8 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

L’inesperat anunci d’Enrique Ponce: es retira ‘per temps indefinit’

 

Enrique Ponce ha anunciat per sorpresa que deixa les arenes “per temps indefinit“. El torero dona esta notícia nomes uns dies després d’una faena a Castelló, i en plena temporada 2021.

En un comunicat, Ponce ha agraït l'”afecte i suport incondicional” durant l’últim any de pandèmia en el qual va decidir, segons ha subratllat, “defensar la tauromàquia, tirar cap avant i retornar-li al món del bou” tot el que li ha “donat”.

“En este moment de la meua temporada taurina 2021 he decidit fer un alt en el camí i retirar-me per temps indefinit”, ha conclòs el torero, que tenia previst torejar este mateix dimarts a Burgos. Així, serà el destre Diego Urdiales l’encarregat de substituir-li en l’última correguda de la fira taurina de la ciutat burgalesa.

Ponce va començar a una edat primerenca en el món del bou i va debutar per primera vegada davant el públic en 1986, a Castellar (Jaén). El destre va torejar la seua última vesprada este diumenge en la fira de Sant Joan i Sant Pere de Lleó.

 

Nova faceta

 

Durant tot este temps, Enrique ha comptat amb el suport incondicional de la seua parella, Ana Soria, qui no s’ha separat d’ell i ha viscut alguns moments de por i molts nervis veient-li torejar en la plaça. Recentment, el destre va prendre una dràstica decisió i va decidir eliminar el perfil que tenia en una xarxa social on compartia moments personals i professionals.

Ponce, que al desembre complirà 50 anys, solia mostrar el seu amor per Ana, la relació del qual es va conéixer a l’estiu de 2020, l’evolució de la seua mascota (un gosset anomenat Ney) o els plans que feia per a desconnectar en el seu temps lliure. No obstant això, de manera sobtada i sense previ avís, ha decidit deixar d’usar esta aplicació.

Molt prompte podrem descobrir una nova faceta del mestre de Xiva. Ponce, al qual li encanta cantar i a més se li dona molt bé, prepara un disc en el qual comptarà amb un padrí excepcional, Julio Iglesias, al costat del qual interpretarà un duet.

El senzill està escrit per Matèria primera, el grup format pels germans Mónica, Pedro i Juan Fernández de Valderrama, els qui mantenen una gran amistat amb Enrique Ponce i amb el qual han compartit escenari en alguna ocasió.

Últimes notícies

El Reial Madrid remunta al València Basket (94-79) i reforça el seu lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va voltejar un 17 a baix i es va imposar 94-79 al València Basket per a afermar-se líder de la Lliga Endesa. Hezonja, Llull i Krämer van guiar la reacció.

El Reial Madrid remunta al València (94-79) i consolida el lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va derrotar 94-79 al València després de neutralitzar un inici irresistible des del triple. Hezonja va liderar la reacció i l'equip viatjarà a la Copa com a cap de sèrie.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits del València Basket

L'entrenador dirigix el seu partit 231 davant el Reial Madrid i empata amb Miki Vukovic en el ránking de trobades del club. Ja lidera en victòries amb 171.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits al València Basket

L'entrenador del València Basket aconseguix els 231 partits oficials dirigits i empata amb Miki Vukovic en el primer lloc de l'històric del club. Ja lidera en victòries amb 171 i és el primer a sumar més d'un títol amb l'equip masculí.

Hugo Duro agraïx els aplaudiments després dels xiulets en el seu retorn al Coliseum

El davanter del València va ser rebut amb xiulets i també amb aplaudiments en la seua tornada al Coliseum. Després del partit, va agrair el suport i va desitjar sort al Getafe.

València trenca huit mesos sense guanyar fora amb un 0-1 a Getafe

El València es va imposar 0-1 al Getafe i va firmar el seu primer triomf a domicili de la temporada. El resultat curta onze partits sense guanyar fora i la sequera en el Coliseum des de 2018.

Tárrega va patir un gir en el genoll i Corberán demana un central per al València

César Tárrega es va retirar a la mitja hora després d'un gir en el genoll davant el Getafe. Corberán va explicar l'antecedent d'edema ossi i va reclamar fitxar un central davant les baixes.

Corberán enaltix a Gayà com a exemple de sentiment valencianista

València va guanyar 0-1 al Getafe amb un gol decisiu de Gayà, la seua primera victòria a domicili del curs. Corberán va destacar el lideratge del capità i la necessitat de sumar.