Celebren 23 festes i 10 botellons durant el pont de Sant Josep en Alacant

Ejemplo de shortcode con estilo
  La Policia Local d’Alacant ha tancat l’operació del Pont de Sant Josep amb un total de 302 denúncies per incomplir l’estat d’alarma, dissolt 23 festes en cases i 10 botellons en l’ampli dispositiu de vigilància i control organitzat durant tres dies per a garantir el compliment de les mesures sanitàries i de seguretat enfront del […]

 

La Policia Local d’Alacant ha tancat l’operació del Pont de Sant Josep amb un total de 302 denúncies per incomplir l’estat d’alarma, dissolt 23 festes en cases i 10 botellons en l’ampli dispositiu de vigilància i control organitzat durant tres dies per a garantir el compliment de les mesures sanitàries i de seguretat enfront del Covid-19.

 

L’Ajuntament d’Alacant per a fer front al consum d’alcohol i les festes, ha desplegat un dels majors reforços policials per a controlar i vigilar especialment l’ús de les mascaretes, el toc de queda, fer complir les mesures de seguretat per a frenar la pandèmia a Alacant i una quarta ona de contagis. 

 

D’eixes sancions, un total de 56 han sigut per consumir alcohol a la ciutat, amb un total de deu botellons dissolts i es van decomissar les begudes en l’Albufereta, les cales del Cap de l’Horta, la Ereta, platges de Sant Joan i Postiguet, Països Escandinaus, Barri antic, i al seu torn es van alçar 19 actes per incomplir el toc de queda i no poder justificar els desplaçaments a la ciutat, interceptats en els diferents controls estàtics de trànsit i itinerants desplegats a la ciutat. 

 

S’han sancionat a 7 locals

A més, la Policia Local del dijous al diumenge ha sancionat a 7 establiments per excés d’aforament i amb clients consumint passat l’horari del tancament establit a les 18.00 hores, i a un bar per permetre el consum fora de l’establiment, a la platja de Sant Joan, el Barri antic i el centre.

 

Durant el pont es van denunciar a 97 persones que no portaven l’obligatòria mascareta, des de l’ajuntament consideren que és una xifra molt elevada d’incompliments d’una mesura imprescindible amb la que evitem contagis i més quan és obligatòria i demanen màxim compliment en el seu ús amb el que conseguim protegir-nos. En el dispositiu també es van localitzar grups que van ser denunciats imposant 75 actes per no guardar les distancia de seguretat en la via pública i excedir el màxim de persones permés.

Últimes notícies

El litoral de Valencia està en avís groc per pluges este dissabte

L’avís estarà actiu fins a les 18 hores i preveu una precipitació acumulada de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora.

Ruixats i temperatures més baixes per a acomiadar octubre a València

L’últim dia d’octubre deixarà ruixats, amb baixa probabilitat que siguen forts al litoral sud de València, i un lleuger descens de les temperatures.

Robinson resol un duel vibrant entre Barça i Valencia Basket (98-94)

El Barça ha superat el Valencia Basket per 98-94 en la jornada 9 de l’Euroliga. Justin Robinson ha anotat nou punts en els últims quatre minuts.

Mor un treballador en caure des de deu metres en una nau de Paterna

Un treballador de 62 anys ha mort després de caure des d’uns deu metres mentre reparava el sostre d’una nau del polígon Fuente del Jarro, a Paterna.

Deu detinguts per incitar disturbis vinculats a Blocus: tres a Valencia

Deu jóvens, quatre menors, han sigut detinguts en 24 hores per incitar disturbis vinculats a Blocus. Tres arrestos s’han practicat a la província de Valencia.

L’Atlético busca pressionar el lideratge al camp del Levante

L’Atlético visita el Levante este dissabte amb sis victòries consecutives i la mirada posada en el lideratge. Julián Alvarez arriba en ratxa golejadora.

Puente revela 170 incidències del sistema LZB durant 2026 i defensa la seua seguretat després de l’accident d’Urda

La tragèdia deixa 69 morts i 13 víctimes identificades, mentre 39 ferits continuen hospitalitzats a Castella-la Manxa, 17 d'ells en unitats de cures intensives

València aprova un pressupost de 1.361 milions per a 2027

El govern municipal de València ha aprovat el projecte de pressupost de 2027, un 8,8 % superior al de l’exercici actual. L’oposició l’ha rebutjat.