Mila Ximénez es replanteja la seua vida després de l’ictus de Jorge Javier

Mila Ximénez reflexiona sobre la seva vida

Mila Ximénez reflexiona sobre la seua vida | TELECINCO

 

El greu problema de salut pel qual ha hagut de passar el presentador Jorge Javier Vázquez ha estat en boca de tots durant aquests últims dies. Per sort, la celebritat més coneguda de Telecinco ja està descansant a casa i rebent els cuidats necessaris per a recuperar-se el més ràpid possible.

 

Amics, familiars i fins i tot exparelles l’estan visitant cada dia perquè no li falte cap classe d’atenció després del sobresalt pel qual ha hagut de passar. Mila Ximénez ha sigut una de les principals amigues en fer-li companyia, i ara contempla l’ictus de Jorge Javier com una advertència fins i tot per a ella mateixa.

 

Mila no se separa del seu costat

Jorge Javier Vázquez ha tingut la companyia de sa mare i de les seues germanes durant tota l’estada a l’Hospital Universitario Sanitas La Zarzuela, a més de comptar amb l’ajuda d’altres persones estimades. Fins i tot l’exdona de Manolo Santana i Carlota Corredera han volgut visitar-lo per a fer-li arribar el seu suport incondicional.

 

L’ictus que ha patit el presentador ha conduït a Mila a replantejar-se la seua vida. Un fet que evidencia açò és un comentari que va fer la col·laboradora després de visitar al seu amic: «He eixit hui amb unes sensacions de l’hospital… Els diners no m’importen gens, m’ho gastaré tot, per a què he d’estar estalviant si, al final, mira el que et pot passar».

 

A aquesta confessió va afegir el següent: «cal que frene un poc». Mila és conscient que inverteix moltes hores en treballar diàriament, ja que no només col·labora a ‘Sálvame’ sinó que també apareix en algunes gal·les de ‘GH DÚO’ i als programes de ‘Sábado Deluxe’.

 

Retrobament de Mila Ximénez i Jorge Javier

Retrobament de Mila Ximénez i Jorge Javier | TELECINCO

 

 

Jorge Javier apareix amb un molt bon estat d’ànim

El retorn del presentador ha trencat amb totes les expectatives. Ple d’energia i amb molt bon sentit de l’humor, tornem a veure a Jorge Javier amb ganes de tornar a la normalitat i de seguir amb la seua vida. A més, va compartir amb Mila la seua voluntat per a no viure amb por.

 

Ximénez, per la seua part, es va mostrar influenciada per les paraules del seu amic i va manifestar als seus companys de plató que «em gastaré tot el que tinc, no treballaré gens, em compraré una mansió».

 

No obstant això, va dedicar un temps a reflexionar i va confessar el següent: «Crec que em serenaré perquè estic a punt de comprar-me una casa a La Finca sense diners i si em passa alguna cosa, ja ho pagarà el banc». Fruit del seu retrobament amb Vázquez, també va admetre que «és molt perillós estar ara amb Jorge perquè no li importa gens el perill».

Últimes notícies

Judici a Castelló per bulo de pederàstia del cas Bar España difós durant vint anys

La Secció Penal de la Plaça 3 del Tribunal d'Instància de Castelló jutjarà entre el 16 i el 26 d'octubre sis acusats de difondre durant dècades el bulo del suposat cas de pederàstia del Bar España de Benicarló, pel qual es reclamen 2,4 milions d'euros d'indemnització.

SOS Hostaleria carrega contra la vaga general de l’11 de novembre per «política»

SOS Hostaleria rebutja la vaga general de l’11 de novembre, que qualifica de mobilització política que danyarà sobretot autònoms i xicotetes empreses del sector.

Compromís acusa Catalá d’encendre el 9 d’Octubre per la protesta per la vivenda

Compromís acusa l’alcaldessa de València, María José Catalá, de voler encendre l’ambient del 9 d’Octubre usant l’acampada per la vivenda, i li retreu que no busque solucions al problema d’accés a una vivenda digna.

Pérez Llorca donarà comptes en Les Corts sobre la dana i la ‘prioritat nacional’

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, respondrà dimecres que ve en el ple de Les Corts preguntes dels síndics sobre la gestió de la dana del 2024 i l’aplicació de la ‘prioritat nacional’ en la Comunitat Valenciana.

Sònia Valiente transforma la tragèdia del Hindenburg en un ‘thriller’ sobre soledat i poder

La novel·la ‘El vuelo de la fortuna’, de la valenciana Sònia Valiente, recrea l’últim viatge del Hindenburg per abordar la soledat, l’ambició i els límits del poder i del progrés tecnològic.

El PSPV atribueix a les seues al·legacions i als veïns el fre a un nou hotel al vell cine Imperial del Cabanyal

El PSPV-PSOE assegura que les al·legacions del seu grup i de l’Associació de Veïns del Cabanyal-Canyamelar han impedit, de moment, la llicència d’un hotel de 27 habitacions al vell cine Imperial. El portaveu Borja Sanjuan alerta que el govern municipal estudia canviar les normes urbanístiques i reclama prioritzar vivendes assequibles davant la pressió turística.

València es queda sense mascletà del 9 d’Octubre per l’acampada per la vivenda

L’Ajuntament de València ha anunciat que la mascletà del 9 d’Octubre a la plaça ha quedat suspesa per decisió de la Delegació del Govern, davant l’acampada de més de 1.500 persones pel dret a la vivenda. La resta d’actes continuen previstos i el consistori estudia possibles accions judicials.

El Tribunal de les Aigües, reafirmat com a símbol viu de la identitat valenciana

Juanfran Pérez Llorca ha destacat el Tribunal de les Aigües com a llegat viu de la Comunitat Valenciana, model universal de governança i símbol d’identitat valenciana, en rebre la blusa de síndic d’honor i la medalla de plata de la institució.