CORONAVIRUS COMUNITAT VALENCIANA: Per fi baixen els casos amb 998 nous positius

La Comunitat Valenciana ha notificat 998 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 409.855 persones.

Per províncies, 115 a Castelló (42.217 en total); 239 a Alacant (150.817 en total); i 643 a València (216.818 en total). El total de casos no assignats ascendeix a 3, ja que hi ha un nou cas sense assignar.

Des de l’última actualització s’han registrat 291 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 402.957 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia.

Per províncies, les altes es distribueixen així: 42.138 a Castelló, 150.155 a Alacant i 210.607 a València. El total d’altes no assignades es manté en 57.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 244 persones ingressades: 11 a la província de Castelló, 1 pacient en UCI; 24 a la província d’Alacant, 4 d’ells en l’UCI; i 209 a la província de València, 19 d’ells en UCI.

D’altra banda, s’han registrat 4 defuncions, per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia ascendeix a 7.461: 808 a la província de Castelló, 2.848 en la d’Alacant i 3.805 en la de València.

– 1 persona al juny 2021
– 3 persones (últims 7 dies)

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 10.901 casos actius, la qual cosa suposa un 2,59% del total de positius.

Dels brots registrats, dos tenen 10 o més casos associats:

València: 11 casos. Origen social
València: 16 casos. Origen social

Vacunació

 

Un total de 2.729.450 persones han rebut ja una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana. A més, en estos moments, compten amb la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; i la monodosi de Janssen) 2.025.282 persones. Per províncies: 240.409 a Castelló, 728.176 a Alacant i 1.056.697 a València.

 

Últimes notícies

València Basket debuta en una Final Four d’Eurolliga sense experiència prèvia a Atenes

València Basket afronta a Atenes la seua primera Final Four de l'Eurolliga sense experiència prèvia ni en el club, ni en la plantilla, ni en la banqueta, un escenari inèdit que només han viscut pocs equips com el Zalgiris.

Martínez i Scariolo reediten 36 anys després el seu primer gran dol europeu

Reial Madrid i València Basket es creuen en semifinals de l'Eurolliga en un enfrontament amb aroma vintage entre Sergio Scariolo i Pedro Martínez, rivals des de la Copa Korac de 1990.

Les Arts recupera ‘La noche de San Juan’, el ballet truncat per la Guerra Civil

El Palau de les Arts recupera este divendres un ballet inèdit de 1936 interromput per la Guerra Civil, ara revisitat pel coreògraf Antonio Ruz des d’una mirada contemporània.

València repetirà com a seu de la Copa del Rei de voleibol en 2027

La Fonteta acollirà de nou la Copa del Rei de voleibol del 4 al 7 de febrer de 2027 i estrenarà la MiniCopa amb equips cadets a Sedaví.

Pérez Llorca promet resoldre el conflicte educatiu i defén que seguirà la negociació amb els docents

Pérez Llorca assegura que el Consell resoldrà el conflicte educatiu que ha derivat en una vaga indefinida del professorat i defén que el diàleg amb sindicats i comunitat educativa continuarà en els pròxims dies.

Les estreles que arriben a la Final Four de l’Eurolliga a Atenes

Vezenkov, Baldwin IV, Hezonja i Montero lideren a Olympiacos, Fenerbahce, Reial Madrid i València Basket en una Final Four marcada pel seu pes ofensiu i el seu impacte en la temporada.

Gemma Martínez serà la nova directora d’El Periódico a partir de l’1 de juny

Premsa Ibèrica nomena a Gemma Martínez nova directora d'El Periódico a partir de l'1 de juny, en substitució d'Albert Sáez, i reforça així la seua aposta pel projecte digital i editorial del diari.

El València Basket perseguix a Atenes el seu gran somni europeu sense pressió i amb estil propi

El València Basket encara la Final Four de l'Eurolliga a Atenes com un repte històric, amb un joc recognoscible, poc pes de la pressió i sense tot just experiència en esta fase.