Sorpresa pel canvi de rumb en la vida d’Andrea Janeiro

 

Andrea Janeiro, la filla de Belén Esteban i Jesulín de Ubrique va manifestar el seu desig de continuar en l’anonimat en complir la majoria d’edat. La xica va voler allunyar-se del focus mediàtic en què sempre, per activa o per passiva, han estat involucrats els seus pares.

 

Andrea Janeiro no vol aparèixer en televisió

Tot i això, és pràcticament impossible que la filla de dos personatges summament coneguts, de tant en tant, no aparega en la premsa rosa. És inevitable, sempre s’acaba filtrant alguna informació sobre la seua intimitat. Òbviament quan la filla de Belén Esteban va complir la majoria d’edat, l’opinió pública estava desitjant posar-li cara a la jove, però Andrea va prendre la decisió de seguir en l’anonimat.

 

La filla gran de Jesulín de Urique va anunciar que volia estar allunyada del focus mediàtic i portar una vida anònima. Entre els seus plans de futur no contemplava treballar en la televisió o convertir-se en una més de la família Mediaset, i fins i tot va demanar a Belén Esteban que, si és possible, no parle d’ella en el plató de ‘Sálvame’.

 

D’una residència d’estudiants a un xalet de luxe

Es tracta d’una decisió, probablement, molt premeditada i al mateix temps molt valorada. De fet, els mitjans de comunicació han respectat estes declaracions. I, sense cap dubte, això ha sigut en gran part per la mudança de la xica a Londres.

 

Estant en Londres, resulta molt complicat per a la premsa del cor estar informada del dia a dia d’Andrea. Però això canviarà ben prompte, ja que la filla de Belén Esteban ha deixat Londres per mudar-se a un xalet de luxe en Espanya. Ara, Andrea Janeiro ha decidit canviar dràsticament la seua vida.

 

La pandèmia ha portat molts canvis i novetats a les nostres vides i, per descomptat, també a la dels famosos. Per evitar preocupacions innecessàries, Andrea ha decidit deixar de banda, de moment, Londres i ha abandonat la meravellosa residència d’estudiants en la que estava vivint per tornar a Espanya i residir en un xalet de luxe.

 

La néta de Carmen Bazán es va mudar a Londres per cursar els seus estudis de Ràdio. Andrea Janeiro vol treballar com a tècnic i la capital britànica li oferia la formació necessària per conseguir-ho.

 

Andrea torna a la casa a on es va criar, un xalet de 300 metres quadrats

No obstant això, els seus plans s’han vist truncats com els de molts altres jóvens. El confinament que va viure Europa en el mes de març va dur a Andrea Janeiro a tornar a Espanya per estar més a prop de la seua família i continuar amb les seues classes de manera telemàtica, tal com van fer la resta d’estudiants.

 

Andrea volia tornar a Londres, però el Regne Unit ha tornat a confinar-se i la filla de Belén es queda en casa. 

 

Tot pareix indicar que Espanya seguirà el mateix camí que el Regne Unit, així que, ara mateix, Andrea Janeiro no té pensat tornar a Londres. La jove ha passat de viure en una residència d’estudiants a tornar a casa, amb la seua mare, un xalet de luxe de 300 metres quadrats valorat en un milió d’euros.

Últimes notícies

Luis Rioja dona tres punts d’or al València i confia que siga l’inici d’una gran temporada

Luis Rioja, autor del gol del triomf del València a Mendizorrotza, destaca el valor dels tres punts i confia que siguen el punt d’inflexió d’una temporada fins ara molt irregular, malgrat arrossegar una lesió complicada al peu.

Thiago i Requena podran jugar contra el Vila-real malgrat estar cedits

Thiago Fernández i Dani Requena, cedits pel Vila-real al Llevant este estiu, podran jugar diumenge en La Ceràmica en no existir cap clàusula que ho impedisca.

El Villarreal es juga una nova oportunitat a Màlaga per reaccionar

Íñigo Pérez admet el mal inici del Villarreal en LALIGA i la Champions i assenyala el duel de dijous a La Rosaleda com una oportunitat clau per començar a revertir la situació, sobretot en l’aspecte mental.

Màlaga i Vila-real busquen la primera victòria en un duel marcat per les urgències

Màlaga i Vila-real arriben al duel de La Rosaleda sense conéixer encara la victòria en LALIGA EA Sports i amb problemes defensius evidents als dos equips.

València tanca parcs i suspén activitats per l’alerta taronja per pluges

L’Ajuntament de València ha activat des de les 14.00 hores un dispositiu especial per l’alerta taronja per pluges, amb el tancament de parcs, jardins i cementeris i la suspensió d’activitats a l’aire lliure i en centres educatius.

La Comunitat Valenciana reclama mesures urgents per a frenar l’arròs importat de Myanmar

El conseller Miguel Barrachina ha anunciat que exigirà a Luis Planas l’activació de clàusules de salvaguarda davant les importacions massives d’arròs de Myanmar, que assegura que deixen els arrossars valencians sense collita i venen a la meitat de preu.

La Comissió de la dana al Senat citarà Hugo Morán i nous testimonis clau

La Comissió de la dana de València al Senat ha acordat noves compareixences per als dies 21 i 28, amb la citació d’Hugo Morán, responsables hidrològics i càrrecs vinculats a la gestió de la tragèdia del 29 d’octubre de 2024.

Una dona de 47 anys, en presó per apunyalar mortalment un home a Requena

La Guàrdia Civil ha detingut una dona de 47 anys per la mort a ganivetades d’un home de 51 anys a Requena. El jutjat ha acordat el seu ingrés en presó preventiva mentre continua la investigació.