La princesa Elionor i la infanta Sofia celebren una festa de pijames amb cosins

Imatge de la princesa Elionor i la infanta Sofia

La princesa Elionor i la infanta Sofia van poder gaudir d’una festa de pijames | GTRES

 

Pareix que l’operació del rei emèrit, Joan Carles I, ha servit, a banda de per a millorar el seu estat de salut, per a unir un poc més a tota la família. Cal recordar que la infanta Cristina es va desplaçar fins a l’hospital a on estava ingressat son pare amb tres dels seus fills.

 

Esta visita va generar algunes crítiques, ja que s’havia avançat a la que, posteriorment, van fer els actuals reis d’Espanya i les seues filles, la princesa Elionor i la infanta Sofia. Però, més enllà de fer cas a les crítiques externes a la família, pareix que la rivalitat entre els seus membres és una cosa de rumors.

 

Irene Urdangarín es va poder reunir amb les seues cosines

En este sentit, el passat 24 d’agost es va organitzar una festa de pijames amb tots els cosins de la Casa Reial que es trobaven en Madrid. D’esta forma, Irene Urdangarín es va poder reunir amb les seues cosines després de què estigueren prou temps sense vore’s les cares a causa de la distància que les separa.

 

Segons les informacions que s’han filtrat sobre esta festa nocturna familiar, tot apunta al fet que es va allargar fins a una hora prudencial i que va servir per a què les cosines pogueren passar temps de qualitat i diversió juntes. Irene Urdangarín i la pincesa Elionor van nàixer el mateix any i, per això, sempre els ha unit una relació especial, ja que poden compartir les mateixes experiències i preocupacions d’unes xiquetes de la seua edat.

La infanta Cristina va ser la primera en visitar el seu pare

La infanta Cristina va ser la primera en visitar el seu pare | GTRES

 

 

Una satisfactòria visita a Madrid

Per este motiu, la visita de la infanta Cristina a Espanya ha estat prou satisfactòria, especialment, pels seus fills que han pogut vore a els seus cosins que viuen separats pràcticament tot l’any.

 

D’altra banda, el rei Joan Carles I ja es troba en casa després de la seua intervenció de cor i assegura que es troba bé i que no té dolors. Per fi, pareix que l’harmonia ha tornat a la Família Reial i que, almenys, es troben per a passar temps junts i recuperar els llaços que des de fa uns anys estan cada volta més tensos i distants.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Educació situa en el 11,17% el seguiment de la vaga docent en el seu quinzé dia

La Conselleria d'Educació calcula un seguiment del 11,17% en la vaga indefinida del professorat no universitari, que suma quinze dies mentres continuen les negociacions amb els sindicats.

La jutgessa de la DANA descarta nous testimonis i protegix l’alcalde d’Algemesí

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 a València rebutja citar a set testimonis i afirma que no hi ha indicis penals contra l'alcalde d'Algemesí ni altres responsables locals.

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.

Arcadi España i Bernabé posen en valor el nou edifici de Tragsa després de la dana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, i la delegada del Govern, Pilar Bernabé, visiten el nou edifici de Tragsa a Paterna i destaquen el seu paper imprescindible en la recuperació després de la dana i en el suport a ajuntaments i veïns.

Vivenda exigix a la Comunitat Valenciana actuar contra 15.000 pisos turístics il·legals

El Ministeri de Vivenda reclama a la Comunitat Valenciana i a la resta d'autonomies que perseguisquen el frau de les vivendes turístiques il·legals després de l'anul·lació del registre estatal, i advertix que vigilarà de prop la seua actuació.