Pedro Sánchez crida a Rocío Carrasco per donar-li el seu suport. Així ho va revelar María Teresa Campos

Ahir la reconeguda periodista María Teresa Campos va soltar diferents bombes en l’entrevista amb Jorge Javier Vázquez. Una d’elles va ser que el mateix president del Govern espanyol, Pedro Sánchez li va telefonar per demanar-li el telèfon de la filla de Rocío Jurado i Pedro Carrasco després de l’estrena del documental i li va telefonar.

El que és cert es que la sèrie documental protagonitzada per Rocío Carrasco no ha deixat a ningú indiferent. La filla de la Jurado amb les seues declaracions hi ha conscienciat a gran part de la població espanyola i ha posat el foc sobre un dels problemes més greus del nostre país: la violència de gènere.

María Teresa Campos va rebre la telefonada d’algú pròxim al president del Govern que li va demanar el número de Rocío Carrasco

La nit d’ahir divendres María Teresa Campos, la que Rocío Carrasco considera com la seua segona mare, va visitar el plató del ‘Deluxe‘ revelant alguna cosa que va impactar immediatament al mateix Jorge Javier Vázquez. Tal com ha comptat la presentadora, després de l’emissió del primer episodi de ‘Rocío, contar la verdad para continuar viva‘ va rebre la trucada d’algú molt pròxim al president del Govern:

«Hi ha una cosa que potser no l’haja de dir pel respecte que li tinc, però em van cridar de part del president del Govern quan ella va parlar dels maltractaments, el President la va cridar i va parlar amb ella, alguna cosa que diu bastant d’ell».

El presentador, Jorge Javier Vázquez va voler recordar que en el seu moment grans personalitats eixiren a donar-li suport a Carrasco, com va ser el cas d’Irene Motero, qui va mostrar el seu defensa a la filla de la més gran a través de les seues xarxes socials:

«Els polítics han d’estar al corrent del qual succeeix al carrer i això és el que han de fer, estem davant una cosa històrica, la qual cosa ha fet Rocío Carrasco és una cosa històrica que no acabarà aquí».

María Teresa Campos no confia en la reconciliació entre mare i filla

 

Per tots és conegut que María Teresa Campos té una estretíssima relació amb Rocío Carrasco. La presentadora va conéixer a la filla de Rocío Jurado en el programa ‘Día a día‘ i des d’aleshores les dos s’han considerat família. María Teresa ha visitat el plató del ‘Viernes Deluxe‘ per a trencar el seu silenci i parlar sobre la sèrie documental de la qual tot el món parla.

María Teresa va sentir molt de dolor el dia que Carrasco li va contar sobre la palissa que li va propinar la seua filla

Des del principi de l’entrevista, María Teresa Campos ha assegurat que les seues filles no volien que ella veiés el documental de Carrasco, preferien contar-li elles mateixa el que es dia en ell per por que la matriarca de les Campos es posara nerviosa i li poguera passar alguna cosa. La Campos ha relatat amb molt de dolor el dia en què Rocío li va comptar la pallissa que va rebre a les mans de la seua filla, Rocío Flores, i com des d’aquell mateix moment la relació entre elles es va trencar. María Teresa s’ha mostrat molt crítica amb l’actitud de Rocío Flores i encara que reconeix que Flores també és una víctima ja tenia 16 anys i ha recalcat la palissa tan violenta que li va propinar: «No li va donar una empenta a la seua mare, la va deixar inconscient a palades».

María Teresa creu que la relació entre mare i filla està trencada i que no hi ha solució possible: «Crec que mare i filla no es tornaran a trobar pel que jo he parlat amb Rocío en el seu moment, la xiqueta no és tan xiqueta, ja té vint-i-tants anys, encara que jo no estic en possessió de la veritat, jo no ho puc assegurar, és el que jo crec… La gent es creu que allò que va passar entre elles no tenia tanta importància, però que la gent pense que li va donar puntades i després va cridar al seu pare per a dir-li ‘Papà, ja està fet».

Últimes notícies

El Misteri d’Elx emociona Londres amb un concert especial pel 25é aniversari de la Unesco

El Misteri d’Elx ha oferit a Londres un concert amb 40 veus en la St. Etheldreda’s Roman Catholic Church per a celebrar el 25é aniversari de la seua declaració com a Patrimoni Cultural Immaterial de la Humanitat per la Unesco i reforçar Elx com a destí turístic.

Dos talls de llum deixen sense subministrament 40.000 abonats a Alacant però es resolen en minuts

Alacant ha patit este divendres dos talls de llum que han deixat sense subministrament uns 40.000 abonats, encara que Iberdrola ha restablit el servici en menys de mitja hora en cada cas.

Mor un home de 78 anys a la platja de Varadero de Santa Pola després d’un desmai a l’aigua

Un home de 78 anys ha mort a la platja de Varadero, a Santa Pola, després de desmaiar-se dins de l’aigua. Altres banyistes han intentat reanimar-lo sense èxit i la Guàrdia Civil ha iniciat el protocol judicial.

Localitzen el cadàver d’un home de 70 anys en un socavó d’un descampat en obres a València

Han trobat el cos sense vida d’un home d’uns 70 anys en un socavó d’un descampat en obres entre l’Hospital La Fe i la rotonda dels Anzuelos, a València. La Policia Nacional investiga el cas i, de moment, no veu indicis de criminalitat a l’espera de l’autòpsia.

El Elche potencia la franja verda en la nova primera equipació per a la temporada 2026-2027

L’Elche ha presentat la nova primera equipació per a la temporada 2026-2027, amb la franja verda més protagonista sobre el fons blanc i detalls en negre en coll i mànigues.

Dispositiu policial reforçat a la Comunitat Valenciana per a la final del Mundial entre Espanya i Argentina

La Delegació del Govern ha anunciat un desplegament reforçat de Policia Nacional i Guàrdia Civil en les principals ciutats valencianes durant la final del Mundial entre Espanya i Argentina d’este diumenge, tant en les retransmissions públiques com en les possibles celebracions.

Ordenen presó per a cinc acusats de narcotràfic amb fiança de fins a 12.000 euros

La Secció Tercera de l’Audiència Provincial de València ha acordat presó provisional per a cinc condemnats per narcotràfic, eludible amb fiances d’entre 10.000 i 12.000 euros que hauran de depositar en un termini de tres dies.

Més de 3.300 avisos entre Emergències i ajuntaments de València la vesprada de la DANA

El 112 i les autoritats locals de la província de València van creuar 3.323 comunicacions la vesprada de la DANA del 29 d’octubre de 2024, segons un informe remés a la jutgessa que investiga les inundacions amb 231 víctimes mortals.