9.5 C
València
Diumenge, 23 novembre, 2025

CORONAVIRUS COMUNITAT VALENCIANA: Per fi baixen els casos amb 998 nous positius

La Comunitat Valenciana ha notificat 998 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 409.855 persones.

Per províncies, 115 a Castelló (42.217 en total); 239 a Alacant (150.817 en total); i 643 a València (216.818 en total). El total de casos no assignats ascendeix a 3, ja que hi ha un nou cas sense assignar.

Des de l’última actualització s’han registrat 291 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 402.957 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia.

Per províncies, les altes es distribueixen així: 42.138 a Castelló, 150.155 a Alacant i 210.607 a València. El total d’altes no assignades es manté en 57.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 244 persones ingressades: 11 a la província de Castelló, 1 pacient en UCI; 24 a la província d’Alacant, 4 d’ells en l’UCI; i 209 a la província de València, 19 d’ells en UCI.

D’altra banda, s’han registrat 4 defuncions, per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia ascendeix a 7.461: 808 a la província de Castelló, 2.848 en la d’Alacant i 3.805 en la de València.

– 1 persona al juny 2021
– 3 persones (últims 7 dies)

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 10.901 casos actius, la qual cosa suposa un 2,59% del total de positius.

Dels brots registrats, dos tenen 10 o més casos associats:

València: 11 casos. Origen social
València: 16 casos. Origen social

Vacunació

 

Un total de 2.729.450 persones han rebut ja una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana. A més, en estos moments, compten amb la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; i la monodosi de Janssen) 2.025.282 persones. Per províncies: 240.409 a Castelló, 728.176 a Alacant i 1.056.697 a València.

 

Últimes notícies

Detingut a Alacant per robar el motor de l’aire condicionat d’un col·legi

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a un home de 32 anys pel robatori del motor de l'aire condicionat d'un col·legi, valorat en 4.245 euros. La investigació es va activar després d'un salt de llum i una pista trobada en el centre va permetre la seua identificació i arrest.

Domingo poc nuvolós en la Comunitat Valenciana, amb temperatures en ascens i vent fort en el nord de Castelló

Cels poc nuvolosos amb núvols alts i ascens tèrmic, amb gelades febles a l'interior i ratxes molt fortes en el nord de Castelló. El dilluns augmentaran els núvols i podrà ploure de manera feble i local a l'interior nord de Castelló i de València.

La UPV crea un model d’IA per a millorar la salut de les persones sense llar

Un equip de la UPV ha desenrotllat un model de microsimulació basat en IA que prediu l'efecte d'intervencions sanitàries en persones sense llar i guia la prevenció del càncer.

Oluwaseyi decidix al final i el Vila-real prolonga la seua ratxa davant el Mallorca (2-1)

El Vila-real va véncer 2-1 al Mallorca amb un taconazo de Tani Oluwaseyi en el 82 després d'un VAR que va rectificar un penal. La ratxa en La Ceràmica va continuar intacta.

2-1: Oluwaseyi decidix i el Vila-real prolonga la seua ratxa davant un Mallorca que s’apaga

Un gol de Oluwaseyi en el 82' va donar al Vila-real un 2-1 treballat. El Mallorca va competir bé en la primera part, però va perdre vigor després del descans.

Oluwaseyi decidix el 2-1 i manté la ratxa del Vila-real davant el Mallorca

Un gol del nigerià a huit del final va donar al Vila-real la victòria 2-1 i va prolongar la seua ratxa com a local. El Mallorca es va diluir després d'un bon primer temps.

Vila-real i Mallorca empaten després d’una arrancada elèctrica (1-1)

Vila-real i Mallorca empaten 1-1 amb gols abans del minut 8. Després de l'intercanvi, el partit es va tancar i els visitants van frenar a un Vila-real incòmode.

Convoquen una protesta davant Les Corts el dia de la investidura de Pérez Llorca

Acord Social Valencià convoca una protesta el 27 de novembre a les 10.30 davant Les Corts per a rebutjar la investidura de Juanfran Pérez Llorca. L'acció coincidix amb el ple i denúncia un continuisme en la gestió després de la DANA.