Continuen els botellots. Desallotgen un botellot de 300 persones a Xàbia

Continuen els botellots en diferents punts de la Comunitat Valenciana. La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Gloria Calero, ha informat que les Forces i Cossos de Seguretat de l’Estat han actuat durant la passada matinada en diversos punts de la Comunitat Valenciana per a impedir el consum d’alcohol en la via pública i en platges, la majoria de la província d’Alacant. A més, la Policia Nacional va procedir al desallotjament de la plaça d’Honduras de València per l’elevada afluència de persones. Per altra banda, a Castelló no s’han registrat incidents destacables.

Un gran treball per part de la Policia Nacional i la Guàrdia Civil

Gloria Calero ha destacat el treball de la Policia Nacional i la Guàrdia Civil per a evitar la propagació del virus i ha anunciat que es reforçaran els torns de nit en els nous municipis amb la mobilitat nocturna restringida.

Més desallotjaments

A Xàbia, a la comarca de la Marina Alta, la Guàrdia Civil, al costat de patrulles de la Policia local, van desallotjar entre 200 i 300 persones que s’havien reunit per a consumir alcohol en el passeig tennista David Ferrer. L’Institut Armat també ha intervingut en diversos botellons localitzats al Campello, Muro de Alcoy, Altea o Torrevieja, estos últims amb una menor afluència de persones.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Unai Núñez serà baixa en el Valencia CF per al partit contra l’Elx

Unai Núñez no arriba al duel entre l’Elx i el Valencia CF per unes molèsties del últim partit i es confirma com a baixa per a dissabte.

Les VTC reclamen seguretat jurídica per a operar en serveis urbans a la Comunitat Valenciana

Les patronals de les VTC demanen un nou decret amb seguretat jurídica que garantisca els serveis urbans a la Comunitat Valenciana.

CaixaBank destina prop de 250.000 euros a Save the Children per a famílies afectades per la dana de València

CaixaBank donarà prop de 250.000 euros a Save the Children per a ajudar famílies i infància afectades per la dana de València.

Jose Muñoz expressa la vergonya del PSPV per José Luis Ábalos després de l’inici del juí

Jose Muñoz afirma que el PSPV sent vergonya i indignació per Ábalos després de les primeres declaracions del juí.

La renda 2025 arranca amb noves deduccions en la Comunitat Valenciana per salut, esport i música

La campanya de la renda 2025 comença amb canvis estatals i noves deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.

Absòlts els dos acusats pel cas dels burros morts al Desert de les Palmes

La Justícia absol els dos acusats pel cas dels burros morts al Desert de les Palmes en no veure provat el maltractament animal.

Condemnat a huit anys de presó quan se feia passar per narcotraficant

Condemnen a huit anys de presó un home per agressió sexual i amenaces a una jove a Castelló després d’un llarg procés judicial.

València ja executa el 85 % de les ordres de tancament d’apartaments turístics il·legals

València ha executat el 85 % de les ordres de tancament d’apartaments turístics il·legals i endureix al màxim la nova regulació.