Tamara Falcó finalment trenca la seua relació amb Íñigo Onieva

Després que ‘Socialité‘ haja destapat una de les últimes nits boges d’Iñigo Onieva, on apareixia descamisado i envoltat de xiques explosives, sembla que la pressió mediàtica ha pogut amb la parella.

Tamara Falcó ha explotat

Després d’anunciar la seua intenció de prendre mesures legals, tot indica que Tamara Falcó ha explotat i no aguanta més els constants rumors d’infidelitat que pesen sobre el seu novio.

Així, després d’unes setmanes una mica complicades, en les quals els testimoniatges de diverses noies asseguren que Onieva és un fester i un faldiller, la filla d‘Isabel Presyler, aconsellada per la seua família i amics més pròxims, finalment hauria pres la decisió de posar punt final a la seua relació.

Cal recordar que des del principi, el festeig es va topar amb el rebuig de la reina de cors, qui mai ha acabat de veure amb bons ulls a l’empresari. Així ho confirma l’entorn pròxim a la família. I, encara que Tamara hauria intentat perdonar al seu novio, ja que prioritza el seu amor cap a Onieva per sobre d’infidelitats, queda clar que les últimes acusacions contra l’empresari han estat massa.

Això, a pesar que Onieva ho ha negat tot. No obstant això, ja són diversos els testimonis que li van veure besar-se amb una xica veneçolana en una festa, entre ells la polèmica concursant de ‘L’illa de les temptacions, Fani Carbajo.

Si bé és cert que ahir Tamara i Iñigo van ser vists en l’hípica, ell agafava després un vol a Eivissa. A més, el propi empresari hauria comunicat al seu entorn més pròxim que ja no està amb la marquesa de Griñón. Però, no hauria perdut el temps, ja que ha passat la nit molt ben acompanyat per amics.

Ara, la pregunta estaria en si la parella ja havia trencat fa dies i han intentat mantenir el componiment, o si la ruptura ha vingut arran d’estes últimes imatges que el programa de María Patiño va emetre el dissabte. Unes acusacions, contra les quals l’equip legal de Onieva s’ha manifestat amb rotunditat, desmentint per complet que haja estat infidel a la seua novia.

«Ens posem en contacte amb vostés en nom del nostre client, Sr. Iñigo Onieva, en relació al contingut que vostés vénen divulgant en els seus canals i mitjans des del passat dia 16 de maig, i que atenta greument contra els drets fonamentals a l’honor, a la intimitat i a la mateixa imatge, conforme al que es disposa en l’article 18.1 de la Constitució Espanyola», explicaven en el comunicat emés.

«Almenys encara no ha eixit corrent. Quan comencem em van escriure alguns dient-me: ‘Este sortirà xiulant a la velocitat de la llum’. I no. Ara com ara ho ha portat molt bé i no és fàcil per a una persona anònima veure’s de sobte amb esta pressió mediàtica», reconeixia la mateixa Tamara sense saber que els seus pitjors temors estaven a punt de complir-se.

Així, a l’espera d’una confirmació oficial, el programa ‘Socialité’ ha donat la notícia en exclusiva, situant-se davant de la casa de Falcó, encara que sense que la marquesa haja sortit de casa.

Últimes notícies

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.

El BBVA Open Internacional de València obri edició amb més presència espanyola i tenistes del top-100

El BBVA Open Internacional de València de 2026 alça el teló este diumenge amb fase prèvia, ampli cartell de tenistes espanyoles i diverses jugadores situades entre les cent millors del món, i estrena un trofeu amb figura de fallera.

Castro confia en el factor Ciutat de València per plantar cara al Barça

Luís Castro assegura que el Levante afronta el duel davant el Barcelona amb la màxima concentració i confiança en el suport de l’afició al Ciutat de València. El tècnic remarca que el partit comença zero a zero i que preparen el xoc per a guanyar, sense reservar jugadors.

Pérez Llorca acusa Baldoví i Morant d’hipocresia per sumar-se ara a les protestes educatives

El president del PPCV, Juanfran Pérez Llorca, acusa Joan Baldoví i Diana Morant d’hipocresia per encapçalar ara mobilitzacions docents després d’huit anys de govern del Botànic. Defensa que el Consell actual ha posat en marxa millores salarials i un pla de reforç educatiu i d’ajudes pels incendis a Castelló.

El PSPV acusa el PP de tindre la Comunitat paralitzada per un president en precari

El síndic del PSPV-PSOE, José Muñoz, acusa el PP de mantindre la Generalitat i les Corts pràcticament paralitzades per la situació d'interinitat de Pérez Llorca i per les lluites internes del partit.