L’Ajuntament d’Almassora cancel·la tots els actes davant el repunt de contagis per coronavirus

Autotest coronavirus

520 casos per cada 100.000 habitants | Twitterç

 

La localitat d’Almassora, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), experimenta un repunt de contagis per coronavirus. La situació ha obligat al consistori i a la seua alcaldessa, Merche Galí, a signar un decret extraordinari per a establir noves mesures.

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, açò implica cancel·lar tota la programació prevista com l’arribada dels Reis Mags o l’Escoleta de Nadal. I és que la pròpia consellera de Sanitat, Ana Barceló, es va posar en contacte amb l’alcaldessa per a informar de l’augment de casos. 

 

La incidència actualment estaria en uns 520 casos per cada 100.000 habitants i el municipi comptaria amb uns 140 positius, el doble de les xifres oficials que ha publicat la Conselleria de Sanitat. D’esta manera, es va comunicar als veïns la situació a través d’un àudio i s’ha explicat que la pujada de contagis és resultat dels diferents brots registrats en la ciutat, com el del cos de la Guàrdia Civil.

 

A demés, en el comunicat s’alerta de la possibilitat de confinaments per barris o de tota la localitat si no milloren les dades el 10 de gener. Fins al moment, també tanquen la biblioteca municipal, les instal·lacions deportives, jocs infantils i recreatius, zones verdes i el parc d’educació viària.

Últimes notícies

Elda decreta dol oficial per la mort d’Andrés Molina, fill predilecte de la ciutat

L’Ajuntament d’Elda ha declarat jornada de dol oficial per la mort als 68 anys d’Andrés Molina Giménez, president d’AMFI i fill predilecte, referent en la defensa dels drets de les persones amb discapacitat.

Deting a Beniparrell amb més de 100 grams de marihuana mentre anava en patinet elèctric

La Guàrdia Civil ha detingut a Beniparrell un home de 32 anys que circulava en patinet elèctric amb més de 100 grams de marihuana en cogolls, destinat presumptament al tràfic de droga. L'arrestat, de nacionalitat algeriana i amb antecedents per fets similars, ha passat a disposició del Decanat del Tribunal de Picassent.

‘Nocturnos’, el còmic amb què Laura Pérez s’endinsa en un lloc que no ens pertany

La il·lustradora valenciana Laura Pérez aprofita el còmic ‘Nocturnos’ per explorar la nit com un espai que no ens pertany del tot i que li ha valgut una nominació als premis Eisner 2026. L’obra, reconeguda també per la Biblioteca Pública de Nova York, combina emocions, misteri i experimentació gràfica.

Dissabte amb pujada notable de les temperatures a l’interior de la Comunitat Valenciana

L’oratge del dissabte estarà marcat per un ambient poc nuvolós, algun ruixat a la vesprada al nord interior i una pujada notable de les temperatures màximes a l’interior de la Comunitat Valenciana.

Mor un home després de ser rescatat de la mar en una platja de Peníscola

Un home ha mort de matinada en una platja de Peníscola després de patir problemes mentre es banyava. Els bombers i els servicis sanitaris han intentat reanimar-lo sense èxit.

Funzo encén les Fogueres dAlacant amb un pregó que reclama als jóvens mantindre la festa viva

El cantant alacantí Funzo pronuncia el pregó de les Fogueres de Sant Joan 2026 i apel·la als jóvens a assumir la responsabilitat de mantindre vives les tradicions, combinant identitat i modernitat.

Educació i sindicats reprendran dilluns les negociacions per la vaga del professorat

La Conselleria d'Educació i els principals sindicats es tornaran a reunir dilluns per a continuar negociant després d'una trobada de més de sis hores este divendres sobre una proposta d'inversions de més de 3.300 milions d'euros.

El Valencia Basket passa per damunt del Surne Bilbao (71-88) i es planta en semifinals de la Lliga Endesa

El Valencia Basket guanya amb autoritat el Surne Bilbao Basket a Miribilla (71-88), tanca l’eliminatòria per la via ràpida i es convertix en el primer semifinalista de la Lliga Endesa.