La milionària situació econòmica d’Iker Casillas i Sara Carbonero

Sara Carbonero i Iker Casillas

La parella ha consolidat la seua família en Porto | La Coctelera

 

Iker Casillas s’ha emportat un disgust dels forts. L’infart de miocardi patit el passat cap de setmana ha parat la seua vida i, si més no, ha fet que la seua família mire la vida des d’una altra perspectiva. Tal com va explicar el porter del Porto en l’atenció als mitjans a la seua eixida de l’hospital, no sap quan podrà tornar a estar en actiu, si seran dos setmanes o dos mesos.

 

Però, va assegurar, això és el que menys li preocupava i que ara els seus esforços havien de centrar-se a cuidar de la seua salut, fer repòs i no estressar-se. Però a banda de tornar o no a la vida de deportista en actiu una altra de les opcions és, que el que va ser porter del Reial Madrid i de la Selecció Espanyola de Futbol, es retire definitivament del món de del deport. Casillas té ja 38 anys i poca cosa més a demostrar professionalment.

 

Una carrera envejable amb poc més a conseguir

Ha tingut la sort de guanyar dos Eurocopes, un Mundial i tres Lligues de Campions. A més a més, personalment, està passant per un bon moment familiar després de consolidar casa i família junt amb la seua dona, Sara Carbonero. Els dos s’han adaptat a la perfecció a la seua nova vida en Porto i allà estan vegent créixer als seus fills, Martín i Lucas. Però, per si tot això fora poc, si Casillas decidira no tornar a jugar al futbol, si una cosa està clara, és que penúries econòmiques no passaria.

 

I és el que el porter és també un empresari molt solvent. Cal recordar que Casillas tenia negocis amb els seus pares i que, en 2010, van decidir dissoldre la societat que compartien i que ja en aquell moment tenia un patrimoni de 30 milions d’euros. Casillas els va pagar 9 milions i es va comprometre a passar-los un jornal mensual de 9.500 euros fins a l’any 2035. D’altra banda, el futbolista també té empreses com ‘Ikerka SL’, dedicada a l’explotació dels seus drets d’imatge i a la inversió immobiliària amb un patrimoni que supera els 12 milions d’euros.

Iker Casillas amb Cristiano Ronaldo

Iker Casillas té unes quants negocis | Twitter

 

Els negocis de la família Casillas-Carbonero

Amb tot, té beneficis amb ‘Casillas World SL’, creada el juny del 2015 i que es dedica fonamentalment a la representació, assessorament i intermediació de professionals. Esta empresa, en dos anys, va doblar els beneficis d’1.025.000 euros a 2.335.694. En l’altra cara de la moneda es troben altres negocis del futbolista que no són tan rendibles en l’actualitat com ‘Ikerfer1981’, amb cap ingrés des del 2016, i ‘Casillas Fútbol&Marketing’, inactiva des del 2018.

 

Per la seua banda, Carbonero també ha iniciat nous projectes empresarials i és cofundadora de la marca de roba ‘Slow Love’ que suma una facturació d’1,2 milions d’euros. La periodista també té l’agència de publicitat ‘Sudáfrica SL’, que ha donat 130.000 euros de benefici. Per tant, sumant els negocis del matrimoni es pot calcular que el seu patrimoni puja uns quants centenars de milions d’euros que, segur, donaran la tranquil·litat econòmica que la familia necessita. Amb tot este coixí, Casillas se centra ara en la seua única preocupació: la salut.

Sara Carbonero i la seva amiga Isabel Jiménez

Sara Carbonero té la seua marca de roba | INSTAGRAM

 

Últimes notícies

Ortí es nega a reobrir la negociació salarial i obliga els sindicats a desallotjar la Conselleria

La consellera d'Educació Carmen Ortí tanca la porta a reobrir la negociació salarial reclamada per STEPV, CCOO i UGT i ordena als sindicats abandonar l'edifici després d'hores de tancament.

Educació defén que no decidix sota pressió i tanca la negociació salarial amb part dels sindicats

La Conselleria d'Educació insistix que no pren decisions sota pressió, dona per tancada la pujada salarial pactada amb CSIF i ANPE i emplaça a la resta de sindicats a continuar negociant la resta de reivindicacions en taules temàtiques.

El Govern investiga l’agressió d’un policia a una dona en una protesta de professors a València

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana investiga l'actuació d'un agent de la Policia Nacional que va espentar per l'esquena a una dona durant una protesta de professors a València.

El València atropella al Barça en el Palau i assegura el factor pista en el play-off

El València Basket pansa per damunt del Barça en el Palau (77-102), exposa totes les debilitats blaugranes i assegura la segona plaça de la Lliga Endesa amb factor pista en el play-off.

Educació cita als sindicats el dilluns i STEPV, CCOO i UGT es queden en la taula de negociació

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT decidixen no abandonar la sala de la Conselleria d'Educació després de donar-se per tancada la reunió i exigixen un document base decent per a continuar negociant.

Novena reunió entre Educació i sindicats per a intentar tancar un acord i frenar la vaga docent

Educació i els sindicats docents afronten la seua novena reunió amb l'objectiu de pactar un acord definitiu que permeta desconvocar la vaga indefinida en l'educació pública no universitària.

Rescaten en helicòpter a una senderista ferida en la Senda Fosca del Montgó

Una dona de 57 anys va ser evacuada en helicòpter després de patir una possible fractura de turmell mentres recorria la Senda Fosca, en el paratge natural del Montgó, a Dénia.

La Confederació de l’Ebre alerta de possibles crescudes sobtades a Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya

La Confederació Hidrogràfica de l'Ebre advertix de risc de crescudes ràpides en llits menors i barrancs d'Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya davant pluges intenses i tempestes previstes per a la vesprada.