Celebren 23 festes i 10 botellons durant el pont de Sant Josep en Alacant

 

La Policia Local d’Alacant ha tancat l’operació del Pont de Sant Josep amb un total de 302 denúncies per incomplir l’estat d’alarma, dissolt 23 festes en cases i 10 botellons en l’ampli dispositiu de vigilància i control organitzat durant tres dies per a garantir el compliment de les mesures sanitàries i de seguretat enfront del Covid-19.

 

L’Ajuntament d’Alacant per a fer front al consum d’alcohol i les festes, ha desplegat un dels majors reforços policials per a controlar i vigilar especialment l’ús de les mascaretes, el toc de queda, fer complir les mesures de seguretat per a frenar la pandèmia a Alacant i una quarta ona de contagis. 

 

D’eixes sancions, un total de 56 han sigut per consumir alcohol a la ciutat, amb un total de deu botellons dissolts i es van decomissar les begudes en l’Albufereta, les cales del Cap de l’Horta, la Ereta, platges de Sant Joan i Postiguet, Països Escandinaus, Barri antic, i al seu torn es van alçar 19 actes per incomplir el toc de queda i no poder justificar els desplaçaments a la ciutat, interceptats en els diferents controls estàtics de trànsit i itinerants desplegats a la ciutat. 

 

S’han sancionat a 7 locals

A més, la Policia Local del dijous al diumenge ha sancionat a 7 establiments per excés d’aforament i amb clients consumint passat l’horari del tancament establit a les 18.00 hores, i a un bar per permetre el consum fora de l’establiment, a la platja de Sant Joan, el Barri antic i el centre.

 

Durant el pont es van denunciar a 97 persones que no portaven l’obligatòria mascareta, des de l’ajuntament consideren que és una xifra molt elevada d’incompliments d’una mesura imprescindible amb la que evitem contagis i més quan és obligatòria i demanen màxim compliment en el seu ús amb el que conseguim protegir-nos. En el dispositiu també es van localitzar grups que van ser denunciats imposant 75 actes per no guardar les distancia de seguretat en la via pública i excedir el màxim de persones permés.

Últimes notícies

Avís groc per pluges fortes al litoral de Castelló este dissabte

Aemet ha activat l’avís groc per pluges de fins a 30 litres per metre quadrat i tempestes al litoral de Castelló, dins d’un episodi de fortes precipitacions que afecta també altres comunitats.

Luís Castro alerta que el Levante té menys pressupost que molts equips de Segona

L’entrenador del Levante UD, Luís Castro, admet que hi ha equips de LaLiga Hypermotion amb més pressupost i demana calma per la inscripció de jugadors. El tècnic assegura que el club treballa per sanar la seua situació econòmica i completar la plantilla.

L’incendi de Segorbe arrasa 633 hectàrees i manté desallotjades mil persones a Gàtova

L’incendi declarat dijous a Segorbe ha cremat 633 hectàrees, part a la Serra Calderona, i obliga a mantindre fora de casa un miler de veïns de Gàtova mentre 25 mitjans aeris i uns 350 efectius continuen les tasques d’extinció.

Xàfecs en la mitat nord i descens suau de les màximes hui

L’Agència Estatal de Meteorologia preveu per a este dissabte xàfecs amb tronada en la mitat nord de la Comunitat Valenciana i una lleugera baixada de les temperatures màximes, sobretot a l’interior. El diumenge tendirà a estabilitzar-se l’oratge, amb més clarianes però encara amb ruixats puntuals.

Els avistaments de meduses baixen un 20 % tot i un mar més càlid

Els avisos de meduses en les costes espanyoles han disminuït un 20 % en 2026, segons dades de l’app MedusApp, malgrat que la temperatura de la mar ha pujat unes dècimes. Un expert de la Universitat d’Alacant recorda que la calor de l’aigua no determina la seua presència a les platges.

El vent complica l’incendi de Sogorb amb ratxes de més de 30 km/h esta vesprada

Aemet preveu per a esta vesprada ratxes de vent de més de 30 km/h en l’incendi de Sogorb, després d’una nit meteorològicament tranquil·la però sense pluges.

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.