14 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

L’escandalosa petició d’Aramís Fuster a un fan que ha revolucionat la xarxa

Aramís Fuster

Un seguidor d’Aramís Fuster ha tingut una conversació inoblidable amb ella | Telecinco

 

Aramís Fuster és un dels personatges més polèmics de la televisió i les xarxes. La futuròloga té milers de seguidors, qui deixen a banda la seua faceta com a vident i aposten per les seues mítiques frases i el seu sentit de l’humor.

 

Tant és d’esta manera que un dels seus seguidors es va arriscar a enviar-li un missatge a través d’Instagram per a felicitar a un amic pel seu aniversari. Tot i que no tenia esperances de què Fuster contestara, va ser una de les úniques famoses que van accedir a gravar-se per una bona causa. Però el preu no seria barat.

 

 

35 euros per un vídeo curt

Tal com explica l’usuari @aunthonie en el seu compte de Twitter, la seua intenció era un simple vídeo de la vident dient ‘Zorionak’ —felicitats en euskera— al seu amic. Però Aramís va ser clara des del principi: «Els meus vídeos no són gratis».

 

La futuròloga advertia d’esta manera als seus ‘fans’ que els seus vídeos són personals i personalitzats, a demés d’un poc morbosos, però «mai pornogràfics» —com si foren propis d’OnlyFans— i que el seu preu era d’un mínim de 35 euros. Tot i que l’usuari explicava que esta no era la classe de contingut que necessitava, Fuster va carregar contra ell a través de les seues històries.

 

Després de molt insistir i fins i tot decidit a pagar, la ‘bruixa’ va comunicar-li a través d’un àudio que «no fa falta que em pagues res», perquè «no et pense gravar cap vídeo». La conversació va acabar quan Aramís va decidir no contestar al xat. Però ho va fer de manera indirecta a través de les seues publicacions.

 

Aramís i els diners

No és la primera volta que la vident intenta guanyar diners ràpidament. L’any 2017, una fotografia seua molt sensual i totalment despullada va fer-se viral. Després d’això, va decidir eliminar-la de les xarxes i vendre-la per un mínim de 400 euros.

 

Un any després, amb els diners que havia guanyat durant la seua participació en ‘GH VIP’ va haver de pagar un deute de més de 10.000 euros al propietari de la casa de Marbella a on residia. Sense dubte, Aramís Fuster té idees per a buscar-se la vida de qualsevol forma, ja que la seua professió com futuròloga no està tenint massa bons resultats.

Últimes notícies

Llevant i Espanyol empaten 1-1 després de dos gols seguits i escàs encert

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en el Ciutat de València amb dos tants seguits. El domini local i la falta de rematada van marcar un dol que es va embossar al final.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en un dol sense pegada

Un gol de Carlos Romero i la rèplica immediata d'Iker Losada van deixar un 1-1 en el Ciutat de València. El Llevant va tornar a quedar-se sense el seu primer triomf a casa.

Llevant i Espanyol es repartixen els punts en un 1-1 decidit en un minut

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en un dol amb els dos gols en tot just un minut. Després de la igualada, el domini posterior no es va traduir en ocasions clares.

Protesta davant el Circ de Nadal contra l’ús d’animals en l’espectacle

Col·lectius animalistas protesten davant el Circ de Nadal a Alfafar contra l'ús d'animals i qüestionen el missatge a la infància. Vídeos en xarxes reaviven el debat i les entitats anuncien noves mobilitzacions.

El Llevant domina a l’Espanyol però es va al descans sense gol després d’un primer temps d’ocasions (0-0)

El Llevant va portar la iniciativa i va generar diverses ocasions clares, però l'encert de Dmitrovic i el desencert en la definició van mantindre el 0-0 al descans.

El Mediterrani ha registrat temperatures per damunt de la mitjana en 2024 i 2025

La Aemet assenyala que la temperatura superficial del Mediterrani ha estat per damunt de la mitjana 1991-2020 en 2024 i 2025, amb breus retorns a la normalitat. En paral·lel, la calor oceànica global va aconseguir un nou màxim en 2025.

Bernabé demana a Pérez Llorca donar suport al finançament que aporta 3.669 milions a la Comunitat

La delegada del Govern ha instat el president i a l'alcaldessa de València a recolzar el model d'Hisenda, que afig 3.669 milions a la Comunitat. Defén que cap autonomia perd i que la injecció total serà de 21.000 milions.

Bernabé sosté que Feijóo ha de marxar-se després de mentir en la seua declaració per la DANA de València

Pilar Bernabé ha acusat a Alberto Núñez Feijóo de mentir en la seua declaració com a testimoni per la DANA de València i ha reclamat la seua eixida. També ha anunciat que acudirà a la comissió del Senat per a explicar la seua actuació.