12.3 C
València
Dimarts, 18 novembre, 2025

Laura Escanes al·lucina amb la grandària de les mamelles

Escanes

Laura Escanes fa broma en Instagram | Instagram (@lauraescanes)

 

Laura Escanes ha compartit una imatge en l’Instagram per a mostrar als seus seguidors com li han crescut les mamelles. La ‘influencer’ de 23 anys ha penjat una foto en Instagram amb biquini a on comenta com li han augmentat amb el recent embaràs. 

 

El 26 de febrer Escanes va anunciar, juntament amb Risto Mejide, el seu home, que estaven esperant sa primera filla i ho va fer a través d’Instagram. La ‘influencer’ i model ha volgut compartir els moments més importants amb els seus seguidors. De fet, gràcies a la xarxa social, hem pogut vore nàixer la seua relació i com ha anat evolucionant la parella. Escanes ha comentat en alguna ocasió que el punt d’inflexió va ser el casament amb Risto: va ser en aquell moment quan als dos els van augmentar els seguidors notòriament. Des d’aquell moment, han estat molt actius i, recentment, van anunciar que sa filla es diria Roma.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Una publicación compartida de Laura Escanes (@lauraescanes) el

 

«Promptet» escrivia Escanes

 

La influencer, que té 1,2 milions de seguidor en Instagram, ja acumula 66 mil m’agrades en la fotografia i ha rebut comentaris de tota classe però, sobretot, de suport. Ella mateixa ha escrit en un comentari fent broma «Les peretes s’han convertit en perotes» que ha tingut respostes com «amb la llet, tindras dos melons» o «després seran melons», entre d’altres.

 

Escanes

Laura Escanes fa broma en Instagram | Instagram (@lauraescanes)

 

Esperem que la ‘influencer’ ens seguisca sorprenent amb més dels seus comentaris pròximament.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Sara Sorribes torna amb una sòlida victòria després de set mesos d’aturada

La castellonenca va tornar amb un 6-2 i 6-3 davant Gabriela Ce en el WTA 125 de Pujol després d'una aturada de més de set mesos per salut mental. Jugarà octaus el dimecres.

Tempestes de curta duració deixen 11,6 l/m² en una hora a Vilamarxant (València)

La Comunitat Valenciana registra tempestes breus i intenses amb abundant aparell elèctric i moviment de nord a sud. Vilamarxant suma 11,6 l/m² en una hora

Merino retrau al Govern reduir el CPFF a un instrument al seu servici

Ruth Merino ha criticat que el CPFF s'haja centrat en objectius d'estabilitat i no en la reforma del sistema de finançament. Ha exigit un fons transitori i claredat sobre el extraFLA per a evitar que la Comunitat Valenciana seguisca en desavantatge.

Mazón lamenta després de la seua compareixença en el Congrés: ‘M’hauria agradat poder parlar més i millor’

El president en funcions ha assenyalat que li hauria agradat parlar més i millor després de quasi quatre hores de preguntes en la comissió que investiga la DANA. Ha defés que va actuar amb la informació disponible i ha acusat la Confederació Hidrològica del Xúquer d'avisar tard.

València Basket celebrarà la seua junta d’accionistes en el Roig Arena l’11 de desembre

El club va convocar la junta per a l'11 de desembre en el Roig Arena, on presentarà els comptes d'un exercici marcat pel trasllat. En l'orde del dia figura la ratificació de contractes amb Licampa 1617.

El València presentarà un pressupost de 102,17 milions i no preveu ni beneficis ni pèrdues

El club presentarà el 17 de desembre un pressupost de 102,17 milions per a 2025-26 que preveu equilibri. El deute augmenta i cau l'ingrés per TV.

Morant acusa a Mazón de no prendre’s de debò la dana i qüestiona la renúncia a l’escorta

Diana Morant ha acusat a Carlos Mazón de no prendre's de debò la dana en renunciar a l'escorta i desconnectar-se. Sumar i PSOE han demanat responsabilitats.

La jutgessa de la DANA a València incorpora gravacions del Cecopi i cita a la directora general de la Secretaria del Gabinet del President

La investigació sobre la gestió de la DANA a València incorpora les gravacions del 29 d'octubre en el Cecopi i cita com a testimoni a Pilar Montes. La jutgessa emet sis actuacions, desestima recursos i demana dades sobre dos defuncions per a decidir si són víctimes.