L’escandalosa petició d’Aramís Fuster a un fan que ha revolucionat la xarxa

Aramís Fuster

Un seguidor d’Aramís Fuster ha tingut una conversació inoblidable amb ella | Telecinco

 

Aramís Fuster és un dels personatges més polèmics de la televisió i les xarxes. La futuròloga té milers de seguidors, qui deixen a banda la seua faceta com a vident i aposten per les seues mítiques frases i el seu sentit de l’humor.

 

Tant és d’esta manera que un dels seus seguidors es va arriscar a enviar-li un missatge a través d’Instagram per a felicitar a un amic pel seu aniversari. Tot i que no tenia esperances de què Fuster contestara, va ser una de les úniques famoses que van accedir a gravar-se per una bona causa. Però el preu no seria barat.

 

 

35 euros per un vídeo curt

Tal com explica l’usuari @aunthonie en el seu compte de Twitter, la seua intenció era un simple vídeo de la vident dient ‘Zorionak’ —felicitats en euskera— al seu amic. Però Aramís va ser clara des del principi: «Els meus vídeos no són gratis».

 

La futuròloga advertia d’esta manera als seus ‘fans’ que els seus vídeos són personals i personalitzats, a demés d’un poc morbosos, però «mai pornogràfics» —com si foren propis d’OnlyFans— i que el seu preu era d’un mínim de 35 euros. Tot i que l’usuari explicava que esta no era la classe de contingut que necessitava, Fuster va carregar contra ell a través de les seues històries.

 

Després de molt insistir i fins i tot decidit a pagar, la ‘bruixa’ va comunicar-li a través d’un àudio que «no fa falta que em pagues res», perquè «no et pense gravar cap vídeo». La conversació va acabar quan Aramís va decidir no contestar al xat. Però ho va fer de manera indirecta a través de les seues publicacions.

 

Aramís i els diners

No és la primera volta que la vident intenta guanyar diners ràpidament. L’any 2017, una fotografia seua molt sensual i totalment despullada va fer-se viral. Després d’això, va decidir eliminar-la de les xarxes i vendre-la per un mínim de 400 euros.

 

Un any després, amb els diners que havia guanyat durant la seua participació en ‘GH VIP’ va haver de pagar un deute de més de 10.000 euros al propietari de la casa de Marbella a on residia. Sense dubte, Aramís Fuster té idees per a buscar-se la vida de qualsevol forma, ja que la seua professió com futuròloga no està tenint massa bons resultats.

Últimes notícies

Aemet activa avís groc per pluges a Castelló i per calor extrema a l’interior de València

Aemet ha activat per a este dijous l’avís groc per pluges i tempestes a l’interior de Castelló i per temperatures de fins a 38 graus a l’interior sud de València. Divendres s’estendran les alertes per tempestes a l’interior de la província de València.

Ruixats, tronades i calor intensa a l’interior de la Comunitat este dijous

La jornada d’este dijous arriba amb cel poc nuvolós, però amb ruixats i tronades probables a l’interior i temperatures màximes en ascens, especialment en zones interiors i prelitorals. Divendres es mantindrà l’ambient calorós i la inestabilitat a l’interior de València i Alacant.

La Malva-rosa s’atura per a viure l’eclipsi total de sol

Milers de persones han convertit la platja de la Malva-rosa en un amfiteatre a cel obert per a seguir l’eclipsi solar total, en un ambient de silenci, emoció i festa que s’ha estés fins a Alboraia i Port Saplaya.

El Valencia Basket incorpora l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit

El Valencia Basket ha tancat l’arribada de l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit per una campanya, ampliable fins a la temporada 2026-27 si es ratifica.

Una errada de Rivero castiga la unitat B del València contra el Terol

El València CF ha caigut 0-1 davant el CD Teruel en un amistós a Paterna, amb un equip ple de canterans, per una eixida en fals de Cristian Rivero.

Un incendi arrasa 34 vehicles a Peníscola i deixa diversos ferits

Un incendi iniciat en un cotxe a Peníscola ha acabat calcinant 34 vehicles i ha provocat diversos ferits, mentres els bombers han evitat que el foc afectara vivendes pròximes.

Un incendi originat en un cotxe mobilitza tres aeronaus a Peníscola

Tres mitjans aeris i diversos efectius terrestres combaten un incendi declarat en una zona d’interfície urbana-forestal de Peníscola, originat en un vehicle i que ha afectat altres cotxes i vegetació pròxima. El municipi és un dels nou punts oficials d’observació de l’eclipsi solar programat per a esta vesprada a la Comunitat Valenciana.

Mario Kempes tornarà a Mestalla al setembre per a celebrar 50 anys de la seua arribada

Mario Alberto Kempes ha anunciat que viatjarà a València els dies 25 i 26 de setembre per a celebrar els 50 anys de la seua arribada a Mestalla i ha agraït de nou l’afecte de l’afició, de la qual assegura que continua sent ‘hincha’.