Chabelita ingressada en urgències a la seua arribada de Nova York

Chabelita y su novio Alberto Isla durante su viaje a Nueva York.

Chabelita i el seu nóvio Alberto Isla durant el seu viatge a Nova York. | Cedida

 

La filla d’Isabel Pantoja, Chabelita va haver de ser ingressada d’urgència en un centre mèdic després de patir forts dolors abdominals després de tornar del viatge a Nova York que va fer amb el seu nóvio i pare del seu fill, Alberto Isla. Només arribar, com ha avançat ‘Informalia’, la germana de Kiko Rivera va començar a patir estos dolors que van venir acompanyats d’un sagnat, motiu pel qual va acabar en l’hospital.

La xicoteta dels Pantoja tenia moltes molèsties en el budell, per la qual cosa va arribar a pensar que es podria haver quedat embarassada. Després d’una profunda revisió, els metges van descartar esta possibilitat. Així doncs, pel moment la parella no podrà donar un germanet al seu primogènit Alberto. 

 

Després de la visita a urgències, Chabelita va compartir en el seu compte d’Instagram una imatge de la pastilla que li havia receptat els metges per a pal·liar un dolor que finalment no sembla ser tan greu. A més va aprofitar per a presumir del ben cuidada que la té el seu ex i ara de nou nóvio, Alberto Isla.

 

Imagen que colgó Chabelita después de su vista a urgencias.

Imatge que va penjar Chabelita després de la seua visita a urgències. | Instagram

 

Una nova oportunitat a l’amor

La parella, que durant anys s’havia mantingut separada, va tornar a donar-se una segona oportunitat el passat mes de setembre, després que la filla d’Isabel Pantoja posara fi al seu matrimoni amb Alejandro Albalá. Isa i Alberto sempre havien mantingut una bona relació pel bé del seu fill en comú. De moment no han tornat a viure junts però Isla passa llargs períodes en la casa que ella té a Madrid.

Últimes notícies

Fortes tempestes al nord d’Alacant i pluja feble a la zona de l’incendi de Tírig

Les pluges de la vesprada han deixat més de 50 litres per metre quadrat en punts d’Alacant i tempestes ara al nord de Castelló, amb pluja feble sobre la zona de l’incendi forestal de Tírig, ja estabilitzat.

Controlat l’incendi de Jalance i estabilitzat el d’Enguera després d’una evolució favorable

L’incendi forestal declarat a Jalance ja està controlat i el d’Enguera es troba estabilitzat, després d’unes hores de treball intens dels bombers i amb el suport de mitjans aeris.

El fort temporal causa danys materials a l’Alcoià i altres comarques d’Alacant

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant han fet 37 intervencions per forts vents i tempestes, amb Alcoy com a municipi més afectat. El temporal ha causat danys materials en tendals, teulades, cablejats i arbrat, així com problemes de circulació.

Tempestes molt intenses amb pedra i ratxes violentes en l’interior d’Alacant i València

L’interior nord d’Alacant i el sud de València han registrat esta vesprada tempestes molt breus però intenses, amb pedra i ratxes de vent que han arribat als 116 km/h a Villena.

El foc de Tírig queda estabilitzat després de cremar 810 hectàrees

L’incendi forestal declarat divendres a Tírig ha quedat estabilitzat este dilluns de vesprada, després d’afectar 810 hectàrees entre Tírig i Catí. Les persones desallotjades ja poden tornar a casa i la UME comença el repliegue cap a Bétera.

El València CF afegix un amistós contra el Teruel per l’ajornament de LaLiga

El València CF ha programat un nou amistós davant el Teruel este dimecres 12 d’agost a Paterna, després que s’haja retardat una setmana el seu debut en LaLiga davant el Betis. L’equip de Carlos Corberán aprofitarà així per sumar minuts i arribar amb més ritme a l’estrena oficial contra el Celta a Mestalla.

Condemna per l’agressió homòfoba a Benialí i suport a les menors atacades

La vicepresidenta Susana Camarero ha condemnat l’agressió homòfoba patida per diverses menors a Benialí, a la Vall de Gallinera, i ha oferit suport institucional, atenció especialitzada i acompanyament a les joves i a les seues famílies.

Els veïns de Catí desallotjats per l’incendi ja poden tornar a casa

Els veïns de Catí evacuats per l’incendi forestal han pogut tornar hui a les seues vivendes després de la bona evolució de l’extinció. La Generalitat recomana el retorn abans de les 17.00 hores per l’arribada de tempestes fortes a l’interior de Castelló i València.