L’escandalosa petició d’Aramís Fuster a un fan que ha revolucionat la xarxa

Aramís Fuster

Un seguidor d’Aramís Fuster ha tingut una conversació inoblidable amb ella | Telecinco

 

Aramís Fuster és un dels personatges més polèmics de la televisió i les xarxes. La futuròloga té milers de seguidors, qui deixen a banda la seua faceta com a vident i aposten per les seues mítiques frases i el seu sentit de l’humor.

 

Tant és d’esta manera que un dels seus seguidors es va arriscar a enviar-li un missatge a través d’Instagram per a felicitar a un amic pel seu aniversari. Tot i que no tenia esperances de què Fuster contestara, va ser una de les úniques famoses que van accedir a gravar-se per una bona causa. Però el preu no seria barat.

 

 

35 euros per un vídeo curt

Tal com explica l’usuari @aunthonie en el seu compte de Twitter, la seua intenció era un simple vídeo de la vident dient ‘Zorionak’ —felicitats en euskera— al seu amic. Però Aramís va ser clara des del principi: «Els meus vídeos no són gratis».

 

La futuròloga advertia d’esta manera als seus ‘fans’ que els seus vídeos són personals i personalitzats, a demés d’un poc morbosos, però «mai pornogràfics» —com si foren propis d’OnlyFans— i que el seu preu era d’un mínim de 35 euros. Tot i que l’usuari explicava que esta no era la classe de contingut que necessitava, Fuster va carregar contra ell a través de les seues històries.

 

Després de molt insistir i fins i tot decidit a pagar, la ‘bruixa’ va comunicar-li a través d’un àudio que «no fa falta que em pagues res», perquè «no et pense gravar cap vídeo». La conversació va acabar quan Aramís va decidir no contestar al xat. Però ho va fer de manera indirecta a través de les seues publicacions.

 

Aramís i els diners

No és la primera volta que la vident intenta guanyar diners ràpidament. L’any 2017, una fotografia seua molt sensual i totalment despullada va fer-se viral. Després d’això, va decidir eliminar-la de les xarxes i vendre-la per un mínim de 400 euros.

 

Un any després, amb els diners que havia guanyat durant la seua participació en ‘GH VIP’ va haver de pagar un deute de més de 10.000 euros al propietari de la casa de Marbella a on residia. Sense dubte, Aramís Fuster té idees per a buscar-se la vida de qualsevol forma, ja que la seua professió com futuròloga no està tenint massa bons resultats.

Últimes notícies

Les exportacions agroalimentàries valencianes arriben als 6.220 milions fins juliol

Les exportacions agroalimentàries de la Comunitat Valenciana han arribat als 6.219,7 milions d’euros entre gener i juliol de 2026, ja són el 26,3 % de totes les vendes valencianes a l’exterior i deixen un superàvit comercial de 2.168,1 milions en el sector.

Xiquets de les pedanies de València aprenen a fer figures de massapà per Sant Donís

Xiquets i xiquetes de les pedanies de València han aprés a modelar les tradicionals figures de massapà de la Mocadorà en uns tallers organitzats per l'Ajuntament i el Gremi de Forners i Pastissers.

Quatre detinguts en interceptar un quilo de cocaïna a Benidorm

La Policia Nacional ha detingut quatre persones a Benidorm en interceptar una transacció d’un quilo de cocaïna i ha registrat dos vivendes a Alfaz del Pi i La Nucía.

Nou anys de presó per agredir un home que orinava al costat del seu cotxe en un pàrquing de Gandia

La Fiscalia demana nou anys de presó per a un home acusat de deixar greument ferit un altre al qual va sorprendre orinant al costat del seu cotxe en un aparcament de Gandia. La mateixa setmana, l’Audiència de València jutjarà altres casos per exhibicionisme, revelació de secrets, robatori amb violència i agressió sexual.

Cap de setmana d’inici de tardor amb sol i màximes a la baixa a la Comunitat Valenciana

El primer cap de setmana de tardor arribarà a la Comunitat Valenciana amb cels poc nuvolosos, boires costaneres i temperatures màximes en descens, segons l’Aemet. El vent bufarà fluix i variable, amb predomini del component est i sud-est a les vesprades.

Les Corts afronten l’últim debat de política general a huit mesos de les autonòmiques

Les Corts Valencianes celebraran la setmana que ve l’últim debat sobre l’estat de la Comunitat Valenciana de la legislatura, marcat per l’habitatge, la sanitat, l’educació i la gestió de la dana de 2024. El cara a cara servirà també per a escenificar la pugna entre el Consell de Juanfran Pérez Llorca i una oposició que es reivindica com a alternativa a huit mesos de les eleccions autonòmiques.

Fira Hàbitat, Textilhogar, Cuina i 360 by Cevisama encenen des de dilluns el motor de l’interiorisme a València

Feria Valencia reunix des de dilluns i durant quatre dies les fires Hàbitat, Textilhogar, Espacio Cocina SICI i 360 by Cevisama, amb més de 1.200 marques i 110.000 m² dedicats a l’interiorisme. El nou saló 360 by Cevisama incorpora per primera vegada una àrea específica de bany i revestiments ceràmics.

El projecte VIBRA acosta la música a les persones sordes des de València

El projecte VIBRA, impulsat des de l’àrea HumanTech de la UPV, investiga recursos multisensorials perquè les persones sordes puguen viure concerts de manera inclusiva. Artistes, científics, sanitaris i entitats de la Comunitat Valenciana s’han sumat a esta iniciativa.