8.7 C
València
Dilluns, 29 desembre, 2025

Tamara Falcó es prepara per a la boda de la seua germana airejant un posat d’Isabel Preysler en bikini

 

A pocs dies de la boda de la seua germana Ana, Tamara Falcó s’ha posat nostàlgica i ha compartit el seu sentiment a través de les xarxes amb una imatge de fa dos dècades en la qual apareixen elles i la seua mare i que no ha deixat a ningú indiferent. 

I és que en la fotografia en qüestió, una jove Isabel Preysler de 44 anys apareix amb un atrevit bikini de lleopard d’allò més cridaner. «I pensar que esta nana està a punt de casar-se… encara sort que ja el vull a ell com a un germà!», escrivia. 

No obstant açò, la publicació ha portat amb si comentaris de tot tipus: des de les diferents operacions de cirurgia estètica a les quals s’ha sotmés Isabel Preysler fins a crítiques a Tamara per ser la germana major i no casar-se, opinió que a la seua vegada ha generat molta controvèrsia.

Últimes notícies

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen mantindre la busca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han demanat que l'operatiu no es detinga i han agraït el suport rebut. Han assenyalat que l'única informació oficial és que la busca continuarà este diumenge i que alguns afins viatgen al país.

La pluja desvia 9 vols i tala la línia 1 de Rodalia a València

El temporal ha obligat a desviar nou vols a Manises i ha interromput el servici entre Alginet i Castelló. Bombers reforcen l'operatiu sense danys personals.

Aemet ha elevat a roig l’avís per pluges en el litoral sud de València i la Generalitat ha emés un És_Alert

Aemet ha elevat a roig l'avís per pluges en el litoral sud de València i la Generalitat ha enviat un És_Alert. La previsió apunta a més de 180 l/m² en 12 hores.

La revolució festiva de farina i ous pren el poder a Ibi

Ibi ha celebrat la seua jornada de 'els enfarinats' amb una presa simbòlica del poder a base de farina i ous podrits, recaptació solidària i normes absurdes.

El temporal provoca desallotjaments a Alacant i desborda barrancs a València

El temporal ha obligat a desallotjaments preventius a Benferri i ha desbordat barrancs a La Safor i Orihuela. Es demana màxima precaució en A-7 i A-3.

Pluges torrencials colpegen la Comunitat Valenciana i sumen 113 l/m² en Simat

Les pluges descarreguen amb força en la Comunitat Valenciana i deixen 113 l/m² a Simat de la Valldigna, amb 44 en mitja hora. Aemet manté avís taronja en tota la província de València.

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen que la busca seguisca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han agraït el suport rebut i han demanat que l'operatiu continue sense descans. Membres de diverses famílies viatgen al país per a seguir de prop les gestions.

Emergències activa l’alerta hidrològica en la conca del Segura per l’augment del cabal

El Centre de Coordinació d'Emergències ha activat l'alerta hidrològica en municipis de la conca del Segura per la pujada del cabal. Aemet ha activat avís taronja per pluges a la província de València.