Rafa Mora queda en ridícul en el seu debut com a presentador de ‘Cazamariposas’

Rafa Mora va debutar com a presentador en ‘Cazamariposas’   | Lecturas

 

Rafa Mora, el valencià que es va fer famós pel seu pas pel programa ‘Mujeres y Hombres y Viceversa’ i que actualment és col·laborador de ‘Sálvame’, no hauria pogut iniciar la seua carrera com a presentador de televisió de pitjor manera. El programa ‘Cazamariposas’ que presenten Nando Escribano i Núria Marín i que s’emet per Divinity ha fitxat al valencià com a presentador per fer el relleu estiuenc.

 

Hores abans anunciava el seu debut en les xarxes

El valencià anunciava el seu debut en les xarxes hores abans de l’estrena del programa en el que, finalment, i després d’haver-ho dit en moltes ocasions, evolucionava de tertulià a presentador.

 

Però ja des del primer minut la nova aposta del programa de ’La Fábrica de la Tele’ va fer el ridícul arribant tard el seu primer dia, ja que, segons anunciava el seu company no havia estat capaç d’acabar el guió abans de l’emissió. Nando Escribano el va marmolar pel retard i pel fet que el valencià pareixia no dominar gens les càmeres, l’espai ni l’ordre del programa, entre d’altres.

 

 

Rafa Mora es va perdre diferents voltes

Cazamariposas Rafa Mora

Rafa Mora debuta en Cazamariposas | Twitter

 

A més, el presentador pareixia al·lucinar amb el seu nou company d’equip «Rafa, deixa el guió, té igual, ja improvisarem» li va tirar en cara «en teoria hauries d’estar ací amb mi donant els titulars» li va afegir. Rafa Mora també es va equivocar unes quantes voltes de guió i en una ocasió va donar pas a una reportera quan no tocava «això és en el següent. Primer hem de vore una altra cosa» li deia Escribano. El mateix programa va traure una enquesta abans de l’estrena preguntant «Rafa Mora mereix ser presentador de ‘Cazamariposas’?»

 

 

L’estrena no ha passat gens desapercebuda en les xarxes, que han acusat la producció del programa de favoritismes i que, a més, consideren que el nou fixatge posa en perill l’estètica i la forma de ‘Cazamariposas’. En Twitter els comentaris no s’han fet esperar  «Rafa recordes la teua famosa frase? ‘Em ric en la teua cara’, això és el que estan fent els amics de ‘Cazamariposas’ amb tu», o «A on t’has deixat el talent? Perquè jo no te’l veig per cap de lloc».

 

 

 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Milers de persones omplin València el 9 d’Octubre per defensar la identitat valenciana i l’escola pública

La manifestació unitària del 9 d’Octubre ha recorregut el centre de València per reivindicar la identitat valenciana, la llengua, l’escola pública, la vivenda i una millor financiació, en una jornada massiva i sense incidents.

De la Fuente veu en Mestalla l’escenari ideal per a l’últim partit de la selecció

Luis de la Fuente ha defensat a València que Mestalla aculla un últim partit de la selecció espanyola abans del seu tancament, previsiblement amb uns quarts de final de la Lliga de Nacions. El seleccionador s’ha mostrat emocionat pel suport rebut i ha reivindicat els valors personals en la formació dels jóvens futbolistes.

Mestalla s’apunta per a acollir els quarts de la Nations League i la seua gran despedida

La RFEF vol que el partit de quarts de final de la Nations League es jugue a Mestalla com a últim gran duel abans del trasllat al Nou Mestalla. La decisió es prendrà entre el 25 i el 29 de març.

Tres ferits lleus per la caiguda d’una farola en un acte amb Luis de la Fuente a València

Tres persones han resultat ferides lleus en caure una farola sobre el públic durant una visita de Luis de la Fuente a un mural de la selecció a Monteolivet, València. La Policia i una ambulància han atés ràpidament els afectats.

Suspenen la gala pirotècnica de diumenge a València per la inseguretat a la plaça

El sector pirotècnic ha decidit cancel·lar l’espectacle inaugural del festival internacional de focs artificials d’este diumenge a la plaça de l’Ajuntament de València per la falta de garanties de seguretat derivades de l’acampada pel dret a la vivenda.

Milers de persones omplin València en una Processó Cívica tranquil·la i sense incidents

La Processó Cívica de la Senyera del 9 d’Octubre ha recorregut el centre de València amb normalitat i sense incidents destacats, en una jornada marcada per la convivència amb l’acampada pel dret a la vivenda i la suspensió de la mascletà.

Pérez Llorca encapçalarà la delegació valenciana en el primer míting electoral de Feijóo a Madrid

Juanfran Pérez Llorca liderarà este dissabte la delegació del PPCV que viatjarà a Madrid per a donar suport a Alberto Núñez Feijóo en el seu primer míting electoral de precampanya, amb una àmplia mobilització de militants i simpatitzants valencians.

L’inici del pont del Pilar ja col·lapsa diverses carreteres valencianes

L’arrancada del pont del Pilar ha deixat ja trànsit molt intens en les principals eixides i accessos de València, Castelló i Alacant, especialment a l’AP-7, l’A-3 i l’A-7, segons la DGT. Diversos accidents en altres punts d’Espanya, inclòs un a Gandia, empitjoren la situació viària.