Pedro Sánchez crida a Rocío Carrasco per donar-li el seu suport. Així ho va revelar María Teresa Campos

Ahir la reconeguda periodista María Teresa Campos va soltar diferents bombes en l’entrevista amb Jorge Javier Vázquez. Una d’elles va ser que el mateix president del Govern espanyol, Pedro Sánchez li va telefonar per demanar-li el telèfon de la filla de Rocío Jurado i Pedro Carrasco després de l’estrena del documental i li va telefonar.

El que és cert es que la sèrie documental protagonitzada per Rocío Carrasco no ha deixat a ningú indiferent. La filla de la Jurado amb les seues declaracions hi ha conscienciat a gran part de la població espanyola i ha posat el foc sobre un dels problemes més greus del nostre país: la violència de gènere.

María Teresa Campos va rebre la telefonada d’algú pròxim al president del Govern que li va demanar el número de Rocío Carrasco

La nit d’ahir divendres María Teresa Campos, la que Rocío Carrasco considera com la seua segona mare, va visitar el plató del ‘Deluxe‘ revelant alguna cosa que va impactar immediatament al mateix Jorge Javier Vázquez. Tal com ha comptat la presentadora, després de l’emissió del primer episodi de ‘Rocío, contar la verdad para continuar viva‘ va rebre la trucada d’algú molt pròxim al president del Govern:

“Hi ha una cosa que potser no l’haja de dir pel respecte que li tinc, però em van cridar de part del president del Govern quan ella va parlar dels maltractaments, el President la va cridar i va parlar amb ella, alguna cosa que diu bastant d’ell”.

El presentador, Jorge Javier Vázquez va voler recordar que en el seu moment grans personalitats eixiren a donar-li suport a Carrasco, com va ser el cas d’Irene Motero, qui va mostrar el seu defensa a la filla de la més gran a través de les seues xarxes socials:

Els polítics han d’estar al corrent del qual succeeix al carrer i això és el que han de fer, estem davant una cosa històrica, la qual cosa ha fet Rocío Carrasco és una cosa històrica que no acabarà aquí”.

María Teresa Campos no confia en la reconciliació entre mare i filla

 

Per tots és conegut que María Teresa Campos té una estretíssima relació amb Rocío Carrasco. La presentadora va conéixer a la filla de Rocío Jurado en el programa ‘Día a día‘ i des d’aleshores les dos s’han considerat família. María Teresa ha visitat el plató del ‘Viernes Deluxe‘ per a trencar el seu silenci i parlar sobre la sèrie documental de la qual tot el món parla.

María Teresa va sentir molt de dolor el dia que Carrasco li va contar sobre la palissa que li va propinar la seua filla

Des del principi de l’entrevista, María Teresa Campos ha assegurat que les seues filles no volien que ella veiés el documental de Carrasco, preferien contar-li elles mateixa el que es dia en ell per por que la matriarca de les Campos es posara nerviosa i li poguera passar alguna cosa. La Campos ha relatat amb molt de dolor el dia en què Rocío li va comptar la pallissa que va rebre a les mans de la seua filla, Rocío Flores, i com des d’aquell mateix moment la relació entre elles es va trencar. María Teresa s’ha mostrat molt crítica amb l’actitud de Rocío Flores i encara que reconeix que Flores també és una víctima ja tenia 16 anys i ha recalcat la palissa tan violenta que li va propinar: “No li va donar una empenta a la seua mare, la va deixar inconscient a palades”.

María Teresa creu que la relació entre mare i filla està trencada i que no hi ha solució possible: “Crec que mare i filla no es tornaran a trobar pel que jo he parlat amb Rocío en el seu moment, la xiqueta no és tan xiqueta, ja té vint-i-tants anys, encara que jo no estic en possessió de la veritat, jo no ho puc assegurar, és el que jo crec… La gent es creu que allò que va passar entre elles no tenia tanta importància, però que la gent pense que li va donar puntades i després va cridar al seu pare per a dir-li ‘Papà, ja està fet”.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’Audiència de València ordena investigar si Emergències va ser notificada de l’oferiment d’agents durant la DANA

L'Audiència de València ha estimat el recurs d'Emilio Argüeso i ha ordenat rastrejar la comunicació amb la qual Medi Ambient va oferir agents a Emergències. La diligència busca aclarir si es va notificar personalment el 29 d'octubre de 2024 i en quin moment.

La ministra Rodríguez demana al Consell controles més exigents per a la vivenda protegida

Isabel Rodríguez ha reclamat a la Generalitat Valenciana reactivar controls i garanties en la vivenda protegida i ha proposat una auditoria després de les presumptes irregularitats a Alacant. També ha defés actualitzar normatives i aplicar mesures per a contindre les rendes.

La Policia desarticula una xarxa ucraïnesa que va usar a 55 dones per a estafar 4,7 milions en apostes en línia

La Policia Nacional ha desarticulat a Alacant i València una xarxa ucraïnesa que va captar a 55 dones per a obrir comptes i estafar 4,7 milions a plataformes d'apostes i jocs 'en línia'. Dotze persones han sigut detingudes i sis van ingressar a la presó.

Una família il·licitana atrapada a Kuwait rebutja creuar el desert i denúncia abandone

Nou membres d'una família d'Elx, tres d'ells menors, seguixen a Kuwait. Rebutgen l'única via proposada per l'ambaixada —1.500 km de desert— per insegura.

Agirrezabala, operat del menisc a Vitòria i sense termini de tornada

El porter cedit al València va ser intervingut del menisc del genoll esquerre a Vitòria. El club no ha fixat terminis i el retorn queda en l'aire.

Rodríguez ha afirmat sobre l’Iran que el Govern està del costat del Dret Internacional

Isabel Rodríguez ha assegurat que l'Executiu no ha canviat de posició davant l'Iran i continua defenent el Dret Internacional. Ha recordat el precedent de l'Iraq i ha garantit seguiment i decisions si hi ha impacte econòmic.

L’última dècada de Tàpies irromp a València amb radicalitat i vigència

Una nova mostra en la Fundació Bancaixa de València presenta des d'este divendres l'última dècada d'Antoni Tàpies, subratllada com a radical i vigent. Reunix 22 obres de gran format, diverses inèdites, i podrà visitar-se fins al 30 d'agost.

El Cecopi va rebre avisos de particulars sobre inundacions, segons un comandament de la UME

Un comandament de la UME ha declarat que en el Cecopi van entrar avisos ciutadans sobre inundacions i que l'És-alert s'ha debatut després de les 19.00. També ha relatat desconnexions d'assistents telemàtics i un enviament de l'avís a les 20.11.