Ana Obregón homenatjea al seu fill Aless en el Dia de la Mare

 

Un Dia de la Mare molt amarg per a Ana Obregón, és el primer any sense el seu fill Aless, un dia molt amarg i dur per a l’actriu. Este és el primer any que viu esta data de caràcter festiu sense la presència del seu fill Aless Lequio. Per a honrar la seua memòria, l’actriu, com ve fent desde que va faltar el seu fill, ha penjat en el seu compte d’Instagram una fotografia al costat del tristament mort empresari per a dedicar-li unes tendres paraules. «És el meu primer Dia de la Mare sense tu, fill meu, i donaria la meua vida, el meu futur complet, perquè tornares», comença dient en el seu missatge dedicat a totes les mares, futures mares i, especialment, a les mares que han perdut un fill. Obregón construeix el seu missatge mitjançant una confabulació sobre una possible conversa entre ella i el seu fill.
<

> «Plore tots els dies per tu, Aless», li diu la presentadora al seu fill. «Ho sé, mami, perquè recull cadascuna de les teues llàgrimes«, se suposa que li contesta Aless en esta conversa tan emotiva que Ana manté amb el seu fill, «Mamà tu vas ser la primera persona que em va voler i la primera persona que vaig estimar. Sempre vas estar quan et necessitava agafant-me de la mà amb amor fins al final i sempre sabies quan necessitava una abraçada. Estic cada segon amb tu, mamà, en la teua ànima i el teu cor, perquè no em vaig emportar el teu cor, però si vaig deixar el meu amb tu. Un dia t’agafaré de la mà i et portaré al paradís, però, fins llavors, mamà preciosa, quan vulgues veure’m només has de tancar els ulls i sentir un murmuri amb l’últim que et vaig dir: «Et vull des de sempre i per sempre, Mamà«, relata la polifacètica artista.

«Estes paraules les porte gravades a foc en el meu cor, el meu Aless. Potser algun dia torna a viure quan ens retrobem, però per si no ho faig, mai oblides que ha estat i és un privilegi ser la teua MARE i que et vull més que a la meua vida», sentència. Cal recordar que el pròxim 13 de maig es compleix el primer aniversari de la mort de Aless, que va morir víctima d’un càncer.

 

Últimes notícies

Ordre d’evacuació a Catí per l’incendi forestal de Tírig via Es-Alert

Emergències ha ordenat evacuar Catí per l’avanç de l’incendi forestal de Tírig i ha avisat la població amb un Es-Alert. Els veïns han de eixir per la CV-128 o la N-232 en direcció a Xert i seguir les indicacions de la Guàrdia Civil.

224 vivendes públiques per a famílies vulnerables en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha adjudicat en l’últim any 224 vivendes del parc públic a famílies vulnerables, la majoria a la província de València, amb un servici d’acompanyament social per a garantir una integració estable.

Castelló ultima els preparatius per a viure l’eclipsi solar com un esdeveniment històric

Castelló ha posat en marxa dos grans escenaris a les platges del Gurugú i del Pinar per a seguir l’eclipsi total de sol del 12 d’agost, amb divulgadors científics de primer nivell. L’Ajuntament ha treballat més de dos anys per convertir la cita en un esdeveniment històric.

La belga Skywings obrirà un nou centre de formació al aeroport de Castelló

L’escola de pilotatge belga Skywings ha acordat amb l’aeroport de Castelló obrir un nou centre de formació que reforçarà l’activitat operativa i generarà ocupació al territori. La companyia ja té quatre aeronaus basades a Castelló i uns 60 alumnes belgues hi fan pràctiques cada any.

Els bombers forestals alerten d’una situació crítica en Sgise en plena campanya d’incendis

La Secció Sindical SPPLB Bombers Forestals GVA ha denunciat una situació operativa crítica en Sgise en plena campanya estival d’incendis, amb unitats sota mínims i negociacions laborals bloquejades. El sindicat adverteix de conseqüències greus si la Conselleria no aplica millores i no reforça el dispositiu.

Trobeu mort un home de 45 anys en una hamaca a la platja de La Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha localitzat este diumenge el cos sense vida d’un home de 45 anys en una hamaca d’una platja de La Vila Joiosa, sense signes de violència aparent. La causa de la mort es determinarà amb l’autòpsia a l’Institut Anatòmic Forense.

El PSPV porta a Fiscalia Massó per dir que Sánchez és ‘capo de la màfia corrupta’

El PSPV-PSOE ha presentat una denúncia davant la Fiscalia Provincial de València contra la presidenta de Les Corts, Llanos Massó (Vox), per un presumpte delicte d’injúries amb publicitat després d’haver qualificat Pedro Sánchez de ‘capo de la màfia corrupta’ en la xarxa social X.

Més de 2.700 jóvens ja tenen aval de la Generalitat per a comprar la seua primera vivenda

La Generalitat ha avalat 2.718 jóvens de la Comunitat Valenciana en set mesos de 2026 per a comprar 1.812 vivendes, amb més de 39 milions en garanties i finançament de fins al 100 % del preu.