83 nous casos i 9 defuncions per coronavirus en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha administrat un total d’1.083.961 dosis de la vacuna contra el coronavirus. Per províncies, 127.491 a Castelló, 390.615 a Alacant i 565.855 a València. Han rebut les dos dosis 287.237 persones.

A més, s’han notificat 83 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 387.443 persones. Per províncies, 15 a Castelló (39.675 en total); 43 a Alacant (145.526 en total); i 25 a la província de València (202.241 en total). Continua havent-hi un cas sense assignar.

Des de l’última actualització s’han registrat 468 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 388.161 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia. Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 40.021 a Castelló, 145.281 a Alacant i 202.804 a València, a més de 55 no assignades.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 383 persones ingressades: 24 a la província de Castelló, amb 7 pacients en UCI; 164 a la província d’Alacant, 29 d’ells en l’UCI; i 195 a la província de València, 41 d’ells en UCI.

A més, s’han registrat 9 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia és de 7.228: 788 a la província de Castelló, 2.747 en la d’Alacant i 3.693 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 3.522 casos actius, la qual cosa suposa un 0,88% del total de positius.

Actualització de la situació en residències

Des de l’última actualització, els casos positius en residències de majors es mantenen en 5 (1 a la província d’Alacant i 4 a la província de València).

Residents nous positius: 0
Treballadors i treballadores nous positius: 7
Residents que han mort: 0

Actualització brots de coronavirus

S’han registrat 14 nous brots des de l’última actualització:

 

·         València: 5 casos. Origen social

·         Massamagrell: 3 casos. Origen social

·         Torrent: 4 casos. Origen social

·         Paterna: 3 casos.  Origen social

·         Xeraco: 4 casos. Origen laboral

·         València: 3 casos. Origen laboral

·         Benaguasil: 4 casos. Origen social

·         Paterna: 3 casos. Origen social

·         La Pobla de Vallbona: 3 casos. Origen social

·         Alquerías del Niño Perdido: 4 casos. Origen social

·         Vila-real: 7 casos: Origen social

·         Benidorm: 3  casos. Origen social

·         Sant Joan D’Alacant: 4 casos. Origen laboral

·         Alicante: 6 casos. Origen social

 

 

Últimes notícies

Els consellers d’Educació i Emergències donaran explicacions en Les Corts pels incendis i el robatori del tresor de Villena

Els consellers d’Educació i Cultura i d’Emergències compareixeran en Les Corts quan s’òbriga el període de sessions per explicar el robatori del tresor de Villena i els incendis de l’estiu. L’oposició critica la falta d’activitat parlamentària i el retard en fixar el calendari i el Debat de política general.

El PSPV demanarà a Antifrau l’expedient sobre la contractació de la parella de Pérez Llorca

El PSPV-PSOE sol·licitarà a l’Agència Valenciana Antifrau l’expedient sobre la investigació de la contractació de la parella de Juanfran Pérez Llorca a la Diputació de València i reclama al PP que faça públics possibles dosiers interns.

Setembre tancarà amb un 82 % d’ocupació hotelera a la Comunitat Valenciana

Turisme Comunitat Valenciana preveu per a setembre una ocupació mitjana del 82,1 % en hotels, del 75,3 % en apartaments turístics i del 70 % en càmpings, amb Alicante al capdavant i Benidorm fregant el 90 % d’ocupació.

Un incendi forestal complica la faena dels bombers a Polop de la Marina

Set mitjans terrestres, deu dotacions del Consorci de Bombers d'Alacant i cinc unitats forestals lluiten contra un incendi a Polop de la Marina, on s'ha decretat la situació 1 del PEIF per risc sobre la massa forestal.

Xoc polític pels mals resultats PISA en educació a la Comunitat Valenciana

L’informe PISA amb mals resultats en la Comunitat Valenciana ha desencadenat un dur enfrontament polític. PSPV i Compromís culpen la falta d’inversió i PP i Vox responsabilitzen l’herència del Botànic.

Baldoví dona per fet quatre paperetes i una serà de Compromís

El síndic de Compromís en Les Corts, Joan Baldoví, assegura que en les pròximes autonòmiques hi haurà quatre paperetes i que una serà la de Compromís, malgrat la falta de novetats sobre possibles confluències de l'esquerra.

Mompó insta Morant a deixar de victimitzar-se i li retreu que en política ‘se ve llorado’

Vicent Mompó defensa el seu polèmic missatge contra Diana Morant, assegura que no es disculparà amb ella i li reclama que deixe de victimitzar-se i es pose a treballar.

Processat el presumpte líder a Espanya d’una cèl·lula neonazi de The Base detingut a Castelló

El magistrat de l’Audiència Nacional Antonio Piña ha proposat jutjar David D., detingut a Castelló en 2025, com a presumpte cap de la primera cèl·lula a Espanya de l’organització terrorista neonazi The Base, juntament amb un altre suposat integrant.