Mila Ximénez es replanteja la seua vida després de l’ictus de Jorge Javier

Mila Ximénez reflexiona sobre la seva vida

Mila Ximénez reflexiona sobre la seua vida | TELECINCO

 

El greu problema de salut pel qual ha hagut de passar el presentador Jorge Javier Vázquez ha estat en boca de tots durant aquests últims dies. Per sort, la celebritat més coneguda de Telecinco ja està descansant a casa i rebent els cuidats necessaris per a recuperar-se el més ràpid possible.

 

Amics, familiars i fins i tot exparelles l’estan visitant cada dia perquè no li falte cap classe d’atenció després del sobresalt pel qual ha hagut de passar. Mila Ximénez ha sigut una de les principals amigues en fer-li companyia, i ara contempla l’ictus de Jorge Javier com una advertència fins i tot per a ella mateixa.

 

Mila no se separa del seu costat

Jorge Javier Vázquez ha tingut la companyia de sa mare i de les seues germanes durant tota l’estada a l’Hospital Universitario Sanitas La Zarzuela, a més de comptar amb l’ajuda d’altres persones estimades. Fins i tot l’exdona de Manolo Santana i Carlota Corredera han volgut visitar-lo per a fer-li arribar el seu suport incondicional.

 

L’ictus que ha patit el presentador ha conduït a Mila a replantejar-se la seua vida. Un fet que evidencia açò és un comentari que va fer la col·laboradora després de visitar al seu amic: «He eixit hui amb unes sensacions de l’hospital… Els diners no m’importen gens, m’ho gastaré tot, per a què he d’estar estalviant si, al final, mira el que et pot passar».

 

A aquesta confessió va afegir el següent: «cal que frene un poc». Mila és conscient que inverteix moltes hores en treballar diàriament, ja que no només col·labora a ‘Sálvame’ sinó que també apareix en algunes gal·les de ‘GH DÚO’ i als programes de ‘Sábado Deluxe’.

 

Retrobament de Mila Ximénez i Jorge Javier

Retrobament de Mila Ximénez i Jorge Javier | TELECINCO

 

 

Jorge Javier apareix amb un molt bon estat d’ànim

El retorn del presentador ha trencat amb totes les expectatives. Ple d’energia i amb molt bon sentit de l’humor, tornem a veure a Jorge Javier amb ganes de tornar a la normalitat i de seguir amb la seua vida. A més, va compartir amb Mila la seua voluntat per a no viure amb por.

 

Ximénez, per la seua part, es va mostrar influenciada per les paraules del seu amic i va manifestar als seus companys de plató que «em gastaré tot el que tinc, no treballaré gens, em compraré una mansió».

 

No obstant això, va dedicar un temps a reflexionar i va confessar el següent: «Crec que em serenaré perquè estic a punt de comprar-me una casa a La Finca sense diners i si em passa alguna cosa, ja ho pagarà el banc». Fruit del seu retrobament amb Vázquez, també va admetre que «és molt perillós estar ara amb Jorge perquè no li importa gens el perill».

Anuncios

Últimes notícies

Maleït idioma, el castellà, segons Trump

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del rebuig de Donald Trump al castellà i utilitza eixe episodi per a reflexionar sobre el supremacisme lingüístic i la situació de les llengües minoritzades, especialment el valencià

José Muñoz acusa el Consell de no tindre ‘projecte propi’ i reclama que la Comunitat recupere pes a Espanya

El síndic del PSPV-PSOE defensa en un desdejuni d’AMDComVal una agenda valenciana basada en finançament, autogovern, servicis públics i vertebració territorial

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.

Els sindicats denuncien servicis mínims abusius en 2n de Batxillerat per la vaga indefinida

Els sindicats del comité de vaga qualifiquen d'abusius els servicis mínims fixats per la Conselleria per al professorat de 2n de Batxillerat davant la vaga indefinida des de l'11 de maig.

Les empreses valencianes acceleren l’automatització malgrat la falta de talent en intel·ligència artificial

Més de la mitat de les empreses valencianes prioritza automatitzar processos per a guanyar eficiència, encara que reconeix una forta falta de talent especialitzat en intel·ligència artificial i un ús encara tàctic d'esta tecnologia.

El Consell aprova un acord de 27 milions per a fàrmacs contra l’esclerosi múltiple

El Consell ha autoritzat un acord marc de més de 27 milions d'euros per a garantir el subministrament de medicaments contra l'esclerosi múltiple en la sanitat pública valenciana durant els pròxims anys.

El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló

El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.