9.1 C
València
Dissabte, 22 novembre, 2025

Paula Echevarría podria ser multada amb 200 euros per fer-se un ‘selfie’ al cotxe

L’actriu espanyola Paula Echevarría es troba promocionant la seua nova sèrie, ‘Los nuestros 2’, que emetrà Telecinco aquest dimecres. Un fet que li ha suposat visitar diversos programes de Mediaset per ser l’actriu més mediàtica d’aquesta nova sèrie.

 

Primer va ser al programa de Risto Mejido on li van fer una entrevista amable i relaxada, després una breu aparició a la gala de ‘GH DÚO’ i, finalment, divendres al matí parlava amb els reporters dels programes del cor de la mateixa cadena.

 

200 euros de multa per una selfie

De camí als platós de Mediaset, ha estat quan Echevarría ha decidit fer-se una selfie per compartir al seu Instagram i fer promoció de la nova sèrie. Però l’exparella de David Bustamante no va pensar en les possibles conseqüències que podia tenir aquesta foto.

 

Es veu perfectament que la foto es va fer amb el cotxe en marxa i, a més, l’actriu apareix sense el cinturó de seguretat cordat, fet obligat per tots els ocupants del vehicle. La publicació d’aquesta foto a les xarxes socials és una prova evident per ser multada, tot i que es pot pensar que l’actriu es va descordar el cinturó només en el moment de la foto.

 

 

La Llei sobre tràfic, Circulació de vehicles de motor i Seguretat Viària, afirma en l’article 69: «La responsabilitat per les infraccions al que es disposa en aquesta Llei recaurà directament en l’autor del fet en què consisteix la infracció». És a dir, que la responsabilitat és exclusivament de qui no porte el cinturó de seguretat cordat i no del conductor del vehicle.

 

I no només això, sinó que no portar el cinturó de seguretat es considera una infracció greu, i la sanció econòmica és de 200 euros. En definitiva, una errada que li pot eixir cara a l’actriu espanyola.

 

Echevarría, encantada amb la seua parella

Esperem que aquest cas no amargue la idíl·lica vida que viu l’actriu amb la seua parella, Miguel Torres, amb la que alguns mitjans especulen que estarien preparant la seua boda. Justament, en l’entrevista que li va fer Risto Mejide en el seu nou programa, es va fer referència a aquest tema, però l’actriu es va centrar en la promoció de la seua nova sèrie a Telecinco.

  

No sabem si hi haurà boda o no, però el que està clar és que el futbolista li ha retornat la seua fe en l’amor. Prova d’això són els missatges que li dedica a través del seu Instagram: «Gràcies per obrir els 1000 cadenats que li havia posat al meu cor, a poc a poc, amb cura, amb fets, amb molt amor… Estic TAN orgullosa de tu, el meu amor! (…)».

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Gracias por buscarme.. por querer que confiara en ti.. por querer demostrarme que valia la pena.. por tu paciencia, por tu esfuerzo, por ESTAR, asi en mayúsculas, por sumar, siempre.. por ser amigo, pareja, amante,.. enfermero, cocinero y lo que haga falta.. por abrir los 1000 candados que le habia puesto a mi corazon, despacio, con cuidado, con hechos, con mucho amor.. Estoy TAN orgullosa de ti mi amor! No solo has estado a la altura de las circunstancias, que no eran ni pocas ni fáciles, si no que has estado muy por encima de ellas.. despues de lo que me has dado tu este año solo mereces que te quiera con locura el resto de mi vida! FELIZ PRIMER ANIVERSARIO! Te adoro!!! MÍO

Una publicación compartida de Paula Echevarria (@pau_eche) el

Últimes notícies

Antoñito Molina plena el Roig Arena de València amb la seua gira Em Promet

Antoñito Molina ha convertit el Roig Arena en una celebració col·lectiva amb una de les últimes parades de la seua gira Em Promet, amb entrades esgotades i un repertori corejat.

València escenifica un rescat en altura en la Setmana de Prevenció d’Incendis

L'Ajuntament ha realitzat un simulacre de rescat en altura dins de la XX Setmana de la Prevenció d'Incendis. El cap de setmana inclou demostracions, unitat canina i tallers.

Torrons Picó fa nevar a Múrcia i complix el somni d’un xiquet de 7 anys

La firma de Xixona va organitzar una nevada festiva en Torreagüera per a anunciar al guanyador del seu concurs de redacció Tot és possible per Nadal. El premi inclou un lot de torrons i 2.000 euros en material per al col·legi del menor.

Les mínimes continuen baixant: quasi -5 °C a Ademuz i sota zero a l’interior

Les mínimes han descendit de nou en la Comunitat Valenciana, amb el valor més baix a Ademuz (-4,8 °C) i diversos municipis de l'interior sota zero.

El València rep al Girona, en alerta per la derrota a Granada i el triomf del rival davant el Barça

El líder de la Lliga Endesa rep al Girona amb la lliçó de Granada encara recent i l'avís del recent triomf gironí davant el Barça. Arriba reforçat per una victòria exigent en l'Eurolliga davant Estrella Roja.

Una exposició a Quart de Poblet homenatja dones silenciades i represaliades

La mostra 'Dones empresonades, entre moltes altres' reunix 28 obres a la Casa de Cultura de Quart de Poblet i s'emmarca en les accions del 25N.

Alacant, primer ‘lloc de memòria democràtica’ valencià pel seu paper com a bastió republicà en 1939

Alacant és des d'este dissabte el primer punt de la Comunitat Valenciana declarat com a 'lloc de memòria democràtica'. La distinció reconeix la seua condició d'últim bastió republicà i activa accions de senyalització i difusió en el Mercat Central, el port i la tomba de Miguel Hernández

El Llevant encadena per segona vegada tres derrotes seguides i toca fons

L'equip granota cau 1-0 a Mestalla, encadena per segona vegada tres derrotes i suma 1 de 15. És penúltim amb nou punts i podria quedar a quatre de la salvació.