Toñi Moreno, enfadada amb l’actitud de Violeta Mangriñan en ‘MYHYV’

Toñi Moreno crida l'atenció a Violeta Mangriñan pel seu mal comportament

Toñi Moreno crida l’atenció a Violeta Mangriñan pel seu mal comportament | TELECINCO

 

El programa de busca de parella ‘MYHYV’ és conegut per les constants baralles entre pretendents i ‘tronistes’. L’última gran discussió ha sigut la protagonitzada per Zaira, una de les pretendentes actuals, i la presentadora del programa, Toñi Moreno.

 

Zaira, que està invertint temps i esforços en seduir Marco, va haver de fer front a Labrador i a un rumor entre una possible aventura que ella estaria mantenint amb Jonathan Piqueras. La versió de la pretendenta va ser sostinguda per una amiga seua i esta defensa va provocar que Violeta Mangriñan no es quedara callada.

 

La discussió entre Violeta i Zaira

Davant del rumor de la relació amorosa de Zaira i Jonathan, Roci va defensar a la seua amiga explicant el següent fet: «Vaig arribar a l’hotel a les dotze de la nit, vaig sopar i vaig acompanyar a Zaira perquè he treballat molt en la nit de Madrid».

 

El testimoni de Roci va rebre una crítica irònica de Toñi Moreno que va posar en dubte que algú sopara a eixes hores de la nit. Va ser quan Violeta Mangriñan va prendre la paraula i va deixar clar que les coses que fan les xiques durant la nit a Madrid «després les cremen».

 

L’amiga de Zaira va afanyar-se a respondre l’acusació de Violeta i va recordar-li l’escena de sexe que l’ex concursant de ‘Supervivientes’ va protagonitzar amb Fabio en l’illa d’Hondures: «No, ho cremes tu a ‘Supervivientes. Jo ho cremo al meu llit, a la meua intimitat, tu allà». Este atac va posar furiosa a Mangriñan, que va criticar-la durament: «Eres una ridícula i una choni. Tenim una amiga en comú i ja m’ha dit el que eres».

 

La molèstia de Toñi Moreno

La presentadora va haver d'intervenir per posar fi a la discussió

La presentadora va haver d’intervindre per a posar fi a la discussió | TELECINCO

 

La presentadora, que s’havia mantingut al marge durant els crits que s’estaven intercanviant les dos xiques, va decidir intervindre: «Estava molt contenta amb el rumb que estava agafant el programa. La pròxima volta que hi haja una falta de respecte li demanaré que abandoneu el programa, perquè no ho consentiré».

 

Encara que les paraules de Toñi estaven dirigit cap a les dos xiques, la presentadora va voler tirar-li una bona reprimenda a Violeta pel seu mal comportament: «Saps que t’estime, però quan et poses així no et suporte». La crítica de la presentadora de ‘MYHYV’ a la parella de Fabio va ser contundent i molt directa, i va conseguir finalitzar la polèmica.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La quarta ona de calor dispara les màximes a l’interior i prelitoral de València fins als 40 °C

La Comunitat Valenciana viu la segona jornada de la quarta ona de calor de l’estiu, amb màximes de fins a 40 graus a l’interior i prelitoral de València i nits tropicals en les capitals. El vent bufarà fluix de components marítims i hi haurà pols en suspensió i lleugera inestabilitat de vesprada.

L’incendi de la Vall d’Uixó entra en el sisé dia amb el foc actiu però perimetrat

L’incendi forestal declarat dissabte a la Vall d’Uixó encadena sis dies actiu, ha cremat 9.300 hectàrees i continua sense control, amb catorze municipis evacuats.

Un velatori-concentració a València reclama llevar l’aforament a Mazón per la dana

Centenars de persones s’han concentrat davant el Palau de la Generalitat, en un acte-velatori, per exigir que es retire l’aforament a Carlos Mazón per la seua gestió de la dana que va causar 231 morts fa 21 mesos.

Nit decisiva a la Vall d’Uixó: l’incendi continua actiu i manté el perímetre

L'incendi forestal de la Vall d'Uixó continua actiu però manté el perímetre de 82 quilòmetres i unes 9.300 hectàrees afectades, mentre els equips d'emergències es preparen per a una nit clau per a la seua possible estabilització. Es mantenen evacuacions, confinaments i recomanacions sanitàries en diversos municipis de Castelló.

Golejada del Vila-real en el seu debut en el Torneig de Como (3-0)

El Vila-real ha debutat en el Torneig de Como amb un contundent 3-0 davant l’Al-Ula Club, gràcies a un doblet d’Ayoze i un gol de Cardona en un duel de 45 minuts totalment dominat pels grocs.

Ajudes urgents de fins a 100.000 euros als pobles afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

La Diputació de Castelló ha activat una línia extraordinària d’ajudes de fins a 100.000 euros per a municipis amb terreny cremat i fins a 5.000 per a pobles que han assumit gastos per evacuacions arran de l’incendi forestal de la Vall d'Uixó.

Vox rebutja compareixences immediates i reclama centrar tots els esforços en l’incendi de la Vall d’Uixó

El portaveu de Vox en Les Corts, José María Llanos, defensa que ara toca prioritzar l’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó i respon les crítiques sobre una suposada retallada en prevenció d’incendis als pressupostos de la Generalitat.

Fer Niño reforça la davantera de lElx com a primer fitxatge

El davanter andalús Fer Niño sincorpora a lElx com a primer fitxatge per al retorn a Primera Divisió, amb contracte fins a juny de 2030.
FILMOTECA D'ESTIU