Britney Spears recuperarà la seua llibertat

James P. Spears, el pare de la coneguda cantant Britney Spears, ha anunciat la seua intenció d’abandonar la tutela legal que exerceix sobre la seua filla des de fa tretze anys al cap d’un any de litigi judicial en el qual les xarxes socials han reivindicat la llibertat de l’artista estatunidenca.

 

En l’últim any, Britney Spears ha denunciat que té por del seu pare i ha afirmat que pateix una tutela legal abusiva. La cantant va afirmar que deixaria la seua carrera professional com a cantant fins que el seu progenitor no renunciarà a l’estricte control al qual presumptament la té sotmesa.

 

En un primer moment, James Spears va rebutjar les acusacions abocades cap al per la seua pròpia filla, argumentant que tot ho feia per «el bé de la seua filla». Va ser aquest dijous 12 d’agost quan, els advocats del pare de l’artista han assegurat la seua intenció d’abandonar la tutela legal sobre Britney.

 

A través d’un comunicat, els representants legals de James han assegurat que, es procedirà a una «transició ordenada» cap a una nova tutela. A més, en l’escrit que han recollit alguns mitjans com ‘The New York Times‘ s’assegura que el pare de la cantant va salvar a la seua filla «del desastre».  «Va protegir la seua filla tant a nivell personal com professional».

 

El suport de les xarxes socials a Britney Spears 

Al cap d’un any en el qual les xarxes socials s’han convertit en el principal suport de Britney Spears sota el moviment #FreeBritney, les primeres reaccions a la notícia no s’han fet esperar.

 

La majoria de publicacions han sigut de celebració, no obstant això, alguns internautes han volgut romandre en l’escepticisme recordant que la batalla judicial per la llibertat de Britney encara no està guanyada.  «Vol [James] abans de desistir, segurament buscarà algun tipus de garantia per a no ser investigat». 

 

 

Últimes notícies

Sis onades d’aire saharià des de maig calfen un inici d’estiu extrem a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha encadenat sis onades intenses d’aire saharià des de maig, amb nits boiroses, mar a quasi 30 graus i anomalies de temperatura que obliguen a extremar la vigilància de cara a la tardor.

Quarta petició d’Espanya a la UE per afrontar grans desastres naturals

El Govern espanyol ha demanat per quarta vegada el suport de la Unió Europea davant grans desastres naturals, esta volta pels greus incendis forestals que afecten diverses comunitats. L’executiu ha declarat l’emergència d’interés nacional a la Comunitat de Madrid i la província d’Àvila.

Murcia i la Comunitat Valenciana reforcen la vigilància davant el nou virus dels cítrics

La Regió de Múrcia i la Comunitat Valenciana han intensificat la coordinació científica i l’intercanvi de dades per controlar la clorosi nervial groga dels cítrics i limitar-ne l’impacte sobre les collites.

Geely injecta 221 milions per entrar en el 34 % de la planta Ford d’Almussafes

Geely Holding ha invertit 221 milions d’euros per adquirir el 34 % de la nova empresa conjunta amb Ford que gestionarà la planta d’Almussafes a partir de 2027, una operació que valora la societat en 650 milions.

El Consell qüestiona la defensa de Morant a Zapatero pel cas Plus Ultra

Miguel Barrachina ha qualificat dinexplicable la defensa que, al seu juí, fa Diana Morant de José Luis Rodríguez Zapatero, investigat per una presumpta trama de tràfic dinfluències vinculada a Plus Ultra.

Comiat emocionant a Roberto Bautista en el seu club de Castelló

El tennista castellonenc Roberto Bautista ha anunciat el seu adeu al tennis professional en un acte emotiu al club Plana Sport de Castelló, on ha repassat la seua trajectòria i ha confirmat que encara disputarà un últim partit d’exhibició en desembre.

La Comunitat Valenciana reforçarà en 2026 els seus llaços europeus en automoció, defensa i vivenda

La Generalitat ha anunciat que en 2026 reforçarà les aliances europees en sectors com l’automoció, la defensa, l’aeroespacial, la vivenda i els semiconductors, a través de la Fundació Comunitat Valenciana-Regió Europea. L’objectiu és defensar interessos valencians a la Unió Europea, atraure finançament i impulsar ocupació de qualitat.

El centre de dia de Ruzafa es consolida com a referent en el dany cerebral adquirit

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha reafirmat el compromís del Consell amb una atenció especialitzada a les persones amb dany cerebral adquirit durant una visita al centre de dia de l’IVASS al barri de Ruzafa, a València, considerat un model referent en rehabilitació i inclusió.