Belén Esteban s’esfondra en el seu retorn a ‘Sálvame’: ‘Se m’ha parat la vida’

Belén Esteban segueix en el procés de recuperació de l’operació a la qual va haver de sotmetre’s fa uns dies després del trencament de tíbia i peroné que va patir en ‘Sálvame’.

La col·laboradora, malgrat el seu estat d’ànim, ha reaparegut en les seues xarxes socials per a penjar un missatge d’agraïment per l’afecte que està rebent. A més, de la seua queixa als companys dels mitjans de comunicació que estaven esperant-la a la porta de la seua casa i la col·laboradora els ha demanat que la deixaren tranquil·la. Quan ha tornat, es tapava el rostre amb les mans perquè no pogueren captar la seua cara de malestar.

Anuncios

Però, a més, també ha intervingut en directe en el seu programa, ‘Sálvame’ per a xarrar amb els seus companys i explicar com es troba.

Vull donar les gràcies a tots els meus companys. No hi ha ni un que no m’haja escrit. Jo no responia i em continuaven escrivint”, ha començat dient Betlem amb la veu entretallada i visiblement emocionada: “Li envie un bes tota la gent, no us imagineu l’afecte i tots els missatges que m’estan arribant“.

M’emocione perquè he tingut dies dolents, però a poc a poc he de començar a animar-me“, ha comentat Belén. Durant la crida, també ha insistit en la gravetat de la seua lesió i ha donat detalls sobre la seua intervenció: “No m’he fet una fractura, m’he fet un ‘fracturón’. He estat en molt bones mans, l’operació va tindre una duració de dos hores i 45 minuts m’han posat 20 caragols i dos plaques. No ha sigut fàcil i no ho estic passant bé“.

En ser preguntada pel seu retorn al programa, la de Paracuellos ha afirmat que no podrà donar suport al peu “entre sis i huit setmanes“. “M’he trencat la tíbia, el peroné i hi ha hagut desplaçaments, llavors és més complicat”, ha lamentat la tertuliana. Tot seguit li ha llançat un avís al programa en to d’humor: “Amb mi no compteu per a res, ni per a pujar un escaló“.

No hi ha dubte que està sent una temporada molt complicada per a la ‘princesa del poble’. “M’emocione amb tot. Estic molt sensible”, ha confessat davant els seus companys abans d’esfondrar-se: “Se m’ha parat la vida tres mesos”. “Sé que hi ha coses pitjors, però també hi ha coses millors“, ha reconegut.

Després del xicotet altercat que ha tingut aquest matí amb els mitjans de comunicació, ha volgut agrair-los també la seua preocupació, però els deixa un missatge: “Demane per favor que em respecten quan he d’eixir de la meua casa per a acudir al metge, ja que considere que és innecessari que se’m fotografie o que es pretenga que en l’estat actual de salut conteste les preguntes dels reporters. Espere que la premsa no es moleste“.

Conclou dient que totes les novetats que tinga sobre el seu estat de salut les donarà ella a través de les seues xarxes socials, i torna a donar les gràcies a tots els seus seguidors per comprendre-la i secundar-la en aquests “durs moments“.

Anuncios

Últimes notícies

Pluges intenses i tempestes en gran part de la Comunitat Valenciana, sobretot entre València i Alacant

La Comunitat Valenciana registra hui ruixats generalitzats, localment molt forts i amb tempesta entre el sud de València i el nord d'Alacant, amb descens de màximes a l'interior i situació marítima una mica alterada.

Urpa de Cap Verd el creuer amb brot de hantavirus rumb a Canàries

El creuer MV Hondius ha partit de Cap Verd cap al port de Granadilla de Abona, a Tenerife, després d'evacuar a tres persones amb hantavirus. A la seua arribada s'activarà un dispositiu sanitari per a avaluar i repatriar a tot el passatge, inclosos els espanyols a bord.

València Basket assalta el OAKA, força el 1-2 i allarga la sèrie davant el Panathinaikos

València Basket firma una exhibició col·lectiva en el OAKA, derrota al Panathinaikos per 87-91 i manté visca l'eliminatòria de quarts de final de l'Eurolliga.

El Crystal Palace s’interessa per Marcelino per a rellevar a Glasner

El Crystal Palace ha realitzat un primer sondeig per Marcelino García Toral per a ocupar la banqueta la pròxima temporada després de l'eixida anunciada d'Oliver Glasner, que deixarà el club al final del curs.

Aemet alerta de tempestes intenses en la serra que poden causar inundacions locals

Aemet manté avisos taronja i groc per tempestes que poden descarregar més de 40 litres per metre quadrat en una hora en el sud de València i nord d'Alacant, amb el risc d'inundacions locals.

Els bombers rescaten a un conductor atrapat per la pala d’un carretó en un polígon de Rafelbunyol

Un conductor ha resultat atrapat en el seu turisme en incrustar-se la pala d'un carretó en l'habitacle i ha hagut de ser rescatat pels bombers en un polígon industrial de Rafelbunyol.

Denuncien un intent d’agressió amb un cristall d’un pres de Picassent a diversos funcionaris

Acaip UGT denuncia que un pres del centre penitenciari de Picassent va intentar agredir amb un tros de cristall a diversos funcionaris, que van resultar ferits de diversa consideració.

València estrenarà este estiu punts de bany a la platja per a persones amb paràlisi cerebral

L'Ajuntament de València posarà en marxa este estiu un projecte pilot de punts de bany adaptats per a persones amb paràlisi cerebral a la platja del Cabanyal, que s'estendrà posteriorment a altres trams del litoral.