Tamara Falcó finalment trenca la seua relació amb Íñigo Onieva

Després que ‘Socialité‘ haja destapat una de les últimes nits boges d’Iñigo Onieva, on apareixia descamisado i envoltat de xiques explosives, sembla que la pressió mediàtica ha pogut amb la parella.

Tamara Falcó ha explotat

Després d’anunciar la seua intenció de prendre mesures legals, tot indica que Tamara Falcó ha explotat i no aguanta més els constants rumors d’infidelitat que pesen sobre el seu novio.

Així, després d’unes setmanes una mica complicades, en les quals els testimoniatges de diverses noies asseguren que Onieva és un fester i un faldiller, la filla d‘Isabel Presyler, aconsellada per la seua família i amics més pròxims, finalment hauria pres la decisió de posar punt final a la seua relació.

Cal recordar que des del principi, el festeig es va topar amb el rebuig de la reina de cors, qui mai ha acabat de veure amb bons ulls a l’empresari. Així ho confirma l’entorn pròxim a la família. I, encara que Tamara hauria intentat perdonar al seu novio, ja que prioritza el seu amor cap a Onieva per sobre d’infidelitats, queda clar que les últimes acusacions contra l’empresari han estat massa.

Això, a pesar que Onieva ho ha negat tot. No obstant això, ja són diversos els testimonis que li van veure besar-se amb una xica veneçolana en una festa, entre ells la polèmica concursant de ‘L’illa de les temptacions, Fani Carbajo.

Si bé és cert que ahir Tamara i Iñigo van ser vists en l’hípica, ell agafava després un vol a Eivissa. A més, el propi empresari hauria comunicat al seu entorn més pròxim que ja no està amb la marquesa de Griñón. Però, no hauria perdut el temps, ja que ha passat la nit molt ben acompanyat per amics.

Ara, la pregunta estaria en si la parella ja havia trencat fa dies i han intentat mantenir el componiment, o si la ruptura ha vingut arran d’estes últimes imatges que el programa de María Patiño va emetre el dissabte. Unes acusacions, contra les quals l’equip legal de Onieva s’ha manifestat amb rotunditat, desmentint per complet que haja estat infidel a la seua novia.

«Ens posem en contacte amb vostés en nom del nostre client, Sr. Iñigo Onieva, en relació al contingut que vostés vénen divulgant en els seus canals i mitjans des del passat dia 16 de maig, i que atenta greument contra els drets fonamentals a l’honor, a la intimitat i a la mateixa imatge, conforme al que es disposa en l’article 18.1 de la Constitució Espanyola», explicaven en el comunicat emés.

«Almenys encara no ha eixit corrent. Quan comencem em van escriure alguns dient-me: ‘Este sortirà xiulant a la velocitat de la llum’. I no. Ara com ara ho ha portat molt bé i no és fàcil per a una persona anònima veure’s de sobte amb esta pressió mediàtica», reconeixia la mateixa Tamara sense saber que els seus pitjors temors estaven a punt de complir-se.

Així, a l’espera d’una confirmació oficial, el programa ‘Socialité’ ha donat la notícia en exclusiva, situant-se davant de la casa de Falcó, encara que sense que la marquesa haja sortit de casa.

Últimes notícies

Detinguda a Gavarda una parella que robava a majors amb el mètode de labraç a Càrcer

La Guàrdia Civil ha detingut a Gavarda un home i una dona, de 19 i 20 anys i nacionalitat romanesa, acusats de robar una joia a un veí dedad avançada de Càrcer amb el mètode de labraç i relacionats amb dos assalts més a Jaén i Almería.

Huit morts atribuïts a la calor extrema en la Comunitat Valenciana en només tres dies

La calor extrema ha deixat huit morts en tres dies a la Comunitat Valenciana, totes persones majors excepte una, enmig d’una onada amb valors pròxims o superiors als 40 graus.

Oratge estable este dijous a la Comunitat Valenciana amb temperatures sense canvis destacats

El dijous arribarà a la Comunitat Valenciana amb cels poc nuvolosos, vent fluix i temperatures molt semblants a les de les últimes hores, després d’una jornada calorosa a Castelló, València i Alacant.

La cremà de 180 fogueres tanca unes festes d’Alacant amb quasi dos milions de visitants

La cremà dels més de 180 monuments foguerers ha posat punt final unes Fogueres d’Alacant 2026 marcades per quasi dos milions de visitants i per una nit de Sant Joan multitudinària i sense incidències greus.

La festa del títol del València Basket pot acabar amb comiat de Montero, De Larrea i Key

El València Basket ha tancat una temporada històrica amb la Lliga Endesa, però la celebració pot suposar l’adéu de Jean Montero, Sergio De Larrea o Braxton Key, pretendits pels grans clubs europeus i per la NBA.

L’afició taronja viu ‘el naixement d’una estrella’ amb Jean Montero campió de Lliga

El Valencia Basket ha aconseguit la seua segona Lliga ACB i el base dominicà Jean Montero ha sigut elegit millor jugador de la final, en una temporada que Pedro Martínez descriu com ‘el naixement d’una estrella’. L’entrenador també ha ressaltat el treball col·lectiu i la constància del grup durant dos temporades.

L’explosió de Sergio De Larrea: triat al draft NBA i campió de l’ACB en només 20 hores

El base vallisoletà Sergio De Larrea, de 20 anys, ha sigut triat en la primera ronda del draft de l’NBA i ha celebrat el seu primer títol de la Lliga ACB amb el València Basket amb només 20 hores de diferència.

La nit més llarga de Sergio de Larrea: campió de Lliga Endesa després del seu somni NBA

Sergio de Larrea ha conquistat la Lliga Endesa amb el Valencia Basket hores després de ser elegit en el lloc 25 del draft de la NBA, i ha admés que ha arribat al quart partit contra el Barça pràcticament sense dormir.