11.7 C
València
Dijous, 4 desembre, 2025

La princesa Elionor i la infanta Sofia celebren una festa de pijames amb cosins

Imatge de la princesa Elionor i la infanta Sofia

La princesa Elionor i la infanta Sofia van poder gaudir d’una festa de pijames | GTRES

 

Pareix que l’operació del rei emèrit, Joan Carles I, ha servit, a banda de per a millorar el seu estat de salut, per a unir un poc més a tota la família. Cal recordar que la infanta Cristina es va desplaçar fins a l’hospital a on estava ingressat son pare amb tres dels seus fills.

 

Esta visita va generar algunes crítiques, ja que s’havia avançat a la que, posteriorment, van fer els actuals reis d’Espanya i les seues filles, la princesa Elionor i la infanta Sofia. Però, més enllà de fer cas a les crítiques externes a la família, pareix que la rivalitat entre els seus membres és una cosa de rumors.

 

Irene Urdangarín es va poder reunir amb les seues cosines

En este sentit, el passat 24 d’agost es va organitzar una festa de pijames amb tots els cosins de la Casa Reial que es trobaven en Madrid. D’esta forma, Irene Urdangarín es va poder reunir amb les seues cosines després de què estigueren prou temps sense vore’s les cares a causa de la distància que les separa.

 

Segons les informacions que s’han filtrat sobre esta festa nocturna familiar, tot apunta al fet que es va allargar fins a una hora prudencial i que va servir per a què les cosines pogueren passar temps de qualitat i diversió juntes. Irene Urdangarín i la pincesa Elionor van nàixer el mateix any i, per això, sempre els ha unit una relació especial, ja que poden compartir les mateixes experiències i preocupacions d’unes xiquetes de la seua edat.

La infanta Cristina va ser la primera en visitar el seu pare

La infanta Cristina va ser la primera en visitar el seu pare | GTRES

 

 

Una satisfactòria visita a Madrid

Per este motiu, la visita de la infanta Cristina a Espanya ha estat prou satisfactòria, especialment, pels seus fills que han pogut vore a els seus cosins que viuen separats pràcticament tot l’any.

 

D’altra banda, el rei Joan Carles I ja es troba en casa després de la seua intervenció de cor i assegura que es troba bé i que no té dolors. Per fi, pareix que l’harmonia ha tornat a la Família Reial i que, almenys, es troben per a passar temps junts i recuperar els llaços que des de fa uns anys estan cada volta més tensos i distants.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El president de la Generalitat recupera el valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla de llengua, identitat i política, i reclama que el valencià siga emprat amb normalitat pels càrrecs públics, independentment de la seua ideologia

Pérez Llorca configura un nou Consell amb onze conselleries i tres vicepresidències

El president manté quasi tot l’equip de Mazón, incorpora perfils del PP i crea les àrees de Presidència i Serveis Socials, Família i Infància

Un home mor en un pis de València després d’una agressió i el company de pis és detingut

Els serveis d’emergència confirmen la mort de la víctima i traslladen a un altre home amb traumatisme mentre la Policia Nacional investiga els fets

Una dona de 29 anys és assassinada a ganivetades a Alacant en un nou cas de violència masclista

La víctima ha sigut trobada sense vida al domicili on encara convivien; l’agressor, de 34 anys, s’ha suïcidat després dels fets

Juanfran Pérez Llorca pren possessió com a president de la Generalitat i obri una nova etapa marcada pel diàleg

El nou cap del Consell assumeix el càrrec després d’un acte solemne en què ha demanat “perdó” a les famílies de les 229 víctimes de la DANA del 29 d’octubre del 2024

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.

Troben mort a un home de 75 anys en una vivenda de València després d’un incendi

Un home de 75 anys ha sigut trobat sense vida en un pis de València després de l'extinció d'un incendi. La Policia ha activat el protocol per a morts i manté oberta la investigació.