17.8 C
València
Dissabte, 21 febrer, 2026

Lucía Rivera mostra més del compte en una fotografia d’Instagram

 

@soniaexotic make up and hair for @theartistalents

Una publicación compartida de LUCIA RIVERA ROMERO (@luciariveraromero) el

 

La filla de Cayetano Rivera i Blanca Romero, Lucía Rivera, porta un temps lluitant contra vent i marea per a convertir-se en una important icona en el món de la moda, tal com explica 'Informalia'.

 

La jove sempre ha presumit de cos tal com ha ensenyat més d'una vegada en el seu compte d'Instagram. Este divendres 10 de novembre, la model ha compartit en les seues xarxes socials una imatge que ha sorprés a més d'un.

 

En la fotografia es pot apreciar a la jove de prop lluint un conjunt d'encaix i transparències de color roig. Un conjunt que ha deixat al descobert una part íntima de la model, el seu mugró.

 

Un fet que no ha passat desapercebut entre els seus seguidors i que li han dedicat un gran nombre de floretes com a «Bellíssima», «boniquíssima» o «vaja 'cuerpazo'». La model ha aconseguit més d'1.200 m'agrada amb prou faenes quatre hores.

 

Per si no fos poc, Lucía explica en les xarxes socials amb més de 36.000 seguidors, xifra que cada dia va en augment.

 

Ja ha realitzat diverses aparicions importants en el món de la moda

Cal destacar que la instantània ha sigut realitzada durant una sessió de fotos per a l'agència de representació 'The Artist Talents'.

 

Un fet que no és la primera vegada que es produïx, ja que la filla del destre, amb tan sols 18 anys, ha participat en nombroses campanyes de publicitat i ha enlluernat en la 080 Barcelona Fashion en la desfilada de Lola Casademunt.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Castro advertix: no és el millor moment per a mesurar-se al Barça

El tècnic del Llevant va alertar que el Barça arriba més concentrat després d'una derrota. Va detallar un pla per a minimitzar pèrdues, defendre junts i atacar els espais.

Corberán veu a la plantilla en un moment de forma i ambició molt positius

El tècnic del València va afirmar que l'equip arriba amb bona forma i ambició abans de visitar al Vila-real. Va insistir en la necessitat de sumar malgrat la rivalitat regional.

Pedri, al rescat d’un Barcelona tocat davant un Llevant que somia amb fer història

Pedri està recuperat i el Barcelona busca redreçar el rumb davant un Llevant penúltim que mai ha puntuat al Camp Nou. El dol, el diumenge a les 16.15 hores.

Dos morts en un xoc entre dos cotxes i una motocicleta a Los Montesinos

Dos persones han mort este dissabte en la CV-945, a l'altura del quilòmetre 5,8 de Los Montesinos, després d'un abast entre dos turismes i una motocicleta. Un home de 63 anys ha resultat ferit per policontusiones i ha sigut traslladat a l'Hospital Vega Baixa.

Presó per a tres hòmens per robar i enviar cascall a Espanya i els Estats Units

Tres hòmens han sigut detinguts i han ingressat a la presó per enviar càpsules seques de cascall a diverses províncies i als Estats Units. La Guàrdia Civil ha intervingut 527 quilos robats en plantacions legals d'Albacete després d'interceptar paquets en l'aeroport d'Alacant-Elx.

Dos anys de l’incendi de Campanar: la reconstrucció de l’edifici avança cap a la seua recta final

En el segon aniversari, el bloc de Campanar seguix en rehabilitació integral després del desenrunament i amb millores previstes en seguretat i eficiència. La comunitat commemora a les víctimes i confia a tornar a la fi d'any.

Xilxes acomiada a la dona i a la xiqueta assassinades; l’exmarit a la presó provisional

El municipi ha donat l'últim adeu a María José, de 48 anys, i a la seua filla Noemí, de 12. L'exmarit i pare està a la presó provisional per homicidi/assassinat i trencament de condemna.

Lliga de Campions i salvació, cara a cara en La Ceràmica: Vila-real-València

Vila-real i València se citen el diumenge en La Ceràmica amb metes oposades: els locals barallen per la Lliga de Campions i els visitants per allunyar-se del descens.