Anabel Pantoja i Omar Sánchez contreuen matrimoni en ‘La Graciosa’

Anabel Pantoja i Omar Sánchez en el moment d'intercanviar els anels | GTRES

Arribà el dia tan esperat per Anabel Pantoja i Omar Sánchez, un dia que s’amblava que no arribava mai i per fi han celebrat les seues noces. Un emotiu enllaç que hem pogut veure minut a minut i que la parella va celebrar a l’illa La Graciosa envoltats per alguns dels seus familiars i éssers estimats. Després de la cerimònia, els joves i els assistents es van desplaçar fins a Pedro Barba, on va tenir lloc el sopar i per descomptat una gran festa flamenca en la qual Anabel es va canviar de vestit, no van faltar picades d’ullet a la família Pantoja i en la qual Susana Molina, Belén Esteban o Amor Romeira van tenir un protagonisme molt especial.

<

>

El segon vestit d’Anabel Pantoja

Si amb el primer vestit va sorprendre, amb el segon Anabel tampoc va defraudar. Per a la seua primera aposta, la neboda d’Isabel Pantoja va apostar per un disseny ajustat amb escot cor i encaix, transparències i inspiració boho chic de la signatura neozelandesa Rue de Seine. Una peça perfecta, amb llarga cua i mànigues extraïbles, ideal per a unes noces a la platja.

El segon vestit portava el seguell de Virgínia Abzueta

Per a la festa la nevoda d’Isabel Pantoja va lluir un vestit que portava la firma de Virgínia Abzueta. En ell la núvia va poder ballar, riure i cantar fins al final. El segon vestit que va lluir era un ‘eslip dress’ de ras amb tirant fi, amb pronunciat escot i moviment que va permetre a la núvia gaudir en gran del seu gran dia.

Anabel Pantoja rient amb el seu segon vestit | Xarxes socials

Per a qui va ser el ram d’Anabel?

Anabel Pantoja va voler tenir un preciós detall amb una de les seues grans amiguesSusana Molina no ha tingut molta sort en l’amor en els últims anys i, després de la seua mediàtica ruptura a ‘La Isla de las tentaciones‘ amb el qual fora el seu company de concurs en ‘GH‘, la murciana sembla haver trobat de nou l’estabilitat. La neboda d’Isabel Pantoja i la influencer són grans amigues i sap el molt que significaria este gest per a ella. Per este motiu, i després del sopar, la col·laboradora va voler lliurar-li el ram de flors que havien preparat per a ella els seus companys de ‘Sálvame’.

Mentre sonava la cançó ‘Amiga mía‘ d’Alejandro Sanz, Anabel va voler tenir amb la guanyadora de ‘Gran Hermano 14‘ este preciós gest, amb el qual va demostrar públicament l’afecte que sent per ella. Un detall que, a més, atenint-nos a la tradició, és un símbol de bona sort cap a la persona que el rep que, en teoria, serà la pròxima a casar-se.

 

<

>

<

>

Isabel Pantoja, ‘present’ en la festa flamenca de Anabel

L’absència de l’artista va ser una de les marcades. La recent pèrdua de donya Ana Martín Villegas, mare de la cantant i iaia de la protagonista del dia, va provocar que molts dels assistents – entre ells Kiko Rivera, la seua dona i les seues filles – no viatjaren fins a la vuitena illa per a celebrar amb Anabel el seu gran moment.

El record de la matriarca del clan va estar molt present en la cerimònia, però també el d’altres important membres de la família, entre ells, la tia de la núvia. La música és un dels distintius de la família Pantoja i, després que es cantés a la platja una de les cançons que donya Ana i el seu difunt marit, Juan Pantoja, cantaven als seus fills – i després néts – de menuts, les cançons d’Isabel Pantoja també es van escoltar.

Així, a cop de micròfon, Isa Pantoja – qui també va tenir un paper molt important en la cerimònia i va dedicar unes paraules als nuvis – i la pròpia Anabel, es van arrencar a cantar juntes el mític ‘Así fue‘ de Isabel Pantoja.

Com no podia ser d’una altra manera, la festa també va tenir el seu toc flamenc i no va faltar una quadrilla amb calaixos, guitarres i palmers cantant i ballant alguns coneguts temes.

<

>

L’animadora oficial de la festa va ser Belén Esteban

La figura de Belén Esteban també va destacar en la festa. La col·laboradora de ‘Sálvame‘ també va tenir l’oportunitat d’agafar el micròfon, encara que en el seu cas, no va ser per a cantar. Mentre sonaven alguns mítics ‘temazos’, la de Paracuellos va tractar d’animar als convidats perquè no decaigués la tabola, alguna cosa que, si s’ha de jutjar pels vídeos publicats, va semblar funcionar.

El karaoke no va acabar amb les cançons de Anabel i Isa Pi i alguns convidats, com a Amor Romeira, es van animar a cantar. Després de canviar-se de vestit, va delectar als convidats amb la seua portentosa veu i algunes versions.

 

<

>

<

>

<

>

 

Últimes notícies

El valencià Roberto Bou s’estrena en la Gigante de Piedra amb opcions màximes de triomf

La 14a edició de la Gigante de Piedra, este dissabte a l’Alcora, reunirà 300 ciclistes en un traçat extrem de 200 km, amb el debut en la prova reina de Roberto Bou i Anna Bello com a gran favorita femenina.

El Barça vol mantindre la seua supremacia en una Copa del Rei d’Alacant amb bitllet europeu

El Centre de Tecnificació d’Alacant acull des de divendres fins diumenge la fase final de la Copa del Rei d’handbol, amb un Barça dominador i una plaça europea en joc per als finalistes.

El Valencia CF assegura Dimitrievski fins 2028 amb l’ampliació del seu contracte

El Valencia CF ha exercit la clàusula d’ampliació del contracte de Stole Dimitrievski per dos anys més, i el porter macedoni continuarà al club fins juny de 2028 després d’una temporada clau en la permanència.

Dijous amb màximes molt altes al prelitoral de València i ruixats possibles al nord

La Comunitat Valenciana viurà este dijous un dia de sol i calor amb màximes molt altes al prelitoral de València i possibilitat de ruixats i tronades al nord, segons Aemet. Divendres arribarà un descens notable de les temperatures màximes, sobretot a la província de València, i augmentaran els núvols i les precipitacions al sud de València i nord d'Alacant.

Els hotels valencians tanquen maig fregant el 87% d’ocupació, quatre punts més que fa un any

Els hotels de la Comunitat Valenciana han tancat el mes de maig amb una ocupació pròxima al 87%, quatre punts per damunt de 2025, amb València i Benidorm liderant i un fort impuls del turisme internacional.

Dijous amb màximes molt altes al prelitoral de València i ruixats al nord

La Comunitat Valenciana viurà este dijous un dia calorós, amb màximes molt altes al prelitoral de València i possibles ruixats forts amb tempesta a l’interior del terç nord.

El professorat en vaga mou l’acampada de la plaça de la Mare de Déu per a facilitar el Corpus

L’acampada indefinida de professors a la plaça de la Mare de Déu de València es reubica uns metres per a facilitar els preparatius i actes del Corpus, però anuncia que diumenge tornarà a ocupar l’espai alliberat.

El professorat valencià encadena 19 dies lectius de vaga sense avançar en la negociació

La vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic valencià arriba als 19 dies lectius amb noves manifestacions a València i Alacant, acampada a la plaça de la Verge i sense que Educació haja représ la negociació amb tots els sindicats.