«Olga Moreno ens està donant una imatge que no és real»: Perilla el seu matrimoni

 

Olga Moreno va viatjar a ‘Supervivientes’ conscient de la dificultat que comporta que ella estiga en Hondures i en Espanya haja tornat a parlar publicament després de més de vint anys, com és Rocío Carrasco, en la docu-serie ‘Rocío, cantar la verdad para seguir viva’, que està causant un gran renou entre moltes persones.

Segons explicava la mateixa Olga Moreno en iniciar la seua aventura, la seua por més gran és tornar a Espanya i trobar-se completament trencada la família unida que va deixar quan va marxar. Ella és conscient que estan sortint a la llum moltes dades desconegudes per Rocío Flores que podrien posicionar-la a favor de la seua mare, una cosa que, de moment, no ha passat, ja que la jove segueix reivindicant la figura paterna d’Antonio David i defensant la seua dona durant el seu pas per ‘Supervivientes 2021’.

No obstant això, les conseqüències del documental podrien anar més enllà de la seua vida familiar i pot posar en perill el seu matrimoni amb l’exguàrdia civil, segons ha anunciat el periodista Kike Calleja en la seua última intervenció este cap de setmana a ‘Sábado Deluxe’.

 

Olga Moreno i Antonio David: la seua relació podria estar en perill per diversos factors

No és la primera vegada que sorgeixen rumors que apunten a problemes en el matrimoni d’Olga Moreno i Antonio David Flores. I és que, fa uns mesos, tots dos van protagonitzar molts titulars després de destapar algunes de les infidelitats que hauria comès l’exguàrdia civil. «S’acosten corbes molt perilloses per a Antonio David pel procés d’aixecament de béns i també pot estar en perill el matrimoni d’Olga i Antonio David», deia Kike Calleja deixant anar la gran ‘bomba’ de la nit.

El periodista no ha volgut concretar ni donar molts detalls sobre els factors que podrien desencadenar un enfrontament entre la parella, però sí que ha assenyalat que són moltes les informacions que estan circulant a Màlaga, especialment des que estan sota el punt de mira pel documental de Rocío Carrasco a Telecinco.

 

«Hem vist testimonis de xiques que han sortit i pot sortir més gent parlant d’altres coses. Relacionat amb infidelitats i altres situacions com la forma de vida que tots dos porten a Màlaga i que s’allunya de la realitat que presenten», advertia el periodista recordant algunes infidelitats que ja han sortit a la llum.
 

Cal recordar el testimoni de Sonsoles, la dona amb la qual l’excol·laborador de Telecinco hauria mantingut una relació laboral i sentimental durant quatre anys mentre ell ja estava casat amb Olga. «Jo crec que deixes de ser víctima quan ets consentidora. Ella ho és. Jo no he estat l’única dona amb la qual Antonio David ha sigut infidel», assenyalava Sonsoles deixant entreveure que la malaguenya és completament conscient de l’actitud del seu marit i coneixedora de les seues relacions extramatrimonials.

 

Kike Calleja assenyala Olga Moreno per donar una imatge irreal del seu matrimoni

Precisament, Kike Calleja ha compartit en certa manera la postura de la suposada amant d’Antonio David a l’hora d’assegurar que la supervivent no està oferint a ‘Supervivientes’ una imatge real ni de la seua vida ni del seu matrimoni: «Només avance que Olga ens està donant una imatge que no és real, va de mare abanderada i no és així. El que estan explicant és mentida, jo no dic que se separen, però sí que quan surta tot, el seu matrimoni pot estar en perill».

Per la seua banda, la periodista Belén Rodríguez ha corroborat la informació oferta pel seu company i considera que els fonaments de la relació estan trontollant: «Jo tinc la mateixa informació que Kike Calleja per gent de Màlaga. M’ha sorprés perquè venen una imatge completament diferent».

Últimes notícies

Baixen els divorcis contenciosos però pugen els de mutu acord als jutjats valencians

Els jutjats de la Comunitat Valenciana han tramitat 2.690 demandes de dissolució matrimonial en el primer trimestre de 2026, un 7,7 % menys que un any abans, amb descens notable dels processos contenciosos i lleu pujada dels divorcis consensuats.

Ramats en alerta a Los Serranos per nous atacs de voltors a ovelles i corders

AVA-ASAJA denuncia un nou atac de voltors a una ovella i un corder acabat de nàixer a Aras de los Olmos i reclama menys burocràcia i indemnitzacions més justes per als ramaders.

Els caçadors reclamen frenar la prohibició de la munició amb plom en la caça

Les federacions de caça espanyola i valenciana han exigit al Govern Central que s’opose a la prohibició europea de la munició amb plom i que defense una transició basada en criteris científics, tècnics i socioeconòmics.

Es reconeix la tasca de la Generalitat en la reparació de carreteres després de la DANA

La Generalitat ha rebut la Medalla amb Menció Especial de l'Asociación Española de la Carretera per la ràpida recuperació de les vies autonòmiques afectades per la DANA d'octubre de 2024, amb inversions de més de 75 milions d'euros.

Les Arts tanca temporada amb ‘Carmina Burana’ i el Ballet Dortmund a València

El Palau de les Arts programa del 25 al 28 de juny la cantata escènica 'Carmina Burana', amb l'Orquestra de la Comunitat Valenciana, el Cor de la Generalitat i el Ballet Dortmund, que porta la coreografia d'Edward Clug.

El sòl urbà es dispara un 25,8 % a la Comunitat Valenciana en l’inici de 2026

El preu del sòl urbà ha pujat un 25,8 % a la Comunitat Valenciana en el primer trimestre de 2026, fins als 260,1 euros/m2, amb València i Alacant per damunt de la mitjana autonòmica.

Quasi 19.000 viatgers han passat pels centres de vacunació internacional de la Comunitat en 2025

Els centres de vacunació internacional de la Comunitat Valenciana han atés 18.950 persones en 2025, un 24 % més que l’any anterior, i encaren 2026 amb la demanda en augment.

Festa de Sant Joan sense incidents a El Campello amb 10.000 persones a la platja

La nit de Sant Joan ha congregat més de 10.000 persones a les platges d’El Campello, un dels pocs municipis d’Alacant que ha permés les fogueres, i ha acabat sense incidents greus.