10 C
València
Dimecres, 25 febrer, 2026

Pedro Sánchez crida a Rocío Carrasco per donar-li el seu suport. Així ho va revelar María Teresa Campos

Ahir la reconeguda periodista María Teresa Campos va soltar diferents bombes en l’entrevista amb Jorge Javier Vázquez. Una d’elles va ser que el mateix president del Govern espanyol, Pedro Sánchez li va telefonar per demanar-li el telèfon de la filla de Rocío Jurado i Pedro Carrasco després de l’estrena del documental i li va telefonar.

El que és cert es que la sèrie documental protagonitzada per Rocío Carrasco no ha deixat a ningú indiferent. La filla de la Jurado amb les seues declaracions hi ha conscienciat a gran part de la població espanyola i ha posat el foc sobre un dels problemes més greus del nostre país: la violència de gènere.

María Teresa Campos va rebre la telefonada d’algú pròxim al president del Govern que li va demanar el número de Rocío Carrasco

La nit d’ahir divendres María Teresa Campos, la que Rocío Carrasco considera com la seua segona mare, va visitar el plató del ‘Deluxe‘ revelant alguna cosa que va impactar immediatament al mateix Jorge Javier Vázquez. Tal com ha comptat la presentadora, després de l’emissió del primer episodi de ‘Rocío, contar la verdad para continuar viva‘ va rebre la trucada d’algú molt pròxim al president del Govern:

“Hi ha una cosa que potser no l’haja de dir pel respecte que li tinc, però em van cridar de part del president del Govern quan ella va parlar dels maltractaments, el President la va cridar i va parlar amb ella, alguna cosa que diu bastant d’ell”.

El presentador, Jorge Javier Vázquez va voler recordar que en el seu moment grans personalitats eixiren a donar-li suport a Carrasco, com va ser el cas d’Irene Motero, qui va mostrar el seu defensa a la filla de la més gran a través de les seues xarxes socials:

Els polítics han d’estar al corrent del qual succeeix al carrer i això és el que han de fer, estem davant una cosa històrica, la qual cosa ha fet Rocío Carrasco és una cosa històrica que no acabarà aquí”.

María Teresa Campos no confia en la reconciliació entre mare i filla

 

Per tots és conegut que María Teresa Campos té una estretíssima relació amb Rocío Carrasco. La presentadora va conéixer a la filla de Rocío Jurado en el programa ‘Día a día‘ i des d’aleshores les dos s’han considerat família. María Teresa ha visitat el plató del ‘Viernes Deluxe‘ per a trencar el seu silenci i parlar sobre la sèrie documental de la qual tot el món parla.

María Teresa va sentir molt de dolor el dia que Carrasco li va contar sobre la palissa que li va propinar la seua filla

Des del principi de l’entrevista, María Teresa Campos ha assegurat que les seues filles no volien que ella veiés el documental de Carrasco, preferien contar-li elles mateixa el que es dia en ell per por que la matriarca de les Campos es posara nerviosa i li poguera passar alguna cosa. La Campos ha relatat amb molt de dolor el dia en què Rocío li va comptar la pallissa que va rebre a les mans de la seua filla, Rocío Flores, i com des d’aquell mateix moment la relació entre elles es va trencar. María Teresa s’ha mostrat molt crítica amb l’actitud de Rocío Flores i encara que reconeix que Flores també és una víctima ja tenia 16 anys i ha recalcat la palissa tan violenta que li va propinar: “No li va donar una empenta a la seua mare, la va deixar inconscient a palades”.

María Teresa creu que la relació entre mare i filla està trencada i que no hi ha solució possible: “Crec que mare i filla no es tornaran a trobar pel que jo he parlat amb Rocío en el seu moment, la xiqueta no és tan xiqueta, ja té vint-i-tants anys, encara que jo no estic en possessió de la veritat, jo no ho puc assegurar, és el que jo crec… La gent es creu que allò que va passar entre elles no tenia tanta importància, però que la gent pense que li va donar puntades i després va cridar al seu pare per a dir-li ‘Papà, ja està fet”.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers de València superen 1.100 servicis per vent en menys de dos mesos

El Consorci ha atés 1.110 actuacions per ratxes i objectes desplaçats en un període molt curt, quasi el triple de la mitjana anual. La cadena de huit borrasques ha forçat reforços operatius.

Rescatats quinze migrants d’una pastera a cinc quilòmetres de la costa alacantina

Salvament Marítim ha rescatat a quinze hòmens que viatjaven en una pastera a uns cinc quilòmetres d'Arenals del Sol. Van arribar al port d'Alacant i van ser atesos per Creu Roja.

Una bandera ucraïnesa de 100 metres recorre Alacant en el quart aniversari de la guerra

Una bandera d'Ucraïna de 100 metres ha encapçalat una marxa pacífica a Alacant, amb lectura de manifest i lemes contra l'oblit. La província concentra el 17% de la diàspora a Espanya.

La Generalitat amplia al 20% l’aval de vivenda i eleva a 30 milions el programa de l’IVF

El Consell reforça el programa de l'IVF fins a 30 milions i eleva l'aval al 20% perquè jóvens de 18 a 45 anys accedisquen a finançament del 100% en la seua primera vivenda. La nova convocatòria amplia el preu màxim a 311.000 € i flexibilitza l'edat en municipis afectats per la dana.

La jutgessa de la DANA centra en les víctimes 60 de les 109 pàgines del seu escrit contra Mazón

La instructora remet al TSJCV una exposició raonada sobre la gestió de la DANA i dedica 60 de 109 pàgines a relatar pel seu nom a 230 víctimes. Enlletgix les 'informacions falses' que van sumar morts inexistents i assenyala que un altre cas en estudi podria elevar el balanç a 231.

Pérez Llorca considera que PPCV i Mazón ja van assumir responsabilitats per la DANA

El president ha expressat un profund respecte per les víctimes i ha defés que el PPCV i Carlos Mazón ja van assumir la seua responsabilitat política. També ha evitat valorar les investigacions judicials i ha recordat les mesures adoptades després del temporal.

El PP evita pronunciar-se sobre la petició al TSJCV per a investigar a Carlos Mazón

El síndic popular Fernando Pastor ha reiterat que el partit no comenta decisions judicials. Ha evitat parlar de demanar l'acta a Carlos Mazón fins que es pronuncie el TSJCV.

Dimarts amb sol i lleuger ascens tèrmic en la Comunitat Valenciana

Dimarts amb cels poc nuvolosos o buidats i temperatures en lleuger ascens o sense canvis en la Comunitat Valenciana. Hi haurà boires i bancs de boira en el litoral.