Dos triunfites enfrontades per l’amor d’un cantant

Concursants OT10

Alba Reche i Natalia Lacunza van ser grans amigues durant el concurs | GTRES

 

No és la primera volta que els concursants d»Operación triunfo’ són notícia per la seua vida privada i les seues relacions sentimentals. Però, en esta ocasió, la causa hauria sigut motiu suficient per a trencar una relació d’amistat entre dos companyes d’edició.

 

Les protagonistes d’esta notícia són Alba Reche i Natalia Lacunza. Les dos van mostrar, durant l’última edició del concurs de Televisió Espanyola, una molt bona sintonia i, una volta el format va acabar, les dos disfrutaven d’una bona relació personal. Però ara pareix que tot això ha canviat.

  

Les alarmes van saltar quan Alba Reche va deixar de seguir a Natalia Lacunza. Això va sorprendre a tots els seguidors, que van començar a omplir les xarxes de comentaris que donaven més pistes sobre el que havia passat.

 

Segons expliquen els fans de les cantants, les dos haurien mostrat interés pel concursant de ‘Factor X’ Pol Granch. En un principi, els tres mantenien una relació d’amistat. Però pareix que això va anar canviant a mesura que anaven passant els dies. En un primer moment, es va interpretar que Alba havia mantingut una relació amb el cantant; però, després, el cantant va mostrar un interés més fort cap a Natalia. Eixe canvi de plans, pareix que hauria sigut el detonant de que les dos amigues i companyes hagueren partit palletes.

 

 

El malestar es va deixar vore durant els 40 awards

I una altra volta, els fans han sigut els encarregats de donar pistes sobre eixe malestar. Segons apunten algunes informacions, alguns testimonis van vore a Alba Reche plorant durant l’entrega dels premis 40 principals, mentres que la coprotagonista, Natalia, va abandonar l’event abans de que s’acabara.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Compromís dona llum verda a Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València

L’executiva de Compromís per València ha aprovat per consens iniciar el procés per a convocar una assemblea extraordinària que ratifique Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València, a proposta de l’exalcalde Joan Ribó.

El Valencia Basket remunta a temps i castiga el Bilbao en un final d’infart (83-80)

El Valencia Basket remunta tretze punts en tres minuts i mig davant el Surne Bilbao Basket al Roig Arena (83-80) i s’avança en l’eliminatòria de quarts de final de la Lliga Endesa després d’un partit que els visitants havien controlat durant 34 minuts.

Justícia elevarà el pressupost de 2026 fins als 613 milions amb un increment del 5,6 %

La Conselleria de Justícia, Transparència i Participació disposarà en 2026 de 612,9 milions d’euros, 32,7 milions més que en 2025, per avançar cap a un model judicial més modern, àgil i eficient, en un context d’infrafinançament estructural.

Mora una dona de 61 anys en un greu accident de trànsit al centre d’Alcoi

Una dona de 61 anys ha mort este dimecres a migdia en un atropellament al centre d’Alcoi després que un cotxe col·lisionara, arrancara dos arbres i impactara contra ella. Una altra dona de 79 anys ha resultat ferida amb politraumatismes i ha sigut traslladada a l’Hospital d’Alcoi.

El pressupost dana de 2026 destina 445 milions per a impulsar la recuperació i tancar la reconstrucció

El vicepresident tercer del Consell, Vicente Martínez Mus, anuncia que el pressupost dana de 2026 inclou més de 445 milions, dins d’unes comptes de 1.100 milions, per a culminar la reconstrucció després de les riuades de 2024 i reforçar la prevenció davant fenòmens extrems.

El CSN eleva a nivell 2 un incident a la central nuclear de Cofrents del 2 de maig

El Consell de Seguretat Nuclear ha classificat com a incident de nivell 2 a l'escala internacional el sucsés ocorregut el 2 de maig a la central nuclear de Cofrents, relacionat amb el funcionament anòmal de huit vàlvules d'aïllament de vapor, sense conseqüències per a persones ni medi ambient.

Un club de futbol base investiga un possible espectacle eròtic en una festa amb menors

El CB Bonrepòs i Mirambell ha obert una investigació interna per aclarir si en una celebració del seu equip juvenil en una instal·lació municipal es va fer un espectacle eròtic amb menors presents i ja ha pres mesures cautelars.

Pérez Llorca anuncia una línia rècord de 50 milions per a modernitzar el camp valencià

Juanfran Pérez Llorca anuncia en Carlet la major línia d’ajudes de la història de la Comunitat Valenciana per a modernitzar explotacions agràries, dotada amb 50 milions d’euros i amb especial suport a jóvens i zones rurals.