Tamara Falcó finalment trenca la seua relació amb Íñigo Onieva

Després que ‘Socialité‘ haja destapat una de les últimes nits boges d’Iñigo Onieva, on apareixia descamisado i envoltat de xiques explosives, sembla que la pressió mediàtica ha pogut amb la parella.

Tamara Falcó ha explotat

Després d’anunciar la seua intenció de prendre mesures legals, tot indica que Tamara Falcó ha explotat i no aguanta més els constants rumors d’infidelitat que pesen sobre el seu novio.

Així, després d’unes setmanes una mica complicades, en les quals els testimoniatges de diverses noies asseguren que Onieva és un fester i un faldiller, la filla d‘Isabel Presyler, aconsellada per la seua família i amics més pròxims, finalment hauria pres la decisió de posar punt final a la seua relació.

Cal recordar que des del principi, el festeig es va topar amb el rebuig de la reina de cors, qui mai ha acabat de veure amb bons ulls a l’empresari. Així ho confirma l’entorn pròxim a la família. I, encara que Tamara hauria intentat perdonar al seu novio, ja que prioritza el seu amor cap a Onieva per sobre d’infidelitats, queda clar que les últimes acusacions contra l’empresari han estat massa.

Això, a pesar que Onieva ho ha negat tot. No obstant això, ja són diversos els testimonis que li van veure besar-se amb una xica veneçolana en una festa, entre ells la polèmica concursant de ‘L’illa de les temptacions, Fani Carbajo.

Si bé és cert que ahir Tamara i Iñigo van ser vists en l’hípica, ell agafava després un vol a Eivissa. A més, el propi empresari hauria comunicat al seu entorn més pròxim que ja no està amb la marquesa de Griñón. Però, no hauria perdut el temps, ja que ha passat la nit molt ben acompanyat per amics.

Ara, la pregunta estaria en si la parella ja havia trencat fa dies i han intentat mantenir el componiment, o si la ruptura ha vingut arran d’estes últimes imatges que el programa de María Patiño va emetre el dissabte. Unes acusacions, contra les quals l’equip legal de Onieva s’ha manifestat amb rotunditat, desmentint per complet que haja estat infidel a la seua novia.

«Ens posem en contacte amb vostés en nom del nostre client, Sr. Iñigo Onieva, en relació al contingut que vostés vénen divulgant en els seus canals i mitjans des del passat dia 16 de maig, i que atenta greument contra els drets fonamentals a l’honor, a la intimitat i a la mateixa imatge, conforme al que es disposa en l’article 18.1 de la Constitució Espanyola», explicaven en el comunicat emés.

«Almenys encara no ha eixit corrent. Quan comencem em van escriure alguns dient-me: ‘Este sortirà xiulant a la velocitat de la llum’. I no. Ara com ara ho ha portat molt bé i no és fàcil per a una persona anònima veure’s de sobte amb esta pressió mediàtica», reconeixia la mateixa Tamara sense saber que els seus pitjors temors estaven a punt de complir-se.

Així, a l’espera d’una confirmació oficial, el programa ‘Socialité’ ha donat la notícia en exclusiva, situant-se davant de la casa de Falcó, encara que sense que la marquesa haja sortit de casa.

Últimes notícies

Les màximes freguen els 39 °C a Xàtiva i superen els 36 °C en molts punts

Xàtiva ha registrat hui 38,7 °C, la temperatura més alta de la Comunitat Valenciana, i diverses localitats han superat els 36 °C. Aemet alerta d’una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous, amb màximes que podrien arribar als 42 o 43 °C.

Un incendi en una empresa de palets d’Algar s’estén a zona forestal

Un incendi originat en una empresa de palets de fusta a Algar del Palància s’ha estés a terreny forestal i ha mobilitzat bombers de València, Castelló i mitjans aeris de la Generalitat.

Bejís i Toràs demanaran ser zona catastròfica per la tromba d’aigua

Bejís i Toràs han patit greus danys per la tromba d’aigua i granís del dissabte i preparen la sol·licitud de zona afectada per emergència de protecció civil.

El Valencia CF recupera Sadiq per al debut i manté el dubte de Rioja

El Valencia CF afronta el debut de LaLiga davant el Celta amb Sadiq Umar ja recuperat i Luis Rioja encara entre cotons per una lesió al quàdriceps dret.

Sis anys de presó per a un pare i dos fills per apunyalar un familiar a El Puig

La Secció Quinta de l'Audiència Provincial de Valencia ha condemnat a sis anys de presó un pare i els seus dos fills per intentar matar a ganivetades un familiar el 3 d’agost de 2024 a El Puig de Santa Maria. A més de la pena de presó, els tres hòmens hauran d’indemnitzar la víctima i tenen prohibit acostar-se-li durant 20 anys.

Temperatures de fins a 43 graus i ponent persistent este dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana

Aemet ha activat avisos per una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana, amb vent de ponent persistent, fins a 43 graus i risc extrem d'incendis, especialment a les províncies de València i Alacant.

Disney deixarà un impacte directe de més de 40 milions en la Comunitat Valenciana en 2026

La producció d’“Enredados” de Disney, centrada a Ciudad de la Luz d’Alacant, ha generat un impacte directe estimat de més de 40 milions d’euros en la Comunitat Valenciana i quasi un any d’activitat continuada al sector audiovisual. El rodatge s’estén per diversos punts d’Espanya i consolida el complex alacantí com a centre neuràlgic de la superproducció.

Aemet activa l’avís groc per calor extrema en bona part de la província de València

Aemet ha activat per a dimarts l’avís groc per calor en l’interior i el litoral sud de la província de València, amb temperatures que poden arribar als 38 graus. Dimecres es repetiran els avisos a València i Alacant, mentre que este dilluns hi ha risc de fortes pluges i tempestes a l’interior de Castelló.