Sorpresa pel canvi de rumb en la vida d’Andrea Janeiro

 

Andrea Janeiro, la filla de Belén Esteban i Jesulín de Ubrique va manifestar el seu desig de continuar en l’anonimat en complir la majoria d’edat. La xica va voler allunyar-se del focus mediàtic en què sempre, per activa o per passiva, han estat involucrats els seus pares.

 

Andrea Janeiro no vol aparèixer en televisió

Tot i això, és pràcticament impossible que la filla de dos personatges summament coneguts, de tant en tant, no aparega en la premsa rosa. És inevitable, sempre s’acaba filtrant alguna informació sobre la seua intimitat. Òbviament quan la filla de Belén Esteban va complir la majoria d’edat, l’opinió pública estava desitjant posar-li cara a la jove, però Andrea va prendre la decisió de seguir en l’anonimat.

 

La filla gran de Jesulín de Urique va anunciar que volia estar allunyada del focus mediàtic i portar una vida anònima. Entre els seus plans de futur no contemplava treballar en la televisió o convertir-se en una més de la família Mediaset, i fins i tot va demanar a Belén Esteban que, si és possible, no parle d’ella en el plató de ‘Sálvame’.

 

D’una residència d’estudiants a un xalet de luxe

Es tracta d’una decisió, probablement, molt premeditada i al mateix temps molt valorada. De fet, els mitjans de comunicació han respectat estes declaracions. I, sense cap dubte, això ha sigut en gran part per la mudança de la xica a Londres.

 

Estant en Londres, resulta molt complicat per a la premsa del cor estar informada del dia a dia d’Andrea. Però això canviarà ben prompte, ja que la filla de Belén Esteban ha deixat Londres per mudar-se a un xalet de luxe en Espanya. Ara, Andrea Janeiro ha decidit canviar dràsticament la seua vida.

 

La pandèmia ha portat molts canvis i novetats a les nostres vides i, per descomptat, també a la dels famosos. Per evitar preocupacions innecessàries, Andrea ha decidit deixar de banda, de moment, Londres i ha abandonat la meravellosa residència d’estudiants en la que estava vivint per tornar a Espanya i residir en un xalet de luxe.

 

La néta de Carmen Bazán es va mudar a Londres per cursar els seus estudis de Ràdio. Andrea Janeiro vol treballar com a tècnic i la capital britànica li oferia la formació necessària per conseguir-ho.

 

Andrea torna a la casa a on es va criar, un xalet de 300 metres quadrats

No obstant això, els seus plans s’han vist truncats com els de molts altres jóvens. El confinament que va viure Europa en el mes de març va dur a Andrea Janeiro a tornar a Espanya per estar més a prop de la seua família i continuar amb les seues classes de manera telemàtica, tal com van fer la resta d’estudiants.

 

Andrea volia tornar a Londres, però el Regne Unit ha tornat a confinar-se i la filla de Belén es queda en casa. 

 

Tot pareix indicar que Espanya seguirà el mateix camí que el Regne Unit, així que, ara mateix, Andrea Janeiro no té pensat tornar a Londres. La jove ha passat de viure en una residència d’estudiants a tornar a casa, amb la seua mare, un xalet de luxe de 300 metres quadrats valorat en un milió d’euros.

Últimes notícies

Pedro Martínez demana fe en el projecte del València Basket malgrat els canvis en la plantilla

L’entrenador del València Basket, Pedro Martínez, ha advertit que este estiu eixiran jugadors, però ha defensat davant l’afició que l’essencial és mantindre una filosofia de club clara i creure en el projecte després d’una temporada amb 91 partits.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket emocionat pel títol de Lliga

Jean Montero ha insinuat la seua eixida del Valencia Basket durant la celebració del títol de la Lliga Endesa i ha assegurat que el club i l’afició sempre estaran en el seu cor.

Cinc mil seguidors omplin el Roig Arena en una festa del títol amb comiat al fons

El Valencia Basket ha celebrat el títol de la Lliga Endesa amb cinc mil aficionats al Roig Arena en un acte festiu marcat per missatges d’agraïment i un clar aire de comiat, sobretot per les paraules del dominicà Jean Montero.

L’emoció desbordada de Josep Puerto en alçar el títol de l’ACB amb el València Basket

El capità del València Basket, Josep Puerto, ha explicat com ha viscut el moment d’alçar el títol de l’ACB, una experiència que definix com una barreja d’emoció, orgull i eufòria i que encara li costa assimilar després de conquistar la final davant el Barça.

Canvi d’alcaldia a Callosa de Segura: el PP recupera el govern amb una moció de censura

El PP ha tornat a l’alcaldia de Callosa de Segura gràcies a una moció de censura acordada amb Vox, UCIN i el regidor no adscrit José Antonio Illán, que posa fi a 21 mesos de govern del PSPV-PSOE i Esquerra Unida-Unidas Podemos.

Un xicotet poble d’Alacant demana ajuda per a rescatar 116 gossos hacinats en una casa

Confrides, un poble de l’interior d’Alacant amb només 300 veïns, ha demanat ajuda urgent a la Diputació i a la Generalitat per a reubicar 116 gossos que viuen hacinats en una vivenda de 70 metres quadrats.

La direcció de David Gimilio al MuVIM obri una nova etapa en la Cultura de la Diputació de València

El nomenament de David Gimilio com a director del MuVIM completa l’organigrama cultural de la Diputació de València i impulsa una futura exposició permanent amb la col·lecció artística provincial i mostres temporals d’art contemporani.

Camarero carrega contra qui vol ‘patrimonialitzar’ la lluita pels drets LGTBIQ+ en el Dia de l’Orgull

La vicepresidenta Susana Camarero defensa en l’IVAM que la defensa dels drets LGTBIQ+ és una responsabilitat compartida i anuncia més espais lliures de LGTBIQ+fòbia a la Comunitat Valenciana.