L’inesperat anunci d’Enrique Ponce: es retira ‘per temps indefinit’

 

Enrique Ponce ha anunciat per sorpresa que deixa les arenes «per temps indefinit«. El torero dona esta notícia nomes uns dies després d’una faena a Castelló, i en plena temporada 2021.

En un comunicat, Ponce ha agraït l'»afecte i suport incondicional» durant l’últim any de pandèmia en el qual va decidir, segons ha subratllat, «defensar la tauromàquia, tirar cap avant i retornar-li al món del bou» tot el que li ha «donat».

«En este moment de la meua temporada taurina 2021 he decidit fer un alt en el camí i retirar-me per temps indefinit», ha conclòs el torero, que tenia previst torejar este mateix dimarts a Burgos. Així, serà el destre Diego Urdiales l’encarregat de substituir-li en l’última correguda de la fira taurina de la ciutat burgalesa.

Ponce va començar a una edat primerenca en el món del bou i va debutar per primera vegada davant el públic en 1986, a Castellar (Jaén). El destre va torejar la seua última vesprada este diumenge en la fira de Sant Joan i Sant Pere de Lleó.

 

Nova faceta

 

Durant tot este temps, Enrique ha comptat amb el suport incondicional de la seua parella, Ana Soria, qui no s’ha separat d’ell i ha viscut alguns moments de por i molts nervis veient-li torejar en la plaça. Recentment, el destre va prendre una dràstica decisió i va decidir eliminar el perfil que tenia en una xarxa social on compartia moments personals i professionals.

Ponce, que al desembre complirà 50 anys, solia mostrar el seu amor per Ana, la relació del qual es va conéixer a l’estiu de 2020, l’evolució de la seua mascota (un gosset anomenat Ney) o els plans que feia per a desconnectar en el seu temps lliure. No obstant això, de manera sobtada i sense previ avís, ha decidit deixar d’usar esta aplicació.

Molt prompte podrem descobrir una nova faceta del mestre de Xiva. Ponce, al qual li encanta cantar i a més se li dona molt bé, prepara un disc en el qual comptarà amb un padrí excepcional, Julio Iglesias, al costat del qual interpretarà un duet.

El senzill està escrit per Matèria primera, el grup format pels germans Mónica, Pedro i Juan Fernández de Valderrama, els qui mantenen una gran amistat amb Enrique Ponce i amb el qual han compartit escenari en alguna ocasió.

Últimes notícies

Sis espècies de cetacis es consoliden en les aigües de la Comunitat Valenciana

Medi Ambient ha constatat la presència recurrent de sis espècies de cetacis en aigües de la Comunitat Valenciana durant els dos últims anys, amb un clar predomini del dofí mular i del rorqual comú.

Iván Ortolá firma la seua primera victòria en Moto2 després d’una volta llarga a Brno

Iván Ortolá ha aconseguit a Brno la seua primera victòria en Moto2, malgrat complir una sanció de volta llarga, en una cursa decidida en l’última corba davant David Alonso.

Nou repte per al Villarreal: nou jugadors tornen de cessió i es juguen la plaça

El Villarreal CF recupera nou jugadors cedits en Primera i Segona i el tècnic Iñigo Pérez haurà de decidir en la pretemporada qui continua i qui torna a eixir cedit.

Iván Ortolá aconseguix la seua primera victòria en Moto2 amb sanció de volta llarga a Brno

Iván Ortolá ha estrenat el seu palmarés en Moto2 al Gran Premi de la República Txeca, a Brno, malgrat complir una sanció de volta llarga. David Alonso ha sigut segon i el líder del Mundial, Manuel González, ha acabat cinqué després dun inici molt complicat.

Avis groc per calor intensa este dilluns en l’interior i el litoral nord de València

Aemet ha activat l’avís groc per altes temperatures este dilluns entre les 13 i les 21 hores en l’interior i el litoral nord de la província de València, on es podrien arribar als 36 graus.

Valencia Basket busca colp al Palau per acostar-se al títol de la Lliga Endesa

El Valencia Basket visita dilluns el Barça al Palau Blaugrana en el tercer partit de la final de la Lliga Endesa amb l’objectiu de mantindre el ritme del segon xoc, sumar el primer triomf fora de casa i quedar-se a una sola victòria del títol.

Una de cada cinc jugadores de videojocs patix missatges sexuals no desitjats

Una investigació del Centre Crímina de la UMH revela que quasi una de cada cinc dones que juga a videojocs en línia rep missatges sexuals no consentits, amb un fort impacte emocional i canvis en els seus hàbits de joc.

Una de cada cinc jugadores de videojocs patix missatges sexuals no desitjats

Quasi el 20 % de les dones que juguen a videojocs en línia rep missatges sexuals no consentits, amb un impacte emocional alt i conseqüències en els seus hàbits de joc.