Rafa Mora queda en ridícul en el seu debut com a presentador de ‘Cazamariposas’

Rafa Mora va debutar com a presentador en ‘Cazamariposas’   | Lecturas

 

Rafa Mora, el valencià que es va fer famós pel seu pas pel programa ‘Mujeres y Hombres y Viceversa’ i que actualment és col·laborador de ‘Sálvame’, no hauria pogut iniciar la seua carrera com a presentador de televisió de pitjor manera. El programa ‘Cazamariposas’ que presenten Nando Escribano i Núria Marín i que s’emet per Divinity ha fitxat al valencià com a presentador per fer el relleu estiuenc.

 

Hores abans anunciava el seu debut en les xarxes

El valencià anunciava el seu debut en les xarxes hores abans de l’estrena del programa en el que, finalment, i després d’haver-ho dit en moltes ocasions, evolucionava de tertulià a presentador.

 

Però ja des del primer minut la nova aposta del programa de ’La Fábrica de la Tele’ va fer el ridícul arribant tard el seu primer dia, ja que, segons anunciava el seu company no havia estat capaç d’acabar el guió abans de l’emissió. Nando Escribano el va marmolar pel retard i pel fet que el valencià pareixia no dominar gens les càmeres, l’espai ni l’ordre del programa, entre d’altres.

 

 

Rafa Mora es va perdre diferents voltes

Cazamariposas Rafa Mora

Rafa Mora debuta en Cazamariposas | Twitter

 

A més, el presentador pareixia al·lucinar amb el seu nou company d’equip «Rafa, deixa el guió, té igual, ja improvisarem» li va tirar en cara «en teoria hauries d’estar ací amb mi donant els titulars» li va afegir. Rafa Mora també es va equivocar unes quantes voltes de guió i en una ocasió va donar pas a una reportera quan no tocava «això és en el següent. Primer hem de vore una altra cosa» li deia Escribano. El mateix programa va traure una enquesta abans de l’estrena preguntant «Rafa Mora mereix ser presentador de ‘Cazamariposas’?»

 

 

L’estrena no ha passat gens desapercebuda en les xarxes, que han acusat la producció del programa de favoritismes i que, a més, consideren que el nou fixatge posa en perill l’estètica i la forma de ‘Cazamariposas’. En Twitter els comentaris no s’han fet esperar  «Rafa recordes la teua famosa frase? ‘Em ric en la teua cara’, això és el que estan fent els amics de ‘Cazamariposas’ amb tu», o «A on t’has deixat el talent? Perquè jo no te’l veig per cap de lloc».

 

 

 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Valencia Basket fitxa Dylan Osetkowski per a reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge del pivot estatunidenc amb passaport alemany Dylan Osetkowski per a les dos pròximes temporades, després de la seua eixida del Partizan de Belgrad i amb experiència prèvia en la Lliga Endesa amb Unicaja.

El Levante inicia la pretemporada 26-27 amb Bardeli com a únic fitxatge i pendent d’eixides

El Levante comença dilluns la pretemporada 26-27 amb Enzo Bardeli com a única cara nova, sense vendes tancades i amb diversos jugadors en l’aparador.

Justin de Haas celebrarà l’últim any de Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla

El central neerlandés Justin de Haas, nou jugador del Valencia CF fins a 2030, ha destacat la sort de poder jugar l’última temporada a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla i ha elogiat la pressió i el suport de l’afició valencianista.

Diumenge assolellat i oratge estable abans d’una nova onada de calor

Este diumenge es manté l’oratget estable i assolellat a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 30 graus, abans que dilluns arribe una segona onada de calor amb valors pròxims als 40 graus en zones d’interior i prelitoral.

L’Alfàs del Pi consagra Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata

El Festival de l’Alfàs del Pi ha homenatjat Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata i una estrella al Passeig Marítim del Cinema de l’Albir, en una 38a edició que reunix més de mil curtmetratges.

L’assassí masclista d’Alacant continua ingressat i sota custòdia policial

L’home detingut per matar la seua dona i una filla i ferir greument una altra a la Cañada del Fenollar continua ingressat a l’hospital de Sant Joan d’Alacant sota custòdia policial, mentres el cas l’investiga l’EMUME de la Guàrdia Civil.

València tanca uns Gay Games històrics i passa el testic a Perth 2030

València ha posat punt final als Gay Games amb un acte a la Fonteta, on ha passat el testic a Perth, seu de l’edició de 2030, després d’una setmana amb més de 10.200 esportistes de 81 països.

Xabi López-Arostegui trenca el seu contracte i deixa el Valencia Basket després de cinc temporades

L’aler basc Xabi López-Arostegui ha acordat amb el Valencia Basket la rescissió del contracte fins a 2027 i se’n va del club després de cinc temporades i 253 partits.