16.7 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

Chabelita ingressada en urgències a la seua arribada de Nova York

Chabelita y su novio Alberto Isla durante su viaje a Nueva York.

Chabelita i el seu nóvio Alberto Isla durant el seu viatge a Nova York. | Cedida

 

La filla d’Isabel Pantoja, Chabelita va haver de ser ingressada d’urgència en un centre mèdic després de patir forts dolors abdominals després de tornar del viatge a Nova York que va fer amb el seu nóvio i pare del seu fill, Alberto Isla. Només arribar, com ha avançat ‘Informalia’, la germana de Kiko Rivera va començar a patir estos dolors que van venir acompanyats d’un sagnat, motiu pel qual va acabar en l’hospital.

La xicoteta dels Pantoja tenia moltes molèsties en el budell, per la qual cosa va arribar a pensar que es podria haver quedat embarassada. Després d’una profunda revisió, els metges van descartar esta possibilitat. Així doncs, pel moment la parella no podrà donar un germanet al seu primogènit Alberto. 

 

Després de la visita a urgències, Chabelita va compartir en el seu compte d’Instagram una imatge de la pastilla que li havia receptat els metges per a pal·liar un dolor que finalment no sembla ser tan greu. A més va aprofitar per a presumir del ben cuidada que la té el seu ex i ara de nou nóvio, Alberto Isla.

 

Imagen que colgó Chabelita después de su vista a urgencias.

Imatge que va penjar Chabelita després de la seua visita a urgències. | Instagram

 

Una nova oportunitat a l’amor

La parella, que durant anys s’havia mantingut separada, va tornar a donar-se una segona oportunitat el passat mes de setembre, després que la filla d’Isabel Pantoja posara fi al seu matrimoni amb Alejandro Albalá. Isa i Alberto sempre havien mantingut una bona relació pel bé del seu fill en comú. De moment no han tornat a viure junts però Isla passa llargs períodes en la casa que ella té a Madrid.

Últimes notícies

Camarero demana defendre a Europa el taulell de Castelló per a protegir l’ocupació

Susana Camarero ha reclamat al Govern que s'alie amb Castelló i defenga a Europa al sector tauleller davant la directiva d'emissions, pel seu impacte en costos, competitivitat i ocupació.

El PSOE tanca files amb Puente i defén una gestió rigorosa després de l’accident de Adamuz

El PSOE ha recolzat l'actuació d'Óscar Puente després de l'accident de Adamuz i la situació de Rodalies, reivindicant transparència, dades i atenció a les víctimes.

La Generalitat retira més de 840 tones d’enderrocs a Xirivella i dona per finalitzat el pla de suport

La Generalitat ha culminat la retirada de més de 840 tones de restes a Xirivella i tanca la fase de suport per a la gestió de residus de les riuades. L'actuació ha suposat 125.000 euros dins d'un pla que aconseguix a 19 municipis.

El PP acusa a Morant d’ego i imposició per la seua falta de lideratge en el PSPV

El PP ha acusat a Diana Morant de tindre un problema d'ego i imposició per la seua falta de lideratge en el PSPV i ha defés l'agenda institucional de Pérez Llorca. Els populars han subratllat que la líder socialista no és diputada autonòmica i han condicionat la seua valoració de les 26 propostes del PSPV al fet que incloguen un fons d'anivellament i avanços en el 'finançament just'.

El detingut per la mort d’un menor a Sueca passarà el dimarts a disposició judicial

L'home de 48 anys que es va entregar i va confessar l'homicidi d'un menor de 13 anys a Sueca passarà a disposició judicial el dimarts. L'autòpsia i el suport emocional en l'institut centren la resposta institucional.

La Diputació de València reclama un calendari per a transferir l’Hospital General a la Generalitat

Vicent Mompó ha demanat fixar terminis i crear una comissió mixta per a integrar l'Hospital General en la xarxa autonòmica. També ha defés mesures per a la llengua i la pilota i ha anomenat a la coordinació institucional.

El PSPV oferirà a Pérez Llorca 26 mesures urgents en finançament, educació i vivenda

El PSPV-PSOE presentarà a Juanfran Pérez Llorca un paquet de 26 propostes urgents que abasten reformes institucionals, finançament, educació, vivenda i sanitat.

L’estand valencià en Fitur supera 100.000 visites en cap de setmana i suma 206.796 en total

Més de 100.000 persones han passat per l'estand de la Comunitat Valenciana durant el cap de setmana en Fitur. En els cinc dies del certamen s'han registrat 206.796 visites, amb rècord de reunions i alta interacció digital.