La princesa Elionor i la infanta Sofia celebren una festa de pijames amb cosins

Imatge de la princesa Elionor i la infanta Sofia

La princesa Elionor i la infanta Sofia van poder gaudir d’una festa de pijames | GTRES

 

Pareix que l’operació del rei emèrit, Joan Carles I, ha servit, a banda de per a millorar el seu estat de salut, per a unir un poc més a tota la família. Cal recordar que la infanta Cristina es va desplaçar fins a l’hospital a on estava ingressat son pare amb tres dels seus fills.

 

Esta visita va generar algunes crítiques, ja que s’havia avançat a la que, posteriorment, van fer els actuals reis d’Espanya i les seues filles, la princesa Elionor i la infanta Sofia. Però, més enllà de fer cas a les crítiques externes a la família, pareix que la rivalitat entre els seus membres és una cosa de rumors.

 

Irene Urdangarín es va poder reunir amb les seues cosines

En este sentit, el passat 24 d’agost es va organitzar una festa de pijames amb tots els cosins de la Casa Reial que es trobaven en Madrid. D’esta forma, Irene Urdangarín es va poder reunir amb les seues cosines després de què estigueren prou temps sense vore’s les cares a causa de la distància que les separa.

 

Segons les informacions que s’han filtrat sobre esta festa nocturna familiar, tot apunta al fet que es va allargar fins a una hora prudencial i que va servir per a què les cosines pogueren passar temps de qualitat i diversió juntes. Irene Urdangarín i la pincesa Elionor van nàixer el mateix any i, per això, sempre els ha unit una relació especial, ja que poden compartir les mateixes experiències i preocupacions d’unes xiquetes de la seua edat.

La infanta Cristina va ser la primera en visitar el seu pare

La infanta Cristina va ser la primera en visitar el seu pare | GTRES

 

 

Una satisfactòria visita a Madrid

Per este motiu, la visita de la infanta Cristina a Espanya ha estat prou satisfactòria, especialment, pels seus fills que han pogut vore a els seus cosins que viuen separats pràcticament tot l’any.

 

D’altra banda, el rei Joan Carles I ja es troba en casa després de la seua intervenció de cor i assegura que es troba bé i que no té dolors. Per fi, pareix que l’harmonia ha tornat a la Família Reial i que, almenys, es troben per a passar temps junts i recuperar els llaços que des de fa uns anys estan cada volta més tensos i distants.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’Exposició del Ninot tanca amb més de 91.000 visitants

La mostra ha finalitzat després de rebre a més de 91.000 persones. En breu es donarà a conéixer el ninot indultat gran de les Falles de 2026.

L’Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada

L'Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada després del 4-1 a Madrid i el 2-1 del Mallorca. És antepenúltim amb 26 punts, a dos d'Alabés i Mallorca.

Sueca-Literat Azorín aconseguix el ninot indultat de 2026 amb una xiqueta que somia amb la pau

Sueca-Literat Azorín ha aconseguit el ninot indultat de les Falles 2026 amb una escena que contraposa guerra i infància. L'obra de Pedro Santaeulalia se salvarà de la Cremà.

Un Raig llançat rep a un Llevant urgit per puntuar

El Llamp encadena sis partits sense perdre i es mesura el dilluns (21.00) a un Llevant penúltim, que necessita sumar per a acostar-se a la salvació després de l'ensopegada de l'Elx.

La falla Sueca-Literat Azorín aconseguix el ninot indultat de 2026

Sueca-Literat Azorín ha aconseguit el ninot indultat de les Falles 2026 amb una figura de 'Onírica'. L'elecció tanca els indults i precedix al veredicte infantil.

Diego Ventura reafirma a València el seu lideratge en el rejoneo

El rellonejador sevillà va tallar dos orelles en la matinal de Falles i va eixir a coll després de dos faenes de precisió i ajust. Cartagena i Vicens van quedar molt per davall.

35 intervencions pel vent a València fins a les 16.00, amb caigudes de branques, antenes i tanques

Els bombers han atés 27 avisos a la ciutat i 8 a la província pel vent, amb ratxes de fins a 103 km/h i avisos taronja i groc.

València es rendix a la mascletà que obri la Setmana Gran de les Falles 2026

La Pirotècnia Valenciana de Llanera de Ranes ha inaugurat la Setmana Gran amb un tret trepidant que ha dibuixat la bandera d'Espanya i la Senyera. La jornada, seguida des del balcó per Sara García, ha tancat amb un terratrémol final i 66 assistències de Creu Roja.