La princesa Elionor i la infanta Sofia celebren una festa de pijames amb cosins

Imatge de la princesa Elionor i la infanta Sofia

La princesa Elionor i la infanta Sofia van poder gaudir d’una festa de pijames | GTRES

 

Pareix que l’operació del rei emèrit, Joan Carles I, ha servit, a banda de per a millorar el seu estat de salut, per a unir un poc més a tota la família. Cal recordar que la infanta Cristina es va desplaçar fins a l’hospital a on estava ingressat son pare amb tres dels seus fills.

 

Esta visita va generar algunes crítiques, ja que s’havia avançat a la que, posteriorment, van fer els actuals reis d’Espanya i les seues filles, la princesa Elionor i la infanta Sofia. Però, més enllà de fer cas a les crítiques externes a la família, pareix que la rivalitat entre els seus membres és una cosa de rumors.

 

Irene Urdangarín es va poder reunir amb les seues cosines

En este sentit, el passat 24 d’agost es va organitzar una festa de pijames amb tots els cosins de la Casa Reial que es trobaven en Madrid. D’esta forma, Irene Urdangarín es va poder reunir amb les seues cosines després de què estigueren prou temps sense vore’s les cares a causa de la distància que les separa.

 

Segons les informacions que s’han filtrat sobre esta festa nocturna familiar, tot apunta al fet que es va allargar fins a una hora prudencial i que va servir per a què les cosines pogueren passar temps de qualitat i diversió juntes. Irene Urdangarín i la pincesa Elionor van nàixer el mateix any i, per això, sempre els ha unit una relació especial, ja que poden compartir les mateixes experiències i preocupacions d’unes xiquetes de la seua edat.

La infanta Cristina va ser la primera en visitar el seu pare

La infanta Cristina va ser la primera en visitar el seu pare | GTRES

 

 

Una satisfactòria visita a Madrid

Per este motiu, la visita de la infanta Cristina a Espanya ha estat prou satisfactòria, especialment, pels seus fills que han pogut vore a els seus cosins que viuen separats pràcticament tot l’any.

 

D’altra banda, el rei Joan Carles I ja es troba en casa després de la seua intervenció de cor i assegura que es troba bé i que no té dolors. Per fi, pareix que l’harmonia ha tornat a la Família Reial i que, almenys, es troben per a passar temps junts i recuperar els llaços que des de fa uns anys estan cada volta més tensos i distants.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Investiguen l’assassinat de mare i filla a Alacant i hospitalitzen el pare i una altra filla

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d’una dona i una de les seues filles a la partida de El Fenollar, a Alacant. El pare i una altra filla han sigut traslladats a l’hospital amb ferides d’arma blanca.

Veïns de Novelda frenen les macroplantes solars i la promotora renuncia als projectes

La promotora dels projectes solars La Balsa i La Cascada en la zona de La Horna ha renunciat a desenvolupar-los després de l’ampli rebuig veïnal i la negativa majoritària dels propietaris a vendre els seus terrenys a Novelda.

Bendodo reclama el cessament de la presidenta de la SEPI imputada en el cas Leire

El vicesecretari del PP Elías Bendodo ha reclamat a Castelló el cessament immediat de la presidenta de la SEPI, Belén Gualda, després de la seua imputació en el cas Leire, i ha exigit al Govern que reforme la finançació autonòmica i local.

Un incendi en baixos okupats desallotja 80 veïns a Benicalap i pot deixar-ne part sense casa esta nit

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum. No hi ha ferits, però part dels residents podrien no tornar hui a casa per la toxicitat del fum.

Desallotgen 80 veïns per l’incendi de dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap, ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense causar ferits.

Un incendi en uns baixos obliga a desallotjar 80 veïns de dos blocs a València

Un incendi en dos plantes baixes okupades al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per l’intens fum, sense causar ferits, mentres s’investiga si el foc ha sigut intencionat.

Un incendi en baixos okupats obliga a desallotjar 80 veïns a Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar preventivament 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense registrar ferits, i els investigadors analitzen si el foc ha sigut intencionat.

Desallotgen 80 veïns per un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap de València, ha obligat a desallotjar 80 veïns de dos blocs per la gran quantitat de fum, sense causar ferits. La Policia investiga si el foc ha sigut intencionat, coincidint amb un desnonament judicial previst per a este dijous al matí.