L’escandalosa petició d’Aramís Fuster a un fan que ha revolucionat la xarxa

Ejemplo de shortcode con estilo
Un seguidor d’Aramís Fuster ha tingut una conversació inoblidable amb ella | Telecinco   Aramís Fuster és un dels personatges més polèmics de la televisió i les xarxes. La futuròloga té milers de seguidors, qui deixen a banda la seua faceta com a vident i aposten per les seues mítiques frases i el seu sentit […]
Aramís Fuster

Un seguidor d’Aramís Fuster ha tingut una conversació inoblidable amb ella | Telecinco

 

Aramís Fuster és un dels personatges més polèmics de la televisió i les xarxes. La futuròloga té milers de seguidors, qui deixen a banda la seua faceta com a vident i aposten per les seues mítiques frases i el seu sentit de l’humor.

 

Tant és d’esta manera que un dels seus seguidors es va arriscar a enviar-li un missatge a través d’Instagram per a felicitar a un amic pel seu aniversari. Tot i que no tenia esperances de què Fuster contestara, va ser una de les úniques famoses que van accedir a gravar-se per una bona causa. Però el preu no seria barat.

 

 

35 euros per un vídeo curt

Tal com explica l’usuari @aunthonie en el seu compte de Twitter, la seua intenció era un simple vídeo de la vident dient ‘Zorionak’ —felicitats en euskera— al seu amic. Però Aramís va ser clara des del principi: «Els meus vídeos no són gratis».

 

La futuròloga advertia d’esta manera als seus ‘fans’ que els seus vídeos són personals i personalitzats, a demés d’un poc morbosos, però «mai pornogràfics» —com si foren propis d’OnlyFans— i que el seu preu era d’un mínim de 35 euros. Tot i que l’usuari explicava que esta no era la classe de contingut que necessitava, Fuster va carregar contra ell a través de les seues històries.

 

Després de molt insistir i fins i tot decidit a pagar, la ‘bruixa’ va comunicar-li a través d’un àudio que «no fa falta que em pagues res», perquè «no et pense gravar cap vídeo». La conversació va acabar quan Aramís va decidir no contestar al xat. Però ho va fer de manera indirecta a través de les seues publicacions.

 

Aramís i els diners

No és la primera volta que la vident intenta guanyar diners ràpidament. L’any 2017, una fotografia seua molt sensual i totalment despullada va fer-se viral. Després d’això, va decidir eliminar-la de les xarxes i vendre-la per un mínim de 400 euros.

 

Un any després, amb els diners que havia guanyat durant la seua participació en ‘GH VIP’ va haver de pagar un deute de més de 10.000 euros al propietari de la casa de Marbella a on residia. Sense dubte, Aramís Fuster té idees per a buscar-se la vida de qualsevol forma, ja que la seua professió com futuròloga no està tenint massa bons resultats.

Últimes notícies

València tancarà parcs i suspendrà les activitats a l’aire lliure per l’alerta taronja per pluges

L’Ajuntament de València suspendrà este diumenge totes les activitats a l’aire lliure, tancarà parcs, jardins i cementeris i reforçarà els servicis d’emergència per l’alerta taronja per pluges i groga per tempestes i fenòmens costaners.

Mor un home en una planta de formigó de Castalla en bolcar una retroexcavadora

Un treballador de 67 anys ha mort en una planta de formigó de Castalla després de bolcar una retroexcavadora i quedar atrapat. Bombers del parc d'Ibi han acudit a la zona amb diversos mitjans per a atendre l'emergència.

Aemet activa l’avís roig diumenge al sud de València i nord d’Alacant per pluges extremes

Aemet ha elevat a roig l’avís per pluges diumenge al litoral sud de València i al nord d’Alacant, amb acumulats de fins a 300 l/m2 en 24 hores.

El Palau de la Música bat rècord d’abonats amb un 23 % més en la temporada 2026/27

El Palau de la Música de València arranca la temporada 2026/27 amb 1.170 abonats, un augment del 23,16 %, i quasi duplica la recaptació de les primeres dos setmanes respecte a l’any anterior.

Morant alerta d’un país que il·lusiona o que espanta en les pròximes eleccions

Diana Morant advertix a Madrid que en les generals d’enguany els espanyols es juguen “un país que il·lusiona o un país que espanta” i defensa que a la ciutadania valenciana li interessa que Pedro Sánchez continue al Govern d’Espanya.

Estafen quasi 50.000 euros a un home amb una falsa oferta de telefonia i cauen a València

La Policia Nacional ha detingut a València una dona i a Sagunt un home acusats d’estafar 49.630 euros a un veí de Valladolid fent-se passar per comercials de telefonia mòbil. La ràpida denúncia ha permés bloquejar les transferències i recuperar tots els diners.

La compra d’habitatge per estrangers cau un 13 % però paga preus rècord

Les compravendes d’habitatge per estrangers han retrocedit un 13 % en la primera mitat d’any, sobretot en zones turístiques, mentres el preu per metre quadrat que paguen, especialment els no residents, continua a l’alça. La Comunitat Valenciana es manté com a destinació preferida dels no residents i registra una de les majors pujades de preu.

Arresten a Benidorm un home reclamat per Romania per alteració greu de l’ordre públic

La Policia Nacional ha detingut a Benidorm un home de 41 anys reclamat per Romania per delictes contra l’ordre i la seguretat pública comesos en un casino en 2023. Sobre ell pesava una Ordre Europea de Detenció i Entrega i s’enfronta a una pena d’un any i cinc mesos de presó.