Kiko Jiménez se sotmet al polígraf i destapa la pitjor cara de Rocío Flores

Kiko Jiménez

L’ex de Gloria Camila i actual parella de Sofía Suescun, Kiko Jiménez, durant diversos anys va mantenir una relació estreta amb Rocío Flores i assegura que sap del que parla. La seua relació ve de quan Jiménez era parella de la tia de Rocío Flores, d’ací que conega moltes coses de la vida de la filla d’Antonio David i Rocío Carrasco. Però no només d’ella, sinó de tot el seu entorn.

Es per este motiu, ahir a la nit va seure al plató de ‘Sábado Deluxe’ per sotmetre’s al polígraf de Conchita. Ho va fer per revelar la veritable cara de la jove Flores, així com d’altres persones del seu cercle. I la veritat és que va realitzar unes confessions que van deixar la filla de Rocío Carrasco en molt mal lloc. Sí, perquè deixar anar que no és esta la cara d’àngel, la xiqueta dolça que sembla a la televisió.

La filla de Rocío Carrasco al descobert

Que Rocío Carrasco revelara en la seua sèrie documental que el 2012 va rebre una pallissa de la seua filla va deixar tot el públic perplex. Una pallissa per la qual la jove va ser condemnada i que va suposar el punt d’inflexió perquè mare i filla deixaren de tindre relació.

Ha sigut sobre esta qüestió que a “Sálvame de Deluxe” ha estat preguntat Kiko Jiménez. Així, ha revelat en el polígraf que tota la família Mohedano coneixia perfectament este episodi violent. Per este motiu sorprén que familiars de Carrasco, com la seua tia Rosa Benito, seguesquen ‘atacant-la’ per no tindre contacte amb la seua primogènita sabent esta situació.

De la mateixa manera, Kiko Jiménez, el protagonista de la nit d’ahir a ‘Sábado Deluxe’ en Telecinco va deixar clar amb les seues respostes que Rocío Flores no és eixe àngel que apareix en els platós. Així, no només la va definir com rancorosa sinó com una persona de caràcter violent.

En este sentit, va explicar que la jove es va enfrontar a ell el dia abans del casament de José Ortega Cano amb Ana María Aldon. Segons sembla, davant de la mare de Kiko, el va insultar amb termes com «pocavergonya» per haver agafat el cotxe. Així, ha exposat: «Va muntar una ben gran. La meua mare es va quedar blanca».

Kiko Jiménez també va explicar que a ell la jove va arribar a dir-li que no volia reconciliar-se amb la seua mare. És més, després de dir-li això ella va afegir: «Em mengeu el cony. Jo no faré una mediació amb la mare». Això sense passar per alt que va confessar que l’ha sentit carregar contra la seua progenitora qualificant-la com «filla de puta».
 

 

Rocío Flors al plató del programa de Ana Rosa Quintana

Segons Kiko Jiménez, Rocío Flors no és aquesta jove angelical que sembla | TELECINCO

A Antonio David i a Olga Moreno, desemmascarats

Durant este temps que porta en emissió la docusèrie de Rocío Carrasco, tant Antonio David com Olga Moreno han quedat desemmascarats. Ell està en dubte perquè, entre altres coses, se li han desmuntat moltes de les seues mentides amb documentació. I ella ha quedat clar que no és tampoc esta dona tranquil·la, respectuosa i abnegada que sempre ha venut.

Anit el “Sálvame Deluxe” en el polígraf que es va fer a Kiko Jiménez va venir a incidir en esta qüestió. Així, per exemple, el col.laborador de ‘Sálvame’ va exposar que li va dir que tenia gravacions molt compromeses de Rocío Jurado i Ortega Cano. En concret, tres: «Un d’Ortega Cano a Nova York, un altre de Rocío Jurado a Miami i un altre dels dos a Madrid. Això és un material que mai es podrà emetre».

A més va ser molt clar a l’explicar, que si Antonio David va ser a ‘GH VIP‘ va ser perquè va arribar a un acord amb les productores per tornar a la tele: ell participava en este reality i, a canvi, la seua filla aniria a ‘Supervivientes‘, ja que, qui realment interessava era la seua filla.

Pel que fa a Olga Moreno, Jiménez va donar a conéixer que ella no només parla malament de Rocío Carrasco davant de Rocío Flores, sinó que fins i tot es refereix a esta com «filla de puta». Dos afirmacions corroborades pel polígraf que desmenteixen el que ella ha intentat ‘vendre’ sempre.

 

 

 

Els Mohedano tampoc eixiren de vuit del polígraf

Com era d’esperar la família materna de Rocío Carrasco també va eixir a la llum ahir a la nit a ‘Sábado Deluxe’. Sobre esta, Kiko Jiménez va revelar que, després dels homenatges que es realitzen a Rocío Jurado, la família es reuneix per menjar. I és en estos menjars es quan s’insulta a la filla de ‘la més gran’. En concret, va exposar: «El tema posterior era sempre dir ‘mira esta filla de puta que mai apareix’». És més, no va dubtar a afegir que «Amador deia que Rocío Carrasco només feia homenatges per diners».

Unes paraules estes que van ofendre moltíssim a l’esmentat Amador que no va dubtar a enviar un missatge d’àudio a la directora del programa. Ho va fer per insultar Jiménez ratllant de «fill de puta i cabró».

Últimes notícies

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la Confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia el veto a les dones en la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt i revisarà la seua inscripció com a entitat religiosa, en considerar que vulnera drets constitucionals.

Paunovic confia en el pla de Luis de la Font per a la porteria d’Espanya

El seleccionador de Sèrbia, Velljko Paunovic, assegura que Luis de la Font té un pla clar per a la porteria d'Espanya i considera a la Roja candidata al Mundial pel seu estil i continuïtat.

Álex Baena viu com un orgull el seu retorn a Vila-real amb la selecció espanyola

Álex Baena afronta com un partit molt especial l'amistós España-Sèrbia, el seu primer retorn a l'Estadi de la Ceràmica des de la seua eixida del Vila-real, i confia a consolidar-se per al Mundial malgrat els pocs minuts en l'Atlètic.

De la Font reivindica la seua porteria abans de l’Espanya-Sèrbia amistós

Luis de la Font assegura que Espanya compta amb quatre dels deu millors porters del món i afronta els amistosos davant Sèrbia i Egipte com si ja estiguera jugant el Mundial.

Ana Redondo reclama la dimissió de Susana Camarero després dels seus insults al Govern

La ministra d'Igualtat, Ana Redondo, reclama la dimissió de la vicepresidenta valenciana Susana Camarero en considerar insuficients les seues disculpes per dir prostitutes al Govern d'Espanya.

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, en considerar que vulnera drets fonamentals i manté una discriminació injustificada.

Camarero es disculpa per la seua frase sobre les prostitutes i l’atribuïx a un lapsus

Susana Camarero demana disculpes per afirmar en Les Corts que el Govern està 'ple de prostitutes', sosté que va ser un lapsus corregit al moment i acusa l'oposició de manipular les seues paraules.

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per dir prostitutes a les ministres

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per afirmar que el Govern d'Espanya estava ple de prostitutes i sosté que la vicepresidenta valenciana ha dit el que realment pensa.