Chabelita ingressada en urgències a la seua arribada de Nova York

Chabelita y su novio Alberto Isla durante su viaje a Nueva York.

Chabelita i el seu nóvio Alberto Isla durant el seu viatge a Nova York. | Cedida

 

La filla d’Isabel Pantoja, Chabelita va haver de ser ingressada d’urgència en un centre mèdic després de patir forts dolors abdominals després de tornar del viatge a Nova York que va fer amb el seu nóvio i pare del seu fill, Alberto Isla. Només arribar, com ha avançat ‘Informalia’, la germana de Kiko Rivera va començar a patir estos dolors que van venir acompanyats d’un sagnat, motiu pel qual va acabar en l’hospital.

La xicoteta dels Pantoja tenia moltes molèsties en el budell, per la qual cosa va arribar a pensar que es podria haver quedat embarassada. Després d’una profunda revisió, els metges van descartar esta possibilitat. Així doncs, pel moment la parella no podrà donar un germanet al seu primogènit Alberto. 

 

Després de la visita a urgències, Chabelita va compartir en el seu compte d’Instagram una imatge de la pastilla que li havia receptat els metges per a pal·liar un dolor que finalment no sembla ser tan greu. A més va aprofitar per a presumir del ben cuidada que la té el seu ex i ara de nou nóvio, Alberto Isla.

 

Imagen que colgó Chabelita después de su vista a urgencias.

Imatge que va penjar Chabelita després de la seua visita a urgències. | Instagram

 

Una nova oportunitat a l’amor

La parella, que durant anys s’havia mantingut separada, va tornar a donar-se una segona oportunitat el passat mes de setembre, després que la filla d’Isabel Pantoja posara fi al seu matrimoni amb Alejandro Albalá. Isa i Alberto sempre havien mantingut una bona relació pel bé del seu fill en comú. De moment no han tornat a viure junts però Isla passa llargs períodes en la casa que ella té a Madrid.

Últimes notícies

Castro ix reforçat de Pamplona: empat sense gols però amb bona imatge del Levante

El Levante ha empatat a zero al camp d’Osasuna però Luís Castro destacat que l’equip ha recuperat la identitat desitjada i confia a continuar millorant amb el pas de les jornades.

Ryan destaca el punt d’or davant Osasuna i el creiximent defensiu del Llevant

El porter australià Mathew Ryan ha remarcat les sensacions positives del Llevant després de l’empat sense gols contra Osasuna a El Sadar, on ha sigut clau sota pals.

Osasuna punxa davant un Llevant resistent en un empat sense gols

Osasuna ha empatat 0-0 amb el Llevant en un Sadar ple, després de dominar bona part del partit i topar una vegada i una altra amb un inspirat Ryan. Els granotes, molt sòlids arrere, s'han emportat un punt sense quasi crear perill en atac.

Kayne Van Oevelen reforça la porteria del València cedit per l’Ipswich Town

El València CF ha incorporat el porter neerlandés Kayne Van Oevelen cedit per l’Ipswich Town per a esta temporada i sense opció de compra. El jove guardameta arriba després de destacar amb el FC Volendam en l’Eredivisie 2023-24.

La Delegación del Govern descarta requisaments d’estelades en l’Elx-Barça i obri investigació

La Delegación del Govern en la Comunitat Valenciana ha obert una investigació interna sobre l’actuació policial en l’Elx-Barça i ha negat que s’hi requisaren estelades, malgrat les denúncies de partits i del FC Barcelona.

El Govern desmenteix la confiscació d’estelades en el partit Elx-Barça i obri una investigació

La Delegación del Gobierno nega que la Policia Nacional confiscara estelades en el partit Elx-Barcelona i ha obert una investigació interna per aclarir l’actuació dels agents, criticada per partits independentistes i pel FC Barcelona.

Els apartaments turístics de Benicalap continuen avant: l’Ajuntament garantix que tenen llicència

L’Ajuntament de València assegura que les obres per a convertir baixos de Benicalap en apartaments turístics compten amb llicència després d’una modificació del projecte. Urbanisme defensa que s’aplica una normativa molt exigent i recorda la reducció d’apartaments turístics a la ciutat.

Un nou pla millorarà l’atenció al dolor crònic a la Comunitat Valenciana

Sanitat ha dissenyat un pla específic per a unificar i millorar l’atenció al dolor en totes les etapes de la vida, amb especial focus en el dolor crònic i la coordinació entre nivells assistencials.