La filla d’Irene Rosales i Kiko Rivera celebra el seu primer aniversari lluny dels seus pares

Irene Rosales i Kiko Rivera no han pogut compartir el primer aniversari amb la seva filla petita

Irene Rosales i Kiko Rivera no han pogut compartir el primer aniversari amb la seua filla menuda | TELECINCO

 

Segons informa ‘La Coctelera’, Irene Rosales no passa pel seu millor moment dins de la casa de ‘GH DÚO’. La setmana passada, la parella de Kiko Rivera va haver d’eixir de la casa uns dies per una indisposició que no va concretar fins a la seua tornada a la casa.

 

Irene Rosales va explicar que havia patit un avortament natural, el qual li va provocar forts dolors, motiu pel qual es va veure obligada a deixar temporalment la casa. Una vegada superats aquests problemes de salut, Rosales ha d’afrontar un altre mal moment. Just aquest dimecres 30 de gener ha sigut el primer aniversari de Carlota, la filla que té amb Kiko Rivera.

 

Per aquest motiu, la xicoteta Carlota no ha pogut celebrar l’aniversari amb els seus pares perquè es troben a la casa de ‘GH DÚO’, i sa mare va escriure un emotiu missatge dirigit a la seua família per demanar-los que celebren l’aniversari de la menuda i sobretot, que facen molts vídeos i fotos: «No vull perdre-m’ho per res del món, el seu primer ciri». 

 

Reflexions fora de la casa

En el mateix escrit que Rosales ha publicat, també ha volgut expressar que durant aquest temps que ha estat fora de la casa ha pogut pensar i reflexionar amb més calma sobre les relacions entre els concursants de la casa. Rosales reconeixia que aquest temps «Tot i que han sigut dies molt llargs, una situació molt estranya i uns moments durs» li han servit de molt.

 

En aquest mateix sentit, la concursant de ‘GH DÚO’ ha comprovat, durant la seua absència a la casa, que les coses continuen igual. «Creia que la casa estaria canviada, i que els conflictes que hi ha sempre entre les parelles s’haurien solucionat» es lamentava Rosales.

 

I és que la realitat que es va trobar en el seu retorn a la casa va ser molt diferent del que ella s’imaginava: «Tot segueix igual» i mostrava la seua preocupació dient: «És una cosa que per als que estem ací dins cansa, ja que no hi ha cap espai en la casa on no s’escolte el que està passant. És un conte sense final…».

 

Irene Rosales troba a faltar a les seves filles

Irene Rosales troba a faltar a les seues filles | LA COCTELERA

 

Una única bona notícia

Però no tot ha de ser negatiu, i Irene Rosales ha volgut expressar en el mateix escrit el que ella considera una molt bona notícia: «Una de les grans alegries és que no estem nominats perquè, encara que no ho semble, a tots ens preocupa estar nominats». D’aquesta manera volia agrair al públic el seu suport: «Es passa malament, però sé que amb el vostre suport tot és més fàcil».

 

Per últim, Rosales ha aprofitat l’escrit per a dedicar-li unes paraules a Yurena, ja que el dia de la seua expulsió no estava per acomiadar-se d’ella: «És una persona meravellosa». El text sencer, que també el va compartir al seu compte d’Instagram, es pot llegir a continuació:

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

El blog de #IreneGHDÚO “¡¡Muy buenas familia!! Después de unos días ausente por los motivos que ya sabéis, ya estoy de vuelta por aquí. Han sido unos días muy largos, una situación muy extraña y unos momentos duros. Pero ya estoy genial, sin dolores y con ganas de seguir en el concurso, quiero y voy a darlo todo. La Casa creía que estaba cambiada y entre las parejas que siempre hay conflicto lo habían solucionado, pero no, sigue todo igual. Es algo que para los que estamos aquí agota, ya que no hay un lugar de la Casa donde no se escuche lo que está pasando. Que por cierto, es el cuento de nunca acabar… Una de las mayores alegrías es que no estemos nominados porque aunque parezca que no, nos preocupa estar nominados. Se pasa mal, pero sé que con el apoyo de vosotros todo es más fácil. Quiero mandarle un besazo enorme a Yurena que no me he podido despedir de ella, es una maravillosa persona. Familia, celebradle el cumpleaños a mi pequeña Carlota, hacedle vídeos, fotos que no quiero perdérmelo por nada del mundo su primera velita. Os quiero muchísimo. Princesas, os amo con locura y pasión.” @ghduo #ghdúo29e #ireneganadora

A post shared by Irene Rosales Vázquez (@irenerova24) on

Últimes notícies

Dos anys de presó per agredir sexualment una dona coneguda a través d’una app a Busot

Un home de 43 anys ha sigut condemnat a dos anys de presó per agredir sexualment una dona que havia conegut per una aplicació de contactes i a la qual va obligar a mantindre relacions sexuals en contra de la seua voluntat al domicili d’ella, a Busot (Alacant). La pena queda en suspens durant dos anys i inclou una indemnització de 8.000 euros, llibertat vigilada i ordre d’allunyament.

Extingit l’incendi forestal de Beniarbeig després de més de set hores de treball

Els bombers han donat per extingit a les 22.18 hores l’incendi declarat a primera hora de la vesprada a Beniarbeig, a la Marina Alta, en una zona de canyar i matoll prop del riu Girona.

Dos anys de presó per agredir sexualment una dona coneguda en una aplicació de cites

Un home de 43 anys ha sigut condemnat a dos anys de presó per agredir sexualment una dona que havia conegut en una aplicació de contactes. La pena ha quedat en suspens durant dos anys i inclou una indemnització de 8.000 euros i cinc anys d’allunyament i llibertat vigilada.

Extingit l’incendi forestal de Beniarbeig, a la vora del riu Girona

El Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha donat per extingit l’incendi forestal declarat a Beniarbeig, a la Marina Alta, a les 22.18 hores de dijous.

Desmantellades sis fàbriques il·legals de tabac amb més de 20 milions de cigarrets

La Guàrdia Civil ha detingut 50 persones i ha desmantellat sis fàbriques clandestines de tabac en una macrooperació internacional amb seu en diverses províncies, entre elles Alacant, amb més de 20 milions de cigarrets i 38,4 tones de tabac intervinguts.

Aemet activa l’avís groc per fortes pluges i tempestes a l’interior de Castelló i València

Aemet ha activat per a este divendres un avís groc per pluges de fins a 20 litres en una hora i tempestes fortes a l’interior sud de Castelló i nord de València, mentre persisteixen les altes temperatures a l’interior d’Alacant.

Aemet activa l’avís groc per fortes pluges i tempestes a l’interior de Castelló i València

Aemet ha activat per a este divendres, de 15 a 22 hores, l’avís groc per pluges intenses i tempestes a l’interior sud de Castelló i nord de València, i manté avisos per calor en punts de les tres províncies.

Els WhatsApp entre Mazón i Catalá revelen que ja parlaven de “desenes de morts” a les 23.27 hores de la dana

Els missatges de WhatsApp aportats al jutjat mostren que Carlos Mazón va advertir María José Catalá a les 23.27 hores del 29 d’octubre de 2024 que hi havia “desenes de morts” per la dana, i revelen també dubtes interns sobre protocols i gestió municipal de l’emergència.