Britney Spears recuperarà la seua llibertat

James P. Spears, el pare de la coneguda cantant Britney Spears, ha anunciat la seua intenció d’abandonar la tutela legal que exerceix sobre la seua filla des de fa tretze anys al cap d’un any de litigi judicial en el qual les xarxes socials han reivindicat la llibertat de l’artista estatunidenca.

 

En l’últim any, Britney Spears ha denunciat que té por del seu pare i ha afirmat que pateix una tutela legal abusiva. La cantant va afirmar que deixaria la seua carrera professional com a cantant fins que el seu progenitor no renunciarà a l’estricte control al qual presumptament la té sotmesa.

 

En un primer moment, James Spears va rebutjar les acusacions abocades cap al per la seua pròpia filla, argumentant que tot ho feia per “el bé de la seua filla”. Va ser aquest dijous 12 d’agost quan, els advocats del pare de l’artista han assegurat la seua intenció d’abandonar la tutela legal sobre Britney.

 

A través d’un comunicat, els representants legals de James han assegurat que, es procedirà a una “transició ordenada” cap a una nova tutela. A més, en l’escrit que han recollit alguns mitjans com ‘The New York Times‘ s’assegura que el pare de la cantant va salvar a la seua filla “del desastre”.  “Va protegir la seua filla tant a nivell personal com professional”.

 

El suport de les xarxes socials a Britney Spears 

Al cap d’un any en el qual les xarxes socials s’han convertit en el principal suport de Britney Spears sota el moviment #FreeBritney, les primeres reaccions a la notícia no s’han fet esperar.

 

La majoria de publicacions han sigut de celebració, no obstant això, alguns internautes han volgut romandre en l’escepticisme recordant que la batalla judicial per la llibertat de Britney encara no està guanyada.  “Vol [James] abans de desistir, segurament buscarà algun tipus de garantia per a no ser investigat”. 

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La primera setmana de març arranca amb pols en suspensió i pluges de fang en la Comunitat Valenciana

La setmana comença amb cels nuvolosos, pols en suspensió i pluges febles que podrien ser de fang. El vent podrà deixar ratxes molt fortes en el litoral d'Alacant.

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘vas vindre en pastera’ i l’àrbitre deté el joc

Omar El Hilali va acusar a Rafa Mir d'un comentari racista en el minut 78 de l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol i va parar el partit tres minuts.

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.