10.8 C
València
Diumenge, 4 gener, 2026

Kiko Jiménez se sotmet al polígraf i destapa la pitjor cara de Rocío Flores

Kiko Jiménez

L’ex de Gloria Camila i actual parella de Sofía Suescun, Kiko Jiménez, durant diversos anys va mantenir una relació estreta amb Rocío Flores i assegura que sap del que parla. La seua relació ve de quan Jiménez era parella de la tia de Rocío Flores, d’ací que conega moltes coses de la vida de la filla d’Antonio David i Rocío Carrasco. Però no només d’ella, sinó de tot el seu entorn.

Es per este motiu, ahir a la nit va seure al plató de ‘Sábado Deluxe’ per sotmetre’s al polígraf de Conchita. Ho va fer per revelar la veritable cara de la jove Flores, així com d’altres persones del seu cercle. I la veritat és que va realitzar unes confessions que van deixar la filla de Rocío Carrasco en molt mal lloc. Sí, perquè deixar anar que no és esta la cara d’àngel, la xiqueta dolça que sembla a la televisió.

La filla de Rocío Carrasco al descobert

Que Rocío Carrasco revelara en la seua sèrie documental que el 2012 va rebre una pallissa de la seua filla va deixar tot el públic perplex. Una pallissa per la qual la jove va ser condemnada i que va suposar el punt d’inflexió perquè mare i filla deixaren de tindre relació.

Ha sigut sobre esta qüestió que a “Sálvame de Deluxe” ha estat preguntat Kiko Jiménez. Així, ha revelat en el polígraf que tota la família Mohedano coneixia perfectament este episodi violent. Per este motiu sorprén que familiars de Carrasco, com la seua tia Rosa Benito, seguesquen ‘atacant-la’ per no tindre contacte amb la seua primogènita sabent esta situació.

De la mateixa manera, Kiko Jiménez, el protagonista de la nit d’ahir a ‘Sábado Deluxe’ en Telecinco va deixar clar amb les seues respostes que Rocío Flores no és eixe àngel que apareix en els platós. Així, no només la va definir com rancorosa sinó com una persona de caràcter violent.

En este sentit, va explicar que la jove es va enfrontar a ell el dia abans del casament de José Ortega Cano amb Ana María Aldon. Segons sembla, davant de la mare de Kiko, el va insultar amb termes com «pocavergonya» per haver agafat el cotxe. Així, ha exposat: «Va muntar una ben gran. La meua mare es va quedar blanca».

Kiko Jiménez també va explicar que a ell la jove va arribar a dir-li que no volia reconciliar-se amb la seua mare. És més, després de dir-li això ella va afegir: «Em mengeu el cony. Jo no faré una mediació amb la mare». Això sense passar per alt que va confessar que l’ha sentit carregar contra la seua progenitora qualificant-la com «filla de puta».
 

 

Rocío Flors al plató del programa de Ana Rosa Quintana

Segons Kiko Jiménez, Rocío Flors no és aquesta jove angelical que sembla | TELECINCO

A Antonio David i a Olga Moreno, desemmascarats

Durant este temps que porta en emissió la docusèrie de Rocío Carrasco, tant Antonio David com Olga Moreno han quedat desemmascarats. Ell està en dubte perquè, entre altres coses, se li han desmuntat moltes de les seues mentides amb documentació. I ella ha quedat clar que no és tampoc esta dona tranquil·la, respectuosa i abnegada que sempre ha venut.

Anit el “Sálvame Deluxe” en el polígraf que es va fer a Kiko Jiménez va venir a incidir en esta qüestió. Així, per exemple, el col.laborador de ‘Sálvame’ va exposar que li va dir que tenia gravacions molt compromeses de Rocío Jurado i Ortega Cano. En concret, tres: «Un d’Ortega Cano a Nova York, un altre de Rocío Jurado a Miami i un altre dels dos a Madrid. Això és un material que mai es podrà emetre».

A més va ser molt clar a l’explicar, que si Antonio David va ser a ‘GH VIP‘ va ser perquè va arribar a un acord amb les productores per tornar a la tele: ell participava en este reality i, a canvi, la seua filla aniria a ‘Supervivientes‘, ja que, qui realment interessava era la seua filla.

Pel que fa a Olga Moreno, Jiménez va donar a conéixer que ella no només parla malament de Rocío Carrasco davant de Rocío Flores, sinó que fins i tot es refereix a esta com «filla de puta». Dos afirmacions corroborades pel polígraf que desmenteixen el que ella ha intentat ‘vendre’ sempre.

 

 

 

Els Mohedano tampoc eixiren de vuit del polígraf

Com era d’esperar la família materna de Rocío Carrasco també va eixir a la llum ahir a la nit a ‘Sábado Deluxe’. Sobre esta, Kiko Jiménez va revelar que, després dels homenatges que es realitzen a Rocío Jurado, la família es reuneix per menjar. I és en estos menjars es quan s’insulta a la filla de ‘la més gran’. En concret, va exposar: «El tema posterior era sempre dir ‘mira esta filla de puta que mai apareix’». És més, no va dubtar a afegir que «Amador deia que Rocío Carrasco només feia homenatges per diners».

Unes paraules estes que van ofendre moltíssim a l’esmentat Amador que no va dubtar a enviar un missatge d’àudio a la directora del programa. Ho va fer per insultar Jiménez ratllant de «fill de puta i cabró».

Últimes notícies

Alcoi manté la Cavalcada de Reis amb regals en interiors i patges sense escales

Alcoi manté el Bàndol Real i la Cavalcada amb canvis per la meteorologia: els patges no usaran escales i els regals s'entregaran dins dels edificis. Diverses ciutats veïnes modifiquen també els seus plans.

Luis Castro debuta amb un 0-3 en el camp del Sevilla

Els gols d'Iker Losada, Espí i Carlos Álvarez han donat al Llevant un 0-3 en el camp del Sevilla en l'estrena de Luis Castro. El resultat ha deixat en situació delicada a Matías Almeyda.

Losada avança al Llevant en l’última jugada del primer temps (0-1)

Iker Losada marca en l'última acció del descompte i el Llevant es va 0-1 al descans en el camp del Sevilla, que no aconseguix generar perill.

La família d’una de les xiquetes mortes al castell unflable de Mislata exigix avanços després de quatre anys

Quatre anys després de l'accident que va causar la mort de dos xiquetes a Mislata, la família d'una d'elles reclama avanços en una investigació encara oberta. El jutjat va prorrogar sis mesos la causa i els peritatges apunten a ratxes de més de 70 km/h, ancoratges deficients i fallades de supervisió.

Aemet eleva a taronja l’avís per pluges en el litoral nord d’Alacant

Aemet ha elevat a taronja el nivell d'avís per pluges en el litoral nord d'Alacant i manté alerta groga per fenòmens costaners en tota la província. A València hi ha avisos grocs per pluja i onatge en el sud.

L’Elx cau davant el Vila-real i trenca la seua ratxa en el Martínez Valero deu partits després

L'Elx va perdre 1-3 davant el Vila-real i va encaixar la seua primera derrota en el Martínez Valero després de deu partits sense caure. L'anterior havia sigut al maig davant el Llevant, també 1-3.

Un any de Corberán al València: del miracle a la golejada i ‘números perillosos’

Es va complir un any del debut de Carlos Corberán en la banqueta del València: de salvar a un equip afonat a encadenar una mala ratxa culminada amb el 4-1 a Vigo i uns números que el tècnic qualifica com a perillosos.

Un col·leccionista d’Orihuela reunix 1.336 pesebres després de 50 anys de busca

José María Bregante, de 68 anys, ha reunit 1.336 pesebres al llarg de mig segle. La seua col·lecció, viva i diversa, incorpora peces de tot el món i noves en 3D.