32 alumnes valencians contagiats per coronavirus en un viatge de fi de curs

 

Almenys 32 d’estudiants residents a Elx es van contagiar de coronavirus la setmana passada durant el seu viatge de fi de curs a Mallorca, segons les dades facilitades per la Conselleria de Sanitat, que està realitzant els rastrejos corresponents entre la resta d’alumnes participants així com entre familiars i altres contactes estrets amb l’objectiu de definir l’abast del brot.

 

Des de Sanitat informaren el Govern Balears la xifra total de positius.

En el viatge van participar alumnes de Batxillerat de centres educatius diferents i tot apunta al fet que l’origen va estar en un monitor resident a Madrid, si bé es desconeix si tenia a veure amb el viatge dels alumnes valencians.

Segons la informació que maneja la Conselleria de Salut de les Illes Balears la transmissió es va poder produir en el vaixell que va traslladar a estudiants de diferents autonomies fins a València, i els contagis es van detectar ja en els punts de retorn, segons les mateixes fonts, que també van explicar que la gestió del brot competeix als serveis de Salut Pública de la comunitat de Madrid atés l’origen de la transmissió.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els sindicats convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats d'ensenyança STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida del professorat valencià a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria de docents després d'una consulta interna.

Els sindicats docents convoquen una vaga indefinida en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria del professorat.

Morant exigix al Consell que explique què farà amb els fons no usats per a la reconstrucció

Diana Morant reclama al Consell que aclarisca el destí de més de 1.500 milions d'euros no utilitzats en la reconstrucció i anuncia una nova etapa política des del PSPV-PSOE.

Les bates blanques es mobilitzen a València per a exigir millores laborals i un estatut propi

Milers de metges es manifesten a València per a reclamar una jornada de 35 hores, un estatut professional propi i condicions laborals dignes que frenen la saturació del sistema sanitari.

L’Institut de les Dones impulsa el quart Pla Estratègic d’Igualtat amb el moviment feminista

L'Institut de les Dones avança cap a l'IV Pla Estratègic d'Igualtat mitjançant un procés participatiu amb el moviment feminista i agents socials en tot el territori.

La urbanització de l’entorn de La Fe a València estarà llesta per Nadal i sumarà 244 vivendes protegides

L'Ajuntament preveu finalitzar per Nadal la urbanització del sector Sud PRR-7 de Malilla, al costat de l'hospital La Fe, amb 5 milions d'inversió i 244 vivendes de protecció pública.

Policia i sanitaris atenen un part al costat d’una carretera a Carlet

Agents de la Policia Local de Carlet, la Guàrdia Civil i una unitat del SAMU atenen un part extrahospitalari al costat d'una carretera i traslladen a mare i bebé a l'hospital en bon estat.

Emergències estudia amb el sector d’unflables noves mesures per a reforçar la seguretat

La Conselleria d'Emergències i Interior i el sector d'instal·lacions unflables estudien canvis normatius, cursos de formació i certificacions obligatòries per a millorar la seguretat en la Comunitat Valenciana.