Mila Ximénez es replanteja la seua vida després de l’ictus de Jorge Javier

Mila Ximénez reflexiona sobre la seva vida

Mila Ximénez reflexiona sobre la seua vida | TELECINCO

 

El greu problema de salut pel qual ha hagut de passar el presentador Jorge Javier Vázquez ha estat en boca de tots durant aquests últims dies. Per sort, la celebritat més coneguda de Telecinco ja està descansant a casa i rebent els cuidats necessaris per a recuperar-se el més ràpid possible.

 

Amics, familiars i fins i tot exparelles l’estan visitant cada dia perquè no li falte cap classe d’atenció després del sobresalt pel qual ha hagut de passar. Mila Ximénez ha sigut una de les principals amigues en fer-li companyia, i ara contempla l’ictus de Jorge Javier com una advertència fins i tot per a ella mateixa.

 

Mila no se separa del seu costat

Jorge Javier Vázquez ha tingut la companyia de sa mare i de les seues germanes durant tota l’estada a l’Hospital Universitario Sanitas La Zarzuela, a més de comptar amb l’ajuda d’altres persones estimades. Fins i tot l’exdona de Manolo Santana i Carlota Corredera han volgut visitar-lo per a fer-li arribar el seu suport incondicional.

 

L’ictus que ha patit el presentador ha conduït a Mila a replantejar-se la seua vida. Un fet que evidencia açò és un comentari que va fer la col·laboradora després de visitar al seu amic: «He eixit hui amb unes sensacions de l’hospital… Els diners no m’importen gens, m’ho gastaré tot, per a què he d’estar estalviant si, al final, mira el que et pot passar».

 

A aquesta confessió va afegir el següent: «cal que frene un poc». Mila és conscient que inverteix moltes hores en treballar diàriament, ja que no només col·labora a ‘Sálvame’ sinó que també apareix en algunes gal·les de ‘GH DÚO’ i als programes de ‘Sábado Deluxe’.

 

Retrobament de Mila Ximénez i Jorge Javier

Retrobament de Mila Ximénez i Jorge Javier | TELECINCO

 

 

Jorge Javier apareix amb un molt bon estat d’ànim

El retorn del presentador ha trencat amb totes les expectatives. Ple d’energia i amb molt bon sentit de l’humor, tornem a veure a Jorge Javier amb ganes de tornar a la normalitat i de seguir amb la seua vida. A més, va compartir amb Mila la seua voluntat per a no viure amb por.

 

Ximénez, per la seua part, es va mostrar influenciada per les paraules del seu amic i va manifestar als seus companys de plató que «em gastaré tot el que tinc, no treballaré gens, em compraré una mansió».

 

No obstant això, va dedicar un temps a reflexionar i va confessar el següent: «Crec que em serenaré perquè estic a punt de comprar-me una casa a La Finca sense diners i si em passa alguna cosa, ja ho pagarà el banc». Fruit del seu retrobament amb Vázquez, també va admetre que «és molt perillós estar ara amb Jorge perquè no li importa gens el perill».

Últimes notícies

Derrota mínima del Villarreal en el seu estrena a Dortmund (3-2)

El Villarreal ha perdut 3-2 en el seu debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, tot i dominar durant 80 minuts. L’equip d’Íñigo Pérez ha arribat amb opcions d’empatar fins a l’últim instant.

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.