El calendari de vacunació contra el coronavirus per a xiquets


La vacuna contra el coronavirus per als xiquets podria ser pròxima segons les informacions publicades pel fundador i president de BioNTech, Ugur Sahin.

El laboratori alemany ha desenvolupat conjuntament amb la farmacèutica Pfizer l’antídot en el qual se sustenta l’estratègia de vacunació contra el COVID-19 de la Unió Europea, sobre tots per al col·lectiu més vulnerable: el dels majors. Ara centren una part de les seues investigacions en la població més xicoteta segons avança el setmanari ‘Der Spiegel’.

Dins d’unes poques setmanes es podrà administrar la vacuna de Pfizer als menors a partir de 12 anys. «Les proves fins ara sobre tolerabilitat i eficàcia són encoratjadores», va agregar Sahin, qui va defensar que la disponibilitat de la vacuna contra el COVID-19 per a xiquets ha sigut una prioritat per al laboratori, que espera poder sol·licitar una autorització per a administrar-la a tots els de més de 6 mesos des del setembre vinent.

Als Estats Units, de fet, ja s’ha demanat autorització condicional a la base dels resultats obtinguts entre mostres de menors d’entre 12 i 15 anys i va afegir que «a Europa estem en les últimes fases abans de la sol·licitud».

La sol·licitud a l’EMA està prevista per a dimecres que ve per a la vacuna destinada als menors de més de 12 anys. El laboratori estima que des de principis de juny podria administrar-se a este col·lectiu a Europa si aconsegueix esta autorització.

Els menors de menys de 12 anys hauran d’esperar una mica més. Segons explica Sahin a ‘Spiegel’ s’està realitzant un segon estudi clínic «que ja està molt avançat».

 

 

 

 

Últimes notícies

Vandalitzen a Barcelona un mural dedicat al valencià Ferran Torres, heroi del Mundial

Un mural de l’artista urbà TvBoy dedicat al futbolista valencià Ferran Torres, heroi de la final del Mundial davant Argentina, ha aparegut pintat de blanc i amb consignes contra Espanya i a favor de les seleccions catalanes.

Bragarnik torna a Elx per a assumir directament la planificació esportiva de l’Elx

El propietari de l’Elx, Christian Bragarnik, ja és a Elx per a dirigir la planificació esportiva d’una plantilla encara sense fitxatges nous i amb el futur del capità Josan Ferrández per resoldre.

Coque Malla, Sandra Monfort i Estrella Morente posen música a Sagunt a Escena

El festival combina teatre musical, flamenc, folklore valencià i dansa al Teatre Romà i als espais urbans de l’‘Off Romà’

Els primers pressupostos de Pérez Llorca tiren avant gràcies al suport de Vox

Les Corts han aprovat els pressupostos de la Generalitat per a 2026, els primers de Juanfran Pérez Llorca, amb els vots del PP i Vox i el rebuig del PSPV-PSOE i Compromís.

Merino assegura que no va ser conscient de la gravetat de la DANA fins a les 20 hores

Ruth Merino ha declarat davant la jutgessa que investigació la gestió de la DANA que només va percebre la gravetat de la situació cap a les 20 hores i que es va assabentar per la televisió de la convocatòria del Cecopi.

El Rototom reforça les zones d’ombra i estrena bateries solars per a fer front a la calor

El Rototom Sunsplash 2026, que se celebrarà del 16 al 22 d’agost a Benicàssim, reforçarà les seues zones d’ombra i incorporarà bateries solars per a reduir el consum de gasoil i protegir el públic de la calor extrema.

PortCastelló busca més negoci a Egipte i aspira a diversificar el seu tràfic de mercaderies

Una delegació de PortCastelló i de la Cambra de Comerç ha viatjat a El Caire per presentar avantatges logístics i buscar nous fluxos comercials amb Egipte, un soci clau en tràfic de mercaderies del port.

SOS Hostaleria reclama als diputats que tomben la prohibició de fumar en terrasses

SOS Hostaleria demanarà als grups del Congrés que rebutgen la nova llei que veta fumar en terrasses, que considera letal per a bars i ocupació.