Anita Matamoros es deixa vore públicament amb la seua parella

Anita Matamoros i David Salvador han mostrat públicament el seu amor a la Feria d'Abril de Sevilla

Anita Matamoros i David Salvador han mostrat públicament el seu amor en la Fira d’Abril de Sevilla | Instagram @_anitamatamoros

 

Anita Matamoros i el jove empresari d’èxit, David Salvador, ja no amaguen la seua relació sentimental. La filla de Kiko Matamoros i Makoke i la seua parella s’han deixat vore junts i amb actituds molt afectuoses durant la Fira d’Abril de Sevilla. A més, la parella no ha dubtat en compartir imàtgens amb els seus seguidors, a través dels seus perfils d’Instagram, mostrant sense cap prejuí que són parella oficialment.

 

La jove va publicar una fotografia en el seu perfil d’Instagram, on apareix abraçada al seu nóvio mentres ell la mira fixament, i l’acompanya amb un escrit que diu: «Sempre al teu costat». El jove empresari és uns quants anys més major que Anita -que enguany fa 19 anys- i té un restaurant de menjar hawaià.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Siempre a la verita tuya

A post shared by ANITA MATAMOROS (@_anitamatamoros) on

 

La parella ha passat uns dies en Sevilla disfrutant de la Fira d’Abril acompanyats de la mare d’ella, Makoke, i la seua parella, el jove Tony Spina. D’esta manera, Anita Matamoros i David Salvador han vullgut oficialitzar el seu amor, que l’estudiant de disseny de moda havia amagat els últims mesos, tot i haver donat algunes pistes.

 

Anita Matamoros amb el seu xicot, l'empresari David Salvador

Anita Matamoros amb el seu xicot, l’empresari David Salvador | Instagram @_anitamatamoros

 

No obstant això, la relació sentimental entre Anita i David es va fer pública fa poques setmanes. Però, tot i que alguns mitjans de comunicació ja havien informat sobre qui era el nou gendre de Kiko Matamoros, calia una confirmació definitiva com les imàtgens i els missatges que s’han dedicat els jóvens durant estos dies en la Fira d’Abril.

Anuncios

Últimes notícies

El trencament d’una catenària per un camió deixa sense servici partix del tramvia de València

El trencament d'una catenària per un camió ha obligat a tallar un tram de la línia 4 del tramvia de València i a suspendre per complet el servici de la línia 6 mentres es reparen els danys.

La Ciutat de les Arts exigix a l’Ajuntament de València aclarir el cessament de festivals per soroll

La Ciutat de les Arts i les Ciències demana a l'Ajuntament de València que precise l'abast de l'orde que obliga a cessar activitats que incomplisquen la normativa de contaminació acústica.

Nacho Vidal és condemnat a 3 anys per tràfic de drogues però evita la presó

Nacho Vidal ha sigut condemnat a tres anys de prision i a una multa de 5.800 euros per trafique de drogues, però no ingressara en la carcel en suspendre's la pena. L'actor té, ademas, un altre juí pendent per un presumpte homicidi imprudent relacionat amb un ritual amb verí de gripau buf.

Pérez Llorca reivindica l’FP com a palanca clau de competitivitat en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca destaca la Formació Professional com a motor de competitivitat i ocupació en la Comunitat Valenciana i celebra el resultat històric en SpainSkills 2026.

Metrovalencia ampliarà el servici nocturn de Dijous Sant a Diumenge de Resurrecció

Metrovalencia reforça el seu servici nocturn entre el 2 i el 5 d'abril amb trens i tramvies addicionals i freqüències específiques per línies, i manté el servici ordinari per Pasqua.

El Govern porta a la Fiscalia la negativa de la Confraria de Sagunt a admetre dones

El Govern ha remés a la Fiscalia General de l'Estat un informe sobre la negativa reiterada de la Confraria de Sagunt a admetre dones, amb l'objectiu que s'investigue si existix discriminació per raó de sexe.

Liberum es retira de la causa judicial per la gestió de la DANA a València

L'associació Liberum, que actuava com a acusació popular en la causa penal per la gestió de la DANA, renúncia a seguir en el procediment i recuperarà la fiança de 6.000 euros.

Un regidor del PSPV denuncia a un edil del PP per amenaces després d’un ple a Redován

Un regidor del PSPV a Redován ha denunciat a un edil del PP per suposades amenaces i intent d'agressió després del ple del 26 de març, fets que ja investiga la Guàrdia Civil.