22.3 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

Canvi de ‘look’ de Risto Mejide dos mesos abans de ser pare

Laura Escanes i Risto van anunciar fa unes setmanes que esperen una criatura

Laura Escanes i Risto van anunciar fa uns mesos que esperen una criatura | Instagram

 

Queden aproximadament dos mesos per al naixement de Roma, la filla de Risto Mejide i Laura Escanes. I la parella està vivint un dels millors moments de la seua vida. El presentador i la influencer van anunciar el mes de febrer passat a través de les xarxes socials que serien pares d’una xiqueta.

 

Adéu barba i ulleres fosques

El presentador ha decidit canviar de ‘look’ abans de l’arribada de la seua filla. Risto s’ha despedit de la seua barba densa i ha canviat les seues famoses ulleres fosques per unes més clares a on ensenya els seus ulls. Ha sigut el mateix Risto qui ha mostrat la seua nova imatge més renovada a través de les xarxes socials.

 

En poques hores, el publicista ha rebut més de 200 missatges. A més, molts dels seus seguidors han lloat la nova imatge del presentador, encara que també hi ha hagut altres que creuen que el canvi radical perd l’essència del personatge.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Mes II antes de Roma. #summer #2019 #toelrrato

Una publicación compartida de Risto Mejide (@ristomejide) el

 

Des de Roma amb amor

La confirmació de l’embaràs de Laura Escanes ha sigut una de les notícies més comentades d’enguany. Cada pas d’estos set mesos ha sigut analitzat i qüestionat per molts dels seguidors de la parella en les xarxes socials. El nom el van tindre clar quan van conéixer el sexe de la menuda: Roma. La ciutat de l’amor a la que Risto i Laura li tenen un gran afecte i a on han fet diferents escapades al llarg de la seua relació.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Felicidad. A sólo una letra de facilidad. Gracias por hacer que la vida parezca tan fácil. Feliz San Valentín, amor mío.

Una publicación compartida de Risto Mejide (@ristomejide) el

 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Generalitat provarà la xarxa pública 5G per a reforçar la gestió de catàstrofes

La Generalitat posarà a prova la xarxa pública 5G com a suport a la xarxa d'emergències de la Comunitat Valenciana, amb quatre pilots en entorns urbà, industrial i rural. El pla mesurarà prioritat de trànsit, ús de vídeo i cobertura en escenaris crítics sense substituir la xarxa TETRA actual.

Pérez Llorca: l’aeroport de Castelló té potencial per a augmentar usuaris i rutes

Pérez Llorca ha defés el potencial de l'aeroport de Castelló després de tancar 2025 amb més de 318.000 usuaris i un inici d'any a l'alça. En 2026 hi haurà 16 rutes, amb noves connexions a Manchester i Bolonya des de juny.

València adopta Cap i Casal com a nou lema institucional

L'Ajuntament emprarà el lema al costat de l'escut per a identificar la ciutat i reforçar la seua imatge. L'anunci arriba amb crítiques pel cost de 10.000 euros.

Pérez Llorca acudirà a la Comissió Mixta de la dana amb tarannà constructiu

El president ha assegurat que anirà a la Comissió Mixta Generalitat-Govern amb ànim de col·laborar. Lamenta que arribe molt tard i valora la rectificació de l'Executiu.

Més de 6.000 agents vetlaran per la seguretat de les Falles 2026 a València

València activarà un dispositiu amb més de 6.000 efectius per a les Falles 2026. El pla reforça el control en mascletaes, estacions i accessos per a evitar embuts.

Pérez Llorca defén que la Generalitat controla l’adjudicació de vivendes públiques després de les irregularitats a Alacant

Pérez Llorca ha afirmat que la Generalitat és ara una administració 'seriosa' que 'controla' i reforça la inspecció en l'adjudicació de vivendes públiques després de les irregularitats detectades a Alacant. Ha garantit més controls i ha subratllat que la investigació judicial se centra en un funcionari ja apartat.

Pérez Llorca i Torres copresidirán la primera Comissió Mixta per la dana en Riba-roja

Pérez Llorca i el ministre Torres copresidirán el dimecres a Riba-roja de Túria la primera reunió de la Comissió Mixta per la dana. La cita serà a les 12.30 i el ministre visitarà abans les obres del canal Xúquer-Túria a Torrent.

Pérez Llorca demana unitat i comprensió davant la violència de gènere i evita la confrontació ideològica

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha demanat unitat i comprensió davant la violència de gènere i ha refusat entrar en dogmes ideològics. La seua crida s'ha produït després del crim masclista de Benicàssim i enmig del debat polític sobre esta qüestió.