Paz Padilla i la seua filla van haver d’amagar-se per l’alarma terrorista d’este divendres a Londres

 

Vuelve pronto ❤️

Una publicación compartida de ⚡️ ANNA FERRER PADILLA ⚡️ (@annafpadilla) el

 

Un tiroteig en els carrers de Londres va provocar el pànic en la ciutat, després que la policia haguera de tancar les estacions de metro d'Oxford Circus i Bond St., impactant en una de les zones més comercials de la ciutat. El conflicte va agafar a prop a Paz Padilla, qui es troba visitant la capital anglesa, per a disfrutar d'uns dies amb la seua filla.

Va ser precisament Anna qui va informar, per mitjà del seu Instagram Stories, que els havia tocat viure la situació en primera persones, doncs es trobaven eixint de l'estació d'Oxford Circus quan els cossos de seguretat van tallar el Metro i van desallotjar els carrers londinencs. No obstant açò, ràpidament es va encarregar de tranquil·litzar als seus seguidors, assegurant que no havien tingut cap problema.

 

«Estem bé. Ha sigut una falsa alarma. Però cualmente ens hem baixat a Oxford Circus i només eixir han tancat el Metro. Estava tot a rebentar de gent perquè era el 'Black Friday', va explicar la filla de la col·laboradora televisiva, afegint que «estàvem veient tendes i entrem en Victoria's Secret i de seguida ens van començar a cridar que pujàrem a la planta de dalt».

Dies de desconnexió

Paz Padilla ha aprofitat estes dates per a disfrutar al costat de la seua filla i poder superar, pas a pas, la mort del seu amic Chiquito de la Calzada. La humorista s'ha vist afectada en múltiples ocasions després dels últims dies que va viure el còmic, així com després de la mort del mateix, per la qual cosa ha optat per eixir del país i desconnectar amb el seu ser més volgut per uns dies.

 

En un to més còmic, Anna afegia que «hem estat una hora tancades entre bragues. Imagineu-vos la cara de la meua mare. A més, no teníem cobertura amb el que no podíem saber què passava. Després, com estàvem prop de l'apartament, ens hem vingut a casa. I res, m'he comprat un 'conjuntito' de Victoria's Secret…», demostrant que està tractant de millorar l'estat d'ànim de la seua mare en tot moment.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pluges intenses deixen 135,7 l/m² a Pego i més de 100 l/m² a la Marina Alta

L'episodi d'este dimecres ha deixat 135,7 l/m² a Pego i més de 100 l/m² en diverses localitats de la Marina Alta. S'han obert clars cap al nord, mentres Alacant seguix molt nuvolós.

Afectats de covid persistent denuncien la falta de reconeixement com a malaltia crònica en la Comunitat Valenciana

El Col·lectiu Covid Persistent Comunitat Valenciana denúncia que no s'ha implantat l'Estratègia de Cronicitat que reconeix la malaltia com a malaltia crònica. Sanitat defén que treballa en la seua adaptació i anuncia formació en Atenció Primària.

Dos milions seguixen amb covid persistent: el 62% es va contagiar en el treball

Un estudi de CSIF assenyala que més de dos milions de persones continuen amb seqüeles de covid persistent. El 62% creu que es va contagiar treballant i només al 21% se li reconeix l'origen laboral.

Detinguts pare i fill per presumpta agressió sexual a una treballadora de la seua xurreria a València

La Policia Nacional ha detingut a València a un home i al seu fill per la seua presumpta implicació en una agressió sexual a una treballadora temporal de la seua xurreria durant les Falles. Els dos van ser arrestats el dilluns 9 de març i van passar a disposició judicial eixe mateix dia.

Les pluges han deixat quasi 70 l/m² a La Vall d’Ebo amb avís groc en el litoral nord d’Alacant i sud de València

L'episodi de precipitacions ha acumulat 69,8 l/m² a La Vall d'Ebo; Aemet ha establit l'avís groc en el litoral nord d'Alacant i el sud de València fins al migdia.

El Suprem dona tres dies a les acusacions per a pronunciar-se sobre la llibertat de Ábalos i Koldo García

El Suprem ha donat tres dies a Fiscalia i a l'acusació popular per a pronunciar-se sobre l'excarceració de Ábalos i Koldo García. Els dos han demanat eixir de presó per a preparar el juí de màscares i al·leguen falta de mitjans a la presó

Pérez Llorca ha anunciat un pla per a construir vivendes en sòl dotacional municipal

El president ha proposat que els ajuntaments destinen part del sòl dotacional sense ús a vivenda. Amb la mitat de 8 milions de m², es podrien fer 120.000 vivendes.

Pérez Llorca anuncia diàleg amb Vox per a aprovar nous pressupostos de la Generalitat

Pérez Llorca ha avançat que obrirà converses amb Vox per a tirar avant nous comptes en 2026 i ha reivindicat l'estabilitat del pacte PP-Vox. També ha assenyalat que la seua prioritat és governar i que demanarà un congrés del PPCV abans de les autonòmiques.