Ana Obregón homenatjea al seu fill Aless en el Dia de la Mare

 

Un Dia de la Mare molt amarg per a Ana Obregón, és el primer any sense el seu fill Aless, un dia molt amarg i dur per a l’actriu. Este és el primer any que viu esta data de caràcter festiu sense la presència del seu fill Aless Lequio. Per a honrar la seua memòria, l’actriu, com ve fent desde que va faltar el seu fill, ha penjat en el seu compte d’Instagram una fotografia al costat del tristament mort empresari per a dedicar-li unes tendres paraules. «És el meu primer Dia de la Mare sense tu, fill meu, i donaria la meua vida, el meu futur complet, perquè tornares», comença dient en el seu missatge dedicat a totes les mares, futures mares i, especialment, a les mares que han perdut un fill. Obregón construeix el seu missatge mitjançant una confabulació sobre una possible conversa entre ella i el seu fill.
<

> «Plore tots els dies per tu, Aless», li diu la presentadora al seu fill. «Ho sé, mami, perquè recull cadascuna de les teues llàgrimes«, se suposa que li contesta Aless en esta conversa tan emotiva que Ana manté amb el seu fill, «Mamà tu vas ser la primera persona que em va voler i la primera persona que vaig estimar. Sempre vas estar quan et necessitava agafant-me de la mà amb amor fins al final i sempre sabies quan necessitava una abraçada. Estic cada segon amb tu, mamà, en la teua ànima i el teu cor, perquè no em vaig emportar el teu cor, però si vaig deixar el meu amb tu. Un dia t’agafaré de la mà i et portaré al paradís, però, fins llavors, mamà preciosa, quan vulgues veure’m només has de tancar els ulls i sentir un murmuri amb l’últim que et vaig dir: «Et vull des de sempre i per sempre, Mamà«, relata la polifacètica artista.

«Estes paraules les porte gravades a foc en el meu cor, el meu Aless. Potser algun dia torna a viure quan ens retrobem, però per si no ho faig, mai oblides que ha estat i és un privilegi ser la teua MARE i que et vull més que a la meua vida», sentència. Cal recordar que el pròxim 13 de maig es compleix el primer aniversari de la mort de Aless, que va morir víctima d’un càncer.

 

Últimes notícies

Vapejadors i pornografia als 8 anys: alarma entre menors a Alzira

La UPCCA d’Alzira ha detectat vapejadors i consum de pornografia en menors de huit i nou anys, alguns com a regal de comunió o venuts per altres xiquets. L’Ajuntament prepara noves accions i ampliarà l’estudi a Primària davant l’augment d’addiccions a pantalles i nicotina.

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.

L’Eldense viu en tensió per la possible arribada de Messi com a propietari

La plantilla i el tècnic interí de l’Eldense, Josep Ferrando, han admés que viuen una setmana especial davant l’interés de Lionel Messi per comprar el club, encara que intenten centrar-se en el pròxim partit davant l’Sporting a El Molinón.

Desmantellada una macroxarxa que portava cocaïna a Menorca des de València

Interior ha desarticulat una banda que introduïa cocaïna a gran escala a Menorca des de València, Barcelona i Mallorca, amb onze detinguts i més de sis quilos intervinguts.

El dèficit públic valencià baixa fins a 1.694 milions però continua en l’1,02 % del PIB

El dèficit públic de la Comunitat Valenciana ha arribat en el primer semestre a 1.694 milions d’euros, l’1,02 % del PIB, per davall dels 1.960 milions i l’1,25 % d’un any abans. A Espanya, el dèficit de les administracions públiques (sense locals) ha pujat un 6,4 % fins als 33.668 milions, l’1,89 % del PIB.

La Universitat de València reclama més finançament i defensa la educació pública

El rector de la Universitat de València, Juan Luis Gandía, ha reclamat en l’obertura del curs 2026-2027 un finançament suficient i previsible i ha defensat la universitat i la educació pública davant el creixement de la privada. L’acte ha comptat amb la ministra Diana Morant i ha servit per a reivindicar igualtat d’oportunitats, estabilitat investigadora i un marc davant els reptes de la intel·ligència artificial.

Obres d’emergència al tram urbà del riu Magre a Utiel després de la DANA

El Consell ha avalat la declaració d’emergència per reparar amb 4,7 milions el tram urbà del riu Magre al seu pas per Utiel, molt afectat per la DANA del 29 d’octubre de 2024, i millorar-ne el funcionament hidràulic.