Filtrat el nom de la futura filla de Meghan Markle i el Príncep Harry?

El príncep Harry i Meghan Markle van anunciar d’una manera molt especial el seu segon embaràs (després de l’avortament que va patir la duquessa i que els va deixar tocat), concretament el dia de Sant Valentí.
Des d’eixe moment molts fans dels Ducs de Sussex no han parat de fer conjectures sobre el nom de la futura filla d’estos, que el porten sota un secretisme total.

Seguidors de la monarquia i cases d’aposta, com la britànica Ladbrokes, s’han posat d’acord en les últimes setmanes contra tot pronòstic pel fet que, també els experts, havien canalitzat el camí: Harry i Meghan volen un nom que servisca a més com a homenatge. I a més que fora d’algú volgut per tots dos.

I eixa persona no és una altra que el recentment mort duc d’Edimburg, per la qual cosa el citat portal de jocs i els fans asseguren que el nom que ara mateix té més possibilitats de ser el triat és Philippa, en honor a l’avi del príncep.

Això sí, està molt seguit d’altres noms que els fans han posat sobre la taula i que servirien, segons els entesos, amb els mateixos fins, com Elizabeth, en honor a la reina Isabel II, o fins i tot, encara que això potser els allunyava més que els acostara, Diana, per la mare de Harry, Lady Di.

Així mateix, la llista de noms es quasi infinita i de fet en el seu moment Archie ni tan sols estava en la llista de noms futuribles per al seu primogènit, però així i tot hi ha opcions que agraden molt a les cases d’aposta: Allegra, Alexandria, Victoria, Rose, Grace, Emma i Alice.

Cal recordar que, si finalment es decanten per Philippa, no serien els primers royals a fer-ho, atés que dos primes de Harry, Eugenia de York i Zara Tindall, van retre homenatge al duc d’Edimburg col·locant-los Philip als seus fills més recents (nascuts al febrer i març d’enguany) com segon nom.

Últimes notícies

Els servicis digitals ja impulsen les exportacions espanyoles per damunt del turisme

Les exportacions espanyoles de servicis digitals han crescut un 66,8 % des de 2019 i ja han superat les vendes turístiques, segons un informe de la Fundació BBVA i l’Ivie. Els servicis professionals i informàtics concentren la major part d’estes exportacions, amb Espanya guanyant lleugerament pes en el mercat mundial.

Cap de setmana estable i més calor a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana enceta este divendres un cap de setmana de temps estable, amb cels poc nuvolosos i temperatures en augment. El vent bufarà fluix, encara que es reforçarà en alguns trams del litoral de València i Castelló.

Controlat l’incendi en dues naus industrials a Montserrat després de tota la nit de treball

Els bombers han controlat de matí un incendi declarat anit en una nau química de Montserrat que s’ha estés a una nau fustera. Desenes d’efectius han treballat tota la nit per evitar que el foc afectara més instal·lacions.

Policia i Guàrdia Civil reforcen amb les autonomies la seguretat als museus per l’onada de robatoris

Policia Nacional i Guàrdia Civil han compartit amb les comunitats autònomes informació clau per reforçar la seguretat als museus després de tres robatoris recents, un d’ells al Museu de Villena. La Generalitat critica que el Ministeri de Cultura no haja presentat encara un pla de treball concret.

Desmantellen a Figueres un gran arsenal d’armes amb enviaments des de la Comunitat Valenciana

La Policia Nacional ha intervingut 644 armes en un traster de Figueres que funcionava com a taller clandestí, amb enviaments continuats des de la Comunitat Valenciana. L’operació, encara oberta, ha acabat de moment amb set detinguts i la confiscació de prop de 400 armes detonadores i milers de cartutxos.

Capturats més de 5.300 porcs senglars en el pla de xoc contra la sobrepoblació

El pla de xoc de la Generalitat contra la sobrepoblació de porcs senglars ha permés capturar 5.337 exemplars a la Comunitat Valenciana, amb especial incidència a la província de València. El dispositiu combina batudes amb caçadors, gàbies de trampeig i ajudes econòmiques als participants.

Un estudi situa les primeres vinyes de la península fa 3.000 anys al Mediterrani oriental

Una investigació internacional liderada per la Universitat de València conclou que les primeres vides cultivades de la península ibèrica arribaren fa uns 3.000 anys del Mediterrani oriental i que el seu llinatge encara és present en varietats actuals com la passa valenciana.

Mor als 81 anys Artur Heras, referent de l’art contemporani valencià

L’artista Artur Heras, figura clau del nou realisme i el pop art valencià, ha mort als 81 anys. Xàtiva iniciarà els tràmits per a nomenar-lo fill predilecte.