Mila Ximénez es replanteja la seua vida després de l’ictus de Jorge Javier

Mila Ximénez reflexiona sobre la seva vida

Mila Ximénez reflexiona sobre la seua vida | TELECINCO

 

El greu problema de salut pel qual ha hagut de passar el presentador Jorge Javier Vázquez ha estat en boca de tots durant aquests últims dies. Per sort, la celebritat més coneguda de Telecinco ja està descansant a casa i rebent els cuidats necessaris per a recuperar-se el més ràpid possible.

 

Amics, familiars i fins i tot exparelles l’estan visitant cada dia perquè no li falte cap classe d’atenció després del sobresalt pel qual ha hagut de passar. Mila Ximénez ha sigut una de les principals amigues en fer-li companyia, i ara contempla l’ictus de Jorge Javier com una advertència fins i tot per a ella mateixa.

 

Mila no se separa del seu costat

Jorge Javier Vázquez ha tingut la companyia de sa mare i de les seues germanes durant tota l’estada a l’Hospital Universitario Sanitas La Zarzuela, a més de comptar amb l’ajuda d’altres persones estimades. Fins i tot l’exdona de Manolo Santana i Carlota Corredera han volgut visitar-lo per a fer-li arribar el seu suport incondicional.

 

L’ictus que ha patit el presentador ha conduït a Mila a replantejar-se la seua vida. Un fet que evidencia açò és un comentari que va fer la col·laboradora després de visitar al seu amic: «He eixit hui amb unes sensacions de l’hospital… Els diners no m’importen gens, m’ho gastaré tot, per a què he d’estar estalviant si, al final, mira el que et pot passar».

 

A aquesta confessió va afegir el següent: «cal que frene un poc». Mila és conscient que inverteix moltes hores en treballar diàriament, ja que no només col·labora a ‘Sálvame’ sinó que també apareix en algunes gal·les de ‘GH DÚO’ i als programes de ‘Sábado Deluxe’.

 

Retrobament de Mila Ximénez i Jorge Javier

Retrobament de Mila Ximénez i Jorge Javier | TELECINCO

 

 

Jorge Javier apareix amb un molt bon estat d’ànim

El retorn del presentador ha trencat amb totes les expectatives. Ple d’energia i amb molt bon sentit de l’humor, tornem a veure a Jorge Javier amb ganes de tornar a la normalitat i de seguir amb la seua vida. A més, va compartir amb Mila la seua voluntat per a no viure amb por.

 

Ximénez, per la seua part, es va mostrar influenciada per les paraules del seu amic i va manifestar als seus companys de plató que «em gastaré tot el que tinc, no treballaré gens, em compraré una mansió».

 

No obstant això, va dedicar un temps a reflexionar i va confessar el següent: «Crec que em serenaré perquè estic a punt de comprar-me una casa a La Finca sense diners i si em passa alguna cosa, ja ho pagarà el banc». Fruit del seu retrobament amb Vázquez, també va admetre que «és molt perillós estar ara amb Jorge perquè no li importa gens el perill».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Xarxa Elèctrica reforça la xarxa de transport a València en repotenciar la línia Godelleta-Requena de 400 kV

Xarxa Elèctrica ha conclòs la repotenciació de la línia de 400 kV entre Requena i Godelleta, augmentant la seua capacitat de transport i reforçant el subministrament elèctric a la província de València.

El Port d’Alacant recolza un de cada cinc projectes de la convocatòria Ports 4.0

L'Autoritat Portuària d'Alacant ha avalat 19 dels 91 projectes comercials presentats a la convocatòria nacional Ports 4.0 i suma 35 iniciatives innovadores secundades si s'inclouen les idees.

Ramazani sosté el gol dels extrems del València en plena sequera

Els extrems del València encadenen diversos mesos sense gol i cedixen quasi tota la responsabilitat ofensiva en banda a Largie Ramazani, que acumula cinc tants de lliga.

Pérez Llorca defén que els actuals pressupostos li eviten pressions mentres prepara nous comptes

Juanfran Pérez Llorca assegura que els pressupostos de la Generalitat continuen garantint la capacitat inversora i que això li permet negociar sense presses unes noves comptes amb els grups parlamentaris.

Pérez Llorca promet continuar baixant impostos i defén el seu model fiscal en la campanya de la renda

Juanfran Pérez Llorca reivindica una política fiscal que, segons afirma, permet baixar impostos i augmentar la recaptació, i anuncia noves deduccions autonòmiques en la campanya de la renda en la Comunitat Valenciana.

L’Elx confia a recuperar a Héctor Fort per a rebre a l’Atlètic

Elx accelera la recuperació del lateral Héctor Fort després de la seua lesió de muscle i confia a tindre-ho disponible per al dol del 22 d'abril davant l'Atlètic de Madrid, pendent encara del vistiplau del Barcelona.

Detinguts tres hòmens per un punt de venda d’objectes robats en una vivenda d’Alacant

La Policia Nacional ha detingut a tres hòmens per un punt de venda i receptació d'objectes robats en una vivenda de la zona nord d'Alacant, on es van intervindre nombrosos efectes sostrets.

Paiporta impulsa el reciclatge d’aparells electrònics amb una campanya en el comerç local

Paiporta impulsa el reciclatge d'aparells elèctrics i electrònics amb una campanya de conscienciació secundada per la Generalitat i el comerç local, que reforça la reconstrucció després de la dana de 2024.