13.6 C
València
Dijous, 24 abril, 2025

Rafa Mora queda en ridícul en el seu debut com a presentador de ‘Cazamariposas’

Rafa Mora va debutar com a presentador en ‘Cazamariposas’   | Lecturas

 

Rafa Mora, el valencià que es va fer famós pel seu pas pel programa ‘Mujeres y Hombres y Viceversa’ i que actualment és col·laborador de ‘Sálvame’, no hauria pogut iniciar la seua carrera com a presentador de televisió de pitjor manera. El programa ‘Cazamariposas’ que presenten Nando Escribano i Núria Marín i que s’emet per Divinity ha fitxat al valencià com a presentador per fer el relleu estiuenc.

 

Hores abans anunciava el seu debut en les xarxes

El valencià anunciava el seu debut en les xarxes hores abans de l’estrena del programa en el que, finalment, i després d’haver-ho dit en moltes ocasions, evolucionava de tertulià a presentador.

 

Però ja des del primer minut la nova aposta del programa de ’La Fábrica de la Tele’ va fer el ridícul arribant tard el seu primer dia, ja que, segons anunciava el seu company no havia estat capaç d’acabar el guió abans de l’emissió. Nando Escribano el va marmolar pel retard i pel fet que el valencià pareixia no dominar gens les càmeres, l’espai ni l’ordre del programa, entre d’altres.

 

 

Rafa Mora es va perdre diferents voltes

Cazamariposas Rafa Mora

Rafa Mora debuta en Cazamariposas | Twitter

 

A més, el presentador pareixia al·lucinar amb el seu nou company d’equip «Rafa, deixa el guió, té igual, ja improvisarem» li va tirar en cara «en teoria hauries d’estar ací amb mi donant els titulars» li va afegir. Rafa Mora també es va equivocar unes quantes voltes de guió i en una ocasió va donar pas a una reportera quan no tocava «això és en el següent. Primer hem de vore una altra cosa» li deia Escribano. El mateix programa va traure una enquesta abans de l’estrena preguntant «Rafa Mora mereix ser presentador de ‘Cazamariposas’?»

 

 

L’estrena no ha passat gens desapercebuda en les xarxes, que han acusat la producció del programa de favoritismes i que, a més, consideren que el nou fixatge posa en perill l’estètica i la forma de ‘Cazamariposas’. En Twitter els comentaris no s’han fet esperar  «Rafa recordes la teua famosa frase? ‘Em ric en la teua cara’, això és el que estan fent els amics de ‘Cazamariposas’ amb tu», o «A on t’has deixat el talent? Perquè jo no te’l veig per cap de lloc».

 

 

 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Acció Cultural impulsa jornades per reforçar la cultura en valencià

Del 5 al 8 de maig, Acció Cultural organitza les jornades 'Escoltem la Cultura' per analitzar les deficiències del sector cultural en valencià i proposar mesures efectives de millora.

Recordant la Missa del Papa Francisco: La Parròquia Sant Ángel Custodi de València Celebra la seva Història

La parròquia Sant Ángel Custodi a València recorda la missa oficiada pel Papa Francisco el 2006 durant la V Trobada Mundial de les Famílies, un moment emblemàtic per a la comunitat.

Trump qüestiona l’estratègia de Zelenski sobre Crimea: ‘Si la volen, per què no van lluitar?’

El president dels Estats Units, Donald Trump, ha tornat a criticar Volodimir Zelenski per la seva postura sobre Crimea, suggerint que si vol recuperar la península, hauria d'haver lluitat per ella fa anys. Aquesta declaració ve acompanyada de debat sobre possibles concessions en un futur acord de pau.

Les Arts presenta una fascinant doble producció amb Ravel i Puccini que desafia les expectatives del públic

Les Arts estrena una nova producció que combina 'L'heure Espagnole' de Ravel i 'Gianni Schicchi' de Puccini, sota la direcció de Moshe Leiser, Patrice Caurier i Michele Spotti, el 25 d'abril. Amb un humor contrastat, les dues obres exploren temes de matrimoni, frustració i cobdícia.

Terratrèmol de 6,2 a Istanbul: més de 150 ferits i mesures d’emergència

Un fort terratrèmol de magnitud 6,2 ha sacsejat Istanbul, deixant més de 150 ferits i obligant a suspendre les classes. No hi ha víctimes mortals ni danys a infraestructures crítiques.

Dos ferits en un accident amb tres cotxes i un camió a l’A-7 de Paterna

Un accident entre tres cotxes i un camió a l'A-7, a Paterna, ha deixat dos ferits per contusions. Un operatiu dels bombers i sanitaris s'ha mobilitzat per atendre els afectats.

Decepció del sector hoteler valencià amb el nou plec de l’Imserso: expectatives frustrades

La patronal Hosbec expressa la seva decepció pel nou plec de l'Imserso, que perpetua dinàmiques antigues i no garanteix la sostenibilitat. Les novetats són escasses i no aborden els veritables reptes del sector.

Dotze rescats durant Setmana Santa: El GERA del Consorci de Bombers intervé en situacions d’emergència

Durant les vacances de Setmana Santa, el Grup Especial de Rescat a Altura del Consorci Provincial de Bombers de València ha realitzat dotze rescats en diferents municipis de la província, amb incidències variades que van des de caigudes fins a desorientacions en senderisme.