Britney Spears recuperarà la seua llibertat

James P. Spears, el pare de la coneguda cantant Britney Spears, ha anunciat la seua intenció d’abandonar la tutela legal que exerceix sobre la seua filla des de fa tretze anys al cap d’un any de litigi judicial en el qual les xarxes socials han reivindicat la llibertat de l’artista estatunidenca.

 

En l’últim any, Britney Spears ha denunciat que té por del seu pare i ha afirmat que pateix una tutela legal abusiva. La cantant va afirmar que deixaria la seua carrera professional com a cantant fins que el seu progenitor no renunciarà a l’estricte control al qual presumptament la té sotmesa.

 

En un primer moment, James Spears va rebutjar les acusacions abocades cap al per la seua pròpia filla, argumentant que tot ho feia per «el bé de la seua filla». Va ser aquest dijous 12 d’agost quan, els advocats del pare de l’artista han assegurat la seua intenció d’abandonar la tutela legal sobre Britney.

 

A través d’un comunicat, els representants legals de James han assegurat que, es procedirà a una «transició ordenada» cap a una nova tutela. A més, en l’escrit que han recollit alguns mitjans com ‘The New York Times‘ s’assegura que el pare de la cantant va salvar a la seua filla «del desastre».  «Va protegir la seua filla tant a nivell personal com professional».

 

El suport de les xarxes socials a Britney Spears 

Al cap d’un any en el qual les xarxes socials s’han convertit en el principal suport de Britney Spears sota el moviment #FreeBritney, les primeres reaccions a la notícia no s’han fet esperar.

 

La majoria de publicacions han sigut de celebració, no obstant això, alguns internautes han volgut romandre en l’escepticisme recordant que la batalla judicial per la llibertat de Britney encara no està guanyada.  «Vol [James] abans de desistir, segurament buscarà algun tipus de garantia per a no ser investigat». 

 

 

Últimes notícies

Trobeu la documentació de la jove desapareguda a Sueca prop del cadàver localitzat a Llaurí

La Guàrdia Civil ha localitzat la documentació de la jove de 25 anys desapareguda a Sueca a escassa distància del cadàver trobat a Llaurí, encara pendent d’identificació oficial.

El calcer espanyol cau al 23é lloc mundial amb un 14,2 % menys de producció

El sector del calcer espanyol ha produït uns 60 milions de parells en 2025, un 14,2 % menys que en 2024, i baixa del 19é al 23é lloc del rànquing mundial, amb només el 0,24 % de la producció global.

Les compres de vivenda per estrangers es disparen un 31 % a la Comunitat Valenciana

La compravenda de vivendes per estrangers ha crescut un 31 % a la Comunitat Valenciana entre abril i juny, en un context de caiguda general del mercat i preus en màxims històrics a Espanya.

Mor ofegat un jove de 29 anys al riu Túria a Manises

Agents del GEO de la Policia Nacional han localitzat este matí el cos sense vida d’un home de 29 anys al riu Túria, al terme de Manises, després de desaparèixer ahir de vesprada quan es banyava en esta zona.

Ajudes de fins a 15.000 euros per a agricultors i ramaders afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

Els afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó rebran entre 4.000 i 6.000 euros per hectàrea agrícola, fins a 15.000 per explotació ramadera i compensacions per pèrdua d’animals i danys en equipament.

Porcelanosa redueix el benefici a 13 milions en 2025 per l’alça de l’Impost de Societats

Porcelanosa ha guanyat 13 milions d’euros en 2025, un 55 % menys que en 2024, per l’increment del tipus efectiu de l’Impost de Societats fins al 54 %. Tot i això, el grup ha mantingut la facturació entorn dels 863 milions i ha reforçat la seua expansió internacional.

André Almeida continua al marge mentre el València espera la seua decisió

André Almeida s ha tornat a entrenar dos dies seguits al marge del grup a Paterna mentre València CF i Swansea ja tenen un acord pel seu traspàs i esperen la decisió final del migcampista portugués.

CSIF exigix començar el curs amb totes les plantilles cobertes i aules condicionades

El sindicat CSIF insta Educació a garantir que l’1 de setembre tots els llocs docents estiguen coberts i que els centres educatius tinguen infraestructures i climatització en condicions adequades.
FILMOTECA D'ESTIU