Paz Padilla i la seua filla van haver d’amagar-se per l’alarma terrorista d’este divendres a Londres

 

Vuelve pronto ❤️

Una publicación compartida de ⚡️ ANNA FERRER PADILLA ⚡️ (@annafpadilla) el

 

Un tiroteig en els carrers de Londres va provocar el pànic en la ciutat, després que la policia haguera de tancar les estacions de metro d'Oxford Circus i Bond St., impactant en una de les zones més comercials de la ciutat. El conflicte va agafar a prop a Paz Padilla, qui es troba visitant la capital anglesa, per a disfrutar d'uns dies amb la seua filla.

Va ser precisament Anna qui va informar, per mitjà del seu Instagram Stories, que els havia tocat viure la situació en primera persones, doncs es trobaven eixint de l'estació d'Oxford Circus quan els cossos de seguretat van tallar el Metro i van desallotjar els carrers londinencs. No obstant açò, ràpidament es va encarregar de tranquil·litzar als seus seguidors, assegurant que no havien tingut cap problema.

 

«Estem bé. Ha sigut una falsa alarma. Però cualmente ens hem baixat a Oxford Circus i només eixir han tancat el Metro. Estava tot a rebentar de gent perquè era el 'Black Friday', va explicar la filla de la col·laboradora televisiva, afegint que «estàvem veient tendes i entrem en Victoria's Secret i de seguida ens van començar a cridar que pujàrem a la planta de dalt».

Dies de desconnexió

Paz Padilla ha aprofitat estes dates per a disfrutar al costat de la seua filla i poder superar, pas a pas, la mort del seu amic Chiquito de la Calzada. La humorista s'ha vist afectada en múltiples ocasions després dels últims dies que va viure el còmic, així com després de la mort del mateix, per la qual cosa ha optat per eixir del país i desconnectar amb el seu ser més volgut per uns dies.

 

En un to més còmic, Anna afegia que «hem estat una hora tancades entre bragues. Imagineu-vos la cara de la meua mare. A més, no teníem cobertura amb el que no podíem saber què passava. Després, com estàvem prop de l'apartament, ens hem vingut a casa. I res, m'he comprat un 'conjuntito' de Victoria's Secret…», demostrant que està tractant de millorar l'estat d'ànim de la seua mare en tot moment.

Últimes notícies

Fortes tempestes i pedra en l’interior de Castelló amb 26 l/m² a Castellfort en mitja hora

Castellfort ha registrat 26 litres per metre quadrat en mitja hora i Aemet manté l’avís taronja per tempestes fortes amb granís en l’interior nord de Castelló.

Preso sense fiança el propietari del bar acusat de matar un jove a València

Un jutjat d’instrucció de València ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança per al propietari del bar ‘La Esquina Tropical’, detingut per la mort d’un jove de 20 anys aquest dimecres. L’home, de 62 anys i nacionalitat colombiana, està investigat per homicidi i un delicte contra la salut pública.

Foios ompli els carrers per homenatjar Ferran Torres, campió del món

Prop de 7.000 veïns de Foios han omplit l’aparcament del camp de futbol municipal per retre un emotiu homenatge a Ferran Torres, golejador en la final del Mundial. L’Ajuntament ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.

Pego arriba als 40 graus i encapçala les temperatures de la Comunitat

Pego ha registrat hui 40 graus i s’ha situat com el municipi més calorós de la Comunitat Valenciana, mentre que Ontinyent, Xàtiva, Oliva i Bicorp s’han quedat prop d’esta marca. La mínima del dia s’ha donat a Vilafranca del Cid, amb 14,6 graus.

Intercepten deu migrants en arribar en patera a una cala de Benidorm

La Policia Nacional ha detingut deu hòmens d’origen algerià, un possible menor, després d’arribar en patera a la cala del Tío Ximo, a Benidorm.

El CEO de Vodafone Espanya haurà de declarar com a investigat pel cas Finetwork

El Tribunal d’Instància d’Alacant ha citat el conseller delegat de Vodafone Espanya, José Miguel García, a declarar com a investigat l’1 de setembre arran d’una querella per presumpta administració deslleial en l’operació de Finetwork.

Un home es tanca amb sa mare major en un pis del Marítim i la Policia el reduïx sense ferits

La Policia Nacional ha accedit a una vivenda del districte del Marítim de València on un home de 58 anys s’havia atrinxerat amb sa mare de 81 anys i mobilitat reduïda, i ha aconseguit reduir-lo sense danys abans de traslladar-lo a un centre mèdic.

Ayora reforça serveis socials i atenció a la dependència amb 2,5 milions de la Generalitat

La Conselleria de Serveis Socials ha destinat 2,49 milions d’euros a recursos bàsics i especialitzats d’Ayora mitjançant el contracte programa, amb inversions destacades en residències, atenció domiciliària i parcs accessibles.
FILMOTECA D'ESTIU