La milionària situació econòmica d’Iker Casillas i Sara Carbonero

Sara Carbonero i Iker Casillas

La parella ha consolidat la seua família en Porto | La Coctelera

 

Iker Casillas s’ha emportat un disgust dels forts. L’infart de miocardi patit el passat cap de setmana ha parat la seua vida i, si més no, ha fet que la seua família mire la vida des d’una altra perspectiva. Tal com va explicar el porter del Porto en l’atenció als mitjans a la seua eixida de l’hospital, no sap quan podrà tornar a estar en actiu, si seran dos setmanes o dos mesos.

 

Però, va assegurar, això és el que menys li preocupava i que ara els seus esforços havien de centrar-se a cuidar de la seua salut, fer repòs i no estressar-se. Però a banda de tornar o no a la vida de deportista en actiu una altra de les opcions és, que el que va ser porter del Reial Madrid i de la Selecció Espanyola de Futbol, es retire definitivament del món de del deport. Casillas té ja 38 anys i poca cosa més a demostrar professionalment.

 

Una carrera envejable amb poc més a conseguir

Ha tingut la sort de guanyar dos Eurocopes, un Mundial i tres Lligues de Campions. A més a més, personalment, està passant per un bon moment familiar després de consolidar casa i família junt amb la seua dona, Sara Carbonero. Els dos s’han adaptat a la perfecció a la seua nova vida en Porto i allà estan vegent créixer als seus fills, Martín i Lucas. Però, per si tot això fora poc, si Casillas decidira no tornar a jugar al futbol, si una cosa està clara, és que penúries econòmiques no passaria.

 

I és el que el porter és també un empresari molt solvent. Cal recordar que Casillas tenia negocis amb els seus pares i que, en 2010, van decidir dissoldre la societat que compartien i que ja en aquell moment tenia un patrimoni de 30 milions d’euros. Casillas els va pagar 9 milions i es va comprometre a passar-los un jornal mensual de 9.500 euros fins a l’any 2035. D’altra banda, el futbolista també té empreses com ‘Ikerka SL’, dedicada a l’explotació dels seus drets d’imatge i a la inversió immobiliària amb un patrimoni que supera els 12 milions d’euros.

Iker Casillas amb Cristiano Ronaldo

Iker Casillas té unes quants negocis | Twitter

 

Els negocis de la família Casillas-Carbonero

Amb tot, té beneficis amb ‘Casillas World SL’, creada el juny del 2015 i que es dedica fonamentalment a la representació, assessorament i intermediació de professionals. Esta empresa, en dos anys, va doblar els beneficis d’1.025.000 euros a 2.335.694. En l’altra cara de la moneda es troben altres negocis del futbolista que no són tan rendibles en l’actualitat com ‘Ikerfer1981’, amb cap ingrés des del 2016, i ‘Casillas Fútbol&Marketing’, inactiva des del 2018.

 

Per la seua banda, Carbonero també ha iniciat nous projectes empresarials i és cofundadora de la marca de roba ‘Slow Love’ que suma una facturació d’1,2 milions d’euros. La periodista també té l’agència de publicitat ‘Sudáfrica SL’, que ha donat 130.000 euros de benefici. Per tant, sumant els negocis del matrimoni es pot calcular que el seu patrimoni puja uns quants centenars de milions d’euros que, segur, donaran la tranquil·litat econòmica que la familia necessita. Amb tot este coixí, Casillas se centra ara en la seua única preocupació: la salut.

Sara Carbonero i la seva amiga Isabel Jiménez

Sara Carbonero té la seua marca de roba | INSTAGRAM

 

Últimes notícies

La Policia Nacional obri expedient disciplinari a l’agent que va colpejar per l’esquena a una docent a València

La Policia Nacional ha iniciat el procediment per a sancionar a l'agent que va espentar per l'esquena a una docent durant una protesta per la vaga indefinida del professorat a València. La dona ha denunciat els fets, que van quedar gravats en diversos vídeos difosos en xarxes socials.

Avís groc per calor en el litoral sud d’Alacant este dimarts per màximes de més de 38 graus

La Aemet activa per a este dimarts el nivell groc per calor en el litoral sud d'Alacant, amb màximes que podrien superar els 38 i fins i tot fregar els 39 graus en la zona d'Orihuela.

La UV i l’UJI recolzen a la docent agredida i reclamen avanços per a tancar la vaga

La Universitat de València i la Universitat Jaume I expressen el seu suport a la docent agredida durant una protesta davant Educació i urgixen a desbloquejar la negociació per a posar fi a la vaga indefinida del professorat.

Dos Nobel demanen copiar el model de la NASA per a acostar la ciència al gran públic

Gary Ruvkun i Benjamín List reclamen aprendre de la NASA per a comunicar millor la biologia molecular i la química, i advertixen sobre els riscos de la IA i les xarxes socials.

Detingut un jove per extorquir a usuaris de webs de contactes amb amenaces econòmiques

La Guàrdia Civil ha detingut a un jove de 24 anys acusat d'extorquir a usuaris de pàgines de contactes, als quals reclamava diners mitjançant amenaces i intimidacions.

Xàbia concedix la medalla de la ciutat a Gerson Andrés Rincón per la seua actuació heroica en un incendi

L'Ajuntament de Xàbia ha atorgat a títol pòstum la seua màxima distinció a Gerson Andrés Rincón Murillo, veí colombià que va morir en avisar porta a porta als seus veïns durant un incendi en el seu edifici al febrer de 2026.

Set detinguts per una xarxa que introduïa migrants en pasteres taxi entre Espanya i França

La Policia Nacional i la Guàrdia Civil han desarticulat una xarxa internacional que introduïa migrants en pasteres taxi per les costes d'Alacant, Múrcia i Almeria, amb set detinguts a Espanya i França.

Les famílies exigixen explicacions per l’agressió policial a una docent enfront d’Educació

Les federacions de famílies de l'escola pública condemnen l'agressió policial patida per una professora durant una protesta enfront de la Conselleria d'Educació i reclamen una negociació ràpida per a tancar el curs amb garanties.