Toñi Moreno, enfadada amb l’actitud de Violeta Mangriñan en ‘MYHYV’

Toñi Moreno crida l'atenció a Violeta Mangriñan pel seu mal comportament

Toñi Moreno crida l’atenció a Violeta Mangriñan pel seu mal comportament | TELECINCO

 

El programa de busca de parella ‘MYHYV’ és conegut per les constants baralles entre pretendents i ‘tronistes’. L’última gran discussió ha sigut la protagonitzada per Zaira, una de les pretendentes actuals, i la presentadora del programa, Toñi Moreno.

 

Zaira, que està invertint temps i esforços en seduir Marco, va haver de fer front a Labrador i a un rumor entre una possible aventura que ella estaria mantenint amb Jonathan Piqueras. La versió de la pretendenta va ser sostinguda per una amiga seua i esta defensa va provocar que Violeta Mangriñan no es quedara callada.

 

La discussió entre Violeta i Zaira

Davant del rumor de la relació amorosa de Zaira i Jonathan, Roci va defensar a la seua amiga explicant el següent fet: «Vaig arribar a l’hotel a les dotze de la nit, vaig sopar i vaig acompanyar a Zaira perquè he treballat molt en la nit de Madrid».

 

El testimoni de Roci va rebre una crítica irònica de Toñi Moreno que va posar en dubte que algú sopara a eixes hores de la nit. Va ser quan Violeta Mangriñan va prendre la paraula i va deixar clar que les coses que fan les xiques durant la nit a Madrid «després les cremen».

 

L’amiga de Zaira va afanyar-se a respondre l’acusació de Violeta i va recordar-li l’escena de sexe que l’ex concursant de ‘Supervivientes’ va protagonitzar amb Fabio en l’illa d’Hondures: «No, ho cremes tu a ‘Supervivientes. Jo ho cremo al meu llit, a la meua intimitat, tu allà». Este atac va posar furiosa a Mangriñan, que va criticar-la durament: «Eres una ridícula i una choni. Tenim una amiga en comú i ja m’ha dit el que eres».

 

La molèstia de Toñi Moreno

La presentadora va haver d'intervenir per posar fi a la discussió

La presentadora va haver d’intervindre per a posar fi a la discussió | TELECINCO

 

La presentadora, que s’havia mantingut al marge durant els crits que s’estaven intercanviant les dos xiques, va decidir intervindre: «Estava molt contenta amb el rumb que estava agafant el programa. La pròxima volta que hi haja una falta de respecte li demanaré que abandoneu el programa, perquè no ho consentiré».

 

Encara que les paraules de Toñi estaven dirigit cap a les dos xiques, la presentadora va voler tirar-li una bona reprimenda a Violeta pel seu mal comportament: «Saps que t’estime, però quan et poses així no et suporte». La crítica de la presentadora de ‘MYHYV’ a la parella de Fabio va ser contundent i molt directa, i va conseguir finalitzar la polèmica.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Set jugadores del Valencia Basket disputaran la Copa del Món de Berlín

El Valencia Basket tindrà set jugadores en la Copa del Món de Berlín, amb quatre internacionals espanyoles i tres més amb Alemanya, Nigèria i Hongria.

Els visitants del Bioparc València presencien el naixement d’un blesbok, un antílop salvat de l’extinció

Els visitants del Bioparc València han presenciat en directe el naixement d’un blesbok, un antílop africà quasi exterminat, tercer alumne d’estiu d’esta espècie al parc.

Temperatures a l’alça i ruixats puntuals a l’interior de Castelló este dijous

El temps es mantindrà estable este dijous a la Comunitat Valenciana, amb cels poc nuvolosos, temperatures en lleuger ascens i possibilitat de ruixats o tronades aïllades a la vesprada a l’interior de Castelló.

Villena nega retallades en la seguretat del MUVI després del robatori del Tresor

L’Ajuntament de Villena rebutja les acusacions del president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, sobre una suposada reducció del 70 % en la partida de seguretat del MUVI i atribueix eixa baixada a una inversió puntual l’any anterior.

A presó per intentar entrar huit quilos de cocaïna líquida a l’aeroport de València

Funcionaris de l’Agència Tributària i la Guàrdia Civil han detingut a l’aeroport de València un espanyol de 51 anys amb més de huit quilos de cocaïna líquida amagats en botes de xampú procedents de la República Dominicana. El jutge ha ordenat el seu ingrés a la presó per un delicte contra la salut pública.

Extingit l’incendi de la Vall d’Uixó després de la seua reactivació a Onda

L’incendi forestal iniciat en la Vall d’Uixó el 25 de juliol i reactivat a Onda ha quedat finalment extingit després de 40 dies actiu i tres reproduccions.

Carlos Álvarez deixa el Levante i fitxa pel Club América mexicà

El Levante ha tancat el traspàs del migcampista Carlos Álvarez al Club América de Mèxic després de dues temporades i mitja i 105 partits com a granota.

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.