«Olga Moreno ens està donant una imatge que no és real»: Perilla el seu matrimoni

 

Olga Moreno va viatjar a ‘Supervivientes’ conscient de la dificultat que comporta que ella estiga en Hondures i en Espanya haja tornat a parlar publicament després de més de vint anys, com és Rocío Carrasco, en la docu-serie ‘Rocío, cantar la verdad para seguir viva’, que està causant un gran renou entre moltes persones.

Segons explicava la mateixa Olga Moreno en iniciar la seua aventura, la seua por més gran és tornar a Espanya i trobar-se completament trencada la família unida que va deixar quan va marxar. Ella és conscient que estan sortint a la llum moltes dades desconegudes per Rocío Flores que podrien posicionar-la a favor de la seua mare, una cosa que, de moment, no ha passat, ja que la jove segueix reivindicant la figura paterna d’Antonio David i defensant la seua dona durant el seu pas per ‘Supervivientes 2021’.

No obstant això, les conseqüències del documental podrien anar més enllà de la seua vida familiar i pot posar en perill el seu matrimoni amb l’exguàrdia civil, segons ha anunciat el periodista Kike Calleja en la seua última intervenció este cap de setmana a ‘Sábado Deluxe’.

 

Olga Moreno i Antonio David: la seua relació podria estar en perill per diversos factors

No és la primera vegada que sorgeixen rumors que apunten a problemes en el matrimoni d’Olga Moreno i Antonio David Flores. I és que, fa uns mesos, tots dos van protagonitzar molts titulars després de destapar algunes de les infidelitats que hauria comès l’exguàrdia civil. «S’acosten corbes molt perilloses per a Antonio David pel procés d’aixecament de béns i també pot estar en perill el matrimoni d’Olga i Antonio David», deia Kike Calleja deixant anar la gran ‘bomba’ de la nit.

El periodista no ha volgut concretar ni donar molts detalls sobre els factors que podrien desencadenar un enfrontament entre la parella, però sí que ha assenyalat que són moltes les informacions que estan circulant a Màlaga, especialment des que estan sota el punt de mira pel documental de Rocío Carrasco a Telecinco.

 

«Hem vist testimonis de xiques que han sortit i pot sortir més gent parlant d’altres coses. Relacionat amb infidelitats i altres situacions com la forma de vida que tots dos porten a Màlaga i que s’allunya de la realitat que presenten», advertia el periodista recordant algunes infidelitats que ja han sortit a la llum.
 

Cal recordar el testimoni de Sonsoles, la dona amb la qual l’excol·laborador de Telecinco hauria mantingut una relació laboral i sentimental durant quatre anys mentre ell ja estava casat amb Olga. «Jo crec que deixes de ser víctima quan ets consentidora. Ella ho és. Jo no he estat l’única dona amb la qual Antonio David ha sigut infidel», assenyalava Sonsoles deixant entreveure que la malaguenya és completament conscient de l’actitud del seu marit i coneixedora de les seues relacions extramatrimonials.

 

Kike Calleja assenyala Olga Moreno per donar una imatge irreal del seu matrimoni

Precisament, Kike Calleja ha compartit en certa manera la postura de la suposada amant d’Antonio David a l’hora d’assegurar que la supervivent no està oferint a ‘Supervivientes’ una imatge real ni de la seua vida ni del seu matrimoni: «Només avance que Olga ens està donant una imatge que no és real, va de mare abanderada i no és així. El que estan explicant és mentida, jo no dic que se separen, però sí que quan surta tot, el seu matrimoni pot estar en perill».

Per la seua banda, la periodista Belén Rodríguez ha corroborat la informació oferta pel seu company i considera que els fonaments de la relació estan trontollant: «Jo tinc la mateixa informació que Kike Calleja per gent de Màlaga. M’ha sorprés perquè venen una imatge completament diferent».

Últimes notícies

El 91% del professorat valencià rebutja la proposta d’Educació i recolza seguir la vaga

Un 91% del professorat no universitari de l'educació pública valenciana rebutja l'última proposta de la Conselleria d'Educació i un 80% aposta per mantindre la vaga indefinida. La consulta sindical, amb més de 30.000 vots, també definix el format preferit de les pròximes mobilitzacions.

Dos persones rescatades il·leses després de l’accident d’un hidroavió enfront de Sagunt

Dos ocupants d'un hidroavió en vol de pràctiques han sigut rescatats il·lesos enfront de la costa de Sagunt després de patir una fallada mecànica que va impedir l'enlairament.

València i Castelló encadenen la seua segona nit tropical amb mínimes de fins a 20,8 graus

València i Castelló han viscut la seua segona nit tropical consecutiva, amb mínimes que no han baixat dels 20 graus a causa d'una mar Balear excepcionalment càlida per a finals de maig.

Sis noves rutes de cicloturisme per a reactivar els pobles més xicotets de la Ruta 99

La Generalitat impulsa sis rutes cicloturistas en la Ruta 99 per a reforçar el turisme d'interior i combatre la despoblació en els municipis de menys de 100 habitants.

Agricultura reforça les ajudes a la cirera d’Alacant per a assegurar el futur del cultiu

La Conselleria d'Agricultura destina prop de 418.000 euros a explotacions de cirera de regadiu a Alacant i supera el milió en ajudes al secà, al mateix temps que impulsa el relleu generacional amb quasi 550 suports a jóvens agricultors.

Tancament total del pas inferior de Pérez Galdós a València durant tres dies per les obres

El túnel de Pérez Galdós romandrà tancat al trànsit de l'1 al 3 de juny per a connectar un col·lector dins de les obres de reurbanització i renaturalització de l'eix Pérez Galdós-Giorgeta.

Bernabé ressalta la labor humanitària de la Policia Nacional en la carrera solidària Ruta 091

La carrera solidària Ruta 091 reunix 2.000 corredors a València per a fer costat a FEVADIS i visibilitzar el caràcter humanitari i la vocació de servici de la Policia Nacional.

El Consell reforça el gasto social en els Pressupostos de la Generalitat per a 2026

Els Pressupostos de la Generalitat per a 2026 augmenten el gasto en sanitat, educació, servicis socials, vivenda, ocupació, emergències i justícia, amb especial focus en jóvens i famílies.