8.6 C
València
Dilluns, 12 gener, 2026

Laura Escanes al·lucina amb la grandària de les mamelles

Escanes

Laura Escanes fa broma en Instagram | Instagram (@lauraescanes)

 

Laura Escanes ha compartit una imatge en l’Instagram per a mostrar als seus seguidors com li han crescut les mamelles. La ‘influencer’ de 23 anys ha penjat una foto en Instagram amb biquini a on comenta com li han augmentat amb el recent embaràs. 

 

El 26 de febrer Escanes va anunciar, juntament amb Risto Mejide, el seu home, que estaven esperant sa primera filla i ho va fer a través d’Instagram. La ‘influencer’ i model ha volgut compartir els moments més importants amb els seus seguidors. De fet, gràcies a la xarxa social, hem pogut vore nàixer la seua relació i com ha anat evolucionant la parella. Escanes ha comentat en alguna ocasió que el punt d’inflexió va ser el casament amb Risto: va ser en aquell moment quan als dos els van augmentar els seguidors notòriament. Des d’aquell moment, han estat molt actius i, recentment, van anunciar que sa filla es diria Roma.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Una publicación compartida de Laura Escanes (@lauraescanes) el

 

«Promptet» escrivia Escanes

 

La influencer, que té 1,2 milions de seguidor en Instagram, ja acumula 66 mil m’agrades en la fotografia i ha rebut comentaris de tota classe però, sobretot, de suport. Ella mateixa ha escrit en un comentari fent broma «Les peretes s’han convertit en perotes» que ha tingut respostes com «amb la llet, tindras dos melons» o «després seran melons», entre d’altres.

 

Escanes

Laura Escanes fa broma en Instagram | Instagram (@lauraescanes)

 

Esperem que la ‘influencer’ ens seguisca sorprenent amb més dels seus comentaris pròximament.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en el Ciutat per la seua falta de gol

Empat 1-1 en el Ciutat de València amb els gols en un minut. Losada va respondre al punt de Carlos Romero i Puado es va retirar als tres minuts per un colp en el genoll.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 després de dos gols seguits i escàs encert

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en el Ciutat de València amb dos tants seguits. El domini local i la falta de rematada van marcar un dol que es va embossar al final.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en un dol sense pegada

Un gol de Carlos Romero i la rèplica immediata d'Iker Losada van deixar un 1-1 en el Ciutat de València. El Llevant va tornar a quedar-se sense el seu primer triomf a casa.

Llevant i Espanyol es repartixen els punts en un 1-1 decidit en un minut

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en un dol amb els dos gols en tot just un minut. Després de la igualada, el domini posterior no es va traduir en ocasions clares.

Protesta davant el Circ de Nadal contra l’ús d’animals en l’espectacle

Col·lectius animalistas protesten davant el Circ de Nadal a Alfafar contra l'ús d'animals i qüestionen el missatge a la infància. Vídeos en xarxes reaviven el debat i les entitats anuncien noves mobilitzacions.

El Llevant domina a l’Espanyol però es va al descans sense gol després d’un primer temps d’ocasions (0-0)

El Llevant va portar la iniciativa i va generar diverses ocasions clares, però l'encert de Dmitrovic i el desencert en la definició van mantindre el 0-0 al descans.

El Mediterrani ha registrat temperatures per damunt de la mitjana en 2024 i 2025

La Aemet assenyala que la temperatura superficial del Mediterrani ha estat per damunt de la mitjana 1991-2020 en 2024 i 2025, amb breus retorns a la normalitat. En paral·lel, la calor oceànica global va aconseguir un nou màxim en 2025.

Bernabé demana a Pérez Llorca donar suport al finançament que aporta 3.669 milions a la Comunitat

La delegada del Govern ha instat el president i a l'alcaldessa de València a recolzar el model d'Hisenda, que afig 3.669 milions a la Comunitat. Defén que cap autonomia perd i que la injecció total serà de 21.000 milions.