Anuncios

L’Ajuntament d’Almassora cancel·la tots els actes davant el repunt de contagis per coronavirus

Autotest coronavirus

520 casos per cada 100.000 habitants | Twitterç

 

La localitat d’Almassora, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), experimenta un repunt de contagis per coronavirus. La situació ha obligat al consistori i a la seua alcaldessa, Merche Galí, a signar un decret extraordinari per a establir noves mesures.

 

Anuncios

Segons informa ‘Mediterráneo’, açò implica cancel·lar tota la programació prevista com l’arribada dels Reis Mags o l’Escoleta de Nadal. I és que la pròpia consellera de Sanitat, Ana Barceló, es va posar en contacte amb l’alcaldessa per a informar de l’augment de casos. 

 

La incidència actualment estaria en uns 520 casos per cada 100.000 habitants i el municipi comptaria amb uns 140 positius, el doble de les xifres oficials que ha publicat la Conselleria de Sanitat. D’esta manera, es va comunicar als veïns la situació a través d’un àudio i s’ha explicat que la pujada de contagis és resultat dels diferents brots registrats en la ciutat, com el del cos de la Guàrdia Civil.

 

A demés, en el comunicat s’alerta de la possibilitat de confinaments per barris o de tota la localitat si no milloren les dades el 10 de gener. Fins al moment, també tanquen la biblioteca municipal, les instal·lacions deportives, jocs infantils i recreatius, zones verdes i el parc d’educació viària.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Fam, Carrera i Fiebich queden congelades en la WNBA per a acabar la Lliga i Cazorla és acomiadada

Seattle Storm i Nova York Liberty han congelat els drets de Awa Fam, Raquel Carrera i Leo Fiebich per a permetre'ls acabar la Lliga Femenina, mentres que Maite Cazorla ha sigut tallada per Atlanta Dream després de la pretemporada.

Quatre detinguts a València per estafar més de 13.000 euros com a falsos revisors del gas

La Policia Nacional ha detingut a València a quatre persones acusades d'estafar més de 13.000 euros a víctimes vulnerables fent-se passar per revisors del gas.

Ortí es diu preocupada per la vaga indefinida de professorat i es mostra disposada a negociar

La consellera d'Educació, Carmen Ortí, expressa la seua preocupació per la duració i el possible seguiment massiu de la vaga indefinida del professorat i assegura que manté la porta oberta a negociar, malgrat el rebuig sindical a la seua oferta salarial.

Leticia Romero firma 300 partits amb el València Basket i entra en la història del club

La segona capitana del València Basket, Leticia Romero, aconseguix els 300 partits oficials amb el club i es consolida com una de les jugadores més importants de la seua història.

Alerta groga el dissabte per pluges intenses en la Comunitat Valenciana

La Aemet activa per a este dissabte l'avís groc a Alacant, València i Castelló per pluges que poden deixar fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i tempestes a Alacant.

Un estudi xifra en un 80% la reducció de pèrdues per danes amb agricultura regenerativa

Una anàlisi sobre 316.000 hectàrees de cultius valencians conclou que l'agricultura regenerativa podria retallar fins a un 80% les pèrdues agrícoles en futures danes amb una inversió molt inferior al cost dels danys.

Sara Aagesen compareixerà el 19 davant la comissió del Senat sobre la dana de València

Sara Aagesen ha sol·licitat i obtingut un canvi de data per a declarar davant la comissió del Senat sobre la dana de València, que la interrogarà el 19 de maig després de més de dos mesos d'inactivitat.

Un bomber forestal assegura que a Pradas li van tallar les ales durant la gestió de la dana

Un bomber forestal de la unitat d'Alzira declara davant la jutgessa que investiga la gestió de la dana i manté que a la exconsellera Salomé Pradas i al seu equip els van tallar les ales els seus superiors.
Anuncios