La milionària situació econòmica d’Iker Casillas i Sara Carbonero

Sara Carbonero i Iker Casillas

La parella ha consolidat la seua família en Porto | La Coctelera

 

Iker Casillas s’ha emportat un disgust dels forts. L’infart de miocardi patit el passat cap de setmana ha parat la seua vida i, si més no, ha fet que la seua família mire la vida des d’una altra perspectiva. Tal com va explicar el porter del Porto en l’atenció als mitjans a la seua eixida de l’hospital, no sap quan podrà tornar a estar en actiu, si seran dos setmanes o dos mesos.

 

Però, va assegurar, això és el que menys li preocupava i que ara els seus esforços havien de centrar-se a cuidar de la seua salut, fer repòs i no estressar-se. Però a banda de tornar o no a la vida de deportista en actiu una altra de les opcions és, que el que va ser porter del Reial Madrid i de la Selecció Espanyola de Futbol, es retire definitivament del món de del deport. Casillas té ja 38 anys i poca cosa més a demostrar professionalment.

 

Una carrera envejable amb poc més a conseguir

Ha tingut la sort de guanyar dos Eurocopes, un Mundial i tres Lligues de Campions. A més a més, personalment, està passant per un bon moment familiar després de consolidar casa i família junt amb la seua dona, Sara Carbonero. Els dos s’han adaptat a la perfecció a la seua nova vida en Porto i allà estan vegent créixer als seus fills, Martín i Lucas. Però, per si tot això fora poc, si Casillas decidira no tornar a jugar al futbol, si una cosa està clara, és que penúries econòmiques no passaria.

 

I és el que el porter és també un empresari molt solvent. Cal recordar que Casillas tenia negocis amb els seus pares i que, en 2010, van decidir dissoldre la societat que compartien i que ja en aquell moment tenia un patrimoni de 30 milions d’euros. Casillas els va pagar 9 milions i es va comprometre a passar-los un jornal mensual de 9.500 euros fins a l’any 2035. D’altra banda, el futbolista també té empreses com ‘Ikerka SL’, dedicada a l’explotació dels seus drets d’imatge i a la inversió immobiliària amb un patrimoni que supera els 12 milions d’euros.

Iker Casillas amb Cristiano Ronaldo

Iker Casillas té unes quants negocis | Twitter

 

Els negocis de la família Casillas-Carbonero

Amb tot, té beneficis amb ‘Casillas World SL’, creada el juny del 2015 i que es dedica fonamentalment a la representació, assessorament i intermediació de professionals. Esta empresa, en dos anys, va doblar els beneficis d’1.025.000 euros a 2.335.694. En l’altra cara de la moneda es troben altres negocis del futbolista que no són tan rendibles en l’actualitat com ‘Ikerfer1981’, amb cap ingrés des del 2016, i ‘Casillas Fútbol&Marketing’, inactiva des del 2018.

 

Per la seua banda, Carbonero també ha iniciat nous projectes empresarials i és cofundadora de la marca de roba ‘Slow Love’ que suma una facturació d’1,2 milions d’euros. La periodista també té l’agència de publicitat ‘Sudáfrica SL’, que ha donat 130.000 euros de benefici. Per tant, sumant els negocis del matrimoni es pot calcular que el seu patrimoni puja uns quants centenars de milions d’euros que, segur, donaran la tranquil·litat econòmica que la familia necessita. Amb tot este coixí, Casillas se centra ara en la seua única preocupació: la salut.

Sara Carbonero i la seva amiga Isabel Jiménez

Sara Carbonero té la seua marca de roba | INSTAGRAM

 

Últimes notícies

Carlos Álvarez deixa el Levante i fitxa pel Club América mexicà

El Levante ha tancat el traspàs del migcampista Carlos Álvarez al Club América de Mèxic després de dues temporades i mitja i 105 partits com a granota.

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.

Les víctimes de la DANA veuen l’escrit de Mazón com una prova que ha de ser investigat

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre consideren que l’escrit remés per Carlos Mazón al jutjat reforça la necessitat que siga investigat pel retard en l’avís Es-Alert, que veuen clau en les 232 morts.

Carlos Romero transmet calma al Villarreal i confia que els triomfs arribaran prompte

Carlos Romero ha assegurat en la presentació dels fitxatges del Villarreal que l’equip està tranquil i confiat, malgrat no haver guanyat encara en Lliga, i afronta amb il·lusió el retorn a La Cerámica i el repte de la Champions.

La parella detinguda per la desaparició del seu bebé serà traslladada al jutjat d’Amposta

La parella arrestada este dimecres a València per la presumpta desaparició del seu bebé a Tarragona serà traslladada en els pròxims dies al jutjat d’Amposta, que porta una causa secreta oberta pel cas.

Les màximes pugen fins als 36,5 graus a Utiel en un dia de calor intensa

Les temperatures màximes han pujat cinc graus este dimecres a la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,5 graus a Utiel, amb diversos municipis d’interior per damunt dels 36 graus.

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.