13.9 C
València
Divendres, 6 febrer, 2026

Ana Obregón homenatjea al seu fill Aless en el Dia de la Mare

 

Un Dia de la Mare molt amarg per a Ana Obregón, és el primer any sense el seu fill Aless, un dia molt amarg i dur per a l’actriu. Este és el primer any que viu esta data de caràcter festiu sense la presència del seu fill Aless Lequio. Per a honrar la seua memòria, l’actriu, com ve fent desde que va faltar el seu fill, ha penjat en el seu compte d’Instagram una fotografia al costat del tristament mort empresari per a dedicar-li unes tendres paraules. “És el meu primer Dia de la Mare sense tu, fill meu, i donaria la meua vida, el meu futur complet, perquè tornares”, comença dient en el seu missatge dedicat a totes les mares, futures mares i, especialment, a les mares que han perdut un fill. Obregón construeix el seu missatge mitjançant una confabulació sobre una possible conversa entre ella i el seu fill.
<

> “Plore tots els dies per tu, Aless”, li diu la presentadora al seu fill. “Ho sé, mami, perquè recull cadascuna de les teues llàgrimes“, se suposa que li contesta Aless en esta conversa tan emotiva que Ana manté amb el seu fill, “Mamà tu vas ser la primera persona que em va voler i la primera persona que vaig estimar. Sempre vas estar quan et necessitava agafant-me de la mà amb amor fins al final i sempre sabies quan necessitava una abraçada. Estic cada segon amb tu, mamà, en la teua ànima i el teu cor, perquè no em vaig emportar el teu cor, però si vaig deixar el meu amb tu. Un dia t’agafaré de la mà i et portaré al paradís, però, fins llavors, mamà preciosa, quan vulgues veure’m només has de tancar els ulls i sentir un murmuri amb l’últim que et vaig dir: “Et vull des de sempre i per sempre, Mamà“, relata la polifacètica artista.

“Estes paraules les porte gravades a foc en el meu cor, el meu Aless. Potser algun dia torna a viure quan ens retrobem, però per si no ho faig, mai oblides que ha estat i és un privilegi ser la teua MARE i que et vull més que a la meua vida”, sentència. Cal recordar que el pròxim 13 de maig es compleix el primer aniversari de la mort de Aless, que va morir víctima d’un càncer.

 

Últimes notícies

Molt més que una obra: la Generalitat es bolca amb la reconstrucció

La Generalitat Valenciana ha desplegat un ampli conjunt d’actuacions...

L’ex director d’Emergències: es va descartar evacuar per la presa de Forata per a evitar el pànic

L'ex director general d'Emergències ha declarat que el Cecopi va considerar evacuar pel risc en la presa de Forata, però el va descartar per a evitar el pànic. També ha sostingut que l'És-Alert no es va plantejar fins a les 19.00, una versió que xoca amb la de José Miguel Basset.

L’IVAM prorroga fins al 22 de febrer l’exposició de Cristina García Rodero

L'IVAM ha estés la mostra de Cristina García Rodero fins al diumenge 22 de febrer pel gran acolliment del públic. Hi haurà visites guiades i un recital.

Desarticulada una trama d’explotació laboral en obradors de pa: 12 migrants alliberats

La Policia ha desarticulat una xarxa que explotava a migrants en obradors de pa de Palència. Hi ha 12 víctimes alliberades, 5 detinguts i dos locals clausurats.

Alerta taronja per vent en el litoral nord de València i fenòmens costaners a Alacant

Emergències ha activat el nivell taronja per vent en el nord del litoral valencià i per fenòmens costaners en tot el litoral d'Alacant. Es demana evitar la costa i ajornar activitats en la mar.

Detingut a Alzira per guardar 25 armes antigues sense llicència en una casa de camp

La Policia ha arrestat a un home després de localitzar 15 armes curtes i 10 llargues, algunes amb munició, sense llicències ni números de sèrie. La troballa es va produir en una casa de camp d'Alzira després d'una investigació iniciada per una denúncia.

EU-Podem impulsa una moció de censura contra Barcala per l’escàndol de les VPP

EU-Podem ha anunciat contactes amb l'oposició per a explorar una moció de censura contra l'alcalde Luis Barcala per l'escàndol de les VPP. La iniciativa arriba després del ple en el qual també Vox va demanar la seua dimissió i agreuja l'aïllament del govern en minoria.

L’ex director d’Emergències ha negat haver accedit ni filtrat l’àudio de Aemet

L'ex director general d'Emergències ha negat haver accedit o filtrat l'àudio de Aemet. Un informe de la Guàrdia Civil li situa entre els qui van copiar la crida, en una causa paral·lela a la gestió de la DANA.