L’inesperat anunci d’Enrique Ponce: es retira ‘per temps indefinit’

 

Enrique Ponce ha anunciat per sorpresa que deixa les arenes «per temps indefinit«. El torero dona esta notícia nomes uns dies després d’una faena a Castelló, i en plena temporada 2021.

En un comunicat, Ponce ha agraït l'»afecte i suport incondicional» durant l’últim any de pandèmia en el qual va decidir, segons ha subratllat, «defensar la tauromàquia, tirar cap avant i retornar-li al món del bou» tot el que li ha «donat».

«En este moment de la meua temporada taurina 2021 he decidit fer un alt en el camí i retirar-me per temps indefinit», ha conclòs el torero, que tenia previst torejar este mateix dimarts a Burgos. Així, serà el destre Diego Urdiales l’encarregat de substituir-li en l’última correguda de la fira taurina de la ciutat burgalesa.

Ponce va començar a una edat primerenca en el món del bou i va debutar per primera vegada davant el públic en 1986, a Castellar (Jaén). El destre va torejar la seua última vesprada este diumenge en la fira de Sant Joan i Sant Pere de Lleó.

 

Nova faceta

 

Durant tot este temps, Enrique ha comptat amb el suport incondicional de la seua parella, Ana Soria, qui no s’ha separat d’ell i ha viscut alguns moments de por i molts nervis veient-li torejar en la plaça. Recentment, el destre va prendre una dràstica decisió i va decidir eliminar el perfil que tenia en una xarxa social on compartia moments personals i professionals.

Ponce, que al desembre complirà 50 anys, solia mostrar el seu amor per Ana, la relació del qual es va conéixer a l’estiu de 2020, l’evolució de la seua mascota (un gosset anomenat Ney) o els plans que feia per a desconnectar en el seu temps lliure. No obstant això, de manera sobtada i sense previ avís, ha decidit deixar d’usar esta aplicació.

Molt prompte podrem descobrir una nova faceta del mestre de Xiva. Ponce, al qual li encanta cantar i a més se li dona molt bé, prepara un disc en el qual comptarà amb un padrí excepcional, Julio Iglesias, al costat del qual interpretarà un duet.

El senzill està escrit per Matèria primera, el grup format pels germans Mónica, Pedro i Juan Fernández de Valderrama, els qui mantenen una gran amistat amb Enrique Ponce i amb el qual han compartit escenari en alguna ocasió.

Últimes notícies

L’oli de les serres Espadà i Calderona obté la protecció de la UE

La Unió Europea ha inscrit l’oli d’oliva de les serres Espadà i Calderona, produït entre València i Castelló, en el registre d’indicacions geogràfiques protegides. Este distintiu reconeix la qualitat del producte i el vincle amb el territori de la Comunitat Valenciana.

El Consell només coneix per la premsa l’arribada de menors migrants a la Comunitat

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, assegura que la Generalitat només ha sabut pels mitjans de comunicació de la possible arribada de menors migrants a la Comunitat Valenciana procedents de Ceuta i denuncia la manca de comunicació del Govern central.

El Consell reclama penes més dures per als piròmans i estudiarà personar-se en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Consell ha demanat endureir el Codi Penal contra els piròmans arran de l’incendi de la Vall d’Uixó i estudiarà personar-se en la causa per reclamar les pèrdues si es confirma que va ser provocat.

Les reserves hoteleres arriben al 86 % a l’agost i apunten a un quasi ple als hotels valencians

La Comunitat Valenciana ha tancat la segona quinzena de juliol amb un 90,2 % d’ocupació hotelera i afronta la primera mitat d’agost amb el 86 % de places ja reservades, amb Benidorm i la província de València com a principals motors turístics.

Camarero atribuíx a la regularització de migrants l’aturada en la baixada de l’atur al juliol

La vicepresidenta del Consell, Susana Camarero, assegura que la regularització extraordinària de migrants ha frenat la tendència descendent de l’atur al juliol en la Comunitat Valenciana i reclama finançament extra a l’Estat per a reforçar els serveis públics d’ocupació.

Pla de recuperació urgent després de l’incendi a la Serra d’Espadà

La Generalitat ha iniciat amb els ajuntaments un pla de recuperació de la Serra d’Espadà després de l’incendi que ha cremat 9.568 hectàrees, amb actuacions prioritàries en infraestructures, serveis municipals i entorn natural.

Autocaravana completa en la Comunitat Valenciana per a vore l’eclipsi solar

Les autocaravanes s’han convertit en una alternativa als hotels per a vore l’eclipsi solar del 12 d’agost, amb el parc valencià ja completament llogat.

8,7 milions per a la segona fase d’obres en la presa de Buseo després de la DANA

El Consell ha declarat d’emergència la segona fase d’obres en la presa de Buseo, amb una inversió de 8,7 milions per a reforçar-ne la seguretat després de la DANA d’octubre de 2024. Després d’una primera intervenció ja acabada, es preveu una tercera fase per a augmentar la capacitat de desguàs davant crescudes extraordinàries.
FILMOTECA D'ESTIU