Terelu Campos no suporta que David Flores haja aparegut en la final de Supervivientes

Terelu Campos s’enfonsa en el programa de Telecinco “Viva la vida” presentat ara a l’estiu per Toñi Moreno, després de l’aparició de David Flores en la final de “Supervivientes“, la filla de María Teresa Campos ha estat incapaç de tornar a veure les imatges d’este moment en el seu programa, però sí que tenia alguna cosa a dir sobre este tema i ha deixat a tots callats.

<

>

Terelu llança un ‘zasca’ a Antonio David Flores

Amb el cap ajupit i destrossat, Terelu Campos s’ha sincerat, i ha dit que de la victòria de la dona d’Antonio David Flores no té res a dir, però sí que ha llançat un ‘zasca èpic‘ al pare dels fills de Rocío Carrasco i també a Rocío Flores.
El seu pare ha estat en un concurs i la seua germana, són la seua sang, i esta persona no estava perquè era innecessari que estigués, tan innecessari com anit”, ha dit molt categòric Terelu Campos. “Hi ha coses que no són boniques i no em semblen convenients. Hi ha persones que no han d’estar formant part d’un cercle públic“, ha dit la presentadora i col·laboradora, molt trista. Terelu sempre ha confessat la devoció que sent pel fill de Rocío Carrasco, al qual sempre ha volgut protegir.

Carmen Borrego tambien ha parlat

Carmen Borrego també ha mostrat la seua indignació. “Qui protegeix este xiquet ara? Olga ha estat col·laboradora necessària i ha anat de víctima fins a l’últim minut, la seua realitat és parlar dels fills d’una altra mare”, ha afegit donat suport a cada paraula de la seua germana.

<

>

A Twitter

Opinions de tota classe a Twitter.

 

<

>

<

>

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís reclama pactes per a evitar el col·lapse de València en les Falles

Compromís denuncia que les Falles de València han estat marcades pel col·lapse en mobilitat, neteja i convivència i exigix tres pactes per a reconduir l'organització de les festes, a més de recuperar la taxa turística.

Milers de taxis oferixen servicis gratuïts a València i Alacant contra la liberalització dels VTC

Milers de taxistes de València i Alacant han realitzat servicis gratuïts durant dos hores per a protestar contra la liberalització dels VTC i exigir mesures de xoc immediates.

L’Elx presenta la seua samarreta retro inspirada en els 90 per a la jornada vintage de LaLiga

L'Elx ha presentat una samarreta retro amb la franja verda més alta i estreta, inspirada en els anys 90, que s'estrenarà en la jornada temàtica retro de LaLiga.

Els valencians Grimaldo, Mosquera, Fornals, Soler i Ferran Torres lideren la llista d’Espanya

Luis de la Font convoca a cinc futbolistes valencians i estrena a Mosquera, Joan García, Barrenetxea i Víctor Muñoz per als amistosos de març davant Sèrbia i Egipte.

El govern de Barcala defén la seua gestió dels bons comercie a Alacant

L'equip de govern d'Alacant sosté que la gestió dels bons comercie es va ajustar als procediments i que tota la informació és pública, mentres l'oposició exigix més transparència i accés als expedients.

Quique Llopis apunta a medalla en el Mundial de Toruń i Eusebio Càceres busca consolidar el seu renaixement

Quique Llopis arriba al Mundial de Toruń amb opcions reals de medalla en 60 metres barres, mentres que Eusebio Càceres vol confirmar el seu renàixer esportiu en la longitud.

El València complix 107 anys entre la lluita per la permanència i el repte del Nou Mestalla

El València CF celebra el seu 107 aniversari lluny dels llocs europeus, centrat en assegurar la permanència i en l'avanç de les obres del Nou Mestalla amb vista a 2027.

Vila-real i Reial Societat es juguen un pas clau cap a Europa en La Ceràmica

Vila-real i Reial Societat s'enfronten en La Ceràmica amb objectius europeus distints però urgents: afermar la Champions o assegurar presència continental la pròxima temporada.