Condemnen a dos mesos de presó a una dona que es va negar a posar-se la mascareta en Alacant

Ejemplo de shortcode con estilo
  Un jutjat d’Alacant ha condemnat a dos mesos de presó a una dona que l’estiu passat es va enfrontar a la Policia perquè es negava a posar-se la mascareta en un pub del Port d’Alacant.   Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, en arribar a una conformitat, la pena serà substituïda pel pagament d’una multa i […]

 

Un jutjat d’Alacant ha condemnat a dos mesos de presó a una dona que l’estiu passat es va enfrontar a la Policia perquè es negava a posar-se la mascareta en un pub del Port d’Alacant.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, en arribar a una conformitat, la pena serà substituïda pel pagament d’una multa i l’acusada no haurà d’ingressar a la presó.

 

Els fets es van produir dins d’un pub en la zona d’oci del Port d’Alacant. L’autora d’este incident es trobava asseguda en la barra del local sense la mascareta. El personal li va indicar en reiterades ocasions que havia de posar-se-la o hauria d’anar-se’n del negoci. En eixe moment, la discussió va anar pujant d’intensitat quan el porter de seguretat va convidar a la dona a abandonar el lloc.

 

Va agredir al porter

La dona no sols es va negar sinó que va començar a insultar-li i arrapar-li mantenint un forcejament amb ell. Posteriorment, la presumpta agressora va continuar discutint amb la resta dels clients que hi havia en el local, fins que finalment el personal del negoci va telefonar a la Policia Nacional.

 

En arribar els agents al lloc dels fets, la dona va continuar negant-se a abandonar el pub i es va posar molt agressiva amb els agents fins que va ser reduïda. Afortunadament, ni el vigilant de seguretat agredit ni els agents van acabar ferits, excepte alguna esgarrapada al braç en el cas del porter. Per esta raó, les víctimes no reclamaven cap indemnització.

Últimes notícies

Retards en la línia d’alta velocitat Madrid-Llevant per una incidència en un tren Ouigo

Una incidència en un tren Ouigo aturat a Aranjuez ha provocat retards en la línia d’alta velocitat entre Madrid i Llevant. Els passatgers rebran trasllats i compensacions segons el trajecte.

La vaga de maquinistes de Renfe manté els serveis mínims després de l’accident d’Urda

El sindicat Semaf ha iniciat una vaga de 24 hores en Renfe, un dia després de l’accident d’Urda. Els serveis mínims varien segons el tipus de tren.

El Valencia guarda un minut de silenci per les víctimes de Toledo i recorda la dana

La plantilla del Valencia ha homenatjat les víctimes de l’accident ferroviari de Toledo abans d’entrenar-se a Paterna. El club també ha recordat les víctimes de la dana de 2024.

Gonzalo Villar: «Espero un Valencia fuerte y herido»

Gonzalo Villar espera un València més perillós després de la derrota anterior, en el partit de diumenge al Martínez Valero. El migcampista també ha parlat de l’Elx i del seu moment personal.

Més de la mitat dels afectats directes per la dana patien estrès posttraumàtic

Un estudi amb 313 participants ha detectat símptomes compatibles amb estrès posttraumàtic en el 53,6 % de les víctimes directes de la dana. Les dificultats després de les inundacions també s’associen amb més malestar psicològic.

Quasi 4.000 alumnes continuen en barracons dos anys després de la dana

Compromís denuncia que prop de 4.000 alumnes continuen en barracons dos anys després de la dana. Cap dels set centres afectats té les obres licitades.

Torrent recorda les onze víctimes de la dana amb un minut de silenci

Torrent ha recordat este dijous les onze víctimes mortals de la dana amb un minut de silenci i una ofrena floral al monument del Mas del Jutge. L’homenatge s’ha celebrat en el segon aniversari de la tragèdia.

El Valencia afronta cinc partits al novembre per a eixir del descens

El Valencia jugarà quatre partits de Lliga i un de Copa al novembre, amb el Real Madrid, tres rivals directes i el Tavernes com a adversaris.