El calendari de vacunació contra el coronavirus per a xiquets


La vacuna contra el coronavirus per als xiquets podria ser pròxima segons les informacions publicades pel fundador i president de BioNTech, Ugur Sahin.

El laboratori alemany ha desenvolupat conjuntament amb la farmacèutica Pfizer l’antídot en el qual se sustenta l’estratègia de vacunació contra el COVID-19 de la Unió Europea, sobre tots per al col·lectiu més vulnerable: el dels majors. Ara centren una part de les seues investigacions en la població més xicoteta segons avança el setmanari ‘Der Spiegel’.

Dins d’unes poques setmanes es podrà administrar la vacuna de Pfizer als menors a partir de 12 anys. «Les proves fins ara sobre tolerabilitat i eficàcia són encoratjadores», va agregar Sahin, qui va defensar que la disponibilitat de la vacuna contra el COVID-19 per a xiquets ha sigut una prioritat per al laboratori, que espera poder sol·licitar una autorització per a administrar-la a tots els de més de 6 mesos des del setembre vinent.

Als Estats Units, de fet, ja s’ha demanat autorització condicional a la base dels resultats obtinguts entre mostres de menors d’entre 12 i 15 anys i va afegir que «a Europa estem en les últimes fases abans de la sol·licitud».

La sol·licitud a l’EMA està prevista per a dimecres que ve per a la vacuna destinada als menors de més de 12 anys. El laboratori estima que des de principis de juny podria administrar-se a este col·lectiu a Europa si aconsegueix esta autorització.

Els menors de menys de 12 anys hauran d’esperar una mica més. Segons explica Sahin a ‘Spiegel’ s’està realitzant un segon estudi clínic «que ja està molt avançat».

 

 

 

 

Últimes notícies

Morant promet demanar perdó a les víctimes de la dana si arriba a la Presidència

Diana Morant assegura que, si és presidenta de la Generalitat, demanarà perdó a les víctimes de la dana i les rebrà al Palau. La líder del PSPV acusa el Govern actual de faltar al respecte a les famílies afectades.

Anselmi aposta per un Elx valent que pense sempre en guanyar

El nou entrenador de l Elx, Martín Anselmi, ha explicat que vol un equip valent, agressiu i protagonista, centrat en pensar a guanyar i mantindre la identitat de joc actual.

Un ciberpederasta enganya més de 20 menors durant una dècada fins a ser detingut a Alacant

La Guàrdia Civil ha detingut a Alacant un ciberdepredador sexual en sèrie acusat de 36 delictes contra la llibertat sexual de més de vint menors de 16 anys al llarg d’una dècada, amb més de 200 dispositius d’emmagatzematge intervinguts.

Sis detinguts per una trentena de robatoris en gasolineres, comerços i vivendes a València i Alacant

La Guàrdia Civil ha detingut sis persones vinculades a una trentena de robatoris amb força en gasolineres, comerços i vivendes a les províncies de València i Alacant, i quatre d'elles han ingressat en presó.

Com protegir els ulls davant l’eclipsi solar del 12 d’agost

Mirar directament l’eclipsi solar del 12 d’agost sense filtres homologats pot causar lesions irreversibles en la retina. Els òptics de la Comunitat Valenciana expliquen quines ulleres són segures i com utilitzar-les.

Un jaguar bate rècords al Brasil i obliga a repensar la protecció de grans felins

El jaguar Gaspar, monitoritzat per científics bascos, alacantins i brasilers, ha recorregut més de 2.100 quilòmetres en 381 dies a l’Amazònia, un desplaçament inusualment llarg que posa en dubte que les àrees protegides actuals siguen suficients per a grans carnívors.

Quatre morts i sis ferits greus en un xoc múltiple nocturn a Benicàssim

Quatre persones han mort i sis hòmens han resultat ferits greus en un accident múltiple esta matinada a la N-340, al terme de Benicàssim, en sentit Castellón de la Plana.

València ompli el Ciutat en una inauguració multitudinària dels Gay Games 2026

Els Gay Games XII València 2026 han arrancat al Ciutat de València amb més de 10.200 esportistes de 81 països, una desfilada de delegacions i actuacions musicals i de folklore valencià davant 13.500 persones.