Laura Escanes al·lucina amb la grandària de les mamelles

Escanes

Laura Escanes fa broma en Instagram | Instagram (@lauraescanes)

 

Laura Escanes ha compartit una imatge en l’Instagram per a mostrar als seus seguidors com li han crescut les mamelles. La ‘influencer’ de 23 anys ha penjat una foto en Instagram amb biquini a on comenta com li han augmentat amb el recent embaràs. 

 

El 26 de febrer Escanes va anunciar, juntament amb Risto Mejide, el seu home, que estaven esperant sa primera filla i ho va fer a través d’Instagram. La ‘influencer’ i model ha volgut compartir els moments més importants amb els seus seguidors. De fet, gràcies a la xarxa social, hem pogut vore nàixer la seua relació i com ha anat evolucionant la parella. Escanes ha comentat en alguna ocasió que el punt d’inflexió va ser el casament amb Risto: va ser en aquell moment quan als dos els van augmentar els seguidors notòriament. Des d’aquell moment, han estat molt actius i, recentment, van anunciar que sa filla es diria Roma.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Una publicación compartida de Laura Escanes (@lauraescanes) el

 

«Promptet» escrivia Escanes

 

La influencer, que té 1,2 milions de seguidor en Instagram, ja acumula 66 mil m’agrades en la fotografia i ha rebut comentaris de tota classe però, sobretot, de suport. Ella mateixa ha escrit en un comentari fent broma «Les peretes s’han convertit en perotes» que ha tingut respostes com «amb la llet, tindras dos melons» o «després seran melons», entre d’altres.

 

Escanes

Laura Escanes fa broma en Instagram | Instagram (@lauraescanes)

 

Esperem que la ‘influencer’ ens seguisca sorprenent amb més dels seus comentaris pròximament.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Jaime Pradilla assumix la derrota davant el Reial Madrid i reivindica la temporada del València Basket

Jaime Pradilla lamenta l'eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en semifinals de l'Eurolliga, però defén l'any de l'equip i confia que prompte puguen sentir-se orgullosos del seu recorregut.

Scariolo destaca la resiliència del Reial Madrid després de reinventar-se rumb a la final d’Eurolliga

Sergio Scariolo subratlla que el Reial Madrid ha hagut de reinventar el seu joc per les baixes interiors i ressalta la resiliència de l'equip abans de la final d'Eurolliga davant Olympiacos.

Scariolo descarta a Usman Garuba per a la final de l’Eurolliga després de lesionar-se davant el València

Usman Garuba es lesiona en la semifinal de l'Eurolliga davant el València Basket i Sergio Scariolo confirma que el pivot del Reial Madrid queda descartat per a la final contra el Olympiacos.

Hezonja llança un missatge d’optimisme abans de la final de l’Eurolliga

Mario Hezonja es mostra convençut de les opcions del Reial Madrid en la final de l'Eurolliga davant Olympiacos i demana confiança malgrat l'esglai per la lesió de Garuba.

Pedro Martínez lamenta l’eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en l’Eurolliga

Pedro Martínez va reconéixer que al València Basket li haguera agradat competir millor en la semifinal de la Final a Quatre, després de caure amb claredat davant un Reial Madrid al qual va considerar just vencedor.

El Reial Madrid atropella al València i se cita amb el Olympiacos en la final de l’Eurolliga

El Reial Madrid va derrotar al València Basket per 90-105 en la Final Four de l'Eurolliga i jugarà la final davant el Olympiacos, després de firmar al costat del conjunt taronja la mitat més anotadora d'este segle en una semifinal.

Francisco Camps arranca la seua campanya per a liderar el PPCV amb la promesa de recuperar el govern

Francisco Camps dona per iniciada la carrera cap al congrés regional del PPCV i s'oferix a liderar de nou el partit amb el compromís d'aconseguir una majoria absoluta en 2027.

Extingit l’incendi a l’Hospital de Torrevieja després de deixar dos ferits greus

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja s'ha donat per extingit després de causar un treballador en l'UCI per inhalació de fum i un altre pacient amb cremades greus traslladat a València.