Chabelita ingressada en urgències a la seua arribada de Nova York

Chabelita y su novio Alberto Isla durante su viaje a Nueva York.

Chabelita i el seu nóvio Alberto Isla durant el seu viatge a Nova York. | Cedida

 

La filla d’Isabel Pantoja, Chabelita va haver de ser ingressada d’urgència en un centre mèdic després de patir forts dolors abdominals després de tornar del viatge a Nova York que va fer amb el seu nóvio i pare del seu fill, Alberto Isla. Només arribar, com ha avançat ‘Informalia’, la germana de Kiko Rivera va començar a patir estos dolors que van venir acompanyats d’un sagnat, motiu pel qual va acabar en l’hospital.

La xicoteta dels Pantoja tenia moltes molèsties en el budell, per la qual cosa va arribar a pensar que es podria haver quedat embarassada. Després d’una profunda revisió, els metges van descartar esta possibilitat. Així doncs, pel moment la parella no podrà donar un germanet al seu primogènit Alberto. 

 

Després de la visita a urgències, Chabelita va compartir en el seu compte d’Instagram una imatge de la pastilla que li havia receptat els metges per a pal·liar un dolor que finalment no sembla ser tan greu. A més va aprofitar per a presumir del ben cuidada que la té el seu ex i ara de nou nóvio, Alberto Isla.

 

Imagen que colgó Chabelita después de su vista a urgencias.

Imatge que va penjar Chabelita després de la seua visita a urgències. | Instagram

 

Una nova oportunitat a l’amor

La parella, que durant anys s’havia mantingut separada, va tornar a donar-se una segona oportunitat el passat mes de setembre, després que la filla d’Isabel Pantoja posara fi al seu matrimoni amb Alejandro Albalá. Isa i Alberto sempre havien mantingut una bona relació pel bé del seu fill en comú. De moment no han tornat a viure junts però Isla passa llargs períodes en la casa que ella té a Madrid.

Últimes notícies

L’aeroport d’Alacant-Elx supera els 2 milions de passatgers en maig i s’acosta als 8 milions en 2025

L’aeroport Alicante-Elche Miguel Hernández ha superat en maig els 2 milions de passatgers, un 12 % més que en 2025, i ha fregat els 8 milions de viatgers en els cinc primers mesos de l’any.

Compromís exigix la dimissió de Camarero i Martínez Mus pels missatges durant la dana

Compromís ha reclamat la dimissió immediata de Susana Camarero i Vicente Martínez Mus pels seus missatges en el xat del Consell durant la dana, i ha registrat un ple extraordinari en Les Corts. Joan Baldoví també ha carregat contra Juanfran Pérez Llorca per no pronunciar-se sobre els missatges de Carlos Mazón i l'ha acusat de protegir-lo.

Anàlisis biomètrics en l’Operació Pas de l’Estret 2026 als ports de València i Alacant

L’Operació Pas de l’Estret 2026 incorpora anàlisis biomètrics i nous sistemes digitals als ports de València i sobretot d’Alacant per a millorar la seguretat i la fluïdesa del trànsit de passatgers i vehicles.

822 vivendes públiques noves a Torrevieja estaran llestes en 2028 amb el Pla Vive

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha anunciat l’inici de les obres de 822 vivendes de protecció pública a Torrevieja, repartides en quatre solars municipals i emmarcades en el Pla Vive, amb previsió que estiguen acabades en 2028.

Morant reafirma el seu suport a Zapatero i critica el doble raser de la justícia espanyola

Diana Morant manté el seu suport a José Luis Rodríguez Zapatero davant la investigació del cas Plus Ultra i denuncia un doble raser en la justícia espanyola i en les filtracions a la premsa.

Juan Echanove porta a l’escenari ‘La escopeta nacional’ amb una nova mirada musical

Juan Echanove dirigeix al Teatro Español de Madrid una nova versió teatral de ‘La escopeta nacional’, clàssic de Luis García Berlanga i Rafael Azcona, que incorpora moments musicals sense convertir-se en un musical.

El Consell reclama al Govern central que no limite les competències valencianes sobre la costa

El Consell ha aprovat un informe amb què exigeix al Govern d'Espanya que respecte les competències de la Generalitat en ordenació del territori i del litoral i que paralitze canvis normatius que podrien limitar el marc legal valencià.

Pérez Llorca es reunirà dilluns amb el ministre d’Hisenda al Palau de la Generalitat

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, es reunirà dilluns al Palau amb el ministre d’Hisenda, Arcadi España, per tractar assumptes urgents i rellevants per a la Comunitat Valenciana.