9.7 C
València
Dissabte, 3 gener, 2026

Laura Escanes al·lucina amb la grandària de les mamelles

Escanes

Laura Escanes fa broma en Instagram | Instagram (@lauraescanes)

 

Laura Escanes ha compartit una imatge en l’Instagram per a mostrar als seus seguidors com li han crescut les mamelles. La ‘influencer’ de 23 anys ha penjat una foto en Instagram amb biquini a on comenta com li han augmentat amb el recent embaràs. 

 

El 26 de febrer Escanes va anunciar, juntament amb Risto Mejide, el seu home, que estaven esperant sa primera filla i ho va fer a través d’Instagram. La ‘influencer’ i model ha volgut compartir els moments més importants amb els seus seguidors. De fet, gràcies a la xarxa social, hem pogut vore nàixer la seua relació i com ha anat evolucionant la parella. Escanes ha comentat en alguna ocasió que el punt d’inflexió va ser el casament amb Risto: va ser en aquell moment quan als dos els van augmentar els seguidors notòriament. Des d’aquell moment, han estat molt actius i, recentment, van anunciar que sa filla es diria Roma.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Una publicación compartida de Laura Escanes (@lauraescanes) el

 

«Promptet» escrivia Escanes

 

La influencer, que té 1,2 milions de seguidor en Instagram, ja acumula 66 mil m’agrades en la fotografia i ha rebut comentaris de tota classe però, sobretot, de suport. Ella mateixa ha escrit en un comentari fent broma «Les peretes s’han convertit en perotes» que ha tingut respostes com «amb la llet, tindras dos melons» o «després seran melons», entre d’altres.

 

Escanes

Laura Escanes fa broma en Instagram | Instagram (@lauraescanes)

 

Esperem que la ‘influencer’ ens seguisca sorprenent amb més dels seus comentaris pròximament.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Així van transcórrer els missatges entre Feijóo i Mazón la nit de la DANA

El lliurament dels missatges d'Alberto Núñez Feijóo completa la seqüència del xat amb Carlos Mazón durant la DANA del 29 d'octubre de 2024. L'intercanvi reflectix problemes de comunicació, dubtes sobre víctimes i coordinació institucional.

PSOE i Compromís acusen a Feijóo de prioritzar el relat en la dana i demanen la seua dimissió

PSOE i Compromís han carregat contra Feijóo pels missatges enviats a Mazón la nit de la dana, que al seu juí proven que el PP va cuidar el relat i no a les víctimes.

Feijóo va animar a Mazón a liderar la comunicació el 29-O per considerar-la clau

Els WhatsApp aportats al jutjat mostren que Feijóo va instar a Mazón a portar la iniciativa informativa durant la DANA del 29-O i va oferir desplaçar-se immediatament.

La nova passarel·la del CEIP Joan XXIII a Torrent obrirà després del Nadal

La Generalitat posarà en servici després del Nadal la nova passarel·la del CEIP Joan XXIII, que reposa la destruïda per la DANA i permetrà creuar el barranc de Poio amb seguretat. L'obra incorpora accessibilitat i criteris de resiliència.

Utiel tornarà a batre rècord amb un Tortell de Reis de 60 metres

La Tahona d'Utiel elaborarà un tortell de 60 metres per a un berenar amb xocolate a les 18.00. El dolç, amb 90 peces, podrà servir a 2.700 persones.

Pérez Llorca encadena quasi mig centenar d’actes en el seu primer mes com president

El president ha centrat la seua agenda en la gestió de la DANA, els efectes de les intenses pluges i la coordinació institucional. En paral·lel, ha participat en actes nadalencs, de condemna de la violència masclista i en la recepció del Dia de la Constitució.

València, Torrent i Requena activen plans davant l’onada de fred

Diversos consistoris han activat operatius pel descens tèrmic previst. València tindrà cinc centres oberts la nit de Reis; Requena ha llançat avisos i Torrent habilita espais.

La Comunitat Valenciana va liderar 2025 amb un 36,1% més de matriculacions fins a 128.321; Espanya va pujar un 12,9%

La Comunitat Valenciana va registrar el major creixement del país en 2025 per la recuperació després de la dana. L'impuls dels electrificats i la demanda de particulars van marcar l'any.