Celebren 23 festes i 10 botellons durant el pont de Sant Josep en Alacant

 

La Policia Local d’Alacant ha tancat l’operació del Pont de Sant Josep amb un total de 302 denúncies per incomplir l’estat d’alarma, dissolt 23 festes en cases i 10 botellons en l’ampli dispositiu de vigilància i control organitzat durant tres dies per a garantir el compliment de les mesures sanitàries i de seguretat enfront del Covid-19.

 

L’Ajuntament d’Alacant per a fer front al consum d’alcohol i les festes, ha desplegat un dels majors reforços policials per a controlar i vigilar especialment l’ús de les mascaretes, el toc de queda, fer complir les mesures de seguretat per a frenar la pandèmia a Alacant i una quarta ona de contagis. 

 

D’eixes sancions, un total de 56 han sigut per consumir alcohol a la ciutat, amb un total de deu botellons dissolts i es van decomissar les begudes en l’Albufereta, les cales del Cap de l’Horta, la Ereta, platges de Sant Joan i Postiguet, Països Escandinaus, Barri antic, i al seu torn es van alçar 19 actes per incomplir el toc de queda i no poder justificar els desplaçaments a la ciutat, interceptats en els diferents controls estàtics de trànsit i itinerants desplegats a la ciutat. 

 

S’han sancionat a 7 locals

A més, la Policia Local del dijous al diumenge ha sancionat a 7 establiments per excés d’aforament i amb clients consumint passat l’horari del tancament establit a les 18.00 hores, i a un bar per permetre el consum fora de l’establiment, a la platja de Sant Joan, el Barri antic i el centre.

 

Durant el pont es van denunciar a 97 persones que no portaven l’obligatòria mascareta, des de l’ajuntament consideren que és una xifra molt elevada d’incompliments d’una mesura imprescindible amb la que evitem contagis i més quan és obligatòria i demanen màxim compliment en el seu ús amb el que conseguim protegir-nos. En el dispositiu també es van localitzar grups que van ser denunciats imposant 75 actes per no guardar les distancia de seguretat en la via pública i excedir el màxim de persones permés.

Últimes notícies

Osasuna debuta en Lliga davant un Llevant que vol canviar la dinàmica

Osasuna inaugura la seua temporada en Lliga este dilluns a El Sadar davant un Llevant que necessita millorar la imatge oferida en el debut davant l’Espanyol.

Aemet activa més avisos per fortes pluges i tronades a Castelló i València

Aemet ha ampliat per a este diumenge l’avís groc per fortes pluges i tronades al sud de Castelló i al litoral de València, que se sumen a l’interior nord valencià.

Els veïns de Gátova tornen a casa però hauran de quedar-se confinats

Els veïns de Gátova desallotjats per l’incendi de Segorbe poden tornar a les seues vivendes, però han de mantindre’s confinats i consumir només aigua embotellada. El foc de la Serra Calderona ha quedat estabilitzat després d’haver cremat 631,82 hectàrees.

El Rototom tanca a Benicàssim amb 169.000 assistents de quasi 100 països

El Rototom Sunsplash de Benicàssim ha tancat la seua 31a edició amb 169.000 assistents de quasi 100 països i una forta aposta social i mediambiental. El festival ha anunciat que tornarà a Benicàssim en agost de 2027.

Guido Rodríguez reclama ambició i unió després dels primers pitos a Mestalla

Guido Rodríguez, migcampista del València i nou capità, demana unió i ambició entre club, plantilla i afició després de l’empat sense gols davant el Celta a Mestalla, que ha deixat els primers pitos de la grada.

Aemet activa l’avís groc per fortes tronades en l’interior nord de València esta vesprada

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís groc per pluges i tronades amb granís i ratxes de vent molt fortes en l’interior nord de València, mentre es mantenen avisos per precipitacions intenses a trams del litoral de Castelló i València.

Buñol prepara una Tomatina més inclusiva amb un nou pla d’accessibilitat

Buñol ultima els preparatius de la 79a Tomatina, que es viurà dimecres amb aforament complet i un nou pla '+ ACCESSIBLE' per a garantir l’acompanyament i la participació de persones amb discapacitat.

L’incendi de Segorbe queda estabilitzat després de cremar 630 hectàrees

L’incendi forestal iniciat dijous a Segorbe per un llamp ha quedat estabilitzat després de calcinar 630 hectàrees al Parc Natural de la Sierra Calderona. Un miler de veïns de Gàtova continuen desallotjats, encara que es preveu que puguen tornar prompte a les seues cases.