Anita Matamoros es deixa vore públicament amb la seua parella

Anita Matamoros i David Salvador han mostrat públicament el seu amor a la Feria d'Abril de Sevilla

Anita Matamoros i David Salvador han mostrat públicament el seu amor en la Fira d’Abril de Sevilla | Instagram @_anitamatamoros

 

Anita Matamoros i el jove empresari d’èxit, David Salvador, ja no amaguen la seua relació sentimental. La filla de Kiko Matamoros i Makoke i la seua parella s’han deixat vore junts i amb actituds molt afectuoses durant la Fira d’Abril de Sevilla. A més, la parella no ha dubtat en compartir imàtgens amb els seus seguidors, a través dels seus perfils d’Instagram, mostrant sense cap prejuí que són parella oficialment.

 

La jove va publicar una fotografia en el seu perfil d’Instagram, on apareix abraçada al seu nóvio mentres ell la mira fixament, i l’acompanya amb un escrit que diu: «Sempre al teu costat». El jove empresari és uns quants anys més major que Anita -que enguany fa 19 anys- i té un restaurant de menjar hawaià.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Siempre a la verita tuya

A post shared by ANITA MATAMOROS (@_anitamatamoros) on

 

La parella ha passat uns dies en Sevilla disfrutant de la Fira d’Abril acompanyats de la mare d’ella, Makoke, i la seua parella, el jove Tony Spina. D’esta manera, Anita Matamoros i David Salvador han vullgut oficialitzar el seu amor, que l’estudiant de disseny de moda havia amagat els últims mesos, tot i haver donat algunes pistes.

 

Anita Matamoros amb el seu xicot, l'empresari David Salvador

Anita Matamoros amb el seu xicot, l’empresari David Salvador | Instagram @_anitamatamoros

 

No obstant això, la relació sentimental entre Anita i David es va fer pública fa poques setmanes. Però, tot i que alguns mitjans de comunicació ja havien informat sobre qui era el nou gendre de Kiko Matamoros, calia una confirmació definitiva com les imàtgens i els missatges que s’han dedicat els jóvens durant estos dies en la Fira d’Abril.

Últimes notícies

Vaga dels vigilants de prevenció d’incendis en Vaersa el 30 i 31 d’agost

STAS-Intersindical, UGT i CCOO han convocat vaga del personal vigilant-operari de prevenció d'incendis forestals en Vaersa els dies 30 i 31 d'agost i mantindran demà una nova protesta davant el Palau de la Generalitat per exigir millores laborals i de servei.

Xàtiva, Alzira i Guadasséquies baten rècords de calor amb més de 44 graus

Xàtiva ha marcat este dimecres 44,1 graus i s’ha situat com la temperatura més alta d’Espanya, mentre que Alzira ha arribat als 44,7 graus i Guadasséquies als 44,2, segons Aemet i Avamet.

Cinc municipis valencians ja superen els 42 graus, les temperatures més altes d’Espanya

Carcaixent, Xàtiva, l’aeroport de València, Polinyà del Xúquer i València ciutat encapçalen hui les màximes d’Espanya, superant totes els 42 graus, amb avís roig activat al litoral valencià.

Incendi al barranc del Carraixet en un dia roig per calor extrema

Diversos equips terrestres i quatre mitjans aeris treballen en l’extinció d’un incendi de vegetació al barranc del Carraixet, en Bonrepòs i Mirambell, en una jornada de risc extrem per calor a la província de València.

Detingut a València per un tiroteig a l’accés sud de la ciutat

La Policia Nacional ha detingut un jove de 22 anys a València com a presumpte autor d’un tiroteig al principal accés sud de la ciutat, a la zona de la rotonda dels Anzuelos. No s’han registrat ferits, encara que la investigació continua oberta.

Bioparc adapta la dieta i crea pluja artificial per a cuidar els animals davant l’onada de calor

Bioparc València ha reforçat el seu protocol d’estiu per l’alerta roja per calor amb gelats especials, sistemes de pluja artificial i seguiment dels animals més vulnerables.

Reforma integral a Pont de Fusta per a modernitzar la Policia de la Generalitat

La Conselleria d’Emergències i Interior està reformant íntegrament la comissaria de Pont de Fusta, seu central de la Policia de la Generalitat, amb una inversió de 2,13 milions i un termini de 16 mesos, per a millorar ús, seguretat, accessibilitat i eficiència energètica d’un edifici històric protegit.

Trobada una bossa amb ossos humans a l’albelló de València

La Policia Nacional investiga una bossa amb restes òssies, presumptament humanes, localitzada en la xarxa d’albellons de València, a prop de la bomba de Cantarranas, al barri de Natzaret.