14.4 C
València
Dilluns, 15 desembre, 2025

Ana Rosa i Joaquín Prat, en quarantena per contacte amb un positiu

 

La pandèmia segueix sense perdonar als protagonistes dels programes de televisió. Els últims afectats són Ana Rosa Quintana i Joaquín Prat, que hauran de complir quarantena en el seu domicili després d’haver estat en contacte amb un positiu en coronavirus.

Durant el matí del dimecres sorprenia veure com la presentadora del programa matinal abandonava de manera sobtada la taula d’actualitat. Joaquín Prat va ser el seu substitut, avisant que la conductora només s’absentaria durant uns minuts.

Finalment va ser la mateixa Quintana la que va explicar la seua absència en tornar al plató: “Tenia hora per a realitzar-se un test d’antígens que, per cert, ha donat un resultat negatiu”. Després d’este impás, el programa va continuar amb normalitat, amb Prat reincorporant-se més tard per a posar-se al capdavant del ‘Club social’ com de costum.

Així ho ha comunicat el mateix grup de comunicació mitjançant les seues xarxes socials, donant a conéixer que tots dos romandran en quarantena des de hui mateix: “Seguint el protocol de prevenció covid de Mediaset España, Ana Rosa Quintana i Joaquín Prat comencen un període de quarantena per contacte estret amb un cas positiu i seran substituïts per Ana Terradillos i Mónica Sanz Laliena en ‘El programa d’AR’ i ‘Quatre al dia’, respectivament”

Després del comunicat de Mediaset, Ana Rosa ha volgut tranquil·litzar als seus seguidors sobre l’estat de salut de tots dos: “Tant Joaquín com jo ens hem fet proves d’antígens i hem donat negatiu en coronavirus, però seguint el protocol farem quarantena i ens realitzarem nous tests passats uns dies. Estem fenomenal i espere que seguim així”.

En 2020, durant l’epidèmia de la covid-19 a Espanya, Ana Rosa Quintana, va ser acusada d’expandir faules i mentides sobre el coronavirus, i opinar contra la coalició de govern de manera poc contrastada. Si bé, va desmentir algunes faules que ella mateixa va propagar, no s’han trobat evidències que haja demanat perdó a les autoritats per les acusacions. En el seu programa, es va acusar directament el govern de no voler comprar test d’una certa marca comercial per a detectar el virus, i sobre este tema va pronunciar frases com: “Cal tindre molta cura a qui es vota”, “El problema és que això ens ha enxampat amb el Govern que ens ha enxampat”, “Això és un escàndol”, “Hi ha descontrol (Referint-se al Govern d’Espanya), això és molt greu” , “Que es vote pensant que es respecten les llibertats i que no tinguen la temptació de controlar una mica més a la població”, “Quan acabe això vostés (Referint-se a les autoritats) han de destruir estes dades. I jo sé que no ho faran”.

Últimes notícies

El València Basket-Casademont Zaragoza ajornat es jugarà el 30 de desembre a les 16h

El dol de la jornada 11 de la Lliga Femenina Endesa entre València Basket i Casademont Zaragoza, ajornat per l'alerta meteorològica, es disputarà el 30 de desembre a les 16h en el Roig Arena. Les entrades servixen per a la nova data, amb reembossament disponible i nova venda des del dimarts.

Pradilla: la clau serà imposar el nostre ritme davant Olympiacos

L'ala-pivot de València Basket, Jaime Pradilla, va assenyalar abans del dol a Grècia que imposar el ritme propi i controlar el rebot serà determinant davant Olympiacos.

L’exsecretari de Presidència de Mazón mostra el seu llistat de crides del dia de la DANA

Cayetano García Ramírez ha exhibit la seua factura telefònica en la comissió del Congrés amb trucades i missatges del dia de la riuada. Diversos grups han qüestionat la gestió i els avisos.

Igualtat eleva a 47 les víctimes de violència masclista en 2025 després de confirmar dos assassinats

Igualtat ha confirmat els assassinats d'una dona a Catarroja i una altra a Riudecanyes, amb el que les víctimes mortals en 2025 ascendixen a 47 i a 1.342 des de 2003.

El Eldense apunta a la sorpresa davant una Reial Societat en crisi

El Eldense rep a la Reial Societat en setzens amb el debut de Jon Ansotegi. El conjunt alacantí confia en la seua fortalesa a casa per a donar la sorpresa.

Sarabia veu a Eibar una oportunitat per a millorar i passar l’eliminatòria de Copa

El tècnic de l'Elx prioritza la Copa, confia a traslladar la seua solidesa com a local a un dol a partit únic a Eibar i perfila un pla amb pressió alta i solidesa arrere.

Corberán veu a un Sporting complet i anticipa un dol intens i exigent

El tècnic del València va destacar la solidesa del Sporting i va preveure un dol d'alta exigència en els setzens de la Copa. Avaluarà l'estat físic per a definir l'onze.

La Generalitat convocarà en 2026 una OPE amb més de 2.600 places per a reforçar l’Administració

La Generalitat va anunciar que en 2026 convocarà una oferta d'ocupació pública amb més de 2.600 places per a reduir la temporalitat i consolidar personal funcionari de carrera. La planificació enllaça amb les OPE de 2024 i 2025 i prioritza processos oberts i competitius.