19.9 C
València
Dilluns, 16 febrer, 2026

Ana Rosa i Joaquín Prat, en quarantena per contacte amb un positiu

 

La pandèmia segueix sense perdonar als protagonistes dels programes de televisió. Els últims afectats són Ana Rosa Quintana i Joaquín Prat, que hauran de complir quarantena en el seu domicili després d’haver estat en contacte amb un positiu en coronavirus.

Durant el matí del dimecres sorprenia veure com la presentadora del programa matinal abandonava de manera sobtada la taula d’actualitat. Joaquín Prat va ser el seu substitut, avisant que la conductora només s’absentaria durant uns minuts.

Finalment va ser la mateixa Quintana la que va explicar la seua absència en tornar al plató: “Tenia hora per a realitzar-se un test d’antígens que, per cert, ha donat un resultat negatiu”. Després d’este impás, el programa va continuar amb normalitat, amb Prat reincorporant-se més tard per a posar-se al capdavant del ‘Club social’ com de costum.

Així ho ha comunicat el mateix grup de comunicació mitjançant les seues xarxes socials, donant a conéixer que tots dos romandran en quarantena des de hui mateix: “Seguint el protocol de prevenció covid de Mediaset España, Ana Rosa Quintana i Joaquín Prat comencen un període de quarantena per contacte estret amb un cas positiu i seran substituïts per Ana Terradillos i Mónica Sanz Laliena en ‘El programa d’AR’ i ‘Quatre al dia’, respectivament”

Després del comunicat de Mediaset, Ana Rosa ha volgut tranquil·litzar als seus seguidors sobre l’estat de salut de tots dos: “Tant Joaquín com jo ens hem fet proves d’antígens i hem donat negatiu en coronavirus, però seguint el protocol farem quarantena i ens realitzarem nous tests passats uns dies. Estem fenomenal i espere que seguim així”.

En 2020, durant l’epidèmia de la covid-19 a Espanya, Ana Rosa Quintana, va ser acusada d’expandir faules i mentides sobre el coronavirus, i opinar contra la coalició de govern de manera poc contrastada. Si bé, va desmentir algunes faules que ella mateixa va propagar, no s’han trobat evidències que haja demanat perdó a les autoritats per les acusacions. En el seu programa, es va acusar directament el govern de no voler comprar test d’una certa marca comercial per a detectar el virus, i sobre este tema va pronunciar frases com: “Cal tindre molta cura a qui es vota”, “El problema és que això ens ha enxampat amb el Govern que ens ha enxampat”, “Això és un escàndol”, “Hi ha descontrol (Referint-se al Govern d’Espanya), això és molt greu” , “Que es vote pensant que es respecten les llibertats i que no tinguen la temptació de controlar una mica més a la població”, “Quan acabe això vostés (Referint-se a les autoritats) han de destruir estes dades. I jo sé que no ho faran”.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Troben mort un rorcual comú de 9 metres en la bocana del Real Club Nàutic de València

Un rorcual comú de 9 metres i 6,5 tones ha sigut localitzat sense vida en un espigó de la bocana del Real Club Nàutic de València. La necropsia determinarà, en la mesura que siga possible, l'origen de la defunció.

Castelló registra 26,2 °C, la màxima de la península i del continent, segons Aemet

Un vent sec i càlid ha disparat les màximes en la Comunitat Valenciana. Castelló ha arribat a 26,2 °C, el valor més alt de la península i del continent.

La primera Comissió Mixta després de la dana es reunix el dimecres al castell de Riba-roja de Túria

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la dana celebrarà la seua primera reunió este dimecres al castell de Riba-roja de Túria. La trobada activarà la coordinació entre administracions i definirà el treball immediat.

Castelló registra les ratxes de vent més forts amb 87 km/h a l’interior

La Pobla de Benifassà ha marcat 87 km/h, el valor més alt en les últimes quatre hores. Alacant ha aconseguit 79 km/h a Rojales i València 72 km/h a Manises.

Oriana deixa nous danys a La Pobla de Farnals i complica la recuperació després d’Harry

Ratxes de fins a 95 km/h provoquen caigudes de branques, danys en el poliesportiu i 14 intervencions policials el dissabte, sense ferits. Els desperfectes se sumen als d'Harry i el Consell demana declarar zona greument afectada.

25 famílies afectades per l’incendi en el barri Miguel Hernández d’Alacant seran reallotjades

El foc en el barri Miguel Hernández ha afectat 25 famílies. Generalitat i Ajuntament han activat reallotjaments i avaluacions tècniques, sense víctimes mortals.

Els Arts reivindica la sarsuela amb un homenatge a José Serrano

Els Arts estrenarà este dijous 'Un misteri de sainet o sarsuela a la cassola', ideada per Enrique Viana, que combina tradició i llenguatge actual. El muntatge rendix tribut a José Serrano i comptarà amb intèrprets del Centre de Perfeccionament.

La Generalitat llança Nus davant el porno per a evitar que els jóvens normalitzen rols del porno

La Generalitat ha presentat Nus davant el porno per a frenar la normalització de rols del porno entre adolescents i reforçar l'educació afectiu-sexual. La campanya combina tallers, cartelleria en 715 IES i vídeos per a xarxes amb abast a 300.000 alumnes.