L’Ajuntament d’Almassora cancel·la tots els actes davant el repunt de contagis per coronavirus

Autotest coronavirus

520 casos per cada 100.000 habitants | Twitterç

 

La localitat d’Almassora, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), experimenta un repunt de contagis per coronavirus. La situació ha obligat al consistori i a la seua alcaldessa, Merche Galí, a signar un decret extraordinari per a establir noves mesures.

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, açò implica cancel·lar tota la programació prevista com l’arribada dels Reis Mags o l’Escoleta de Nadal. I és que la pròpia consellera de Sanitat, Ana Barceló, es va posar en contacte amb l’alcaldessa per a informar de l’augment de casos. 

 

La incidència actualment estaria en uns 520 casos per cada 100.000 habitants i el municipi comptaria amb uns 140 positius, el doble de les xifres oficials que ha publicat la Conselleria de Sanitat. D’esta manera, es va comunicar als veïns la situació a través d’un àudio i s’ha explicat que la pujada de contagis és resultat dels diferents brots registrats en la ciutat, com el del cos de la Guàrdia Civil.

 

A demés, en el comunicat s’alerta de la possibilitat de confinaments per barris o de tota la localitat si no milloren les dades el 10 de gener. Fins al moment, també tanquen la biblioteca municipal, les instal·lacions deportives, jocs infantils i recreatius, zones verdes i el parc d’educació viària.

Últimes notícies

Una pirotècnia de Lleó dispararà per primera vegada la palmera de les Fogueres d’Alacant

La pirotècnia Pibierzo, de Villaverde de la Abadía (El Bierzo, Lleó), dispararà esta mitjanit la palmera de la nit de la cremà, un dels moments més emblemàtics de les Fogueres de Sant Joan, en la primera ocasió que no recau en una empresa vinculada a Alacant o a la Comunitat Valenciana.

Nit sufocant a Benidorm amb mínimes de fins a 27,2 graus

La Comunitat Valenciana ha patit una altra nit tropical i tòrrida, amb una mínima de 27,2 graus a Benidorm i valors molt elevats en altres localitats del litoral i de les capitals de província.

40 detinguts i quasi 1.000 identificats a València en la Nit de Sant Joan

La Policia Nacional ha detingut 40 persones i ha identificat 927 ciutadans en el dispositiu especial de la Nit de Sant Joan a València, amb 225 actes, sobretot per drogues, i denúncies per una agressió sexual i dos casos de violència de gènere.

Cel ras i lleu descens de les màximes este dimecres a la Comunitat Valenciana

Este dimecres s’espera cel ras a la Comunitat Valenciana, amb temperatures mínimes sense canvis, màximes en lleuger descens i vent fluix variable que girarà a llevant a migdia.

Morante emociona Alacant però se’n va a peu en una vesprada de revolució taurina

Morante de la Puebla ha firmat una actuació de somni amb dos orelles a Alacant, però ha eixit a peu per la permissivitat del palco amb Talavante en una gran correguda de Santiago Domecq.

Incendi en un abocador de Caudete de las Fuentes amb diversos mitjans treballant per a controlar-lo

Un incendi declarat esta vesprada en un abocador de Caudete de las Fuentes obliga a desplegar mitjans aeris, terrestres i maquinària pesada, encara que la seua evolució és positiva.

Paco Roca brillara a Itàlia en el 60 aniversari del festival de còmic Lucca Comics & Games

El veterà dibuixant Paco Roca participarà en la 60 edició del prestigiós festival Lucca Comics & Games, a Itàlia, amb un cartell ple de grans figures del còmic, el manga i els videojocs.

Ferit un camioner en caure per un terraplén a Forcall amb més de 200 porcs

Un home de 68 anys ha resultat ferit en caure per un terraplén a Forcall (Castelló) amb un camió que transportava 205 porcs, molts dels quals han mort per l'accident.