12.7 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

Lucía Rivera mostra més del compte en una fotografia d’Instagram

 

@soniaexotic make up and hair for @theartistalents

Una publicación compartida de LUCIA RIVERA ROMERO (@luciariveraromero) el

 

La filla de Cayetano Rivera i Blanca Romero, Lucía Rivera, porta un temps lluitant contra vent i marea per a convertir-se en una important icona en el món de la moda, tal com explica 'Informalia'.

 

La jove sempre ha presumit de cos tal com ha ensenyat més d'una vegada en el seu compte d'Instagram. Este divendres 10 de novembre, la model ha compartit en les seues xarxes socials una imatge que ha sorprés a més d'un.

 

En la fotografia es pot apreciar a la jove de prop lluint un conjunt d'encaix i transparències de color roig. Un conjunt que ha deixat al descobert una part íntima de la model, el seu mugró.

 

Un fet que no ha passat desapercebut entre els seus seguidors i que li han dedicat un gran nombre de floretes com a «Bellíssima», «boniquíssima» o «vaja 'cuerpazo'». La model ha aconseguit més d'1.200 m'agrada amb prou faenes quatre hores.

 

Per si no fos poc, Lucía explica en les xarxes socials amb més de 36.000 seguidors, xifra que cada dia va en augment.

 

Ja ha realitzat diverses aparicions importants en el món de la moda

Cal destacar que la instantània ha sigut realitzada durant una sessió de fotos per a l'agència de representació 'The Artist Talents'.

 

Un fet que no és la primera vegada que es produïx, ja que la filla del destre, amb tan sols 18 anys, ha participat en nombroses campanyes de publicitat i ha enlluernat en la 080 Barcelona Fashion en la desfilada de Lola Casademunt.

 

Últimes notícies

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits del València Basket

L'entrenador dirigix el seu partit 231 davant el Reial Madrid i empata amb Miki Vukovic en el ránking de trobades del club. Ja lidera en victòries amb 171.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits al València Basket

L'entrenador del València Basket aconseguix els 231 partits oficials dirigits i empata amb Miki Vukovic en el primer lloc de l'històric del club. Ja lidera en victòries amb 171 i és el primer a sumar més d'un títol amb l'equip masculí.

Hugo Duro agraïx els aplaudiments després dels xiulets en el seu retorn al Coliseum

El davanter del València va ser rebut amb xiulets i també amb aplaudiments en la seua tornada al Coliseum. Després del partit, va agrair el suport i va desitjar sort al Getafe.

València trenca huit mesos sense guanyar fora amb un 0-1 a Getafe

El València es va imposar 0-1 al Getafe i va firmar el seu primer triomf a domicili de la temporada. El resultat curta onze partits sense guanyar fora i la sequera en el Coliseum des de 2018.

Tárrega va patir un gir en el genoll i Corberán demana un central per al València

César Tárrega es va retirar a la mitja hora després d'un gir en el genoll davant el Getafe. Corberán va explicar l'antecedent d'edema ossi i va reclamar fitxar un central davant les baixes.

Corberán enaltix a Gayà com a exemple de sentiment valencianista

València va guanyar 0-1 al Getafe amb un gol decisiu de Gayà, la seua primera victòria a domicili del curs. Corberán va destacar el lideratge del capità i la necessitat de sumar.

Gayà reivindica el seu compromís després de decidir el Getafe-València amb un gol

El capità del València va marcar en el 84 el 0-1 davant el Getafe i va defendre el seu compromís amb el club. Gayà va recordar que lluita per l'escut des dels onze anys i va destacar el caràcter de l'equip.

Gayà reivindica el seu compromís després de decidir el Getafe-València amb un gol

El capità del València va marcar en el 84' el 0-1 a Getafe i va respondre als dubtes sobre el seu lliurament. Va detallar el pla de la jugada i el tram final de sofriment.