Dos triunfites enfrontades per l’amor d’un cantant

Concursants OT10

Alba Reche i Natalia Lacunza van ser grans amigues durant el concurs | GTRES

 

No és la primera volta que els concursants d»Operación triunfo’ són notícia per la seua vida privada i les seues relacions sentimentals. Però, en esta ocasió, la causa hauria sigut motiu suficient per a trencar una relació d’amistat entre dos companyes d’edició.

 

Les protagonistes d’esta notícia són Alba Reche i Natalia Lacunza. Les dos van mostrar, durant l’última edició del concurs de Televisió Espanyola, una molt bona sintonia i, una volta el format va acabar, les dos disfrutaven d’una bona relació personal. Però ara pareix que tot això ha canviat.

  

Les alarmes van saltar quan Alba Reche va deixar de seguir a Natalia Lacunza. Això va sorprendre a tots els seguidors, que van començar a omplir les xarxes de comentaris que donaven més pistes sobre el que havia passat.

 

Segons expliquen els fans de les cantants, les dos haurien mostrat interés pel concursant de ‘Factor X’ Pol Granch. En un principi, els tres mantenien una relació d’amistat. Però pareix que això va anar canviant a mesura que anaven passant els dies. En un primer moment, es va interpretar que Alba havia mantingut una relació amb el cantant; però, després, el cantant va mostrar un interés més fort cap a Natalia. Eixe canvi de plans, pareix que hauria sigut el detonant de que les dos amigues i companyes hagueren partit palletes.

 

 

El malestar es va deixar vore durant els 40 awards

I una altra volta, els fans han sigut els encarregats de donar pistes sobre eixe malestar. Segons apunten algunes informacions, alguns testimonis van vore a Alba Reche plorant durant l’entrega dels premis 40 principals, mentres que la coprotagonista, Natalia, va abandonar l’event abans de que s’acabara.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El nou Llevant de Luís Castro debuta en LALIGA al camp de l’Espanyol sense Carlos Espí

L’Espanyol rep este diumenge el Llevant en l’estrena de LALIGA al RCDE Stadium, amb els valencians iniciant un nou projecte amb Luís Castro i el repte de la permanència sense el davanter Carlos Espí, traspasat al Real Madrid.

Ferran Torres firma pel PSG fins a 2031 i deixarà quasi un milió al València CF

Ferran Torres ha fitxat pel París Saint-Germain per cinc temporades i lluirà el dorsal 9. El traspàs ronda els 50 milions i deixarà prop d’un milió d’euros al València CF pels drets de formació.

El centre de salut Sant Vicent 1 sumarà Fisioteràpia i més espai per a embarassades

La Conselleria de Sanitat està ampliant el Centre de Salut Sant Vicent del Raspeig 1 amb més de 280 metres quadrats nous, per incorporar Fisioteràpia i millorar l’atenció a les dones embarassades.

Castielfabib aconseguix la distinció de Municipi Turístic de Singularitat

Castielfabib ha sigut reconegut com a Municipi Turístic de Singularitat de la Comunitat Valenciana, la qual cosa li obri l’accés a finançament extraordinari de Turisme. Amb esta incorporació, la Comunitat suma 40 municipis en esta categoria i un total de 85 destinacions amb distintiu turístic oficial.

Les Arts anuncia quatre grans estrenes d’òpera per a la temporada 2026-2027

El Palau de les Arts Reina Sofía incorporarà a la temporada 2026-2027 quatre noves produccions d’òpera a la Sala Principal: ‘Carmen’, ‘Lohengrin’, ‘La clemenza di Tito’ i ‘Simon Boccanegra’. Els muntatges comptaran amb direcció escènica de Ted Huffman, Damiano Michieletto, Rafael R. Villalobos i Àlex Ollé.

Quasi 3.000 consultes en els Punts Violeta dels festivals este estiu

Els Punts Violeta impulsats per la Generalitat en festivals de música de les tres províncies han atés 2.746 consultes, sobretot d’informació i assessorament per a prevenir agressions sexuals. La secretaria autonòmica d’Igualtat destaca el paper dissuasiu i de coordinació d’estos espais segurs en grans esdeveniments.

Setze atesos per inhalació de fum en un incendi en una vivenda de Silla

Setze persones, entre elles dos menors i una major de 70 anys, han sigut ateses per inhalació de fum i ansietat després d’un incendi esta matinada en una vivenda de Silla. Dos hòmens han sigut traslladats a l’Hospital La Fe de València.

València renova 24.000 m² de voreres i elimina barreres per als vianants

València ha destinat més de 5 milions d’euros entre 2023 i 2026 a millorar l’accessibilitat per als vianants, renovant 24.000 m² de voreres i executant 247 guals adaptats.