Belén Esteban s’esfondra en el seu retorn a ‘Sálvame’: ‘Se m’ha parat la vida’

Belén Esteban segueix en el procés de recuperació de l’operació a la qual va haver de sotmetre’s fa uns dies després del trencament de tíbia i peroné que va patir en ‘Sálvame’.

La col·laboradora, malgrat el seu estat d’ànim, ha reaparegut en les seues xarxes socials per a penjar un missatge d’agraïment per l’afecte que està rebent. A més, de la seua queixa als companys dels mitjans de comunicació que estaven esperant-la a la porta de la seua casa i la col·laboradora els ha demanat que la deixaren tranquil·la. Quan ha tornat, es tapava el rostre amb les mans perquè no pogueren captar la seua cara de malestar.

Però, a més, també ha intervingut en directe en el seu programa, ‘Sálvame’ per a xarrar amb els seus companys i explicar com es troba.

«Vull donar les gràcies a tots els meus companys. No hi ha ni un que no m’haja escrit. Jo no responia i em continuaven escrivint», ha començat dient Betlem amb la veu entretallada i visiblement emocionada: «Li envie un bes tota la gent, no us imagineu l’afecte i tots els missatges que m’estan arribant«.

«M’emocione perquè he tingut dies dolents, però a poc a poc he de començar a animar-me«, ha comentat Belén. Durant la crida, també ha insistit en la gravetat de la seua lesió i ha donat detalls sobre la seua intervenció: «No m’he fet una fractura, m’he fet un ‘fracturón’. He estat en molt bones mans, l’operació va tindre una duració de dos hores i 45 minuts m’han posat 20 caragols i dos plaques. No ha sigut fàcil i no ho estic passant bé«.

En ser preguntada pel seu retorn al programa, la de Paracuellos ha afirmat que no podrà donar suport al peu «entre sis i huit setmanes«. «M’he trencat la tíbia, el peroné i hi ha hagut desplaçaments, llavors és més complicat», ha lamentat la tertuliana. Tot seguit li ha llançat un avís al programa en to d’humor: «Amb mi no compteu per a res, ni per a pujar un escaló«.

No hi ha dubte que està sent una temporada molt complicada per a la ‘princesa del poble’. «M’emocione amb tot. Estic molt sensible», ha confessat davant els seus companys abans d’esfondrar-se: «Se m’ha parat la vida tres mesos». «Sé que hi ha coses pitjors, però també hi ha coses millors«, ha reconegut.

Després del xicotet altercat que ha tingut aquest matí amb els mitjans de comunicació, ha volgut agrair-los també la seua preocupació, però els deixa un missatge: «Demane per favor que em respecten quan he d’eixir de la meua casa per a acudir al metge, ja que considere que és innecessari que se’m fotografie o que es pretenga que en l’estat actual de salut conteste les preguntes dels reporters. Espere que la premsa no es moleste«.

Conclou dient que totes les novetats que tinga sobre el seu estat de salut les donarà ella a través de les seues xarxes socials, i torna a donar les gràcies a tots els seus seguidors per comprendre-la i secundar-la en aquests «durs moments«.

Últimes notícies

El foc de Soneja queda extingit després de cremar 183 hectàrees i desallotjar 500 veïns

L’incendi forestal declarat diumenge a Soneja i que també ha afectat Azuébar s’ha donat per extingit este dissabte a les 20.25 hores, després de cremar 183 hectàrees i obligar al desallotjament de 500 veïns.

Ferit un home de 49 anys en una baralla al Mercat de Dénia

Un home de 49 anys ha resultat ferit al cap en una baralla este dissabte al matí al Mercat de Dénia i ha sigut traslladat a l’Hospital de Dénia.

Aemet activa l’avís groc per fortes tronades este diumenge a l’interior nord de València

Aemet ha activat per a este diumenge, entre les 18.00 i les 00.00 hores, l’avís groc per tronades a l’interior nord de València, amb fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i possibilitat de granís i ratxes molt fortes de vent.

Gran incendi en una planta de reciclatge d’Aielo de Malferit amb sis dotacions de bombers

Un incendi industrial molt desenvolupat ha afectat esta vesprada una planta de reciclatge d’Aielo de Malferit i ha obligat a mobilitzar sis dotacions del Consorci de Bombers de València i bombers forestals.

Mor un treballador en caure-li un mur damunt al polígon Fuente del Jarro de Paterna

Un home ha mort este dissabte al polígon industrial Fuente del Jarro de Paterna després que li haja caigut un mur damunt durant la faena.

Ferit un home major en quedar atrapat baix del seu tractor a Benimantell

Un home de Benimantell ha resultat ferit en quedar atrapat baix del tractor que conduïa en la zona de Fontetes. Els bombers l'han rescatat amb contusions i l'han traslladat a un hospital per a la seua valoració.

Braxton Key se’n va al Fenerbahce per dos anys després de descartar seguir al València Basket

L’ala-pivot nord-americà Braxton Key ha signat per dos temporades amb el Fenerbahce després de no acceptar l’oferta de renovació del València Basket, club del qual es declara aficionat de per vida.

Hugo Sotelo jugarà cedit al Llevant la temporada 2026-27

El Celta i el Llevant han tancat un principi dacord perquè Hugo Sotelo jugue cedit el curs 2026-27 al club valencià, pendent només de definir una possible opció de compra.