Sanitat notifica 4.479 nous positius i 4 morts per coronavirus


La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat un total de 4.479 nous casos de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització.

Els nous casos per províncies són 577 a Castelló (179.812 en total), 1.251 a Alacant (503.021 en total) i 2.651 a València (785.475 en total).

D’ells, 2.210 són de persones majors de 60 anys. Per províncies: 340 de Castelló, 634 d’Alacant i 1.236 de València.

Els hospitals valencians tenen, actualment 905 persones ingressades, 35 d’elles en l’UCI: 126 a la província de Castelló, 4 en UCI; 300 a la província d’Alacant, 16 d’elles en l’UCI; i 479 a la província de València, 15 en UCI.

S’han notificat 4 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, tots amb data de defunció en els últims 7 dies. Es tracta de 2 dones de 88 i 96 anys, i 2 homes de 84 i 85 anys.

El total de decessos des de l’inici de la pandèmia ascendeix a 9.520: 1.121 a la província de Castelló, 3.616 en la d’Alacant i 4.783 en la de València.

Últimes notícies

Els científics demanen analitzar primer els sòls cremats abans d’actuar-hi

Especialistes en sòls advertixen que, un colp extingit l’incendi, la prioritat és avaluar l’estat del terreny cremat abans de reforestar o aplicar mesures. Alerten que intervencions precipitades poden causar més dany que benefici.

El dispositiu contra l’incendi de la Vall d’Uixó es bolca a frenar l’avanç cap a la serra d’Espadà

Els equips d’extinció concentren hui els treballs entre Tales i Alcudia de Veo per evitar que el foc arribe al parc natural de la serra d’Espadà. La població desallotjada de la Vall d’Uixó ha pogut tornar a casa en un operatiu coordinat.

Fi del confinament a la Vall d’Uixó per l’incendi forestal

La Generalitat ha alçat este dimarts el confinament de la Vall d'Uixó decretat per l'incendi forestal, encara actiu, que va obligar a evacuar unes 16.000 persones en una vintena de municipis i a confinar també Onda i Betxí. Les restriccions de mobilitat es mantenen en la resta de localitats afectades almenys fins a les 23.59 hores d'este dimarts.

Quatre dies d’incendi a la Vall d’Uixó: 8.500 hectàrees cremades i 10.000 evacuats

L’incendi declarat dissabte a la Vall d’Uixó enceta el quart dia actiu, amb 8.500 hectàrees calcinades i unes 10.000 persones encara evacuades, malgrat el retorn parcial autoritzat anit.

La Comunitat Valenciana suma 33.300 ocupats i redueix l’atur en 23.000 persones en tres mesos

La Comunitat Valenciana ha incrementat en 33.300 les persones ocupades i ha reduït l’atur en 23.000 en el segon trimestre de l’any, encara amb una taxa de desocupació per damunt de la mitjana estatal.

Nit tranquil·la a la Vall d’Uixó però l’incendi continua actiu i ja ha arrasat 8.500 hectàrees

La nit ha sigut meteorològicament tranquil·la a la zona de l'incendi de la Vall d'Uixó, però el foc continua actiu en el seu quart dia i ja ha cremat unes 8.500 hectàrees, amb centenars de veïns encara evacuats.

S’alça parcialment el confinament per l’incendi de la Vall d’Uixó en quatre barris

La Generalitat mantindrà fins a les 23.59 hores les evacuacions i confinaments per l’incendi de la Vall d’Uixó, però permet tornar a casa als veïns de quatre barris concrets.

Ferit un xiquet en caure un carret de golf des d’un pont a Rojales

Un xiquet ha resultat ferit en eixir-se de la via un carret de golf i caure d’un pont d’uns tres metres d’alçària en un camp de Rojales (Alacant). El menor ha patit diversos colps i ha sigut atés per personal sanitari al lloc.
FILMOTECA D'ESTIU