Belén Esteban s’esfondra en el seu retorn a ‘Sálvame’: ‘Se m’ha parat la vida’

Belén Esteban segueix en el procés de recuperació de l’operació a la qual va haver de sotmetre’s fa uns dies després del trencament de tíbia i peroné que va patir en ‘Sálvame’.

La col·laboradora, malgrat el seu estat d’ànim, ha reaparegut en les seues xarxes socials per a penjar un missatge d’agraïment per l’afecte que està rebent. A més, de la seua queixa als companys dels mitjans de comunicació que estaven esperant-la a la porta de la seua casa i la col·laboradora els ha demanat que la deixaren tranquil·la. Quan ha tornat, es tapava el rostre amb les mans perquè no pogueren captar la seua cara de malestar.

Però, a més, també ha intervingut en directe en el seu programa, ‘Sálvame’ per a xarrar amb els seus companys i explicar com es troba.

«Vull donar les gràcies a tots els meus companys. No hi ha ni un que no m’haja escrit. Jo no responia i em continuaven escrivint», ha començat dient Betlem amb la veu entretallada i visiblement emocionada: «Li envie un bes tota la gent, no us imagineu l’afecte i tots els missatges que m’estan arribant«.

«M’emocione perquè he tingut dies dolents, però a poc a poc he de començar a animar-me«, ha comentat Belén. Durant la crida, també ha insistit en la gravetat de la seua lesió i ha donat detalls sobre la seua intervenció: «No m’he fet una fractura, m’he fet un ‘fracturón’. He estat en molt bones mans, l’operació va tindre una duració de dos hores i 45 minuts m’han posat 20 caragols i dos plaques. No ha sigut fàcil i no ho estic passant bé«.

En ser preguntada pel seu retorn al programa, la de Paracuellos ha afirmat que no podrà donar suport al peu «entre sis i huit setmanes«. «M’he trencat la tíbia, el peroné i hi ha hagut desplaçaments, llavors és més complicat», ha lamentat la tertuliana. Tot seguit li ha llançat un avís al programa en to d’humor: «Amb mi no compteu per a res, ni per a pujar un escaló«.

No hi ha dubte que està sent una temporada molt complicada per a la ‘princesa del poble’. «M’emocione amb tot. Estic molt sensible», ha confessat davant els seus companys abans d’esfondrar-se: «Se m’ha parat la vida tres mesos». «Sé que hi ha coses pitjors, però també hi ha coses millors«, ha reconegut.

Després del xicotet altercat que ha tingut aquest matí amb els mitjans de comunicació, ha volgut agrair-los també la seua preocupació, però els deixa un missatge: «Demane per favor que em respecten quan he d’eixir de la meua casa per a acudir al metge, ja que considere que és innecessari que se’m fotografie o que es pretenga que en l’estat actual de salut conteste les preguntes dels reporters. Espere que la premsa no es moleste«.

Conclou dient que totes les novetats que tinga sobre el seu estat de salut les donarà ella a través de les seues xarxes socials, i torna a donar les gràcies a tots els seus seguidors per comprendre-la i secundar-la en aquests «durs moments«.

Últimes notícies

Noves eleccions al Col·legi de Farmacèutics de València el 4 d’octubre per irregularitats en el vot per correu

El Col·legi de Farmacèutics de València tornarà a votar el 4 d’octubre després d’anul·lar-se els comicis del 10 de maig per defectes en el vot per correu denunciats per dues candidatures.

Compromís porta a Fiscalia una possible filtració d’informació privilegiada a un diputat de Vox

Compromís ha presentat una denúncia davant la Inspecció de la Fiscalia per una possible filtració d’informació confidencial de la fiscal de Nules al síndic adjunt de Vox en Les Corts.

Un any i quatre mesos de presó per mossegar en la cella i les galtes a la seua exparella a Dénia

L’Audiència d’Alacant ha condemnat un home a un any i quatre mesos de presó i sis anys de tractament ambulatori per amenaçar de mort i mossegar en la cara la seua exparella a Dénia el 2021.

Un ampli dispositiu de 900 agents garantirà la seguretat del FIB a Benicàssim

La Guàrdia Civil ha organitzat un dispositiu de 900 efectius per al FIB, amb unitats especialitzades i controls de trànsit reforçats fins diumenge al migdia.

Vuit alcaldes i l’exalcaldessa de Paiporta hauran de declarar per la dana el mes d’octubre

El jutjat que investiga la gestió de la dana ha citat per a octubre vuit alcaldes de municipis afectats i l’exalcaldessa de Paiporta com a testimonis, dins d’una causa on també s’analitzen comunicacions oficials i missatges de WhatsApp.

València activa una nova agència municipal de lloguer amb preus un 20 % més baixos

L’Ajuntament de València posa en marxa una agència municipal de lloguer que garanteix el cobrament a propietaris, ofereix contractes de set anys i rebaixa els preus un 20 % respecte al mercat, enmig de les crítiques de l’oposició.

Identifiquen tres persones quan intentaven robar entre les restes de l’edifici ensorrat de Benetússer

La Policia Local de Benetússer ha identificat tres persones que pretenien robar entre els enderrocs de l’edifici col·lapsat i l’Ajuntament reforça la seguretat de la zona amb més tanques i possible vigilància privada.

Més de 16 milions en ajudes per a impulsar la pesca i l’aqüicultura sostenibles a la Comunitat

La Generalitat ha anunciat més de 16 milions d’euros en ajudes fins a 2029 per a fomentar la pesca i l’aqüicultura sostenibles i finançar campanyes de promoció dels productes pesquers i aqüícoles valencians.