16.3 C
València
Dijous, 19 febrer, 2026

El calendari de vacunació contra el coronavirus per a xiquets


La vacuna contra el coronavirus per als xiquets podria ser pròxima segons les informacions publicades pel fundador i president de BioNTech, Ugur Sahin.

El laboratori alemany ha desenvolupat conjuntament amb la farmacèutica Pfizer l’antídot en el qual se sustenta l’estratègia de vacunació contra el COVID-19 de la Unió Europea, sobre tots per al col·lectiu més vulnerable: el dels majors. Ara centren una part de les seues investigacions en la població més xicoteta segons avança el setmanari ‘Der Spiegel’.

Dins d’unes poques setmanes es podrà administrar la vacuna de Pfizer als menors a partir de 12 anys. “Les proves fins ara sobre tolerabilitat i eficàcia són encoratjadores”, va agregar Sahin, qui va defensar que la disponibilitat de la vacuna contra el COVID-19 per a xiquets ha sigut una prioritat per al laboratori, que espera poder sol·licitar una autorització per a administrar-la a tots els de més de 6 mesos des del setembre vinent.

Als Estats Units, de fet, ja s’ha demanat autorització condicional a la base dels resultats obtinguts entre mostres de menors d’entre 12 i 15 anys i va afegir que “a Europa estem en les últimes fases abans de la sol·licitud”.

La sol·licitud a l’EMA està prevista per a dimecres que ve per a la vacuna destinada als menors de més de 12 anys. El laboratori estima que des de principis de juny podria administrar-se a este col·lectiu a Europa si aconsegueix esta autorització.

Els menors de menys de 12 anys hauran d’esperar una mica més. Segons explica Sahin a ‘Spiegel’ s’està realitzant un segon estudi clínic “que ja està molt avançat”.

 

 

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Guàrdia Civil registra la casa del detingut pel doble crim de Xilxes a València

Agents registren a València la vivenda del sospitós de l'assassinat de la seua exmuller i la seua filla a Xilxes, amb el detingut present. La causa està sota secret i el divendres passarà a disposició judicial

Baldoví defén que l’acte de Rufián ha agitat el debat i demana discreció

Baldoví ha celebrat que la iniciativa de Rufián haja 'esvalotat el galliner' i obert la conversa sobre la unitat a l'esquerra. Reclama ara un procés més discret i amb menys focus perquè les converses fructifiquen.

Ábalos demana al Congrés reconsiderar el rebuig a la seua indemnització

L'exdiputat ha sol·licitat a la Mesa del Congrés que revise la seua negativa a concedir-li la indemnització per cessament, que rondaria els 52.000 euros. Al·lega una vulneració 'flagrant' dels seus drets passius

Estudi de la UPV proposa com controlar filtracions en excavacions profundes

Investigadors del IIAMA-UPV presenten solucions per a atallar filtracions imprevistes en excavacions profundes i advoquen per plans de monitoratge continu per a previndre fallades.

Quatre trens d’Euromed i Intercity afectats pel tancament ferroviari per vent

El tancament entre Catalunya i la Comunitat Valenciana, vigent d'11.00 a 16.00 per ratxes molt fortes, afecta a tres Euromed i un Intercity. Renfe permet canvis o anul·lacions sense cost.

Es tanca hui el trànsit de trens entre Catalunya i la Comunitat Valenciana pel vent

El trànsit ferroviari entre Catalunya i la Comunitat Valenciana romandrà tancat hui entre les 11.00 i les 16.00 per ratxes molt fortes de vent avisades per AEMET. L'afectació podrà variar segons evolucione el temporal, segons Adif.

Més de 1.900 metges van demanar ajuda per trastorns mentals i addiccions en 2023-2024

El Paime va atendre 1.933 metges entre 2023 i 2024: el 85% per trastorn mental i el 15,1% per addiccions. Les consultes per drogues es van duplicar i es marca màxim des de 2011

Ha sigut rescatat un jove de 20 anys que quasi s’ofega després de caure embriac al port d’Alacant

Un jove de 20 anys ha sigut rescatat amb símptomes d'hipotèrmia i esgotament després de caure de matinada al port d'Alacant en estat d'embriaguesa. Va ser traslladat a l'Hospital General Doctor Balmis i continua recuperant-se.