15.4 C
València
Dijous, 12 febrer, 2026

Paz Padilla i la seua filla van haver d’amagar-se per l’alarma terrorista d’este divendres a Londres

 

Vuelve pronto ❤️

Una publicación compartida de ⚡️ ANNA FERRER PADILLA ⚡️ (@annafpadilla) el

 

Un tiroteig en els carrers de Londres va provocar el pànic en la ciutat, després que la policia haguera de tancar les estacions de metro d'Oxford Circus i Bond St., impactant en una de les zones més comercials de la ciutat. El conflicte va agafar a prop a Paz Padilla, qui es troba visitant la capital anglesa, per a disfrutar d'uns dies amb la seua filla.

Va ser precisament Anna qui va informar, per mitjà del seu Instagram Stories, que els havia tocat viure la situació en primera persones, doncs es trobaven eixint de l'estació d'Oxford Circus quan els cossos de seguretat van tallar el Metro i van desallotjar els carrers londinencs. No obstant açò, ràpidament es va encarregar de tranquil·litzar als seus seguidors, assegurant que no havien tingut cap problema.

 

«Estem bé. Ha sigut una falsa alarma. Però cualmente ens hem baixat a Oxford Circus i només eixir han tancat el Metro. Estava tot a rebentar de gent perquè era el 'Black Friday', va explicar la filla de la col·laboradora televisiva, afegint que «estàvem veient tendes i entrem en Victoria's Secret i de seguida ens van començar a cridar que pujàrem a la planta de dalt».

Dies de desconnexió

Paz Padilla ha aprofitat estes dates per a disfrutar al costat de la seua filla i poder superar, pas a pas, la mort del seu amic Chiquito de la Calzada. La humorista s'ha vist afectada en múltiples ocasions després dels últims dies que va viure el còmic, així com després de la mort del mateix, per la qual cosa ha optat per eixir del país i desconnectar amb el seu ser més volgut per uns dies.

 

En un to més còmic, Anna afegia que «hem estat una hora tancades entre bragues. Imagineu-vos la cara de la meua mare. A més, no teníem cobertura amb el que no podíem saber què passava. Després, com estàvem prop de l'apartament, ens hem vingut a casa. I res, m'he comprat un 'conjuntito' de Victoria's Secret…», demostrant que està tractant de millorar l'estat d'ànim de la seua mare en tot moment.

Últimes notícies

Pérez Llorca creu que no tindrà problemes amb Vox pel cas de les VPP d’Alacant

El president de la Generalitat va assegurar que la resposta davant les presumptes irregularitats en l'adjudicació de VPP ha sigut transparent i contundent. Va defendre a la conselleria i va descartar que el cas deteriore la seua relació amb Vox.

Bernabé titlla de desficaci la rebaixa fiscal i acusa a Pérez Llorca de submís a Feijóo

Pilar Bernabé ha criticat la bonificació del 99% de l'impost de successions anunciada per Pérez Llorca i ha reclamat prioritzar el finançament. També ha acusat a Feijóo de mantindre un no a tot sense alternatives.

Bernabé retrau al PP un café per a tots en vivenda i alerta de favoritismes

Pilar Bernabé ha acusat el PP d'aplicar un model de vivenda pública de café per a tots que, al seu juí, afavorix a càrrecs i afins i pervertix la finalitat social.

Replanten més de 10.000 exemplars de posidònia per a restaurar tres hectàrees del litoral mediterrani

Acció Posidònia ha reintroduït més de 10.000 plantes per a recuperar tres hectàrees a Balears, Catalunya, Comunitat Valenciana i Murcia. El projecte, el major fins a la data al Mediterrani, combina voluntariat, cultiu 'in vitro' i formació.

Últim tram per a blindar el subministrament d’aigua a València i la seua àrea metropolitana

La EMSHI ha iniciat l'últim tram que unirà les potabilitzadores de La Presa i El Realón per a garantir el proveïment a València davant incidències greus. La fase, amb 13,5 milions d'inversió i finalització prevista en 2027, reforça la xarxa que atén 1,7 milions en 51 municipis

L’alcalde d’Alacant desoïx les demandes de dimissió i se centra en la gestió després del cas de les VPP

Luis Barcala ha evitat respondre a les peticions de dimissió per les suposades irregularitats en l'adjudicació de VPP en Platja de Sant Joan i ha insistit que la seua prioritat és la gestió i aclarir l'ocorregut.

La jutgessa de la DANA cita a 39 testimonis entre agents mediambientals i bombers forestals

La magistrada que investiga la gestion de la DANA del 29 d'octubre de 2024 ha acordat telefonar a 39 nous testimonis. Busca reconstruir la vigilància de rius i barrancs i el flux d'avisos a la poblacion.

L’Ajuntament sancionarà a Compromís per omplir València de cartells en la seua campanya contra Catalá

El consistori anuncia sancions a Compromís per una campanya de cartells que apel·la a l'alcaldessa i denuncia problemes en el transport públic. Catalá critica l'acció i defén que els polítics han de donar exemple.