83 nous casos i 9 defuncions per coronavirus en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha administrat un total d’1.083.961 dosis de la vacuna contra el coronavirus. Per províncies, 127.491 a Castelló, 390.615 a Alacant i 565.855 a València. Han rebut les dos dosis 287.237 persones.

A més, s’han notificat 83 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 387.443 persones. Per províncies, 15 a Castelló (39.675 en total); 43 a Alacant (145.526 en total); i 25 a la província de València (202.241 en total). Continua havent-hi un cas sense assignar.

Des de l’última actualització s’han registrat 468 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 388.161 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia. Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 40.021 a Castelló, 145.281 a Alacant i 202.804 a València, a més de 55 no assignades.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 383 persones ingressades: 24 a la província de Castelló, amb 7 pacients en UCI; 164 a la província d’Alacant, 29 d’ells en l’UCI; i 195 a la província de València, 41 d’ells en UCI.

A més, s’han registrat 9 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia és de 7.228: 788 a la província de Castelló, 2.747 en la d’Alacant i 3.693 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 3.522 casos actius, la qual cosa suposa un 0,88% del total de positius.

Actualització de la situació en residències

Des de l’última actualització, els casos positius en residències de majors es mantenen en 5 (1 a la província d’Alacant i 4 a la província de València).

Residents nous positius: 0
Treballadors i treballadores nous positius: 7
Residents que han mort: 0

Actualització brots de coronavirus

S’han registrat 14 nous brots des de l’última actualització:

 

·         València: 5 casos. Origen social

·         Massamagrell: 3 casos. Origen social

·         Torrent: 4 casos. Origen social

·         Paterna: 3 casos.  Origen social

·         Xeraco: 4 casos. Origen laboral

·         València: 3 casos. Origen laboral

·         Benaguasil: 4 casos. Origen social

·         Paterna: 3 casos. Origen social

·         La Pobla de Vallbona: 3 casos. Origen social

·         Alquerías del Niño Perdido: 4 casos. Origen social

·         Vila-real: 7 casos: Origen social

·         Benidorm: 3  casos. Origen social

·         Sant Joan D’Alacant: 4 casos. Origen laboral

·         Alicante: 6 casos. Origen social

 

 

Anuncios

Últimes notícies

Una acusació demana un acarament entre Pradas i Suárez pel retard del Es-Alert en la DANA

Una acusació particular sol·licita un acarament entre Salomé Pradas i Jorge Suárez per a esclarir per què es va retardar més d'una hora l'enviament del missatge És-Alert durant la DANA del 29 d'octubre de 2024.

Educació rebaixa els servicis mínims en 2n de Batxillerat i manté només l’avaluació final

Educació proposa uns servicis mínims més flexibles en la vaga del professorat de 2n de Batxillerat, limitats a l'avaluació final, però els sindicats rebutgen l'oferta i anuncien que la impugnaran.

El Govern aprova la licitació del corredor d’autobús Madrid-València, tercer eix del nou mapa concessional

El Govern dona llum verda a la licitació del corredor Madrid-València, que unifica tres concessions d'autobús en 22 rutes, amb 275 parades i previsió de més de mig milió de viatgers anuals des de 2025.

Continua la retirada de pins secs en Serra Gelada i els treballs s’amplien a Benidorm

Medi Ambient manté la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia la intervenció al terme municipal de Benidorm, amb tales, desbrossaments i mesures preventives enfront d'incendis i riscos per a la població.

La Universitat d’Alacant i la de Machala impulsen un ecosistema d’emprenedoria i innovació a l’Equador

La Universitat d'Alacant i la Universitat Tècnica de Machala han firmat un conveni per a crear un ecosistema d'emprenedoria i innovació a la província equatoriana de l'Or, basat en el model de quàdruple hèlice.

Medi Ambient retira pins secs en Serra Gelada i amplia els treballs a Benidorm

Medi Ambient continua la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia les actuacions al terme municipal de Benidorm per a reduir el risc d'incendis i millorar l'estat de la muntanya.

Cinema Jove homenatja a Greta Gerwig pel seu impacte en el paper de la dona a Hollywood

La 41 edició de Cinema Jove dedicarà un cicle a Greta Gerwig, repassant la seua evolució del cinema independent als grans èxits de taquilla i la seua mirada feminista a Hollywood.

Les víctimes de la dana carreguen contra el tancament de la comissió de Les Corts

Les principals associacions de víctimes de la dana del 29 d'octubre de 2024 mostren la seua indignació pel tancament de la comissió d'investigació de Les Corts, que donen per fracassada i purament partidista.