18.8 C
València
Dimarts, 10 febrer, 2026

Toñi Moreno, enfadada amb l’actitud de Violeta Mangriñan en ‘MYHYV’

Toñi Moreno crida l'atenció a Violeta Mangriñan pel seu mal comportament

Toñi Moreno crida l’atenció a Violeta Mangriñan pel seu mal comportament | TELECINCO

 

El programa de busca de parella ‘MYHYV’ és conegut per les constants baralles entre pretendents i ‘tronistes’. L’última gran discussió ha sigut la protagonitzada per Zaira, una de les pretendentes actuals, i la presentadora del programa, Toñi Moreno.

 

Zaira, que està invertint temps i esforços en seduir Marco, va haver de fer front a Labrador i a un rumor entre una possible aventura que ella estaria mantenint amb Jonathan Piqueras. La versió de la pretendenta va ser sostinguda per una amiga seua i esta defensa va provocar que Violeta Mangriñan no es quedara callada.

 

La discussió entre Violeta i Zaira

Davant del rumor de la relació amorosa de Zaira i Jonathan, Roci va defensar a la seua amiga explicant el següent fet: «Vaig arribar a l’hotel a les dotze de la nit, vaig sopar i vaig acompanyar a Zaira perquè he treballat molt en la nit de Madrid».

 

El testimoni de Roci va rebre una crítica irònica de Toñi Moreno que va posar en dubte que algú sopara a eixes hores de la nit. Va ser quan Violeta Mangriñan va prendre la paraula i va deixar clar que les coses que fan les xiques durant la nit a Madrid «després les cremen».

 

L’amiga de Zaira va afanyar-se a respondre l’acusació de Violeta i va recordar-li l’escena de sexe que l’ex concursant de ‘Supervivientes’ va protagonitzar amb Fabio en l’illa d’Hondures: «No, ho cremes tu a ‘Supervivientes. Jo ho cremo al meu llit, a la meua intimitat, tu allà». Este atac va posar furiosa a Mangriñan, que va criticar-la durament: «Eres una ridícula i una choni. Tenim una amiga en comú i ja m’ha dit el que eres».

 

La molèstia de Toñi Moreno

La presentadora va haver d'intervenir per posar fi a la discussió

La presentadora va haver d’intervindre per a posar fi a la discussió | TELECINCO

 

La presentadora, que s’havia mantingut al marge durant els crits que s’estaven intercanviant les dos xiques, va decidir intervindre: «Estava molt contenta amb el rumb que estava agafant el programa. La pròxima volta que hi haja una falta de respecte li demanaré que abandoneu el programa, perquè no ho consentiré».

 

Encara que les paraules de Toñi estaven dirigit cap a les dos xiques, la presentadora va voler tirar-li una bona reprimenda a Violeta pel seu mal comportament: «Saps que t’estime, però quan et poses així no et suporte». La crítica de la presentadora de ‘MYHYV’ a la parella de Fabio va ser contundent i molt directa, i va conseguir finalitzar la polèmica.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un home es refugia en un traster després de ser acoltellat per la seua parella a València

La Policia Nacional va localitzar en Patraix a un home ferit per arma blanca ocult en un traster i va detindre a la seua parella després de seguir una reguera de sang en la vivenda.

Desarticulat un grup itinerant per robatoris en salons de joc d’Alacant i Múrcia

La Policia Nacional ha desarticulat un grup criminal itinerant que ha assaltat salons de joc a Múrcia i Alacant amb la tècnica 'stacker'. Quatre persones han sigut detingudes i la investigació ha quedat oberta per a altres fets similars.

Alacant frega el 10% de la construcció i rehabilitació de vivendes a Espanya

Alacant va concentrar el 9,2% dels visats d'obra nova i rehabilitació residencial en 2025, amb focus a Torrevieja, Elx, Sant Joan d'Alacant i la capital. L'impuls es va recolzar en obra nova i en una forta pujada de la rehabilitació de vivenda.

Aemet activarà al migdia l’avís taronja per ratxes de 90 km/h en el litoral i sud de València

Aemet activarà l'avís taronja en el litoral i l'interior sud de València per vent d'oest amb ratxes de fins a 90 km/h. Castelló i Alacant quedaran en avís groc.

Chiva recupera el carrer Buñol i el Pont Vell, la seua zona zero de la DANA

L'Ajuntament ha culminat la reconstrucció del carrer Buñol i del Pont Vell, oberts al trànsit i al pas per als vianants des d'agost, després dels danys de la DANA. La intervenció retorna la normalitat al barri antic i reforça la seguretat al costat del barranc.

La província de València registra la nit de febrer més càlida de l’última dècada

Les mínimes han repuntat pel vent de ponent i han deixat la nit de febrer més càlida en deu anys a la província de València, amb 18,8 °C a Miramar.

Tres comunitats en alerta taronja i altres onze en groc per vent, pluja i onatge

Andalusia, Galícia i la Comunitat Valenciana estan en nivell taronja per vent, pluja i mala mar, mentres altres onze comunitats mantenen avisos grocs.

Benidorm Fest 2026 obri els seus semifinals amb Kenneth com a favorit i marge per a sorpreses

La primera semifinal del Benidorm Fest 2026 arranca amb Kenneth com a favorit per l'impacte de 'Els ulls no mentixen' i un cartell divers que pot oferir sorpreses. El vot 50/50 entre jurat i públic promet una nit oberta.