Britney Spears recuperarà la seua llibertat

James P. Spears, el pare de la coneguda cantant Britney Spears, ha anunciat la seua intenció d’abandonar la tutela legal que exerceix sobre la seua filla des de fa tretze anys al cap d’un any de litigi judicial en el qual les xarxes socials han reivindicat la llibertat de l’artista estatunidenca.

 

En l’últim any, Britney Spears ha denunciat que té por del seu pare i ha afirmat que pateix una tutela legal abusiva. La cantant va afirmar que deixaria la seua carrera professional com a cantant fins que el seu progenitor no renunciarà a l’estricte control al qual presumptament la té sotmesa.

 

En un primer moment, James Spears va rebutjar les acusacions abocades cap al per la seua pròpia filla, argumentant que tot ho feia per «el bé de la seua filla». Va ser aquest dijous 12 d’agost quan, els advocats del pare de l’artista han assegurat la seua intenció d’abandonar la tutela legal sobre Britney.

 

A través d’un comunicat, els representants legals de James han assegurat que, es procedirà a una «transició ordenada» cap a una nova tutela. A més, en l’escrit que han recollit alguns mitjans com ‘The New York Times‘ s’assegura que el pare de la cantant va salvar a la seua filla «del desastre».  «Va protegir la seua filla tant a nivell personal com professional».

 

El suport de les xarxes socials a Britney Spears 

Al cap d’un any en el qual les xarxes socials s’han convertit en el principal suport de Britney Spears sota el moviment #FreeBritney, les primeres reaccions a la notícia no s’han fet esperar.

 

La majoria de publicacions han sigut de celebració, no obstant això, alguns internautes han volgut romandre en l’escepticisme recordant que la batalla judicial per la llibertat de Britney encara no està guanyada.  «Vol [James] abans de desistir, segurament buscarà algun tipus de garantia per a no ser investigat». 

 

 

Últimes notícies

Fortes tempestes al nord d’Alacant i pluja feble a la zona de l’incendi de Tírig

Les pluges de la vesprada han deixat més de 50 litres per metre quadrat en punts d’Alacant i tempestes ara al nord de Castelló, amb pluja feble sobre la zona de l’incendi forestal de Tírig, ja estabilitzat.

Controlat l’incendi de Jalance i estabilitzat el d’Enguera després d’una evolució favorable

L’incendi forestal declarat a Jalance ja està controlat i el d’Enguera es troba estabilitzat, després d’unes hores de treball intens dels bombers i amb el suport de mitjans aeris.

El fort temporal causa danys materials a l’Alcoià i altres comarques d’Alacant

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant han fet 37 intervencions per forts vents i tempestes, amb Alcoy com a municipi més afectat. El temporal ha causat danys materials en tendals, teulades, cablejats i arbrat, així com problemes de circulació.

Tempestes molt intenses amb pedra i ratxes violentes en l’interior d’Alacant i València

L’interior nord d’Alacant i el sud de València han registrat esta vesprada tempestes molt breus però intenses, amb pedra i ratxes de vent que han arribat als 116 km/h a Villena.

El foc de Tírig queda estabilitzat després de cremar 810 hectàrees

L’incendi forestal declarat divendres a Tírig ha quedat estabilitzat este dilluns de vesprada, després d’afectar 810 hectàrees entre Tírig i Catí. Les persones desallotjades ja poden tornar a casa i la UME comença el repliegue cap a Bétera.

El València CF afegix un amistós contra el Teruel per l’ajornament de LaLiga

El València CF ha programat un nou amistós davant el Teruel este dimecres 12 d’agost a Paterna, després que s’haja retardat una setmana el seu debut en LaLiga davant el Betis. L’equip de Carlos Corberán aprofitarà així per sumar minuts i arribar amb més ritme a l’estrena oficial contra el Celta a Mestalla.

Condemna per l’agressió homòfoba a Benialí i suport a les menors atacades

La vicepresidenta Susana Camarero ha condemnat l’agressió homòfoba patida per diverses menors a Benialí, a la Vall de Gallinera, i ha oferit suport institucional, atenció especialitzada i acompanyament a les joves i a les seues famílies.

Els veïns de Catí desallotjats per l’incendi ja poden tornar a casa

Els veïns de Catí evacuats per l’incendi forestal han pogut tornar hui a les seues vivendes després de la bona evolució de l’extinció. La Generalitat recomana el retorn abans de les 17.00 hores per l’arribada de tempestes fortes a l’interior de Castelló i València.