Mila Ximénez es replanteja la seua vida després de l’ictus de Jorge Javier

Mila Ximénez reflexiona sobre la seva vida

Mila Ximénez reflexiona sobre la seua vida | TELECINCO

 

El greu problema de salut pel qual ha hagut de passar el presentador Jorge Javier Vázquez ha estat en boca de tots durant aquests últims dies. Per sort, la celebritat més coneguda de Telecinco ja està descansant a casa i rebent els cuidats necessaris per a recuperar-se el més ràpid possible.

 

Amics, familiars i fins i tot exparelles l’estan visitant cada dia perquè no li falte cap classe d’atenció després del sobresalt pel qual ha hagut de passar. Mila Ximénez ha sigut una de les principals amigues en fer-li companyia, i ara contempla l’ictus de Jorge Javier com una advertència fins i tot per a ella mateixa.

 

Mila no se separa del seu costat

Jorge Javier Vázquez ha tingut la companyia de sa mare i de les seues germanes durant tota l’estada a l’Hospital Universitario Sanitas La Zarzuela, a més de comptar amb l’ajuda d’altres persones estimades. Fins i tot l’exdona de Manolo Santana i Carlota Corredera han volgut visitar-lo per a fer-li arribar el seu suport incondicional.

 

L’ictus que ha patit el presentador ha conduït a Mila a replantejar-se la seua vida. Un fet que evidencia açò és un comentari que va fer la col·laboradora després de visitar al seu amic: «He eixit hui amb unes sensacions de l’hospital… Els diners no m’importen gens, m’ho gastaré tot, per a què he d’estar estalviant si, al final, mira el que et pot passar».

 

A aquesta confessió va afegir el següent: «cal que frene un poc». Mila és conscient que inverteix moltes hores en treballar diàriament, ja que no només col·labora a ‘Sálvame’ sinó que també apareix en algunes gal·les de ‘GH DÚO’ i als programes de ‘Sábado Deluxe’.

 

Retrobament de Mila Ximénez i Jorge Javier

Retrobament de Mila Ximénez i Jorge Javier | TELECINCO

 

 

Jorge Javier apareix amb un molt bon estat d’ànim

El retorn del presentador ha trencat amb totes les expectatives. Ple d’energia i amb molt bon sentit de l’humor, tornem a veure a Jorge Javier amb ganes de tornar a la normalitat i de seguir amb la seua vida. A més, va compartir amb Mila la seua voluntat per a no viure amb por.

 

Ximénez, per la seua part, es va mostrar influenciada per les paraules del seu amic i va manifestar als seus companys de plató que «em gastaré tot el que tinc, no treballaré gens, em compraré una mansió».

 

No obstant això, va dedicar un temps a reflexionar i va confessar el següent: «Crec que em serenaré perquè estic a punt de comprar-me una casa a La Finca sense diners i si em passa alguna cosa, ja ho pagarà el banc». Fruit del seu retrobament amb Vázquez, també va admetre que «és molt perillós estar ara amb Jorge perquè no li importa gens el perill».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

PP lamenta la polèmica i PSPV demana garanties per l’accés amb tren a València en la mascletà

La interrupció parcial de l'accés de Rodalia a l'Estació del Nord per la mascletà ha deslligat retrets entre Govern i Ajuntament. PP, PSPV, Compromís i Vox han fixat posicions i reclamen solucions sense renunciar a la seguretat.

Alabés i Vila-real es juguen permanència i Champions en el debut de Quique Sánchez Flores

Mendizorroza obri la jornada 28 amb un dol d'objectius oposats: l'Alabés busca oxigen per a la salvació i el Vila-real vol afermar-se en la zona Champions.

Bernabé proposa que les línies C-1 i C-2 de Rodalia arriben a l’Estació del Nord de València

Pilar Bernabé ha oferit que Renfe habilite l'arribada de les línies C-1 i C-2 a València Nord si l'Ajuntament el recolza tècnicament. Defén un operatiu ja provat amb eixides per Bailèn i Alacant i una reducció d'afluència en hores crítiques.

L’aeroport d’Alacant bat rècord al febrer amb 1,2 milions de passatgers i 8.002 vols

La terminal d'Alacant-Elx Miguel Hernández va registrar una mica més de 1,2 milions de viatgers al febrer (+5,3% interanual) i una xifra històrica de 8.002 operacions. L'internacional va créixer un 7,3% i va compensar la caiguda del 7,5% del trànsit nacional

Agricultura ha invertit 26,4 milions a Chiva pels danys de la dana

El Ministeri d'Agricultura ha destinat 26,4 milions a Chiva entre ajudes directes i obres per a recuperar vivers, regadius, parcel·les i camins danyats per la dana. Les actuacions continuen en marxa i la xifra final d'inversió pot augmentar.

El Monnegre serà el corredor verd més llarg d’Alacant amb zones per a frenar inundacions

La Generalitat destinarà 3,5 milions per a transformar el riu Monnegre en un corredor verd de 20 quilòmetres amb zones de laminació, senderes i reforestació.

Mor un home de 59 anys després d’un tret al balcó de la seua casa a Alacant

Un home de 59 anys, de nacionalitat colombiana, ha mort en la nit d'este dimecres després de rebre un tret mentres era al balcó de la seua vivenda a Alacant. El succés va ocórrer sobre les 22.00 a Carolines Altes; la Policia investiga i no hi ha detencions.

El Monnegre serà el corredor verd més llarg d’Alacant amb 20 km i zones inundables

La Generalitat destinarà 3,5 milions per a transformar el riu Monnegre en un corredor verd de 20 km amb zones de laminació i àrees inundables per a mitigar riuades.