Condemnen a dos mesos de presó a una dona que es va negar a posar-se la mascareta en Alacant

 

Un jutjat d’Alacant ha condemnat a dos mesos de presó a una dona que l’estiu passat es va enfrontar a la Policia perquè es negava a posar-se la mascareta en un pub del Port d’Alacant.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, en arribar a una conformitat, la pena serà substituïda pel pagament d’una multa i l’acusada no haurà d’ingressar a la presó.

 

Els fets es van produir dins d’un pub en la zona d’oci del Port d’Alacant. L’autora d’este incident es trobava asseguda en la barra del local sense la mascareta. El personal li va indicar en reiterades ocasions que havia de posar-se-la o hauria d’anar-se’n del negoci. En eixe moment, la discussió va anar pujant d’intensitat quan el porter de seguretat va convidar a la dona a abandonar el lloc.

 

Va agredir al porter

La dona no sols es va negar sinó que va començar a insultar-li i arrapar-li mantenint un forcejament amb ell. Posteriorment, la presumpta agressora va continuar discutint amb la resta dels clients que hi havia en el local, fins que finalment el personal del negoci va telefonar a la Policia Nacional.

 

En arribar els agents al lloc dels fets, la dona va continuar negant-se a abandonar el pub i es va posar molt agressiva amb els agents fins que va ser reduïda. Afortunadament, ni el vigilant de seguretat agredit ni els agents van acabar ferits, excepte alguna esgarrapada al braç en el cas del porter. Per esta raó, les víctimes no reclamaven cap indemnització.

Últimes notícies

Chakir i Luengo lideren l’elit espanyola al Marató València 2026

El Marató València Trinidad Alfonso Zurich 2026, que se celebra el 6 de desembre, reunirà els principals maratonians espanyols, amb Ibrahim Chakir i Laura Luengo com a grans referents i diversos debuts destacats en la distància.

Pérez Llorca reivindica més inversió per a la Comunitat Valenciana des d’Alacant

Juanfran Pérez Llorca ha destacat el potencial econòmic d’Alacant i ha exigit més inversió estatal per a la Comunitat Valenciana, que considera infrafinançada. El president ha llançat este missatge en l’obertura del VI Foro Económico Español d’Alacant, al Districte Digital.

Cullera es transforma en capital mundial de l’arròs amb quatre dies de festa gastronòmica

Cullera acollirà del 15 al 18 d’octubre la III Biennal Mundial de l’Arròs, amb més de 80 propostes de gastronomia, música, humor i oci per a tots els públics. Degustacions, tapes, concerts i activitats familiars convertiran la ciutat en un gran escenari amb l’arròs com a protagonista.

El PP critica que Bernabé encapçale la llista del PSOE per València el 29N

Fernando Pastor, síndic del PP en Les Corts, acusa el PSOE de desatendre València en triar Pilar Bernabé com a cap de llista per la província el 29N. Vox també qüestiona el moviment i augura que prompte es coneixeran les seues pròpies candidatures.

Pérez Llorca defensa que el PP busca els perfils més idonis per al 29-N

Juanfran Pérez Llorca assegura a Alacant que el PP està centrant les llistes del 29-N en persones idònies per a treballar per la Comunitat Valenciana i critica el repartiment de càrrecs en el PSOE.

Compromís alerta que l’exigència de 10 anys d’empadronament vulnera la norma europea

Compromís denuncia que la “prioritat nacional” de PP i Vox en ajudes a la vivenda, amb 10 anys d’empadronament exigits, contradiu el límit de 5 anys que marca el Tribunal de Justícia de la UE.

Muñoz destaca la llista del PSPV per València com a clau per a guanyar el 23J

El síndic José Muñoz assegura que la candidatura del PSPV-PSOE per València al Congrés és una llista molt potent, encapçalada per Pilar Bernabé, que ix a guanyar les eleccions generals del 29 de novembre.

Pérez Llorca retreu que Sánchez no acompanye els reis en el viatge a Ceuta

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha dit a Alacant que li sorprén que Pedro Sánchez no acompanye els reis a Ceuta i Melilla després de la crisi migratòria de l’estiu, i ha defensat que la visita és molt necessària per als veïns de la ciutat autònoma.