16.5 C
València
Dilluns, 24 novembre, 2025

Frank Cuesta s’enamora d’una ballarina espanyola, Estefanía Royal

Frank Cuesta s’enamora d’una ballarina espanyola, Estefanía Royal | Arxiu

 

Frank Cuesta ha tornat a trobar l’amor, ara al costat d’Estefanía Royal, una ballarina amb qui feia anys que tenia una bona amistat. Fa pocs mesos, de l’amistat va nàixer l’amor i ha sorgit una nova relació, la primera des del seu divorci el 2014.

 

La xica, de 35 anys, és ballarina, professora de ball i activista, ja que col·laborava en diferents projectes de conservació animal en Chiang Mai. No obstant això, va abandonar eixes col·laboracions per a dedicar-se a temps complet a treballar en el refugi de Frank Cuesta, en Bangkok. Actualment, Estefanía Royal viu en Tailàndia, però originàriament és gallega, de Vigo.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Una publicación compartida de Alissa Intusmith (@yuyeeyuyee) el

 

Segons ’20 Minutos’, la parella ja fa uns mesos que manté una relació i ha sigut descoberta passejant per Bangkok en diferents ocasions. Estefania té dos filles, Lakshmi i Isis, que ja coneixen a Frank Cuesta, i ell en té cinc de la seua anterior dona, un dels quals va morir.

 

La ballarina és molt activa en les xarxes socials, a on mostra la seua faceta més animalista compartint imàtgens d’animals del refugi i dels seus gossos. També publica fotografies de les seues actuacions de dansa i de moments tendres amb les seues filles.

 

Els rumors de la seua relació van sorgir a partir dels comentaris que els dos es deixaven en les xarxes i, sobretot, des que Frank Cuesta va publicar una imatge d’Estefania amb les seues filles en un santuari d’animals.

 

 

 

Encara que Frank Cuesta s’embarque de nou en una relació, continua lluitant per la llibertat de la seua exdona, Yuyee Alissa, que està empresonada des del 2014 en Tailàndia per un presumpte delicte de tràfic de drogues. Poc abans que Yuyee fos empresonada, ella i Frank es van divorciar, però el presentador sempre li ha donat suport i ha lluitat per a demostrar que les proves i el juí estaven manipulats.

 

 

Yuyee té una condemna de 15 anys de presó per, suposadament, portar 5 mil·ligrams de cocaïna. Frank Cuesta va assegurar el 2014, poc després del divorci, que «és la mare dels meus fills, una mare excel·lent. Una dona a qui sempre estimaré perquè ha sigut i serà important en la meua vida. És igual si com a parella vam funcionar o no, com a pares en som només un».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un supervisor del 112 declara que abans de les 14.00 del 29-O ja es rescatava a persones en zones sense pluja

Un supervisor del 112 ha afirmat davant la jutgessa que abans de les 14.00 del 29 d'octubre ja es rescatava a persones en àrees on no plovia per la crescuda de barrancs prop de la A-3. En una visita de càrrecs al 112 es va traslladar que l'aigua baixava des de Buñol i Chiva cap a l'Horta Sud.

Avís taronja a l’interior nord de Castelló per vent de fins a 100 km/h

Este dimarts s'ha establit l'avís taronja a l'interior nord de Castelló per vent del nord-oest amb ratxes de fins a 100 km/h. Hi haurà avís groc en litoral i interior sud i per fenòmens costaners.

El 70% dels valencians comprarà en el Black Friday 2025 amb gasto més contingut per la inflació

Una enquesta de la Unió de Consumidors confirma que el Black Friday 2025 està plenament consolidat en la Comunitat Valenciana, però amb major prudència de gasto per la pujada de preus.

26 entitats denuncien incompliment greu de les lleis LGTBI i identitat de gènere per la Generalitat

Un total de 26 entitats acusen a la Generalitat de desmantellar servicis obligatoris com Orienta Alacant i L'Armari de la Memòria, vulnerant les lleis LGTBI i d'identitat de gènere. Assenyalen opacitat, adjudicació directa i absència de subrogació, amb interrupcions d'atenció i pèrdua de recursos per a milers de persones.

Detingut al Campello un home sense carnet que conduïa un camió de paqueteria

La Policia Local ha detingut a un home en situació irregular que conduïa un camió de repartiment sense carnet i sense documentació. L'Ajuntament incoarà un expedient a l'empresa per facilitar-li el vehicle, amb sancions de 10.000 a 100.000 euros.

Investiguen un robatori amb arma blanca a Castelló: apunyalen a un recaptador i li sostrauen 30.000 euros

La Policia Nacional investiga l'apunyalament d'un home de 37 anys en l'avinguda de Camp de Montiel. Li van robar uns 30.000 euros i va rebre l'alta hores després.

Camarero defén en el Congrés la seua gestió durant la DANA i apunta al Govern central

Susana Camarero compareix davant la comissió del Congrés sobre la DANA de València per a sostindre la gestió del Consell i subratllar responsabilitats del Govern central. La investigació examina decisions i coordinació després de 229 morts en la comunitat.

Torrevieja arranca l’exportació de sal per a desglaç a Europa i preveu superar 250.000 tones

NCAST ha posat en marxa la campanya marítima amb destinació principal al nord d'Europa i preveu superar 250.000 tones; l'inici s'ha retardat per la calor.