«Olga Moreno ens està donant una imatge que no és real»: Perilla el seu matrimoni

 

Olga Moreno va viatjar a ‘Supervivientes’ conscient de la dificultat que comporta que ella estiga en Hondures i en Espanya haja tornat a parlar publicament després de més de vint anys, com és Rocío Carrasco, en la docu-serie ‘Rocío, cantar la verdad para seguir viva’, que està causant un gran renou entre moltes persones.

Segons explicava la mateixa Olga Moreno en iniciar la seua aventura, la seua por més gran és tornar a Espanya i trobar-se completament trencada la família unida que va deixar quan va marxar. Ella és conscient que estan sortint a la llum moltes dades desconegudes per Rocío Flores que podrien posicionar-la a favor de la seua mare, una cosa que, de moment, no ha passat, ja que la jove segueix reivindicant la figura paterna d’Antonio David i defensant la seua dona durant el seu pas per ‘Supervivientes 2021’.

No obstant això, les conseqüències del documental podrien anar més enllà de la seua vida familiar i pot posar en perill el seu matrimoni amb l’exguàrdia civil, segons ha anunciat el periodista Kike Calleja en la seua última intervenció este cap de setmana a ‘Sábado Deluxe’.

 

Olga Moreno i Antonio David: la seua relació podria estar en perill per diversos factors

No és la primera vegada que sorgeixen rumors que apunten a problemes en el matrimoni d’Olga Moreno i Antonio David Flores. I és que, fa uns mesos, tots dos van protagonitzar molts titulars després de destapar algunes de les infidelitats que hauria comès l’exguàrdia civil. «S’acosten corbes molt perilloses per a Antonio David pel procés d’aixecament de béns i també pot estar en perill el matrimoni d’Olga i Antonio David», deia Kike Calleja deixant anar la gran ‘bomba’ de la nit.

El periodista no ha volgut concretar ni donar molts detalls sobre els factors que podrien desencadenar un enfrontament entre la parella, però sí que ha assenyalat que són moltes les informacions que estan circulant a Màlaga, especialment des que estan sota el punt de mira pel documental de Rocío Carrasco a Telecinco.

 

«Hem vist testimonis de xiques que han sortit i pot sortir més gent parlant d’altres coses. Relacionat amb infidelitats i altres situacions com la forma de vida que tots dos porten a Màlaga i que s’allunya de la realitat que presenten», advertia el periodista recordant algunes infidelitats que ja han sortit a la llum.
 

Cal recordar el testimoni de Sonsoles, la dona amb la qual l’excol·laborador de Telecinco hauria mantingut una relació laboral i sentimental durant quatre anys mentre ell ja estava casat amb Olga. «Jo crec que deixes de ser víctima quan ets consentidora. Ella ho és. Jo no he estat l’única dona amb la qual Antonio David ha sigut infidel», assenyalava Sonsoles deixant entreveure que la malaguenya és completament conscient de l’actitud del seu marit i coneixedora de les seues relacions extramatrimonials.

 

Kike Calleja assenyala Olga Moreno per donar una imatge irreal del seu matrimoni

Precisament, Kike Calleja ha compartit en certa manera la postura de la suposada amant d’Antonio David a l’hora d’assegurar que la supervivent no està oferint a ‘Supervivientes’ una imatge real ni de la seua vida ni del seu matrimoni: «Només avance que Olga ens està donant una imatge que no és real, va de mare abanderada i no és així. El que estan explicant és mentida, jo no dic que se separen, però sí que quan surta tot, el seu matrimoni pot estar en perill».

Per la seua banda, la periodista Belén Rodríguez ha corroborat la informació oferta pel seu company i considera que els fonaments de la relació estan trontollant: «Jo tinc la mateixa informació que Kike Calleja per gent de Màlaga. M’ha sorprés perquè venen una imatge completament diferent».

Últimes notícies

Villar defensa que l’Ajuntament d’Alacant ha sigut transparent en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha aportat tota la informació sobre les vivendes públiques de Les Naus i critica la gestió del PSOE a Alcoi en un cas d’irregularitats administratives.

Villar defensa que a Alacant hi ha transparència en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern local del PP està col·laborant amb transparència en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de Sant Joan, i ha comparat esta actitud amb la del cas d'Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP ha sigut transparent en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde dAlacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre el cas de les vivendes públiques de Les Naus i assenyala el PSOE dAlcoi per la gestió dun expedient disciplinari. El cas ha obert un enfrontament polític entre PP i esquerra al voltant de la transparència en ladministració local.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern local del PP ha actuat amb transparència i col·laboració en la comissió municipal que investiga la promoció de vivendes públiques de Les Naus a la Platja de San Juan, i ha comparat esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant Manuel Villar defensa que el govern del PP està aportant tota la informació en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la platja de San Juan, i compara esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la investigació de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha complit amb la transparència i la col·laboració en la comissió que investiga possibles irregularitats en l’adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de San Juan, i compara esta actuació amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent en el cas de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre Les Naus i critica el PSPV-PSOE per l'expedient a una tècnica a Alcoy.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent amb el cas de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la documentació sobre la promoció de Les Naus i rebutja les crítiques de falta de transparència, comparant la gestió amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.