83 nous casos i 9 defuncions per coronavirus en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha administrat un total d’1.083.961 dosis de la vacuna contra el coronavirus. Per províncies, 127.491 a Castelló, 390.615 a Alacant i 565.855 a València. Han rebut les dos dosis 287.237 persones.

A més, s’han notificat 83 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 387.443 persones. Per províncies, 15 a Castelló (39.675 en total); 43 a Alacant (145.526 en total); i 25 a la província de València (202.241 en total). Continua havent-hi un cas sense assignar.

Des de l’última actualització s’han registrat 468 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 388.161 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia. Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 40.021 a Castelló, 145.281 a Alacant i 202.804 a València, a més de 55 no assignades.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 383 persones ingressades: 24 a la província de Castelló, amb 7 pacients en UCI; 164 a la província d’Alacant, 29 d’ells en l’UCI; i 195 a la província de València, 41 d’ells en UCI.

A més, s’han registrat 9 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia és de 7.228: 788 a la província de Castelló, 2.747 en la d’Alacant i 3.693 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 3.522 casos actius, la qual cosa suposa un 0,88% del total de positius.

Actualització de la situació en residències

Des de l’última actualització, els casos positius en residències de majors es mantenen en 5 (1 a la província d’Alacant i 4 a la província de València).

Residents nous positius: 0
Treballadors i treballadores nous positius: 7
Residents que han mort: 0

Actualització brots de coronavirus

S’han registrat 14 nous brots des de l’última actualització:

 

·         València: 5 casos. Origen social

·         Massamagrell: 3 casos. Origen social

·         Torrent: 4 casos. Origen social

·         Paterna: 3 casos.  Origen social

·         Xeraco: 4 casos. Origen laboral

·         València: 3 casos. Origen laboral

·         Benaguasil: 4 casos. Origen social

·         Paterna: 3 casos. Origen social

·         La Pobla de Vallbona: 3 casos. Origen social

·         Alquerías del Niño Perdido: 4 casos. Origen social

·         Vila-real: 7 casos: Origen social

·         Benidorm: 3  casos. Origen social

·         Sant Joan D’Alacant: 4 casos. Origen laboral

·         Alicante: 6 casos. Origen social

 

 

Últimes notícies

Catalá es pregunta si l’alerta taronja hauria d’haver sigut roja per la intensitat de la pluja a València

María José Catalá ha posat en dubte si l’alerta taronja per les pluges a València hauria d’haver sigut roja i ha qüestionat la gestió de la CHJ i del Govern en el desallotjament de l’estadi d’Orriols.

Naix per primera vegada un margai a Terra Natura Benidorm, felí quasi amenaçat

Terra Natura Benidorm ha aconseguit per primera vegada la reproducció d’un margai, felí llatinoamericà catalogat com a quasi amenaçat per la UICN. La cria, nascuda el 10 de setembre, evoluciona bé junt amb la seua mare, Lecia, sota un seguiment discret del equip tècnic.

El Valencia Basket inicia l’era Xavi Albert defensant la Supercopa davant el Barça

El Valencia Basket debuta en la Supercopa este dissabte a Badalona davant el Barça, en el primer gran repte de l’era Xavi Albert i amb una plantilla profundament renovada.

Cau a Orihuela un dels dotze fugitius més buscats del Regne Unit per estafa i blanqueig

La Guàrdia Civil ha detingut a la costa d'Orihuela un britànic de 51 anys, un dels dotze fugitius més buscats del Regne Unit, condemnat a huit anys i mig de presó per delictes d'estafa i blanqueig de capitals. És el segon integrant d'esta llista capturat a la província d'Alacant en 2026.

Més de 430 milions per a refer l’alcanterillado després de la dana a València

El Govern d’Espanya ha consignat més de 430 milions per a la reconstrucció integral de l’alcanterillado als municipis afectats per la dana i ha invertit 220 milions en la reparació i neteja de cauces, amb actuacions destacades a la província de València.

El PP deixa l’acusació popular en el cas Azud al considerar que la Justícia ja ha actuat

El PP ha decidit retirar-se com a acusació popular en el cas Azud en entendre que la Justícia ja ha fixat els fets en l’auto de procediment abreujat i que els possibles delictes de dirigents del PSPV han prescrit. El síndic popular, Nando Pastor, assegura que la seua eixida no altera el procés ni impedirà que hi haja juí.

Cau a Oriola un dels dotze fugitius britànics més buscats per estafa i blanqueig

La Guàrdia Civil ha detingut a la costa d'Oriola un ciutadà britànic de 51 anys, inclòs en la campanya internacional Most Wanted, condemnat al Regne Unit a huit anys i mig de presó per estafa i blanqueig de capitals. És el segon dels dotze fugitius britànics més buscats localitzat enguany a la província d'Alacant.

Les pluges podrien haver arrossegat més productes tòxics al Magre i agreujar la mort de peixos

La Confederació Hidrogràfica del Xúquer investiga com les fortes pluges han pogut mobilitzar restes del vessament químic al riu Magre i agreujar la mort de peixos en un tram d’uns deu quilòmetres entre Montroi i Llombai-Alfarp.