La filla d’Irene Rosales i Kiko Rivera celebra el seu primer aniversari lluny dels seus pares

Irene Rosales i Kiko Rivera no han pogut compartir el primer aniversari amb la seva filla petita

Irene Rosales i Kiko Rivera no han pogut compartir el primer aniversari amb la seua filla menuda | TELECINCO

 

Segons informa ‘La Coctelera’, Irene Rosales no passa pel seu millor moment dins de la casa de ‘GH DÚO’. La setmana passada, la parella de Kiko Rivera va haver d’eixir de la casa uns dies per una indisposició que no va concretar fins a la seua tornada a la casa.

 

Irene Rosales va explicar que havia patit un avortament natural, el qual li va provocar forts dolors, motiu pel qual es va veure obligada a deixar temporalment la casa. Una vegada superats aquests problemes de salut, Rosales ha d’afrontar un altre mal moment. Just aquest dimecres 30 de gener ha sigut el primer aniversari de Carlota, la filla que té amb Kiko Rivera.

 

Per aquest motiu, la xicoteta Carlota no ha pogut celebrar l’aniversari amb els seus pares perquè es troben a la casa de ‘GH DÚO’, i sa mare va escriure un emotiu missatge dirigit a la seua família per demanar-los que celebren l’aniversari de la menuda i sobretot, que facen molts vídeos i fotos: «No vull perdre-m’ho per res del món, el seu primer ciri». 

 

Reflexions fora de la casa

En el mateix escrit que Rosales ha publicat, també ha volgut expressar que durant aquest temps que ha estat fora de la casa ha pogut pensar i reflexionar amb més calma sobre les relacions entre els concursants de la casa. Rosales reconeixia que aquest temps «Tot i que han sigut dies molt llargs, una situació molt estranya i uns moments durs» li han servit de molt.

 

En aquest mateix sentit, la concursant de ‘GH DÚO’ ha comprovat, durant la seua absència a la casa, que les coses continuen igual. «Creia que la casa estaria canviada, i que els conflictes que hi ha sempre entre les parelles s’haurien solucionat» es lamentava Rosales.

 

I és que la realitat que es va trobar en el seu retorn a la casa va ser molt diferent del que ella s’imaginava: «Tot segueix igual» i mostrava la seua preocupació dient: «És una cosa que per als que estem ací dins cansa, ja que no hi ha cap espai en la casa on no s’escolte el que està passant. És un conte sense final…».

 

Irene Rosales troba a faltar a les seves filles

Irene Rosales troba a faltar a les seues filles | LA COCTELERA

 

Una única bona notícia

Però no tot ha de ser negatiu, i Irene Rosales ha volgut expressar en el mateix escrit el que ella considera una molt bona notícia: «Una de les grans alegries és que no estem nominats perquè, encara que no ho semble, a tots ens preocupa estar nominats». D’aquesta manera volia agrair al públic el seu suport: «Es passa malament, però sé que amb el vostre suport tot és més fàcil».

 

Per últim, Rosales ha aprofitat l’escrit per a dedicar-li unes paraules a Yurena, ja que el dia de la seua expulsió no estava per acomiadar-se d’ella: «És una persona meravellosa». El text sencer, que també el va compartir al seu compte d’Instagram, es pot llegir a continuació:

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

El blog de #IreneGHDÚO “¡¡Muy buenas familia!! Después de unos días ausente por los motivos que ya sabéis, ya estoy de vuelta por aquí. Han sido unos días muy largos, una situación muy extraña y unos momentos duros. Pero ya estoy genial, sin dolores y con ganas de seguir en el concurso, quiero y voy a darlo todo. La Casa creía que estaba cambiada y entre las parejas que siempre hay conflicto lo habían solucionado, pero no, sigue todo igual. Es algo que para los que estamos aquí agota, ya que no hay un lugar de la Casa donde no se escuche lo que está pasando. Que por cierto, es el cuento de nunca acabar… Una de las mayores alegrías es que no estemos nominados porque aunque parezca que no, nos preocupa estar nominados. Se pasa mal, pero sé que con el apoyo de vosotros todo es más fácil. Quiero mandarle un besazo enorme a Yurena que no me he podido despedir de ella, es una maravillosa persona. Familia, celebradle el cumpleaños a mi pequeña Carlota, hacedle vídeos, fotos que no quiero perdérmelo por nada del mundo su primera velita. Os quiero muchísimo. Princesas, os amo con locura y pasión.” @ghduo #ghdúo29e #ireneganadora

A post shared by Irene Rosales Vázquez (@irenerova24) on

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La producció de formigó es dispara en la Comunitat Valenciana per la reconstrucció postdana

La producció de formigó preparat en la Comunitat Valenciana va augmentar un 20,9% en 2025, el doble que la mitjana nacional, impulsada per l'obra pública lligada a la reconstrucció postdana i a noves infraestructures.

Sis mesos de presó per a un jove per agredir sexualment a una menor a Alacant

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a sis mesos de presó a un jove de 23 anys per agredir sexualment a una menor de 16 anys, parent seua, en la vivenda familiar. La sentència inclou a més orde d'allunyament, llibertat vigilada i inhabilitació per a treballar amb menors.

Pérez Llorca analitza amb el grup Forts els seus plans d’inversió en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca es reunix amb la cúpula del grup Forts per a revisar la seua presència en la Comunitat Valenciana i abordar els seus plans d'inversió i creixement.

Labora llança ajudes als ajuntaments per a contractar aturades majors de 45 anys

Labora posarà en marxa una nova convocatòria d'ajudes dirigida a ajuntaments per a contractar dones desocupades, amb prioritat per a majors de 45 anys, i reforçar així la seua ocupabilitat i retorn al mercat laboral.

Pérez Llorca analitza amb el grup Forts la seua activitat i inversions en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca s'ha reunit amb la cúpula del grup Forts per a revisar la seua presència en la Comunitat Valenciana i abordar els seus plans de futur i inversions.

Benidorm estrena un quadre de comandament per a controlar l’impacte ambiental del turisme

Benidorm llança un projecte pilot que crea un quadre de comandament digital per a mesurar i comparar l'impacte ambiental del sector hoteler, amb la finalitat d'impulsar un turisme més sostenible.

Els veïns de Tabarca fan el primer pas perquè l’illa siga entitat local menor

L'Associació de Veïns de Tabarca Illa Plana ha iniciat els tràmits perquè l'illa es constituïsca en entitat local menor i guanye autonomia respecte a l'Ajuntament d'Alacant.

Torrent i la Generalitat forcen una reunió amb la CHJ per a salvar l’aqüeducte Els Arquets de Baix

Torrent i la Generalitat han sol·licitat una reunió amb la CHJ per a defendre la reconstrucció de l'aqüeducte Els Arquets de Baix, arrasat per la dana, amb nous arguments tècnics i patrimonials.