La filla d’Irene Rosales i Kiko Rivera celebra el seu primer aniversari lluny dels seus pares

Irene Rosales i Kiko Rivera no han pogut compartir el primer aniversari amb la seva filla petita

Irene Rosales i Kiko Rivera no han pogut compartir el primer aniversari amb la seua filla menuda | TELECINCO

 

Segons informa ‘La Coctelera’, Irene Rosales no passa pel seu millor moment dins de la casa de ‘GH DÚO’. La setmana passada, la parella de Kiko Rivera va haver d’eixir de la casa uns dies per una indisposició que no va concretar fins a la seua tornada a la casa.

 

Irene Rosales va explicar que havia patit un avortament natural, el qual li va provocar forts dolors, motiu pel qual es va veure obligada a deixar temporalment la casa. Una vegada superats aquests problemes de salut, Rosales ha d’afrontar un altre mal moment. Just aquest dimecres 30 de gener ha sigut el primer aniversari de Carlota, la filla que té amb Kiko Rivera.

 

Per aquest motiu, la xicoteta Carlota no ha pogut celebrar l’aniversari amb els seus pares perquè es troben a la casa de ‘GH DÚO’, i sa mare va escriure un emotiu missatge dirigit a la seua família per demanar-los que celebren l’aniversari de la menuda i sobretot, que facen molts vídeos i fotos: «No vull perdre-m’ho per res del món, el seu primer ciri». 

 

Reflexions fora de la casa

En el mateix escrit que Rosales ha publicat, també ha volgut expressar que durant aquest temps que ha estat fora de la casa ha pogut pensar i reflexionar amb més calma sobre les relacions entre els concursants de la casa. Rosales reconeixia que aquest temps «Tot i que han sigut dies molt llargs, una situació molt estranya i uns moments durs» li han servit de molt.

 

En aquest mateix sentit, la concursant de ‘GH DÚO’ ha comprovat, durant la seua absència a la casa, que les coses continuen igual. «Creia que la casa estaria canviada, i que els conflictes que hi ha sempre entre les parelles s’haurien solucionat» es lamentava Rosales.

 

I és que la realitat que es va trobar en el seu retorn a la casa va ser molt diferent del que ella s’imaginava: «Tot segueix igual» i mostrava la seua preocupació dient: «És una cosa que per als que estem ací dins cansa, ja que no hi ha cap espai en la casa on no s’escolte el que està passant. És un conte sense final…».

 

Irene Rosales troba a faltar a les seves filles

Irene Rosales troba a faltar a les seues filles | LA COCTELERA

 

Una única bona notícia

Però no tot ha de ser negatiu, i Irene Rosales ha volgut expressar en el mateix escrit el que ella considera una molt bona notícia: «Una de les grans alegries és que no estem nominats perquè, encara que no ho semble, a tots ens preocupa estar nominats». D’aquesta manera volia agrair al públic el seu suport: «Es passa malament, però sé que amb el vostre suport tot és més fàcil».

 

Per últim, Rosales ha aprofitat l’escrit per a dedicar-li unes paraules a Yurena, ja que el dia de la seua expulsió no estava per acomiadar-se d’ella: «És una persona meravellosa». El text sencer, que també el va compartir al seu compte d’Instagram, es pot llegir a continuació:

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

El blog de #IreneGHDÚO “¡¡Muy buenas familia!! Después de unos días ausente por los motivos que ya sabéis, ya estoy de vuelta por aquí. Han sido unos días muy largos, una situación muy extraña y unos momentos duros. Pero ya estoy genial, sin dolores y con ganas de seguir en el concurso, quiero y voy a darlo todo. La Casa creía que estaba cambiada y entre las parejas que siempre hay conflicto lo habían solucionado, pero no, sigue todo igual. Es algo que para los que estamos aquí agota, ya que no hay un lugar de la Casa donde no se escuche lo que está pasando. Que por cierto, es el cuento de nunca acabar… Una de las mayores alegrías es que no estemos nominados porque aunque parezca que no, nos preocupa estar nominados. Se pasa mal, pero sé que con el apoyo de vosotros todo es más fácil. Quiero mandarle un besazo enorme a Yurena que no me he podido despedir de ella, es una maravillosa persona. Familia, celebradle el cumpleaños a mi pequeña Carlota, hacedle vídeos, fotos que no quiero perdérmelo por nada del mundo su primera velita. Os quiero muchísimo. Princesas, os amo con locura y pasión.” @ghduo #ghdúo29e #ireneganadora

A post shared by Irene Rosales Vázquez (@irenerova24) on

Últimes notícies

Dinou persones ateses per fum en l’incendi de la Vall d’Uixó i reforç sanitari a la zona

Dinou persones han sigut ateses per inhalació de fum en l’incendi de la Vall d’Uixó, set continuen en observació i dos romanen ingressades. Sanitat i altres conselleries han reforçat recursos sanitaris, socials i per a animals davant els desallotjaments.

El Govern descarta causes naturals en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Govern ha avançat que l’incendi forestal declarat a la Vall d’Uixó, amb 4.300 hectàrees arrasades i més de 16.000 evacuats, no sembla tindre un origen natural, tot i que la investigació continua oberta.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 4.300 hectàrees i manté 16.000 veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha calcinat unes 4.300 hectàrees en un front de 40 quilòmetres i continua fora de control, amb 16.000 persones desallotjades i confinaments en diversos municipis del sud de Castelló.

Les 16.000 persones evacuades busquen allotjament mentre el foc continua actiu a la Vall d’Uixó

La majoria de les 16.000 persones evacuades per l'incendi de la Vall d'Uixó s'han traslladat a cases de familiars o amics, mentre unes 500 han passat la nit en pavellons i instal·lacions municipals de localitats veïnes.

Els incendis forestals cremen més de 152.000 hectàrees a Espanya, sis vegades més que en 2025

Els incendis forestals han cremat 152.678 hectàrees a Espanya fins al 26 de juliol, sis vegades més que en el mateix període de 2025, i han disparat els grans focs i els anomenats incendis de sexta generació.

Alquiler més barat i més vivenda assequible: així serà el nou decret

El Govern central ultima un decret llei que preveu pròrrogues obligatòries de dos anys als contractes, regula l’alquiler de temporada i d’habitacions i establix incentius fiscals als propietaris que abaixen la renda. El text també puja l’IVA dels pisos turístics al 21 % i inclou canvis en la llei del sòl, encara en debat polític.

Les autonomies es mouen davant la pressió turística i el repunt dels pisos turístics

L’augment del turisme i dels pisos turístics ha intensificat el debat a Espanya, amb protestes més fortes a Balears, Canàries o Barcelona, mentre en la Comunitat Valenciana i altres territoris la contestació és mínima i se centra en l’habitatge.

Vint mitjans aeris es reforcen en l’incendi de la Vall d’Uixó i els terrestres es concentren en Betxí

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua actiu i sense control, amb més de 16.000 persones desallotjades i els treballs centrats ara en Betxí. Este diumenge s’incorporen vint mitjans aeris i es manté un ampli dispositiu terrestre, inclosa la UME.