diverses persones en un edifici de Paiporta després de declarar-se un incendi en un pis de la primera planta. El fum s'ha propagat cap a les plantes superiors i diverses persones han rebut atenció sanitària.

Estenen tres dies la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Les autoritats indonèsies van decidir estendre fins al diumenge la busca de tres espanyols després del naufragi del vaixell turístic KM Putri Sakinah. La mesura arriba després de set jornades de rastreig i una petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

Rescaten a diverses persones d’un edifici de Paiporta després d’un incendi en la primera planta

Un incendi en un pis de la primera planta d'un edifici de Paiporta ha generat un dens núvol de fum i ha obligat a rescatar a diverses persones. El foc ha sigut extingit després de la mobilització de sis dotacions.

Estenen tres jornades la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Indonèsia va prolongar fins al diumenge l'operatiu per a localitzar a tres espanyols desapareguts després del naufragi d'un vaixell turístic en Komodo. L'ampliació es recolza en les dades de set dies de rastreig i en la petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

El Vila-real busca trencar la seua mala ratxa d’estrenes davant l’Elx en el Martínez Valero

L'equip groc visita el Martínez Valero en la primera jornada de 2026 després de dos derrotes seguides en els seus primers partits de l'any i un llarg període invicte.

El València només va guanyar un dels seus últims cinc estrenes d’any

L'equip visita Balaídos per a obrir 2026 amb una ratxa discreta: una victòria en cinc arrancades recents. A domicili no guanya una estrena des de 2013.