Sorpresa pel canvi de rumb en la vida d’Andrea Janeiro

 

Andrea Janeiro, la filla de Belén Esteban i Jesulín de Ubrique va manifestar el seu desig de continuar en l’anonimat en complir la majoria d’edat. La xica va voler allunyar-se del focus mediàtic en què sempre, per activa o per passiva, han estat involucrats els seus pares.

 

Andrea Janeiro no vol aparèixer en televisió

Tot i això, és pràcticament impossible que la filla de dos personatges summament coneguts, de tant en tant, no aparega en la premsa rosa. És inevitable, sempre s’acaba filtrant alguna informació sobre la seua intimitat. Òbviament quan la filla de Belén Esteban va complir la majoria d’edat, l’opinió pública estava desitjant posar-li cara a la jove, però Andrea va prendre la decisió de seguir en l’anonimat.

 

La filla gran de Jesulín de Urique va anunciar que volia estar allunyada del focus mediàtic i portar una vida anònima. Entre els seus plans de futur no contemplava treballar en la televisió o convertir-se en una més de la família Mediaset, i fins i tot va demanar a Belén Esteban que, si és possible, no parle d’ella en el plató de ‘Sálvame’.

 

D’una residència d’estudiants a un xalet de luxe

Es tracta d’una decisió, probablement, molt premeditada i al mateix temps molt valorada. De fet, els mitjans de comunicació han respectat estes declaracions. I, sense cap dubte, això ha sigut en gran part per la mudança de la xica a Londres.

 

Estant en Londres, resulta molt complicat per a la premsa del cor estar informada del dia a dia d’Andrea. Però això canviarà ben prompte, ja que la filla de Belén Esteban ha deixat Londres per mudar-se a un xalet de luxe en Espanya. Ara, Andrea Janeiro ha decidit canviar dràsticament la seua vida.

 

La pandèmia ha portat molts canvis i novetats a les nostres vides i, per descomptat, també a la dels famosos. Per evitar preocupacions innecessàries, Andrea ha decidit deixar de banda, de moment, Londres i ha abandonat la meravellosa residència d’estudiants en la que estava vivint per tornar a Espanya i residir en un xalet de luxe.

 

La néta de Carmen Bazán es va mudar a Londres per cursar els seus estudis de Ràdio. Andrea Janeiro vol treballar com a tècnic i la capital britànica li oferia la formació necessària per conseguir-ho.

 

Andrea torna a la casa a on es va criar, un xalet de 300 metres quadrats

No obstant això, els seus plans s’han vist truncats com els de molts altres jóvens. El confinament que va viure Europa en el mes de març va dur a Andrea Janeiro a tornar a Espanya per estar més a prop de la seua família i continuar amb les seues classes de manera telemàtica, tal com van fer la resta d’estudiants.

 

Andrea volia tornar a Londres, però el Regne Unit ha tornat a confinar-se i la filla de Belén es queda en casa. 

 

Tot pareix indicar que Espanya seguirà el mateix camí que el Regne Unit, així que, ara mateix, Andrea Janeiro no té pensat tornar a Londres. La jove ha passat de viure en una residència d’estudiants a tornar a casa, amb la seua mare, un xalet de luxe de 300 metres quadrats valorat en un milió d’euros.

Últimes notícies

Noves eleccions al Col·legi de Farmacèutics de València el 4 d’octubre per irregularitats en el vot per correu

El Col·legi de Farmacèutics de València tornarà a votar el 4 d’octubre després d’anul·lar-se els comicis del 10 de maig per defectes en el vot per correu denunciats per dues candidatures.

Compromís porta a Fiscalia una possible filtració d’informació privilegiada a un diputat de Vox

Compromís ha presentat una denúncia davant la Inspecció de la Fiscalia per una possible filtració d’informació confidencial de la fiscal de Nules al síndic adjunt de Vox en Les Corts.

Un any i quatre mesos de presó per mossegar en la cella i les galtes a la seua exparella a Dénia

L’Audiència d’Alacant ha condemnat un home a un any i quatre mesos de presó i sis anys de tractament ambulatori per amenaçar de mort i mossegar en la cara la seua exparella a Dénia el 2021.

Un ampli dispositiu de 900 agents garantirà la seguretat del FIB a Benicàssim

La Guàrdia Civil ha organitzat un dispositiu de 900 efectius per al FIB, amb unitats especialitzades i controls de trànsit reforçats fins diumenge al migdia.

Vuit alcaldes i l’exalcaldessa de Paiporta hauran de declarar per la dana el mes d’octubre

El jutjat que investiga la gestió de la dana ha citat per a octubre vuit alcaldes de municipis afectats i l’exalcaldessa de Paiporta com a testimonis, dins d’una causa on també s’analitzen comunicacions oficials i missatges de WhatsApp.

València activa una nova agència municipal de lloguer amb preus un 20 % més baixos

L’Ajuntament de València posa en marxa una agència municipal de lloguer que garanteix el cobrament a propietaris, ofereix contractes de set anys i rebaixa els preus un 20 % respecte al mercat, enmig de les crítiques de l’oposició.

Identifiquen tres persones quan intentaven robar entre les restes de l’edifici ensorrat de Benetússer

La Policia Local de Benetússer ha identificat tres persones que pretenien robar entre els enderrocs de l’edifici col·lapsat i l’Ajuntament reforça la seguretat de la zona amb més tanques i possible vigilància privada.

Més de 16 milions en ajudes per a impulsar la pesca i l’aqüicultura sostenibles a la Comunitat

La Generalitat ha anunciat més de 16 milions d’euros en ajudes fins a 2029 per a fomentar la pesca i l’aqüicultura sostenibles i finançar campanyes de promoció dels productes pesquers i aqüícoles valencians.