«Olga Moreno ens està donant una imatge que no és real»: Perilla el seu matrimoni

 

Olga Moreno va viatjar a ‘Supervivientes’ conscient de la dificultat que comporta que ella estiga en Hondures i en Espanya haja tornat a parlar publicament després de més de vint anys, com és Rocío Carrasco, en la docu-serie ‘Rocío, cantar la verdad para seguir viva’, que està causant un gran renou entre moltes persones.

Segons explicava la mateixa Olga Moreno en iniciar la seua aventura, la seua por més gran és tornar a Espanya i trobar-se completament trencada la família unida que va deixar quan va marxar. Ella és conscient que estan sortint a la llum moltes dades desconegudes per Rocío Flores que podrien posicionar-la a favor de la seua mare, una cosa que, de moment, no ha passat, ja que la jove segueix reivindicant la figura paterna d’Antonio David i defensant la seua dona durant el seu pas per ‘Supervivientes 2021’.

No obstant això, les conseqüències del documental podrien anar més enllà de la seua vida familiar i pot posar en perill el seu matrimoni amb l’exguàrdia civil, segons ha anunciat el periodista Kike Calleja en la seua última intervenció este cap de setmana a ‘Sábado Deluxe’.

 

Olga Moreno i Antonio David: la seua relació podria estar en perill per diversos factors

No és la primera vegada que sorgeixen rumors que apunten a problemes en el matrimoni d’Olga Moreno i Antonio David Flores. I és que, fa uns mesos, tots dos van protagonitzar molts titulars després de destapar algunes de les infidelitats que hauria comès l’exguàrdia civil. «S’acosten corbes molt perilloses per a Antonio David pel procés d’aixecament de béns i també pot estar en perill el matrimoni d’Olga i Antonio David», deia Kike Calleja deixant anar la gran ‘bomba’ de la nit.

El periodista no ha volgut concretar ni donar molts detalls sobre els factors que podrien desencadenar un enfrontament entre la parella, però sí que ha assenyalat que són moltes les informacions que estan circulant a Màlaga, especialment des que estan sota el punt de mira pel documental de Rocío Carrasco a Telecinco.

 

«Hem vist testimonis de xiques que han sortit i pot sortir més gent parlant d’altres coses. Relacionat amb infidelitats i altres situacions com la forma de vida que tots dos porten a Màlaga i que s’allunya de la realitat que presenten», advertia el periodista recordant algunes infidelitats que ja han sortit a la llum.
 

Cal recordar el testimoni de Sonsoles, la dona amb la qual l’excol·laborador de Telecinco hauria mantingut una relació laboral i sentimental durant quatre anys mentre ell ja estava casat amb Olga. «Jo crec que deixes de ser víctima quan ets consentidora. Ella ho és. Jo no he estat l’única dona amb la qual Antonio David ha sigut infidel», assenyalava Sonsoles deixant entreveure que la malaguenya és completament conscient de l’actitud del seu marit i coneixedora de les seues relacions extramatrimonials.

 

Kike Calleja assenyala Olga Moreno per donar una imatge irreal del seu matrimoni

Precisament, Kike Calleja ha compartit en certa manera la postura de la suposada amant d’Antonio David a l’hora d’assegurar que la supervivent no està oferint a ‘Supervivientes’ una imatge real ni de la seua vida ni del seu matrimoni: «Només avance que Olga ens està donant una imatge que no és real, va de mare abanderada i no és així. El que estan explicant és mentida, jo no dic que se separen, però sí que quan surta tot, el seu matrimoni pot estar en perill».

Per la seua banda, la periodista Belén Rodríguez ha corroborat la informació oferta pel seu company i considera que els fonaments de la relació estan trontollant: «Jo tinc la mateixa informació que Kike Calleja per gent de Màlaga. M’ha sorprés perquè venen una imatge completament diferent».

Últimes notícies

La UCI de l’Hospital Sant Joan d’Alacant estrena monitorització avançada per al pacient crític

La UCI de l’Hospital Universitari Sant Joan d’Alacant ha incorporat un sistema de monitorització avançada amb 16 punts i alarmes personalitzades que permet detectar abans complicacions en pacients crítics i millorar-ne la seguretat.

Risc extrem d’incendis diumenge a la Comunitat Valenciana i tempestes seques a Alacant

El nivell roig de risc d’incendis forestals s’ha activat per a diumenge a tota la Comunitat Valenciana i es preveuen possibles tempestes seques a la província d’Alacant.

Sánchez demana màxima precaució pels incendis de Huelva i Castelló

Pedro Sánchez ha fet una crida a la màxima precaució pels incendis de Huelva i Castelló i ha traslladat el seu suport als veïns desallotjats, remarcant que la seua seguretat és la prioritat.

Alcen el confinament a Serra d’en Galceran després de millorar l’incendi

El Centre d'Emergències de la Generalitat ha alçat el confinament a Serra d'en Galceran després de la millora de l'incendi forestal, mentre els esforços se centren ara en el foc de Tírig, declarat en situació operativa nivell 2.

L’eclipsi solar arribarà amb molta calor i núvols al nord i a l’est

L’eclipsi total del 12 d’agost es veurà amb molta calor a tot l’Estat i amb risc de núvols al nord, a l’est i en alguns litorals, cosa que pot dificultar l’observació en punts com València.

Espanya amplia a set aeroports els controls a viatgers procedents d’Itàlia

Espanya ha ampliat a set aeroports els controls fronterers aleatoris a viatgers procedents d’Itàlia, tant en trànsit aeri com marítim.

Mor una dona i tres persones ferides en un xoc a la N-332 entre Benissa i Dénia

Una dona ha mort i tres persones més han resultat ferides en un accident de trànsit a la N-332 entre Benissa i Dénia, en què s’han vist implicats dos turismes. El sinistre s’ha comunicat a les 11.50 hores i els servicis d’emergència continuen treballant en la zona.

Decàleg de València per a vore l’eclipsi solar amb seguretat des de casa o la platja

L’Ajuntament de València ha difós un decàleg per a seguir l’eclipsi solar del dimecres 12 d’agost amb màxima seguretat, prioritzant la visió des de casa i regulant l’accés a la Malva-rosa.
FILMOTECA D'ESTIU