Toñi Moreno, enfadada amb l’actitud de Violeta Mangriñan en ‘MYHYV’

Toñi Moreno crida l'atenció a Violeta Mangriñan pel seu mal comportament

Toñi Moreno crida l’atenció a Violeta Mangriñan pel seu mal comportament | TELECINCO

 

El programa de busca de parella ‘MYHYV’ és conegut per les constants baralles entre pretendents i ‘tronistes’. L’última gran discussió ha sigut la protagonitzada per Zaira, una de les pretendentes actuals, i la presentadora del programa, Toñi Moreno.

 

Zaira, que està invertint temps i esforços en seduir Marco, va haver de fer front a Labrador i a un rumor entre una possible aventura que ella estaria mantenint amb Jonathan Piqueras. La versió de la pretendenta va ser sostinguda per una amiga seua i esta defensa va provocar que Violeta Mangriñan no es quedara callada.

 

La discussió entre Violeta i Zaira

Davant del rumor de la relació amorosa de Zaira i Jonathan, Roci va defensar a la seua amiga explicant el següent fet: «Vaig arribar a l’hotel a les dotze de la nit, vaig sopar i vaig acompanyar a Zaira perquè he treballat molt en la nit de Madrid».

 

El testimoni de Roci va rebre una crítica irònica de Toñi Moreno que va posar en dubte que algú sopara a eixes hores de la nit. Va ser quan Violeta Mangriñan va prendre la paraula i va deixar clar que les coses que fan les xiques durant la nit a Madrid «després les cremen».

 

L’amiga de Zaira va afanyar-se a respondre l’acusació de Violeta i va recordar-li l’escena de sexe que l’ex concursant de ‘Supervivientes’ va protagonitzar amb Fabio en l’illa d’Hondures: «No, ho cremes tu a ‘Supervivientes. Jo ho cremo al meu llit, a la meua intimitat, tu allà». Este atac va posar furiosa a Mangriñan, que va criticar-la durament: «Eres una ridícula i una choni. Tenim una amiga en comú i ja m’ha dit el que eres».

 

La molèstia de Toñi Moreno

La presentadora va haver d'intervenir per posar fi a la discussió

La presentadora va haver d’intervindre per a posar fi a la discussió | TELECINCO

 

La presentadora, que s’havia mantingut al marge durant els crits que s’estaven intercanviant les dos xiques, va decidir intervindre: «Estava molt contenta amb el rumb que estava agafant el programa. La pròxima volta que hi haja una falta de respecte li demanaré que abandoneu el programa, perquè no ho consentiré».

 

Encara que les paraules de Toñi estaven dirigit cap a les dos xiques, la presentadora va voler tirar-li una bona reprimenda a Violeta pel seu mal comportament: «Saps que t’estime, però quan et poses així no et suporte». La crítica de la presentadora de ‘MYHYV’ a la parella de Fabio va ser contundent i molt directa, i va conseguir finalitzar la polèmica.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Alcen el confinament a Serra d’en Galceran després de millorar l’incendi

El Centre d'Emergències de la Generalitat ha alçat el confinament a Serra d'en Galceran després de la millora de l'incendi forestal, mentre els esforços se centren ara en el foc de Tírig, declarat en situació operativa nivell 2.

L’eclipsi solar arribarà amb molta calor i núvols al nord i a l’est

L’eclipsi total del 12 d’agost es veurà amb molta calor a tot l’Estat i amb risc de núvols al nord, a l’est i en alguns litorals, cosa que pot dificultar l’observació en punts com València.

Espanya amplia a set aeroports els controls a viatgers procedents d’Itàlia

Espanya ha ampliat a set aeroports els controls fronterers aleatoris a viatgers procedents d’Itàlia, tant en trànsit aeri com marítim.

Mor una dona i tres persones ferides en un xoc a la N-332 entre Benissa i Dénia

Una dona ha mort i tres persones més han resultat ferides en un accident de trànsit a la N-332 entre Benissa i Dénia, en què s’han vist implicats dos turismes. El sinistre s’ha comunicat a les 11.50 hores i els servicis d’emergència continuen treballant en la zona.

Decàleg de València per a vore l’eclipsi solar amb seguretat des de casa o la platja

L’Ajuntament de València ha difós un decàleg per a seguir l’eclipsi solar del dimecres 12 d’agost amb màxima seguretat, prioritzant la visió des de casa i regulant l’accés a la Malva-rosa.

Dues hores clau a Tírig per a atacar el foc amb mitjans aeris

Els equips de bombers intensifiquen les tasques a Tírig, on el foc és més complex, aprofitant dues hores decisives per als mitjans aeris. El temporal elèctric d’ahir ha provocat quatre incendis a la província de Castelló.

La Generalitat impulsa amb el port de Castelló la salvació d’una planta única al litoral valencià

La Generalitat i l’Autoritat Portuària de Castelló han intensificat els treballs de restauració ambiental per a protegir la planta autòctona Medicago citrina, l’única espècie valenciana en la llista ‘Top 50’ de la UICN i catalogada en perill d’extinció a Espanya.

La Comunitat Valenciana afronta un agost quasi ple en hotels, apartaments i càmpings

Turisme Comunitat Valenciana preveu per a agost un 83,9 % d’ocupació hotelera mitjana, amb xifres encara més altes en apartaments i càmpings i un clar lideratge de la província d’Alacant.
FILMOTECA D'ESTIU