Paula Echevarría podria ser multada amb 200 euros per fer-se un ‘selfie’ al cotxe

L’actriu espanyola Paula Echevarría es troba promocionant la seua nova sèrie, ‘Los nuestros 2’, que emetrà Telecinco aquest dimecres. Un fet que li ha suposat visitar diversos programes de Mediaset per ser l’actriu més mediàtica d’aquesta nova sèrie.

 

Primer va ser al programa de Risto Mejido on li van fer una entrevista amable i relaxada, després una breu aparició a la gala de ‘GH DÚO’ i, finalment, divendres al matí parlava amb els reporters dels programes del cor de la mateixa cadena.

 

200 euros de multa per una selfie

De camí als platós de Mediaset, ha estat quan Echevarría ha decidit fer-se una selfie per compartir al seu Instagram i fer promoció de la nova sèrie. Però l’exparella de David Bustamante no va pensar en les possibles conseqüències que podia tenir aquesta foto.

 

Es veu perfectament que la foto es va fer amb el cotxe en marxa i, a més, l’actriu apareix sense el cinturó de seguretat cordat, fet obligat per tots els ocupants del vehicle. La publicació d’aquesta foto a les xarxes socials és una prova evident per ser multada, tot i que es pot pensar que l’actriu es va descordar el cinturó només en el moment de la foto.

 

 

La Llei sobre tràfic, Circulació de vehicles de motor i Seguretat Viària, afirma en l’article 69: «La responsabilitat per les infraccions al que es disposa en aquesta Llei recaurà directament en l’autor del fet en què consisteix la infracció». És a dir, que la responsabilitat és exclusivament de qui no porte el cinturó de seguretat cordat i no del conductor del vehicle.

 

I no només això, sinó que no portar el cinturó de seguretat es considera una infracció greu, i la sanció econòmica és de 200 euros. En definitiva, una errada que li pot eixir cara a l’actriu espanyola.

 

Echevarría, encantada amb la seua parella

Esperem que aquest cas no amargue la idíl·lica vida que viu l’actriu amb la seua parella, Miguel Torres, amb la que alguns mitjans especulen que estarien preparant la seua boda. Justament, en l’entrevista que li va fer Risto Mejide en el seu nou programa, es va fer referència a aquest tema, però l’actriu es va centrar en la promoció de la seua nova sèrie a Telecinco.

  

No sabem si hi haurà boda o no, però el que està clar és que el futbolista li ha retornat la seua fe en l’amor. Prova d’això són els missatges que li dedica a través del seu Instagram: «Gràcies per obrir els 1000 cadenats que li havia posat al meu cor, a poc a poc, amb cura, amb fets, amb molt amor… Estic TAN orgullosa de tu, el meu amor! (…)».

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Gracias por buscarme.. por querer que confiara en ti.. por querer demostrarme que valia la pena.. por tu paciencia, por tu esfuerzo, por ESTAR, asi en mayúsculas, por sumar, siempre.. por ser amigo, pareja, amante,.. enfermero, cocinero y lo que haga falta.. por abrir los 1000 candados que le habia puesto a mi corazon, despacio, con cuidado, con hechos, con mucho amor.. Estoy TAN orgullosa de ti mi amor! No solo has estado a la altura de las circunstancias, que no eran ni pocas ni fáciles, si no que has estado muy por encima de ellas.. despues de lo que me has dado tu este año solo mereces que te quiera con locura el resto de mi vida! FELIZ PRIMER ANIVERSARIO! Te adoro!!! MÍO

Una publicación compartida de Paula Echevarria (@pau_eche) el

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Barrachina responsabilitza al president de la CHJ de la gestió de la presa de Buseo durant la dana

Miguel Barrachina sosté en Les Corts que la gestió de la presa de Buseo durant la dana de 2024 corresponia al comité presidit per Miguel Polo, mentres l'oposició l'acusa d'eludir responsabilitats i insistix en la seua dimissió.

Martínez Mus contraposa la reconstrucció del Consell al 2% d’execució de la CHJ després de la dana

Vicente Martínez Mus defén en Les Corts la ràpida mobilització de recursos del Consell després de la dana, mentres critica que la Confederació Hidrogràfica del Xúquer només haja executat el 2% de les actuacions previstes.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada millor acció de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com a millor jugada de l'Eurolliga, sota el premi Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Dela estarà disponible per a jugar en La Ceràmica malgrat les molèsties en el aductor

El defensa del Llevant Adrián de la Font, Dela, podrà estar disponible per al partit del dissabte davant el Vila-real en La Ceràmica després de confirmar les proves mèdiques que no patix lesió important en el aductor.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada la millor de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com la millor jugada de l'Eurolliga i reconeguda com a Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Les víctimes de la dana retrauen als consellers la seua gestió del 29 d’octubre de 2024

Mig centenar de víctimes de la dana es concentra davant Les Corts per a recordar als consellers que, al seu juí, no van estar a l'altura el 29 d'octubre de 2024 i exigir responsabilitats polítiques.

Camarero defén que es va fer tot el possible durant la dana en la Comunitat Valenciana

Susana Camarero sosté davant la comissió d'investigació de Les Corts que el Consell va actuar al màxim de les seues possibilitats durant la dana de 2024 i assegura que tots els usuaris de teleassistència que van demanar ajuda van ser atesos.

Kejelcha reivindica la seua marató sota les dos hores: el que he fet és meravellós

Yomif Kejelcha, segon en la marató de Londres amb 1h59:41, celebra haver baixat de les dos hores malgrat no guanyar i assegura que el reeixit és meravellós.