El calendari de vacunació contra el coronavirus per a xiquets


La vacuna contra el coronavirus per als xiquets podria ser pròxima segons les informacions publicades pel fundador i president de BioNTech, Ugur Sahin.

El laboratori alemany ha desenvolupat conjuntament amb la farmacèutica Pfizer l’antídot en el qual se sustenta l’estratègia de vacunació contra el COVID-19 de la Unió Europea, sobre tots per al col·lectiu més vulnerable: el dels majors. Ara centren una part de les seues investigacions en la població més xicoteta segons avança el setmanari ‘Der Spiegel’.

Dins d’unes poques setmanes es podrà administrar la vacuna de Pfizer als menors a partir de 12 anys. “Les proves fins ara sobre tolerabilitat i eficàcia són encoratjadores”, va agregar Sahin, qui va defensar que la disponibilitat de la vacuna contra el COVID-19 per a xiquets ha sigut una prioritat per al laboratori, que espera poder sol·licitar una autorització per a administrar-la a tots els de més de 6 mesos des del setembre vinent.

Als Estats Units, de fet, ja s’ha demanat autorització condicional a la base dels resultats obtinguts entre mostres de menors d’entre 12 i 15 anys i va afegir que “a Europa estem en les últimes fases abans de la sol·licitud”.

La sol·licitud a l’EMA està prevista per a dimecres que ve per a la vacuna destinada als menors de més de 12 anys. El laboratori estima que des de principis de juny podria administrar-se a este col·lectiu a Europa si aconsegueix esta autorització.

Els menors de menys de 12 anys hauran d’esperar una mica més. Segons explica Sahin a ‘Spiegel’ s’està realitzant un segon estudi clínic “que ja està molt avançat”.

 

 

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

València entra en el mercat immobiliari premium després de pujar la vivenda un 19%

El preu de la vivenda a València puja un 19,1% interanual fins als 3.570 euros per metre quadrat i situa a la ciutat entre els mercats residencials premium, impulsada per la demanda internacional i l'escassetat d'oferta.

Pedro Martínez, millor entrenador de l’Eurolliga 2025-26

Pedro Martínez conquista el trofeu Alexander Gomelskiy al millor entrenador de l'Eurolliga 2025-26 després de portar al València Basket a una excel·lent fase regular.

València reforça servicis municipals amb un milió d’euros davant la regularització de migrants

L'Ajuntament de València contractarà amb caràcter urgent a treballadors socials i personal auxiliar per a afrontar la regularització extraordinària de migrants, amb un reforç valorat en més d'un milió d'euros que exigirà finançar al Govern central.

Sarabia confia en un Atlètic competitiu malgrat les baixes i demana a l’Elx la seua millor versió

Eder Sarabia destaca la profunditat de la plantilla de l'Atlètic de Madrid i avisa que, malgrat les baixes i rotacions, l'Elx haurà de mostrar la seua millor versió per a competir en el Martínez Valero.

Llevant i Sevilla es juguen la permanència en el dol de les defenses més golejades

Llevant i Sevilla es mesuren en el Ciutat de València en un partit clau per la permanència entre els dos equips més golejats de LaLiga EA Sports.

Pérez Llorca reclama als sindicats que eviten una vaga educativa al maig pels exàmens

Juanfran Pérez Llorca insta els sindicats d'Educació a no convocar vaga al maig, en considerar que perjudicaria els exàmens finals i l'accés a la universitat.

Detinguts a Alacant i Madrid per estafar a persones majors en caixers amb el metodo de sembra

La Policia Nacional ha detingut a dos hòmens de 39 i 44 anys acusats de cinc estafes a persones majors en caixers d'Alacant, Hellin i diversos municipis de Madrid mitjançant el metodo de sembra.

Vicky Foods eleva la seua facturació a 761 milions en 2025 i frega els 4.200 empleats

Vicky Foods va tancar 2025 amb 761 milions d'euros de facturació, un 9% més, 254.600 tones produïdes i una plantilla de 4.200 persones gràcies al seu impuls internacional i inversions industrials.