Dos triunfites enfrontades per l’amor d’un cantant

Concursants OT10

Alba Reche i Natalia Lacunza van ser grans amigues durant el concurs | GTRES

 

No és la primera volta que els concursants d»Operación triunfo’ són notícia per la seua vida privada i les seues relacions sentimentals. Però, en esta ocasió, la causa hauria sigut motiu suficient per a trencar una relació d’amistat entre dos companyes d’edició.

 

Les protagonistes d’esta notícia són Alba Reche i Natalia Lacunza. Les dos van mostrar, durant l’última edició del concurs de Televisió Espanyola, una molt bona sintonia i, una volta el format va acabar, les dos disfrutaven d’una bona relació personal. Però ara pareix que tot això ha canviat.

  

Les alarmes van saltar quan Alba Reche va deixar de seguir a Natalia Lacunza. Això va sorprendre a tots els seguidors, que van començar a omplir les xarxes de comentaris que donaven més pistes sobre el que havia passat.

 

Segons expliquen els fans de les cantants, les dos haurien mostrat interés pel concursant de ‘Factor X’ Pol Granch. En un principi, els tres mantenien una relació d’amistat. Però pareix que això va anar canviant a mesura que anaven passant els dies. En un primer moment, es va interpretar que Alba havia mantingut una relació amb el cantant; però, després, el cantant va mostrar un interés més fort cap a Natalia. Eixe canvi de plans, pareix que hauria sigut el detonant de que les dos amigues i companyes hagueren partit palletes.

 

 

El malestar es va deixar vore durant els 40 awards

I una altra volta, els fans han sigut els encarregats de donar pistes sobre eixe malestar. Segons apunten algunes informacions, alguns testimonis van vore a Alba Reche plorant durant l’entrega dels premis 40 principals, mentres que la coprotagonista, Natalia, va abandonar l’event abans de que s’acabara.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Barça apallissa el Bidasoa a Alacant i alça la seua trentena Copa del Rei

El Barça d handbol revalida per tretzé any consecutiu la Copa del Rei després de destrossar el Bidasoa Irún al Centre de Tecnificació d Alacant amb un contundent 17-37 i un inici de partit demolidor.

Més de 200 agents participen en un macrooperatiu antipirateria al voltant del Martínez Valero

Més de dos-cents agents de la Policia Nacional han desplegat este diumenge un ampli dispositiu antipirateria al mercat dominical dels voltants de l'estadi Martínez Valero d'Elx, centrat en falsificacions vinculades al Mundial de futbol dels Estats Units, Mèxic i Canadà.

Localitzen un cos a la platja d’Almassora on va desaparéixer un menor dijous passat

La Guàrdia Civil ha trobat este diumenge un cos a prop de la desembocadura del riu Millars, a Almassora, en la zona on dijous va desaparéixer un menor, i investiga si correspon al jove buscat.

Agents dels Estats Units i Alemanya s’incorporen a un intercanvi amb la Policia Local d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha rebut tres agents d’Austin (Estats Units) i un de Hessen (Alemanya) en el marc del programa Star Internacional per compartir mètodes de treball i coneiximents en seguretat.

El STEPV veu avanços en les propostes d’Educació gràcies a la vaga indefinida

El sindicat STEPV assegura que la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic ha forçat avanços en les propostes de la Conselleria d’Educació, encara que alerta que el valencià continua encallat i que caldrà decidir si les mobilitzacions seguixen.

Castelló reunix 14 consolats en una jornada de convivència amb música i artesania al parc Ribalta

Castelló ha acollit en el parc Ribalta una jornada de la Mesa Consular amb 14 consolats, actuacions folclòriques, mostres artesanals i gastronomia per a visibilitzar la diversitat cultural de la ciutat. L’Ajuntament destaca que l’esdeveniment reforça la convivència i acostà l’atenció consular al veïnat d’origen estranger.

València celebra un Corpus de 700 anys amb cavalcada, mascletà i processó general

València celebra este diumenge un Corpus Christi extraordinari pel 700 aniversari de la Festa grossa, amb missa a la catedral, Cavalcada del Convit, mascletà i la tradicional processó general.

Morant assegura que el PP ha perdut el carrer i que el PSPV liderarà el canvi sense sorpasso

La secretària general del PSPV-PSOE, Diana Morant, sosté que el PP ha perdut el carrer en la Comunitat Valenciana, que part de l’abstenció tornarà a votar a l’esquerra i que el PSPV encapçalarà el canvi polític sense sorpasso de Compromís.