Paz Padilla i la seua filla van haver d’amagar-se per l’alarma terrorista d’este divendres a Londres

Ejemplo de shortcode con estilo
  Vuelve pronto ❤️ Una publicación compartida de ⚡️ ANNA FERRER PADILLA ⚡️ (@annafpadilla) el 11 de Nov de 2017 a la(s) 6:06 PST   Un tiroteig en els carrers de Londres va provocar el pànic en la ciutat, després que la policia haguera de tancar les estacions de metro d'Oxford Circus i Bond St., […]
 

Vuelve pronto ❤️

Una publicación compartida de ⚡️ ANNA FERRER PADILLA ⚡️ (@annafpadilla) el

 

Un tiroteig en els carrers de Londres va provocar el pànic en la ciutat, després que la policia haguera de tancar les estacions de metro d'Oxford Circus i Bond St., impactant en una de les zones més comercials de la ciutat. El conflicte va agafar a prop a Paz Padilla, qui es troba visitant la capital anglesa, per a disfrutar d'uns dies amb la seua filla.

Va ser precisament Anna qui va informar, per mitjà del seu Instagram Stories, que els havia tocat viure la situació en primera persones, doncs es trobaven eixint de l'estació d'Oxford Circus quan els cossos de seguretat van tallar el Metro i van desallotjar els carrers londinencs. No obstant açò, ràpidament es va encarregar de tranquil·litzar als seus seguidors, assegurant que no havien tingut cap problema.

 

«Estem bé. Ha sigut una falsa alarma. Però cualmente ens hem baixat a Oxford Circus i només eixir han tancat el Metro. Estava tot a rebentar de gent perquè era el 'Black Friday', va explicar la filla de la col·laboradora televisiva, afegint que «estàvem veient tendes i entrem en Victoria's Secret i de seguida ens van començar a cridar que pujàrem a la planta de dalt».

Dies de desconnexió

Paz Padilla ha aprofitat estes dates per a disfrutar al costat de la seua filla i poder superar, pas a pas, la mort del seu amic Chiquito de la Calzada. La humorista s'ha vist afectada en múltiples ocasions després dels últims dies que va viure el còmic, així com després de la mort del mateix, per la qual cosa ha optat per eixir del país i desconnectar amb el seu ser més volgut per uns dies.

 

En un to més còmic, Anna afegia que «hem estat una hora tancades entre bragues. Imagineu-vos la cara de la meua mare. A més, no teníem cobertura amb el que no podíem saber què passava. Després, com estàvem prop de l'apartament, ens hem vingut a casa. I res, m'he comprat un 'conjuntito' de Victoria's Secret…», demostrant que està tractant de millorar l'estat d'ànim de la seua mare en tot moment.

Últimes notícies

El torró de Xixona reivindica nous usos a Brussel·les

Una delegació de Xixona ha portat al Parlamento Europeo receptes amb torró i xocolate per a mostrar que poden anar més enllà del postre nadalenc. També ha demanat suport per a declarar el 7 de novembre dia mundial del torró.

Avaria a Metrovalencia: retards en quatre línies

Una avaria elèctrica ha causat retards en quatre línies de Metrovalencia, al centre de València. La incidència ja s’ha reparat, però encara hi ha demores.

El president d’Adif presenta la dimissió després de reunir-se amb Carlos Cuerpo en plena crisi ferroviària

L’eixida de Luis Pedro Marco de la Peña arriba un dia després de la dimissió d’Óscar Puente i amb la investigació de l’accident d’Urda oberta

Fallas 2027: horaris per als petards i zones lliures a València

Les normes per a les Fallas 2027 a València limitaran els petards de nit, establiran espais sense pirotècnia i prohibiran les parades de mojitos.

Alacant anuncia els Reis Mags i les Carteres Reials de 2027

Nacho Lloret, César Quintanilla i Javier Portillo representaran els Reis Mags en la cavalcada d’Alacant del 5 de gener de 2027. També s’han anunciat les tres Carteres Reials.

Alacant i Castelló, en avís groc per pluges intenses

L’avís groc afecta el litoral sud d’Alacant i el litoral nord de Castelló entre dimecres 4 i dijous 5 de novembre. Les pluges poden deixar fins a 30 litres per metre quadrat en una hora.

Xixona busca suport europeu per a protegir el torró

Xixona ha demanat suport europeu per a promocionar i protegir el torró. La reunió també ha abordat les dificultats dels xicotets productors i la falta d’ajudes per a la Fira de Nadal de 2026.

Xest recupera infraestructures amb més de 200 milions després de la dana

El Govern ha destinat més de 200 milions a reconstruir Xest després de la dana de 2024. La inversió també acompanya un projecte de vivenda protegida.