Paula Echevarría podria ser multada amb 200 euros per fer-se un ‘selfie’ al cotxe

Ejemplo de shortcode con estilo
L’actriu espanyola Paula Echevarría es troba promocionant la seua nova sèrie, ‘Los nuestros 2’, que emetrà Telecinco aquest dimecres. Un fet que li ha suposat visitar diversos programes de Mediaset per ser l’actriu més mediàtica d’aquesta nova sèrie.   Primer va ser al programa de Risto Mejido on li van fer una entrevista amable i relaxada, […]

L’actriu espanyola Paula Echevarría es troba promocionant la seua nova sèrie, ‘Los nuestros 2’, que emetrà Telecinco aquest dimecres. Un fet que li ha suposat visitar diversos programes de Mediaset per ser l’actriu més mediàtica d’aquesta nova sèrie.

 

Primer va ser al programa de Risto Mejido on li van fer una entrevista amable i relaxada, després una breu aparició a la gala de ‘GH DÚO’ i, finalment, divendres al matí parlava amb els reporters dels programes del cor de la mateixa cadena.

 

200 euros de multa per una selfie

De camí als platós de Mediaset, ha estat quan Echevarría ha decidit fer-se una selfie per compartir al seu Instagram i fer promoció de la nova sèrie. Però l’exparella de David Bustamante no va pensar en les possibles conseqüències que podia tenir aquesta foto.

 

Es veu perfectament que la foto es va fer amb el cotxe en marxa i, a més, l’actriu apareix sense el cinturó de seguretat cordat, fet obligat per tots els ocupants del vehicle. La publicació d’aquesta foto a les xarxes socials és una prova evident per ser multada, tot i que es pot pensar que l’actriu es va descordar el cinturó només en el moment de la foto.

 

 

La Llei sobre tràfic, Circulació de vehicles de motor i Seguretat Viària, afirma en l’article 69: «La responsabilitat per les infraccions al que es disposa en aquesta Llei recaurà directament en l’autor del fet en què consisteix la infracció». És a dir, que la responsabilitat és exclusivament de qui no porte el cinturó de seguretat cordat i no del conductor del vehicle.

 

I no només això, sinó que no portar el cinturó de seguretat es considera una infracció greu, i la sanció econòmica és de 200 euros. En definitiva, una errada que li pot eixir cara a l’actriu espanyola.

 

Echevarría, encantada amb la seua parella

Esperem que aquest cas no amargue la idíl·lica vida que viu l’actriu amb la seua parella, Miguel Torres, amb la que alguns mitjans especulen que estarien preparant la seua boda. Justament, en l’entrevista que li va fer Risto Mejide en el seu nou programa, es va fer referència a aquest tema, però l’actriu es va centrar en la promoció de la seua nova sèrie a Telecinco.

  

No sabem si hi haurà boda o no, però el que està clar és que el futbolista li ha retornat la seua fe en l’amor. Prova d’això són els missatges que li dedica a través del seu Instagram: «Gràcies per obrir els 1000 cadenats que li havia posat al meu cor, a poc a poc, amb cura, amb fets, amb molt amor… Estic TAN orgullosa de tu, el meu amor! (…)».

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Gracias por buscarme.. por querer que confiara en ti.. por querer demostrarme que valia la pena.. por tu paciencia, por tu esfuerzo, por ESTAR, asi en mayúsculas, por sumar, siempre.. por ser amigo, pareja, amante,.. enfermero, cocinero y lo que haga falta.. por abrir los 1000 candados que le habia puesto a mi corazon, despacio, con cuidado, con hechos, con mucho amor.. Estoy TAN orgullosa de ti mi amor! No solo has estado a la altura de las circunstancias, que no eran ni pocas ni fáciles, si no que has estado muy por encima de ellas.. despues de lo que me has dado tu este año solo mereces que te quiera con locura el resto de mi vida! FELIZ PRIMER ANIVERSARIO! Te adoro!!! MÍO

Una publicación compartida de Paula Echevarria (@pau_eche) el

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana, tercera autonomia amb més divorcis en el segon trimestre

La Comunitat Valenciana ha registrat 50,8 disolucions matrimonials per cada 100.000 habitants entre abril i juny, per damunt de la mitjana estatal de 43,6. Les xifres situen el territori com el tercer amb una taxa més alta, segons el Consell General del Poder Judicial.

Reactiven els rescats amb helicòpter per les inundacions a la Marina Alta

El Consorci Provincial de Bombers d'Alacant ha tornat a activar l'helicòpter de rescat per auxiliar persones atrapades per les inundacions provocades per la dana Adam a la Marina Alta, on la situació continua sent complicada encara que sense ferits confirmats.

El festival Zevra 2027 passa a dos dies i mira cap a un públic més adult

El Zevra de Cullera ha posat a la venda els primers abons per a la seua sisena edició, que en 2027 concentrarà la programació principal en dos dies i orientarà el cartell a un públic més adult, amb Bad Gyal com a primer nom confirmat.

Creu Roja obri un alberg provisional a Gandia per als desallotjats per la DANA Adam

Creu Roja ha habilitat 40 places en un alberg provisional al Centre Esportiu Raval de Gandia per a veïns desallotjats prop del barranc de Beniopa i atén també persones evacuades fins a l’àrea de servici de La Safor per les fortes pluges de la DANA Adam.

Més de 100.000 alumnes es queden sense classe per les pluges a la Comunitat Valenciana

El temporal de pluges intenses ha provocat la suspensió de les classes per a més de 102.000 alumnes, sobretot a la província de València, i el tancament total o parcial de nombrosos centres educatius.

Orden de confinament al litoral sud de València i nord d’Alacant per les pluges extremes

La Generalitat està preparant una ordre de confinament pels municipis del litoral sud de València i nord d’Alacant més afectats per les pluges torrencials, que ja han deixat més de 650 l/m2 i nombrosos rescats.

Rescats per les fortes pluges a Piles, Miramar i Oliva i reforç amb helicòpters

Els bombers han rescatat veïns durant la nit a Piles, Miramar i Oliva per les inundacions, i reforcen el dispositiu amb mitjans aeris. La UME es desplaça també a Oliva després d’activar-se la situació 2 del pla d’inundacions a la Safor.

Pluges torrencials a Oliva obliguen a rescats amb helicòpter

Les pluges torrencials a la Safor, amb més de 500 litres per metre quadrat, han obligat a activar rescats amb helicòpter a Oliva i han elevat el risc en rius i barrancs. Emergències demana no desplaçar-se i buscar zones altes davant el perill d’inundacions.