Condemnen a dos mesos de presó a una dona que es va negar a posar-se la mascareta en Alacant

Ejemplo de shortcode con estilo
  Un jutjat d’Alacant ha condemnat a dos mesos de presó a una dona que l’estiu passat es va enfrontar a la Policia perquè es negava a posar-se la mascareta en un pub del Port d’Alacant.   Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, en arribar a una conformitat, la pena serà substituïda pel pagament d’una multa i […]

 

Un jutjat d’Alacant ha condemnat a dos mesos de presó a una dona que l’estiu passat es va enfrontar a la Policia perquè es negava a posar-se la mascareta en un pub del Port d’Alacant.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, en arribar a una conformitat, la pena serà substituïda pel pagament d’una multa i l’acusada no haurà d’ingressar a la presó.

 

Els fets es van produir dins d’un pub en la zona d’oci del Port d’Alacant. L’autora d’este incident es trobava asseguda en la barra del local sense la mascareta. El personal li va indicar en reiterades ocasions que havia de posar-se-la o hauria d’anar-se’n del negoci. En eixe moment, la discussió va anar pujant d’intensitat quan el porter de seguretat va convidar a la dona a abandonar el lloc.

 

Va agredir al porter

La dona no sols es va negar sinó que va començar a insultar-li i arrapar-li mantenint un forcejament amb ell. Posteriorment, la presumpta agressora va continuar discutint amb la resta dels clients que hi havia en el local, fins que finalment el personal del negoci va telefonar a la Policia Nacional.

 

En arribar els agents al lloc dels fets, la dona va continuar negant-se a abandonar el pub i es va posar molt agressiva amb els agents fins que va ser reduïda. Afortunadament, ni el vigilant de seguretat agredit ni els agents van acabar ferits, excepte alguna esgarrapada al braç en el cas del porter. Per esta raó, les víctimes no reclamaven cap indemnització.

Últimes notícies

Repartiment de punts entre Villarreal i Elche a La Ceràmica

Villarreal i Elche han empatat 0-0 a l'estadi de la Ceràmica en un partit on els groguets han anat de més a menys i l'equip il·licità ha sabut patir per traure un punt valuós.

Manises ompli el camp per al II Torneig Tornem! dos anys després de la dana

El camp de Manises ha acollit la segona edició del Torneig Tornem!, que ha reunit centenars de xiquets i famílies per a celebrar la recuperació del futbol valencià dos anys després de la dana. La selecció valenciana sub-12 i el Levante UD han alçat els títols en una jornada festiva marcada també per l’avís de pluges intenses.

Manises ompli el Ciutat de l’Oci amb el II Torneig Tornem! dos anys després de la dana

El camp de Manises ha acollit la segona edició del torneig Tornem!, que recorda la dana i celebra la recuperació del futbol base valencià, amb protagonisme per a xiquets i xiquetes de zones afectades.

La selecció valenciana sub-12 i el Levante femení triomfen en el torneig Tornem!

La selecció masculina valenciana sub-12 i l’aleví del Levante Femenino s’han proclamat campions de la segona edició del torneig Tornem!, disputat a Manises en un ambient ple d’aficionats i jugadores de les zones afectades per la dana.

Dos avisos Es-Alert per fortes pluges en el litoral de València i Alacant

Emergències ha enviat dos missatges Es-Alert per risc extrem de pluges al litoral nord d’Alacant i al sud i interior de València, amb avís roig i taronja i recomanacions de màxima precaució a la ciutadania.

SUS al futbol base de diumenge a València i Alacant per l’alerta roja

La Federació de Futbol de la Comunitat Valenciana ha suspés tots els partits oficials i amistosos d’este diumenge a València i Alacant per l’alerta roja d’AEMET. A Castelló només es jugaran els encontres que no impliquen desplaçaments des d’altres províncies.

València Basket i UCAM es juguen seguir el ritme dels grans en l’ACB

València Basket rep diumenge l’UCAM Murcia en la quarta jornada de la Lliga Endesa, ambdós amb un balanç d’una victòria i dues derrotes i la necessitat d’enganxar-se al grup capdavanter.

Uribes demana a Tebas que es disculpe amb el Reial Madrid per la seua comparació amb el nazisme

El president del CSD, José Manuel Rodríguez Uribes, considera terrible que Javier Tebas haja comparat Real Madrid TV amb la propaganda nazi i li reclama disculpes públiques al club blanc, a més d’haver ordenat analitzar possibles responsabilitats disciplinàries.