Anuncios

Rafa Mora queda en ridícul en el seu debut com a presentador de ‘Cazamariposas’

Rafa Mora va debutar com a presentador en ‘Cazamariposas’   | Lecturas

 

Rafa Mora, el valencià que es va fer famós pel seu pas pel programa ‘Mujeres y Hombres y Viceversa’ i que actualment és col·laborador de ‘Sálvame’, no hauria pogut iniciar la seua carrera com a presentador de televisió de pitjor manera. El programa ‘Cazamariposas’ que presenten Nando Escribano i Núria Marín i que s’emet per Divinity ha fitxat al valencià com a presentador per fer el relleu estiuenc.

 

Hores abans anunciava el seu debut en les xarxes

El valencià anunciava el seu debut en les xarxes hores abans de l’estrena del programa en el que, finalment, i després d’haver-ho dit en moltes ocasions, evolucionava de tertulià a presentador.

 

Però ja des del primer minut la nova aposta del programa de ’La Fábrica de la Tele’ va fer el ridícul arribant tard el seu primer dia, ja que, segons anunciava el seu company no havia estat capaç d’acabar el guió abans de l’emissió. Nando Escribano el va marmolar pel retard i pel fet que el valencià pareixia no dominar gens les càmeres, l’espai ni l’ordre del programa, entre d’altres.

 

 

Rafa Mora es va perdre diferents voltes

Cazamariposas Rafa Mora

Rafa Mora debuta en Cazamariposas | Twitter

 

A més, el presentador pareixia al·lucinar amb el seu nou company d’equip «Rafa, deixa el guió, té igual, ja improvisarem» li va tirar en cara «en teoria hauries d’estar ací amb mi donant els titulars» li va afegir. Rafa Mora també es va equivocar unes quantes voltes de guió i en una ocasió va donar pas a una reportera quan no tocava «això és en el següent. Primer hem de vore una altra cosa» li deia Escribano. El mateix programa va traure una enquesta abans de l’estrena preguntant «Rafa Mora mereix ser presentador de ‘Cazamariposas’?»

 

 

L’estrena no ha passat gens desapercebuda en les xarxes, que han acusat la producció del programa de favoritismes i que, a més, consideren que el nou fixatge posa en perill l’estètica i la forma de ‘Cazamariposas’. En Twitter els comentaris no s’han fet esperar  «Rafa recordes la teua famosa frase? ‘Em ric en la teua cara’, això és el que estan fent els amics de ‘Cazamariposas’ amb tu», o «A on t’has deixat el talent? Perquè jo no te’l veig per cap de lloc».

 

 

 

 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mazón recorre la negativa al fet que l’Audiència revise documents clau de la DANA

La defensa de Carlos Mazón recorre la decisió del jutjat de Catarroja que rebutja enviar a l'Audiència Provincial documents concrets del cas de la DANA i denuncia indefensió.

Alacant obri la negociació per a continuar sent port d’eixida de The Ocean Race més enllà de 2027

L'alcalde d'Alacant confirma que ja s'han iniciat les negociacions per a mantindre a la ciutat com a port d'eixida de The Ocean Race després de 2027, secundat per Generalitat i Diputació, i destaca l'impacte econòmic i d'innovació de l'esdeveniment.

Puig reivindica a la universitat enfront de la cultura fake i el negacionismo

Ximo Puig defén en l'UJI el paper de la universitat i de l'educació humanista com a barrera davant la cultura fake, les faules i l'auge del negacionismo.

Mallorca i València es juguen un respir clau en la lluita per la permanència

Mallorca i València obrin la jornada 33 de LaLiga EA Sports en un dol directe per la permanència. Els dos equips busquen un triomf que els done aire i els permeta posar terra pel mig amb el descens.

Corberán reafirma la seua confiança en la plantilla del València malgrat la falta de punts

Carlos Corberán defén la implicació de la plantilla del València abans de visitar al Mallorca, admet que l'equip hauria de portar més punts i assumix la lluita per la permanència.

Calor i estabilitat per a arrancar la setmana en la Comunitat Valenciana, amb tempestes aïllades a l’interior

La penúltima setmana d'abril comença en la Comunitat Valenciana amb temperatures per damunt dels 25 graus, ambient estable i risc de ruixats vespertins amb tempesta a l'interior nord.

Pérez Llorca critica la regularització de migrants i veu un clar interés electoral

Juanfran Pérez Llorca sosté que la regularització massiva de migrants no està ben organitzada i la vincula a fins electorals, mentres aborda també polèmiques locals a Alacant.

El PSPV acusa a Catalá de frenar la regularització d’immigrants a València

El PSPV retrau a l'alcaldessa María José Catalá la falta de reforços municipals per a tramitar la regularització d'immigrants i alerta del col·lapse en les cues de l'Ajuntament.