Lucía Rivera mostra més del compte en una fotografia d’Instagram

 

@soniaexotic make up and hair for @theartistalents

Una publicación compartida de LUCIA RIVERA ROMERO (@luciariveraromero) el

 

La filla de Cayetano Rivera i Blanca Romero, Lucía Rivera, porta un temps lluitant contra vent i marea per a convertir-se en una important icona en el món de la moda, tal com explica 'Informalia'.

 

La jove sempre ha presumit de cos tal com ha ensenyat més d'una vegada en el seu compte d'Instagram. Este divendres 10 de novembre, la model ha compartit en les seues xarxes socials una imatge que ha sorprés a més d'un.

 

En la fotografia es pot apreciar a la jove de prop lluint un conjunt d'encaix i transparències de color roig. Un conjunt que ha deixat al descobert una part íntima de la model, el seu mugró.

 

Un fet que no ha passat desapercebut entre els seus seguidors i que li han dedicat un gran nombre de floretes com a «Bellíssima», «boniquíssima» o «vaja 'cuerpazo'». La model ha aconseguit més d'1.200 m'agrada amb prou faenes quatre hores.

 

Per si no fos poc, Lucía explica en les xarxes socials amb més de 36.000 seguidors, xifra que cada dia va en augment.

 

Ja ha realitzat diverses aparicions importants en el món de la moda

Cal destacar que la instantània ha sigut realitzada durant una sessió de fotos per a l'agència de representació 'The Artist Talents'.

 

Un fet que no és la primera vegada que es produïx, ja que la filla del destre, amb tan sols 18 anys, ha participat en nombroses campanyes de publicitat i ha enlluernat en la 080 Barcelona Fashion en la desfilada de Lola Casademunt.

 

Últimes notícies

Educació i sindicats es tornaran a reunir dijous per tancar l’acord sobre salaris i valencià

La Conselleria d’Educació i els sindicats de la mesa negociadora es veuran dijous a les 9 del matí per decidir si avalen el nou document amb canvis en salaris, burocràcia i valencià, després d’una maratoniana reunió d’onze hores.

Ortí dona per tancats els dubtes sobre la Llei de Llibertat Educativa després de l’aval del TSJCV

La consellera d’Educació, Carmen Ortí, considera que la sentència del TSJCV que avala la consulta a les famílies sobre la llengua base en el curs 2025/2026 tanca totes les qüestions que posaven en dubte la Llei de Llibertat Educativa.

Educació destaca els avanços en la negociació i els sindicats remarquen el to diferencial de la reunió

La consellera d'Educació, Carmen Ortí, assegura que l'onzena reunió per a desconvocar la vaga indefinida del professorat incorpora noves propostes i acords, mentres els sindicats atribueixen el canvi de to a la pressió al carrer i a la retransmissió en directe.

La Diputació de València modernitza la teleassistència amb IA amb una inversió de 26 milions

La Diputació de València renova fins a 2028 el seu servici de teleassistència domiciliària amb un nou model avançat que integra intel·ligència artificial, prevenció i programes contra la soledat, amb una inversió de quasi 26 milions.

Un gos mossega una dona a Elda i li arranca part duna orella i fereix tres familiars

Un gos duna raça potencialment perillosa ha arrancat part de lorella esquerra a una dona de 51 anys i ha causat lesions lleus a una àvia, la seua filla i el seu nét de 4 anys en un carrer dElda, a la província dAlacant.

El Consell destina enguany 57 milions a infraestructures hídriques a la Vega Baixa

El conseller Miguel Barrachina anuncia a Guardamar del Segura que el Consell invertix més de 57 milions d’euros enguany en infraestructures hídriques a la Vega Baixa, amb obres clau contra les inundacions del Segura.

El València Digital Summit deixa 26 milions d’impacte econòmic en 2025, un 29 % més que l’any anterior

L’edició de 2025 de València Digital Summit ha generat un impacte econòmic de 26 milions d’euros, un 29 % més que en 2024, i reforça València com a pol d’innovació i atracció de talent tecnològic.

Mor un conductor de 78 anys en eixir de la via a l’A-35 a la Font de la Figuera

Un home de 78 anys ha mort este dilluns després d’eixir-se de la via amb el cotxe que conduïa al quilòmetre 14 de l’A-35, al terme de la Font de la Figuera, malgrat els intents de reanimació dels serveis sanitaris.