Laura Escanes al·lucina amb la grandària de les mamelles

Escanes

Laura Escanes fa broma en Instagram | Instagram (@lauraescanes)

 

Laura Escanes ha compartit una imatge en l’Instagram per a mostrar als seus seguidors com li han crescut les mamelles. La ‘influencer’ de 23 anys ha penjat una foto en Instagram amb biquini a on comenta com li han augmentat amb el recent embaràs. 

 

El 26 de febrer Escanes va anunciar, juntament amb Risto Mejide, el seu home, que estaven esperant sa primera filla i ho va fer a través d’Instagram. La ‘influencer’ i model ha volgut compartir els moments més importants amb els seus seguidors. De fet, gràcies a la xarxa social, hem pogut vore nàixer la seua relació i com ha anat evolucionant la parella. Escanes ha comentat en alguna ocasió que el punt d’inflexió va ser el casament amb Risto: va ser en aquell moment quan als dos els van augmentar els seguidors notòriament. Des d’aquell moment, han estat molt actius i, recentment, van anunciar que sa filla es diria Roma.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Una publicación compartida de Laura Escanes (@lauraescanes) el

 

«Promptet» escrivia Escanes

 

La influencer, que té 1,2 milions de seguidor en Instagram, ja acumula 66 mil m’agrades en la fotografia i ha rebut comentaris de tota classe però, sobretot, de suport. Ella mateixa ha escrit en un comentari fent broma «Les peretes s’han convertit en perotes» que ha tingut respostes com «amb la llet, tindras dos melons» o «després seran melons», entre d’altres.

 

Escanes

Laura Escanes fa broma en Instagram | Instagram (@lauraescanes)

 

Esperem que la ‘influencer’ ens seguisca sorprenent amb més dels seus comentaris pròximament.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Troben un catxalot mort i en avançat estat de descomposició en una platja d’Oliva

Un catxalot ha aparegut mort a la platja de Pau Pi, a Oliva, en avançat estat de descomposició, la qual cosa ha activat un ampli dispositiu per a la seua retirada segura.

Les màximes s’acosten als 30 graus en la Comunitat Valenciana amb 29,2 a Xàtiva

Les màximes d'este dissabte han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva i ascensos generalitzats en les capitals de província.

Les màximes en la Comunitat Valenciana es queden a les portes dels 30 graus amb 29,2 a Xàtiva

Les temperatures màximes han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva, en una jornada poc nuvolosa i de lleuger ascens tèrmic.

La XI Mostra Parcs Naturals impulsa el producte local i sostenible a Castelló de la Plana

La XI Mostra de la marca Parcs Naturals reunix a Castelló de la Plana a una vintena d'empreses certificades per a promocionar productes locals i sostenibles i reforçar l'economia rural vinculada als parcs naturals de la Comunitat Valenciana.

Camarero destaca el compromís social de Tyrius i el seu defensa dels drets en la Comunitat

Susana Camarero ressalta la labor de l'associació Tyrius en la Comunitat Valenciana, amb més de 50 anys de trajectòria, més de 100.000 afiliades i presència en més de 220 municipis.

Dansa València tanca la seua edició amb una reflexió sobre el temps i el llegat de Mal Pèl

Dansa València conclou amb la peça de Mal Pèl inspirada en John Berger i una jornada final que explora el temps, el llegat i la identitat amb propostes en diversos teatres i espais públics.

Pérez Llorca reclama que Hisenda retorne als afectats per la dana el pagat en la renda de 2024

Juanfran Pérez Llorca reclama a Hisenda que els afectats per la dana recuperen el pagat en la renda 2024 i critica el retard a aplicar deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.

El Sevilla domina les seues visites de lliga al Llevant en el Ciutat de València

El Sevilla acumula el doble de triomfs que el Llevant en els seus enfrontaments de Lliga en el Ciutat de València i no cau allí des de 2018. En les seues quatre últimes visites va sumar tres victòries i un empat.