Pedro Sánchez crida a Rocío Carrasco per donar-li el seu suport. Així ho va revelar María Teresa Campos

Ahir la reconeguda periodista María Teresa Campos va soltar diferents bombes en l’entrevista amb Jorge Javier Vázquez. Una d’elles va ser que el mateix president del Govern espanyol, Pedro Sánchez li va telefonar per demanar-li el telèfon de la filla de Rocío Jurado i Pedro Carrasco després de l’estrena del documental i li va telefonar.

El que és cert es que la sèrie documental protagonitzada per Rocío Carrasco no ha deixat a ningú indiferent. La filla de la Jurado amb les seues declaracions hi ha conscienciat a gran part de la població espanyola i ha posat el foc sobre un dels problemes més greus del nostre país: la violència de gènere.

María Teresa Campos va rebre la telefonada d’algú pròxim al president del Govern que li va demanar el número de Rocío Carrasco

La nit d’ahir divendres María Teresa Campos, la que Rocío Carrasco considera com la seua segona mare, va visitar el plató del ‘Deluxe‘ revelant alguna cosa que va impactar immediatament al mateix Jorge Javier Vázquez. Tal com ha comptat la presentadora, després de l’emissió del primer episodi de ‘Rocío, contar la verdad para continuar viva‘ va rebre la trucada d’algú molt pròxim al president del Govern:

«Hi ha una cosa que potser no l’haja de dir pel respecte que li tinc, però em van cridar de part del president del Govern quan ella va parlar dels maltractaments, el President la va cridar i va parlar amb ella, alguna cosa que diu bastant d’ell».

El presentador, Jorge Javier Vázquez va voler recordar que en el seu moment grans personalitats eixiren a donar-li suport a Carrasco, com va ser el cas d’Irene Motero, qui va mostrar el seu defensa a la filla de la més gran a través de les seues xarxes socials:

«Els polítics han d’estar al corrent del qual succeeix al carrer i això és el que han de fer, estem davant una cosa històrica, la qual cosa ha fet Rocío Carrasco és una cosa històrica que no acabarà aquí».

María Teresa Campos no confia en la reconciliació entre mare i filla

 

Per tots és conegut que María Teresa Campos té una estretíssima relació amb Rocío Carrasco. La presentadora va conéixer a la filla de Rocío Jurado en el programa ‘Día a día‘ i des d’aleshores les dos s’han considerat família. María Teresa ha visitat el plató del ‘Viernes Deluxe‘ per a trencar el seu silenci i parlar sobre la sèrie documental de la qual tot el món parla.

María Teresa va sentir molt de dolor el dia que Carrasco li va contar sobre la palissa que li va propinar la seua filla

Des del principi de l’entrevista, María Teresa Campos ha assegurat que les seues filles no volien que ella veiés el documental de Carrasco, preferien contar-li elles mateixa el que es dia en ell per por que la matriarca de les Campos es posara nerviosa i li poguera passar alguna cosa. La Campos ha relatat amb molt de dolor el dia en què Rocío li va comptar la pallissa que va rebre a les mans de la seua filla, Rocío Flores, i com des d’aquell mateix moment la relació entre elles es va trencar. María Teresa s’ha mostrat molt crítica amb l’actitud de Rocío Flores i encara que reconeix que Flores també és una víctima ja tenia 16 anys i ha recalcat la palissa tan violenta que li va propinar: «No li va donar una empenta a la seua mare, la va deixar inconscient a palades».

María Teresa creu que la relació entre mare i filla està trencada i que no hi ha solució possible: «Crec que mare i filla no es tornaran a trobar pel que jo he parlat amb Rocío en el seu moment, la xiqueta no és tan xiqueta, ja té vint-i-tants anys, encara que jo no estic en possessió de la veritat, jo no ho puc assegurar, és el que jo crec… La gent es creu que allò que va passar entre elles no tenia tanta importància, però que la gent pense que li va donar puntades i després va cridar al seu pare per a dir-li ‘Papà, ja està fet».

Últimes notícies

La valenciana Metrika encén el nou Sónar unificat des de Fira Gran Via

La cantant valenciana Metrika ha obert la primera jornada del nou Sónar unificat a la Fira Gran Via de L Hospitalet amb un directe irreverent de reggaeton i dembow, en una edició marcada pel trasllat temporal des de Montjuïc per les obres del centenari de l Exposició Internacional de 1929.

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions autonòmiques l’any que ve.

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions del pròxim any a la Comunitat Valenciana.

El Barça colp València Basket en la pròrroga i es queda el factor pista de la final

El Barça ha guanyat València Basket per 112-113 en la pròrroga en el primer partit de la final de la Lliga Endesa i es queda el factor pista. La sèrie continuarà al Roig Arena este dissabte abans de viatjar a Barcelona per als pròxims duels.

Els sindicats veuen insuficient la nova redistribució de places d’inclusió educativa fins a 2030

Educació ha plantejat una nova redistribució de 1.249 places per a inclusió educativa fins al curs 2030/31, però els sindicats la consideren insuficient i reclamen negociar també plantilles i ràtios amb un calendari clar.

Fort incendi en una nau de banys a Xàtiva obliga a confinar veïns per la fumera tòxica

Un incendi molt evolucionat en una nau de la firma Hidronatur a Xàtiva ha generat una gran fumera. Les autoritats han demanat als veïns que tanquen finestres i reduïsquen l’activitat física per precaució.

Esclat pirotècnic a Alacant amb 6.000 trons en la primera mascletà de Fogueres 2026

La plaça dels Luceros d’Alacant ha acollit la primera mascletà de les Fogueres de 2026, disparada per Pirotecnia Mediterráneo, amb més de 6.000 trons aeris, 75 quilos de pólvora i un pic de 121,8 decibels.

Iryo preveu poder unir Barcelona i València en Alta Velocitat a partir de 2027

Iryo treballa per tindre en 2027 la homologació tècnica que li permeta operar la ruta d’Alta Velocitat Barcelona-València, una connexió clau del corredor mediterrani. El sector marítim reclama també més atenció pública per reforçar la mobilitat al Mediterrani.