Paula Echevarría podria ser multada amb 200 euros per fer-se un ‘selfie’ al cotxe

L’actriu espanyola Paula Echevarría es troba promocionant la seua nova sèrie, ‘Los nuestros 2’, que emetrà Telecinco aquest dimecres. Un fet que li ha suposat visitar diversos programes de Mediaset per ser l’actriu més mediàtica d’aquesta nova sèrie.

 

Primer va ser al programa de Risto Mejido on li van fer una entrevista amable i relaxada, després una breu aparició a la gala de ‘GH DÚO’ i, finalment, divendres al matí parlava amb els reporters dels programes del cor de la mateixa cadena.

 

200 euros de multa per una selfie

De camí als platós de Mediaset, ha estat quan Echevarría ha decidit fer-se una selfie per compartir al seu Instagram i fer promoció de la nova sèrie. Però l’exparella de David Bustamante no va pensar en les possibles conseqüències que podia tenir aquesta foto.

 

Es veu perfectament que la foto es va fer amb el cotxe en marxa i, a més, l’actriu apareix sense el cinturó de seguretat cordat, fet obligat per tots els ocupants del vehicle. La publicació d’aquesta foto a les xarxes socials és una prova evident per ser multada, tot i que es pot pensar que l’actriu es va descordar el cinturó només en el moment de la foto.

 

 

La Llei sobre tràfic, Circulació de vehicles de motor i Seguretat Viària, afirma en l’article 69: «La responsabilitat per les infraccions al que es disposa en aquesta Llei recaurà directament en l’autor del fet en què consisteix la infracció». És a dir, que la responsabilitat és exclusivament de qui no porte el cinturó de seguretat cordat i no del conductor del vehicle.

 

I no només això, sinó que no portar el cinturó de seguretat es considera una infracció greu, i la sanció econòmica és de 200 euros. En definitiva, una errada que li pot eixir cara a l’actriu espanyola.

 

Echevarría, encantada amb la seua parella

Esperem que aquest cas no amargue la idíl·lica vida que viu l’actriu amb la seua parella, Miguel Torres, amb la que alguns mitjans especulen que estarien preparant la seua boda. Justament, en l’entrevista que li va fer Risto Mejide en el seu nou programa, es va fer referència a aquest tema, però l’actriu es va centrar en la promoció de la seua nova sèrie a Telecinco.

  

No sabem si hi haurà boda o no, però el que està clar és que el futbolista li ha retornat la seua fe en l’amor. Prova d’això són els missatges que li dedica a través del seu Instagram: «Gràcies per obrir els 1000 cadenats que li havia posat al meu cor, a poc a poc, amb cura, amb fets, amb molt amor… Estic TAN orgullosa de tu, el meu amor! (…)».

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Gracias por buscarme.. por querer que confiara en ti.. por querer demostrarme que valia la pena.. por tu paciencia, por tu esfuerzo, por ESTAR, asi en mayúsculas, por sumar, siempre.. por ser amigo, pareja, amante,.. enfermero, cocinero y lo que haga falta.. por abrir los 1000 candados que le habia puesto a mi corazon, despacio, con cuidado, con hechos, con mucho amor.. Estoy TAN orgullosa de ti mi amor! No solo has estado a la altura de las circunstancias, que no eran ni pocas ni fáciles, si no que has estado muy por encima de ellas.. despues de lo que me has dado tu este año solo mereces que te quiera con locura el resto de mi vida! FELIZ PRIMER ANIVERSARIO! Te adoro!!! MÍO

Una publicación compartida de Paula Echevarria (@pau_eche) el

Últimes notícies

Mitjans aeris i terrestres continuen combatent l’incendi forestal de Forcall

L’incendi forestal originat pel foc d’un camió accidentat en un barranc de Forcall continua actiu i obliguen a desplegar importants mitjans aeris i terrestres.

Paiporta s’ompli per exigir que Mazón deixe de ser aforat per la DANA

Centenars de persones han recorregut Paiporta, zona zero de la DANA de 2024, per homenatjar les 230 víctimes i exigir que Carlos Mazón deixe de ser aforat.

Set mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Forcall (Castelló)

Els serveis d’extinció treballen en un incendi forestal declarat a Forcall, als Ports, amb set mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres desplegats a la zona.

Acte solidari a Silla per recordar les víctimes de la dana amb música i reconeixements

Silla ha acollit el primer gran acte solidari de la Red Estatal de Apoyo a No Olvidar la Dana, amb actuacions artístiques, càrrecs institucionals i reconeixements a víctimes, voluntariat i entitats. La xarxa, que agrupa 125 organitzacions, ha anunciat que este és el primer pas d’una nova etapa de treball continuat.

L’Hydra HM Hospitales s’imposa en la regata llarga ORC A2 del Trofeu SM la Reina 2026

L’Hydra HM Hospitales ha conquerit la prova Offshore ORC A2 del XXVII Trofeu SM la Reina - XXXVIII Copa Almirante Marcial Sánchez-Barcaíztegui després de completar les 162 milles fins a Eivissa i tornar a València en 30:44:55 temps compensat. El Ziving i l’M10, tots dos del RCN València, han completat el podi abans de l’inici de les proves costaneres Inshore.

Gustavo Dudamel ajorna els concerts de juliol a València i Alacant pel terratrémol a Veneçuela

Gustavo Dudamel ha ajornat els concerts previstos al juliol a València, Alacant i altres ciutats dEspanya amb la Orquesta Sinfónica Nacional Juvenil de Venezuela arran del greu terratrémol que ha colpejat el seu país. El Palau de la Música i Ibermúsica han expressat la seua solidaritat i han anunciat que treballen per reprogramar la gira quan siga possible.

Morant promet demanar perdó a les víctimes de la dana si arriba a la Presidència

Diana Morant assegura que, si és presidenta de la Generalitat, demanarà perdó a les víctimes de la dana i les rebrà al Palau. La líder del PSPV acusa el Govern actual de faltar al respecte a les famílies afectades.

Anselmi aposta per un Elx valent que pense sempre en guanyar

El nou entrenador de l Elx, Martín Anselmi, ha explicat que vol un equip valent, agressiu i protagonista, centrat en pensar a guanyar i mantindre la identitat de joc actual.