12.4 C
València
Dilluns, 9 febrer, 2026

L’inesperat anunci d’Enrique Ponce: es retira ‘per temps indefinit’

 

Enrique Ponce ha anunciat per sorpresa que deixa les arenes “per temps indefinit“. El torero dona esta notícia nomes uns dies després d’una faena a Castelló, i en plena temporada 2021.

En un comunicat, Ponce ha agraït l'”afecte i suport incondicional” durant l’últim any de pandèmia en el qual va decidir, segons ha subratllat, “defensar la tauromàquia, tirar cap avant i retornar-li al món del bou” tot el que li ha “donat”.

“En este moment de la meua temporada taurina 2021 he decidit fer un alt en el camí i retirar-me per temps indefinit”, ha conclòs el torero, que tenia previst torejar este mateix dimarts a Burgos. Així, serà el destre Diego Urdiales l’encarregat de substituir-li en l’última correguda de la fira taurina de la ciutat burgalesa.

Ponce va començar a una edat primerenca en el món del bou i va debutar per primera vegada davant el públic en 1986, a Castellar (Jaén). El destre va torejar la seua última vesprada este diumenge en la fira de Sant Joan i Sant Pere de Lleó.

 

Nova faceta

 

Durant tot este temps, Enrique ha comptat amb el suport incondicional de la seua parella, Ana Soria, qui no s’ha separat d’ell i ha viscut alguns moments de por i molts nervis veient-li torejar en la plaça. Recentment, el destre va prendre una dràstica decisió i va decidir eliminar el perfil que tenia en una xarxa social on compartia moments personals i professionals.

Ponce, que al desembre complirà 50 anys, solia mostrar el seu amor per Ana, la relació del qual es va conéixer a l’estiu de 2020, l’evolució de la seua mascota (un gosset anomenat Ney) o els plans que feia per a desconnectar en el seu temps lliure. No obstant això, de manera sobtada i sense previ avís, ha decidit deixar d’usar esta aplicació.

Molt prompte podrem descobrir una nova faceta del mestre de Xiva. Ponce, al qual li encanta cantar i a més se li dona molt bé, prepara un disc en el qual comptarà amb un padrí excepcional, Julio Iglesias, al costat del qual interpretarà un duet.

El senzill està escrit per Matèria primera, el grup format pels germans Mónica, Pedro i Juan Fernández de Valderrama, els qui mantenen una gran amistat amb Enrique Ponce i amb el qual han compartit escenari en alguna ocasió.

Últimes notícies

0-2: Carreras i Mbappé donen el triomf a un Reial Madrid gris a Mestalla

El Reial Madrid es va imposar 0-2 a Mestalla amb un golàs d'Álvaro Carreras i la sentència de Kylian Mbappé. El València no va provar a Courtois i la graderia es va desesperar.

Carreras obri el camí i Mbappé tanca el 0-2 del Reial Madrid a Mestalla

El Reial Madrid es va imposar 0-2 al València en un dol pla: Álvaro Carreras va decidir amb una acció individual en el 65 i Kylian Mbappé va rematar en l'afegit; Mestalla va assenyalar a Corberán

El València-Reial Madrid registra la millor entrada del curs a Mestalla amb 47.515 espectadors

Mestalla va reunir 47.515 aficionats al València-Reial Madrid, la major assistència del curs. La dada va superar el rècord setmanal marcat en Copa davant l'Athletic.

Dimitrievski sosté al València i frena a un Reial Madrid sense lluentor (0-0)

Dimitrievski ha sostingut al València amb parades a Mbappé i David Jiménez a Mestalla. El Reial Madrid no va desplegar un gran futbol i el partit va acabar 0-0.

El València ix amb tres centrals i el Reial Madrid alinea a Dani Jiménez en el lateral dret

El València jugarà a Mestalla amb tres centrals davant el Reial Madrid. En l'equip blanc, el canterano Dani Jiménez serà lateral dret en la seua primera titularitat de lliga.

El València aposta per tres centrals i el Reial Madrid alinea a Dani Jiménez en el lateral dret

El València jugarà a Mestalla amb tres centrals davant el Reial Madrid, que eixirà amb el canterano Dani Jiménez com a lateral dret en la seua primera titularitat de lliga.

El Carnestoltes de Torrevieja malbarata fantasia i color en un any clau cap a l’interés turístic nacional

Torrevieja ha viscut el seu gran desfile-concurs amb més de 1.500 comparsistas en 31 agrupacions. El festeig reforça la candidatura a interés turístic nacional en 2027.

Elgezabal lamenta que al Llevant se li va ser el partit en buscar l’empat en San Mamés

Elgezabal va marcar per a acostar al Llevant en San Mamés i va admetre que el resultat es va escapar en anar per l'empat amb un menys. Va reivindicar l'ADN competitiu de l'equip i la connexió amb l'afició.