Terelu Campos no suporta que David Flores haja aparegut en la final de Supervivientes

Terelu Campos s’enfonsa en el programa de Telecinco “Viva la vida” presentat ara a l’estiu per Toñi Moreno, després de l’aparició de David Flores en la final de “Supervivientes“, la filla de María Teresa Campos ha estat incapaç de tornar a veure les imatges d’este moment en el seu programa, però sí que tenia alguna cosa a dir sobre este tema i ha deixat a tots callats.

<

>

Terelu llança un ‘zasca’ a Antonio David Flores

Amb el cap ajupit i destrossat, Terelu Campos s’ha sincerat, i ha dit que de la victòria de la dona d’Antonio David Flores no té res a dir, però sí que ha llançat un ‘zasca èpic‘ al pare dels fills de Rocío Carrasco i també a Rocío Flores.
El seu pare ha estat en un concurs i la seua germana, són la seua sang, i esta persona no estava perquè era innecessari que estigués, tan innecessari com anit”, ha dit molt categòric Terelu Campos. “Hi ha coses que no són boniques i no em semblen convenients. Hi ha persones que no han d’estar formant part d’un cercle públic“, ha dit la presentadora i col·laboradora, molt trista. Terelu sempre ha confessat la devoció que sent pel fill de Rocío Carrasco, al qual sempre ha volgut protegir.

Carmen Borrego tambien ha parlat

Carmen Borrego també ha mostrat la seua indignació. “Qui protegeix este xiquet ara? Olga ha estat col·laboradora necessària i ha anat de víctima fins a l’últim minut, la seua realitat és parlar dels fills d’una altra mare”, ha afegit donat suport a cada paraula de la seua germana.

<

>

A Twitter

Opinions de tota classe a Twitter.

 

<

>

<

>

 

 

Últimes notícies

Cristhian Mosquera entra en la història del futbol alacantí amb el seu debut amb Espanya

El central de l'Arsenal Cristhian Mosquera s'estrena amb la selecció espanyola absoluta davant Sèrbia i es convertix en el quinzé futbolista nascut a la província d'Alacant que vist la samarreta nacional.

El Vila-real s’acosta a la seua tercera temporada amb més de vint triomfs en Lliga

El Vila-real afronta el tram final de la temporada amb 18 triomfs després de 29 jornades i té a tir superar les vint victòries en Lliga per tercera vegada en la seua història.

El València Basket busca afermar la segona plaça en la seua visita a Burgos

El València Basket visita la pista del Recol·lectes Burgos per a defendre la seua segona plaça en la Lliga Endesa després d'una exigent doble jornada d'Eurolliga i amb diverses baixes sensibles en el perímetre.

Mónica Oltra anuncia la seua volta per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia que tornarà a la primera línia política i es postularà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, en el seu primer gran acte públic després de l'obertura de juí oral.

Pérez Llorca reunix els sectors econòmics valencians per l’impacte de la guerra de l’Iran

El president de la Generalitat valenciana convoca una trobada extraordinària amb empresaris, sindicats i cambres per a acordar mesures enfront dels efectes de la guerra de l'Iran sobre el teixit productiu.

Sancionat un taller clandestí descobert en una nau industrial de Carlet

La Guàrdia Civil ha destapat un taller mecànic clandestí en una nau industrial de Carlet sense llicències, sense assegurança i amb greus deficiències ambientals i de seguretat.

Els càmpings valencians freguen el ple per Setmana Santa amb fins a un 90% d’ocupació

Els càmpings de la Comunitat Valenciana preveuen entre un 85 i un 90% d'ocupació per Setmana Santa, amb especial demanda de bungalows i opcions de glamping.

Detingudes a Elda dos persones per usar documents falsos en tràmits d’estrangeria

La Policia Nacional deté a Elda a una dona i a un home acusats d'utilitzar i facilitar documentació falsa per a obtindre permisos d'estrangeria a canvi de diners.