Dos triunfites enfrontades per l’amor d’un cantant

Concursants OT10

Alba Reche i Natalia Lacunza van ser grans amigues durant el concurs | GTRES

 

No és la primera volta que els concursants d»Operación triunfo’ són notícia per la seua vida privada i les seues relacions sentimentals. Però, en esta ocasió, la causa hauria sigut motiu suficient per a trencar una relació d’amistat entre dos companyes d’edició.

 

Les protagonistes d’esta notícia són Alba Reche i Natalia Lacunza. Les dos van mostrar, durant l’última edició del concurs de Televisió Espanyola, una molt bona sintonia i, una volta el format va acabar, les dos disfrutaven d’una bona relació personal. Però ara pareix que tot això ha canviat.

  

Les alarmes van saltar quan Alba Reche va deixar de seguir a Natalia Lacunza. Això va sorprendre a tots els seguidors, que van començar a omplir les xarxes de comentaris que donaven més pistes sobre el que havia passat.

 

Segons expliquen els fans de les cantants, les dos haurien mostrat interés pel concursant de ‘Factor X’ Pol Granch. En un principi, els tres mantenien una relació d’amistat. Però pareix que això va anar canviant a mesura que anaven passant els dies. En un primer moment, es va interpretar que Alba havia mantingut una relació amb el cantant; però, després, el cantant va mostrar un interés més fort cap a Natalia. Eixe canvi de plans, pareix que hauria sigut el detonant de que les dos amigues i companyes hagueren partit palletes.

 

 

El malestar es va deixar vore durant els 40 awards

I una altra volta, els fans han sigut els encarregats de donar pistes sobre eixe malestar. Segons apunten algunes informacions, alguns testimonis van vore a Alba Reche plorant durant l’entrega dels premis 40 principals, mentres que la coprotagonista, Natalia, va abandonar l’event abans de que s’acabara.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Dilluns amb calor extrema a l’interior i tempestes vespertines a la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta este dilluns un episodi de calor molt intensa a l’interior de València i Alacant, amb màximes pròximes als 40 graus i possibles tempestes vespertines, segons Aemet.

Tallada la línia C2 de Rodalia entre Xàtiva i Algemesí per un problema en la catenària

La circulació ferroviària entre Xàtiva i Algemesí està interrompuda per una falta de tensió en la catenària, amb un pla alternatiu per carretera entre Xàtiva i Benifaió.

Nova nit tòrrida a la Comunitat amb mínimes pròximes als 30 graus i humitat del 99 %

La Comunitat Valenciana ha patit una altra nit tòrrida, amb mínimes que quasi arriben als 30 graus en diverses localitats i una humitat relativa de fins al 99 %, que ha incrementat de manera notable la sensació de basca.

Aemet activa avís taronja per 39 graus i tempestes en l’interior de València

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís taronja per temperatures de fins a 39 graus i l’avís groc per tempestes i calor en diverses zones de València i Alacant.

Ferran Torres dedica el gol del Mundial a tot Espanya: “Ha sigut de 47 milions de persones”

El valencià Ferran Torres ha assegurat després de marcar en la final del Mundial 2026 que el gol és de tota Espanya i ha recordat les crítiques patides durant el torneig, destacant que el destí estava escrit.

Ràfegues de fins a 94 km/h a Zarra i 19 litres en mitja hora a Ayora per les tempestes

Les tempestes desta vesprada a linterior sud de la província de València han deixat ratxes molt fortes de vent a Zarra i una intensa precipitació a Ayora, on shan recollit 19,4 litres per metre quadrat en només mitja hora.

Tres ferits en un accident múltiple al túnel de la Font Roja, a l’A-7 d’Alcoi

Tres persones, entre elles un menor de 16 anys, han resultat ferides en un accident de trànsit a l’A-7, dins dels túnels de la Font Roja a Alcoi, en què s’han vist implicats una moto i diversos vehicles.

Zarra arriba als 39 graus en una nova jornada de calor intens a la Comunitat

Zarra ha registrat 39,3 graus en un diumenge de calor generalitzada a l’interior de València, amb previsions de màximes de fins a 40 graus dilluns.