Filtrat el nom de la futura filla de Meghan Markle i el Príncep Harry?

El príncep Harry i Meghan Markle van anunciar d’una manera molt especial el seu segon embaràs (després de l’avortament que va patir la duquessa i que els va deixar tocat), concretament el dia de Sant Valentí.
Des d’eixe moment molts fans dels Ducs de Sussex no han parat de fer conjectures sobre el nom de la futura filla d’estos, que el porten sota un secretisme total.

Seguidors de la monarquia i cases d’aposta, com la britànica Ladbrokes, s’han posat d’acord en les últimes setmanes contra tot pronòstic pel fet que, també els experts, havien canalitzat el camí: Harry i Meghan volen un nom que servisca a més com a homenatge. I a més que fora d’algú volgut per tots dos.

I eixa persona no és una altra que el recentment mort duc d’Edimburg, per la qual cosa el citat portal de jocs i els fans asseguren que el nom que ara mateix té més possibilitats de ser el triat és Philippa, en honor a l’avi del príncep.

Això sí, està molt seguit d’altres noms que els fans han posat sobre la taula i que servirien, segons els entesos, amb els mateixos fins, com Elizabeth, en honor a la reina Isabel II, o fins i tot, encara que això potser els allunyava més que els acostara, Diana, per la mare de Harry, Lady Di.

Així mateix, la llista de noms es quasi infinita i de fet en el seu moment Archie ni tan sols estava en la llista de noms futuribles per al seu primogènit, però així i tot hi ha opcions que agraden molt a les cases d’aposta: Allegra, Alexandria, Victoria, Rose, Grace, Emma i Alice.

Cal recordar que, si finalment es decanten per Philippa, no serien els primers royals a fer-ho, atés que dos primes de Harry, Eugenia de York i Zara Tindall, van retre homenatge al duc d’Edimburg col·locant-los Philip als seus fills més recents (nascuts al febrer i març d’enguany) com segon nom.

Últimes notícies

Judici oral a un jove per injuriar Carlos Mazón en xarxes mig any després de la dana

Una jutgessa de València ha obert judici oral contra un jove de 21 anys que, en abril de 2025, va insultar en obert l’aleshores president de la Generalitat, Carlos Mazón, a la xarxa social X. La Fiscalia demana una multa de 3.000 euros per un presumpte delicte d’injúries contra autoritat.

El relat més íntim de Ferran Torres: quan va pensar a deixar el futbol

Ferran Torres, heroi de la segona estrela d’Espanya, ha revelat que va arribar a perdre la il·lusió pel futbol i va pensar a deixar-lo per la pressió i les crítiques, fins que va demanar ajuda psicològica.

El xofer de Pradas diu que no recorda converses ni telefonades el dia de la DANA

El xofer de l’exconsellera Salomé Pradas ha declarat al jutjat de Catarroja que no recorda ni converses ni telefonades durant els desplaçaments del dia de la DANA perquè, segons ha explicat, anava pendent de la carretera. Ha detallat el recorregut d’aquella jornada i ha remarcat que va tindre poques interaccions amb la resta de càrrecs presents.

Fins a 41 graus: avís taronja per calor extrema en set comunitats, inclosa la Comunitat Valenciana

Set comunitats, entre elles la Comunitat Valenciana, han activat l’avís taronja per una nova onada de calor amb màximes de fins a 41 graus, segons Aemet.

Una nova ‘calculadora’ permetrà personalitzar el risc de càncer de mama en dones d’Espanya

El projecte MamoRisk analitzarà 10.000 dones de 14 comunitats, inclosa la Comunitat Valenciana, per predir el risc individual de càncer de mama a 2 i 5 anys.

La signatura d’hipoteques cau un 11,5 % al maig a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha registrat al maig una caiguda del 11,5 % en hipoteques per a vivenda, fins a 4.825 operacions, en un context de desacceleració del mercat hipotecari a Espanya.

Nou decàleg del turista responsable a València per a reforçar la convivència amb els veïns

L'Ajuntament de València ha impulsat, a través de la Fundació Visit València, un Decàleg del Turista Responsable per a fomentar un comportament cívic, respectuós i sostenible entre els visitants i millorar la convivència amb el veïnat.

Un reventó càlid a la Vall d’Albaida dispara la temperatura i deixa ràfegues de vent fort

Ontinyent i altres localitats de la Vall d’Albaida han registrat un reventó càlid amb una pujada sobtada de quasi sis graus i ràfegues de vent fortes. Aemet també ha explicat que l’efecte d’illa de calor urbana a València ha sigut molt dèbil en esta situació.