Anita Matamoros es deixa vore públicament amb la seua parella

Anita Matamoros i David Salvador han mostrat públicament el seu amor a la Feria d'Abril de Sevilla

Anita Matamoros i David Salvador han mostrat públicament el seu amor en la Fira d’Abril de Sevilla | Instagram @_anitamatamoros

 

Anita Matamoros i el jove empresari d’èxit, David Salvador, ja no amaguen la seua relació sentimental. La filla de Kiko Matamoros i Makoke i la seua parella s’han deixat vore junts i amb actituds molt afectuoses durant la Fira d’Abril de Sevilla. A més, la parella no ha dubtat en compartir imàtgens amb els seus seguidors, a través dels seus perfils d’Instagram, mostrant sense cap prejuí que són parella oficialment.

 

La jove va publicar una fotografia en el seu perfil d’Instagram, on apareix abraçada al seu nóvio mentres ell la mira fixament, i l’acompanya amb un escrit que diu: «Sempre al teu costat». El jove empresari és uns quants anys més major que Anita -que enguany fa 19 anys- i té un restaurant de menjar hawaià.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Siempre a la verita tuya

A post shared by ANITA MATAMOROS (@_anitamatamoros) on

 

La parella ha passat uns dies en Sevilla disfrutant de la Fira d’Abril acompanyats de la mare d’ella, Makoke, i la seua parella, el jove Tony Spina. D’esta manera, Anita Matamoros i David Salvador han vullgut oficialitzar el seu amor, que l’estudiant de disseny de moda havia amagat els últims mesos, tot i haver donat algunes pistes.

 

Anita Matamoros amb el seu xicot, l'empresari David Salvador

Anita Matamoros amb el seu xicot, l’empresari David Salvador | Instagram @_anitamatamoros

 

No obstant això, la relació sentimental entre Anita i David es va fer pública fa poques setmanes. Però, tot i que alguns mitjans de comunicació ja havien informat sobre qui era el nou gendre de Kiko Matamoros, calia una confirmació definitiva com les imàtgens i els missatges que s’han dedicat els jóvens durant estos dies en la Fira d’Abril.

Últimes notícies

El PSPV tanca files amb Vicent Mascarell davant el juí oral per presumptes calúmnies al PP

El PSPV-PSOE ha reafirmat el seu suport total a Vicent Mascarell i ha criticat l’obertura de juí oral per un presumpte delicte de calúmnies al PP arran d’un vídeo on atribuïa al partit un acte vandàlic contra la seu socialista de València.

La tercera ona de calor dispara els 41,8 °C a Beneixama i la tempesta deixa ratxes de 80 km/h

L’inici de la tercera ona de calor ha deixat fins a 41,8 graus a Beneixama i una tempesta molt intensa ha registrat ratxes de vent de més de 80 km/h en municipis de les comarques valencianes.

Els embassaments del Xúquer baixen al 60,8 % i els del Segura al 56,4 % en plena onada de calor

La reserva hidrica continua el descens estival: el Xuquer es troba al 60,8 % i el Segura al 56,4 %, encara per damunt de fa un any i de la mitjana de la darrera decada.

El Levante incorpora de nou Manu Sánchez cedit pel Celta per a la temporada 2026-27

El Celta ha tancat amb el Levante UD la cessió amb opció de compra del lateral Manu Sánchez per a la temporada 2026-27, en el que serà el seu segon any al Ciutat de Valencia.

Tres dones assassinades en 24 hores en possibles crims masclistes a Màlaga, Toledo i Alacant

La portaveu del Govern ha condemnat els tres presumptes assassinats masclistes registrats en 24 hores a Màlaga, Toledo i Almoradí (Alacant), que podrien elevar a 33 les víctimes mortals d'enguany. La Guàrdia Civil investiga els casos mentres es recorden els servicis d'atenció 24 hores a víctimes de violència masclista.

El nou complex administratiu de Jesús concentrarà servicis provincials a partir de 2029

La Diputació de València invertirà 22,75 milions d’euros en un nou complex administratiu al barri de Patraix que centralitzarà des de 2029 bona part dels servicis provincials. El projecte combinarà tres edificis nous amb immobles històrics i inclourà mesures de sostenibilitat i d’eficiència en la gestió.

La jutgessa de la DANA exigix saber qui va redactar l’informe 4 d’Emergències

La jutgessa que investiga la DANA ha ordenat a l’AVSRE identificar el tècnic que va elaborar l’informe número 4 del 29 d’octubre de 2024 i aclarir quan es va remetre a la llista de difusió oficial, davant les discrepàncies entre dos versions del mateix document.

Encauen 14 persones per presumptes sobrecostos en obres de casernes de la Guàrdia Civil a la Comunitat

Un jutjat de València ha encausat 14 persones, entre elles un tinent coronel de la Guàrdia Civil, per presumptes sobrecostos i una suposada xarxa de corrupció en obres de casernes entre 2018 i 2022.