L’Ajuntament d’Almassora cancel·la tots els actes davant el repunt de contagis per coronavirus

Autotest coronavirus

520 casos per cada 100.000 habitants | Twitterç

 

La localitat d’Almassora, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), experimenta un repunt de contagis per coronavirus. La situació ha obligat al consistori i a la seua alcaldessa, Merche Galí, a signar un decret extraordinari per a establir noves mesures.

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, açò implica cancel·lar tota la programació prevista com l’arribada dels Reis Mags o l’Escoleta de Nadal. I és que la pròpia consellera de Sanitat, Ana Barceló, es va posar en contacte amb l’alcaldessa per a informar de l’augment de casos. 

 

La incidència actualment estaria en uns 520 casos per cada 100.000 habitants i el municipi comptaria amb uns 140 positius, el doble de les xifres oficials que ha publicat la Conselleria de Sanitat. D’esta manera, es va comunicar als veïns la situació a través d’un àudio i s’ha explicat que la pujada de contagis és resultat dels diferents brots registrats en la ciutat, com el del cos de la Guàrdia Civil.

 

A demés, en el comunicat s’alerta de la possibilitat de confinaments per barris o de tota la localitat si no milloren les dades el 10 de gener. Fins al moment, també tanquen la biblioteca municipal, les instal·lacions deportives, jocs infantils i recreatius, zones verdes i el parc d’educació viària.

Últimes notícies

Trobeu la documentació de la jove desapareguda a Sueca prop del cadàver localitzat a Llaurí

La Guàrdia Civil ha localitzat la documentació de la jove de 25 anys desapareguda a Sueca a escassa distància del cadàver trobat a Llaurí, encara pendent d’identificació oficial.

El calcer espanyol cau al 23é lloc mundial amb un 14,2 % menys de producció

El sector del calcer espanyol ha produït uns 60 milions de parells en 2025, un 14,2 % menys que en 2024, i baixa del 19é al 23é lloc del rànquing mundial, amb només el 0,24 % de la producció global.

Les compres de vivenda per estrangers es disparen un 31 % a la Comunitat Valenciana

La compravenda de vivendes per estrangers ha crescut un 31 % a la Comunitat Valenciana entre abril i juny, en un context de caiguda general del mercat i preus en màxims històrics a Espanya.

Mor ofegat un jove de 29 anys al riu Túria a Manises

Agents del GEO de la Policia Nacional han localitzat este matí el cos sense vida d’un home de 29 anys al riu Túria, al terme de Manises, després de desaparèixer ahir de vesprada quan es banyava en esta zona.

Ajudes de fins a 15.000 euros per a agricultors i ramaders afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

Els afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó rebran entre 4.000 i 6.000 euros per hectàrea agrícola, fins a 15.000 per explotació ramadera i compensacions per pèrdua d’animals i danys en equipament.

Porcelanosa redueix el benefici a 13 milions en 2025 per l’alça de l’Impost de Societats

Porcelanosa ha guanyat 13 milions d’euros en 2025, un 55 % menys que en 2024, per l’increment del tipus efectiu de l’Impost de Societats fins al 54 %. Tot i això, el grup ha mantingut la facturació entorn dels 863 milions i ha reforçat la seua expansió internacional.

André Almeida continua al marge mentre el València espera la seua decisió

André Almeida s ha tornat a entrenar dos dies seguits al marge del grup a Paterna mentre València CF i Swansea ja tenen un acord pel seu traspàs i esperen la decisió final del migcampista portugués.

CSIF exigix començar el curs amb totes les plantilles cobertes i aules condicionades

El sindicat CSIF insta Educació a garantir que l’1 de setembre tots els llocs docents estiguen coberts i que els centres educatius tinguen infraestructures i climatització en condicions adequades.
FILMOTECA D'ESTIU