8.1 C
València
Diumenge, 23 novembre, 2025

L’inesperat anunci d’Enrique Ponce: es retira ‘per temps indefinit’

 

Enrique Ponce ha anunciat per sorpresa que deixa les arenes “per temps indefinit“. El torero dona esta notícia nomes uns dies després d’una faena a Castelló, i en plena temporada 2021.

En un comunicat, Ponce ha agraït l'”afecte i suport incondicional” durant l’últim any de pandèmia en el qual va decidir, segons ha subratllat, “defensar la tauromàquia, tirar cap avant i retornar-li al món del bou” tot el que li ha “donat”.

“En este moment de la meua temporada taurina 2021 he decidit fer un alt en el camí i retirar-me per temps indefinit”, ha conclòs el torero, que tenia previst torejar este mateix dimarts a Burgos. Així, serà el destre Diego Urdiales l’encarregat de substituir-li en l’última correguda de la fira taurina de la ciutat burgalesa.

Ponce va començar a una edat primerenca en el món del bou i va debutar per primera vegada davant el públic en 1986, a Castellar (Jaén). El destre va torejar la seua última vesprada este diumenge en la fira de Sant Joan i Sant Pere de Lleó.

 

Nova faceta

 

Durant tot este temps, Enrique ha comptat amb el suport incondicional de la seua parella, Ana Soria, qui no s’ha separat d’ell i ha viscut alguns moments de por i molts nervis veient-li torejar en la plaça. Recentment, el destre va prendre una dràstica decisió i va decidir eliminar el perfil que tenia en una xarxa social on compartia moments personals i professionals.

Ponce, que al desembre complirà 50 anys, solia mostrar el seu amor per Ana, la relació del qual es va conéixer a l’estiu de 2020, l’evolució de la seua mascota (un gosset anomenat Ney) o els plans que feia per a desconnectar en el seu temps lliure. No obstant això, de manera sobtada i sense previ avís, ha decidit deixar d’usar esta aplicació.

Molt prompte podrem descobrir una nova faceta del mestre de Xiva. Ponce, al qual li encanta cantar i a més se li dona molt bé, prepara un disc en el qual comptarà amb un padrí excepcional, Julio Iglesias, al costat del qual interpretarà un duet.

El senzill està escrit per Matèria primera, el grup format pels germans Mónica, Pedro i Juan Fernández de Valderrama, els qui mantenen una gran amistat amb Enrique Ponce i amb el qual han compartit escenari en alguna ocasió.

Últimes notícies

2-1: Oluwaseyi decidix i el Vila-real prolonga la seua ratxa davant un Mallorca que s’apaga

Un gol de Oluwaseyi en el 82' va donar al Vila-real un 2-1 treballat. El Mallorca va competir bé en la primera part, però va perdre vigor després del descans.

Oluwaseyi decidix el 2-1 i manté la ratxa del Vila-real davant el Mallorca

Un gol del nigerià a huit del final va donar al Vila-real la victòria 2-1 i va prolongar la seua ratxa com a local. El Mallorca es va diluir després d'un bon primer temps.

Vila-real i Mallorca empaten després d’una arrancada elèctrica (1-1)

Vila-real i Mallorca empaten 1-1 amb gols abans del minut 8. Després de l'intercanvi, el partit es va tancar i els visitants van frenar a un Vila-real incòmode.

Convoquen una protesta davant Les Corts el dia de la investidura de Pérez Llorca

Acord Social Valencià convoca una protesta el 27 de novembre a les 10.30 davant Les Corts per a rebutjar la investidura de Juanfran Pérez Llorca. L'acció coincidix amb el ple i denúncia un continuisme en la gestió després de la DANA.

Finalitza sense incidents l’avís per vent a Castelló amb ratxes de fins a 80 km/h

Emergències ha tancat a les 15.00 l'avís groc per vent a la província. Aemet havia previst ratxes del nord-oest de fins a 80 km/h a l'interior i 70 en el litoral nord.

Maíllo (IU) tatxa la condemna a Álvaro García Ortiz de colp d’Estat institucional

El coordinador federal d'IU ha denunciat que la sentència que inhabilita dos anys al fiscal general respon a una lògica institucional. També ha instat la joventut a assumir protagonisme polític.

La clínica dental d’Alzira que va tractar a la xiqueta morta no està autoritzada a anestesiar

Sanitat ha confirmat que la clínica que va tractar a la menor manca de permís per a tècniques d'anestèsia, inclosa la sedació intravenosa aplicada. El jutjat ha obert diligències, la inspecció ha suspés l'activitat i una altra xiqueta seguix en UCI.

El Reial Madrid visita a un Elx invicte a casa amb dubtes en defensa

El Reial Madrid torna a competir després de dos ensopegades i es mesura a un Elx que no ha perdut en el Martínez Valero. El líder necessita reaccionar en plena ratxa de partits fora.