Ana Rosa i Joaquín Prat, en quarantena per contacte amb un positiu

 

La pandèmia segueix sense perdonar als protagonistes dels programes de televisió. Els últims afectats són Ana Rosa Quintana i Joaquín Prat, que hauran de complir quarantena en el seu domicili després d’haver estat en contacte amb un positiu en coronavirus.

Durant el matí del dimecres sorprenia veure com la presentadora del programa matinal abandonava de manera sobtada la taula d’actualitat. Joaquín Prat va ser el seu substitut, avisant que la conductora només s’absentaria durant uns minuts.

Finalment va ser la mateixa Quintana la que va explicar la seua absència en tornar al plató: «Tenia hora per a realitzar-se un test d’antígens que, per cert, ha donat un resultat negatiu». Després d’este impás, el programa va continuar amb normalitat, amb Prat reincorporant-se més tard per a posar-se al capdavant del ‘Club social’ com de costum.

Així ho ha comunicat el mateix grup de comunicació mitjançant les seues xarxes socials, donant a conéixer que tots dos romandran en quarantena des de hui mateix: «Seguint el protocol de prevenció covid de Mediaset España, Ana Rosa Quintana i Joaquín Prat comencen un període de quarantena per contacte estret amb un cas positiu i seran substituïts per Ana Terradillos i Mónica Sanz Laliena en ‘El programa d’AR’ i ‘Quatre al dia’, respectivament»

Després del comunicat de Mediaset, Ana Rosa ha volgut tranquil·litzar als seus seguidors sobre l’estat de salut de tots dos: «Tant Joaquín com jo ens hem fet proves d’antígens i hem donat negatiu en coronavirus, però seguint el protocol farem quarantena i ens realitzarem nous tests passats uns dies. Estem fenomenal i espere que seguim així».

En 2020, durant l’epidèmia de la covid-19 a Espanya, Ana Rosa Quintana, va ser acusada d’expandir faules i mentides sobre el coronavirus, i opinar contra la coalició de govern de manera poc contrastada. Si bé, va desmentir algunes faules que ella mateixa va propagar, no s’han trobat evidències que haja demanat perdó a les autoritats per les acusacions. En el seu programa, es va acusar directament el govern de no voler comprar test d’una certa marca comercial per a detectar el virus, i sobre este tema va pronunciar frases com: «Cal tindre molta cura a qui es vota», «El problema és que això ens ha enxampat amb el Govern que ens ha enxampat», «Això és un escàndol», «Hi ha descontrol (Referint-se al Govern d’Espanya), això és molt greu» , «Que es vote pensant que es respecten les llibertats i que no tinguen la temptació de controlar una mica més a la població», «Quan acabe això vostés (Referint-se a les autoritats) han de destruir estes dades. I jo sé que no ho faran».

Últimes notícies

Les noves empreses en la Comunitat Valenciana creixen un 14,9 % al juliol i arriben a 1.549

La Comunitat Valenciana ha registrat al juliol 1.549 noves societats mercantils, un increment anual del 14,9 %, el tercer més alt d’Espanya, mentres les dissolucions han arribat a 139.

Els viatgers del transport urbà pugen un 3 % en la Comunitat Valenciana al juliol

El transport urbà per autobús i metro en la Comunitat Valenciana ha crescut un 3 % al juliol, fins als 16,9 milions de viatgers, segons l’INE. A Espanya, el transport públic també augmenta, tot i la caiguda del ferrocarril de llarga distància.

Detingut a Torrevella un fugititu reclamat per homicidi a Alemanya

La Guàrdia Civil ha detingut en una urbanització de Torrevella un home de 43 anys, de nacionalitat romanesa, reclamat a Alemanya per un possible homicidi i amb ordres judicials pendents a Espanya.

Pluges intenses de setembre descarreguen al sud de València i nord d’Alacant

Pluges fortes típiques de setembre han descarregat esta matinada i este matí al litoral sud de València i nord d’Alacant, amb fins a 40 litres per hora en alguns punts, encara que les tempestes ja s’han dissipat.

La indústria valenciana accelera en juliol amb un creixement del 4 %

La producció industrial ha augmentat en juliol un 4 % a la Comunitat Valenciana, per damunt de la mitjana estatal, que s’ha quedat en un 2,6 %. El fort descens dels béns de consum durador ha llastat el conjunt d’Espanya, tot i l’augment de l’energia.

Aemet alerta de ruixats molt forts i pedra gran al litoral sud este dijous

Aemet ha pronosticat per a este dijous ruixats molt forts amb tronades i granís gran al litoral sud de la Comunitat Valenciana a primeres hores del dia, amb núvols que s’aniran trencant i temperatures a la baixa en moltes zones.

Mazón i Argüeso hauran de donar explicacions sobre la DANA al Congrés el 21 de setembre

L’expresident de la Generalitat Carlos Mazón i l’exsecretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso compareixeran el 21 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, en plena pressió política perquè s’amplien les declaracions sobre la gestió de la tragèdia del 29 d’octubre de 2024.

Preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i Túria per risc d’inundacions

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat la preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i baix Túria i demana als ajuntaments que posen en marxa els seus plans municipals davant el risc d’inundacions.