La milionària situació econòmica d’Iker Casillas i Sara Carbonero

Sara Carbonero i Iker Casillas

La parella ha consolidat la seua família en Porto | La Coctelera

 

Iker Casillas s’ha emportat un disgust dels forts. L’infart de miocardi patit el passat cap de setmana ha parat la seua vida i, si més no, ha fet que la seua família mire la vida des d’una altra perspectiva. Tal com va explicar el porter del Porto en l’atenció als mitjans a la seua eixida de l’hospital, no sap quan podrà tornar a estar en actiu, si seran dos setmanes o dos mesos.

 

Però, va assegurar, això és el que menys li preocupava i que ara els seus esforços havien de centrar-se a cuidar de la seua salut, fer repòs i no estressar-se. Però a banda de tornar o no a la vida de deportista en actiu una altra de les opcions és, que el que va ser porter del Reial Madrid i de la Selecció Espanyola de Futbol, es retire definitivament del món de del deport. Casillas té ja 38 anys i poca cosa més a demostrar professionalment.

 

Una carrera envejable amb poc més a conseguir

Ha tingut la sort de guanyar dos Eurocopes, un Mundial i tres Lligues de Campions. A més a més, personalment, està passant per un bon moment familiar després de consolidar casa i família junt amb la seua dona, Sara Carbonero. Els dos s’han adaptat a la perfecció a la seua nova vida en Porto i allà estan vegent créixer als seus fills, Martín i Lucas. Però, per si tot això fora poc, si Casillas decidira no tornar a jugar al futbol, si una cosa està clara, és que penúries econòmiques no passaria.

 

I és el que el porter és també un empresari molt solvent. Cal recordar que Casillas tenia negocis amb els seus pares i que, en 2010, van decidir dissoldre la societat que compartien i que ja en aquell moment tenia un patrimoni de 30 milions d’euros. Casillas els va pagar 9 milions i es va comprometre a passar-los un jornal mensual de 9.500 euros fins a l’any 2035. D’altra banda, el futbolista també té empreses com ‘Ikerka SL’, dedicada a l’explotació dels seus drets d’imatge i a la inversió immobiliària amb un patrimoni que supera els 12 milions d’euros.

Iker Casillas amb Cristiano Ronaldo

Iker Casillas té unes quants negocis | Twitter

 

Els negocis de la família Casillas-Carbonero

Amb tot, té beneficis amb ‘Casillas World SL’, creada el juny del 2015 i que es dedica fonamentalment a la representació, assessorament i intermediació de professionals. Esta empresa, en dos anys, va doblar els beneficis d’1.025.000 euros a 2.335.694. En l’altra cara de la moneda es troben altres negocis del futbolista que no són tan rendibles en l’actualitat com ‘Ikerfer1981’, amb cap ingrés des del 2016, i ‘Casillas Fútbol&Marketing’, inactiva des del 2018.

 

Per la seua banda, Carbonero també ha iniciat nous projectes empresarials i és cofundadora de la marca de roba ‘Slow Love’ que suma una facturació d’1,2 milions d’euros. La periodista també té l’agència de publicitat ‘Sudáfrica SL’, que ha donat 130.000 euros de benefici. Per tant, sumant els negocis del matrimoni es pot calcular que el seu patrimoni puja uns quants centenars de milions d’euros que, segur, donaran la tranquil·litat econòmica que la familia necessita. Amb tot este coixí, Casillas se centra ara en la seua única preocupació: la salut.

Sara Carbonero i la seva amiga Isabel Jiménez

Sara Carbonero té la seua marca de roba | INSTAGRAM

 

Últimes notícies

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.

El vent de més de 140 km/h i la pedra castiguen el caqui a la Ribera

Les fortes ratxes de vent i la pedra de les últimes tempestes han danyat especialment el caqui a la Ribera, segons La Unió de Llauradors i Ramaders, que encara avalua l’abast de les pèrdues.

Confinament a Gàtova pel fum de l’incendi forestal de Sogorb

Emergències ha ordenat el confinament de Gàtova per l’avanç del fum de l’incendi forestal de Sogorb, que ha cremat 133 hectàrees i continua actiu amb diversos fronts.

La UME s’incorpora a l’extinció de l’incendi de Segorbe i s’eleva l’alerta a nivell 2

Emergències ha activat la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’incendi de Segorbe i ha demanat reforços a la UME davant el risc per a població i entorn natural.

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.