902 contagis nous i 7 morts per coronavirus en les últimes hores en territori valencià

Cues per fer-se les proves PCR al Cap Sud de Terrassa

Els casos d’infectats nous no paren de pujar  | Cristóbal

 

Els contagis per coronavirus han pujat este dimarts, 1 de setembre, en el territori valencià. La Conselleria de Sanitat ha confirmat 902 casos nous de Covid-19 detectats amb proves PCR, 100 més que ahir. Per la seua banda, 7 persones han mort en les últimes 24 hores, 1.517 en total.

 

Dels 902 casos nous, 584 s’han diagnosticat en la província de València, 237 en la d’Alacant78 en la província de Castelló. Des de què començà la pandèmia, en el territori valencià, s’han confirmat 25.028 casos amb una prova PCR. Cal recordar que la Conselleria, en este recompte total i en l’anunci dels nous casos diaris, només té en compte els confirmats amb proves PCR —les més fiables— i no amb tests d’anticossos —coneguts com a tests ràpids—.

 

Quant als ingressos hospitalaris, la tendència també és negativa. Ara com ara, continuen ingressades 376 persones, 3  més que en les últimes hores. D’elles, 47 es troben ingressades en UCI. Respecte de les altes 593 persones s’han recuperat en les últimes hores i, en total, 26.177 pacients han superat la malaltia.

 

D’altra banda, ara per ara, hi ha casos actius en 42 residències de majors: 3 en Castelló, 19 en la província d’Alacant i 20 en la de València. A demés, també hi ha casos en 6 residències de persones amb diversitat funcional: 2 en Castelló, 1 en Alacant i 3 en València; i en 2 centre de menors: 1 en Castelló i 1 en València. Respecte als centres que es troben baix la vigilància activa del personal sanitari hi ha 6: 0 en Castelló, 2 en la província d’Alacant i 4 en la de València.

 

Casos de coronavirus per províncies: 25.028 

  • Alacant: 237 nous (7.685 en total).
  • Castelló: 78 nous (2.736 en total).
  • València: 584 nous (14.603 en total).
  • Sense assignar: 4 nou (54 en total).

 

Morts per coronavirus per províncies: 1.510

  • Alacant: 4 nou (523 en total).
  • Castelló: 0 nou (227 en total).
  • València: 3 nou (767 en total).

 

Casos i morts per departaments de salut

A continuació, els casos totals detallats en els 24 departaments de salut, per ordre alfabètic, en què està dividit el territori valencià. Les dades mostren tres xifres: les PCR positives totals des de l’inici de la pandèmia, les PCR positives en els últims 14 dies i els morts totals des de l’inici de la pandèmia.

 

  • Alacant Hospital General: 1.054 | 253 | 63
  • Alcoi: 578 | 126 | 117
  • Castelló: 1.191 | 333 | 84
  • Dénia: 672 | 338 | 19
  • Elda: 648 | 65 | 56
  • Elx: 730 | 100 | 13
  • Elx – Crevillent: 561 | 73 | 12
  • Gandia: 697 | 242 | 29
  • La Marina Baixa: 1.166 | 207 | 111
  • La Plana: 915 | 109 | 101
  • La Ribera: 844 | 145 | 38
  • Manises: 1.035 | 233 | 70
  • Orihuela: 502 | 145 | 24
  • Requena: 552 | 40 | 77
  • Sagunt: 489 | 96 | 43
  • Sant Joan d’Alacant: 791 | 155 | 45
  • Torrevieja: 745 | 142 | 59
  • València Arnau de Vilanova – Llíria: 1.549 | 340 | 69
  • València Clínic – La Malva-Rosa: 1.762 | 464 | 89
  • València Dr. Peset: 2.099 | 644 | 78
  • València hospital General: 2.409 | 636 | 142
  • València La Fe: 2.016 | 497 | 100
  • Vinaròs: 440 | 71 | 29
  • Xàtiva – Ontinyent: 680 | 277 | 42

Últimes notícies

Uns 200 menors s’ajunten a Elx per a batalles de farmeo d’aura convocades per xarxes socials

Al voltant de 200 jóvens, la majoria menors d’edat, s’han reunit al centre d’Elx per a participar en batalles de farmeo d’aura convocades a través de les xarxes socials. La trobada, difosa en poques hores amb un cartell generat amb IA, ha reunit adolescents que busquen guanyar reputació imitant balls de videojocs.

Els Gallos es classifiquen per a la final del SailGP i lluitaran pel volant de València

Els Gallos, equip espanyol del Rolex SailGP, s’han classificat per a la final del gran premi de València després de sumar dues victòries en tres regates classificatòries. L’equip ha tancat la jornada al capdavant del seu grup i este diumenge es jugarà el volant contra tres rivals més.

El Llevant necessita estar al cent per cent per a puntuar a Màlaga

Luís Castro alerta que el Llevant haurà d’estar al cent per cent este diumenge a La Rosaleda davant un Màlaga invicte a casa i remarca que no hi ha partits fàcils en una LALIGA molt competitiva.

Corberán aparca el mercat i demana centrar-se en donar-ho tot al valencianisme

Carlos Corberán rebutja valorar el mercat d’estiu del Valencia CF, qualifica la finestra de fitxatges com a passat i reclama centrar-se en el rendiment de l’actual plantilla i en donar-ho tot pel valencianisme.

El Barça busca la fuga en Mestalla davant un València en tensió

El Barcelona visita este diumenge Mestalla amb opcions d’augmentar l’avantatge sobre el Real Madrid, mentre el València arriba en mala dinàmica esportiva i amb protesta anunciada a la graderia.

Màlaga i Llevant arriben a La Rosaleda amb necessitats oposades

El Màlaga necessita guanyar per eixir de l’últim lloc davant un Llevant en ratxa positiva i reforçat per la golejada al Betis. El partit es juga diumenge a La Rosaleda, on els granotes mai han guanyat en Primera.

El Consell acusa Sánchez de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, retreu al PSPV-PSOE les seues crítiques i acusa Pedro Sánchez i els seus socis de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana en matèria de finançament. El Consell reclama un sistema just i estable i qüestiona la proposta del Govern central i el fons de nivellació pendent.

El PSPV acusa Pérez Llorca de traïció per rebutjar més finançament per a la Comunitat

El PSPV-PSOE acusa Juanfran Pérez Llorca i el PP d’“enèsima traïció” per votar contra el nou model de finançament autonòmic, que preveu 3.669 milions d’euros anuals més per a la Comunitat Valenciana. Els socialistes reclamen que antepose els interessos valencians als seus càlculs polítics.