17.3 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

«Olga Moreno ens està donant una imatge que no és real»: Perilla el seu matrimoni

 

Olga Moreno va viatjar a ‘Supervivientes’ conscient de la dificultat que comporta que ella estiga en Hondures i en Espanya haja tornat a parlar publicament després de més de vint anys, com és Rocío Carrasco, en la docu-serie ‘Rocío, cantar la verdad para seguir viva’, que està causant un gran renou entre moltes persones.

Segons explicava la mateixa Olga Moreno en iniciar la seua aventura, la seua por més gran és tornar a Espanya i trobar-se completament trencada la família unida que va deixar quan va marxar. Ella és conscient que estan sortint a la llum moltes dades desconegudes per Rocío Flores que podrien posicionar-la a favor de la seua mare, una cosa que, de moment, no ha passat, ja que la jove segueix reivindicant la figura paterna d’Antonio David i defensant la seua dona durant el seu pas per ‘Supervivientes 2021’.

No obstant això, les conseqüències del documental podrien anar més enllà de la seua vida familiar i pot posar en perill el seu matrimoni amb l’exguàrdia civil, segons ha anunciat el periodista Kike Calleja en la seua última intervenció este cap de setmana a ‘Sábado Deluxe’.

 

Olga Moreno i Antonio David: la seua relació podria estar en perill per diversos factors

No és la primera vegada que sorgeixen rumors que apunten a problemes en el matrimoni d’Olga Moreno i Antonio David Flores. I és que, fa uns mesos, tots dos van protagonitzar molts titulars després de destapar algunes de les infidelitats que hauria comès l’exguàrdia civil. «S’acosten corbes molt perilloses per a Antonio David pel procés d’aixecament de béns i també pot estar en perill el matrimoni d’Olga i Antonio David», deia Kike Calleja deixant anar la gran ‘bomba’ de la nit.

El periodista no ha volgut concretar ni donar molts detalls sobre els factors que podrien desencadenar un enfrontament entre la parella, però sí que ha assenyalat que són moltes les informacions que estan circulant a Màlaga, especialment des que estan sota el punt de mira pel documental de Rocío Carrasco a Telecinco.

 

«Hem vist testimonis de xiques que han sortit i pot sortir més gent parlant d’altres coses. Relacionat amb infidelitats i altres situacions com la forma de vida que tots dos porten a Màlaga i que s’allunya de la realitat que presenten», advertia el periodista recordant algunes infidelitats que ja han sortit a la llum.
 

Cal recordar el testimoni de Sonsoles, la dona amb la qual l’excol·laborador de Telecinco hauria mantingut una relació laboral i sentimental durant quatre anys mentre ell ja estava casat amb Olga. «Jo crec que deixes de ser víctima quan ets consentidora. Ella ho és. Jo no he estat l’única dona amb la qual Antonio David ha sigut infidel», assenyalava Sonsoles deixant entreveure que la malaguenya és completament conscient de l’actitud del seu marit i coneixedora de les seues relacions extramatrimonials.

 

Kike Calleja assenyala Olga Moreno per donar una imatge irreal del seu matrimoni

Precisament, Kike Calleja ha compartit en certa manera la postura de la suposada amant d’Antonio David a l’hora d’assegurar que la supervivent no està oferint a ‘Supervivientes’ una imatge real ni de la seua vida ni del seu matrimoni: «Només avance que Olga ens està donant una imatge que no és real, va de mare abanderada i no és així. El que estan explicant és mentida, jo no dic que se separen, però sí que quan surta tot, el seu matrimoni pot estar en perill».

Per la seua banda, la periodista Belén Rodríguez ha corroborat la informació oferta pel seu company i considera que els fonaments de la relació estan trontollant: «Jo tinc la mateixa informació que Kike Calleja per gent de Màlaga. M’ha sorprés perquè venen una imatge completament diferent».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Concentració a Benicàssim condemna l’assassinat atroç d’Ana María en el seu centre de salut

Una concentració enfront del centre de salut ha condemnat l'assassinat d'Ana María, de 64 anys, presumptament a les mans del seu exmarit. El centre roman tancat i la Guàrdia Civil investiga.

Concentració a Benicàssim condemna l’assassinat atroç d’Ana en el centre de salut

Dons Progressistes de Benicàssim ha reunit desenes de persones per a repudiar l'assassinat d'Ana María, infermera de 64 anys, apunyalada en el seu treball. El presumpte autor ha sigut detingut; la investigació continua oberta i el centre roman tancat amb suport psicològic al personal.

Benicàssim decreta dos dies de dol i convoca un minut de silenci per l’assassinat d’una infermera

L'Ajuntament de Benicàssim ha decretat dos dies de dol per l'assassinat d'una infermera de 64 anys i ha convocat un minut de silenci per a demà a les 12.00. La seua exparella, de 70 anys, ja ha sigut detingut.

Troben mort un rorcual comú de 9 metres en la bocana del Real Club Nàutic de València

Un rorcual comú de 9 metres i 6,5 tones ha sigut localitzat sense vida en un espigó de la bocana del Real Club Nàutic de València. La necropsia determinarà, en la mesura que siga possible, l'origen de la defunció.

Castelló registra 26,2 °C, la màxima de la península i del continent, segons Aemet

Un vent sec i càlid ha disparat les màximes en la Comunitat Valenciana. Castelló ha arribat a 26,2 °C, el valor més alt de la península i del continent.

La primera Comissió Mixta després de la dana es reunix el dimecres al castell de Riba-roja de Túria

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la dana celebrarà la seua primera reunió este dimecres al castell de Riba-roja de Túria. La trobada activarà la coordinació entre administracions i definirà el treball immediat.

Castelló registra les ratxes de vent més forts amb 87 km/h a l’interior

La Pobla de Benifassà ha marcat 87 km/h, el valor més alt en les últimes quatre hores. Alacant ha aconseguit 79 km/h a Rojales i València 72 km/h a Manises.

Oriana deixa nous danys a La Pobla de Farnals i complica la recuperació després d’Harry

Ratxes de fins a 95 km/h provoquen caigudes de branques, danys en el poliesportiu i 14 intervencions policials el dissabte, sense ferits. Els desperfectes se sumen als d'Harry i el Consell demana declarar zona greument afectada.