Condemnen a dos mesos de presó a una dona que es va negar a posar-se la mascareta en Alacant

Ejemplo de shortcode con estilo
  Un jutjat d’Alacant ha condemnat a dos mesos de presó a una dona que l’estiu passat es va enfrontar a la Policia perquè es negava a posar-se la mascareta en un pub del Port d’Alacant.   Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, en arribar a una conformitat, la pena serà substituïda pel pagament d’una multa i […]

 

Un jutjat d’Alacant ha condemnat a dos mesos de presó a una dona que l’estiu passat es va enfrontar a la Policia perquè es negava a posar-se la mascareta en un pub del Port d’Alacant.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, en arribar a una conformitat, la pena serà substituïda pel pagament d’una multa i l’acusada no haurà d’ingressar a la presó.

 

Els fets es van produir dins d’un pub en la zona d’oci del Port d’Alacant. L’autora d’este incident es trobava asseguda en la barra del local sense la mascareta. El personal li va indicar en reiterades ocasions que havia de posar-se-la o hauria d’anar-se’n del negoci. En eixe moment, la discussió va anar pujant d’intensitat quan el porter de seguretat va convidar a la dona a abandonar el lloc.

 

Va agredir al porter

La dona no sols es va negar sinó que va començar a insultar-li i arrapar-li mantenint un forcejament amb ell. Posteriorment, la presumpta agressora va continuar discutint amb la resta dels clients que hi havia en el local, fins que finalment el personal del negoci va telefonar a la Policia Nacional.

 

En arribar els agents al lloc dels fets, la dona va continuar negant-se a abandonar el pub i es va posar molt agressiva amb els agents fins que va ser reduïda. Afortunadament, ni el vigilant de seguretat agredit ni els agents van acabar ferits, excepte alguna esgarrapada al braç en el cas del porter. Per esta raó, les víctimes no reclamaven cap indemnització.

Últimes notícies

Una tuba sorprén el cel d’Alacant durant una forta tronada sense causar danys

Una tuba s’ha format este dissabte sobre el cel d’Alacant durant una tronada intensa, sense arribar a tocar terra ni causar danys. Aemet ha activat avís roig per pluges extremes al litoral sud de València i nord d’Alacant per a este diumenge.

València i Athletic empaten a zero en un Mestalla sense gols

València CF i Athletic Club han signat un 0-0 a Mestalla en un partit de dues parts ben diferenciades. Els locals continuen en descens malgrat l'embranzida mostrada en la segona mitat amb Javier Aguirre.

Gayà fa història en Lliga en arribar als 350 partits amb el València

José Luis Gayà ha arribat als 350 partits en Lliga amb el València CF en el duel contra l'Athletic i es queda a només un encontre d'igualar David Albelda com a tercer jugador amb més partits en la competició de la història del club.

Iñigo Pérez lamenta la falta de gol del Vila-real en l’empat contra l’Elx

Iñigo Pérez ha assegurat que el Vila-real ha fet una primera part excel·lent contra l’Elx, però ha admés frustració per la falta d’encert davant la porteria en l’empat sense gols a LaLiga.

Aldaia alça barreres contra les inundacions i la UPV tanca els seus campus pel temporal

Aldaia ha instal·lat barreres antiinundacions al barranc de la Saleta i la UPV ha suspés tota l’activitat als seus tres campus pel risc de pluges torrencials. Cultura també ha cancel·lat funcions teatrals i projeccions de la Filmoteca.

Anselmi destaca l’empat de l’Elx a Vila-real com un resultat molt meritori

Martín Anselmi ha valorat com a molt meritori l’empat sense gols de l’Elx al camp del Villarreal, un rival que ha definit com a equip amb molta jerarquia. El tècnic ha subratllat el bon treball defensiu, el partit de Dituro i ha confirmat un fort esquinç de turmell de Marc Aguado.

Repartiment de punts entre Villarreal i Elche a La Ceràmica

Villarreal i Elche han empatat 0-0 a l'estadi de la Ceràmica en un partit on els groguets han anat de més a menys i l'equip il·licità ha sabut patir per traure un punt valuós.

Manises ompli el camp per al II Torneig Tornem! dos anys després de la dana

El camp de Manises ha acollit la segona edició del Torneig Tornem!, que ha reunit centenars de xiquets i famílies per a celebrar la recuperació del futbol valencià dos anys després de la dana. La selecció valenciana sub-12 i el Levante UD han alçat els títols en una jornada festiva marcada també per l’avís de pluges intenses.