18.8 C
València
Dimarts, 10 febrer, 2026

Tamara Falcó finalment trenca la seua relació amb Íñigo Onieva

Després que ‘Socialité‘ haja destapat una de les últimes nits boges d’Iñigo Onieva, on apareixia descamisado i envoltat de xiques explosives, sembla que la pressió mediàtica ha pogut amb la parella.

Tamara Falcó ha explotat

Després d’anunciar la seua intenció de prendre mesures legals, tot indica que Tamara Falcó ha explotat i no aguanta més els constants rumors d’infidelitat que pesen sobre el seu novio.

Així, després d’unes setmanes una mica complicades, en les quals els testimoniatges de diverses noies asseguren que Onieva és un fester i un faldiller, la filla d‘Isabel Presyler, aconsellada per la seua família i amics més pròxims, finalment hauria pres la decisió de posar punt final a la seua relació.

Cal recordar que des del principi, el festeig es va topar amb el rebuig de la reina de cors, qui mai ha acabat de veure amb bons ulls a l’empresari. Així ho confirma l’entorn pròxim a la família. I, encara que Tamara hauria intentat perdonar al seu novio, ja que prioritza el seu amor cap a Onieva per sobre d’infidelitats, queda clar que les últimes acusacions contra l’empresari han estat massa.

Això, a pesar que Onieva ho ha negat tot. No obstant això, ja són diversos els testimonis que li van veure besar-se amb una xica veneçolana en una festa, entre ells la polèmica concursant de ‘L’illa de les temptacions, Fani Carbajo.

Si bé és cert que ahir Tamara i Iñigo van ser vists en l’hípica, ell agafava després un vol a Eivissa. A més, el propi empresari hauria comunicat al seu entorn més pròxim que ja no està amb la marquesa de Griñón. Però, no hauria perdut el temps, ja que ha passat la nit molt ben acompanyat per amics.

Ara, la pregunta estaria en si la parella ja havia trencat fa dies i han intentat mantenir el componiment, o si la ruptura ha vingut arran d’estes últimes imatges que el programa de María Patiño va emetre el dissabte. Unes acusacions, contra les quals l’equip legal de Onieva s’ha manifestat amb rotunditat, desmentint per complet que haja estat infidel a la seua novia.

«Ens posem en contacte amb vostés en nom del nostre client, Sr. Iñigo Onieva, en relació al contingut que vostés vénen divulgant en els seus canals i mitjans des del passat dia 16 de maig, i que atenta greument contra els drets fonamentals a l’honor, a la intimitat i a la mateixa imatge, conforme al que es disposa en l’article 18.1 de la Constitució Espanyola», explicaven en el comunicat emés.

«Almenys encara no ha eixit corrent. Quan comencem em van escriure alguns dient-me: ‘Este sortirà xiulant a la velocitat de la llum’. I no. Ara com ara ho ha portat molt bé i no és fàcil per a una persona anònima veure’s de sobte amb esta pressió mediàtica», reconeixia la mateixa Tamara sense saber que els seus pitjors temors estaven a punt de complir-se.

Així, a l’espera d’una confirmació oficial, el programa ‘Socialité’ ha donat la notícia en exclusiva, situant-se davant de la casa de Falcó, encara que sense que la marquesa haja sortit de casa.

Últimes notícies

Un home es refugia en un traster després de ser acoltellat per la seua parella a València

La Policia Nacional va localitzar en Patraix a un home ferit per arma blanca ocult en un traster i va detindre a la seua parella després de seguir una reguera de sang en la vivenda.

Desarticulat un grup itinerant per robatoris en salons de joc d’Alacant i Múrcia

La Policia Nacional ha desarticulat un grup criminal itinerant que ha assaltat salons de joc a Múrcia i Alacant amb la tècnica 'stacker'. Quatre persones han sigut detingudes i la investigació ha quedat oberta per a altres fets similars.

Alacant frega el 10% de la construcció i rehabilitació de vivendes a Espanya

Alacant va concentrar el 9,2% dels visats d'obra nova i rehabilitació residencial en 2025, amb focus a Torrevieja, Elx, Sant Joan d'Alacant i la capital. L'impuls es va recolzar en obra nova i en una forta pujada de la rehabilitació de vivenda.

Aemet activarà al migdia l’avís taronja per ratxes de 90 km/h en el litoral i sud de València

Aemet activarà l'avís taronja en el litoral i l'interior sud de València per vent d'oest amb ratxes de fins a 90 km/h. Castelló i Alacant quedaran en avís groc.

Chiva recupera el carrer Buñol i el Pont Vell, la seua zona zero de la DANA

L'Ajuntament ha culminat la reconstrucció del carrer Buñol i del Pont Vell, oberts al trànsit i al pas per als vianants des d'agost, després dels danys de la DANA. La intervenció retorna la normalitat al barri antic i reforça la seguretat al costat del barranc.

La província de València registra la nit de febrer més càlida de l’última dècada

Les mínimes han repuntat pel vent de ponent i han deixat la nit de febrer més càlida en deu anys a la província de València, amb 18,8 °C a Miramar.

Tres comunitats en alerta taronja i altres onze en groc per vent, pluja i onatge

Andalusia, Galícia i la Comunitat Valenciana estan en nivell taronja per vent, pluja i mala mar, mentres altres onze comunitats mantenen avisos grocs.

Benidorm Fest 2026 obri els seus semifinals amb Kenneth com a favorit i marge per a sorpreses

La primera semifinal del Benidorm Fest 2026 arranca amb Kenneth com a favorit per l'impacte de 'Els ulls no mentixen' i un cartell divers que pot oferir sorpreses. El vot 50/50 entre jurat i públic promet una nit oberta.