La milionària situació econòmica d’Iker Casillas i Sara Carbonero

Sara Carbonero i Iker Casillas

La parella ha consolidat la seua família en Porto | La Coctelera

 

Iker Casillas s’ha emportat un disgust dels forts. L’infart de miocardi patit el passat cap de setmana ha parat la seua vida i, si més no, ha fet que la seua família mire la vida des d’una altra perspectiva. Tal com va explicar el porter del Porto en l’atenció als mitjans a la seua eixida de l’hospital, no sap quan podrà tornar a estar en actiu, si seran dos setmanes o dos mesos.

 

Però, va assegurar, això és el que menys li preocupava i que ara els seus esforços havien de centrar-se a cuidar de la seua salut, fer repòs i no estressar-se. Però a banda de tornar o no a la vida de deportista en actiu una altra de les opcions és, que el que va ser porter del Reial Madrid i de la Selecció Espanyola de Futbol, es retire definitivament del món de del deport. Casillas té ja 38 anys i poca cosa més a demostrar professionalment.

 

Una carrera envejable amb poc més a conseguir

Ha tingut la sort de guanyar dos Eurocopes, un Mundial i tres Lligues de Campions. A més a més, personalment, està passant per un bon moment familiar després de consolidar casa i família junt amb la seua dona, Sara Carbonero. Els dos s’han adaptat a la perfecció a la seua nova vida en Porto i allà estan vegent créixer als seus fills, Martín i Lucas. Però, per si tot això fora poc, si Casillas decidira no tornar a jugar al futbol, si una cosa està clara, és que penúries econòmiques no passaria.

 

I és el que el porter és també un empresari molt solvent. Cal recordar que Casillas tenia negocis amb els seus pares i que, en 2010, van decidir dissoldre la societat que compartien i que ja en aquell moment tenia un patrimoni de 30 milions d’euros. Casillas els va pagar 9 milions i es va comprometre a passar-los un jornal mensual de 9.500 euros fins a l’any 2035. D’altra banda, el futbolista també té empreses com ‘Ikerka SL’, dedicada a l’explotació dels seus drets d’imatge i a la inversió immobiliària amb un patrimoni que supera els 12 milions d’euros.

Iker Casillas amb Cristiano Ronaldo

Iker Casillas té unes quants negocis | Twitter

 

Els negocis de la família Casillas-Carbonero

Amb tot, té beneficis amb ‘Casillas World SL’, creada el juny del 2015 i que es dedica fonamentalment a la representació, assessorament i intermediació de professionals. Esta empresa, en dos anys, va doblar els beneficis d’1.025.000 euros a 2.335.694. En l’altra cara de la moneda es troben altres negocis del futbolista que no són tan rendibles en l’actualitat com ‘Ikerfer1981’, amb cap ingrés des del 2016, i ‘Casillas Fútbol&Marketing’, inactiva des del 2018.

 

Per la seua banda, Carbonero també ha iniciat nous projectes empresarials i és cofundadora de la marca de roba ‘Slow Love’ que suma una facturació d’1,2 milions d’euros. La periodista també té l’agència de publicitat ‘Sudáfrica SL’, que ha donat 130.000 euros de benefici. Per tant, sumant els negocis del matrimoni es pot calcular que el seu patrimoni puja uns quants centenars de milions d’euros que, segur, donaran la tranquil·litat econòmica que la familia necessita. Amb tot este coixí, Casillas se centra ara en la seua única preocupació: la salut.

Sara Carbonero i la seva amiga Isabel Jiménez

Sara Carbonero té la seua marca de roba | INSTAGRAM

 

Últimes notícies

Avís taronja per fortes pluges este divendres a l’interior de València

Aemet ha activat per a este divendres a la vesprada l’avís taronja a l’interior de València per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, i manté diversos avisos grocs per tempestes, vent fort i temperatures de fins a 38 graus.

Llibertat amb càrrecs per al fill del mort momificat en una casa de camp de Vilamarxant

L’home detingut per la troballa del cadàver momificat del seu pare en una vivenda de Vilamarxant ha quedat en llibertat amb obligació de comparéixer periòdicament davant el jutjat, que l’investiga per abandonament i delicte contra la Seguretat Social.

Xàtiva fregua els 40 graus i lidera les màximes a la província de València

Xàtiva ha registrat este dijous 39,3 graus i Bicorp 39, les màximes de la jornada a la província de València, amb valors també molt alts en altres punts de l’interior.

Els elefants de Terra Natura Benidorm emeten sons inusuals durant l’eclipsi solar

Terra Natura Benidorm ha detectat vocalitzacions anòmales en elefants, flamencs i cérvols barasingha i un breu canvi de conducta en els monos ardilla durant l’eclipsi solar observat este dimecres.

La Fiscalia investiga si un diputat de Vox va rebre dades judicials secretes

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana ha obert diligencies penals per aclarir una possible filtracio d’una fiscal de Nules al diputat de Vox David Munoz, que hauria fet servir dades d’un procediment secret per vincular inmigracio i delincuencia.

Els animals de Bioparc responen a l’eclipsi amb refugi, son i intents de còpula

L’eclipsi solar total ha alterat el comportament d’espècies de Bioparc València i Bioparc Fuengirola, que han buscat refugi, han avançat el descans i, en alguns casos, han incrementat la conducta sexual.

Dos persones moren en un xoc entre un cotxe i un camió a la CV-11 a Castelló

Dos persones han mort este dijous en un accident de trànsit entre un turisme i un camió a la CV-11, al terme de Sant Rafael del Riu (Castelló). El conductor del camió, de 37 anys, ha resultat il·lés físicament però ha sigut atés per una crisi d’ansietat.

Les autonomies del PP bloquegen un debat sobre menors migrants a Ceuta en la pròxima Sectorial

Les comunitats governades pel PP han impedit que la pròxima Conferència Sectorial d'Infància aborde la situació dels menors migrants no acompanyats a Ceuta. La trobada s'ha fixat per al 27 d'agost i Vox ja havia anunciat que no hi assistiria.