32 alumnes valencians contagiats per coronavirus en un viatge de fi de curs

 

Almenys 32 d’estudiants residents a Elx es van contagiar de coronavirus la setmana passada durant el seu viatge de fi de curs a Mallorca, segons les dades facilitades per la Conselleria de Sanitat, que està realitzant els rastrejos corresponents entre la resta d’alumnes participants així com entre familiars i altres contactes estrets amb l’objectiu de definir l’abast del brot.

 

Des de Sanitat informaren el Govern Balears la xifra total de positius.

En el viatge van participar alumnes de Batxillerat de centres educatius diferents i tot apunta al fet que l’origen va estar en un monitor resident a Madrid, si bé es desconeix si tenia a veure amb el viatge dels alumnes valencians.

Segons la informació que maneja la Conselleria de Salut de les Illes Balears la transmissió es va poder produir en el vaixell que va traslladar a estudiants de diferents autonomies fins a València, i els contagis es van detectar ja en els punts de retorn, segons les mateixes fonts, que també van explicar que la gestió del brot competeix als serveis de Salut Pública de la comunitat de Madrid atés l’origen de la transmissió.

Últimes notícies

Baleària culmina la presa de control dels actius d’Armes Trasmediterránea a Canàries

Baleària assumix el control de les rutes d'Armes Trasmediterránea a Canàries i connexions amb la Península, amb més de 50 vaixells, 4.500 empleats i un pla inversor de 45 milions.

Nou ferits i llargues retencions per l’incendi d’un cotxe en l’AP-7 a la Vila Joiosa

El xoc entre quatre vehicles en l'AP-7 a l'altura de la Vila Joiosa va provocar l'incendi d'un cotxe, va deixar nou ferits amb contusions i esquinços cervicals i va causar importants retencions.

Educació i sindicats es tornen a asseure en plena segona setmana de vaga indefinida docent

Educació i els sindicats docents reprenen la negociació en la Comunitat Valenciana en la segona setmana de vaga indefinida, amb el salari, les plantilles i les infraestructures com a punts centrals del conflicte.

PP i Vox imposen en Les Corts el seu dictamen sobre la dana entre dures crítiques de l’oposició

PP i Vox acorden en Les Corts un dictamen de 126 pàgines sobre la dana de 2024 que responsabilitza a l'Estat i a la Generalitat, mentres l'oposició el qualifica d'ignomínia i el compara amb l'informe del metre de 2006.

València llança la campanya de l’Orgull 2026 amb el lema La meta que compartim

València presenta la campanya institucional de l'Orgull LGTBIQ+ 2026, centrada en l'esport i vinculada als XII Gai Games que se celebraran a la ciutat entre el 27 de juny i el 4 de juliol.

L’Enforne Alacant reforça el seu lateral dret amb el portugués Rafael Vasconcelos fins a 2028

L'Enforne Alacant incorpora a l'internacional portugués Rafael Vasconcelos, cedit pel Sporting de Portugal fins a 2028, per a reforçar el lateral dret i la primera línia.

Educació obri el termini d’inscripció per a les proves d’accés a la universitat

Educació obri el termini d'inscripció a la PAU 2026 per a alumnat de secundària i posa en marxa un portal renovat amb tota la informació acadèmica i administrativa.

L’any de somni de Claudio Barragán: del futbol regional a l’ascens del Eldense a Segona

Claudio Barragán culmina un any excepcional en aconseguir l'ascens del Eldense a la Lliga Hypermotion, després d'iniciar la passada temporada en la categoria més baixa del futbol regional.