Anabel Pantoja i Omar Sánchez contreuen matrimoni en ‘La Graciosa’

Anabel Pantoja i Omar Sánchez en el moment d'intercanviar els anels | GTRES

Arribà el dia tan esperat per Anabel Pantoja i Omar Sánchez, un dia que s’amblava que no arribava mai i per fi han celebrat les seues noces. Un emotiu enllaç que hem pogut veure minut a minut i que la parella va celebrar a l’illa La Graciosa envoltats per alguns dels seus familiars i éssers estimats. Després de la cerimònia, els joves i els assistents es van desplaçar fins a Pedro Barba, on va tenir lloc el sopar i per descomptat una gran festa flamenca en la qual Anabel es va canviar de vestit, no van faltar picades d’ullet a la família Pantoja i en la qual Susana Molina, Belén Esteban o Amor Romeira van tenir un protagonisme molt especial.

<

>

El segon vestit d’Anabel Pantoja

Si amb el primer vestit va sorprendre, amb el segon Anabel tampoc va defraudar. Per a la seua primera aposta, la neboda d’Isabel Pantoja va apostar per un disseny ajustat amb escot cor i encaix, transparències i inspiració boho chic de la signatura neozelandesa Rue de Seine. Una peça perfecta, amb llarga cua i mànigues extraïbles, ideal per a unes noces a la platja.

El segon vestit portava el seguell de Virgínia Abzueta

Per a la festa la nevoda d’Isabel Pantoja va lluir un vestit que portava la firma de Virgínia Abzueta. En ell la núvia va poder ballar, riure i cantar fins al final. El segon vestit que va lluir era un ‘eslip dress’ de ras amb tirant fi, amb pronunciat escot i moviment que va permetre a la núvia gaudir en gran del seu gran dia.

Anabel Pantoja rient amb el seu segon vestit | Xarxes socials

Per a qui va ser el ram d’Anabel?

Anabel Pantoja va voler tenir un preciós detall amb una de les seues grans amiguesSusana Molina no ha tingut molta sort en l’amor en els últims anys i, després de la seua mediàtica ruptura a ‘La Isla de las tentaciones‘ amb el qual fora el seu company de concurs en ‘GH‘, la murciana sembla haver trobat de nou l’estabilitat. La neboda d’Isabel Pantoja i la influencer són grans amigues i sap el molt que significaria este gest per a ella. Per este motiu, i després del sopar, la col·laboradora va voler lliurar-li el ram de flors que havien preparat per a ella els seus companys de ‘Sálvame’.

Mentre sonava la cançó ‘Amiga mía‘ d’Alejandro Sanz, Anabel va voler tenir amb la guanyadora de ‘Gran Hermano 14‘ este preciós gest, amb el qual va demostrar públicament l’afecte que sent per ella. Un detall que, a més, atenint-nos a la tradició, és un símbol de bona sort cap a la persona que el rep que, en teoria, serà la pròxima a casar-se.

 

<

>

<

>

Isabel Pantoja, ‘present’ en la festa flamenca de Anabel

L’absència de l’artista va ser una de les marcades. La recent pèrdua de donya Ana Martín Villegas, mare de la cantant i iaia de la protagonista del dia, va provocar que molts dels assistents – entre ells Kiko Rivera, la seua dona i les seues filles – no viatjaren fins a la vuitena illa per a celebrar amb Anabel el seu gran moment.

El record de la matriarca del clan va estar molt present en la cerimònia, però també el d’altres important membres de la família, entre ells, la tia de la núvia. La música és un dels distintius de la família Pantoja i, després que es cantés a la platja una de les cançons que donya Ana i el seu difunt marit, Juan Pantoja, cantaven als seus fills – i després néts – de menuts, les cançons d’Isabel Pantoja també es van escoltar.

Així, a cop de micròfon, Isa Pantoja – qui també va tenir un paper molt important en la cerimònia i va dedicar unes paraules als nuvis – i la pròpia Anabel, es van arrencar a cantar juntes el mític ‘Así fue‘ de Isabel Pantoja.

Com no podia ser d’una altra manera, la festa també va tenir el seu toc flamenc i no va faltar una quadrilla amb calaixos, guitarres i palmers cantant i ballant alguns coneguts temes.

<

>

L’animadora oficial de la festa va ser Belén Esteban

La figura de Belén Esteban també va destacar en la festa. La col·laboradora de ‘Sálvame‘ també va tenir l’oportunitat d’agafar el micròfon, encara que en el seu cas, no va ser per a cantar. Mentre sonaven alguns mítics ‘temazos’, la de Paracuellos va tractar d’animar als convidats perquè no decaigués la tabola, alguna cosa que, si s’ha de jutjar pels vídeos publicats, va semblar funcionar.

El karaoke no va acabar amb les cançons de Anabel i Isa Pi i alguns convidats, com a Amor Romeira, es van animar a cantar. Després de canviar-se de vestit, va delectar als convidats amb la seua portentosa veu i algunes versions.

 

<

>

<

>

<

>

 

Últimes notícies

Policia i Guàrdia Civil reforcen amb les autonomies la seguretat als museus per l’onada de robatoris

Policia Nacional i Guàrdia Civil han compartit amb les comunitats autònomes informació clau per reforçar la seguretat als museus després de tres robatoris recents, un d’ells al Museu de Villena. La Generalitat critica que el Ministeri de Cultura no haja presentat encara un pla de treball concret.

Desmantellen a Figueres un gran arsenal d’armes amb enviaments des de la Comunitat Valenciana

La Policia Nacional ha intervingut 644 armes en un traster de Figueres que funcionava com a taller clandestí, amb enviaments continuats des de la Comunitat Valenciana. L’operació, encara oberta, ha acabat de moment amb set detinguts i la confiscació de prop de 400 armes detonadores i milers de cartutxos.

Capturats més de 5.300 porcs senglars en el pla de xoc contra la sobrepoblació

El pla de xoc de la Generalitat contra la sobrepoblació de porcs senglars ha permés capturar 5.337 exemplars a la Comunitat Valenciana, amb especial incidència a la província de València. El dispositiu combina batudes amb caçadors, gàbies de trampeig i ajudes econòmiques als participants.

Un estudi situa les primeres vinyes de la península fa 3.000 anys al Mediterrani oriental

Una investigació internacional liderada per la Universitat de València conclou que les primeres vides cultivades de la península ibèrica arribaren fa uns 3.000 anys del Mediterrani oriental i que el seu llinatge encara és present en varietats actuals com la passa valenciana.

Mor als 81 anys Artur Heras, referent de l’art contemporani valencià

L’artista Artur Heras, figura clau del nou realisme i el pop art valencià, ha mort als 81 anys. Xàtiva iniciarà els tràmits per a nomenar-lo fill predilecte.

Levante i Elx disparen el seu límit de gasto; Vila-real i València es mantenen

Levante i Elx han multiplicat el seu límit de cost de plantilla per a esta temporada, mentres Vila-real i València es mantenen en valors similars als del curs passat, segons les xifres fetes públiques per LaLiga.

La Conselleria de Cultura reclama al Ministeri un pla urgent contra els robatoris en museus

Educació, Cultura i Universitats ha tornat a exigir al Ministeri de Cultura un pla coordinat i una fulla de ruta per a reforçar la seguretat als museus després dels últims robatoris registrats a Espanya.

Extingit l’incendi forestal de Polop dos dies després de declarar-se

El Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha donat per extingit l’incendi forestal declarat dimarts en la partida de Bacorero, a Polop de la Marina, després de dos dies de treball intensiu. El foc ha afectat unes 36 hectàrees de terreny rural muntanyós.