Toñi Moreno, enfadada amb l’actitud de Violeta Mangriñan en ‘MYHYV’

Toñi Moreno crida l'atenció a Violeta Mangriñan pel seu mal comportament

Toñi Moreno crida l’atenció a Violeta Mangriñan pel seu mal comportament | TELECINCO

 

El programa de busca de parella ‘MYHYV’ és conegut per les constants baralles entre pretendents i ‘tronistes’. L’última gran discussió ha sigut la protagonitzada per Zaira, una de les pretendentes actuals, i la presentadora del programa, Toñi Moreno.

 

Zaira, que està invertint temps i esforços en seduir Marco, va haver de fer front a Labrador i a un rumor entre una possible aventura que ella estaria mantenint amb Jonathan Piqueras. La versió de la pretendenta va ser sostinguda per una amiga seua i esta defensa va provocar que Violeta Mangriñan no es quedara callada.

 

La discussió entre Violeta i Zaira

Davant del rumor de la relació amorosa de Zaira i Jonathan, Roci va defensar a la seua amiga explicant el següent fet: «Vaig arribar a l’hotel a les dotze de la nit, vaig sopar i vaig acompanyar a Zaira perquè he treballat molt en la nit de Madrid».

 

El testimoni de Roci va rebre una crítica irònica de Toñi Moreno que va posar en dubte que algú sopara a eixes hores de la nit. Va ser quan Violeta Mangriñan va prendre la paraula i va deixar clar que les coses que fan les xiques durant la nit a Madrid «després les cremen».

 

L’amiga de Zaira va afanyar-se a respondre l’acusació de Violeta i va recordar-li l’escena de sexe que l’ex concursant de ‘Supervivientes’ va protagonitzar amb Fabio en l’illa d’Hondures: «No, ho cremes tu a ‘Supervivientes. Jo ho cremo al meu llit, a la meua intimitat, tu allà». Este atac va posar furiosa a Mangriñan, que va criticar-la durament: «Eres una ridícula i una choni. Tenim una amiga en comú i ja m’ha dit el que eres».

 

La molèstia de Toñi Moreno

La presentadora va haver d'intervenir per posar fi a la discussió

La presentadora va haver d’intervindre per a posar fi a la discussió | TELECINCO

 

La presentadora, que s’havia mantingut al marge durant els crits que s’estaven intercanviant les dos xiques, va decidir intervindre: «Estava molt contenta amb el rumb que estava agafant el programa. La pròxima volta que hi haja una falta de respecte li demanaré que abandoneu el programa, perquè no ho consentiré».

 

Encara que les paraules de Toñi estaven dirigit cap a les dos xiques, la presentadora va voler tirar-li una bona reprimenda a Violeta pel seu mal comportament: «Saps que t’estime, però quan et poses així no et suporte». La crítica de la presentadora de ‘MYHYV’ a la parella de Fabio va ser contundent i molt directa, i va conseguir finalitzar la polèmica.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Xarxa Elèctrica reforça la xarxa de transport a València en repotenciar la línia Godelleta-Requena de 400 kV

Xarxa Elèctrica ha conclòs la repotenciació de la línia de 400 kV entre Requena i Godelleta, augmentant la seua capacitat de transport i reforçant el subministrament elèctric a la província de València.

El Port d’Alacant recolza un de cada cinc projectes de la convocatòria Ports 4.0

L'Autoritat Portuària d'Alacant ha avalat 19 dels 91 projectes comercials presentats a la convocatòria nacional Ports 4.0 i suma 35 iniciatives innovadores secundades si s'inclouen les idees.

Ramazani sosté el gol dels extrems del València en plena sequera

Els extrems del València encadenen diversos mesos sense gol i cedixen quasi tota la responsabilitat ofensiva en banda a Largie Ramazani, que acumula cinc tants de lliga.

Pérez Llorca defén que els actuals pressupostos li eviten pressions mentres prepara nous comptes

Juanfran Pérez Llorca assegura que els pressupostos de la Generalitat continuen garantint la capacitat inversora i que això li permet negociar sense presses unes noves comptes amb els grups parlamentaris.

Pérez Llorca promet continuar baixant impostos i defén el seu model fiscal en la campanya de la renda

Juanfran Pérez Llorca reivindica una política fiscal que, segons afirma, permet baixar impostos i augmentar la recaptació, i anuncia noves deduccions autonòmiques en la campanya de la renda en la Comunitat Valenciana.

L’Elx confia a recuperar a Héctor Fort per a rebre a l’Atlètic

Elx accelera la recuperació del lateral Héctor Fort després de la seua lesió de muscle i confia a tindre-ho disponible per al dol del 22 d'abril davant l'Atlètic de Madrid, pendent encara del vistiplau del Barcelona.

Detinguts tres hòmens per un punt de venda d’objectes robats en una vivenda d’Alacant

La Policia Nacional ha detingut a tres hòmens per un punt de venda i receptació d'objectes robats en una vivenda de la zona nord d'Alacant, on es van intervindre nombrosos efectes sostrets.

Paiporta impulsa el reciclatge d’aparells electrònics amb una campanya en el comerç local

Paiporta impulsa el reciclatge d'aparells elèctrics i electrònics amb una campanya de conscienciació secundada per la Generalitat i el comerç local, que reforça la reconstrucció després de la dana de 2024.