12 C
València
Dimecres, 24 desembre, 2025

Paz Padilla i la seua filla van haver d’amagar-se per l’alarma terrorista d’este divendres a Londres

 

Vuelve pronto ❤️

Una publicación compartida de ⚡️ ANNA FERRER PADILLA ⚡️ (@annafpadilla) el

 

Un tiroteig en els carrers de Londres va provocar el pànic en la ciutat, després que la policia haguera de tancar les estacions de metro d'Oxford Circus i Bond St., impactant en una de les zones més comercials de la ciutat. El conflicte va agafar a prop a Paz Padilla, qui es troba visitant la capital anglesa, per a disfrutar d'uns dies amb la seua filla.

Va ser precisament Anna qui va informar, per mitjà del seu Instagram Stories, que els havia tocat viure la situació en primera persones, doncs es trobaven eixint de l'estació d'Oxford Circus quan els cossos de seguretat van tallar el Metro i van desallotjar els carrers londinencs. No obstant açò, ràpidament es va encarregar de tranquil·litzar als seus seguidors, assegurant que no havien tingut cap problema.

 

«Estem bé. Ha sigut una falsa alarma. Però cualmente ens hem baixat a Oxford Circus i només eixir han tancat el Metro. Estava tot a rebentar de gent perquè era el 'Black Friday', va explicar la filla de la col·laboradora televisiva, afegint que «estàvem veient tendes i entrem en Victoria's Secret i de seguida ens van començar a cridar que pujàrem a la planta de dalt».

Dies de desconnexió

Paz Padilla ha aprofitat estes dates per a disfrutar al costat de la seua filla i poder superar, pas a pas, la mort del seu amic Chiquito de la Calzada. La humorista s'ha vist afectada en múltiples ocasions després dels últims dies que va viure el còmic, així com després de la mort del mateix, per la qual cosa ha optat per eixir del país i desconnectar amb el seu ser més volgut per uns dies.

 

En un to més còmic, Anna afegia que «hem estat una hora tancades entre bragues. Imagineu-vos la cara de la meua mare. A més, no teníem cobertura amb el que no podíem saber què passava. Després, com estàvem prop de l'apartament, ens hem vingut a casa. I res, m'he comprat un 'conjuntito' de Victoria's Secret…», demostrant que està tractant de millorar l'estat d'ànim de la seua mare en tot moment.

Últimes notícies

Obres i finançament del Nou Mestalla marquen el 2025 del València amb Kiat Lim

El València va reactivar les obres del Nou Mestalla i va tancar un finançament clau per a completar l'estadi i reestructurar el seu deute. L'any també va estar marcat per la presidència de Kiat Lim i una junta amb crítiques de part de l'afició.

El PP atribuïx al ‘odi de l’independentisme’ l’atac a la seua seu de Finestrat

El PP de la Comunitat Valenciana ha condemnat l'atac nocturn contra la seua seu a Finestrat i l'ha vinculat al 'odi de l'independentisme' cap al valencià. La formació assegura que fets similars s'han repetit en l'últim any i reclama una condemna unànime.

Els detinguts pels homicidis en una vivenda d’Elx passen a disposició judicial després de dos intents previs d’ocupació

Els dos arrestats per la mort de dos hòmens en una vivenda d'Elx han passat a disposició judicial després de declarar davant la Guàrdia Civil. Es van atrinxerar durant hores i havien intentat ocupar la casa en dos ocasions anteriors.

Bragarnik va afermar a l’Elx el seu model esportiu i de gestió en 2025

En 2025, l'Elx va viure el seu millor any amb Bragarnik: ascens, joc recognoscible i deute saldat van impulsar reformes, rècord d'abonats i projecció internacional.

El Llevant sondeja el mercat d’extrems a l’espera de l’anàlisi de Luís Castro

Cuer en l'aturada nadalenca, el Llevant explora reforços de banda per a gener i supedita les decisions al diagnòstic de Luís Castro.

Ferrero, sobre la seua ruptura amb Alcaraz: ‘Estic dolgut però tranquil per haver fet els deures’

Juan Carlos Ferrero admet que la separació amb Carlos Alcaraz li deixa 'dolgut', però amb la tranquil·litat d'haver complit els objectius. No tanca la porta a tornar a treballar amb el murcià i confia que el canvi no afecte el seu rendiment.

el Japó es rendix davant les slippers valencianes amb sola de pneumàtic i ressons venecians

La firma Muné ha adaptat el calçat venecià a unes slippers amb sola de pneumàtic reciclat i plantilla de gel, i ha aconseguit obrir mercat al Japó amb un punt fix en Aichi.

Nit de Nadal amb cels coberts i ruixats en la Comunitat Valenciana

La Nit de Nadal arriba en la Comunitat Valenciana amb cels molt nuvolosos i ruixats, més probables i localment moderats en el litoral sud de València i el nord d'Alacant. Les mínimes baixen de manera lleugera i s'esperen gelades febles a l'interior, amb vent que rolará a nord en les hores centrals.