La princesa Elionor i la infanta Sofia celebren una festa de pijames amb cosins

Imatge de la princesa Elionor i la infanta Sofia

La princesa Elionor i la infanta Sofia van poder gaudir d’una festa de pijames | GTRES

 

Pareix que l’operació del rei emèrit, Joan Carles I, ha servit, a banda de per a millorar el seu estat de salut, per a unir un poc més a tota la família. Cal recordar que la infanta Cristina es va desplaçar fins a l’hospital a on estava ingressat son pare amb tres dels seus fills.

 

Esta visita va generar algunes crítiques, ja que s’havia avançat a la que, posteriorment, van fer els actuals reis d’Espanya i les seues filles, la princesa Elionor i la infanta Sofia. Però, més enllà de fer cas a les crítiques externes a la família, pareix que la rivalitat entre els seus membres és una cosa de rumors.

 

Irene Urdangarín es va poder reunir amb les seues cosines

En este sentit, el passat 24 d’agost es va organitzar una festa de pijames amb tots els cosins de la Casa Reial que es trobaven en Madrid. D’esta forma, Irene Urdangarín es va poder reunir amb les seues cosines després de què estigueren prou temps sense vore’s les cares a causa de la distància que les separa.

 

Segons les informacions que s’han filtrat sobre esta festa nocturna familiar, tot apunta al fet que es va allargar fins a una hora prudencial i que va servir per a què les cosines pogueren passar temps de qualitat i diversió juntes. Irene Urdangarín i la pincesa Elionor van nàixer el mateix any i, per això, sempre els ha unit una relació especial, ja que poden compartir les mateixes experiències i preocupacions d’unes xiquetes de la seua edat.

La infanta Cristina va ser la primera en visitar el seu pare

La infanta Cristina va ser la primera en visitar el seu pare | GTRES

 

 

Una satisfactòria visita a Madrid

Per este motiu, la visita de la infanta Cristina a Espanya ha estat prou satisfactòria, especialment, pels seus fills que han pogut vore a els seus cosins que viuen separats pràcticament tot l’any.

 

D’altra banda, el rei Joan Carles I ja es troba en casa després de la seua intervenció de cor i assegura que es troba bé i que no té dolors. Per fi, pareix que l’harmonia ha tornat a la Família Reial i que, almenys, es troben per a passar temps junts i recuperar els llaços que des de fa uns anys estan cada volta més tensos i distants.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ford Almussafes reprén la producció amb més calma gràcies a l’aliança amb Geely

La planta de Ford a Almussafes ha tornat hui a produir vehicles després de les vacacions d’agost, amb un ambient de més tranquil·litat per l’aliança estratègica amb Geely i la reactivació de la negociació de l’Acord per l’Electrificació 2030.

Detingut un matrimoni per furtar joies a ancians que ella cuidava a la Safor

La Guàrdia Civil ha detingut una parella a la Safor per furtar joies en cases de persones majors dependents, aprofitant la faena d’ella com a cuidadora domiciliària. El marit presumptament venia les peces en establiments de compra i venda d’or.

Un escriptor d’Alacant farà sis etapes del Camí de Santiago vestit de legionari romà

Miguel Fornera, jove escriptor d’Altea, recorrerà del 5 al 10 de setembre unes sis etapes del Camí de Santiago, uns 110 quilòmetres, vestit com un legionari romà del segle I dC i acompanyat d’un xicotet grup també caracteritzat d’època.

L’1 de setembre arriba amb núvols i oratge més fresc en la Comunitat Valenciana

El primer dia de setembre arriba a la Comunitat Valenciana amb intervals de núvols, poc risc de pluja febla amb fang al sud i màximes en descens o sense canvis. Dimarts farà més calor i augmenta el risc de tronades a l’interior de Castelló.

PLD Space alça 288 milions per a industrialitzar el coet Miura 5

PLD Space ha ampliat la seua ronda de finançament Sèrie C amb 108 milions addicionals, fins als 288 milions, per impulsar la industrialització del coet Miura 5 i l’inici de les operacions comercials.

Tallada l’A-3 cap a València per l’incendi d’un vehicle a Requena

L’A-3 roman tallada en sentit València a l’altura de Requena des de les 05.41 hores per l’incendi d’un vehicle, amb desviament per la N-III.

Mor un motorista en un avançament antireglamentari en la N-332 a Santa Pola

Un motorista de 61 anys ha mort esta matinada en la N-332, a Santa Pola, després d’un avançament antireglamentari i de ser atropellat per un segon vehicle. Els altres conductors han resultat il·lesos i tres acompanyants han patit ferides lleus.

Cultura reunirà les autonomies i la Policia per l’onada de robatoris en museus

Cultura ha convocat per a la setmana que ve una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per a abordar l’augment de robatoris en museus amb col·leccions d’or i metalls preciosos, després dels furts a Badajoz, Albacete i Villena.