CORONAVIRUS COMUNITAT VALENCIANA: Per fi baixen els casos amb 998 nous positius

La Comunitat Valenciana ha notificat 998 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 409.855 persones.

Per províncies, 115 a Castelló (42.217 en total); 239 a Alacant (150.817 en total); i 643 a València (216.818 en total). El total de casos no assignats ascendeix a 3, ja que hi ha un nou cas sense assignar.

Des de l’última actualització s’han registrat 291 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 402.957 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia.

Per províncies, les altes es distribueixen així: 42.138 a Castelló, 150.155 a Alacant i 210.607 a València. El total d’altes no assignades es manté en 57.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 244 persones ingressades: 11 a la província de Castelló, 1 pacient en UCI; 24 a la província d’Alacant, 4 d’ells en l’UCI; i 209 a la província de València, 19 d’ells en UCI.

D’altra banda, s’han registrat 4 defuncions, per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia ascendeix a 7.461: 808 a la província de Castelló, 2.848 en la d’Alacant i 3.805 en la de València.

– 1 persona al juny 2021
– 3 persones (últims 7 dies)

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 10.901 casos actius, la qual cosa suposa un 2,59% del total de positius.

Dels brots registrats, dos tenen 10 o més casos associats:

València: 11 casos. Origen social
València: 16 casos. Origen social

Vacunació

 

Un total de 2.729.450 persones han rebut ja una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana. A més, en estos moments, compten amb la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; i la monodosi de Janssen) 2.025.282 persones. Per províncies: 240.409 a Castelló, 728.176 a Alacant i 1.056.697 a València.

 

Últimes notícies

Dos hòmens rescatats en helicòpter a Petrer per un colp de calor en plena ona de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de l'Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d'ells patira un colp de calor i quedara en estat greu.

Rescaten dos senderistes a Petrer per un colp de calor en plena onada de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de la Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d’ells patira un colp de calor greu en plena onada de calor.

La ramaderia extensiva es reforça com a barrera contra incendis després del foc de Soneja

Miguel Barrachina defensa la ramaderia extensiva com a eina clau contra els incendis forestals després del foc de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees, i destaca les ajudes i incentius per a mantindre esta activitat en el món rural.

La ramaderia extensiva es reivindica com a clau contra els incendis després del foc de Soneja

El conseller Miguel Barrachina ha defensat la ramaderia extensiva com el cortafoc més eficaç després de l’incendi de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees a l’Alt Palància.

Ecologistes porten a jutjat l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions mediambientals

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València i els dragats a València i Sagunt, que consideren il·legals per falta d’avaluació ambiental actualitzada.

El Marató València guarda les últimes estreles però assegura compromisos, no promeses

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, ha avançat que encara queden atletes d’elit per confirmar per a la carrera del 6 de desembre i ha defés que només anuncien acords tancats. També ha explicat les dificultats econòmiques actuals de l’atletisme i el nou patrocini amb el Valencia Club de Atletismo.

El Marató València guarda encara alguna estrella però només anuncia compromisos ferms

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, avança que queden atletes d’elit per confirmar el 6 de desembre i defensa una política d’anuncis basada en compromisos tancats, en un context de fortes dificultats econòmiques per a l’atletisme.

Ecologistes porten a judici l’ampliació nord del port de València per infringir la normativa ambiental

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions ambientals en els dragats de València i Sagunt.