Britney Spears recuperarà la seua llibertat

James P. Spears, el pare de la coneguda cantant Britney Spears, ha anunciat la seua intenció d’abandonar la tutela legal que exerceix sobre la seua filla des de fa tretze anys al cap d’un any de litigi judicial en el qual les xarxes socials han reivindicat la llibertat de l’artista estatunidenca.

 

En l’últim any, Britney Spears ha denunciat que té por del seu pare i ha afirmat que pateix una tutela legal abusiva. La cantant va afirmar que deixaria la seua carrera professional com a cantant fins que el seu progenitor no renunciarà a l’estricte control al qual presumptament la té sotmesa.

 

En un primer moment, James Spears va rebutjar les acusacions abocades cap al per la seua pròpia filla, argumentant que tot ho feia per «el bé de la seua filla». Va ser aquest dijous 12 d’agost quan, els advocats del pare de l’artista han assegurat la seua intenció d’abandonar la tutela legal sobre Britney.

 

A través d’un comunicat, els representants legals de James han assegurat que, es procedirà a una «transició ordenada» cap a una nova tutela. A més, en l’escrit que han recollit alguns mitjans com ‘The New York Times‘ s’assegura que el pare de la cantant va salvar a la seua filla «del desastre».  «Va protegir la seua filla tant a nivell personal com professional».

 

El suport de les xarxes socials a Britney Spears 

Al cap d’un any en el qual les xarxes socials s’han convertit en el principal suport de Britney Spears sota el moviment #FreeBritney, les primeres reaccions a la notícia no s’han fet esperar.

 

La majoria de publicacions han sigut de celebració, no obstant això, alguns internautes han volgut romandre en l’escepticisme recordant que la batalla judicial per la llibertat de Britney encara no està guanyada.  «Vol [James] abans de desistir, segurament buscarà algun tipus de garantia per a no ser investigat». 

 

 

Últimes notícies

El PSPV busca amb la societat civil una alternativa per a governar la Comunitat Valenciana

El PSPV-PSOE ha obert la seua Conferència Política a col·lectius socials i ciutadania per a dissenyar una alternativa de govern a la Generalitat i recuperar drets que considera retallats pels executius de PP i Vox.

Les oposicions de mestres arrenquen amb quasi 15.700 aspirants en la Comunitat

Educació inicia este cap de setmana les oposicions al cos de Mestres d’Infantil i Primària amb 15.697 aspirants per a 1.959 places en la Comunitat Valenciana, mentre CSIF reclama la màxima transparència i informació en tot el procés selectiu.

El PSPV acusa Catalá d’un discurs ‘racista’ que assenyala la població migrant pels assentaments

El portaveu socialista a l’Ajuntament de València, Borja Sanjuan, ha acusat l’alcaldessa María José Catalá d’emprar un discurs ‘racista’ en responsabilitzar la població migrant dels problemes vinculats als assentaments de persones sense llar, i li retreu que no assenyale els fons voltor i inversors que especulen amb la vivenda.

Morant planteja lleis d’equitat per garantir plaça universitària a tot l’alumnat

La ministra Diana Morant defensa a València unes lleis d’equitat que obliguen les autonomies a finançar prou places públiques, cosa que a la Comunitat Valenciana suposaria fins a 10.000 noves places. La Generalitat replica que ja autoritza totes les places sol·licitades i destaca l’augment de beques i del finançament universitari.

Morant retreu al PP que només haja creat odi a Ceuta mentre reclama dimissions

La ministra Diana Morant qüestiona els qui exigixen dimissions per la crisi migratòria a Ceuta i els acusa de crear odi i alimentar la tensió social, mentre defensa la gestió del Govern central.

Rebaixes d’impostos i campanya per a reactivar l’hostaleria d’El Saler després de l’incendi

L’Ajuntament de València ha aprovat rebaixes fiscals i una campanya de promoció per a bars i restaurants d’El Saler, El Palmar i El Perellonet afectats per l’incendi de la Devesa, i es personarà en la causa judicial per exigir responsabilitats.

Tres joves detinguts a la A-3 amb un quilo de cocaïna en un fals fons del cotxe

La Guàrdia Civil ha interceptat a l’A-3, a Requena, un vehicle d’alta gamma que s’havia donat a la fuga en un control i en el qual s’ha localitzat un quilo de cocaïna ocult en un doble fons. El conductor, de 20 anys, i els altres dos ocupants, de 24 i 33 anys, han sigut posats a disposició judicial acusats de diversos delictes.

Quatre joves detinguts pels greus incidents violents fora de Mestalla al maig

La Policia Nacional ha detingut a València quatre joves, d’entre 18 i 21 anys, acusats de desordes públics i atemptat a agents per les agressions registrades abans del partit Valencia-Barça del 23 de maig als voltants de Mestalla.