L’escandalosa petició d’Aramís Fuster a un fan que ha revolucionat la xarxa

Aramís Fuster

Un seguidor d’Aramís Fuster ha tingut una conversació inoblidable amb ella | Telecinco

 

Aramís Fuster és un dels personatges més polèmics de la televisió i les xarxes. La futuròloga té milers de seguidors, qui deixen a banda la seua faceta com a vident i aposten per les seues mítiques frases i el seu sentit de l’humor.

 

Tant és d’esta manera que un dels seus seguidors es va arriscar a enviar-li un missatge a través d’Instagram per a felicitar a un amic pel seu aniversari. Tot i que no tenia esperances de què Fuster contestara, va ser una de les úniques famoses que van accedir a gravar-se per una bona causa. Però el preu no seria barat.

 

 

35 euros per un vídeo curt

Tal com explica l’usuari @aunthonie en el seu compte de Twitter, la seua intenció era un simple vídeo de la vident dient ‘Zorionak’ —felicitats en euskera— al seu amic. Però Aramís va ser clara des del principi: «Els meus vídeos no són gratis».

 

La futuròloga advertia d’esta manera als seus ‘fans’ que els seus vídeos són personals i personalitzats, a demés d’un poc morbosos, però «mai pornogràfics» —com si foren propis d’OnlyFans— i que el seu preu era d’un mínim de 35 euros. Tot i que l’usuari explicava que esta no era la classe de contingut que necessitava, Fuster va carregar contra ell a través de les seues històries.

 

Després de molt insistir i fins i tot decidit a pagar, la ‘bruixa’ va comunicar-li a través d’un àudio que «no fa falta que em pagues res», perquè «no et pense gravar cap vídeo». La conversació va acabar quan Aramís va decidir no contestar al xat. Però ho va fer de manera indirecta a través de les seues publicacions.

 

Aramís i els diners

No és la primera volta que la vident intenta guanyar diners ràpidament. L’any 2017, una fotografia seua molt sensual i totalment despullada va fer-se viral. Després d’això, va decidir eliminar-la de les xarxes i vendre-la per un mínim de 400 euros.

 

Un any després, amb els diners que havia guanyat durant la seua participació en ‘GH VIP’ va haver de pagar un deute de més de 10.000 euros al propietari de la casa de Marbella a on residia. Sense dubte, Aramís Fuster té idees per a buscar-se la vida de qualsevol forma, ja que la seua professió com futuròloga no està tenint massa bons resultats.

Últimes notícies

Carlos Espí fitxa pel Real Madrid fins 2031 després de brillar al Levante

El davanter valencià Carlos Espí deixa el Levante UD i firma pel Real Madrid per cinc temporades, fins al 30 de juny de 2031, després d’una irrupció destacada en l’elit.

Carlos Espí, màxim golejador granota, fitxa pel Real Madrid

El Levante UD ha tancat amb el Real Madrid el traspàs del davanter Carlos Espí, màxima venda d’un jugador de la seua pedrera. El punta valencià, de 20 anys, s’acomiada com a màxim golejador granota de l’última temporada.

1.800 veïns poden tornar a casa pel bon avanç de l’incendi de la Vall d’Uixó

La millora en l’evolució de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó ha permés el retorn de 1.800 persones a Alfondeguilla, Chóvar i Sueras, encara amb el foc sense estabilitzar i unes 5.200 persones desalojades.

L’abstenció de Vox frena la reprovació de Barcala pel cas dels pisos de Les Naus

L’abstenció dels quatre regidors de Vox en el ple d’Alacant ha impedit la reprovació de l’alcalde Luis Barcala, reclamada per l’esquerra per la seua negativa a declarar en la comissió sobre les vivendes públiques de Les Naus.

Veïns d’Ayódar reclamen més prevenció per a evitar nous incendis forestals

Els habitants d’Ayódar han tornat a les seues cases després de l’evacuació per l’incendi de la Vall d'Uixó i exigixen més prevenció per a evitar que es repetisquen focs com este.

El president de la CHJ admet que hi hagué “molt poc temps de maniobra” al barranc del Poyo

Miguel Polo ha detallat al jutjat els missatges que va enviar després de la DANA de 2024, admetent que al barranc del Poyo hi hagué molt poc temps de maniobra i incidint en l’impacte sobre l’abastiment d’aigua i les infraestructures.

El festival FRESCA! tanca la sisena edició amb un 90% d’ocupació

El festival FRESCA!, impulsat per la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats i l’IVC, ha tancat la sisena edició a Alacant amb un 90% d’ocupació i un augment del 12% d’espectadors respecte a 2024. Cinc dels nou muntatges de gran format han esgotat entrades a Casa Mediterráneo, mentre que FRESCA! Al Carrer ha oferit dos espectacles gratuïts en els Jardins de la Diputació.

Quatre de cada deu conductors valencians no revisen la vista abans de conduir

El 42,3 % dels conductors de la Comunitat Valenciana no es fa revisions visuals periòdiques, malgrat que la vista és clau per a la seguretat viària. El COOCV recorda també la importància d’usar ulleres de sol adequades, sobretot amb lents polaritzades.
FILMOTECA D'ESTIU