10.3 C
València
Divendres, 26 desembre, 2025

Anita Matamoros es deixa vore públicament amb la seua parella

Anita Matamoros i David Salvador han mostrat públicament el seu amor a la Feria d'Abril de Sevilla

Anita Matamoros i David Salvador han mostrat públicament el seu amor en la Fira d’Abril de Sevilla | Instagram @_anitamatamoros

 

Anita Matamoros i el jove empresari d’èxit, David Salvador, ja no amaguen la seua relació sentimental. La filla de Kiko Matamoros i Makoke i la seua parella s’han deixat vore junts i amb actituds molt afectuoses durant la Fira d’Abril de Sevilla. A més, la parella no ha dubtat en compartir imàtgens amb els seus seguidors, a través dels seus perfils d’Instagram, mostrant sense cap prejuí que són parella oficialment.

 

La jove va publicar una fotografia en el seu perfil d’Instagram, on apareix abraçada al seu nóvio mentres ell la mira fixament, i l’acompanya amb un escrit que diu: «Sempre al teu costat». El jove empresari és uns quants anys més major que Anita -que enguany fa 19 anys- i té un restaurant de menjar hawaià.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Siempre a la verita tuya

A post shared by ANITA MATAMOROS (@_anitamatamoros) on

 

La parella ha passat uns dies en Sevilla disfrutant de la Fira d’Abril acompanyats de la mare d’ella, Makoke, i la seua parella, el jove Tony Spina. D’esta manera, Anita Matamoros i David Salvador han vullgut oficialitzar el seu amor, que l’estudiant de disseny de moda havia amagat els últims mesos, tot i haver donat algunes pistes.

 

Anita Matamoros amb el seu xicot, l'empresari David Salvador

Anita Matamoros amb el seu xicot, l’empresari David Salvador | Instagram @_anitamatamoros

 

No obstant això, la relació sentimental entre Anita i David es va fer pública fa poques setmanes. Però, tot i que alguns mitjans de comunicació ja havien informat sobre qui era el nou gendre de Kiko Matamoros, calia una confirmació definitiva com les imàtgens i els missatges que s’han dedicat els jóvens durant estos dies en la Fira d’Abril.

Últimes notícies

Alacant viu el seu Nadal més plujós en quasi un segle amb fins a 30 l/m²

La ciutat ha viscut el seu dia de Nadal més plujós en quasi un segle. La pluja feble i persistent ha deixat 28 l/m² en l'observatori i més de 30 a la Vega Baixa.

Els bombers demanen activar la Situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Els bombers del consorci provincial han sol·licitat activar la Situació 0 per la neu a l'interior nord. Emergències manté alerta groga amb acumulacions de fins a 8 cm a partir de 700 metres fins a les 20 hores.

Neu a l’interior nord de Castelló per Nadal, amb termòmetres sota zero

Nevades generalitzades per damunt de 700 metres als Ports, Alt Maestrat i La Tinença, amb mínimes de fins a -3,5 °C i avís groc per acumulacions.

València ha acollit 135 rodatges en 2025 i s’ha consolidat com a plató

València ha acollit 135 rodatges en 2025 després d'atendre 265 projectes. El volum de filmacions ha reforçat la seua projecció turística i cultural i ja hi ha dos noves produccions confirmades per a l'any vinent.

El pare d’Alcaraz defén la seua postura després de la ruptura amb Ferrero: ‘Cada un és lliure d’opinar amb el que sàpia’

El pare de Carlos Alcaraz va defendre la seua postura després de la ruptura amb Juan Carlos Ferrero i va evitar explicar els motius. Ferrero es va dir 'dolgut' però obert a tornar.

Els bombers demanen activar la situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Dos dotacions del Consorci i tres unitats de bombers forestals amb llevaneus treballen a l'interior nord, amb alerta groga entre les 10 i les 20 hores.

El PSPV urgix a Feijóo a entregar a la jutgessa la conversa íntegra amb Mazón per la dana

El PSPV ha exigit a Alberto Núñez Feijóo que entregue a la jutgessa de la causa per la dana del 29 d'octubre la conversa completa que va mantindre amb Carlos Mazón. Denuncien que el líder del PP només ha remés els missatges rebuts i l'acusen d'opacitat i de faltar al respecte a les víctimes.

Vega Gimeno subratlla l’impacte del Roig Arena i el definix com a punt d’inflexió per a Espanya

La jugadora de 3x3 Vega Gimeno situa al Roig Arena com a motor esportiu i cultural. Destaca el seu aforament i l'oportunitat que brinda al bàsquet femení i al 3x3.