Paula Echevarría podria ser multada amb 200 euros per fer-se un ‘selfie’ al cotxe

Ejemplo de shortcode con estilo
L’actriu espanyola Paula Echevarría es troba promocionant la seua nova sèrie, ‘Los nuestros 2’, que emetrà Telecinco aquest dimecres. Un fet que li ha suposat visitar diversos programes de Mediaset per ser l’actriu més mediàtica d’aquesta nova sèrie.   Primer va ser al programa de Risto Mejido on li van fer una entrevista amable i relaxada, […]

L’actriu espanyola Paula Echevarría es troba promocionant la seua nova sèrie, ‘Los nuestros 2’, que emetrà Telecinco aquest dimecres. Un fet que li ha suposat visitar diversos programes de Mediaset per ser l’actriu més mediàtica d’aquesta nova sèrie.

 

Primer va ser al programa de Risto Mejido on li van fer una entrevista amable i relaxada, després una breu aparició a la gala de ‘GH DÚO’ i, finalment, divendres al matí parlava amb els reporters dels programes del cor de la mateixa cadena.

 

200 euros de multa per una selfie

De camí als platós de Mediaset, ha estat quan Echevarría ha decidit fer-se una selfie per compartir al seu Instagram i fer promoció de la nova sèrie. Però l’exparella de David Bustamante no va pensar en les possibles conseqüències que podia tenir aquesta foto.

 

Es veu perfectament que la foto es va fer amb el cotxe en marxa i, a més, l’actriu apareix sense el cinturó de seguretat cordat, fet obligat per tots els ocupants del vehicle. La publicació d’aquesta foto a les xarxes socials és una prova evident per ser multada, tot i que es pot pensar que l’actriu es va descordar el cinturó només en el moment de la foto.

 

 

La Llei sobre tràfic, Circulació de vehicles de motor i Seguretat Viària, afirma en l’article 69: «La responsabilitat per les infraccions al que es disposa en aquesta Llei recaurà directament en l’autor del fet en què consisteix la infracció». És a dir, que la responsabilitat és exclusivament de qui no porte el cinturó de seguretat cordat i no del conductor del vehicle.

 

I no només això, sinó que no portar el cinturó de seguretat es considera una infracció greu, i la sanció econòmica és de 200 euros. En definitiva, una errada que li pot eixir cara a l’actriu espanyola.

 

Echevarría, encantada amb la seua parella

Esperem que aquest cas no amargue la idíl·lica vida que viu l’actriu amb la seua parella, Miguel Torres, amb la que alguns mitjans especulen que estarien preparant la seua boda. Justament, en l’entrevista que li va fer Risto Mejide en el seu nou programa, es va fer referència a aquest tema, però l’actriu es va centrar en la promoció de la seua nova sèrie a Telecinco.

  

No sabem si hi haurà boda o no, però el que està clar és que el futbolista li ha retornat la seua fe en l’amor. Prova d’això són els missatges que li dedica a través del seu Instagram: «Gràcies per obrir els 1000 cadenats que li havia posat al meu cor, a poc a poc, amb cura, amb fets, amb molt amor… Estic TAN orgullosa de tu, el meu amor! (…)».

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Gracias por buscarme.. por querer que confiara en ti.. por querer demostrarme que valia la pena.. por tu paciencia, por tu esfuerzo, por ESTAR, asi en mayúsculas, por sumar, siempre.. por ser amigo, pareja, amante,.. enfermero, cocinero y lo que haga falta.. por abrir los 1000 candados que le habia puesto a mi corazon, despacio, con cuidado, con hechos, con mucho amor.. Estoy TAN orgullosa de ti mi amor! No solo has estado a la altura de las circunstancias, que no eran ni pocas ni fáciles, si no que has estado muy por encima de ellas.. despues de lo que me has dado tu este año solo mereces que te quiera con locura el resto de mi vida! FELIZ PRIMER ANIVERSARIO! Te adoro!!! MÍO

Una publicación compartida de Paula Echevarria (@pau_eche) el

Últimes notícies

València homenatja les víctimes de l’accident ferroviari d’Urda

València ha guardat un minut de silenci per les víctimes del xoc entre dos trens d’alta velocitat a Urda. L’acte ha comptat amb representants municipals i autonòmics.

Paiporta ajorna l’acte per les víctimes de la dana després de l’accident ferroviari

L’Associació de Víctimes DANA 29 de Octubre trasllada al 5 de novembre l’homenatge previst a Paiporta. Les altres marxes es mantenen.

Boluda Shipping adquirirà Samskip i potenciarà el transport marítim al nord d’Europa

Boluda Shipping ha firmat un acord amb Samskip per a adquirir la totalitat de la companyia, inclosos tots els seus actius i operacions, amb l’objectiu d’oferir als clients més connexions, més capacitat i servicis més eficients i fiables. Està previst que l’operació es tanque l’1 de gener de 2027, subjecta a l’aprovació de les autoritats competents i al compliment de les condicions acordades.

Ferit greu un home apunyalat per l’esquena al nord d’Alacant

Un home de 47 anys ha sigut ingressat greu a l’Hospital de San Juan després de rebre una punyalada per l’esquena al nord d’Alacant.

Detenen a València un menor per incitar a disturbis i saquejos dissabte que ve

La Policia Nacional ha detingut a València un menor de 17 anys per incitar en les xarxes socials a causar disturbis i saquejos durant la celebració de Halloween dissabte que ve.

L’exdirectora de l’Institut de les Dones nega irregularitats en contractes dels Punts Violeta

Isabel García i Elisabeth García han negat davant un jutjat de Mislata haver comés irregularitats en contractes municipals per a gestionar Punts Violeta.

Baixa la incidència de les infeccions respiratòries per grip i covid a la Comunitat

La incidència de les infeccions respiratòries agudes per grip ha baixat a 6,7 casos per cada 100.000 habitants, davant dels 22 de la setmana anterior. També ha descendit la incidència de la covid-19, mentre que la incidència conjunta de les infeccions respiratòries i els ingressos hospitalaris greus han augmentat.

L’aniversari de la dana pot reactivar el dolor emocional de les persones afectades

El COPCV alerta que el segon aniversari de la dana pot reactivar emocions i records traumàtics. Demana escoltar i acompanyar les persones afectades.