Anita Matamoros es deixa vore públicament amb la seua parella

Anita Matamoros i David Salvador han mostrat públicament el seu amor a la Feria d'Abril de Sevilla

Anita Matamoros i David Salvador han mostrat públicament el seu amor en la Fira d’Abril de Sevilla | Instagram @_anitamatamoros

 

Anita Matamoros i el jove empresari d’èxit, David Salvador, ja no amaguen la seua relació sentimental. La filla de Kiko Matamoros i Makoke i la seua parella s’han deixat vore junts i amb actituds molt afectuoses durant la Fira d’Abril de Sevilla. A més, la parella no ha dubtat en compartir imàtgens amb els seus seguidors, a través dels seus perfils d’Instagram, mostrant sense cap prejuí que són parella oficialment.

 

La jove va publicar una fotografia en el seu perfil d’Instagram, on apareix abraçada al seu nóvio mentres ell la mira fixament, i l’acompanya amb un escrit que diu: «Sempre al teu costat». El jove empresari és uns quants anys més major que Anita -que enguany fa 19 anys- i té un restaurant de menjar hawaià.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Siempre a la verita tuya

A post shared by ANITA MATAMOROS (@_anitamatamoros) on

 

La parella ha passat uns dies en Sevilla disfrutant de la Fira d’Abril acompanyats de la mare d’ella, Makoke, i la seua parella, el jove Tony Spina. D’esta manera, Anita Matamoros i David Salvador han vullgut oficialitzar el seu amor, que l’estudiant de disseny de moda havia amagat els últims mesos, tot i haver donat algunes pistes.

 

Anita Matamoros amb el seu xicot, l'empresari David Salvador

Anita Matamoros amb el seu xicot, l’empresari David Salvador | Instagram @_anitamatamoros

 

No obstant això, la relació sentimental entre Anita i David es va fer pública fa poques setmanes. Però, tot i que alguns mitjans de comunicació ja havien informat sobre qui era el nou gendre de Kiko Matamoros, calia una confirmació definitiva com les imàtgens i els missatges que s’han dedicat els jóvens durant estos dies en la Fira d’Abril.

Últimes notícies

Set autors espanyols, entre ells la valenciana Laura Pérez, opten als Premis Eisner 2026

Set creadors espanyols, amb la il·lustradora valenciana Laura Pérez com un dels noms destacats, figuren entre els nominats als Premis Eisner 2026 en diverses de les seues categories.

Olasagasti apel·la a l’empenyiment de l’afició del Llevant per a aconseguir la permanència davant el Mallorca

Jon Ander Olasagasti subratlla que el suport de l'afició del Llevant serà clau enfront del Mallorca, rival directe per la permanència, després de l'impuls que va suposar guanyar a Vigo.

La Comunitat Valenciana usarà detectors de radiofreqüència en la pròxima PAU per a frenar el frau

La Comunitat Valenciana implantarà en la pròxima PAU detectors de radiofreqüència per a localitzar dispositius electrònics ocults i exigirà mòbils totalment apagats i sense rellotges a l'aula.

Greu un home atropellat pel tramvia després de caure a la via a Alacant

Un home de 48 anys ha resultat ferit greu en caure de manera accidental a la via del tramvia a Alacant i ser atropellat per un comboi de la línia 2, la qual cosa va obligar a interrompre el servici durant 20 minutos.

El Centre del Carme reivindica a 60 artistes marcats per la dana en la mostra Genealogies del territori

El Centre del Carme presenta l'exposició Genealogies del territori, amb obres de 60 artistes afectats per la dana, que reflexionen sobre el territori, la memòria i la petjada de l'aigua.

Educació cita als sindicats el dilluns per a reprendre la negociació en plena vaga del professorat

La Conselleria d'Educació convoca als sindicats docents el dilluns a les 16 hores per a la segona reunió de la Taula sectorial des de l'inici de la vaga indefinida, després d'una proposta considerada insuficient per les organitzacions sindicals.

El Consell acusa a Arcadi España d’ignorar la carta de Pérez Llorca sobre finançament

El conseller José Antonio Rovira retrau al ministre Arcadi España que no haja respost a la carta enviada per Juanfran Pérez Llorca el 30 de març i dubte que el Govern aprove un nou model de finançament autonòmic.

Vox acusa a la Generalitat de falta de lideratge en la gestió de la dana de 2024

Vox sosté en les seues conclusions a la comissió d'investigació de Les Corts que la gestió de la dana de 2024 va evidenciar greus carències de lideratge i coordinació per part de la Generalitat i del Govern central.