Sorpresa pel canvi de rumb en la vida d’Andrea Janeiro

 

Andrea Janeiro, la filla de Belén Esteban i Jesulín de Ubrique va manifestar el seu desig de continuar en l’anonimat en complir la majoria d’edat. La xica va voler allunyar-se del focus mediàtic en què sempre, per activa o per passiva, han estat involucrats els seus pares.

 

Andrea Janeiro no vol aparèixer en televisió

Tot i això, és pràcticament impossible que la filla de dos personatges summament coneguts, de tant en tant, no aparega en la premsa rosa. És inevitable, sempre s’acaba filtrant alguna informació sobre la seua intimitat. Òbviament quan la filla de Belén Esteban va complir la majoria d’edat, l’opinió pública estava desitjant posar-li cara a la jove, però Andrea va prendre la decisió de seguir en l’anonimat.

 

La filla gran de Jesulín de Urique va anunciar que volia estar allunyada del focus mediàtic i portar una vida anònima. Entre els seus plans de futur no contemplava treballar en la televisió o convertir-se en una més de la família Mediaset, i fins i tot va demanar a Belén Esteban que, si és possible, no parle d’ella en el plató de ‘Sálvame’.

 

D’una residència d’estudiants a un xalet de luxe

Es tracta d’una decisió, probablement, molt premeditada i al mateix temps molt valorada. De fet, els mitjans de comunicació han respectat estes declaracions. I, sense cap dubte, això ha sigut en gran part per la mudança de la xica a Londres.

 

Estant en Londres, resulta molt complicat per a la premsa del cor estar informada del dia a dia d’Andrea. Però això canviarà ben prompte, ja que la filla de Belén Esteban ha deixat Londres per mudar-se a un xalet de luxe en Espanya. Ara, Andrea Janeiro ha decidit canviar dràsticament la seua vida.

 

La pandèmia ha portat molts canvis i novetats a les nostres vides i, per descomptat, també a la dels famosos. Per evitar preocupacions innecessàries, Andrea ha decidit deixar de banda, de moment, Londres i ha abandonat la meravellosa residència d’estudiants en la que estava vivint per tornar a Espanya i residir en un xalet de luxe.

 

La néta de Carmen Bazán es va mudar a Londres per cursar els seus estudis de Ràdio. Andrea Janeiro vol treballar com a tècnic i la capital britànica li oferia la formació necessària per conseguir-ho.

 

Andrea torna a la casa a on es va criar, un xalet de 300 metres quadrats

No obstant això, els seus plans s’han vist truncats com els de molts altres jóvens. El confinament que va viure Europa en el mes de març va dur a Andrea Janeiro a tornar a Espanya per estar més a prop de la seua família i continuar amb les seues classes de manera telemàtica, tal com van fer la resta d’estudiants.

 

Andrea volia tornar a Londres, però el Regne Unit ha tornat a confinar-se i la filla de Belén es queda en casa. 

 

Tot pareix indicar que Espanya seguirà el mateix camí que el Regne Unit, així que, ara mateix, Andrea Janeiro no té pensat tornar a Londres. La jove ha passat de viure en una residència d’estudiants a tornar a casa, amb la seua mare, un xalet de luxe de 300 metres quadrats valorat en un milió d’euros.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Centre de Fauna Salvatge del Saler atén un 20% més d’animals ferits en 2025

El Centre de Recuperació de Fauna Salvatge del Saler va atendre 9.310 animals ferits en 2025, un 20,7% més que l'any anterior, impulsat per l'arribada massiva de cries de falcia afectades per l'onada de calor.

Alacant presenta el projecte per a soterrar les vies que dividixen la ciutat

El Ministeri de Transports i l'Ajuntament d'Alacant presenten este dilluns el projecte de soterrament de les vies i el futur Parc Central, cridat a cosir barris i crear un gran pulmon verd amb vivendes i dotacions publiques.

El turista internacional gasta 140 euros al dia en la Comunitat Valenciana i allarga la seua estada a nou dies

El gasto mig diari del turista internacional en la Comunitat Valenciana ascendix a 140,1 euros en 2025 i l'estada mitjana aconseguix els 9,2 dies, amb diferències destacades segons el motiu del viatge i la destinació dins de la regió.

València alça el protocol per contaminació atmosfèrica després de millorar els nivells de pols

L'Ajuntament de València ha desactivat el protocol informatiu per contaminació atmosfèrica en millorar els nivells de partícules PM10, que havien superat el llindar diari recomanat.

Pluges generalitzades en la Comunitat Valenciana i forta vent en el nord de Castelló

La Comunitat Valenciana afronta un diumenge de cels coberts, pluges esteses i descens acusat de temperatures, amb ratxes de vent molt forts en el nord de Castelló i ruixats intensos en el sud d'Alacant.

Enercoop accelera la seua transformació en comunitat energètica amb microplantes solars urbanes

Enercoop, la cooperativa energètica més antiga d'Espanya, reforça la seua aposta per l'energia solar fotovoltaica i les microplantes urbanes per a convertir-se en una gran comunitat energètica a Crevillent abans de 2030.

Rescaten a una dona d’una casa incendiada després de xocar un cotxe policial a Alaquàs

Una dona amb mobilitat reduïda és rescatada de la seua vivenda a Alaquàs després que un cotxe de la Policia Nacional xocara contra la casa i provocara un incendi en la planta baixa.

Pérez Llorca reivindica els avanços del poble gitano i reforça l’aposta per les polítiques socials

Juanfran Pérez Llorca subratlla els avanços del poble gitano en la Comunitat Valenciana i reafirma el compromís del Consell amb la inclusió i les polítiques socials.