83 nous casos i 9 defuncions per coronavirus en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha administrat un total d’1.083.961 dosis de la vacuna contra el coronavirus. Per províncies, 127.491 a Castelló, 390.615 a Alacant i 565.855 a València. Han rebut les dos dosis 287.237 persones.

A més, s’han notificat 83 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 387.443 persones. Per províncies, 15 a Castelló (39.675 en total); 43 a Alacant (145.526 en total); i 25 a la província de València (202.241 en total). Continua havent-hi un cas sense assignar.

Des de l’última actualització s’han registrat 468 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 388.161 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia. Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 40.021 a Castelló, 145.281 a Alacant i 202.804 a València, a més de 55 no assignades.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 383 persones ingressades: 24 a la província de Castelló, amb 7 pacients en UCI; 164 a la província d’Alacant, 29 d’ells en l’UCI; i 195 a la província de València, 41 d’ells en UCI.

A més, s’han registrat 9 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia és de 7.228: 788 a la província de Castelló, 2.747 en la d’Alacant i 3.693 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 3.522 casos actius, la qual cosa suposa un 0,88% del total de positius.

Actualització de la situació en residències

Des de l’última actualització, els casos positius en residències de majors es mantenen en 5 (1 a la província d’Alacant i 4 a la província de València).

Residents nous positius: 0
Treballadors i treballadores nous positius: 7
Residents que han mort: 0

Actualització brots de coronavirus

S’han registrat 14 nous brots des de l’última actualització:

 

·         València: 5 casos. Origen social

·         Massamagrell: 3 casos. Origen social

·         Torrent: 4 casos. Origen social

·         Paterna: 3 casos.  Origen social

·         Xeraco: 4 casos. Origen laboral

·         València: 3 casos. Origen laboral

·         Benaguasil: 4 casos. Origen social

·         Paterna: 3 casos. Origen social

·         La Pobla de Vallbona: 3 casos. Origen social

·         Alquerías del Niño Perdido: 4 casos. Origen social

·         Vila-real: 7 casos: Origen social

·         Benidorm: 3  casos. Origen social

·         Sant Joan D’Alacant: 4 casos. Origen laboral

·         Alicante: 6 casos. Origen social

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Anticorrupció posa sota la lupa a l’alcaldessa de València i a la presidenta del Port per presumpta xarxa de col·locació

La Fiscalia Anticorrupció investiga a l'alcaldessa de València, a la presidenta del Port i a altres responsables municipals per presumpta prevaricació i tràfic d'influències en la suposada col·locació dirigida de personal públic.

Pérez Llorca recolza a Catalá i defén el seu bon fer davant la investigació d’Anticorrupció

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua respecte a la investigació de la Fiscalia Anticorrupció i mostra la seua confiança total en l'alcaldessa de València, María José Catalá, i en la gestió en el Port.

Les Corts avalen prolongar fins a 2026 els avantatges fiscals per l’incendi de Campanar

Les Corts Valencianes preveuen aprovar per unanimitat l'ampliació fins a 2026 de les ajudes fiscals per a la compra de vivenda dels afectats per l'incendi de Campanar i una bonificació del 100% en transmissions de ramaderia extensiva.

Istobal impulsa la seua expansió internacional i eleva un 14% la seua facturació en 2025

Istobal eleva la seua facturació fins a 199 milions en 2025, un 14% més que l'any anterior, i obté un benefici net de 9,7 milions gràcies a l'impuls internacional i als servicis i químics.

Pérez Llorca recolza a Catalá i confia en el seu bon fer davant la investigació d’Anticorrupció

El president de la Generalitat expressa la seua respecte a la investigació de la Fiscalia Anticorrupció però mostra plena confiança en la gestió de l'alcaldessa de València, María José Catalá.

Controlat l’incendi forestal en la serra d’Orihuela després d’una nit de treball

L'incendi declarat anit en la zona de la Creu del Queixal, en la serra d'Orihuela, queda controlat a mitjan matí després d'una intervenció continuada de bombers i brigades forestals.

Carlos Espí impulsa la fe del Llevant en la permanència amb una ratxa històrica

Carlos Espí, màxim golejador del Llevant amb huit punts en LaLiga, encadena set gols en sis partits i es mostra convençut d'aconseguir la permanència malgrat estar a quatre punts de la salvació.

Pepelu o un canterano, les solucions d’urgència per a la defensa del València davant el Mallorca

El València arriba al dol davant el Mallorca amb només un central disponible i valora recol·locar a Pepelu o tirar de canteranos per a completar l'eix de la saga.