Filtrat el nom de la futura filla de Meghan Markle i el Príncep Harry?

El príncep Harry i Meghan Markle van anunciar d’una manera molt especial el seu segon embaràs (després de l’avortament que va patir la duquessa i que els va deixar tocat), concretament el dia de Sant Valentí.
Des d’eixe moment molts fans dels Ducs de Sussex no han parat de fer conjectures sobre el nom de la futura filla d’estos, que el porten sota un secretisme total.

Seguidors de la monarquia i cases d’aposta, com la britànica Ladbrokes, s’han posat d’acord en les últimes setmanes contra tot pronòstic pel fet que, també els experts, havien canalitzat el camí: Harry i Meghan volen un nom que servisca a més com a homenatge. I a més que fora d’algú volgut per tots dos.

I eixa persona no és una altra que el recentment mort duc d’Edimburg, per la qual cosa el citat portal de jocs i els fans asseguren que el nom que ara mateix té més possibilitats de ser el triat és Philippa, en honor a l’avi del príncep.

Això sí, està molt seguit d’altres noms que els fans han posat sobre la taula i que servirien, segons els entesos, amb els mateixos fins, com Elizabeth, en honor a la reina Isabel II, o fins i tot, encara que això potser els allunyava més que els acostara, Diana, per la mare de Harry, Lady Di.

Així mateix, la llista de noms es quasi infinita i de fet en el seu moment Archie ni tan sols estava en la llista de noms futuribles per al seu primogènit, però així i tot hi ha opcions que agraden molt a les cases d’aposta: Allegra, Alexandria, Victoria, Rose, Grace, Emma i Alice.

Cal recordar que, si finalment es decanten per Philippa, no serien els primers royals a fer-ho, atés que dos primes de Harry, Eugenia de York i Zara Tindall, van retre homenatge al duc d’Edimburg col·locant-los Philip als seus fills més recents (nascuts al febrer i març d’enguany) com segon nom.

Últimes notícies

Les víctimes de la DANA tornen a València per denunciar que encara no tenen respostes

Les associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre de 2024 s’han concentrat a la plaça de la Verge de València per exigir la fi de l’aforament de Carlos Mazón i reclamar respostes sobre la gestió de la tragèdia en què moriren 231 persones.

Brugué es lluïx amb un doblet en la golejada del Levante al Betis

Roger Brugué ha firmat dos gols en la victòria del Levante per 5-2 davant el Betis i ha explicat que tenia moltes ganes de marcar en casa en Primera Divisió. El davanter reivindica el treball de l’equip i demana un any tranquil per a l’afició granota.

El Levante goleja el Betis i s’estrena amb un 5-2 al Ciutat

El Levante ha derrotat el Betis per 5-2 al Ciutat de València en la jornada 3 de LaLiga EA Sports, amb un doblet decisiu de Roger Brugué en la segona part.

La modernització del viver de La Yesa reforça la producció de planta autòctona

La Conselleria de Medi Ambient ha modernitzat el viver forestal de La Yesa amb un nou túnel de cultiu i 30 taules de producció per a incrementar la planta autòctona destinada a projectes de restauració ecològica a la Comunitat Valenciana.

Desallotgen un hotel de Benidorm per un incendi en un transformador

Un incendi en un transformador d'Iberdrola ha obligat a desallotjar de manera preventiva l'hotel Mont Park de Benidorm. No s'han registrat ferits ni persones ateses pels servicis sanitaris.

Mor un home de 70 anys en colpejar-se el cap a la platja el Trampolí de Dénia

Un home de 70 anys ha mort este dissabte a la platja el Trampolí de Dénia després de colpejar-se el cap mentre es banyava, segons ha informat el CICU.

Dépor i València busquen a Riazor la seua primera victòria de Lliga

Deportivo i València es retroben huit anys després en Primera a Riazor, on els dos equips necessiten estrenar el seu compte de victòries.

Corberán destaca l’actitud ‘intachable’ del Valencia abans de visitar Riazor

Carlos Corberán destaca l’actitud i el compromís ‘intachables’ del Valencia en este inici de Lliga, tot i la falta de gol i les baixes per lesió de Guido Rodríguez i Pablo Maffeo abans de visitar el Deportivo en Riazor.