Anuncios

Chabelita ingressada en urgències a la seua arribada de Nova York

Chabelita y su novio Alberto Isla durante su viaje a Nueva York.

Chabelita i el seu nóvio Alberto Isla durant el seu viatge a Nova York. | Cedida

 

La filla d’Isabel Pantoja, Chabelita va haver de ser ingressada d’urgència en un centre mèdic després de patir forts dolors abdominals després de tornar del viatge a Nova York que va fer amb el seu nóvio i pare del seu fill, Alberto Isla. Només arribar, com ha avançat ‘Informalia’, la germana de Kiko Rivera va començar a patir estos dolors que van venir acompanyats d’un sagnat, motiu pel qual va acabar en l’hospital.

La xicoteta dels Pantoja tenia moltes molèsties en el budell, per la qual cosa va arribar a pensar que es podria haver quedat embarassada. Després d’una profunda revisió, els metges van descartar esta possibilitat. Així doncs, pel moment la parella no podrà donar un germanet al seu primogènit Alberto. 

 

Després de la visita a urgències, Chabelita va compartir en el seu compte d’Instagram una imatge de la pastilla que li havia receptat els metges per a pal·liar un dolor que finalment no sembla ser tan greu. A més va aprofitar per a presumir del ben cuidada que la té el seu ex i ara de nou nóvio, Alberto Isla.

 

Imagen que colgó Chabelita después de su vista a urgencias.

Imatge que va penjar Chabelita després de la seua visita a urgències. | Instagram

 

Una nova oportunitat a l’amor

La parella, que durant anys s’havia mantingut separada, va tornar a donar-se una segona oportunitat el passat mes de setembre, després que la filla d’Isabel Pantoja posara fi al seu matrimoni amb Alejandro Albalá. Isa i Alberto sempre havien mantingut una bona relació pel bé del seu fill en comú. De moment no han tornat a viure junts però Isla passa llargs períodes en la casa que ella té a Madrid.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mazón recorre la negativa al fet que l’Audiència revise documents clau de la DANA

La defensa de Carlos Mazón recorre la decisió del jutjat de Catarroja que rebutja enviar a l'Audiència Provincial documents concrets del cas de la DANA i denuncia indefensió.

Alacant obri la negociació per a continuar sent port d’eixida de The Ocean Race més enllà de 2027

L'alcalde d'Alacant confirma que ja s'han iniciat les negociacions per a mantindre a la ciutat com a port d'eixida de The Ocean Race després de 2027, secundat per Generalitat i Diputació, i destaca l'impacte econòmic i d'innovació de l'esdeveniment.

Puig reivindica a la universitat enfront de la cultura fake i el negacionismo

Ximo Puig defén en l'UJI el paper de la universitat i de l'educació humanista com a barrera davant la cultura fake, les faules i l'auge del negacionismo.

Mallorca i València es juguen un respir clau en la lluita per la permanència

Mallorca i València obrin la jornada 33 de LaLiga EA Sports en un dol directe per la permanència. Els dos equips busquen un triomf que els done aire i els permeta posar terra pel mig amb el descens.

Corberán reafirma la seua confiança en la plantilla del València malgrat la falta de punts

Carlos Corberán defén la implicació de la plantilla del València abans de visitar al Mallorca, admet que l'equip hauria de portar més punts i assumix la lluita per la permanència.

Calor i estabilitat per a arrancar la setmana en la Comunitat Valenciana, amb tempestes aïllades a l’interior

La penúltima setmana d'abril comença en la Comunitat Valenciana amb temperatures per damunt dels 25 graus, ambient estable i risc de ruixats vespertins amb tempesta a l'interior nord.

Pérez Llorca critica la regularització de migrants i veu un clar interés electoral

Juanfran Pérez Llorca sosté que la regularització massiva de migrants no està ben organitzada i la vincula a fins electorals, mentres aborda també polèmiques locals a Alacant.

El PSPV acusa a Catalá de frenar la regularització d’immigrants a València

El PSPV retrau a l'alcaldessa María José Catalá la falta de reforços municipals per a tramitar la regularització d'immigrants i alerta del col·lapse en les cues de l'Ajuntament.