Dos triunfites enfrontades per l’amor d’un cantant

Concursants OT10

Alba Reche i Natalia Lacunza van ser grans amigues durant el concurs | GTRES

 

No és la primera volta que els concursants d»Operación triunfo’ són notícia per la seua vida privada i les seues relacions sentimentals. Però, en esta ocasió, la causa hauria sigut motiu suficient per a trencar una relació d’amistat entre dos companyes d’edició.

 

Les protagonistes d’esta notícia són Alba Reche i Natalia Lacunza. Les dos van mostrar, durant l’última edició del concurs de Televisió Espanyola, una molt bona sintonia i, una volta el format va acabar, les dos disfrutaven d’una bona relació personal. Però ara pareix que tot això ha canviat.

  

Les alarmes van saltar quan Alba Reche va deixar de seguir a Natalia Lacunza. Això va sorprendre a tots els seguidors, que van començar a omplir les xarxes de comentaris que donaven més pistes sobre el que havia passat.

 

Segons expliquen els fans de les cantants, les dos haurien mostrat interés pel concursant de ‘Factor X’ Pol Granch. En un principi, els tres mantenien una relació d’amistat. Però pareix que això va anar canviant a mesura que anaven passant els dies. En un primer moment, es va interpretar que Alba havia mantingut una relació amb el cantant; però, després, el cantant va mostrar un interés més fort cap a Natalia. Eixe canvi de plans, pareix que hauria sigut el detonant de que les dos amigues i companyes hagueren partit palletes.

 

 

El malestar es va deixar vore durant els 40 awards

I una altra volta, els fans han sigut els encarregats de donar pistes sobre eixe malestar. Segons apunten algunes informacions, alguns testimonis van vore a Alba Reche plorant durant l’entrega dels premis 40 principals, mentres que la coprotagonista, Natalia, va abandonar l’event abans de que s’acabara.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pérez Llorca es reunirà dilluns amb el ministre d’Hisenda al Palau de la Generalitat

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, es reunirà dilluns al Palau amb el ministre d’Hisenda, Arcadi España, per tractar assumptes urgents i rellevants per a la Comunitat Valenciana.

Així canviarà el nou reglament de bous al carrer que entrarà en vigor en 2027

El Consell ha aprovat el nou reglament de bous al carrer, que reforça la seguretat, actualitza els requisits tècnics i sanitaris i entrarà en vigor l’1 de gener de 2027.

Així serà el nou reglament de bous al carrer que canviarà les festes a partir de 2027

El Consell ha aprovat el nou reglament de bous al carrer, que reforça la seguretat, actualitza les exigències tècniques i sanitàries i entrarà en vigor l’1 de gener de 2027.

Aules climatitzades i col·legis reformats abans de final d’any a la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha anunciat dos nous plans, EduClima i RECOLE, per a climatitzar totes les aules i reformar col·legis i instituts públics abans que acabe l’any, amb una inversió inicial de 180 milions d’euros dins d’un paquet global de 3.338 milions en quatre anys.

Sergio de Larrea esgota fins dissabte el termini per a decidir el seu futur en el draft NBA

El base del Valencia Basket Sergio de Larrea, de 20 anys, té fins dissabte per a retirar-se del draft NBA 2026, on les previsions l’ubiquen al final de la primera ronda.

Sergio de Larrea esgota fins dissabte el termini per a decidir el seu futur en el draft NBA

El base de València Basket Sergio de Larrea té fins este dissabte per a retirar-se del draft NBA 2026, on les últimes prediccions el col·loquen al final de la primera ronda.

Les víctimes de la DANA reclamen al Constitucional que anul·le l’aforament de Carlos Mazón

L'Associació de Víctimes de la DANA 29 d’Octubre de 2024 ha presentat una demanda d'empara al Tribunal Constitucional per a intentar anul·lar l'aforament de Carlos Mazón, que consideren fraudulent, i garantir els drets constitucionals de les víctimes.

Agustinos busca el miracle a Nava per somiar amb l’ascens a l’Asobal

La Fundació Agustinos de Alicante necessita remuntar nou gols este dissabte a la pista del Viveros Herol Nava per aconseguir un històric ascens a la Lliga Asobal, un repte que cap equip de Plata ha assolit fins ara.