Anabel Pantoja i Omar Sánchez contreuen matrimoni en ‘La Graciosa’

Anabel Pantoja i Omar Sánchez en el moment d'intercanviar els anels | GTRES

Arribà el dia tan esperat per Anabel Pantoja i Omar Sánchez, un dia que s’amblava que no arribava mai i per fi han celebrat les seues noces. Un emotiu enllaç que hem pogut veure minut a minut i que la parella va celebrar a l’illa La Graciosa envoltats per alguns dels seus familiars i éssers estimats. Després de la cerimònia, els joves i els assistents es van desplaçar fins a Pedro Barba, on va tenir lloc el sopar i per descomptat una gran festa flamenca en la qual Anabel es va canviar de vestit, no van faltar picades d’ullet a la família Pantoja i en la qual Susana Molina, Belén Esteban o Amor Romeira van tenir un protagonisme molt especial.

<

>

El segon vestit d’Anabel Pantoja

Si amb el primer vestit va sorprendre, amb el segon Anabel tampoc va defraudar. Per a la seua primera aposta, la neboda d’Isabel Pantoja va apostar per un disseny ajustat amb escot cor i encaix, transparències i inspiració boho chic de la signatura neozelandesa Rue de Seine. Una peça perfecta, amb llarga cua i mànigues extraïbles, ideal per a unes noces a la platja.

El segon vestit portava el seguell de Virgínia Abzueta

Per a la festa la nevoda d’Isabel Pantoja va lluir un vestit que portava la firma de Virgínia Abzueta. En ell la núvia va poder ballar, riure i cantar fins al final. El segon vestit que va lluir era un ‘eslip dress’ de ras amb tirant fi, amb pronunciat escot i moviment que va permetre a la núvia gaudir en gran del seu gran dia.

Anabel Pantoja rient amb el seu segon vestit | Xarxes socials

Per a qui va ser el ram d’Anabel?

Anabel Pantoja va voler tenir un preciós detall amb una de les seues grans amiguesSusana Molina no ha tingut molta sort en l’amor en els últims anys i, després de la seua mediàtica ruptura a ‘La Isla de las tentaciones‘ amb el qual fora el seu company de concurs en ‘GH‘, la murciana sembla haver trobat de nou l’estabilitat. La neboda d’Isabel Pantoja i la influencer són grans amigues i sap el molt que significaria este gest per a ella. Per este motiu, i després del sopar, la col·laboradora va voler lliurar-li el ram de flors que havien preparat per a ella els seus companys de ‘Sálvame’.

Mentre sonava la cançó ‘Amiga mía‘ d’Alejandro Sanz, Anabel va voler tenir amb la guanyadora de ‘Gran Hermano 14‘ este preciós gest, amb el qual va demostrar públicament l’afecte que sent per ella. Un detall que, a més, atenint-nos a la tradició, és un símbol de bona sort cap a la persona que el rep que, en teoria, serà la pròxima a casar-se.

 

<

>

<

>

Isabel Pantoja, ‘present’ en la festa flamenca de Anabel

L’absència de l’artista va ser una de les marcades. La recent pèrdua de donya Ana Martín Villegas, mare de la cantant i iaia de la protagonista del dia, va provocar que molts dels assistents – entre ells Kiko Rivera, la seua dona i les seues filles – no viatjaren fins a la vuitena illa per a celebrar amb Anabel el seu gran moment.

El record de la matriarca del clan va estar molt present en la cerimònia, però també el d’altres important membres de la família, entre ells, la tia de la núvia. La música és un dels distintius de la família Pantoja i, després que es cantés a la platja una de les cançons que donya Ana i el seu difunt marit, Juan Pantoja, cantaven als seus fills – i després néts – de menuts, les cançons d’Isabel Pantoja també es van escoltar.

Així, a cop de micròfon, Isa Pantoja – qui també va tenir un paper molt important en la cerimònia i va dedicar unes paraules als nuvis – i la pròpia Anabel, es van arrencar a cantar juntes el mític ‘Así fue‘ de Isabel Pantoja.

Com no podia ser d’una altra manera, la festa també va tenir el seu toc flamenc i no va faltar una quadrilla amb calaixos, guitarres i palmers cantant i ballant alguns coneguts temes.

<

>

L’animadora oficial de la festa va ser Belén Esteban

La figura de Belén Esteban també va destacar en la festa. La col·laboradora de ‘Sálvame‘ també va tenir l’oportunitat d’agafar el micròfon, encara que en el seu cas, no va ser per a cantar. Mentre sonaven alguns mítics ‘temazos’, la de Paracuellos va tractar d’animar als convidats perquè no decaigués la tabola, alguna cosa que, si s’ha de jutjar pels vídeos publicats, va semblar funcionar.

El karaoke no va acabar amb les cançons de Anabel i Isa Pi i alguns convidats, com a Amor Romeira, es van animar a cantar. Després de canviar-se de vestit, va delectar als convidats amb la seua portentosa veu i algunes versions.

 

<

>

<

>

<

>

 

Últimes notícies

Noves aules per garantir als pares la llengua base triada per als seus fills

Educació ha assegurat que tot l’alumnat tindrà garantida la continuïtat en la llengua base triada, i per això habilitarà o reconvertirà aules, sobretot en municipis castellanoparlants on ha crescut la demanda en valencià.

Tanquen la platja de Torre de la Sal per contaminació bacteriana fins a nou avís

La platja de Torre de la Sal, a Cabanes, ha quedat tancada al bany fins a nou avís per una elevada presència de la bacteria Escherichia coli en l’aigua.

Les noves plantes renovables podran guardar energia amb menys tràmits a la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha anunciat que simplificarà el procediment perquè les plantes renovables de la Comunitat Valenciana puguen emmagatzemar energia, accelerar la seua finançació i reforçar la seguretat del subministrament elèctric.

Bernabé promet declarar València zona tensionada i aplicar la taxa turística si arriba a l’alcaldia

Pilar Bernabé, delegada del Govern i candidata del PSPV-PSOE a l’alcaldia de València, ha avançat que, si governa, declararà la ciutat zona tensionada per la vivenda i posarà en marxa la taxa turística.

Quatre dels cinc sindicats educatius avalen el pla per a reduir la burocràcia docent

El nou acord de simplificació burocràtica d'Educació ha rebut el suport de STEPV, CSIF, CCOO i UGT, mentres que ANPE s'ha desmarcat en exigir un calendari d'implantació clar.

Quan es poden consultar les notes de la PAU i com reclamar en la Comunitat Valenciana

L’alumnat valencià que s’ha examinat enguany de la PAU podrà vore les seues notes este divendres 12 de juny a partir de les 13.00 hores a la plataforma de la Generalitat, amb terminis marcats per a reclamacions, visualització d’exàmens i preinscripció universitària.

Compromís sotmetrà a votació Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València el 4 de juliol

Compromís per València ha convocat una assemblea extraordinària el 4 de juliol per a ratificar Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València per a les municipals de 2027 i presentar el seu nou projecte polític davant la militància.

El Levante incorpora lliure el francés Enzo Bardeli fins a 2029

El Levante ha tancat el fitxatge lliure del migcampista francés Enzo Bardeli, de 25 anys, que firma fins a juny de 2029 i es convertix en el primer reforç per a la pròxima temporada.