15.3 C
València
Dimarts, 3 febrer, 2026

Belén Esteban s’esfondra en el seu retorn a ‘Sálvame’: ‘Se m’ha parat la vida’

Belén Esteban segueix en el procés de recuperació de l’operació a la qual va haver de sotmetre’s fa uns dies després del trencament de tíbia i peroné que va patir en ‘Sálvame’.

La col·laboradora, malgrat el seu estat d’ànim, ha reaparegut en les seues xarxes socials per a penjar un missatge d’agraïment per l’afecte que està rebent. A més, de la seua queixa als companys dels mitjans de comunicació que estaven esperant-la a la porta de la seua casa i la col·laboradora els ha demanat que la deixaren tranquil·la. Quan ha tornat, es tapava el rostre amb les mans perquè no pogueren captar la seua cara de malestar.

Però, a més, també ha intervingut en directe en el seu programa, ‘Sálvame’ per a xarrar amb els seus companys i explicar com es troba.

Vull donar les gràcies a tots els meus companys. No hi ha ni un que no m’haja escrit. Jo no responia i em continuaven escrivint”, ha començat dient Betlem amb la veu entretallada i visiblement emocionada: “Li envie un bes tota la gent, no us imagineu l’afecte i tots els missatges que m’estan arribant“.

M’emocione perquè he tingut dies dolents, però a poc a poc he de començar a animar-me“, ha comentat Belén. Durant la crida, també ha insistit en la gravetat de la seua lesió i ha donat detalls sobre la seua intervenció: “No m’he fet una fractura, m’he fet un ‘fracturón’. He estat en molt bones mans, l’operació va tindre una duració de dos hores i 45 minuts m’han posat 20 caragols i dos plaques. No ha sigut fàcil i no ho estic passant bé“.

En ser preguntada pel seu retorn al programa, la de Paracuellos ha afirmat que no podrà donar suport al peu “entre sis i huit setmanes“. “M’he trencat la tíbia, el peroné i hi ha hagut desplaçaments, llavors és més complicat”, ha lamentat la tertuliana. Tot seguit li ha llançat un avís al programa en to d’humor: “Amb mi no compteu per a res, ni per a pujar un escaló“.

No hi ha dubte que està sent una temporada molt complicada per a la ‘princesa del poble’. “M’emocione amb tot. Estic molt sensible”, ha confessat davant els seus companys abans d’esfondrar-se: “Se m’ha parat la vida tres mesos”. “Sé que hi ha coses pitjors, però també hi ha coses millors“, ha reconegut.

Després del xicotet altercat que ha tingut aquest matí amb els mitjans de comunicació, ha volgut agrair-los també la seua preocupació, però els deixa un missatge: “Demane per favor que em respecten quan he d’eixir de la meua casa per a acudir al metge, ja que considere que és innecessari que se’m fotografie o que es pretenga que en l’estat actual de salut conteste les preguntes dels reporters. Espere que la premsa no es moleste“.

Conclou dient que totes les novetats que tinga sobre el seu estat de salut les donarà ella a través de les seues xarxes socials, i torna a donar les gràcies a tots els seus seguidors per comprendre-la i secundar-la en aquests “durs moments“.

Últimes notícies

Maig encara el Benidorm Fest amb ‘Toca’m’ i llibertat creativa enfront de OT

Maig porta al Benidorm Fest 2026 'Toca'm' i remarca que, a diferència de 'OT', gaudix de llibertat creativa total. Presentarà un xou dissenyat amb el seu propi equip.

Ratxes molt fortes de ponent a l’interior abans del repunt de les màximes

L'interior de València i Castelló afrontarà de matinada ratxes molt fortes de ponent i un descens tèrmic; el dimecres les màximes repuntaran, sobretot a València.

Dos detinguts pel robatori de material ceràmic en una empresa d’Almassora

La Guàrdia Civil ha arrestat a dos hòmens de 37 i 46 anys per sostraure diverses caixes de material ceràmic després de forçar el perímetre d'una empresa a Almassora. El dispositiu d'investigació va permetre localitzar-los i posar-los a disposició judicial eixa mateixa nit.

L’atur puja al gener en la Comunitat Valenciana i cau l’afiliació, amb millor evolució interanual

La desocupació va augmentar un 0,62% al gener fins a 291.731 persones i l'afiliació va caure un 1,53%. En l'últim any l'atur baixa un 8,43% i l'afiliació puja un 3,63%.

L’Atlètic inscriu a Mendoza sobre la botzina i destaca en un mercat d’hivern auster

L'Atlètic de Madrid va ser protagonista del tancament en registrar a Lookman, Obed Vargas i a Rodrigo Mendoza, confirmat a les 23.57. LaLiga va validar 14 altes en un gener amb 44 operacions i gasto total per davall de 60 milions.

L’Elx reforça el seu centre del camp amb el retorn de Tete Morente fins a 2028

L'Elx ha incorporat a Tete Morente, que torna després d'una etapa en el US Lecce i firma fins a juny de 2028. És el tercer reforç del mercat hivernal.

Expedienten a un funcionari per adjudicar una vivenda social a Alacant a la seua dona

La Conselleria de Vivenda ha obert un expedient amb suspensió cautelar a un tècnic que va validar l'adjudicació d'una vivenda pública al seu cònjuge. El cas va aflorar després d'una segona revisió lligada a altres adjudicacions polèmiques en La Condomina.

La Diputació de València agraïx la solidaritat de les confessions religioses després de la dana

Vicent Mompó s'ha reunit amb una vintena de representants de diferents religions per a reconéixer la seua ajuda després de la dana. Les confessions han demanat més coordinació i ferramentes per a plasmar el pluralisme religiós.