5.5 C
València
Divendres, 28 novembre, 2025

Frank Cuesta s’enamora d’una ballarina espanyola, Estefanía Royal

Frank Cuesta s’enamora d’una ballarina espanyola, Estefanía Royal | Arxiu

 

Frank Cuesta ha tornat a trobar l’amor, ara al costat d’Estefanía Royal, una ballarina amb qui feia anys que tenia una bona amistat. Fa pocs mesos, de l’amistat va nàixer l’amor i ha sorgit una nova relació, la primera des del seu divorci el 2014.

 

La xica, de 35 anys, és ballarina, professora de ball i activista, ja que col·laborava en diferents projectes de conservació animal en Chiang Mai. No obstant això, va abandonar eixes col·laboracions per a dedicar-se a temps complet a treballar en el refugi de Frank Cuesta, en Bangkok. Actualment, Estefanía Royal viu en Tailàndia, però originàriament és gallega, de Vigo.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Una publicación compartida de Alissa Intusmith (@yuyeeyuyee) el

 

Segons ’20 Minutos’, la parella ja fa uns mesos que manté una relació i ha sigut descoberta passejant per Bangkok en diferents ocasions. Estefania té dos filles, Lakshmi i Isis, que ja coneixen a Frank Cuesta, i ell en té cinc de la seua anterior dona, un dels quals va morir.

 

La ballarina és molt activa en les xarxes socials, a on mostra la seua faceta més animalista compartint imàtgens d’animals del refugi i dels seus gossos. També publica fotografies de les seues actuacions de dansa i de moments tendres amb les seues filles.

 

Els rumors de la seua relació van sorgir a partir dels comentaris que els dos es deixaven en les xarxes i, sobretot, des que Frank Cuesta va publicar una imatge d’Estefania amb les seues filles en un santuari d’animals.

 

 

 

Encara que Frank Cuesta s’embarque de nou en una relació, continua lluitant per la llibertat de la seua exdona, Yuyee Alissa, que està empresonada des del 2014 en Tailàndia per un presumpte delicte de tràfic de drogues. Poc abans que Yuyee fos empresonada, ella i Frank es van divorciar, però el presentador sempre li ha donat suport i ha lluitat per a demostrar que les proves i el juí estaven manipulats.

 

 

Yuyee té una condemna de 15 anys de presó per, suposadament, portar 5 mil·ligrams de cocaïna. Frank Cuesta va assegurar el 2014, poc després del divorci, que «és la mare dels meus fills, una mare excel·lent. Una dona a qui sempre estimaré perquè ha sigut i serà important en la meua vida. És igual si com a parella vam funcionar o no, com a pares en som només un».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Juanfran Pérez Llorca és elegit nou president de la Generalitat amb els vots del PP i Vox

El secretari general del Partit Popular a la Comunitat Valenciana obté 53 suports i jurarà el càrrec dimarts que ve en Les Corts

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després de sostraure amb violència la bossa d'una dona amb prop de 6.000 euros. Durant la persecució a peu va perdre part dels diners, que la Policia va recuperar quasi íntegrament.

Detingut a Alacant per robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut després d'arrabassar la bossa a una dona que portava quasi 6.000 euros en efectiu. En la fugida va anar deixant bitllets i la Policia va recuperar més de 5.800 euros.

Baldoví acusa a Pérez Llorca de ‘regent provisional’ i d’aprovar l’examen de Vox

Joan Baldoví ha qualificat a Juanfran Pérez Llorca de 'regent provisional' i ha sostingut que el seu discurs d'investidura ha passat amb nota l'examen de Vox. Compromís ha contraposat 10 compromisos i 50 propostes.

El PSPV diu que Mazón manté el poder i que Vox ja ha guanyat amb un pacte vergonyant

El PSPV ha denunciat en el ple d'investidura que Juanfran Pérez Llorca seguirà com el número 2 de Carlos Mazón i ha parlat d'un pacte vergonyant que, al seu juí, lliurament més concessions a Vox.

El València Basket obrirà la segona fase davant el Saragossa i es mesurarà a Landes i Venècia

El València Basket obrirà la segona fase de l'Eurolliga Femenina davant el Casademont Zaragoza en el Roig Arena i també s'enfrontarà a Basket Landes i Umana Reyer Venècia. Els resultats de la primera fase s'arrosseguen i l'objectiu és quedar entre els quatre primers del grup.

Les víctimes de la DANA esperen que Pérez Llorca explique per què es disculpa

La presidenta de l'Associació de Víctimes Mortals 29-O ha reclamat que el candidat del PP a la Generalitat detalle el motiu de les seues disculpes i assumisca responsabilitats. També ha censurat les al·lusions a immigració i l'acostament a Vox en el seu discurs d'investidura.

Álvaro Rodríguez repta al Getafe en el seu retorn al Coliseum

El davanter de l'Elx arriba amb dos gols en dos jornades i apunta a l'onze per a mesurar-se a un Getafe que encadena dos derrotes i perd a Abqar i Mario Martín. El dol es juga a les 21.00 en el Coliseum.