Tamara Falcó finalment trenca la seua relació amb Íñigo Onieva

Després que ‘Socialité‘ haja destapat una de les últimes nits boges d’Iñigo Onieva, on apareixia descamisado i envoltat de xiques explosives, sembla que la pressió mediàtica ha pogut amb la parella.

Tamara Falcó ha explotat

Després d’anunciar la seua intenció de prendre mesures legals, tot indica que Tamara Falcó ha explotat i no aguanta més els constants rumors d’infidelitat que pesen sobre el seu novio.

Així, després d’unes setmanes una mica complicades, en les quals els testimoniatges de diverses noies asseguren que Onieva és un fester i un faldiller, la filla d‘Isabel Presyler, aconsellada per la seua família i amics més pròxims, finalment hauria pres la decisió de posar punt final a la seua relació.

Cal recordar que des del principi, el festeig es va topar amb el rebuig de la reina de cors, qui mai ha acabat de veure amb bons ulls a l’empresari. Així ho confirma l’entorn pròxim a la família. I, encara que Tamara hauria intentat perdonar al seu novio, ja que prioritza el seu amor cap a Onieva per sobre d’infidelitats, queda clar que les últimes acusacions contra l’empresari han estat massa.

Això, a pesar que Onieva ho ha negat tot. No obstant això, ja són diversos els testimonis que li van veure besar-se amb una xica veneçolana en una festa, entre ells la polèmica concursant de ‘L’illa de les temptacions, Fani Carbajo.

Si bé és cert que ahir Tamara i Iñigo van ser vists en l’hípica, ell agafava després un vol a Eivissa. A més, el propi empresari hauria comunicat al seu entorn més pròxim que ja no està amb la marquesa de Griñón. Però, no hauria perdut el temps, ja que ha passat la nit molt ben acompanyat per amics.

Ara, la pregunta estaria en si la parella ja havia trencat fa dies i han intentat mantenir el componiment, o si la ruptura ha vingut arran d’estes últimes imatges que el programa de María Patiño va emetre el dissabte. Unes acusacions, contra les quals l’equip legal de Onieva s’ha manifestat amb rotunditat, desmentint per complet que haja estat infidel a la seua novia.

«Ens posem en contacte amb vostés en nom del nostre client, Sr. Iñigo Onieva, en relació al contingut que vostés vénen divulgant en els seus canals i mitjans des del passat dia 16 de maig, i que atenta greument contra els drets fonamentals a l’honor, a la intimitat i a la mateixa imatge, conforme al que es disposa en l’article 18.1 de la Constitució Espanyola», explicaven en el comunicat emés.

«Almenys encara no ha eixit corrent. Quan comencem em van escriure alguns dient-me: ‘Este sortirà xiulant a la velocitat de la llum’. I no. Ara com ara ho ha portat molt bé i no és fàcil per a una persona anònima veure’s de sobte amb esta pressió mediàtica», reconeixia la mateixa Tamara sense saber que els seus pitjors temors estaven a punt de complir-se.

Així, a l’espera d’una confirmació oficial, el programa ‘Socialité’ ha donat la notícia en exclusiva, situant-se davant de la casa de Falcó, encara que sense que la marquesa haja sortit de casa.

Últimes notícies

Paiporta s’ompli per exigir que Mazón deixe de ser aforat per la DANA

Centenars de persones han recorregut Paiporta, zona zero de la DANA de 2024, per homenatjar les 230 víctimes i exigir que Carlos Mazón deixe de ser aforat.

Set mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Forcall (Castelló)

Els serveis d’extinció treballen en un incendi forestal declarat a Forcall, als Ports, amb set mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres desplegats a la zona.

Acte solidari a Silla per recordar les víctimes de la dana amb música i reconeixements

Silla ha acollit el primer gran acte solidari de la Red Estatal de Apoyo a No Olvidar la Dana, amb actuacions artístiques, càrrecs institucionals i reconeixements a víctimes, voluntariat i entitats. La xarxa, que agrupa 125 organitzacions, ha anunciat que este és el primer pas d’una nova etapa de treball continuat.

L’Hydra HM Hospitales s’imposa en la regata llarga ORC A2 del Trofeu SM la Reina 2026

L’Hydra HM Hospitales ha conquerit la prova Offshore ORC A2 del XXVII Trofeu SM la Reina - XXXVIII Copa Almirante Marcial Sánchez-Barcaíztegui després de completar les 162 milles fins a Eivissa i tornar a València en 30:44:55 temps compensat. El Ziving i l’M10, tots dos del RCN València, han completat el podi abans de l’inici de les proves costaneres Inshore.

Gustavo Dudamel ajorna els concerts de juliol a València i Alacant pel terratrémol a Veneçuela

Gustavo Dudamel ha ajornat els concerts previstos al juliol a València, Alacant i altres ciutats dEspanya amb la Orquesta Sinfónica Nacional Juvenil de Venezuela arran del greu terratrémol que ha colpejat el seu país. El Palau de la Música i Ibermúsica han expressat la seua solidaritat i han anunciat que treballen per reprogramar la gira quan siga possible.

Morant promet demanar perdó a les víctimes de la dana si arriba a la Presidència

Diana Morant assegura que, si és presidenta de la Generalitat, demanarà perdó a les víctimes de la dana i les rebrà al Palau. La líder del PSPV acusa el Govern actual de faltar al respecte a les famílies afectades.

Anselmi aposta per un Elx valent que pense sempre en guanyar

El nou entrenador de l Elx, Martín Anselmi, ha explicat que vol un equip valent, agressiu i protagonista, centrat en pensar a guanyar i mantindre la identitat de joc actual.

Un ciberpederasta enganya més de 20 menors durant una dècada fins a ser detingut a Alacant

La Guàrdia Civil ha detingut a Alacant un ciberdepredador sexual en sèrie acusat de 36 delictes contra la llibertat sexual de més de vint menors de 16 anys al llarg d’una dècada, amb més de 200 dispositius d’emmagatzematge intervinguts.