Belén Esteban s’esfondra en el seu retorn a ‘Sálvame’: ‘Se m’ha parat la vida’

Belén Esteban segueix en el procés de recuperació de l’operació a la qual va haver de sotmetre’s fa uns dies després del trencament de tíbia i peroné que va patir en ‘Sálvame’.

La col·laboradora, malgrat el seu estat d’ànim, ha reaparegut en les seues xarxes socials per a penjar un missatge d’agraïment per l’afecte que està rebent. A més, de la seua queixa als companys dels mitjans de comunicació que estaven esperant-la a la porta de la seua casa i la col·laboradora els ha demanat que la deixaren tranquil·la. Quan ha tornat, es tapava el rostre amb les mans perquè no pogueren captar la seua cara de malestar.

Però, a més, també ha intervingut en directe en el seu programa, ‘Sálvame’ per a xarrar amb els seus companys i explicar com es troba.

Vull donar les gràcies a tots els meus companys. No hi ha ni un que no m’haja escrit. Jo no responia i em continuaven escrivint”, ha començat dient Betlem amb la veu entretallada i visiblement emocionada: “Li envie un bes tota la gent, no us imagineu l’afecte i tots els missatges que m’estan arribant“.

M’emocione perquè he tingut dies dolents, però a poc a poc he de començar a animar-me“, ha comentat Belén. Durant la crida, també ha insistit en la gravetat de la seua lesió i ha donat detalls sobre la seua intervenció: “No m’he fet una fractura, m’he fet un ‘fracturón’. He estat en molt bones mans, l’operació va tindre una duració de dos hores i 45 minuts m’han posat 20 caragols i dos plaques. No ha sigut fàcil i no ho estic passant bé“.

En ser preguntada pel seu retorn al programa, la de Paracuellos ha afirmat que no podrà donar suport al peu “entre sis i huit setmanes“. “M’he trencat la tíbia, el peroné i hi ha hagut desplaçaments, llavors és més complicat”, ha lamentat la tertuliana. Tot seguit li ha llançat un avís al programa en to d’humor: “Amb mi no compteu per a res, ni per a pujar un escaló“.

No hi ha dubte que està sent una temporada molt complicada per a la ‘princesa del poble’. “M’emocione amb tot. Estic molt sensible”, ha confessat davant els seus companys abans d’esfondrar-se: “Se m’ha parat la vida tres mesos”. “Sé que hi ha coses pitjors, però també hi ha coses millors“, ha reconegut.

Després del xicotet altercat que ha tingut aquest matí amb els mitjans de comunicació, ha volgut agrair-los també la seua preocupació, però els deixa un missatge: “Demane per favor que em respecten quan he d’eixir de la meua casa per a acudir al metge, ja que considere que és innecessari que se’m fotografie o que es pretenga que en l’estat actual de salut conteste les preguntes dels reporters. Espere que la premsa no es moleste“.

Conclou dient que totes les novetats que tinga sobre el seu estat de salut les donarà ella a través de les seues xarxes socials, i torna a donar les gràcies a tots els seus seguidors per comprendre-la i secundar-la en aquests “durs moments“.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les màximes en la Comunitat Valenciana depassen els 30 graus i Xàtiva lidera amb 30,7

Les temperatures màximes en la Comunitat Valenciana han depassat els 30 graus en diversos municipis, amb Xàtiva al capdavant en aconseguir els 30,7 graus segons Avamet i 29,7 segons Aemet.

Un home atés per inhalació de fum després d’un incendi en una vivenda d’Alcoi

Un incendi originat presumptament en un calefactor en una vivenda d'Alcoi ha provocat una intensa fumera, el desallotjament preventiu de diversos veïns i l'atenció sanitària a un home per inhalació de fum.

Detonen de forma controlada una bomba de la Guerra Civil trobada en un solar de València

Una bomba d'aviació de més de 50 quilos de la Guerra Civil ha sigut trobada en un solar de València i detonada de manera controlada en una zona aïllada del port, després d'un operatiu coordinat entre Policia Nacional i Autoritat Portuària.

Paiporta s’alia amb el Teatre Nacional de Catalunya per a reforçar la seua reconstrucció cultural després de la dana

L'Ajuntament de Paiporta i el Teatre Nacional de Catalunya firmen un acord per a impulsar la reconstrucció cultural del municipi, reforçar les arts escèniques en català i acompanyar la reparació dels seus principals equipaments.

Pérez Llorca ressalta l’avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d’Alacant

La Generalitat subratlla l'avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d'Alacant, una infraestructura clau per a la intermodalitat que preveu entrar en servici a principis de 2029.

Justícia reforça el jutjat que instruïx la causa de la DANA a Catarroja

La Conselleria de Justícia garantix la continuïtat dels recursos humans en el jutjat de Catarroja que instruïx la causa de la DANA i convertix 200 reforços judicials en places estructurals a partir de juliol.

Emergències recomana a les persones asmàtiques usar màscara per l’alta concentració de pols en suspensió

La prevista màxima concentració de pols en suspensió entre la matinada del dissabte i la del diumenge porta a Emergències a aconsellar màscara i tancament de finestres a persones asmàtiques o amb problemes respiratoris.

El Llevant es juga la permanència davant el Getafe i busca el seu primer doble triomf a casa

El Llevant rep al Getafe en un dol clau per la permanència en el qual intentarà encadenar per primera vegada en la temporada dos victòries seguides en el Ciutat de València.