9.1 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

83 nous casos i 9 defuncions per coronavirus en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha administrat un total d’1.083.961 dosis de la vacuna contra el coronavirus. Per províncies, 127.491 a Castelló, 390.615 a Alacant i 565.855 a València. Han rebut les dos dosis 287.237 persones.

A més, s’han notificat 83 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 387.443 persones. Per províncies, 15 a Castelló (39.675 en total); 43 a Alacant (145.526 en total); i 25 a la província de València (202.241 en total). Continua havent-hi un cas sense assignar.

Des de l’última actualització s’han registrat 468 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 388.161 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia. Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 40.021 a Castelló, 145.281 a Alacant i 202.804 a València, a més de 55 no assignades.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 383 persones ingressades: 24 a la província de Castelló, amb 7 pacients en UCI; 164 a la província d’Alacant, 29 d’ells en l’UCI; i 195 a la província de València, 41 d’ells en UCI.

A més, s’han registrat 9 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia és de 7.228: 788 a la província de Castelló, 2.747 en la d’Alacant i 3.693 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 3.522 casos actius, la qual cosa suposa un 0,88% del total de positius.

Actualització de la situació en residències

Des de l’última actualització, els casos positius en residències de majors es mantenen en 5 (1 a la província d’Alacant i 4 a la província de València).

Residents nous positius: 0
Treballadors i treballadores nous positius: 7
Residents que han mort: 0

Actualització brots de coronavirus

S’han registrat 14 nous brots des de l’última actualització:

 

·         València: 5 casos. Origen social

·         Massamagrell: 3 casos. Origen social

·         Torrent: 4 casos. Origen social

·         Paterna: 3 casos.  Origen social

·         Xeraco: 4 casos. Origen laboral

·         València: 3 casos. Origen laboral

·         Benaguasil: 4 casos. Origen social

·         Paterna: 3 casos. Origen social

·         La Pobla de Vallbona: 3 casos. Origen social

·         Alquerías del Niño Perdido: 4 casos. Origen social

·         Vila-real: 7 casos: Origen social

·         Benidorm: 3  casos. Origen social

·         Sant Joan D’Alacant: 4 casos. Origen laboral

·         Alicante: 6 casos. Origen social

 

 

Últimes notícies

El Senat fixa per al 10 de febrer la compareixença del president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer

La comissió d'investigació de la dana al Senat ha citat per al 10 de febrer a Miguel Polo, després de reordenar el seu calendari per la suspensió de la sessió anterior.

Rescaten a un escalador polonés atrapat en els penya-segats de Toix a Calp

Un escalador polonés va ser rescatat de matinada en els penya-segats de Toix, a Calp. L'operació va durar més de quatre hores i va estar marcada per pluja i fred.

Una dona de 45 anys ha mort en l’incendi d’una vivenda a Vila-real

Una dona de 45 anys ha mort en l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. Bombers l'han rescatada, però el SAMU ha confirmat el decés

Nou menors detinguts per l’agressió a un jove al costat d’una discoteca d’Alacant

Un adolescent de 15 anys va ser arrestat per la seua implicació en l'agressió a un jove de 16 en Nit de cap d'any, elevant a nou els menors detinguts. Les primeres huit detencions es van practicar el 14 de gener i els arrestats tenen entre 14 i 16 anys.

Vint estreles Michelin se citen en la XXIV Trobada Gastronòmic Alfonso Mira a Aspe

El XXIV Alfonso Mira Experience reunirà cuiners amb 20 estreles Michelin del 21 de febrer a l'11 de març a Aspe, amb jornades temàtiques i aforament limitat.

Mor una dona en l’incendi d’un pis a Vila-real

Una dona de mitjana edat ha mort este divendres després de l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. El foc s'ha iniciat en el saló-menjador i dos dotacions han intervingut.

El Consorci de Museus oferirà 36 exposicions en 2026 amb més de 100 artistes

L'organisme autonòmic va anunciar 36 exposicions per a 2026 amb més de 100 artistes, activitats en les tres províncies i un programa educatiu que aconseguirà a 400 centres.

València contractarà la gestió integral del Jardí del Túria per 35 milions durant cinc anys

València impulsarà un contracte de 35 milions i cinc anys per a la neteja, manteniment i reposició del Jardí del Túria. Inclourà guardaparques i respectarà les funcions del OAM.