Canvi de ‘look’ de Risto Mejide dos mesos abans de ser pare

Laura Escanes i Risto van anunciar fa unes setmanes que esperen una criatura

Laura Escanes i Risto van anunciar fa uns mesos que esperen una criatura | Instagram

 

Queden aproximadament dos mesos per al naixement de Roma, la filla de Risto Mejide i Laura Escanes. I la parella està vivint un dels millors moments de la seua vida. El presentador i la influencer van anunciar el mes de febrer passat a través de les xarxes socials que serien pares d’una xiqueta.

 

Adéu barba i ulleres fosques

El presentador ha decidit canviar de ‘look’ abans de l’arribada de la seua filla. Risto s’ha despedit de la seua barba densa i ha canviat les seues famoses ulleres fosques per unes més clares a on ensenya els seus ulls. Ha sigut el mateix Risto qui ha mostrat la seua nova imatge més renovada a través de les xarxes socials.

 

En poques hores, el publicista ha rebut més de 200 missatges. A més, molts dels seus seguidors han lloat la nova imatge del presentador, encara que també hi ha hagut altres que creuen que el canvi radical perd l’essència del personatge.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Mes II antes de Roma. #summer #2019 #toelrrato

Una publicación compartida de Risto Mejide (@ristomejide) el

 

Des de Roma amb amor

La confirmació de l’embaràs de Laura Escanes ha sigut una de les notícies més comentades d’enguany. Cada pas d’estos set mesos ha sigut analitzat i qüestionat per molts dels seguidors de la parella en les xarxes socials. El nom el van tindre clar quan van conéixer el sexe de la menuda: Roma. La ciutat de l’amor a la que Risto i Laura li tenen un gran afecte i a on han fet diferents escapades al llarg de la seua relació.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Felicidad. A sólo una letra de facilidad. Gracias por hacer que la vida parezca tan fácil. Feliz San Valentín, amor mío.

Una publicación compartida de Risto Mejide (@ristomejide) el

 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Juan Luis Gandia guanya el Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat

Juan Luis Gandia ha guanyat la segona volta al Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat enfront d'Ángeles Solanes. La participació s'ha quedat en el 17,81%, amb 10.316 vots d'un cens de 57.920.

L’incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna en direcció Barcelona

L'incendi d'un camió que transportava bobines de paper ha obligat a tancar els tres carrils de la A-7 a Paterna durant 45 minuts. A les 18.24 s'ha reobert el carril esquerre, amb cues de fins a 13 km.

Granada i València s’alien per a impulsar un vol directe i una promoció turística conjunta

Les diputacions han segellat una aliança per a llançar una connexió aèria directa entre Granada i València. El pla inclou un concurs públic i una estratègia de promoció turística conjunta.

La mort d’un home al seu balcó a Alacant apunta a una bala perduda d’un tiroteig

La investigació assenyala que un home de 59 anys va ser aconseguit per un tret accidental mentres era al balcó de la seua vivenda a Carolines Altes. S'han constatat set detonacions i no hi ha detencions.

Incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna cap a Barcelona

Un camió amb bobines de paper s'ha incendiat en l'A-7 a l'altura de Paterna i ha obligat a tancar l'autovia 45 minuts en sentit Barcelona. La reobertura parcial ha deixat retencions de fins a 13 quilòmetres i desviaments provisionals.

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.