La filla d’Irene Rosales i Kiko Rivera celebra el seu primer aniversari lluny dels seus pares

Irene Rosales i Kiko Rivera no han pogut compartir el primer aniversari amb la seva filla petita

Irene Rosales i Kiko Rivera no han pogut compartir el primer aniversari amb la seua filla menuda | TELECINCO

 

Segons informa ‘La Coctelera’, Irene Rosales no passa pel seu millor moment dins de la casa de ‘GH DÚO’. La setmana passada, la parella de Kiko Rivera va haver d’eixir de la casa uns dies per una indisposició que no va concretar fins a la seua tornada a la casa.

 

Irene Rosales va explicar que havia patit un avortament natural, el qual li va provocar forts dolors, motiu pel qual es va veure obligada a deixar temporalment la casa. Una vegada superats aquests problemes de salut, Rosales ha d’afrontar un altre mal moment. Just aquest dimecres 30 de gener ha sigut el primer aniversari de Carlota, la filla que té amb Kiko Rivera.

 

Per aquest motiu, la xicoteta Carlota no ha pogut celebrar l’aniversari amb els seus pares perquè es troben a la casa de ‘GH DÚO’, i sa mare va escriure un emotiu missatge dirigit a la seua família per demanar-los que celebren l’aniversari de la menuda i sobretot, que facen molts vídeos i fotos: «No vull perdre-m’ho per res del món, el seu primer ciri». 

 

Reflexions fora de la casa

En el mateix escrit que Rosales ha publicat, també ha volgut expressar que durant aquest temps que ha estat fora de la casa ha pogut pensar i reflexionar amb més calma sobre les relacions entre els concursants de la casa. Rosales reconeixia que aquest temps «Tot i que han sigut dies molt llargs, una situació molt estranya i uns moments durs» li han servit de molt.

 

En aquest mateix sentit, la concursant de ‘GH DÚO’ ha comprovat, durant la seua absència a la casa, que les coses continuen igual. «Creia que la casa estaria canviada, i que els conflictes que hi ha sempre entre les parelles s’haurien solucionat» es lamentava Rosales.

 

I és que la realitat que es va trobar en el seu retorn a la casa va ser molt diferent del que ella s’imaginava: «Tot segueix igual» i mostrava la seua preocupació dient: «És una cosa que per als que estem ací dins cansa, ja que no hi ha cap espai en la casa on no s’escolte el que està passant. És un conte sense final…».

 

Irene Rosales troba a faltar a les seves filles

Irene Rosales troba a faltar a les seues filles | LA COCTELERA

 

Una única bona notícia

Però no tot ha de ser negatiu, i Irene Rosales ha volgut expressar en el mateix escrit el que ella considera una molt bona notícia: «Una de les grans alegries és que no estem nominats perquè, encara que no ho semble, a tots ens preocupa estar nominats». D’aquesta manera volia agrair al públic el seu suport: «Es passa malament, però sé que amb el vostre suport tot és més fàcil».

 

Per últim, Rosales ha aprofitat l’escrit per a dedicar-li unes paraules a Yurena, ja que el dia de la seua expulsió no estava per acomiadar-se d’ella: «És una persona meravellosa». El text sencer, que també el va compartir al seu compte d’Instagram, es pot llegir a continuació:

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

El blog de #IreneGHDÚO “¡¡Muy buenas familia!! Después de unos días ausente por los motivos que ya sabéis, ya estoy de vuelta por aquí. Han sido unos días muy largos, una situación muy extraña y unos momentos duros. Pero ya estoy genial, sin dolores y con ganas de seguir en el concurso, quiero y voy a darlo todo. La Casa creía que estaba cambiada y entre las parejas que siempre hay conflicto lo habían solucionado, pero no, sigue todo igual. Es algo que para los que estamos aquí agota, ya que no hay un lugar de la Casa donde no se escuche lo que está pasando. Que por cierto, es el cuento de nunca acabar… Una de las mayores alegrías es que no estemos nominados porque aunque parezca que no, nos preocupa estar nominados. Se pasa mal, pero sé que con el apoyo de vosotros todo es más fácil. Quiero mandarle un besazo enorme a Yurena que no me he podido despedir de ella, es una maravillosa persona. Familia, celebradle el cumpleaños a mi pequeña Carlota, hacedle vídeos, fotos que no quiero perdérmelo por nada del mundo su primera velita. Os quiero muchísimo. Princesas, os amo con locura y pasión.” @ghduo #ghdúo29e #ireneganadora

A post shared by Irene Rosales Vázquez (@irenerova24) on

Últimes notícies

El Valencia Basket colpeja el Barça al Palau i acarona el títol de la Lliga Endesa

El Valencia Basket, liderat per un brillant Jean Montero amb 29 punts, ha derrotat el Barça per 80-88 al tercer partit de la final de la Lliga Endesa al Palau Blaugrana i es posa 2-1 en l’eliminatòria, a una sola victòria del títol.

Diverses persones, també menors, ateses després d’un greu incendi en una vivenda d’Aldaia

Un incendi declarat de matinada en un dúplex d’un edifici d’Aldaia ha obligat a rescatar diversos veïns, alguns menors, que han hagut de ser atesos pels servicis sanitaris.

L’exdirector d’Emergències de la Generalitat es desmarca de la gestió de la dana mortal

Alberto Javier Martín Moratilla assegura al Congrés que el dia de la dana amb 230 morts no tenia competències operatives i defensa que va fer tot el que va poder amb els mitjans disponibles.

Castelló obri una nova ruta xàrter amb l’arribada de turistes d’Eslovàquia

L’aeroport de Castelló ha estrenat una operativa xàrter que connecta amb Bratislava durant quinze setmanes i que pot portar fins a 2.700 turistes eslovacs, mentre prepara una altra programació per a rebre 11.000 visitants austríacs entre 2027 i 2028.

Les empreses valencianes busquen reforçar el seu negoci a l’Àfrica amb una aliança amb el Marroc

Quasi 3.000 empreses valencianes exporten ja al Marroc, principal soci comercial en Àfrica, i institucions i empresariat han defensat una nova aliança industrial, tecnològica i logística per a guanyar competitivitat i obrir més negoci al continent africà.

Els hotelers d’Alacant esclaten contra el caos municipal durant les Fogueres

La patronal hotelera d’Alacant acusa l’Ajuntament de falta total de coordinació en neteja i seguretat durant les Fogueres, amb hotels quasi plens i greus problemes d’operativa diària.

La calor dispara els termòmetres fins als 39,6 °C i activa avisos per risc d’incendis

Les màximes han superat ja els 39 graus en municipis de Castelló i Alacant. Aemet, Sanitat i Emergències han activat avisos per calor extrema i risc alt d’incendis en gran part del territori.

Pacients i personal d’Urgències del General de València pateixen més de 30 graus per les obres

El sindicat CSIF denuncia que el triage d’Urgències del General de València, reubicat per les obres en un espai xicotet i obert, arriba a superar els 30 graus i reclama mesures addicionals de refrigeració. L’hospital recorda que és una ubicació provisional i que ja ha instal·lat dos equips portàtils de climatització.