La filla d’Irene Rosales i Kiko Rivera celebra el seu primer aniversari lluny dels seus pares

Irene Rosales i Kiko Rivera no han pogut compartir el primer aniversari amb la seva filla petita

Irene Rosales i Kiko Rivera no han pogut compartir el primer aniversari amb la seua filla menuda | TELECINCO

 

Segons informa ‘La Coctelera’, Irene Rosales no passa pel seu millor moment dins de la casa de ‘GH DÚO’. La setmana passada, la parella de Kiko Rivera va haver d’eixir de la casa uns dies per una indisposició que no va concretar fins a la seua tornada a la casa.

 

Irene Rosales va explicar que havia patit un avortament natural, el qual li va provocar forts dolors, motiu pel qual es va veure obligada a deixar temporalment la casa. Una vegada superats aquests problemes de salut, Rosales ha d’afrontar un altre mal moment. Just aquest dimecres 30 de gener ha sigut el primer aniversari de Carlota, la filla que té amb Kiko Rivera.

 

Per aquest motiu, la xicoteta Carlota no ha pogut celebrar l’aniversari amb els seus pares perquè es troben a la casa de ‘GH DÚO’, i sa mare va escriure un emotiu missatge dirigit a la seua família per demanar-los que celebren l’aniversari de la menuda i sobretot, que facen molts vídeos i fotos: «No vull perdre-m’ho per res del món, el seu primer ciri». 

 

Reflexions fora de la casa

En el mateix escrit que Rosales ha publicat, també ha volgut expressar que durant aquest temps que ha estat fora de la casa ha pogut pensar i reflexionar amb més calma sobre les relacions entre els concursants de la casa. Rosales reconeixia que aquest temps «Tot i que han sigut dies molt llargs, una situació molt estranya i uns moments durs» li han servit de molt.

 

En aquest mateix sentit, la concursant de ‘GH DÚO’ ha comprovat, durant la seua absència a la casa, que les coses continuen igual. «Creia que la casa estaria canviada, i que els conflictes que hi ha sempre entre les parelles s’haurien solucionat» es lamentava Rosales.

 

I és que la realitat que es va trobar en el seu retorn a la casa va ser molt diferent del que ella s’imaginava: «Tot segueix igual» i mostrava la seua preocupació dient: «És una cosa que per als que estem ací dins cansa, ja que no hi ha cap espai en la casa on no s’escolte el que està passant. És un conte sense final…».

 

Irene Rosales troba a faltar a les seves filles

Irene Rosales troba a faltar a les seues filles | LA COCTELERA

 

Una única bona notícia

Però no tot ha de ser negatiu, i Irene Rosales ha volgut expressar en el mateix escrit el que ella considera una molt bona notícia: «Una de les grans alegries és que no estem nominats perquè, encara que no ho semble, a tots ens preocupa estar nominats». D’aquesta manera volia agrair al públic el seu suport: «Es passa malament, però sé que amb el vostre suport tot és més fàcil».

 

Per últim, Rosales ha aprofitat l’escrit per a dedicar-li unes paraules a Yurena, ja que el dia de la seua expulsió no estava per acomiadar-se d’ella: «És una persona meravellosa». El text sencer, que també el va compartir al seu compte d’Instagram, es pot llegir a continuació:

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

El blog de #IreneGHDÚO “¡¡Muy buenas familia!! Después de unos días ausente por los motivos que ya sabéis, ya estoy de vuelta por aquí. Han sido unos días muy largos, una situación muy extraña y unos momentos duros. Pero ya estoy genial, sin dolores y con ganas de seguir en el concurso, quiero y voy a darlo todo. La Casa creía que estaba cambiada y entre las parejas que siempre hay conflicto lo habían solucionado, pero no, sigue todo igual. Es algo que para los que estamos aquí agota, ya que no hay un lugar de la Casa donde no se escuche lo que está pasando. Que por cierto, es el cuento de nunca acabar… Una de las mayores alegrías es que no estemos nominados porque aunque parezca que no, nos preocupa estar nominados. Se pasa mal, pero sé que con el apoyo de vosotros todo es más fácil. Quiero mandarle un besazo enorme a Yurena que no me he podido despedir de ella, es una maravillosa persona. Familia, celebradle el cumpleaños a mi pequeña Carlota, hacedle vídeos, fotos que no quiero perdérmelo por nada del mundo su primera velita. Os quiero muchísimo. Princesas, os amo con locura y pasión.” @ghduo #ghdúo29e #ireneganadora

A post shared by Irene Rosales Vázquez (@irenerova24) on

Últimes notícies

Avís groc per fortes pluges, tronades i granís a l’interior nord de Castelló este dimecres

Aemet ha activat per a la vesprada d’este dimecres l’avís groc a l’interior nord de Castelló per fortes pluges, tronades, granís i ratxes molt fortes de vent. L’episodi, amb una probabilitat entre el 40 % i el 70 %, s’estendrà entre les 16.00 i les 22.00 hores.

Troben el cadàver d’una dona a Llaurí prop del riu Xúquer

La Guàrdia Civil ha localitzat este dimarts el cos sense vida d’una dona a Llaurí, prop del riu Xúquer, i ha obert una investigació. Els agents analitzen si es tracta d’una jove desapareguda a Sueca el 30 de juliol.

Detinguda a Ontinyent per ferir amb un ganivet el seu excompany

Una dona de 26 anys ha sigut detinguda a Ontinyent després de ferir presumptament amb un ganivet de 17 centímetres el seu excompany, que presentava una ferida sagnant al braç esquerre. Un agent fora de servici va donar l’avís en vore l’home ferit a la zona dels carrers L’Ereta i Martínez Valls.

Controlat l’incendi de la Vall d’Uixó després de calcinar 9.568 hectàrees

L’incendi declarat el 25 de juliol a la Vall d’Uixó ha quedat controlat després de cremar 9.568 hectàrees i diversos municipis de Castelló.

Ontinyent encapçala la nova pujada de temperatures amb 40,6 graus

La calor s’ha intensificat este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb 40,6 graus a Ontinyent i valors pròxims als 40 en diverses localitats de València i Alacant.

L’economia valenciana se situa entre les que més creixen amb un 2,9 % del PIB

L’economia de la Comunitat Valenciana ha crescut un 2,9 % interanual en el segon trimestre de 2026, per damunt de la mitjana espanyola i només per darrere d’Illes Balears. El PIB valencià també ha avançat un 0,8 % respecte al trimestre anterior.

Unai Elgezabal posa fi a la seua etapa al Llevant amb la rescissió del contracte

El central basc Unai Elgezabal i el Llevant han acordat rescindir el contracte, que acabava en juny de 2027, després de dos temporades al club i 54 partits oficials.

El Consell es planteja comprar els pisos de Les Naus per frenar l’especulació a Alacant

El Consell estudia adquirir les vivendes de Les Naus, a Alacant, com a única opció que considera viable per evitar operacions especulatives, mentres defensa l’impuls del Pla Vive amb 6.000 pisos públics en tres anys.
FILMOTECA D'ESTIU