Rafa Mora queda en ridícul en el seu debut com a presentador de ‘Cazamariposas’

Rafa Mora va debutar com a presentador en ‘Cazamariposas’   | Lecturas

 

Rafa Mora, el valencià que es va fer famós pel seu pas pel programa ‘Mujeres y Hombres y Viceversa’ i que actualment és col·laborador de ‘Sálvame’, no hauria pogut iniciar la seua carrera com a presentador de televisió de pitjor manera. El programa ‘Cazamariposas’ que presenten Nando Escribano i Núria Marín i que s’emet per Divinity ha fitxat al valencià com a presentador per fer el relleu estiuenc.

 

Hores abans anunciava el seu debut en les xarxes

El valencià anunciava el seu debut en les xarxes hores abans de l’estrena del programa en el que, finalment, i després d’haver-ho dit en moltes ocasions, evolucionava de tertulià a presentador.

 

Però ja des del primer minut la nova aposta del programa de ’La Fábrica de la Tele’ va fer el ridícul arribant tard el seu primer dia, ja que, segons anunciava el seu company no havia estat capaç d’acabar el guió abans de l’emissió. Nando Escribano el va marmolar pel retard i pel fet que el valencià pareixia no dominar gens les càmeres, l’espai ni l’ordre del programa, entre d’altres.

 

 

Rafa Mora es va perdre diferents voltes

Cazamariposas Rafa Mora

Rafa Mora debuta en Cazamariposas | Twitter

 

A més, el presentador pareixia al·lucinar amb el seu nou company d’equip «Rafa, deixa el guió, té igual, ja improvisarem» li va tirar en cara «en teoria hauries d’estar ací amb mi donant els titulars» li va afegir. Rafa Mora també es va equivocar unes quantes voltes de guió i en una ocasió va donar pas a una reportera quan no tocava «això és en el següent. Primer hem de vore una altra cosa» li deia Escribano. El mateix programa va traure una enquesta abans de l’estrena preguntant «Rafa Mora mereix ser presentador de ‘Cazamariposas’?»

 

 

L’estrena no ha passat gens desapercebuda en les xarxes, que han acusat la producció del programa de favoritismes i que, a més, consideren que el nou fixatge posa en perill l’estètica i la forma de ‘Cazamariposas’. En Twitter els comentaris no s’han fet esperar  «Rafa recordes la teua famosa frase? ‘Em ric en la teua cara’, això és el que estan fent els amics de ‘Cazamariposas’ amb tu», o «A on t’has deixat el talent? Perquè jo no te’l veig per cap de lloc».

 

 

 

 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Tempestes molt fortes en el sud d’Alacant deixen més de 30 l/m² en una hora i 51,2 a Elx

El sud d'Alacant encadena tempestes molt fortes, amb pics de més de 30 l/m² en una hora. Elx suma 51,2 l/m² a les 10.00, amb avís groc i 270 rajos.

Mor atropellat un operari d’obra en la CV-800 a Xixona

Un operari de 42 anys ha mort atropellat per un cotxe en la CV-800, a l'altura del km 25,5 a Xixona. SAMU, SVB i un equip mèdic van confirmar la defunció.

Bioparc València incorpora un formiguer únic per a veure a la formiga gegant que amputa extremitats ferides

Bioparc València ha estrenat una instal·lació única que permet observar l'interior d'una colònia de Camponotus maculatus i la seua inusual conducta 'quirúrgica'. El públic pot seguir les galeries, les castes i la defensa del niu en un entorn controlat.

Govern i deu comunitats pacten una llicència comuna de caça i pesca continental

El Ministeri d'Agricultura ha firmat un conveni amb deu autonomies per a implantar llicències interautonòmiques de caça i pesca en aigües interiors. La mesura reduïx tràmits, fixa preus únics i unifica inhabilitacions.

Avís groc a Alacant per pluges que poden superar 100 l/m² en 12 hores

Aemet ha establit l'avís groc per ruixats intensos a l'interior i litoral sud d'Alacant, amb llindars que localment podrien depassar 100 l/m² en 12 hores. També hi ha avís en el litoral nord alacantí i en el sud de València per acumulats menors.

Mor un vianant atropellat en la CV-800 a Xixona

Un vianant ha mort després de ser atropellat en la CV-800, a l'altura del km 25,5 en el terme de Xixona. El succés es va produir a les 19.10 hores d'ahir, segons la DGT.

Troben cadàver sense cames en una planta de reciclatge de Paterna sense indicis de criminalitat

Un cadàver amb les cames amputades ha sigut trobat de matinada en una planta de reciclatge del polígon Font del Pitxer, a Paterna. Les primeres perquisicions han descartat indicis de criminalitat i apunten a una mort accidental o natural.

Sis comunitats en alerta per neu, pluja, vent i temporal amb Andalusia en nivell taronja

Andalusia activa el nivell taronja per nevades a Granada, mentres Balears, Comunitat Valenciana, Castella-la Manxa, Múrcia i Canàries mantenen avisos grocs per pluja, neu, vent i mala mar. S'esperen ruixats forts en l'est i acumulacions de neu en cotes mitjanes i altes.