CORONAVIRUS COMUNITAT VALENCIANA: Per fi baixen els casos amb 998 nous positius

La Comunitat Valenciana ha notificat 998 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 409.855 persones.

Per províncies, 115 a Castelló (42.217 en total); 239 a Alacant (150.817 en total); i 643 a València (216.818 en total). El total de casos no assignats ascendeix a 3, ja que hi ha un nou cas sense assignar.

Des de l’última actualització s’han registrat 291 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 402.957 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia.

Per províncies, les altes es distribueixen així: 42.138 a Castelló, 150.155 a Alacant i 210.607 a València. El total d’altes no assignades es manté en 57.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 244 persones ingressades: 11 a la província de Castelló, 1 pacient en UCI; 24 a la província d’Alacant, 4 d’ells en l’UCI; i 209 a la província de València, 19 d’ells en UCI.

D’altra banda, s’han registrat 4 defuncions, per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia ascendeix a 7.461: 808 a la província de Castelló, 2.848 en la d’Alacant i 3.805 en la de València.

– 1 persona al juny 2021
– 3 persones (últims 7 dies)

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 10.901 casos actius, la qual cosa suposa un 2,59% del total de positius.

Dels brots registrats, dos tenen 10 o més casos associats:

València: 11 casos. Origen social
València: 16 casos. Origen social

Vacunació

 

Un total de 2.729.450 persones han rebut ja una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana. A més, en estos moments, compten amb la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; i la monodosi de Janssen) 2.025.282 persones. Per províncies: 240.409 a Castelló, 728.176 a Alacant i 1.056.697 a València.

 

Últimes notícies

Juny de 2026 marca un rècord de calor extrem i sequera a la Comunitat Valenciana

Juny de 2026 ha sigut el tercer més càlid i un dels més secs del segle XXI a la Comunitat Valenciana, amb 2,6 graus per damunt de la mitjana i un dèficit de pluja del 77 %. Les dades d’Aemet confirmen una primera mitat d’any extremadament càlida i molt seca, sobretot a Castelló i a l’interior.

PortCastelló creix un 7,4% en trànsit de mercaderies i acarona els 10 milions de tones

PortCastelló ha tancat el primer semestre de 2026 amb 9,88 milions de tones mogudes, un 7,4% més que un any abans, impulsat pel fort augment de la mercaderia general i els granel·les sòlids.

Desmantellen una plantació de marihuana en una vivenda d’Alacant i detenen el responsable

Policia Nacional i Policia Local han desmantellat una plantació de marihuana sota sostre en una vivenda de la zona Nord d’Alacant i han detingut un home de 48 anys acusat de tràfic de drogues i frau elèctric.

Setmana de calor extrem a la Comunitat Valenciana amb pols en suspensió i tempestes seques

Aemet ha alertat que la Comunitat Valenciana afronta una setmana molt adversa a partir de dimecres, amb més de 40 graus, pols en suspensió i tempestes seques a l’interior.

El calor extrem ha causat 114 morts a la Comunitat Valenciana des de l’1 de juliol

Les altes temperatures han provocat 114 morts en dotze dies a la Comunitat Valenciana, nou vegades més que en el mateix període de 2025.

L’impacte psicològic i laboral de l’Alzheimer sacseja milers de famílies valencianes

L’Alzheimer obliga molts cuidadors a reduir jornada o deixar la faena, amb un fort cost emocional, econòmic i jurídic per a les famílies.

Una nova nanoteràpia millora el tractament del càncer de mama triple negatiu

Investigadors de l’Incliva i la UPV han desenvolupat una nanoteràpia dirigida que millora l’eficàcia de la quimioteràpia en càncer de mama triple negatiu i en reduïx la toxicitat.

Una nova nanoteràpia valenciana millora el tractament del càncer de mama triple negatiu

Un equip d’Incliva i la UPV ha desenvolupat una nanoteràpia dirigida que millora l’eficàcia de la quimioteràpia en càncer de mama triple negatiu i en podria reduir la toxicitat.