8.8 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

Anabel Pantoja i Omar Sánchez contreuen matrimoni en ‘La Graciosa’

Anabel Pantoja i Omar Sánchez en el moment d'intercanviar els anels | GTRES

Arribà el dia tan esperat per Anabel Pantoja i Omar Sánchez, un dia que s’amblava que no arribava mai i per fi han celebrat les seues noces. Un emotiu enllaç que hem pogut veure minut a minut i que la parella va celebrar a l’illa La Graciosa envoltats per alguns dels seus familiars i éssers estimats. Després de la cerimònia, els joves i els assistents es van desplaçar fins a Pedro Barba, on va tenir lloc el sopar i per descomptat una gran festa flamenca en la qual Anabel es va canviar de vestit, no van faltar picades d’ullet a la família Pantoja i en la qual Susana Molina, Belén Esteban o Amor Romeira van tenir un protagonisme molt especial.

<

>

El segon vestit d’Anabel Pantoja

Si amb el primer vestit va sorprendre, amb el segon Anabel tampoc va defraudar. Per a la seua primera aposta, la neboda d’Isabel Pantoja va apostar per un disseny ajustat amb escot cor i encaix, transparències i inspiració boho chic de la signatura neozelandesa Rue de Seine. Una peça perfecta, amb llarga cua i mànigues extraïbles, ideal per a unes noces a la platja.

El segon vestit portava el seguell de Virgínia Abzueta

Per a la festa la nevoda d’Isabel Pantoja va lluir un vestit que portava la firma de Virgínia Abzueta. En ell la núvia va poder ballar, riure i cantar fins al final. El segon vestit que va lluir era un ‘eslip dress’ de ras amb tirant fi, amb pronunciat escot i moviment que va permetre a la núvia gaudir en gran del seu gran dia.

Anabel Pantoja rient amb el seu segon vestit | Xarxes socials

Per a qui va ser el ram d’Anabel?

Anabel Pantoja va voler tenir un preciós detall amb una de les seues grans amiguesSusana Molina no ha tingut molta sort en l’amor en els últims anys i, després de la seua mediàtica ruptura a ‘La Isla de las tentaciones‘ amb el qual fora el seu company de concurs en ‘GH‘, la murciana sembla haver trobat de nou l’estabilitat. La neboda d’Isabel Pantoja i la influencer són grans amigues i sap el molt que significaria este gest per a ella. Per este motiu, i després del sopar, la col·laboradora va voler lliurar-li el ram de flors que havien preparat per a ella els seus companys de ‘Sálvame’.

Mentre sonava la cançó ‘Amiga mía‘ d’Alejandro Sanz, Anabel va voler tenir amb la guanyadora de ‘Gran Hermano 14‘ este preciós gest, amb el qual va demostrar públicament l’afecte que sent per ella. Un detall que, a més, atenint-nos a la tradició, és un símbol de bona sort cap a la persona que el rep que, en teoria, serà la pròxima a casar-se.

 

<

>

<

>

Isabel Pantoja, ‘present’ en la festa flamenca de Anabel

L’absència de l’artista va ser una de les marcades. La recent pèrdua de donya Ana Martín Villegas, mare de la cantant i iaia de la protagonista del dia, va provocar que molts dels assistents – entre ells Kiko Rivera, la seua dona i les seues filles – no viatjaren fins a la vuitena illa per a celebrar amb Anabel el seu gran moment.

El record de la matriarca del clan va estar molt present en la cerimònia, però també el d’altres important membres de la família, entre ells, la tia de la núvia. La música és un dels distintius de la família Pantoja i, després que es cantés a la platja una de les cançons que donya Ana i el seu difunt marit, Juan Pantoja, cantaven als seus fills – i després néts – de menuts, les cançons d’Isabel Pantoja també es van escoltar.

Així, a cop de micròfon, Isa Pantoja – qui també va tenir un paper molt important en la cerimònia i va dedicar unes paraules als nuvis – i la pròpia Anabel, es van arrencar a cantar juntes el mític ‘Así fue‘ de Isabel Pantoja.

Com no podia ser d’una altra manera, la festa també va tenir el seu toc flamenc i no va faltar una quadrilla amb calaixos, guitarres i palmers cantant i ballant alguns coneguts temes.

<

>

L’animadora oficial de la festa va ser Belén Esteban

La figura de Belén Esteban també va destacar en la festa. La col·laboradora de ‘Sálvame‘ també va tenir l’oportunitat d’agafar el micròfon, encara que en el seu cas, no va ser per a cantar. Mentre sonaven alguns mítics ‘temazos’, la de Paracuellos va tractar d’animar als convidats perquè no decaigués la tabola, alguna cosa que, si s’ha de jutjar pels vídeos publicats, va semblar funcionar.

El karaoke no va acabar amb les cançons de Anabel i Isa Pi i alguns convidats, com a Amor Romeira, es van animar a cantar. Després de canviar-se de vestit, va delectar als convidats amb la seua portentosa veu i algunes versions.

 

<

>

<

>

<

>

 

Últimes notícies

Colp a una xarxa amb més de 100 robatoris en gasolineres, comerços i vivendes en sis províncies

La Guàrdia Civil ha detingut a quatre membres d'una xarxa a la qual atribuïx més de cent robatoris en gasolineres, comerços i vivendes d'Alacant, Múrcia i altres províncies. L'operació ha permés intervindre diners, joies i vehicles i esclarir assalts comesos de matinada amb un mateix patró.

Basset nega reticències per a enviar l’És_Alert i afirma: ‘calia enviar-la’

L'ex inspector cap José Miguel Basset ha negat reticències al Es_Alert durant la DANA i ha rebutjat que discutira amb el subdirector d'Emergències pel text de l'avís.

Cort en un tram de les línies 4 i 6 de Metrovalencia per danys en la catenària

Les línies 4 i 6 han quedat fora de servici entre Tarongers i Doctor Lluch després d'enganxar-se un camió amb remolc en la catenària. Tècnics valoren els danys i no hi ha hora estimada de normalitat.

Dimecres amb núvols alts, poques variacions tèrmiques i vent fluix en la Comunitat

Jornada estable amb cel poc nuvolós i intervals de núvols alts. El vent bufarà fluix de l'oest i el dijous es mantindrà el mateix patró.

La UA participa en un projecte europeu per a crear les primeres ulleres de realitat augmentada amb graduació hologràfica

La Universitat d'Alacant participa en un consorci europeu per a desenrotllar ulleres de realitat augmentada amb graduació òptica basades en elements hologràfics. El GHPO lidera el disseny del combinador que fusiona imatge virtual i món real i la UA acull l'assemblea general del projecte.

Rescaten a un home de 74 anys perdut en el bosc del Saler

La Policia Local de València ha rescatat a un home de 74 anys desorientat en una zona boscosa del Saler. Va ser evacuat després d'obrir pas amb motoserra per la vegetació.

El Govern ha invertit més de 508 milions a Algemesí per a la reconstrucció després de la DANA

El Govern ha destinat més de 508,4 milions a Algemesí després de la DANA d'octubre de 2024. El pla combina ajudes directes i obres per a previndre futures inundacions.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 que demanaria confinar quatre comarques per la dana

Un àudio de WhatsApp de Pradas, incorporat a la causa de la dana, va mostrar que a les 20.15 va anunciar un confinament en quatre comarques. Els És-Alert finalment només van recomanar evitar desplaçaments i romandre a casa.