Sorpresa pel canvi de rumb en la vida d’Andrea Janeiro

 

Andrea Janeiro, la filla de Belén Esteban i Jesulín de Ubrique va manifestar el seu desig de continuar en l’anonimat en complir la majoria d’edat. La xica va voler allunyar-se del focus mediàtic en què sempre, per activa o per passiva, han estat involucrats els seus pares.

 

Andrea Janeiro no vol aparèixer en televisió

Tot i això, és pràcticament impossible que la filla de dos personatges summament coneguts, de tant en tant, no aparega en la premsa rosa. És inevitable, sempre s’acaba filtrant alguna informació sobre la seua intimitat. Òbviament quan la filla de Belén Esteban va complir la majoria d’edat, l’opinió pública estava desitjant posar-li cara a la jove, però Andrea va prendre la decisió de seguir en l’anonimat.

 

La filla gran de Jesulín de Urique va anunciar que volia estar allunyada del focus mediàtic i portar una vida anònima. Entre els seus plans de futur no contemplava treballar en la televisió o convertir-se en una més de la família Mediaset, i fins i tot va demanar a Belén Esteban que, si és possible, no parle d’ella en el plató de ‘Sálvame’.

 

D’una residència d’estudiants a un xalet de luxe

Es tracta d’una decisió, probablement, molt premeditada i al mateix temps molt valorada. De fet, els mitjans de comunicació han respectat estes declaracions. I, sense cap dubte, això ha sigut en gran part per la mudança de la xica a Londres.

 

Estant en Londres, resulta molt complicat per a la premsa del cor estar informada del dia a dia d’Andrea. Però això canviarà ben prompte, ja que la filla de Belén Esteban ha deixat Londres per mudar-se a un xalet de luxe en Espanya. Ara, Andrea Janeiro ha decidit canviar dràsticament la seua vida.

 

La pandèmia ha portat molts canvis i novetats a les nostres vides i, per descomptat, també a la dels famosos. Per evitar preocupacions innecessàries, Andrea ha decidit deixar de banda, de moment, Londres i ha abandonat la meravellosa residència d’estudiants en la que estava vivint per tornar a Espanya i residir en un xalet de luxe.

 

La néta de Carmen Bazán es va mudar a Londres per cursar els seus estudis de Ràdio. Andrea Janeiro vol treballar com a tècnic i la capital britànica li oferia la formació necessària per conseguir-ho.

 

Andrea torna a la casa a on es va criar, un xalet de 300 metres quadrats

No obstant això, els seus plans s’han vist truncats com els de molts altres jóvens. El confinament que va viure Europa en el mes de març va dur a Andrea Janeiro a tornar a Espanya per estar més a prop de la seua família i continuar amb les seues classes de manera telemàtica, tal com van fer la resta d’estudiants.

 

Andrea volia tornar a Londres, però el Regne Unit ha tornat a confinar-se i la filla de Belén es queda en casa. 

 

Tot pareix indicar que Espanya seguirà el mateix camí que el Regne Unit, així que, ara mateix, Andrea Janeiro no té pensat tornar a Londres. La jove ha passat de viure en una residència d’estudiants a tornar a casa, amb la seua mare, un xalet de luxe de 300 metres quadrats valorat en un milió d’euros.

Últimes notícies

Demostren que les pedres de la Lluna poden servir per a construir carreteres i edificis lunars

Personal investigador de la UPV i la Universitat de Surrey ha confirmat que el regolita lunar es fon de manera més ràpida i eficient amb microones, fet que obri la porta a fabricar carreteres, pistes d’aterratge i edificis directament a la superfície de la Lluna.

Alerta groga diumenge per temperatures de fins a 38 °C i tronades a València i al sud de Castelló

Aemet ha activat per a diumenge l’avís groc en tota la província de València i al sud de Castelló per màximes de fins a 38 graus i risc de tronades amb granís i ratxes de vent molt fortes.

Oratge calorós i risc de tempestes amb granís i ratxes fortes a l’interior de València

La Comunitat Valenciana viu este diumenge una jornada de molta calor, amb risc de tempestes fortes amb granís i ratxes de vent molt intenses a l’interior de València, i pols en suspensió a tot el territori.

135.000 persones omplin Benicàssim en el 30é aniversari del FIB amb The Prodigy com a colofó

El FIB ha tancat la seua 30a edició a Benicàssim amb 135.000 assistents i un potent concert final de The Prodigy, en un festival cada volta més orientat al públic estatal.

Nit sufocant a la Comunitat Valenciana, amb mínimes de fins a 28 graus i humitats extremes

La Comunitat Valenciana ha viscut una altra nit tòrrida, amb mínimes de fins a 28 graus i humitat que ha arribat al 100 % en diversos municipis.

Una persona mor i tres resulten ferides en eixir de la via un cotxe a Montesa

Una persona ha mort i tres han resultat ferides de diversa consideració en eixir de la carretera un cotxe a l’A-35, en el terme de Montesa, este dissabte de vesprada.

Les màximes baixen lleugerament a la Comunitat Valenciana però encara freguen els 40 graus a l’interior

Les temperatures màximes han descendit lleugerament a la Comunitat Valenciana este dissabte, però han continuat molt altes a l’interior, amb 39,2 graus a Ayora i ratxes de vent de fins a 100 km/h a Benissa.

Fugida d’un bou i diverses vaquetes durant els festejos taurins de Gátova

L’Ajuntament de Gátova ha informat que un bou s’ha escapat durant les festes taurines del municipi i continua en llibertat en la zona d’El Rodeno, mentres les vaquetes ja estan controlades a l’Alameda.